Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren

pffff...opluchting aan deze kant..maarja lichaam waarschuwd dus dat je echt rustiger aan moet doen..
    Dus meis..voetjes omhoog en laat Ed je maar ff lekker verwennen :D

2. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    meis..ik geloof er in..alles in het leven heeft een reden..soms gaat het zo diep dat het niet tebegrijpen is ...maar niets is toeval...dus ook de ballon niet...weet zeker dat Jaylie daar een aandeel in had..
    Is toch prachtig!

3. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Verveel me... wil mijn man....whaaa :( :cry: ;)

Gelukkig is alles oke Bo..

Wat is dat toch met kinderen, is het mooi weer willen ze binnen zitten en als het regent en koud is willen ze naar buiten... :rolleyes:

Jij verder al klachtjes diaan? Wel weer een spannende tijd hoor, het zwanger zijn...

Rach hoe is het meis?

Heb net een keukenmachine op marktplaats gezet, mischien hier nog iemand interesse? hihi ;)

fijne zondag nog..

doeg

4. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Goedemorgen meiden!

Hoe gaat het met iedereen? Hier gaat het rustig aan beter! Ik lig lekker op de bank nu (jaja, het eigenwijze trutje volgt toch een keer een advies op, hihi.. ).. Had m'n werk even gebeld vanochtend... zag er als een berg tegenop. Stom eigenlijk hè? Dat je je op zo'n moment dan zo schuldig kan voelen.. Maar goed, vindt de gezondheid van ons meisje en van mezelf momenteel even belangrijker. Mocht ook niet van Ed hoor, haha.. Hij was helemaal pissig toen ik zei dat ik wel gewoon aan het werk wilde..

Hebben jullie een leuk weekend gehad?

5. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Heel goed Bo'tje! Gewoon lekker afbellen haha.
    Redelijk weekend gehad. Zaterdag naar Hoek van holland geweest daar was het 'Editie Orange Babies' en aangezien mijn overbuurvrouw Boris gek is, had ze ons mee gevraagd en dat hebben we ook gedaan. Was fijn om aan iets anders te denken. Toen waren we toch al in het westen zijn we doorgereden naar Zeeland waar mijn ouders wonen en daar hebben we 2 nachtjes geslapen. Was wel fijn... Maar ik ben moe, ff helemaal lichamelijk op. Heb te weinig gerust sinds ik bevallen ben...dus heb nu wat in te halen.

Hoe is het verder allemaal dames? jullie zijn zo stil!

6. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hey Rachje,

Wat goed dat je toch even de deur uit bent gegaan.. Maar neem wel je rust hoor! Een bevalling is niet niks.. en door alles heb je weinig 'echte' rust gehad.
    Zag op televisie dat het wel heel gezellig moest zijn geweest.. Orange Babies. Vindt het goed dat ze zulke evenementen organiseren!
    Ik zit nog thuis... doet me goed! Minder harde buiken en kom ook echt even helemaal tot rust. M'n moeder had allemaal dvd'tjes van filmpjes van toen ik klein was samen met m'n broertje en zusje gebracht.. Zo leuk! :)

Ed staat vandaag in Den Haag op Prinsjesdag! Ik ga straks even kijken of ik 'm op tv ook voorbij zie komen, hihi.. :p Hij moest vanochtend om 5 uur al de deur uit.. Pff.. en hij belde net dat ie er was...

7. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    ooooh arme ed! haha moettie heel de dag stil staan...
    Gelukkig dat is goed dat je minder harde buiken hebt! Rust is een wondermiddel ;)

Ja Boris was ook echt super goed zaterdag... lekker ff gedachten verzetten.

Zag dat jullie de babykamer-kriebels hebben gehad. Nu nog laten afmaken ;) Ben erg benieuwd!

Phoe het is vandaag alweer 2 weken geleden dat Jaylie geboren is... het lijkt veel langer. We hebben zaterdag over de post een mega grote foto op canvasdoek gehad van mijn vader. Als ik naar mijn meissie kijk ben ik weer even echt gelukkig en trots. Ze is en blijft mijn poppetje! Denk dat we deze week maar weer de box opruimen...

8. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ja, ik dacht er net aan.. dat het alweer twee weken geleden ies. Jaylie heeft zoveel los gemaakt bij iedereen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er vaak aan denk.. en aan jullie.. Prachtig dat je vader dat heeft opgestuurd! Hebben jullie al een plekje?
    Lijkt me moeilijk als alles weer opgeruimd moet worden.. Laten jullie de babykamer wel.. of ruimen jullie dat ook eerst weer op?

Wij zijn inderdaad bezig met de babykamer.. de meubeltjes zijn zaterdag binnengekomen.. Gisteravond is hij de boel gaan grondverven.. en ik ga morgen even naar de bouwmarkt om een mooi verfje op te halen! :)

Hebben ze al wat meer kunnen zeggen over wat er mis is gegaan met Jaylie?

9. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Nee de box gaat naar zolder en de babykamer blijft. We hebben toch wel besloten om de natuur zijn gang te laten gaan... Het zal misschien voor andere beetje snel lijken, maar de mensen dicht om ons heen hebben we het al verteld en die snappen het zonder uitleg...
    Ja ze is een bijzonder meisje, dat tuttebelletje van ons.
    Wij denken trouwens zelf niet dat er een oorzaak uitkomt, behalve dat ze in d'r vruchtwater heeft gepoept. De gyn. zei dat ze WEL levensvatbaar was en dat alles er goed uit zag op de röntgenfoto, alles goed aangelegd enzo.

Oeh lekker creabea-en, welke kleurtje ga je ophalen?
    mooi kamertje trouwens bo!

10. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Je hebt gelijk... Weet je wat het is. Veel mensen kunnen zich het voorstellen dat jullie voor een tweede gaan, maar voelen zicht te bezwaard om te vragen wanneer. Alles is nog zo vers, maar wat je zelf ook al zei.. de wens blijft. Ik zou ook zeker de natuur zijn gang laten gaan en ik hoop dan ook echt dat voor jullie het geluk zich snel weer mag aankondigen! :)
    Een kennis van ons is twee jaar geleden ook haar kindje kwijt geraakt bij de geboorte... maar nog geen drie maanden later was ze zwanger van de tweede. En inmiddels van de derde, hihi.. Ze heeft wel eens verteld dat het goed is geweest, dat ze die keuze toen hebben gemaakt om direct voor een tweede te gaan.. Het heeft geen zin om zo lang te gaan zitten wachten, omdat mensen om je heen er misschien gek tegenaan kijken. Ze kreeg zoveel leuke reacties.. toen ze vertelde dat ze opnieuw zwanger was.

Ik ga één muur snoepjesroze doen.. De meubeltjes zijn wit met transparante knopjes en romantische ornamentjes.. Verder heb ik een blauw met roze/oranje/gele/groene bloemen-dekbedovertrekje en een licht hemeltje.. Ik maak wel even een foto als het af is! :)
    Momenteel staan de meubeltjes in dozen bij ons in de woonkamer, haha.. :p

11. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Ja, je denkt dat je door alle emotie's daar juist niet aan denkt en gek genoeg is dat 1 van de eerste dingen die je denkt. Hoe je het ook went of keert wij missen een hummeltje om voor te zorgen en wij hebben zoveel liefde 'over'. Er is in dit soort situatie ook geen sprake van 'vervanging' want dat bestaat gewoon niet. Jaylie is onze eerste dochter en dat zal ze blijven, wij hopen alleen op een broertje of zusje...
    Ik denk dat nu heel veel mensen het ons ook meer gunnen of hoe moet ik dat zeggen?
    We zullen het zien...

Oeeeeh ben benieuwd! Ze krijgt dus een echte tuttebellen-kamertje, haha! Heeft Ed eigen inbreng of laat hij jou lekker tuttelen?

Jordy had ook wel gezegd in zijn afscheidsspeech. "Je belde me op om te vertellen dat ik een dochter kreeg, dan kun je nog zo denken dat je een zoon wilt dat dan maakt helemaal niks meer uit. Ik was zo trots als een paauw. Maar ik had 1 voorwaarde, geen roze. Dat is ruim niet gelukt. Het geboortekaartje: roze, ik stond de babykamer te schilderen: roze, jij was haar kleertjes aan het wassen en je riep me om te kijken naar het wasrek waar alles lag te drogen: helemaal roze. Maar goed dat hoort bij een meisje."

Hij had trouwens zijn hele afscheidsspeech aan mij gericht. was heel bijzonder...

12. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Wat lief! Het is inderdaad ook zo.. Edwin wilde ook géén roze. We hadden in eerste instantie beiden allebei sterk het gevoel dat het een jongetje zou worden. Dus toen ik daar lag met de 20-weken echo en de echoscopist in een keer zei: er is niets te zien wat wijst op een jongetje.. ik zie drie streepjes, stonden wij echt perplex, hihi.. Ik wilde ook erg graag een meisje (hoewel een jongetje natuurlijk ook welkom is.. ).. Denk dat elke aanstaande mama wel een meisje zou willen.. Je weet meer van je eigen sexe af. Ed laat mij lekker tutten maar vindt het zelf stiekem ook wel erg leuk. Zaterdag belde hij een vriend op: "We hebben vandaag de kinderkamer gekregen, het is zo'n mooie. Het is een echte prinsessenkamer!" ..hihi.. Helemaal trots, zei hij dat. Echt zo lief.

Ik snap trouwens wel wat je bedoeld hoor... Ik denk dat elke ouders dat zullen hebben. Je verliest een kind, maar niet de wens om een kind op te voeden en lief te hebben. Lieverd, voel je niet bezwaard. Het is jullie zó gegund. Jullie hebben in iedergeval bewezen super sterke en goede ouders te zijn.. Daar twijfeld niemand meer aan..:D

Hoe lang heb je nog verlof..?

13. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Ik mag sowieso tot half november thuis blijven, maar het is aan mezelf wanneer ik het weer oppak.
    Niemand kan dat voor mij bepalen behalve ik... dus dat is wel fijn. Ik weet ook niet hoe ik over 2 maanden ben.

Och wat schattig! ja pappa's meisje he ;) Mannen, grote mond maar klein hartje! Zijn jullie het al eens over de naam?

Hmm ik verlies sinds gister weer helder bloed, ipv donkerrood slijm. Zou dat wel goed zijn?

14. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hmm.. geen idee. Ik weet ook niet hoelang het duurt voordat je weer ongesteld wordt. Misschien zijn het nog bloedingen van de bevalling? Ik weet het eigenlijk niet.. ben nog een beetje een leek op dat gebied ..:oops: Dat is lekker, dat je tot die tijd sowieso nog tijd voor jezelf hebt. Jordy dan?

Was net even in slaapgevallen op de bank.. Denk dat ik zo even naar de supermarkt wandel.. Wil iets met rijst eten, maar ik ken niet zulke lekkere gerechten, nog tips?

Ja, pappa's prinsesje, haha..

15. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Ja ik ben net zo eigenwijs als die kleine meid van mij... niet willen rusten sinds ik bevallen ben. Nu moet ik de tol betalen vrees ik... maarja overleven we wel ;)
    Jordy weet niet hoe of wat en wanneer hij begint.

Rijst kan ik ook weer eten haha na 9 maanden afkeer is de liefde weer herstelt (ben en blijf een pinda he). Ik vind altijd Kip Tandoori (gewoon uit pak van de Knor hr) lekker en zelf maak ik altijd nasi goreng, familie specialiteit.

16. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ja, maar hoe meer rust je neemt hoe sneller je hersteld, denk ik. (Hoor mij, het meisje dat eerst hardstikke veel pijn moet hebben voordat ze zelf eindelijk eens rust neemt.. en het daar zelfs nu nog moeilijk mee heeft.. :p).

Ik kan alles gelukkig nog eten.. Alleen koffie ben ik niet meer zo weg van. Heb alleen de laatste dagen echt eetbuien. Ik eet alles door elkaar. Zoals vandaag.. vanochtend broodje hagelslag en een banaan, thee, zure haring met augurk, koekjes, chipies en nu net pistache nootjes met Milk&Fruit.. Hahah.. Je bent zwanger of je bent het niet hè? :p

Ik zit echt ook al de hele dag op de bank.. Kijk op Film 1 al de hele dag non-stop films met af en toe een onderbreking... haha..

Ik ga straks maar eens even koekeloeren in de supermarkt.. Ik heb ook altijd van de Knorr pakken.. Ideaal en zó snel klaar.

17. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    haha ja laten we het ons niet te moeilijk maken met eten!
    Phoe ik moet juist nu weer op letten wat ik eet. Vrat alles op wat los en vast zat.

Ik bivakkeer ook al de hele dag op de bank en probeer me mentaal voor te bereiden op het bezoek van vanavond. Mijn collega'tje is 8 weken zwanger dus die blaakt van geluk. Begrijp me niet verkeerd ben erg gelukkig voor haar. Maar soms heb ik beetje de buik vol van het duizendste keer hetzelfde aan horen. En ze komt mee met een moeder van mijn werk met wie ik een tijd tegelijk zwanger ben geweest... Tis lastig mensen te zien die ik nog niet terug heb gezien sinds ik bevallen ben. Tja ook daar moeten we doorheen.

Komt Ed wel thuis voor 't eten? dat denk ik niet he? Lekker he heel de dag bankhangen voor de tv?

Jordy gaat trouwens nu weer terug naar waar hij vandaan kwam, dus komtie weer waar Ed zit. Misschien lopen ze elkaar nog wel eens tegen het lijf...

18. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    He lieve meiden..moet nog ff alles terug lezen..jullie hebben ook zoveel gekletst hahahah

Lekker he dat je alles kan eten..ik heb ook nergens geen last van..ben net een kliko op dit moment..ga vanavond aand e wraps..kreeg ik in ene zin in hihihih
    Daar gaat mijn image als pinda... :D

Lieve Rach, ben zo blij dat het "relatief"goed met jullie gaat, en dat jullie er over denken om voor een broertje of zusje voor Jaylie tegaan..kan ik maar één ding zeggen..YOU GO GIRL !..als je er klaar voor bent ben je er klaar voor..ongeacht wat anderen zeggen of denken ! ...maar gelukkig reageert iedereen heel positief!

@Bo..had een klein vraagje van Marvin..hij zag dat je je kleine meis TUTTEBEL noemt..als het een jongen was geweest was het dan een SNOTTEBEL geweest? :oops: (heeft altijd de meest genante vragen...)..en ze zeggen dat hij zoveel op mij lijkt hihihi :(

Zo ga alvast aan het eten beginnen..krijg honger van al die lekkere dingen ..en gelukkig eten we vroeg vandaag..de jongens moeten trainen!
    YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS :D ..eten ! :p

19. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    meis, geeft toch niet...dit heeft niets temaken met "niet gunnen", het heeft temaken dat jij in een hele andere fase verkeerd!
    Snapt ze best meis..

20. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    @ diaantje, wat lief dat je dat zegt. Dan wordt het weer duimen voor ons! hahaha zo gaan we het rondje rond. Mijn moeder zag het wel zitten, zag mijn nieuwe spijkerbroek(wat al drama was met kopen, stomme heupbroeken!) en zegt doodleuk: 'Tja voor je het weet istie weer te groot, of nee nog beter! straks word je gewoon weer dik en dan kan je je zwangerschapsbroeken weer aan. Das zou makkelijk zijn.' Das haar manier van subtiel te laten weten dat ze het snapt dat we het op zijn beloop laten...

En met die collega is gewoon omdat ze altijd alles veeeeeel te vaak herhaalt. Word je normaal gesproken ook al moe van hahaha.

Ik vind het wel goed bedacht van Marvin hahaha Snottebel. Goed punt wel, vertel eens Bo ;)

Diaantje hebben jullie al namen bedacht?

Deel Deze Pagina