@Noa, Jeetje dat is schrikken. Hopenlijk is alles toch goed met jou en de kleine! Sterkte meid. @MamaSuus, Dus je slaapt vanaf nu met oordopjes in. Werkt het een beetje? Gefeliciteerd met je opa! En wat een grappig vaderdagkado hebben jullie gehaald. En hij wil dus een tatoo van je meissie, lief hoor. Alex wilt dat ook al lang, maar hij veranderd telkens van idee. Gelukkig hebben we er ook nog geen geld voor, dus kan hij er mooi nog over nadenken. Het komt tenslotte toch definitief op je lichaam te staan, dan kan je maar beter iets nemen wat je altijd leuk vind. Jaaa asbakken haha, die hebben we ook nog wel op school gemaakt. Alex rookt niet, dus daar hebben we niet veel aan. Maar Dylano zal vast nog wel met zoiets thuiskomen.. of met een geschilderde steen... hahaha. @Mikmak, Linette was dus lekker aan het klieren op de kinderdagverblijf. Moest je hiervoor eerder van je werk? En verder was het dus bezoekjes plegen/ontvangen. Ach ook gezellig toch.
ja hahahaha zodanig aan het etteren dat ze me maar hebben gebeld.. wat ik dus helemaal niet erg vond, zit op mn werk ook maar mn tijd te verdoen... haha
hoi meiden was ik weer. kom net uit het ziekenhuis. heb anderhalf uur aan de ctg gelegen en heb nog een uitgebreide echo gehad. me kleinetje legt met der koppie nee beneden en met der rug tegen me buikwand aan,ze was wel rustig. hartslag ging van de 150 nar de 40 en dat schommelde nog al. maar ze lag kwa groei en alles goed op schema. ik moet het wel in de gaten houden en zodra ik haar weer minder voel moet ik bellen. ze was wel druk met der ogen aan het draaien. ik ga nu even eten, en mischien kom ik straks nog even terug om alles bij te lezen
Zo dat is een groot verschil, van 150 naar 40. Gelukkig lijkt het verder wel goed te gaan met der. Hoe gaat het nu met jou? En dat haar ogen flink draaien.. is dat een goed teken? Nou meid, laten we maar hopen dat het goed blijft gaan met je kleine meid.
noa, dat wisselen van hartslag kan ook zijn dat ze ff wegdraait he. of dat ze dus ff wat anders doet. je hebt hier namelijk vanaf wk 28 elke keer een half uur ctg. en bij yasmine was ie soms ook echt mega laag. en dan ineens weer super snel. heb dat toen eens gevraagd en toen zeiden ze dat tegen mij. was soms zo erg ant draaien dat het ineens 10 was maar dit kwam dus omdat dat ding de hartslag niet meer kons vinden tot ze dus weer trug was hihi. maar hopen dat alles gewoon goed gaat. is tenminste goed teken dat ze goed groeit. en idd je voelt alles niet meer zo goed als ze andersom liggen. heb ik hier ook frummel ligt hier ook meestal met de rug naar me buik en voel dus alleen paar plopjes aan de binnenkant. maar gewoon blijven bellen hoor als je twijfelt beter een keer te veel dan een keer te weinig. ben met madam ook een paar keer extra geweest voor een ctg ed omdat ik dr minder voelde. en das jah dan geen punt. ga nu eerst ff eten kom straks nog wel ff lezen hoor.
ja maar ze zagen geen bewegeing op het scherm en op papier en der hartslag ging wel naar beneden terijl ze het zelfde lag, dus dat was wel raar. maarja ik denk maar zo als ze het niet vertrouwde hadde ze me wel opgenomen. en ja ze voelt het inderdaad niet als ze naar je rug toe bewegen maarja ga wel advie sopvolgen om rustiger aan te gaan doen, en op letten als ik er regelmatig voel. meer kan ik niet doen lijkt mij. maar bij jullie is het dus stanaard ctg waarom?
@meetie zeker een verschil maarja niks aan te doen blijkbaar, haar hartje is met 23 weken helemaal gekeurd dus geen afwijkingn niks. met mij zelf gaat het redelijk de schrik zit er nog goed in. en met die ogen zo draaien vondt hij wel grappig hij zei er is niks te zien maar toch zo ronddraaien. hij zei dat ze der oogspier aan het trainen was dus zal wel goed zijn den ik
Ja hier schrik je natuurlijk behoorlijk van. Maar zoals je zegt, als hun het niet zouden vertrouwen hadden ze je wel opgenomen. Nu maar lekker rustig aan doen en in de gaten houden.
daar denk ik ook maar aan als het niet goed genoeg was geweest hadde ze me wel gehouden, en ga zeker rustiger aan doen zit nu lekker met een bakkie thee en een lekker koekje op de bank. moet bekennen ben echt moe na zo dagje. hopelijk morgen een betere dag
is dan natuurlijk helemaal zo raar omdat je zelf toch ook problemen hebt ermee of niet? wel goed dat ze het da nnu zo goed in de gaten houden. en deden ze ctg en echo tegelijk dan? bij ons hebben ze idd standaard ctg, waarom wet ik eigenlijk niet sotnd bij yasmine ook gek te kijken toen we er heen moesten. en was toen elke keer. de vorige keer vroeg ze me of ik al geweest was tot ze op papier zag hoe ver ik was. heb dus meteen ff gevraagd vanaf wanneer het is en dus vanaf 28 wk. dan lig je eerst half uurtje te kloppen hihi. en dan de rest van de check up. dus niet deze keer controle maar de volgende moet ik dus ook. en dan iss maar rustig aan doen he. gelukkig heb je toch kamertje ed al af. dus lekker beetje rondrommelen in huis en mooie weer kotm erweer aan dus lekker op de tuinsatoel met een boek hihi. koppie thee hondje ernaast. leker genieten.
@meetie, gaat vast wel lukken hor met dylano. zolang je hem goed uitlegd ed en leuke dingen voor papa maakt en laat bellen ed dan moet het goed komen. vergeet je trouwens ook de extra verz niet? als hij lid is van bond kan ie er een gratis krijgen maar meot ie wel aanmelden volgens mij is een uitzendcertificaat staat wle in boekies die je krijgt landmacht ed volgens mij. en die tatoo wil manlief hier ook al heel lang hihi. maar jah hij weet dus ook niet precies wat ie wil. iets met tribel achtig wqaarschijnlijk want dat heeft ie ook op zijn rug. en dan de plaats nog hij wil graag op zijn onderarmen maar jah hij heeft hele oppervlakkige aders dus ben bang dat dat niet gaat. erg lastig dus hihi. ach jah kan hij er weer ff over nadenken he. want denk dat ie straks toch ook een van de kleine man wil hihi. dan kan het in een keer. heb er nu ook geen geld voor hahaha. duurt toch wel ff voor hi jeruit is wat ie wil. ooh lekker alex rookt ook niet. die van mij nu ook al aantal jaar niet meer sinds ik zwanger was van yasmine en bevalt mij en hem prima hihi. dus hier word die asbak dan ook neit gebruikt maar jah zijn van die standaard vaderdag kadootjes he net als een stropdas van papier hahaha. daar heeft me pa er ook al twee van een van ij en een van me broer hihi. en me pa was dus jarig hihi. noemen hem dus nu alleen opa omdat ik andfers rare gezichten van yasmine krijg als ik pa zeg hihihi. dan zegt ze nee mama dat is opa!!!! en idd die oma waar we waren is die met die tia dus kan niet praten. ze heeft er meerdere gehad en we hebben ook niet het idee dat het beter gaat worden hoor. ze heeft ook diabetes, kan nu dus niet eten niet lopen niet praten neit naar de wc. echt een beetje een grote baby dus alleen begrijpt ze alles beter en das erg frustrerend. heb zelf met zulke mensen gewekrt en is geen pretje om nu me oma zo te zien. ook al was ik nooit een fan van dr. @mikmak, dus je was lekker op tijd thuis vorige wk hihi. want een monstertje is het ook. ze wilde vast gewoon een extra mamadag hahaha. en dacht als ik maar dwars geneog doen bellen ze dr vanzelf op en heb ik mama lekekr voor mij alleen, hih nu al een boefje. en dus veel vistite gedaan ed. ach je hebt zo van die weekenden he dan komt het allemaal in een keer. nou heb net me haar maar eens ff geverfd, en vanmiddag druk i nde tuin bezig geweest dus heb het ook wel weer gehad. zo madam nog ff in bad doen maar ze wil nog niet is zo lekekr ant spelen dus laat dr nog maar ff. en dan straks weer met de vogels op bed haha oftwel als het donker is hihi al denk ik neit dat ik het volhoud zo lang dus dan maar weer een doppie in. en de babyfoon heel hard aan voor als madam wat heeft. want ze is verkouden ant worden en vond dat ze net wat warm voelde en had ook rode koorts wangen dus ff i nde gaten houden he. ze is denk ik ook weer ant groeien want ze eet ineens veel. terwijl we normaal altijd strijd hebben en ik dr moet helpen glijd het nu zo naar binnen hhaha. en ze is dus weer verkouden want als ze groeit is dr weerstand altijd minder. ze is haast nooit ziek maar als ze het is dan is het ook mis hahaha. ooh kreeg ze van mijn opa en oma nog een leuk setje kleren. die warne weer eens naar texel geweest en hadden ze daar een setje gekocht van biba boerderij. wist niet eens dat daar kleren van aren maar was echt geslaagd kadoo madam is er helemaal blij mee. heel schattig tshirtje wit met rose stippen en roezel armpjes en dan frutsels erop en de beesten van biba boerderij erg leuk. en met bijpassende legging. nou ga nog ff verder en dan madam doen.
ja heb er zelf ook last van maar dat ik daar voor contorle was aantal weken geleden was alles perfect met de kleine. en heb er een goed gevoel bij dat ze de kleine nu goed in de gaten houden. de echo werdt apart gemaakt maar had een band om die de bewegingen moest registrerten en voor ze begonnen maakte ze een echo en daarna en ze lag nog precies het zelfde vandaar dat ze het wisten. ow bij jullie dus van te voren ff kloppen hihi. nouja wel goed opzich toch? en ga zeker rsutiger aan doen, ben blij dat der kamertje klaar is en alles binnen is wat we nodig hebben. ga binnekort op me gemak de rest even wassen wat nog moet, en dan lekker genieten van het mooie weer en nog even van me wondertje inme buik. zal der wel gaan missen denk ik.
nou precies op je gemakje de laatste dingen wassen en strijken ed. en dan lekekr geneiten van de komende zon en van je dikke buik met boekie in de zon hihi. en flink veel slapen hihi alvast ff van te voren he das nooit verkeerd whahaha.,
hahaha slapen niet nee, maar dan moet je wel in slaap kunnen komen ik ben dan moe en ga naar bed eenmaal in bed ben ik klaar wakker kijk ik zo nog even een film af op tv.en dan zet ik de tv juist uit maarja dan blijft ik maar draaien en doen. hebben jullie tips?
Jeetje had weer heel wat bij te lezen . Het ene weekend praten jullie niks en het andere weekend zijn er zo weer een berg pagina''s bij hier. John is nog steeds vrij Vanaf vorige week al en hij hoeft alleen woensdag avond even te werken . Dus wij genieten hier lekker van elkaar. Vandaag dus met zijn 3tjes naar babyzwemmen geweest konden we mooi foto's maken. Mara vond het allemaal weer prima en heeft lekker lang geslapen na het zwemmen. @ Meetie Jeetje wat een afzetters die lui van het balkon niet normaal 2 uur rekenen voor iets wat 10 minuten heeft geduurd. Jesse heeft dus nu ook een boterham op Mara vind het ook smullen . Vandaag heeft ze een rijstewafel gehad van mij maar omdat ze er steeds grote stukken af beet had ik hem even afgepakt zodat ze eerst haar mondje leeg zou eten haha dat was dus brullen want ze wou het zelf doen. Je hebt dus een leuke verjaardag geviert gelukkig maar. Bbq lekker hoor. @ Mikmak Was het zo erg met je meisje dat je haar bij het kdv moest ophalen . gelukkig heeft Mara dat bij mijn moeder nog nooit gehda dat er geen land meer mee te bezeilen viel. @ Noa wat een gedoe met de verzekering, dat bedrijf en je auto ggrrr om gek van te worden. Jeetje meis wel even schrikken zeg dat het niet zo goed gaat met je meisje maar wat je zegt ze gaan jullie nu goed in de gaten houden. @ Consider Klinkt idd goed die vacature nu maar hopen dat je snel reactie krijgt en op gesprek mag komen. Valerie kan dus 15 minuten zitten dat is knap Mara lukt het hier nog steeds maar 30 seconden tot een minuut en dan valt ze om . Ik zit trouwens met Mara al wel op 3 flessen hier op het cb zeiden ze me dat ik er niet meer hoef te geven zo zie je maar weer overal een ander advies . Mara;s schema is 7:00 fles 12:00 fles 16:00 fruit en dan rond 18:00 fles maar kan ook een half uurtje later zijn en tussen 7 en 12 krijgt ze soms brood of rijstewafel en als ik haar dat niet geef dan probeer ik ipv om 16:00 fruit eerst groente maar omdat ze dat dus nog steeds niet wil eten krijgt ze meestal alleen fruit. Heb ook gekeken naar die axxis stoel van maxicosi maar vond hem erg duur dus toch maar de tobi genomen en ook ik twijfelde aan roze of een andere kleur maar omdat die duurder was heb ik het dus niet gedaan. Je hebt trouwens lekker geshopt een buggy en een fiets fijn hoor. FIjn dat ze in kameroen wel snappen dat jullie niet meer zo vaak geld kunnen / willen sturen nu alleen je schoonmoeder nog overtuigen, @Mamasuus Klinkt leuk Yorick ik had die naam nog nooit gehoord eerlijk gezegt . Gezellig zeg zo'n vogel onder je dak ik zou er helemaal gek van worden denk ik . Nu heb je dus maar oordopjes in met slapen . Ik doe het ook wel eeens als ze tegen over mijn huis in de school een feest hebben maar dan kan ik Mara niet meer horen en dat wil ik ook weer niet dus lig dan liever wakker. @ Ladyxochi Mijn vriend heeft ook een papadag maar ipv dat hij ouderschapsverlof opneemt heeft hij gewoon geregelt dat hij 4 x 9 werkt want dat is voordeliger en omdat hij genoeg overuren maakt kan hij zelfs dan nog wel eens een extra dag vrij nemen . want zoals hier al eerder gezegt anders heb je 70% regeling. OOO dames even duimen morgen John heeft namelijk weer een solicitatie dit keer bij ministerie van onderwijs cultuur en wetenschap hier in den haag . Hij is al neveus dus ik probeer zo rustig mogelijk te doen . Morgen om 9 uur gaat hij hier uit huis en dan rond half 11 begint zijn gesprek . Hoop zo dat hij aangenomen word maar ga nergens vanuit. Ga dus nu nog maar even zijn blouse strijken zodat hij er morgen piekfijn uit ziet.
@Noa, Goed zo, lekker rustig aan doen @MamaSuus, Welke verzekering bedoel je precies? Hihi en je mannetje weet dus niet precies wat en waar hij der naam wil. Wat voor een tatoo heeft hij op zn rug? Alex rookt ook niet nee, heerlijk! En met je opa bedoelde je dus je vader haha. Tegen Dylano zeg ik wel opa, maar als ik zelf tegen me pa praat, dan zeg ik gewoon papa. Dylano heeft er nooit raar bij gekeken gelukkig. Het lijkt me maar gek om me eigen vader opa te noemen haha. Vervelend voor je oma dat ze niet beter lijkt te worden, terwijl zij daar ook echt van bewust is. Dat lijkt me inderdaad frustrerend! Dat gun je natuurlijk niemand. En ja haar is weer bijgekleurd, de tuin weer aangepakt en je meissie begint weer ziek te worden.. hopenlijk blijft het bij en verkoudheidje Maar klinkt inderdaad wel logisch over dat ze nu groeit en haar weerstand slechter is. Wel fijn dat ze zonder moeite eet hihi. Ze heeft ook kleertjes gekregen, leuk! Ik wist ook niet dat ze daar kleertjes van hadden. Succes met slapen! @Noa, Hm.. tips.. niet uit ervaring, ik kon me ogen na 8en al niet meer open houden haha. Maar misschien moet je juist niet nog in bed tv kijken? Zo min mogelijk input voor het slapen gaan.. Net als je met kindjes doe.. even een naar bed ritueel.. even rustig worden, hoofd legen. Ik weet niet, ik kan alleen algemene tips geven. Want heb je nu alleen slaapproblemen door je buikie of heb je het altijd wel gehad? @Busster, Ooh lekker, John nogsteeds thuis. Dat was waar ook. Lekker dat hij alleen woensdagavond hoeft te werken en daarna ook weer vrij is haha. En ik zag ook je foto's van het zwemmen. Leuk hoor Vond John het ook leuk? Je meisie ziet er tevreden uit en zo te horen vond ze het dus ook weer lekker Hihi ja dat ken ik. Als ik Jesse zn brood of koekje afpak dan wordt hij ook gek. Hij moet het persee zelf doen. Best wel schattig eigenlijk. Maar Mara vind rijstwafels wel lekker? Dylano vond het toentertijd echt niets. Jesse kan trouwens helemaal nog niet zitten hihi. Niet eens tien seconden.. Hij heeft er totaal geen interesse in. Ik probeer hem wel eens op zn billen te zetten, maar dan ziet hij zn voeten en dan gaat hij dubbelgevouwen zitten, op zn voeten knagend haha.. Wel probeerd hij als hij ligt in de box of in zn wieg, zich overeind te trekken, maar daar houdt het bij op. Ach, komt vanzelf wel. O en ik zal zeker duimen morgen!!! Lekker dicht bij huis ook zeg. *duimt alvast voor Hihihi @Consider, Valerie vond der boterham dus lekker! Van je moeder wilde ze het alleen niet hebben haha. Ja ze beginnen echt een beetje selectief te worden he.. begint met Jesse ook te komen. Maar je hebt het dus met het fruithapjes-tijd gegeven? Aangezien je niet echt wist hoelaat je nu een boterham kon geven. 22 euro voor een creme, dat is inderdaad best duur. Wel lekker dat het een 1+1 aanbieding was! En verder dus ook een toilettas en een schoonmaakborstel. Leuke papakadootjes! Hahaha en het zijn dus niet bepaald baby-geluidjes die Valerie maakt XD Ja dan kan ik me wel voorstellen dat jij je niet altijd op je gemak voelt in de supermarkt haha. En dat brommen doet Jesse ook sinds kort. Geen idee waarom. Dylano deed dat volgens mij ook niet haha. Ze zullen het wel een grappig geluid vinden ofzo. Ja precies, Dylano is natuurlijk ook nog net te jong om het uit te leggen wat Papa gaat doen, maar net te oud om het te verzwijgen.. Maar goed, zal vast wel goed komen. Zolang ik er rustig onder blijf, zal hij dat ook blijven, denk ik.. hij voelt dat toch aan en neemt het van je over. Zucht, de tijd gaat veel te snel. Ik ga zo dan ook maar naar bed.. geen zin hihi Trusten allemaal!
goeiemorgen, @consider, ons plafond is nog vrij nieuwe van vorig jaar hihi. en hebben nog geen schuine plint gevonden voor eht kleien schuine stukje dus daar komt allemaal stof doorheen. me vent heeft het al wel gekit maar zijn een paar stukken daar zit teveel ruimte tussen om te kitten dus daar komt het stof doorheen. als ze groeit heeft ze idd minder weerstand. na een koorstuip heeft ze ook altijd een paar cm erbij. stom eigenlijk maar was het eens in de gaten aan het houden en idd als ze ziek is dan is ze vaak weer wat groter echt zo nspurt dan ineens. dus de kleine meid wil alleen brood van mama hihi. doe je er ook wat op? weetn og dat yasmine gek was op smeerkaas. me vent had dan altijd die pakketjes van oef die nam hij mee wat over was. en die smeerkaas en die pasteitjes die vlogen er hier doorheen vond ze mega lekker. @noa, slaaptips huh...... warm bad miss. zelf doe ik altijd ff een simpel boekie lezen inbed de donal;d duck of een baby boekej en dan alleen de leuke verhalen dus neit de zielige die bewaar ik voor overdag hihi. warme melk of thee. en overdag niet teveel slapen. @meetie, De Vakbond voor Defensiepersoneel VBM|NOV - Uitzendcertificaat - deze bedoel ik. das dus extra verz voor als er wat gebeurd. want zijn normale verz dekt niks omdat daar geen molestclausule inzit. en deze is gratis. wij konden hem niet krijgen omdat we in dld wonen en wij hebben toen via dfd een andre gedaan waarvoor we dus 25 euro moesten betalen per mnd. maar dekt zo goed als hetzelfde. is wel belangrijk dat ie zon verz heeft gaat volgens mij neit automatisch dus zou ff goed nakijken of ie dat heeft of nog moet aanvragen vak moet je ook de periode aangeven namelijk. me vent heeft op zijn onderrug een tribel zo een in een puntje zeg maar. en tussen zijn schoudebladen zijn naam, al ben ik daar personlijk niet weg van maar jah we hadden net wat toen hij hem ging laten zetten dusa jah niks over te zeggen he hahaha. was in het begin wel redelijk vervelend op het strand ed steeds allemaal van die lui die dan zijn naam roepen. nu hij ouder is neit meer maar toen nog wel. vind ik niks dus hihi. en we zijn ook nog steeds op zoek naar een mooie voor ons samen maar jah komen we ook niet uit whahaha komt nog wel een keer. ach endat jesse nog niet wil zitten is jah geen punt. madam hier die zat pas helemaal uit dr zelf met 8 mnd dus echt los en zonder steun ed. en 2 mnd later liep ze los hahaha kan hard gaan dus. nou volgens mij had ik nu iedereen. hier gaat het verder lekker ben ant oppassen op de hond van me ma hihi. me ma s naar oma en hout halen voor me pa dat wilde hij voor zijn verjaardag. en meteen ff langs de c1000 voor boodschappen want het brood is op en de ham en de kaas hihi dat halen we altijd nog daar.goedkoper en lekkerder. vandaag maar weer wat opruimen en weer in de tuin hihi. moet de andere kant nog ben dr nog lang niet. word dr wel moe van lag gister op half negen ook al erin hihi maar jah geeft niks zolang frummel er geen last van heeft. en dat iedee heb ik neit want die was gister toch ant trappelen in bed. helemala toen ik yasmine voorlas denk dat ie dat ook leuk vind hihi. want zodra ik stopte was ie stil. en heb nu ook dat als ik druk zachtjes dat ie trug duwt hihi erg leuk dus. denk dat manlief dat ook wel super vind. want dit weekend kon hij geen kontak krijgen hihi. vrijdag moeten we weer heen ben beniwued hoe en wat dit keer. zou de eerste keer zijn dat we geen echo krijgen. weer eens wat anders ben beniwued wat de arts dan allemaal doet aangeizne het altidj zo uitloopt en ben dr vaak zoweer uit. als we eenmaal bij haar geweest zijn dus snap niet wat ze dan toch altijd doet verder.
ooh jah nu zie ik eht busster, hihi sorry, dus john heeft een sollicitatie vandaag nou super zeg zal voor jullie duimen. zou toch super zijn dan lekker inde buurt. lekker dat ie nu zoveel thuis is ff beetje vak met zijn drietjes das altidj leuk he. en heerlijk zwemmen ook nog. geniet er lekker van. en idd word ge kvan die vogels. heb ook maar een dopje in hoor slaap toch overwegend op rechts dus heb dan links een dopje en de baby foon gewoon op standje hard naast me bed dan hoor ik dr echt wel hihi. en dr kamer zit ook naast die van ons en heb altijd de duer op een kier voor frisse lucht dus horen doe ik dr gelukkig wel. normaal kon ik echt niet met doppen in slapen maar jah moet nu wel want ben me slaap ook nodig.