Goedemorgen, Alex had inderdaad naast het standaard ding van defensie ook een verzekering bij dfd. Maar.. laatst heb ik het hele pakket voor hem opgezegd, omdat we alleen maar gedoe hebben met al die verzekeringen en hij had er toch niets aan. Maar nu weet ik niet of hij die uitzendverzekeringding nog wel heeft.. Wel hadden we al een hoop geregeld bij de vorige uitzending. Sowieso vanuit werk betalen ze een hoop als er wat gebeurd en dan nog een hoop via de notaris maar even navragen of alles nog wel gedekt is zo.. en inderdaad, of dat niet alleen voor een bepaalde periode was. Pf, ik krijg een punthoofd van al die verzekeringen! Hij had dus bij dfd verzekeringen lopen, maar als er dan wat was en je belde, dan stuurden je ze door naar een andere verzekeringsmaatschappij, want die werkte kennelijk met hun samen ofzo.. Laatst toen die tomtom en autoradio waren gestolen ook.. krijg ik in 1 envelop een brief van dfd, fortis én aegon! En dat hoorde dan bij elkaar.. nou ik snap er helemaal niets meer van. En die dfd stuurt ook telkens vage nota's en boekt ineens geld van je rekening.. Ben blij dat we er weg zijn. En je man heeft zo een.. tatoo die vrouwen vaak hebben? En ja je eigen naam op je rug, ik kan me voorstellen dat je dit niet leuk vond, aangezien mensen hem telkens ook gingen roepen enzo. Ziet het er verder wel mooi uit? Ik vind tatoages sowieso niet zo super. Het kan wel heel mooi zijn, maar dan moet het wel de juiste op de juiste plek zijn. Op pols ofzo, vind ik niet erg.. En het scheelt ook wie het is natuurlijk. Maar als Alex iets op zn schouder of borst ofzo laat zetten ga ik janken Hihi.. ik wil ongestoord kunnen genieten van zn lekkere lichaam hihi Ja dat vind ik ook wel leuk.. zo een tatoo voor jullie samen. Alex wilt ook dat ik zijn tatoage van de kinders ontwerp.. vind ik een erg leuk idee, want me naam erbij is toch wel erg riskant. Dat is wel een ultiem teken van je liefde, maar ja.. zeg nooit nooit, je kan altijd uit elkaar hihi. Al vind ik niet dat een andere vriendin dan moeilijk zou moeten doen erover, want ik ben toch een deel van zn leven en zal dat altijd blijven. Ik zou het tenminste niet erg vinden al zou mn toekomstige vriend de naam hebben van een ex waar hij serieus samen mee heeft gewoont, kindjes heeft en alles. Hihi inderdaad.. dat zitten komt nog wel. Jesse is met kruipen en doen juist weer snel, ieder zn ding. En je moeder is dus op pad vandaag. En jij bent wel vaak in de tuin bezig zeg Wat doe je dan allemaal? Of heb je zo een tuin met gigantisch veel planten, bloemen, etc? Leuk trouwens dat je steeds meer contact krijgt met je kindje! Dat zal je schatje inderdaad ook wel leuk vinden. Zucht.. ik wil ook weer zwanger zijn en genieten van Alex zn gezicht als hij iets voelde.. hahaha. Onbetaalbaar. Maar dat is wel apart ja.. dat die arts altijd uitloopt terwijl jullie er zo weer buiten staan. Ik zou ook niet kunnen bedenken wat voor speciaals hij straks kan doen. Misschien zijn derest van zn patienten gewoon lastig en hebben ze een hoop vragen en dingen?
He consider, oh ok, nee dan heb ik daar overheen gelezen... beetje vermoeid allemaal.. ik heb de zwart met champagne kleur (wat ik gewoon beige vind) super mooi zijn ze he? ben er helemaal blij mee heb je die ook in de aanbieding gekocht? ja hahaha haalde haar ook op van het kdv en alles was ok haha.. en valerie dr eerste boterham he.. goed zo meissie, alweer een stapje verder. hier sabbelt linette alleen op de korstjes, en als je een beetje jam er op doet is ze helemaal blij Noa, slaaptips he.. nou ik sliep ook barslecht, omdat ik niet op mn buik kon liggen... maar een beetje op de zij en dan leunend op de buik en dan 1 been optrekken ging enigszins en in een veel later stadium sliep ik daar waar ik in slaap viel... meestal op de bank met de benen in de lucht hihi en blij toe dat het goed gaat met je meisje... beetje opgelucht neem ik aan.. alhoewel de zorg er nu blijft.... @busster, zal voor je duimen dat het een goed gesprek is meis voor john.... goed joh al op 3 flessen.. ja als het goed gaat gaat het goed toch... @mamasuus, yorick he.. nog nooit van gehoord.. waar komt die naam vandaan en wat betekend het? maar klinkt wel tof... hou van korte jongensnamen... @meetie, lekker belangrijk dat jesse nog niet kan zitten.... komt vanzelf wel.... en als ie het echt moet van jou, gewoon opknopen in de stoel hier wil linette alleen maar zitten, ze is er hele dagen mee bezig om vanuit ligstand rechtop te komen... ja hahaha alsof dat al lukt... *lol* en het scheelt wel dat ie aan zn eigen tenen knaagt, hoef je die ook niet te knippen hahahahaha nou gisteren weer een dramatische dag bij de oppas opa en oma.... ik kreeg een compleet overstuur kind mee, helemaal rode oogjes, en dikke wallen.. wanneer gaan ze nu eens begrijpen dat het kind rust en regelmaat nodig heeft en niet de hele dag bezig gehouden moet worden... heb vanmorgen even overlegd met het kdv en ik mag haar op maandag een keer gaan brengen en past 1 van mn schoonzusjes op woensdag op... eens kijken hoe dat gaat, want ik kan dit niet meer aanzien..... ze heeft weer een fles daar overgeslagen... gisteren heeft ze gewoon bijna een potje worteltjes op en een uur later haar fles tot de laatste druppel leeggezogen... gerum.. huilen staat me nader dan het lachen. en dan krijg je te horen ze heeft krampjes.. nee ze heeft geen krampjes ze is doodmoe en over haar toeren...... GRRRRR ben het spuugzat en ga nu actie ondernemen want dit kan zo niet langer
Hihi inderdaad zo half op je buik met je been hoog opgetrokken.. zo sliep ik ook. Je moet toch wat he. O en noa, juist geen thee he Tenzij het een of andere speciale kruidentheen is. Maar thee koffie cola energiedrank en dergelijke twee uur ofzo voor het slapen niet meer drinken. Suiker kan je ook ontwijken. Inderdaad simpel boekje of schrijven in je dagboek kan ook helpen, omdat je dan je dag even doorneem en alles een plekje krijgt en je dus minder in je bed ga liggen piekeren. Warme melk, warm bad.. Misschien heeft je radio een timer ofzo en kan je een relax muziekje opzetten? En proberen je hele lichaam te ontspannen, zelfs als je denkt dat je al ontspannen bent.. eerst diep inademen, rustig uitademen en heel je lichaam slap maken.. Letten op je eigen ademhaling werkt meestal wel. Mikmak, haha van mij hoeft Jesse nog niet te zitten hoor. Dus geen vastknooptechnieken voor mij en inderdaad wel handig zo een baby die voor zn eigen tenen zorgt hihi. Als hij derest ook even leert. Maar hoe zit het nu precies met je oppassen enzo.. Passen je ouders dan ook op? Wel vervelend dat ze haar ritme niet volgen zeg! Ik zou daar ook heel streng in zijn. En dan nog zeggen dat ze krampjes heeft..
Nou zou het even uitleggen hoe dat zit met die opa en oma.... deze mensen konden zelf geen kids krijgen en hadden dus altijd pleegkinderen in huis... zo ook het halfbroertje van de ex van almar.... die heeft zich 10 jaar geleden van een flat efgegooid, en krijg je dus automatisch dat ze ook een beetje de pleegouders van die ex.. die relatie is dan uitgegaan en hun wilden met almar graag contact houden nou geen probleem.... dus ze voelen zich door dit contact echt opa en oma van de zoon van zijn ex en van linette..... daar gaat ze op maandag naar toe, en hun denken dat ze dat kind de hele dag moeten entertainen ipv zich aan haar ritme te houden.... bleh wordt er moe van....
O ok ik begrijp het. Wel leuk voor hun dat ze op deze manier toch nog 'kinderen' en 'kleinkinderen' hebben. Maar ze moeten zich inderdaad wel aan het kinds ritme houden. Jammer dat hun dat zelf niet inzien.. Heb je het hun al eens gezegd?
@meetie, heb je zon gedoe dan met dfd? heb dr geen problemen mee. tis ook geen verzbedrfij he maar tussenpersoon. dus via hun kom je dan bij alle verz terecht maar je kunt net zo goed rechtstreek naar de verz. ennuh van defensie krijg je niet veel hoor mocht er iets gebeuren. je krijgt geloof ik bij ovelrijden maar drie mnd salarissen doorbetaald. klein extra bedragje en thats it. bij invaliditeit kan hij hij nog een jaar bij defendise blijven om opleidingen te doen voor burger en dan moet ie ook weg dus niet veel soeps. er is gelofi keen een goedkope extra verz van dew brug advies groep die konden wij dus alleen niet ivm dld. en dus die ik je vanmorgen gaf voor als ie lid is van de bond. de vorgie die we hadden is van ACE european group. die is ook alleen voor de duur van de uitzendign dus daarom ook voordelig. andere verz moet je meestal voor een jaar afsluiten en deze dus alleen vor de tijd dat ie daar zit. we betaalden dus 2 keer volgens mij 25 maar kan ook minder geweest zijn en daarvoor is ie super goed verz. we hadden dan wel via dfd maar je kun vast wel zo ook bij ze terrecht gewoon ff googlen. en idd zon soort tatoo is het wle maar dan wel een mannelijke variant hoor hihi, heb hem zelf uitgezocht. vidn een tatoo ook neit altijd mooi. heb dr zelf ook wel drie hihi. maar zijn kleintjes. een vroegere vriendin van mij heeft dus wel heel groot de naam van dr man op de been laten zetten en ze zit ern u ver ook onder. we hebben samen de eerste gezet. zei toe neen van dr papa op de schouderm aar sinds ze met deze vent is zit ze er echt onder en vind ik dus ook echt niet mooi. ze si zowiezo nu een gotik (aah weet ff niet hoe je het schrijft) geworden en is neit echt mijn stijl. wat leuk idd zelf de tatoo onwerpen. wij komen niet ozver hihi weten het dan wel ong maar de rest mag de tatoozetter doe nhihi. en idd we hebben een grote tuin hihi. zon 1600 m2 dus als de ene kant klaar is dan moet de andere alweer hahaha. ben niet zo van gras ed. heb natuurlijk dat ook wel maar ook veel bloementuin en jah die is onderhoud nodig. en laatste tijd was i kerg moe en was het veel regen dus loop mega achter overal. ja stom he van zon arts laatste keer met yasmine wel ruime 2 uur gezeten moesten nmog bijbetalen dus ook voor aprkeerkaartje want 2 uur is gratis echt belachelijk. ze gaat nu dus oo kneit meer mee want dat is toch niks zolang wachten. hartsikke laat thuis en dan nog eten maken pff echt niks an. @mikmak, had ook nog nooit van yorick gehoord. kwam het ergens tegen heb ook geen idee meer wat de betekenis is heb het wle een keer opgezocht hihi maar waar precies. het enige probleem met die naam is dat we al yasmine hebben en dan heb je twee keer y en dat is beetje lastig met post ed. dus de oppas luisterd niet echt naar je jah das lastig idd. als je steeds een lastig en moe meisje hebt erna dat si ook neit erg fijn zit je niet prettig op je werk waarschijnlijk. dan kun je idd beter een ander alternatief zoeken.
@meetie, jazeker, heb het er al een paar keer uitgebreid over gehad.. gisteren zelfs nog.... zucht.... en ze maakt zich ook altijd zorgen, dus dat voelt linette ook weer waardoor ze nog onrustiger wordt... ze zei ook is het niet linette's inrustigheid.... nou zeg ik je toch dat zei zo wordt omdat hun zo zijn... linette zoekt tuurlijk haar grensjes op als babyzijnde.. maar niet zo...... duh ja idd dat is op deze manier wel leuk ja Trouwens almar had ook alles bij dfd en ik heb daar alles weggehaald en naar mijn tussenpersoon gedaan, omdat dfd gewoon een sjips tussenpersoon is, en waar ik zit is degene die het verzekeringskantoor van mijn moeder een paar jaar geleden heeft overgenomen... hihihi.. @mamasuus, maar dat je dan 2x Y hebt is voor later een zorg... als jullie het een mooie naam vinden.... en nee zit niet lekker op mijn werk zo'n dag..... dus ga gewoon idd op zoek naar een oplossing...
ey meiden hier was ik weer. alles gaat goed heb mw'tje 3x gevoeld vandaag niet super hard maar ja beter iets dan niets. @buster zeker een gedoe met de verzekering ik hoop dat het uiteindelijk toch goed komt. en lekker wezen baby zwemmen met ze 3tje leuk hoor. voor als het gezin compleet is. @consider ja was zeker even schrikken maarja niks te doen helaas. ow je man is dus lekker verwend voor papadag . en ja 22 eur is wel aan de prijs voor een creme. mijne is 1 nog wat van kruidvar eigen merk hihi. maar inderdaad was 1+1 nou lekker toch kon je zelf oook wat halen. en valerie eet dus netjes een broodje, ze wordt al groot dan he. en bij je moeder wil ze dus niet raar? @meetie nee heb normaal nooit geen probleem met slapen kijk altijd tv in bed maarja het is sinds paar dagen. nou hopelijk hoort het bij de zwangerschap.ik drink rooibos thee en dat vaak rond 7 uru maar ga dan nog niet naar bed hoor das tegen half 10 en cola enzo drinken ik nu helemaal niet meer. smaakt anders dan normaal. jesse kan dus nog niet zitten, zo kan je maar zien elke kindje heeft ze eigen tempo. en inderdaad dylano weet dat papa weggat maarja waar heen is hij nog te klein voor. en volgens mij nemen die kleintjes snel jouw gedrag over hoor. en snap dat de tijd veel te snel gaat nu. @mama suus ik neem nooit drinken mee naar bed, moet dan zo vaak er uit snachts om te plassen en ik slaap overdag juist nooit, dus dat kan het niet zijn. en jouw man heeft dus ook een tattoo. die van mij ook grote triball tussen ze schouderbladen en op ze nek wervel ze naam in de tekens geloof indoneschie. en nog een grote op ze boven arm. maar hij gaat als hij uit afrika komt weer heen. vanwege de warmte mag hier niet daarvoor te tatoeren ivm de zon enzo. zelf heb ik ook tattoo op e onderrug komt er ook nog wel 1 bij hihi. en frummel vondt het dus ook leuk het voorlezen hihi. en krijg je elke keer nog een echo? is de hond al vertrokken? @mikmak ow kon je niet meer op je buikslapen, ik nog wel hihi. maar ga het wel onthouden hou jij ging slapen, en wordt je zo moe op het einde dan? dat je overal in slaapt valt. en inderdaad de zorgen blijven nu zeker tot ze geboren is. maarja het is niet anders. wat balen dat het niet zo goed gaat bij de oppas opa en oma. en inderdaad die kleintjes hebben rust en regelmaat nodig. snap dat je op zoek bent gegaan naar andere oplosiing hoor hopelijk werkt dit wel beter. nou meiden hoop dat ik niks vergeten ben, ga ff me hondje eten geven en de vaatwasser vullen hihi
@busster jullie vaderdag kado zal zeker in de smaak vallen denk ik zo als ik je verhaal lees. ben benieuwd naar john ze reactie en hij was dus zenuwachtig voor vandaag, wel lief dat jullie hem gingen uitzwaaien. en ze pieste dus over je buik heen, hihi kleine meisjes hebben daar nog geen controle over natuurlijk. en ja me kleintje heb ik inderdaad heel even mogen voelen. en weet dat ze in deze tijd minder ruimte gaan krijgen zei de vk en de gyn ook maar je moet er wel aan aantal keren voelen op een dag. maarja heb er wle een goed gevoel bij dat alles goed blijft gaan met ons meisje.
Hai hai, Nou hier lekker genoten van het zonnetje! Alleen kon ik mijzelf weer niet inhouden om niet wat voor de kleintjes te kijken hahaha. Heb nu twee rompertjes, broekje en shirtje voor Jesse gehaald. Maar dat broekje heb ik van een winkeltje van Terres des hommes! Dus dat maakt het wel weer goed hahaha. Vervolgens ben ik maar in het speeltuintje bij school gaan zitten, voor ik los zou gaan in de winkels hihi. En ik had Jesse naast me neer gezet op het bankje. Nu stond ik beetje op automatische piloot en op een gegeven moment voelde ik dat hij soort van viel. Ik keek en toen zat hij gewoon naast me (Ik had hem met 1 hand vast hoor hihi) Maar toen realiseerde ik mij dat hij was gaan staan! Dus ik me telefoon erbij gepakt en toen hij weer ging staan foto's gemaakt hihi. Staan op me hyves De afgelopen dagen hield hij wel al zo nu en dan met 1 handje de railing van zn box of wiegje vast, maar verder kwam hij niet. En toen wij vanmiddag weer thuis kwamen ging hij ook op zn knietjes staan in zn wiegje toen hij wakker werd! En daarna deed hij het ook nog een keer bij de wandelwagenbak, die in de woonkamer staat! @MamaSuus, Hm.. ik weet niet precies hoe de steel in de vork zit, maar zover ik weet, krijg ik geld als Alex iets overkomt daar. En de kids krijgen ook geld tot ze volwassen zijn... Misschien dat hij op de een of andere manier toch ook weer een verzekering via werk heeft lopen? Maar morgen komt hij weer thuis en dan gaan we wel even rond de tafel zitten om te kijken of alles nog wel geldig is. En watvoor tatoos heb jij en waar? En je vriendin zit nu helemaal onder.. ik vind dat zelf ook niet mooi nee. Bij een man niet en bij een vrouw al helemaal niet.. ik vind het zonde, maar goed, ieder zn ding natuurlijk. Hihi als ik later een tuin heb, dan neem ik gewoon veel gras en tegels. Misschien een bloemenperkie en/of potten. En dat is het wel Ik zie mijzelf echt niet elke dag in die planten zitten.. ben als de doods voor spinnen hihi @Mikmak, Je hebt het er dus al vaker met die opa en oma erover gehad! Ja dan zou ik ook maar een ander alternatief bedenken! Fijn dat je zus nu het wilt overnemen! En jullie vonden dfd dus ook niet fijn. Ligt het in ieder geval niet aan ons hihihi. @Noa, Je hebt je meisje vandaag drie keer gevoeld. Inderdaad wel weinig, maar beter dan niets Ik begrijp dat je zorgen pas over zijn tot ze geboren is.. dit is maar niets. Vooral ook omdat je haar niet kan zien en je weet dus niet hoe het met der is.. En je hebt dus pas de laatste dagen slaapproblemen. Het kan inderdaad ook bij je zwangerschap horen. Sommige mensen gaan ook heel gek of onrustig dromen. Of krijgen nachtmerries over dat ze der baby laten vallen ofzo hihi.
Oja busster! Ik heb nog aan jullie gedacht vanochtend Hoe is het gesprek gegaan? En volgens mij gaat hij je vaderdagkado ook erg leuk vinden! Wel fijn om te weten dat je iets hebt gehaald wat hij echt dolgraag wilt Ik ben ook erg benieuwd naar zijn reactie. Hahaha en je meisje zat dus lekker over je heen te plassen, boefje En jullie zijn óók bij dfd weggegaan haha. En Mara wilt tegenwoordig op der buik slapen. Ja zo nu en dan doet Jesse het ook nog, vind het wel eng, maar volgens mij snapt hij nu wel dat hij niet op zn gezicht moet liggen hihi. Eergisteren sliep hij wel weer op zn gezicht, maar toen ik ging kijken, lag hij op zn speen en zn neus lag dus beetje vrij.. heb toen toch maar voorzichtig zn hoofdje doorgedraaid, want ik vind het maar niets..
@meetie je hebt dus lekker geshopt!!!! doe je goed en wat knap dat jesse is gaan staan, ga zo even je foto's bekijken op hyves ben nieuwsgierig. en morgen komt alex dus weer thuis. wanneer gaart hij nou precies weg? en inderdaad het moet wel goed geregeld zijn. maar jij gaan voor een makkelijk ondehouden tuin, wj hebben tegels en daar op potten met bloemen. en 1 perkje maar dat is te doen. vindt di ebeesten zo vies in de tuin, en denk dat me hond anders opgraaft wat ik inplant hihi. en inderdaad het is weinig wat ik er voel en dit is zeker niets,omdat net wat je al schrijft haar niet kan zien en dus maar moet afwachtte. gelukkig heb ik geen nare dromen of dergelijlke dingen het is puur het in slaapvallen zeg maar. nou meiden ga ff een chippie zoeken heb ik zomaar trek in hihi en dan straks naar me bedje tot morgen meiden
@meetie, nee dfd is een drama hij had voor dat hij mij kende een hoop dubbele verzekeringen die ze hem hadden aangesmeerd, dus heb zelf effe de bezem door de administratie gehaald en die verzekeringsman van mij laten komen, hij heeft alles overgenomen van dfd (wat hij er had lopen en bij mij samengevoegd... 1 polis waar alle verzekeringen op staan.... hahahaha @busster, aha jij ook de quest gehaald, welke kleur heb jij dan gehaald nee zo'n overstuur meissie is echt niet leuk, ze heeft bijna de hele dag geslapen op het kdv, en tussendoor netjes haar fruithapje en flessen gedronken, vanavond thuis ook lekker haar groente gegeten en dr fles gedronken en ze ligt prinsessenheerlijk te slapen.... @noa, jep hoop dat dit beter is en dat mn schoonzusje het voortaan voorlopig wil doen... maar we zullen zien hoe het allemaal gaat. 1 stap tegelijk, je moet deze mensen natuurlijk ook niet een mes in de rug steken... ja op het einde lig je gewoon niet meer lekker, dus viel altijd overal in slaap.. maar ik had de laatste weken ook nog bijzonder veel te doen, heb die 5 weken voor de bevalling amper kunnen rusten ivm verbouwing... nou ga verder met tv kijken... iedereen die ik vergeten ben.... vergeef mij, kom morgen terug
@Noa, Ja ik had nog tegen Alex gezegd van 'het zal niet lang meer duren voor hij zich optrekt', maar zó snel had ik het ook niet verwacht haha. Maar hij heeft het een paar keer herhaald, dus het kan niet perongeluk zijn geweest.. Hihi jullie hebben dus ook gekozen voor de makkelijk te onderhouden tuin Zo zou ik het dus ook doen. Al die beestjes.. bah hahaha En Alex vertrekt volgende week. Voor zover ik weet mag ik de datum niet zeggen.. als die uberhaupt wel eens vast staat met defensie hihi. @Mikmak, Dat is wel handig ja, alles in 1 polis! Veel overzichtelijker. En je meisje heeft vandaag dus haar rust ingehaald.
Goedenavond meiden, Heb weer een druk dagje achter de rug. Had het ontzettend druk op mijn werk. Toen ik thuis kwam heb ik de toilet schoongemaakt, stofgezogen en grondig (op handen en knieën) gedweild. Had een of andere schoonmaak woede haha. Gelukkig was Valerie aldoor lief aan het spelen in de box. Op den duur duurde het haar te lang. Toen heb ik haar op een kleed gelegt, kon ze naar me kijken terwijl ik aan het dweilen was. Daarna kwam de postbode met een pakketje, de buggy! Vind het toch altijd eng om zulke dure dingen via internet te bestellen, maar het was gewoon 70 euro goedkoper dan in de winkel! Heb natuurlijk wel even gekeken of het wel een goede, betrouwbare site was. Nou toen ff de buggy getest en gekeken hoe alles werkt. Is wel weer ff wennen, heel anders dan mijn bugaboo. Morgen me laatste werkdag! Heb s'ochtends nog een gesprek met mijn teamleiden of mijn toekomst perspectief bij deze school. Maar ik verwacht dat hij pas na de zomervakantie weet of ik kan terug komen of niet. Morgenmiddag komt een vriendin met haar zoontje op visite. De vorige keer toen ze bij me was, ging haar zoontje alle kast deuren open trekken. En snoepjes uit de snoepjes pot pakken. Ik hou daar niet zo van, maar me vriendin ging hier nogal laconiek mee om. Anyway, slaap lekker allemaal! @mamasuus, jullie plafond is dus nog niet helemaal afgewerkt. Vond het al zo vreemd. Nou dat is het eerste wat je man kan doen Jullie hebben dus ook tatoeages. Ik heb er ook 1. Een zwarte panter, precies boven me bil, maar onder mijn broek. Had hem stiekem laten zetten toen ik 16 was. Heb er geen spijt van, maar nu had ik het nooit meer laten doen. Tatoeages past gewoon niet bij mij. Iedereen moet het natuurlijk zelf weten, maar er helemaal onder zitten vind ik niks. @meetie, Wat een leuke sta foto van Jesse. Echt knap hoor! Volgens mij gaat hij het zitten helemaal overslaan en gaat hij meteen lopen En vandaag dus ook nog lekker geshopt. Ik had Valerie inderdaad een broodje gegeven om fruithapjes/fles tijd. Na de boterham heeft ze nog wel fruit gehad, maar geen fles. Me moeder had vandaag geen zin in geklooi met de boterham. Omdat ze het gisteren niet van haar wilde eten. Dus ik ga er donderdag wel mee verder. Of misschien vrijdag...dan kan ik donderdag ff bij het cb vragen of ze nu wel op 3 flessen mag. Aangezien ze nog steeds geen water, thee of roosvicee wil drinken. Martin had ook een paar verzekeringen via dfd lopen, en nu heeft hij via hun volgens mij alleen nog de verzekering voor de spullen op de kazerne. @mikmak, Wij hebben de maclaren ook in de aanbieding gekocht, voor 159 euro. En dat terwijl hij bij veel babyzaken nu al 220 euro kost. Echt een belachelijke prijs. Kan me heel goed voorstellen dat je die opa en oma niet meer laat oppassen. Ze moeten zich toch wel aan haar schema van eten en drinken en slapen houden. Gelukkig zou mijn moeder nooit zoiets tegen me zin doen, ze zegt altijd..jullie zijn de ouders. En dan ook nog de hele dag Linnette entertainen, pfff ik zou er ook kriegel van worden. En Linnette wil dus ook aldoor zitten. Als ik Valerie gewoon ff neerleg naast me op de bank, dan gaat ze aldoor met haar hoofd en nek en gedeelte van het bovenlijf omhoog. Ze kan beter sit-ups dan haar mama En als ik haar dan naast me neer zet, is ze echt helemaal blij. Want tja, als ze zit kan ze natuurlijk alles zien. @Noa, je hebt je meisie dus maar 3x gevoeld vandaag. Op den duur voelde ik valerie ook steeds minder, kwam omdat ze natuurlijk minder ruimte had. Maar toen was ik al wel een stukkie verder dan dat jij bent. Wij hebben ook een makkelijke tuin. Een stuk gras, met er om toe een klein perkje en verder gewoon tegels. En natuurlijk heb ik wel allemaal bloempotten en bakken aan de muur. Hopelijk slaap je vannacht wat beter. @busster, wat vervelend dat John zo zenuwachtig was. Het zou juist beter zijn als hij er lekker uitgerust heen ging. Maar goed, hoe vond hij het gaan? En jij hebt dus een fietsstoeltje gekocht voor vaderdag, wat een superleuk cadeau! Hahahaha Mara heeft op je buik geplast!! Ben ik ook wel eens bang voor geweest als ik met haar naar de douche toe liep, maar ze heeft het nog nooit gedaan. Echt toevallig dat we alledrie dezelfde buggy hebben, jij hebt de lichtgrijze met donkergrijze variant?
John had een heel goed gevoel over zijn gesprek hij was ruim optijd daar en had in de randstad rail nog even zijn papieren door genomen met daarop dingen die hij graag wou zeggen of moest weten dus hij voelde zich heel relaxt de andere keren moest hij steeds met de auto en was het soms echt zoeken en stressen naar het adres . Hij was ook veel rustiger toen hij thuis kwam en kon zich meer herinneren van het gesprek want bij eeerdere sollicitaties wist hij niks meer. @ Mikmak we hebben de grijze mac larren gekocht wilde er eerst een met een motiefje maar die was 20 euro duurder alleen daarom dus heb het niet gedaan . @ Meetie wat knap van jesse dat hij nu ook al is gaan staan zag de foto's idd al op je hyves .Stoere vent hoor. @ consider Gelukkig jullie buggy is dus goed aangekomen ik durf het ook niet zo goed zoiets duurs via internet . Je hebt dus je laatste werkdag nou maar hopen dat je volgend jaar terug mag komen of dat die andere functie iets voor je is. Als je nog een schoonmaak woede aanval krijgt mag je wel even bij mij langs komen haha. Ik ga morgen maar even aan de gang want hier is het ook nodig. en je hebt dus geshopt ik kan me ook haast niet inhouden als ik in het centrm ben hihi moet altijd minstens een kledingzaak in voor Mara maar vanmorgen heb ik alleen het fietsstoeltje voor john gekocht goed he ?1 haha Ik vind het eigenlijk ook niet zo'n fijn idee dat mara op haar buikje slaapt maar goed we hebben zo'n speciaal airosleep ding dus zal wel goed gaan. ik draai net als jij ook wel haar gezichtje hoor als ik vind dat ze niet goed ligt.
goeiemorgen meiden, @busster, fijn zeg dat john er een goed gevoel bij heeft. en tjah logisch dat ie ervoor wat zenuwachtig is het is natuurlijk ook jaren geleden dat ie zoiets heeft gedaan. dus een leuk fietsstoeltje gekocht nou dei valt dan vast wel in de smaak hoor als ie hem zograag wil. hier zijn we nog op zoek naar een mooie fiets voor manlief hij heeft nog steeds een kroeg fiets dus dat is niet echt prettig met lange afstanden. we willen er dna meteen een systeem aankopen zodat yasmine dr fiets eraan gekoppelt kan worden. hebben dit laatst eens gezien en lijkt ons zo handig. zelf heb ik een fietskar en daar gaat straks het bankje weer uit en de maxi in hihi zo fietste ik ook altijd met yasmine rond. vannacht zonder oordopjes geslapen denk dat hetn iet lang meer duurt voor ze wegvleigen want hoor ze overal tippelen en echt dikker ruzie maken wie het eerst eten krijgt. vannacht waren ze verder lekker rustig. @meetie, zou het idd nog ff goed navragen van defensie tis toch al een tijdej trug dat ie weggeweest is en zou zondezijn als je neit goed verz bent toch. wel grappig trouwens dat iedereen hier problemen heeft met dfd. zelf heb ik er niet veel gedoe mee ze bellen nooit krijg geen aanbiedingen ed. en hij heeft niks overbodigs. nu heeft hij wel een stuk of 2 a drei levensverz maar jah de een is van het werk en de andere zijn hier in dld. bij de hyp dus jah daar hoeft niks aan veranderd te worden en ze betalen beide heb ik eens nagevraagd dit komt omdat de een in ned is en ander in dld. enige waar hij en zijn ma mee in de mist zijn gegaan is die spaarloon regeling waar we dus elke mnd 50 euro aan kwijt zijn. wil dit nog eens zien om te zetten naar een ander iets. we willen het wel blijven doen want is voor het pensioengat die we straks hebben aangezien hij 7 jaar ouder is. wat goed zeg dat jesse al zelf kan staan. hihi dat deed ons monstertje ook eerder dan zitten hahaha. en dan vallen ze rtrug en meteen weer op de rug haha. heb dus dire tatoos wel keintjes dus een vogel van disney op mijn borst je weet wel van assepoester. en dan een komische bij op mijn enkel en vleermuisjes op mijn schouder. alemaal cartoons. ben niet zo van tribel dingen ed ook omdat iedereen dat toe ndie tijd had hahaha. @tuin, nou ben echt gek op mijn tuin hoor hihi. veel bloemen en heel veel ruikers erin. een vijver met wartervalletjes. we zijn nog bezig met een groot overdekt terras en daar komt dan in het midden zon bbq/kachel waar je sellie omheen kunt zitten. hihi en zwembad willen we inbouwen hihi. heb me valkparkietjes erbij en kippen met een konijn. tuinhuisje. hihi nee voor mij echt geen klein pleintjse met straat gras en potten hihi al; heb ik ook wel heel veel potten hahaha. oh meiden ik kom vanmiddag weer trug zie dat ik ns klaar moet maken voor turnen. tot vanmiddag.
Goedemorgen allemaal, iedereen fris vrolijk en fruitig.... BLEH... mooi weer en ik zit in dit muffe kantoor weer eens mijn tijd te verdoen @meetie, ja ze had goed bijgeslapen en kreeg weer wat kleur op dr gezichtje... ja alles op 1 polis idd veel handiger, behalve die verzekering voor de militaire spullen die gaan via een andere maatschappij omdat Aegon geloof ik de enigste is die dit biedt... maar ook niet meer via dfd alles daar is weggehaald, de sufkoppen... maar goed zometten effe op je hyves spieken... naar de staande jesse hihi @busster, fijn dat john een goed gevoel bij het gesprek had... nu maar duimen dat hij wordt aangenomen... oh oke die grijze met de roze zitting dan? @consider, oh maar jij hebt m dan nog goedkoper dan ik... ik ga m gelijk ruilen maar ja in de winkel is ie 239 das toch wel een belachelijk hoop geld voor een buggy.... hoe durven ze het te vragen maar goed, het zij zo. hahaha dat met die beentjes en het hoofdje omhoog doet linette ook de hele tijd, en idd als ik haar dan op schoot neem, of naast me neer zet is ze helemaal in de wolken... *lol* hoe graag wil je zitten... zal ook wel niet lang meer duren voor ze echt alleen kan zitten, en dat doet ze nu ook wel maar nog neit echt stabiel.. lijkt dan wel of ze parkinson heeft hahahahaha het wiebelt nog alle kanten op.. *lol* en ze draait zich tegenwoordig op haar buik om te slapen.. ach ik laat het maar, zolang haar hoofdje maar goed ligt, vind ik het best... de snuiter En ik vind dat deze mensen dit ook niet moeten zeggen hoor.... ze hebben alleen kiddies in huis gehad vanaf 10 jaar, maar nooit een pleegbaby gehad... duh, dus hoe ervaren zijn ze???? hier voor de rest wel een oke nacht gehad, madam had goeg gegeten en gedronken, wel al aan de nummer 2 hapjes begonnen, want die vind ze gewoon veel lekkerder en zijn natuurlijk veel gevarieerder... dus laat het maar gaan, als dit pak friso 1 melk op is, dan ga ik ook over op de opvolgmelk nr2.... blijbaar is ze daar aan toe... vraagje, wanneer zijn jullie antilekbekers gaan gebruiken? en gebruik je die dan ook voor de melk, of alleen voor de sapjes en/of roosvicee?
@Consider, Zo zo, jij had er zin in gisteren Wel lekker dat Valerie de hele tijd heeft gespeeld! En de buggy is dus ook binnen! Jeeej Altijd leuk he haha Maar vandaag is je laatste werkdag! Vakantieee! Heeft je teamleider nog wat zinnigs kunnen zeggen? Maar als je het niet fijn vind dat het zoontje van je vriendin zich telkens in jouw kasten bevindt, dan moet je dat zeggen hoor. Misschien denkt je vriendin hetzelfde over jou, dat jij er niet om geef.. Al zou ikzelf echt meteen opspringen en me verontschuldigen als Dylano bij iemand anders de kast in dook haha. En was jij zo rebels dan op je 16e Stiekem een tatoeage nemen Nou, dfd is wel geliefd hier hihi. Alex had ook inboedelverzekering ofzo voor kazernespullen, maar hij heeft nu niets meer op de kazerne liggen, dus ook die is opgezegd. @Busster, Dus John heeft er een heel goed gevoel over! Wanneer krijgen jullie het te horen of hij is aangenomen? Hihi jij hebt je dit keer weten tegen te houden om niets voor Mara te kopen in het centrum Goed hoor! Het kost mij ook altijd veel moeite. Schoonmaakse! @MamaSuus, Je hebt vannacht dus normaal kunnen slapen. Ik hoop ook voor je dat ze snel zullen weg vliegen En Yasmine sloeg het zitten dus over hihi. Ja zolang hij zich vasthoudt kan hij wel enigzins zitten, maar als hij even loslaat is het meteen liggen haha. Er was inderdaad zo een periode dat ineens iedereen zo een tribal moest hebben. Hebben jouw cartoontjes een betekenis of hoe ben je er op gekomen? Oeh het klinkt als een hele mooie en gezellige tuin! Een vijver met watervalletjes wil ik ook wel En je bedoelt zo een vuurput ding. Leuk!! Och ik word jaloers op je ideeën hihi. En een zwembad, toe maar. Zijn het concrete plannen of is het meer een droombeeld van je? Turnse! @Mikmak, Ja hoor, hier aardig fris vrolijk en fruitig Hoeveel dagen in de week werk jij ook al weer? En linnette begint er dus weer gezond uit te zien Gelukkig maar. Ze heeft alleen wel last van parkinson hahahaha, gelukkig maar een tijdelijke variant van. Hm.. tuitbekers.. dan moet ik even heel ver in mijn geheugen spitten hoor. Dylano dronk er zowel melk als limonade door. Nu drinkt hij alleen sochtends bij opstaan melk uit tuitbeker, omdat ik die in de magnetron kan doen en het wel makkelijk vind en het niet uitmaakt als hij nog ietwat slaperig is hihi. Maar wanneer hij begon.. volgens mij kan je er in principe nu al mee beginnen als je dat wil Je kan het gewoon proberen, kijken hoe ze reageert. Het zal even wennen voor haar zijn om nu uit een tuit te zuigen, maar dat heb je natuurlijk altijd, of ze nu 1 maand of 12 maanden is. Het is in ieder geval wel toegestaan hoor. Ik denk dat ik er met Jesse ook maar mee ga beginnen, want ik heb wel een nieuwe speen gekocht, maar daar komt nog te weinig drinken door.. en na klein beetje gedronken te hebben heeft hij er dan geen zin meer in. @Noa, Everything still oke with the beeb? Nou ik ga weer verder. Ook ik ben druk aan de schoonmaak en dergelijke. Ik hoor dat de wasmachine klaar is, dus aju! 8)
oeh das mooi, dan ga ik strakjes een anti lekbeker halen, en eens kijken of ze dat wat vind... lijkt me wel ruig als die meid uit een antilek gaat drinken hihi ikke werk 4 dagen in de week... en dat is eigenlijk best te doen, helemaal als ik OOIT een baan in maastricht ga vinden en krijgen.... zucht... @noa ja hoest met je beebje... en met jou natuurlijk..