Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden

was ik weer, vamacht wederom slecht geslapen denk dat ik teveel met me kleine meisje bezig ben onbewust, maarja het is ook niet niks.
    vandaag komt me vriend terug voor 2,5 dag dus dat is wel even lekker.

@meetie ow je had het al voorspeld, en als hij het een paarkeer heeft gedaan zal het inderdaad niet perongeluk zijn.
    alex gaat dus volgende week. en ja datum's zegt niks bij de defensie hihi. geniet nog maar lekker met ze 4tjes.
    en inderdaad en makkelijk tuin kwa onderhouden.

@consider zozo heb jij ook nesteldrang hihihi. ja soms moet het wel is goed gebeuren he. maar valerie heb zich de grootste tijd dus wel vermaakt in de box lekker toch.
    en de buggy is goed aangekomen helemaal super. ik vindt het ook niet altijd prettig om dingen te bestellen via internet hoor je weet maar nooit.
    en snap dat je er niet van houdt dat zo kleintje in je kast rommelt, me zus der kindje pakt hier altijd wel uit de snoep pot. maar vraagt het wel steeds. mischien moet je er gewoon subtiel iets van zeggen?
    en jij voelde valerie dus ook minder ja wist dat minder ruimte kregen maar de gyn zei dat ze nog voldoende ruimte heb enzo.
    dus weet niet niet. ben blij als ze der is en ik er met eigen ogen kan zien en in de gaten kan houden

@busster ow john was dus wel relaxt naar het gesprek toe gegaan helpt altijd wel wat natuurlijk en jij moet dus alrijd wel even een winkel in voor mara hihi.
    maar jij hebt dus ee aerosleep. wij zijn allemaal buikslapers inde familie denk dat ons kleintje dat ook wel gaat worden.

@mama suus jij hebt dus een flinke onderhouds tuin hihi mij moeder ook die vindt het heerlijk tuinieren hihi.
    en een zwembad in de tuin klinkt we lekker.
    turnze met yasmine.
    @mikmak ow lekker in een suffige kantoortje, hoop voor jouw dat je ooit een baan dichterbij mag vinde.en je gaat dus een anit lek beker halen, vindt die dingen soms zo niet anti lek. zoontje van me zus(2jaar) had ook zo anti-lek maar hij moest mee in de auto met ze beker nou me hele achterbank was dus bezaait met limonade he.grrrr

met ons gaat het wel. maak me denk ik onbewust toch wel veel zorgen om ons kleintje want rot nacht gehad en al 2 dagen onwijse koppijn.maarja ik durf nu heen pcm te nemen omdat ze al zo rustig is.

2. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    hmmm noa, ja weet dat anti lek soms meer gewoon lekbekers zijn... maar goed zij is ook niet vlekkeloos.... met eten is ze aan het eind nog steeds helemaal gespikkeld hahahahaha en gisteren heeft ze besloten de kinderstoel helemaal onder te smeren met dr mond.... en het is een stoffen verkleinkussen dus hoop dat tomaat met courgette en ham er nog uitgaat, maar denk dat ik nog wel een plastic kussen haal hahahahaha

kan me voorstellen dat je je ontzettend druk maakt, en ja van die stress en spaningen krijg je idd hoofdpijn.. maar een pcm mag je slikken hoor.. anders neem je toch een halve als je je er niet goed bij voelt een hele te nemen.... en probeer veel te drinken, want dat kan ook nog hoofdpijn geven... als je te weinig vocht neemt.... en rustig aan meissie.... adem in adem uit.. je bent al over de helft, en strakjes kun je lekker effe een potje janken in de armen van je man!!! :D ook wel eens lekker...

3. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Nou, hier heb ik net Jesse uit zo'n antilekspeen laten drinken en het ging goed hoor ;)

4. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    whahahahha meetie, zal ook meestal wel goedgaan, maar ze kunnen soms ook gewoon lekbekers zijn.. *lol* ik ga er strakkies effe 1 halen, ben wel benieuwd, zeker omdat er handvaten aanzitten, zijn ze veel makkelijker vast te houden, lijkt mij zo...

5. Meetie

Meetie Fanatiek lid

O haha ik zie nu pas dat er verder is geklets.. had me venster namelijk even open laten staan.

@Noa, Weer slecht geslapen he. Gelukkig komt je mannetje straks lekker thuis! Misschien kan hij wat aan je hoofdpijn doen ;) Hihi. Snap wel dat je geen paracetamol wil slikken, aangezien je meisje al te rustig is. Nog maar paar weekjes meid ;)

@Mikmak, Hihi had je meisje zo een honger dan, dat ze verder ging met de stoel :p Hopenlijk komt het er nog uit.
    Maar ik heb trouwens alleen even de speen verwisseld met een antilekspeen. Dat is zo een tuitje met een rubbertje eronder.. In principe lekken deze niet hoor :eek: Alleen als ze zuigen en dan de tuit uit hun mond halen zonder het drinken eruit te drinken haha, maar ja, dat ligt dan aan het kind en daar zal vast geen hele autoachterbank mee doordrenkt raken ;) Anders zou ik toch even je kind schuin aankijken hahahaha. (Ik heb alles van avent, alles past op elkaar, scheelt weer, hoef ik geen nieuwe flesjes te kopen enzo hihi.. )

6. Meetie

Meetie Fanatiek lid

O en ik heb inderdaad ook handvatjes, maar heb nu dan toevallig zonder gegeven.. ging ook goed. Hij kan namelijk wel het flesje vasthouden en zelf naar zn mondbrengen..

7. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @meetie, ja we ouwehoeren hier wel door hoor... maar goed ik heb ook alles van avent... dus ga zometeen effe naar de etos ofzo om eens eea in te slaan...
    linette kan de flesjes ook vasthouden alleen nog niet zo lang, ze laat ze meestal los na een paar tellen... maar goed zal vanzelf wel komen dat mama het niet meer hoeft te doen.... kweet niet of het er nog uitgaat... ik dacht een half potje olvarit zou wel genoeg zijn maar nee hoor madam wilde nog wat stoel erbij.. alhoewel ik soms het idee heb dat de laatste fles niet meer genoeg is, en eigenlijk krijgt ze nu 4 x 210 (exclusief de scheppen) dat lijkt mij aardig genoeg en dan fruit en groente, roosvicee... denk dat ik eens een extra schepje rijstebloem ga toevoegen... doe er nu 4 friso schepjes rijstebloem bij... maar 5 is misschien beter..... hmmmm

8. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @mikmak ja volgens mij zijn sommige ook gewoon lekbekers, maar de kleine had haar stoel dus ook maar ondergesmeerd, en denk inderdaad dat het verstandig is een plastic verkleiner te halen hihi. succes met je lekbeker vandaag hihi.
    en ik drink wel veel sowieso 2 flessen spa blauw wel gevuld met limo hihi de rest krijg ik het zuur van. en huilen klinkt raar man lukt gewoon niet hihi.en hopelijk gaat de hoofdpijn vanzelf weg

@meetie inderdaad weer slecht geslapen maarja niks aan te doen nog 10 weekis. en ja me kleintje is al te rsutig dus de hoofdpijn moet van zelf maar vertrekken hihi. en ja mischien kan me vriend er wat aan doen, maar meestal zeggen ze dan toch juist ik heb hoofdpijn hihihi.

en jij hebt dus wel een anti-lek beker hihi

nou meiden ga dervandoor tot later

9. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @mikmak, whaha dus ze had zon honger. hi wacht maar tot ze zelf gaat eten dan kun je de hele keuken eerst inpakken in plastic hihi. wij hadden het af en toe aan de muur zitten hihi helemal fijn met wortels en spagetti en bietjes hihi.
    idd niet echt het beste weer dit he om op kantoor te zitten.

@meetie, zijn echt wel plannen die in uitvoering zijn hoor hihi, waren al begonnen aan het tras met afbreken ed omdat we toen nog niet geneog geld hadden verzameld voor de badkamer maar ide moet nu eerst af en dan gaan we verder met slopen en kan ik denk ik ook weer stenen bikken want dat doe ik nu dus niet. vind frummel niet echt fijn. dus de plannen liggen er moetne alleen nog uitgevoerd worden hihi. word beetje mediteraans met terra en mooie druiven ranken ed die zijn al druk ant groeien.
    heb ook ff de fotos bekeken en ziet er goed uit hoor knappe vent en ook al uit een tuit. netjes hoor.
    mijn tatoos hebben gen betekenis hoor vind ze gewoon leuk hihi.

@noa, he meid weer zo slecht geslapen das wel balen dan zeg. tis idd makkelijker gezegt dat je je moet ontspannen dan gedaan momenteel. kan me voorstellen dat je je onbewust nog zorgen maakt. aangezien ze die ook neit echt weg konden nemen laatst bij onderzoek. ben bij yasmien ook twee keer extra geweest omdat ik dr minder voelde idd ook met ruimte gebrek waarschijnlijk.
    en we willen dan idd een zwembad inbouwen want anders maken de doggies hem stuk anders hadden we allang een kookpot aangeschaft maar ben bang dat de doggies erin bijten en jah das zonde natuurlijk.
    me ouders hebben ook een mega tuin heb het daar denk ik oo kvan hoor hihi. hun hebben een half hectare dus helemaal veel hihi.

nou meiden ga lekker luieren in de tuin hihi tis vandaag nog mooi weer he dus ff van genieten.

10. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Pffff ben ook maar even aan het schoonmaken geslagen beneden alles gedaan , flink veel was gedaan en John heeft het dakterras onkruid vrij gemaakt ook heb ik de box en Mara's bedje naar beneden gezet zodat ze als ze zich gaat op trekken er niet meteen uit donderd. Moest eerst een hele zoektocht door de schuur en het huis maken om het speciale stangetje te vinden om de schroeven van zowel de box als het bedje mee los te kunnen draaien uiteindelijk na 30 minuten pas gevonden grrrr .:x

@ mikmak we hebben de grijze met witte mac laren .
    Ik probeer Mara hier ook wel eens uit een anti lek beker te laten drinken maar als ik er zo een met een harde tuit gebruik snapt ze niet dat ze moet zuigen en gaat ze alleen bijten. Ook wil ze niet echt de beker vast houden want ze is liever lui dan moe waarom zou ze haar handen gebruiken als Mama het ook kan doen toch!?;)

@ Noa Balen hoor dat je zo slecht slaapt maar kan me voorstellen dat je je toch stiemem een beetje druk maakt over de kleine en dat helpt niet mee voor de nachtrust.

@ Meetie ahha je hebt dus van avent speciale tuitjes die niet zouden moeten lekken zijn die zacht of hard ? ga ik binnen kort er ook maar eens voor op pad want uit zo'n echte anti lek beker wil mevrouwtje nog niet drinken.

@ Mamasuus 3 tatoo's dus . Ik zou idd ook niet iets nemen wat iedereen al heeft . Persoonlijk ben ik niet zo van de totoo's bij vrouwen maar ieder zijn ding en kleintjes vind ik te doen maar schrik altijd als een vrouw haar hele armen of rug onder heeft.

Morgen moet ik weer werken dus waarschijnlijk heb ik pas Maandag weer tijd om hier langs te komen of ik moet weer lange pauzes hebben zodat ik op mijn telefoontje kan internetten. maar mischien kom ik straks nog even langs nu nog even bij John zitten want die moet zo wel even werken maar komt vanavond al weer thuis.

O we krijgen als het goed is volgende week te horen of hij is aangenomen. dus nog even spannend.

11. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    whahahaha, mamasuus, moet er toch niet aandenken dat ze me het huis ondersmeert... maar gezien het feit dat ze graag blaast, ook dr speentje blaast ze soms ver weg, en dan begint ze heel hard te lachen.... afplakken dus, zet haar gewoon in een tentje en steek gewoon mn hand met lepel erdoor, en als ze zelf gaat eten dan rits dicht en ga je gang.. als ik haar dan niet meer zie, wordt het tijd het heft over te nemen... hahahah:D

@busster, bij jou is die lekbeker dus nog geen suc6.... nou we zullen wel zien, moet er toch 1 hebben, dus komt goed dacht ik zo

Je man 3 tattoos he suus... man wil er ook 1... ik heb er al 1 maar die ga ik laten overschilderen... hahahaha wil van die dwaze dolfijn een steenbok maken omdat linette dat is...

12. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @mma suus ow lekker hoor een zwembad, ik heb aak zo losse maarja de hond komt er gezellig bij zitten dus heb weinig zin. hihi. zo kookpot i inderdaad leuk heb me vriendin ook in de tuin, maarja inderdaad zonde als de honden hem kapot bijten. en jij bent dus van huis uit gewend grote tuin.

@busster zozo je bent druk bezig geweest, dat stomme onkruid ook altijd he grrr, en erg vervelend als je net dat een stangetje niet kan vinden voor de box.
    en we zullen niet te vee kletse anders moet je alles bij lezen hihi.

nou meidne ga ff eten pakken heb honger!!!

13. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Nou hier was Alex al om 1 uur thuis! 8) Straks komt me zusje, blijft ze hier eten, gezellig!

http://pan3.fotovista.com/dev/3/1/93620013/s_93620013.jpg
    Deze tuitjes heb ik. Je hebt ze volgens mij in verschillende kleuren.
    En trouwens.. volgens mij heb je ook zachte tuitjes.. speentjes in de vorm van een tuitje, zodat ze kunnen wennen aan de vorm! Alleen zijn deze denk ik niet antilek, maar misschien voor Busster een idee?

@Mikmak, Je meisje lijkt dus niet genoeg te hebben aan haar voeding nu. Misschien dat een extra schepje inderdaad verschil uit maakt.

@Noa, Hihi ja maar vrouwen moeten niet zeiken ;) Bij een vrouw verlicht sex de hoofdpijn.
    Snackse!

@MamaSuus, Haha op de muur heeft het bij gelukkig nog nooit gezeten XD *klopt af.
    Maar die tuinplannen zijn echt in wording, leuk zeg!

@MamaSuus en Noa, ligt het echt aan jullie doggies of is het misschien niet handig om ietwat strenger op te treden tegen hun, aangezien ze van alles bijten? :)

@Busster, Je bent dus lekker bezig vandaag! Wel balen dat je gewoon een half uur hebt moeten zoeken naar die sleutel!
    Wij hebben gelukkig een simpel kliksysteem hihihi

Misschien tot vanavond of anders werkse he meid!

14. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @meetie ow lekker dat alex op tijd thuis was, en gezellig hoor dat je zusje komt eten.
    en bij vrouwen verlicht het dus hahahah volgens mij zeiken de vrouwen daar altijd over, maar mischien volg ik je tip wel op hahahhaha

15. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    het is trouwens een zak chips geworden hahaha

16. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Lekker chippies.

Hahaha ja vrouwen zijn gewoon zeikerds joh.
    En moet je zeker doen ;) Juist omdat jij hoofdpijn hebt door zorgen.. dan kan sex denk wel een hoop uitmaken hihihi. Veel plezier zometeen! Bwhahahahahahahahaha

17. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @meetie ben je aan het leren voor dokter hahahahahha. en duurt nog wel ff voor die thuis is hoor hihi. dan ben ik al veelste moe hihi

18. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    mikmak, hihi kun je idd maar voorzorgsmaatregelen nemen jah met eten hihi als ze al zo ver spuugt met alles hihi.
    en me man heeft er 2 en ik 3 hihi.

noa, ooh je hond komt erbij nou das beter, onze doggies zijn gek op water maar bijten dus bij gespetter altijd in de rand hihi en die opblaasdingen is dus niks.

meetie, idd ik heb ook bekers hier met een zachte tuit vel handiger yasmien kreeg ook niks uit die harden. heb ze van nuby geloof ik. zon flessie is iets van 4 euro nog iets bij drogist ed. zijn er heir al veel doorheen gegaan en ze heeft er nog steeds een voor snachts.

hihi heb hier een huilend monstertje ze kwma mega vrolijk met mijjn net uitgewassen en opgehangen dekbed aanzetten. had ze dus vrolijk eraf getrokken en helemla mee in huis gesleept kan dus nog een keer in de was grr. nu heeft ze dus tv verbod en blijft maar huilen want toen ik gewoon zei dat dat neit mocht lachte ze me uit dus dan maar zo en nu is het dus herrie hihi.

busster zo dus ook druk aan de poets geweest vandaag. hihi hier lekker rustig aan gedaan beetje af gewassen wat opgeruimd en wassen gedaan hihi leker relax morgen doen we de rest hihi.
    vind het ook echtn iet mooi hoor van die vrouwen die er helemaal onder zitten maar bij mannen ook niet altijd. moet wel mooi staan en je moet er gewoon een beetje bij passen. vind ik. als je bijv een spierwitte arm hebt en dan ok nog ielig en je stopt daar grote mooie tatoo op dan kan die tato wel mooi zijn maar niet het gehele plaatje dus nog niks hahaha.

19. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @mama suus
    ja de mijne komt gezellig mee zwemmen ze springt ook bij me pa in de vijver als het net eraf is. dus daar is hij niet blij mee maarja heb alles geprobeerd maar krijg het er niet afgeleerd. en ja hij kan er nu wel omlachen dus ja.zijn hondjes volgen haar trouw hihi.

maar jouwdekbed kan dus weer in de was pfff ken je reactie wel voorstellen, ach ze wou je helpen met het huishouden. succes met de gillende keukenmeid

20. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ zwemmende honden daarom ben ik blij dat ik katten heb haha.

@ Mamasuus aaah neem aan dat je madam wel achter het behang wou plakken toen ze met je schone ( nou ja niet meer dus) beddegoed binnen kwam lopen. Had ze het eraf gehaald uit baldadigheid of wou ze je helpen?? Je bracht me wel ineens op een idee ik heb namelijk ook ons beddegoed gewassen maar moest het bed nog opmaken . Heb het meteen maar gedaan heb er zo'n hekel aan als ik het moet doen net voor ik ga slapen.

@ Noa zoals meetie zegt lekker even bezig gaan ;) helpt vast hihi.

@ meetie ga zo eens bij die link kijken die je gegeven hebt of er ook zachte tuitjes bestaan voor op de avent .

@ Mikmak haha ik zie je al zitten naast een klein roze tentje waar alleen maar smak geluidjes uitkomen en waar je zo af en toe een lepeltje in steekt . :D

Deel Deze Pagina