hoi meidne was ik weer. nou mannetje is weer thuis hoor hihi. en ja dat ff lekker bezig gaan we zullen zien en jouw katten zwemmen dus niet busster wat jammer nou!! owja meiden had nog een vraag staat buikfoto in me album maar als ik hem vergelijk met andere meiden hun buik vindt ik de mijne vrij lagen zitten (heb wel lang boven lichaam) maar hoor de vk niet klagen ofzo wat vinden jullie?
@ Noa lekker hoor dat hij weer thuis is geniet lekker van elkaar op welke manier dan ook. Vind je buik niet laag hoor , vind juist dat je een mooi buikje hebt en niet zo een die helemaal onder je borsten zit zodat die naar boven geduwt worden als je begrijpt wat ik bedoel. Ga zo maar even mijn uniform voor morgen strijken want moet al om 8:15 weg rijden uit de garage richting Bakkum en moet eerst mijn bus controlen want heb er al weer lang niet mee gereden en vorige week toen ik weer moest werken zat er dus dikke schade op had een collega met mijn bus gereden en een auto over het hoofd gezien bij het achteruit rijden Grrrr heel mijn bumber naar de kl#te en een lampje ervan af dikke krassen in de stickers en de lak . Ok het is mijn baas zijn geld maar ik moet in dat ding rond rijden krijg ik weer gezeur dat ik vast niet kan rijden aangezien ik schade op mijn bus heb.
@busster ow ja dat bedoel ik ook sommige zit die buik zo onder die borsten gedrukt dacht dat het zo moest hihi ja 1e kindje dus ja geen ervaring ik ben ook te vreden met me buikkie hoor. moet ook bekennen ben nu 3,5 kg gegroeid knap he? en wat balen dat iemand schade heb gereden met jouw bus, zal je wel weer de opmerking horen vrouwen kunnen niet rijden.pfff maar meestal zijn het de mannen die schade rijden. werkze morgen
@Noa, Of ik voor dokter aan het leren ben? Nee hahaha hoezo? Maar je mannetje kwam dus vroeger thuis dan gepland, altijd leuk! Ik vind je buik ook niet laag hangen hoor En je moet nog een paar weekjes he, wacht maar tot het eind Al moet je blij zijn dat je 'laag' begint hoor! Des te minder kans dat je last krijgt van gekneusde ribben en dergelijke hihi Maar meid, ik vind je buike echt wel prachtig! Weesr er maar trots op @MamaSuus, Yasmine gebruikt dus zo een zachte tuit. Ken ze inmiddels wel op een normale tuit? Bwhaha jij was dus even niet zo blij toen je meisje met je dekbed aan kwam zetten! En dan nog gaan lachen ook! Haha, groot gelijk dat je haar straf gaf! @Busster, En? Zijn er zachte tuitjes van Avent? Ik weet niet welke site het was.. had gewoon op google afbeelding gezocht hihi. Maar je moet er morgen dus weer vroeg uit.. En dan maar hopen dat je kan werken met je bus. Lekker.. heeft gewoon iemand anders je bus gesloopt.. grr.. Hopenlijk is het zo gefikst en kan je snel de weg weer op!
goeiemorgen, @busster, ze wilde er een tent mee maken hihi. heeft ze wel vaker van die wilde iedeen maar ze heeft er apparte dekbedden voor. ze wil ook wel eens proberen in mijn matras hoes te klimmen als ie aan de waslijn hangt want jah is toch ent een hangmat grrr. en idd vlak voor je naar bed gaat is verschonene niks dan wil je er zo snel mogelijk in hihi. @noa,buk ziet er goed uit hoor. toen je het uitlegde had ik zoiets van nee he hihi me schoonzussie heeft hem namelijk echt laag hangen dan zit er nog zoveel ruimte tussen de borsten en buik das gewoon echt geen gezicht. maar die van jou ziet er normaal uit hoor zo zit die van mij ook zon beetje hihi en wat gemeen ben jij zeg nog maar 3,5 kilo aangekomen grrrr. kom ik aan met me 11 hahaha. ach jah bij yasmine was het ook 20 dus ben daar nu ook maar van uit gegaan. kan dr toch neit veel aan veranderen was nog niet genoeg afgevallen voor de tijd hihi maar goed niks aan te doen. @meetie, heb het nooit meer geproberd hoor zon harde tuit jah in het begin nog een paar maal maar lukt echt niet dus dan is dit ook fijn alternatief. en overdag drinkt ze gewoon uit beker ed. rietje drinken heeft bij haar ook lang geduurt ze blies er steeds in hihi. en idd flink boefje met me dekbed. ze doet het wel vaker me handdoeken word ik ook wel boos maar dit ging me toch echt te ver me komplete dekbed want is ook geen kleintje moet in zijn uppie in de wasmachine en moest nu dus twee keer nou zonde toch van de stroom ed. verder redelijk geslapen hier. heb wel wat last ben ook vroeg erin gegaan want was bekaf. volgens mij grotie alles weer want frummel is ok wat rustiger. en de rand zit nu een eindje boven me navel en vorige wk nog net eronder. hihi. merk het meteen als alles groeit ben dan echt bekaf. kwam madam vannacht nog weer eerst voor drinken en plassen en vlak erna kwam ze aan mama mag ik injou bed ik heb het oz koud. dus ik voelen in dr bed was hartstikke warm en op de babyfoon stonsd 20 gr. dus denk dat ze wat last had van dr verkoudheid. want ze voelde ook echt niet koud maar ook niet mega warm dat ik eht idee had van koorts. dus heb dr maar laten liggen zelf ff opgeschofen naar kant van manlief en zij op mijn kant. en ze heeft geslapen tot half 9. voor mij dus wel lastig want lag al uur wakker hahaha maar durfde er niet uit wilde dr niet wakker maken. zoalng heeft ze nog nooit bij ons in bed gelegen ze wil altijd weer trug maar goed ze zou het wel acht koud gehad hebben. en in het begin was ze toch ant dromen met kletsen erbij hihi. eerst maar nee nee. en erna was ze ant lachen haha maar ze sliep toch echt hihi moppie. volgensm ij zijn me vogels verhuisd naar ander deel van het dak want hoor ze niet meer zo duidelijk. dus straks ff boven opruimen al dat stof ed weg. is dat ook weer klaar.
@busster.. hahahahaha *proest* ja maar wel met een raampje er in zodat we tenminste kunnen zien waar de doerak mee bezig is.... *lol* @meetie zo gezegd zo gedaan, en dat extra schepje heeft geholpen... fles ging nog leeg, maar ze had in iig voldoening.... voor de rest hier een onrustige nacht gehad, madam wert om 9, 1, 2 en 4 wakker.... dus mama ook... maar zometeen wel naar de prenatal toe heb een cadeaubon gekregen maar er zit er geen in maastricht nou tot laters, moet ook eens een keer wat op het werk doen hahahaha
@MamaSuus, Dat is waar, je dekbed moet in zn eentje in de wasmachine he.. vind dat ook altijd irritant. De mijne past er met veel gepuzzel, geprop en geduw, er nét an in. Moet me bed eigenlijk ook nog opmaken, maar inderdaad.. zoals jij en busster zeggen.. had er vannacht geen zin meer in en ben nu maar zonder hoes gaan slapen hahaha. Ach, is toch warm genoeg nu. Zometeen maar even nieuw overtrekset pakken. Nu eerst baby voeden, boodschapjes halen en Dylano van school halen. Schattig dat Yasmine praatte in der slaap hihi. En je vogels zijn dus opgeschoven, gelukkig maar. Heb jij nog wel een beetje kunnen slapen met die boef bij je in bed? @Mikmak, Het extra schepje heeft dus geholpen, mooi Jij hebt weer een tevreden meisje! Wel vervelend dat ze vannacht zo vaak wakker werd.. zo maar alles goedmaken door gratis te gaan shoppen 8)
ja dat is zo.. gratis shoppen onder werktijd maakt alles goed @mamasuus dus je vogels izjn verhuisd.. hebben ze een grotere woning gekocht? .. tja ook vogels willen wel eens wat anders.. haha maar goed, jij wel redelijk geslapen dus... doe je waarschijnlijk beter dan ik.... en tja dat bekaf zijn... zal nog wel effe duren voor je daar weer overheen bent... meis, maar op je gemakje zou ik zeggen @noa, ga zo effe naar je buikfoto kijken.... maar weet je... we hadden gelijk dat het eein meisje wordt, maar denk ook dat je voor de 40 weken bent bevallen... ik gok rond de 38/39 weken.....
hoi meiden was ik weer. hihi hier alles goed hoor, maar nog steeds koppijn en heb het idee dat in elkaar geramd ben zo benauwd heb ik het of lijkt het trekt door naar me rug. @mettie ow geen dokter hihi. en ja hij was eerder thuis wel lekker hoor hihi. en je vindt me buik dus wel mooi nou ik ben der ook wel trots op hoor, en ja inderdaad moet nog even. @mama suus ow die frummel van jullie groeit dus lekker. en ja dan worrdt jij wel moe inderdaad. maar yasmine heb dus bij jouw geslapen gezellig hoor hihi. en zijn de vogels verhuist. en ja over die kilo's ken der niks aan doen. ik eet toch ecgt van allees hoor. had eerlijk gezegd verwacht dat ik ook wel zwaar zou worden maar nee (gelukkig) en anders maar wel is voor een goed doel toch. @mikmak ik hoop dat je gelijk hebt en ik rond de 38/39 weken beval ik ga sowiso niet de 42 weken redden wat ze gaan me helpen bij de 40 weken omdat de aanstaande papa natuurlijk snel weer weg moet. maarehh waar kan ik tekenen voor de 38 weken hihi
@Mikmak, Nog wat leuks gehaald bij Prenatal? Haha gaan we weddenschap houden voor de bevaldatum van Noa? Ik denk in ieder geval wel dat ze voordatum bevalt. week 38-39 is wel erg globaal.. Ik denk week 37.. @Noa, wat was ook alweer je uitgerekende datum? 8 december ofzo.. daar ergens toch? Maar je voelt je vandaag dus behoorlijk beroerd! Gaat het inmiddels al wat beter?! Het klinkt niet helemaal goed.. En mocht je overdatum gaan dan wordt je dus meteen ingeleid. Wel fijn om te weten dat je mannetje er bij kan zijn. Ik had er met Dylano ook om gevraagd, aangezien Alex twee weken met verlof uit Afganistan kwam en daarna dus weer terug moest. Uiteindelijk kwam Dylano lekker vroeg, dus het is niet nodig geweest. Gelukkig maar, ik heb liever alles zo natuurlijk mogelijk.
Hey meiden, sorry ik reageer ff niet. Ben gewoon te moe! Gisteren een drukke laatste dag op me werk gehad. Daarna kwam een vriendin op visite. Zijn we ff naar de stad toe gelopen, op een terrasje gezeten. En toen weer terug gelopen, kwamen we bij mijn huis aan. Was het al 6 uur! En wij dachten dat het nog maar 5 uur was ofzo. Dus snel Valerie in eten gegeven en hup in de pyama. Vannacht tussen 23.30u en 6.30u is Valerie 5x wakker geworden, dus een lekkere gebroken nacht gehad. Vanochtend even snel boodschappen gedaan en een cadeautje gekocht voor een verjaardag van zaterdag. Toen snel naar huis Valerie de fles gegeven want we moeten daarna al naar het CB. Valerie is nu 6,5 maand en weegt 7300 gram en is 67cm. De arts was helemaal verbaasd dat ze al zo goed kan zitten, en ik mag nu ook al korte stukjes met haar fietsen Terwijl dat normaal pas met 8 of 9 maanden mag. Na het CB naar huis gegaan, kon Valerie nog even slapen. Toen kwam een vriendin langs. Die is om 3 uur weer weggaan. Om 4 uur kwam mijn moeder ff op Valerie passen zodat ik me nieuwe fiets kon ophalen. Er stond echt een hele harde tegenwind....pfff en het was al 1 jaar geleden dat ik had gefiets, en het was zo'n 7km. Dus ik was kapot toen ik thuis kwam. Toen snel gegeten en afgewassen terwijl me moeder valerie avond eten gaf. Zonet Valerie de fles gegeven. En nu zit ik helemaal uitgeput op de bank, ff wachten tot me wasmachine klaar is en dan ga ik slapen. Tot morgen!
hoi meiden hier is nog steeds een beroerde noa kreeg geen hap door me keel blehhh. hopelijk is het morgen beter. en jullie gaan dus weddeschap aan mooi zo. met 37 weken is ook goed maar niet eerder dan is de papa nog in nijmegen hihi. en ja ze gaan in iedergevaal eerst strippen met 40 weken en anders inleiden. maar hoop dat onze dame vroeg komt zoals jullie voorspellen.
@Noa, Ik hoop het ook voor je meid, want dat strippen en inleiden lijkt me geen pretje.. al moet ik eerlijk zijn. Maar je voelt je dus nogsteeds hondsberoerd. Hopenlijk voel jij je morgen een stuk beter! @Consider, Jeetje wat een dagen! Kan me voorstellen dat jij nu bekaf op de bank hangt! Maar hoe fietst je fiets? En Valerie mag dus al lekker met je meefietsen! Super zeg!! Lijkt me eigenlijk ook wel leuk, maar ja, Den Haag he.. En ik heb nu ook twee kindjes.. durf ik echt niet. Al kan ik wel beginnen met oefenen als Dylano op school zit natuurlijk.. Ach.. ooit, als we ander huisje hebben.. komt vast nog wel. Eerst een fiets voor Dylano halen, want die is ineens helemaal weg van fietsen sinds een paar weken! Hij wilt telkens andere kindjes hun fiets pakken enzo hahahaha. In September is hij jarig, dus misschien is dat wel een leuk verjaardagskado of kado voor de terugkomst van papa! Ho.. zit nu alleen over mezelf te lullen haha. Zo.. binnen 7 uur 5 keer wakker geworden. Dat je uberhaupt nog puf had om ál die dingen te doen! Hopenlijk slaapt ze vanavond beter! Sliep Valerie nu door? Ben het even kwijt hoor. Nou meid, bijkomse! O, had je teamleider nu nog wat kunnen zeggen over je werk? Ben wel benieuwd
@meetie nou jullie gaan maar zo hard duimen draaien hahahahha dat het moet lukken lijkt mij ook niks dat geholpen worden maarja het is anders helaas zo. en hoop inderdaad dat ik me morgen beter voel. @consider ow lekker nachtte snap dat je gebroken bent. en 7 km is heel wat als je tijd niet gefietst heb maar je hebt wel goed test ritje kunnen maken. fiets hij lekker en wat leuk dat je al kleine stukkie mag fietsen met die kleine meid.
Hey meiden , Pff ben helemaal moe van mijn werk . Tjonge wat een schreeuw kinderen had ik vandaag in de bus en toen er met M&M gegooit werd had ik het helemaal gehad en heb even iemand uitgescholden , normaal doe ik dat niet zo snel maar had ook al woorden met een marokaanse dame buiten de bus gehad . We waren namelijk ( mijn 8 collega's en ik ) bij een sportveld waar we heel veel kinderen moesten ophalen en daar hadden we de bussen neer gezet komtr er zo'n vrouwtje aan getreden en die zet haar auto precies zo dat we met de bus geen bocht meer konden maken ( er geld daar trouwens wegsleep regeling) dus ik loop naar haar toe en vraag haar of ze haar auto aub ergens anders kan zetten word ze me toch boos . Heb haar toen gezegt dat ze het dan maar zelf moest weten als ze er een deuk in wou . Ze zei me namelijk dat ze binnen 5 minuten terug zou zijn dus ik zo van ja die ken ik en morgen sta je hier nog . Toen zou ze wel weg gaan als er een bus aan zou komen heb ik gewoon mijn bus gepakt en naar de bocht gereden haha moest ze wel weg. @ Iedereen die slecht geslapen heeft Hopelijk slapen jullie vannacht beter Welrtusten alvast en mooie dromen! @ Meetie ik zou ook niet zo snel door den haag gaan rijden met de fiets nou ja het centrum gebied dan want waar mijn moeder woont is het helemaal geen probleem want kijkduin is echt super rustig. @ Consider Fijn dat je je fiets hebt kunnen halen . Hihi ik beken ik heb ook al heel lang niet meer gefietst maar een jaar zal het niet zijn want ik heb geloof ik 2 weken voordat Mara geboren werd nog gefietst niet zo heel ver natuurlijk maar toch. @ Noa hoop dat je je snel weer wat beter voelt , sterkte meid
@ Mamasuus Madam heeft dus flink liggen dromen . zo grappig als mensen in hun slaap praten John doet het ook wel eens. Jammer alleen dat ze jou erbij wakker gehouden heeft. @ Mikmak je bent dus ook weer druk aan het werk geweest vandaag hihi
@busster hahahahah die etter kindere ook hihi groot gelijk hoor dat je er wat van gezegt heb. en een toen met die marrokaanse vrouw. you go girl!!!! en hoop inderdaad dat ik morgen stukkie beterder ben.
@meetie, is goed dan zeg ik dat noa met 38 weken bevalt... alhoewel we over het geslacht allebei hetzelfde dachten sluit ik me effe neit aan met 37 weken... dus dan krap aan 38 weken hahahaha of ik nog wat heb geshopt.. nou heb een speelkleed gekocht, een plastic stoelverkleiner, omdat die stoffen nu al onder zit... een plastic slabber, 2 zwembroekjes, nog een bambino konijn, want ze is er gek op en had er maar 1.... avent antilek fles en nog 2 witte zachte spenen, een poncho handdoek van assepoester, van die schuimen puzzel om onder het speelkleed te leggen, dan ligt ze wat zachter, nog wat geoentehapjes, make up voor mij en nog wat spul voor in de badkamer en geloof dat we er nu wel zijn.. ben zoooooo blij met alles hihi 12 uur weg om 2 uur terug op kantoor en om 3 uur ben ik hem gesmeerd en lekker me meisje gehaald... hebben we de boodschappen gedaan en voor vaderdag deel 1 van de avatar tekenfilm voor hem gehaald.. is te gek die tekenfilm serie... nou ik ga tv kijken, slaap lekker allemaal
Argh, ik heb hier een klein etterend boefje (hihihi) Hij wilt niet slapen.. dan draait hij zich om en komt hij met zn koppie zo om het gordijntje van zn wiegje gluren hahaha en dan met zo een boevenkop lachen!!! Ettertje haha. Maar ik vind het trouwens niets! Hij sprong daarnet haast uit zn wiegje! Hij ging namelijk weer op zn knietjes en toen ook weer staan, maar hij is zo bewegelijk als wat en moet altijd maar springen en toen verloor hij zn evenwicht en gelukkig viel hij weer terug in zn wiegje haha. Alhoewel hij wel naast ons bed staat en Alex en ik erbij stonden te kijken, dus er had niets ergs gebeurd, maar toch.. Ik durf hem nu meteen niet meer alleen te laten hier. Elke keer als ik hoor dat hij zich weer omgedraait heeft, ren ik weer naar de slaapkamer voor hij de kans krijgt om weer eng te gaan doen! Morgen maar meteen de box ook verlagen. En bedenken hoe we dat gaan doen. Dylano zou namelijk met zn verjaardag een groot bed krijgen van mijn ouders.. dat is in September, op zich niet zo lang meer.. maar 3 maanden Jesse in een te hoog bedje laten slapen, voelt dus wel heeeel lang! @Busster, Leuk zulke kinders in je bus.. goed recht dat je er wat van gezegd heb hoor! En dan die marokkaanse vrouw.... :x grrrr. Sommige mensen! Inderdaad, kijkduin enzo is wel rustiger, maar hier bij centrum is niet te doen! Al zijn ze het hier allemaal ook wel aan het opknappen, maar ja, duurt ook wel minstens een jaar voor ze daarmee klaar zijn.. @Noa, O bwhaha 16-08-09 .. dan had ik denk MamaSuus haar datum in mijn hoofd? Of Miekje? Ja miekje haar uitgerekende datum denk hahaha want die vertelde laatst dat ze zwanger was. @Mikmak, Haha ben benieuwd of we in de buurt zitten Maar jeetje, je hebt je dus wel uitgeleefd vanmiddag! Lekker hoor! Heb je die antilek al uitgeprobeerd? En och ja avatar, dat is nog een goede. Mijn vader is daar ook weg van. Wilde hem dat kado doen, maar me moeder kwam nu met kleren.. en aangezien me pa daar geen ster in is, en hij avatar desoods zelf ook nog wel kan downen ofzo hihi ga ik denk toch maar voor kleding Trusten!