Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Haha.. Nooit over nagedacht.. Waarschijnlijk zou het dan kereltje zijn geworden ofzo.. :p

Idd, Rachje wat Diaan ook al zegt: dat snapt ze best. Jullie verkeren inderdaad in een hele andere situatie. Ze heeft er waarschijnlijk wel begrip voor.

Het is inderdaad heeeeeerlijk dat bivakkeren op de bank, haha.. Al wordt je er wel ontiegelijk lui van. Leuk dat Jordy ook naar Havelte komt... Ed blijft er ook nog wel even.. heeft het nog wel naar z'n zin bij het 42e. Ze hebben vorige week afscheid genomen van de ridmeester.. was erg moeilijk. Ze hebben samen zoveel meegemaakt en Ed was echt een goede vriend van 'm. Maar ja, hij mocht niet langer dan 2 jaar op een stoel zitten he..

Denk dat Ed wel thuis is voor het eten.. had 'm zojuist aan de lijn en ze waren al weer onderweg naar Havelte.

2. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    ooooh das lekker! en heeftie het beetje doorstaan het stil staan... moet je maar lekker voor hem koken. Rijst zal hem ook wel bevallen als pinda zijnde ;)
    Al eten wij pinda's tegenwoordig bijna alles he diaantje ;) hahaha

Ja Jordy gaat daar ook weer naar toe, wat is ed dan eigenlijk verkenner, chauffeur etc etc?

Ja is rot als je een goede band met iemand hebt opgebouwd en die vertrekt weer. Wij krijgen trouwens nu heel veel post van zijn collega's. Dat kwam later aan ivm militaire post via utrecht.
    Ja de TNT post heeft een persoonlijke band met ons denk ik, wij hebben binnen 2 weken 143 kaarten gekregen! (ik wist niet eens dat ik zoveel mensen kende ;))

3. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Ja we hebben al namen voor een jongen bedacht (op één of andere manier lijkt dat veel makkelijker...hihihi) ...voor een meisje zijn we nog niet helemaal over uit...
    Nog 8 maanden geduld meiden :D ...is echt nog heel lang he......

4. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Haha.. ach Diaantje, voor je het weet zijn die maanden voorbij hoor!

Nou, Ed is nu pas thuis.. dus wij gaan even langs de grote gele M. Hahah..

Lieve Rach.. jij nog steeds op de bank of inmiddels verplaatst, hihi..?

5. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Het gaat goed met jullie lees ik, mooi..

mijn mannetje komt morgen weer naar huis, mis m nu wel heel erg...

nou doei doei

6. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Oh heerlijk meis dat hij weer naar huis komt...lekker saampjes bankhangen hahahah

7. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    onder andere ja.. :) ;)

8. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hey meiden,

Allemaal weer druk of nog lekker, zoals ik, in de 'relax-mode'?

Leuk Eliesja dat je mannetje weer thuis komt vandaag! Lekker bankhangen enzo.. hahah.. ;)

Diaan, gaat het allemaal nog goed.. geen te erge klachten?

9. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    hai meis..hier geen extreme klachten..ja het geijkte...maar geniet van elk symptoompje hahaha

10. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Gelukkig Diaantje! :) Ik werd op den duur wel gek van die misselijkheid hoor.. Pff.. Vanaf week 6 begon het en hield aan tot week 12.. Daarna gelukkig geen last meer gehad.. Ik was ook super energiek na de eerste drie maanden.. Voelde me niet eens zwanger :oops:.. Dat is nu wel anders..

Zit nu weer op m'n werk.. Gisteren contact gehad met het UWV inzake dat ik ziek thuis zat. Het geval uitgelegd en ze vonden het goed dat ik even m'n rust nam. Heb aangegeven dat ik wellicht minder wil gaan werken.. maar dat dit in overleg moet met m'n werkgever die pas de 27e weer terug is van haar vakantie.. Maar goed.. ik ga morgen naar de VK. Ben morgen lekker vrij, hihi.. had al een vrije dag gepland! :p

Hoe is het verder met jullie?
    Ik ben morgen precies 30 weken zwanger! Het voelt écht als een mijlpaal.. net alsof het dan al heel snel allemaal kan gebeuren.. :p

11. Mila

Mila Actief lid

1 apr 2006
    470
    0
    0
    somewhere down the c
    Hoi....
    Ik zag ineens dit forumpje en dacht heee dak dat niet eerder gezien heb! mijn manneke zit bij de lmb en is ook in afghanistan geweest in voorjaar...volgend jaar moet hij weer als de missie verlengd word... :cry:
    We zijn sinds een maand papa en mama van 2 heerlijke mannetjes!
    Lijkt me leuk om hier mee te schrijven...

12. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Zo haha jullie hebben aardig doorgekletst zie ik!

Jaja Bo, over een paar weekjes kan het al zover zijn! Spannend! Wel rustig aan doen he ;)

Eliesja, wat fijn dat je mannetje er weer is! Altijd weer een fijn moment

Diaan, haha daar hadden wij ook last van. Een jongensnaam hadden we vrijwel direct, maar een meisjesnaam.. tot de bevalling toe waren we er niet over uit. Gelukkig maar dan dat we een jongetje gekregen hebben :)

13. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hoi Mila! Mijn vent zit ook bij lmb, alleen dan afgelopen najaar in afghanistan geweest.. :eek:
    Welkom ;) en gefeliciteerd met je twee zoontjes!

14. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Welkom! :)

Nog gefeliciteerd met jullie twee zoontjes! :)

15. jamayra

jamayra Actief lid

8 mrt 2007
    247
    0
    0
    sociaal cultureel werker
    flevoland
    hoi meiden even snel een berichtje van mij,
    kevin is twee weken op oef, naar duitsland en heeft de laptop meegenomen voor zijn studietaken :S:S:S dus...echt even afkick verschijnselen hier. hoop dat alles goed gaat met jullie. hier in ieder geval alles okay.

groetjes xxxx kim

tot over anderhalve week.. niet te veel kletsen anders kan ik het niet meer terug lezen :p

16. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Welkom meis, en van harte gefeliciteerd met je 2 mannetjes..mijn man zat ook bij LMB iin Assen en Schaarsbergen...

17. Meetie

Meetie Fanatiek lid

De mijne zit in Schaarsbergen. Ze hebben vandaag voetbaltoernooi he.. Ben benieuwd ;)

18. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    hello dames,

ik ben vandaag trots op mezelf, de eerste dag zonder jordy en ik heb het tot nu toe de ochtend al overleefd! Gister een k*tdag gehad, veel gehuild maar wel de bloemen van Jaylie's plekje opgeruimd en mooie roze natuurstenen om haar plekje gelegd om af te bakeren en met mooi wit split-grind in het midden. Daar weer boven op haar lataarntje en spulletjes, dus het grietje ligt er weer mooi bij. Stomme is dat ik in de tuin werken niks aan vind, maar haar plekje moet er gewoon perfect bij liggen (dus ben toch wel een tuttebelletje haha)...

Goedzo lieve Bo, ga maar lekker minder werken hr meissie! Heb je weer meer tijd om op kracht te komen en lekker te genieten. Rust is goed ben ik zelf ook net achter want na 2 dagen rustig aan te doen ben ik weer beetje bij m'n positieven en bloed ik niet meer, das toch weer fijn. Dus vanaf nu wacht ik op mijn eerste ongesteldheid...
    Ja meissie 30 weken alweer, tijd vliegt. Heb je al last van striae? hahaha

haha goed hr diaantje doe het maar lekker volgens het boekie! Gelukkig neem je het met alle plezier bij! God zelfs dat mis ik :S haha

Fijn dat je manneke weer thuis is Eliesja! Wat ik me opeens afvraag, zouden jullie weer een gezinsuitbreiding willen?

Mila, welkom klets lekker mee!

Haha meetie wij hadden ook eerst een jongensnaam, ik vond Nino zo gaaf, Jordy vond Enzo mooi. Maar goed wist toch al wel dat het een grietje zou worden, dus daar heb ik hard op zitten te broeden, tis wel gelukt uiteindelijk ben nog steeds verliefd op de naam Jaylie. Als we zo gelukkig mogen zijn nog een grietje te krijgen krijgt ze die als tweede naam. Vernoemd naar haar grote zus ;)

19. Mila

Mila Actief lid

1 apr 2006
    470
    0
    0
    somewhere down the c
    Bedankt allemaal....
    mijn ventje zit ook in schaarsbergen gelegerd...
    En rachje...ik heb je verhaal gelezen...zit hier met tranen in mijn ogen.. :cry:
    Wat een mooi lieve meid...respect heb ik voor je, je bent een sterke vrouw!
    Ik wens jullie heel veel sterkte met dit ongelovelijke grote verlies..

20. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Dylano wordt over 5 dagen al weer 1 jaar! De tijd gaat echt snel! Nu tipte iemand anders mij dat ik hem moest leren mee te juigen bij het lang zal zn leven.. dat hij dan mee juigt bij de 'hoera'..
    Of het kaarsje blazen is ook leuk..
    Maar ik heb geen flauw idee hoe ik hem dit moet leren.. heb het al een paar keer geprobeerd, maar zonder succes. Hij gaat wel lekker lachen als ik het doe, om het voor te doen :p maar het zelf doen, ho maar :)
    Heeft er iemand misschien tips of andere leuke ideetjes voor zn verjaardag? :D

Deel Deze Pagina