goeiemorgen, @consider, jeetje ze word al een hele meid zeg met staartje en al leuk hoor. en ze heeft het zo te zien prima naar dr zin op de fiets. vond de foto`s idd ook eens wat anders dan anders. normaal heb je ja altijd met wolkjes achtergrond ed nou vind dit veel gafer. ze hebben ook elke jaar schijnbaar nieuwe modellen. vorigek eer hadden ze in sepia ook erg mooi dus. volgensm ij is fummel al weer wat bijgedraaid. vannochtend heeft ie papa ff gedag geschopt hihi dus die ging met een big smile naar het werk. hij was echt hard bezig vanmorgen om half 5 hahaha. zou wel mooi zijn dan he als die ventn iet trug mag komen en er dus uren voor jou vrij komen. hoef je neit op zoek naar..... @noa, hiih ook op tijd erin, hier ook steeds hoor. en onze films waren zeker geslaagds hihi. hebben van de eerste uitzending naar uruzgan een mega tv gekocht (wilden ook wat vor onszelf niet alles in de verbouwing) en nu bij de tweede een nieuwe dvd set. dus is echt helemaal top gordijnen dicht licht uit hihi en dan net een echte bios hahaha. al gaan we daar ook nog wel heen hoor. willen in de vak naar ahrry potter die hebben we allemaal in de bios gezien dus deze ook. en dan wil ik nog met madam naar up lijkt me ok een leuke film voor dr. en idd zo op het laatste word het steeds hefitger he hihi. ik merk het zelfs la maar jah komt natuurlijk ook door madma erbij. heb smiddags niet zo makkelijk tijd om ff te liggen. deed ik bij haar wel ging ik altijd om 3 uur ff plat koppie thee oid erbij en dan oprah kijken whahaaha. keek er anders nooit naar maar begon het zowaar leuk te vinden. na de bevalling niet meer maar tijdens was het ff een rustmomentje hihi. schrijver van het boekie is: gerard janssen. isbn: 978-90-810917-6-3 en heet dus "dochters! handleiding voor vaders" hij is er ook nog in zonen handleiding voor moeders hihi heb het me vent maar ff verteld hsahaaha. en hij heeft ook het boek over zwabngerschap ook van deze schrijver is ook wel leuk. al vond hij kluun leuker maar jah die had ie de vorige keer al gehad hihihi. nou hebben wij trouwens weer hier hoor. weet denk ik ook waarom mde vogels vertrokken zijn denk dat er een van het muizegif heeft gegeten want stinkt bij ons op de kamer oftwel er ligt wer een te rotten grrrr. en kunnen er dus niet bij. dus me bed maar weer aan de kant gezet want jah je weet maar nooit. en ecualyptus in een glas gedaan voor de geur hihi. en nu maar hopen dat het snel voorbij is die stank. aangezien me hormonen weer lekker op dreef zijn en mijn zintuigen dus heel erg allert zijn. rook het namelijk donderdag al met vlagen. me vent toen nog niet die pas sinds gisteravond. en vannacht werd ik wakker van het gezoem van de meterkast. dat geluid is er altidj maar hij was voor mijn idee vertserkt vanancht. dus de hormonen doen goed hun best hahaha. verder alles onder controle hier hihi. zo me ma eindelijk te pakken die komt zo ff bakkie doen. want heb nog heel veel taart over van gister dus zo ff gauw beetje de kamer fatsoeneren. meteeen ff gevraagd of ze nog bij de lidl in de burt kwam maar jammer genoeg nog niet maar miss gaat ze morgen og ff kijken of het er nog is. ze hebben hier namelijk een wasmolen in de aanbieding voor 36 euro met voet die xzover in het gras kan dat je erover heen kunt maaien. en die krijg ik nog steeds van me vent. heb ooit eens een hele dure goeie van hem gehad een leifheit heet die volgens mij. maar is die gup er vorgie jaar of jaar ervoor met de auto tegne aangereden en is er dus een heel stuk af en een arm is krom. dus wil ie elke keer met kerst en verjaardag een nieuwe doen maar heb hem liever gewoon zo hihi. en dna eerst maar ff een goedkope en later weer een duurdere deze heeft ook 3 jaar garantie en dus voet en een hoes dus acht is niet slecht dacht ik. nu maar hopen dat ie er morgen nog is.
he consider, ik heb dit kleed bij de prenatal gehaald ze zijn daar nu in de aanbieding van 39.95 naar 29.95.... jeetje wat wordt je meisje groot.. voor op de fiets... wat een poppetje zeg... heerlijk nou hier met pijn in het hart linette afgegeven bij de oppas... heb haar een hele instructielijst gegeven met wat wel en niet te doen (weer) en als ze weer zo huilt dan moet ze me verplicht bellen.... zucht..... ben benieuwd
hoi meiden was ik weer hihik vandaag werd ik wakker met knallende koppijn wordt er een beetje moe van maarja niks aan te doen gewoon door gaan he. me vriend zou vanavond bellen dus dat is wel leuk om naar uit te kijken hihi. @consider ja ze vonden de baby kamer erg leuk!!! en de gebak was heerlijk hoor hihi. normaal heb ik er niet echt moeite mee dat hij weg moet maarja nu zo tegen het einde en toch in de gedachtte dat ons kleintje me af entoe flink laat schrikken had ik toch liever dat hij thuis was maarja het is niet anders. wat een leuke foto en inderdaad gaat hard man nu mag ze al mee op de fiets. en groot gelijk dat je het opbouwt. de verjaardag was dus wel gezellig, ja raar is dat he dat je dan zonder man heen moet, ik moet 9 van de 10 x altijd alleen maarja raak je ook aan gewend. hopen dat die man niet terug mag komen en dat jij dan de uren mag opvullen we duimen voor je. en ben benieuwd wat je man heeft gekocht voor valerie. owja had nog vraagje. ik zag dat jij dat roze met witte laken in valerie der bedje had van de hema. maar welke maar is dat. ik had lakentjes mee genomen die waren 100bij 150 dus waren veelste groot dus heb maar terug gebracht. @mama suus ow lekker toch een kado voor jullie eigen niet alles moet in de verbouwing zitten hoor. wij hebbn ook grote tv heerlijk hihi. heb de schrijver op geschreven hoor hihi.en harry potter is inderdaad leuk om te kijken.en helemala moet goed geluid hihi. was het gezellig met je moeder? en inderdaad die molens zijn inderdaad duur als je een beetje een goede hebt, hopen dat deze er nog is voor die prijs. @mikmak snap dat je der niet meer zo makkelijk afgeeft hopelijk volgen ze nu het lijstje op en bellen ze je als er wat is. nou meiden ga nu even op de bak liggen tot later
Wat een rust hier vandaag! Iedereen aan het genieten van het weer? Ik heb vanochtend lekker met Valerie gelopen en boodschappen gedaan. Toen Valerie een broodje en een fruit gegeven, banaan met kiwi. Maar die kiwi vond ze niet zo geweldig. Toen ging mevrouw even op bed. Kon ik zelf ook even wat eten, en daarna heb ik achterthuis geveegd. In onze straat staan om elk huis een berk. En die berken laten nu allemaal een soort van bruine zaadjes af. En die heb ik continue in huis...word er gek van, deur open, raam open...en het ligt er weer grrrr. Toen zijn we weer lekker gaan fietsen, ben in een groot rondje om ons huis gefietst. Zodat als Valerie moe zou worden, ik tussendoor zo naar huis zou kunnen. Nou na een half uur was ze nog niet moe, maar mama wel haha. Dus ze houd het al een half uur vol Ze vindt alles interessant en je ziet telkens haar koppie van links naar rechts kijken. Ze zat echt met grote ogen te kijken naar een grote tractor die de sloten aan het uitbaggeren was. Mevrouw slaapt nu nog, heb net even de badkamer een grote beurt gegeven en de wc ook gelijk maar ff schoongemaakt. Wil vanavond, als Valerie slaapt de auto even wassen op onze oprit. Heb in een keer schoonmaak drang haha. Owww nog ff wat anders, heb me fiets ook maar ff laten verzekeren. Vind het zo zonde van me geld, maar ja als die gejat wordt..... Heb hem verzekerd bij de anwb, kwam als beste uit de test van de consumentenbond en als je al lid bent van de anwb kreeg je korting. Dus nu hoef ik niet zo bang te zijn als ik me fiets ergens neer zet. @mamasuus, oh jakkes er ligt 1 te rotten blehhhhh! Wat kun je daar aan doen? aangezien jullie er niet bij kunnen komen. De stank zal alleen maar erger worden. Weten jullie ook hoe ze bij jullie naar binnenkomen? Misschien kan je dat gat dan dichten. 36 euro voor een wasmolen is niet duur. Ik heb er 1 van brabantia, was 89 euro, en wij kunnen er ook overheen met de grasmaaier. Alhoewel ik hem altijd buiten heb staan met hoes, dus me man gaat er met de grastrimmer bij langs. Maar ik weet niet hoe de kwaliteit is van die van de lidl, want wij hebben een keer 1 gehad van de Aldi, was iets van 35 euro, en dat was echt bagger kwailiteit. @mikmak, had ff je blog op hyves gelezen. En waarom doe je Linnette gewoon niet nog 1 dag naar het kdv? Daar heeft ze het toch ook naar haar zin? Ik denk eerlijk gezegt dat de oppas niet zal veranderen. En je meisje komt elke keer doodmoe daar vandaan. Ik heb ff op de site van prenatal gekeken, maar kan dat speelkleed er niet op vinden, alleen maar duurdere. Jaaa groot wordt ze hé...voorop de fiets, met haar dikke toet! Haar wangen zijn zo bol, dat ik verbaas dat ze ze nog omhoog krijgt met het lachen @noa, welk lakentje bedoel je? 1tje die op mijn hyves staat? *Ga ff speuren op me hyves foto's* Ik heb 1 wit lakentje met een kant randje. Dit was een gewoon lakentje waarop mijn tante het kant van onze trouwauto had op vast genaaid. Dus die bedoel je niet denk ik. Dan heb ik nog een wit/roze geblokt lakentje. Deze was van een of ander merk...gekregen van mijn moeder, was 27 euro, gekocht bij de babypander, maar verkopen ze volgens mij bij meerdere babyzaken. Dan heb ik nog een lakentje met bloemetjes van de prenatal En een lakentje wit met roze sierlijke bloemen ook van de prenatal. (dat is deze: Prenatal |) Deze lakens combineer ik allemaal met een lichtroze deken van de prenatal. Dus ehhmmm ik heb geen lakens van de hema. De lakens die ik heb zijn allemaal 120x150. Zijn inderdaad groot...helemaal omdat het bedje kort opgemaakt moet worden. Ik stop het overtollige gewoon onder het matras. Owwww ik bedenk me ineens...bedoel je misschien de slaapzak van Valerie. Die met wit met roze en rode hartjes? Die is van de hema, daar hebben ze als het goed is ook lakentjes van.
consider, zo dus valerie heeft het helemaal naar dr zin op de fiets hihi is natuurlijk ook gewledig er is vanales te zien ed altijd leuk toch. en als je toch zon schoonmaak drang hebt mag je best ff voorbij komen hoor geen probleem hihi. en tjah aan die vogel kunnen we nu niks doen. vanmorgen viel eht weer mee en nu net was ik ff boven en rook het weer erg pff snap dr niks van. me ma ook ffl laten ruiken. die rook het eerst niet maar zei ook als ie van gif gegeten heeft dna drogen ze op en stinkt het dus niet. en meestal is dat vogles mij zo dus weet ook niet waar het precies wegkomt. maar me vent gaat dit weekend het plafond van de baskamer eruit slopen dus dan kijkt ie ff of hij erbij kan ed. dus maar afwachten he. en idd heb geen idee wat voorn kwalitiet het is maar goed als ie het maar ff doet dan kijk ik volgend jaar wel voor een andere ofzo hihi. maar die ik wil zijn idd zo duur. en jah dat geld kunnen wen u beter gebruiken met verbouwing ed dus dan maar ff zon ding me ma wil er ook een hebben dus ze zou morgen ff zien of er nog 2 zijn. en bij ons staat ie nu ook altijd hoor op het gras. me vent heeft hem liever op het plein daar zit ook een gat maar daar heeft hij hem dus ook omver gereden toen ie onder de carport vandaan kwam. en vind hetn iet prettig dat iedereen me was ziet hangen hihi. helemaal niet op zondag aangezien dat heir dus een rustdag is. dus dan moet ie wel op het gras. nou jah eerst maar eens zien of ie er nog is. hebben trouwens ook nog een wespennest whaha gaat goed hier dus. boven de badkamer dus daar kijkt me vent eerst vridjag naar. hihi al die beesten hier. en me vent word er zo sjaggie van die kan niet goed tegen zulke tegnelsagen hihi maar jah dat krijg je hoor bij een oud huis. moeten z naar turnen ff een foto maken voor twee die naar de kindergarten gaan na de vakantie. was dr vanmiddag ff om geld te brengen voor de foto`s nou denk maar neit dat madam weer naar huis wilde echt huilen ze wil ook zo graag naar school. maar jah 122 euro is me nog een beetje te veel. miss straks in jan dna kan ze ook instromen zei de juf dus dat is wel handig. komt omdat ern u neit zoveel kids zijn. als er veel kids zijn kan het niet maar gelukkig zit ze in een rustige tijd hihi.
hoi meiden was ik weer hihi @condisder ow je hebt dus weer lekker gefietst leuk hoor. en je huis is dus weer schooon en vanavond nog de auto jeetje je zou haast zeggen heb je nesteldrang hahhahaa. ow ik bedoel die inderdaad van de hema hahaha maar dat is dus der slaapzak. ik vindt het best lastig omdat je het zo kort op moet maken had ze nu maar terug gebracht dacht aanst zijn het de verkeerde maar jij stopt ze dus onder het matrasje helemaal nou dan ga ik nog maar een keer op pas hihi. @mamasuus ow lekker een wespenest ach zo heb je wel eel huisdieren hahaha maar vrolijk wordt je er niet van en inderdaad dat is het met een oud huis. nou heb je mannetje wat te doen. en madam wil dus op school hihi nou hopelij kan ze in januari instroemen maar is die 122 euro permaan of per school jaar ja heb er nog geen verstand van he hihi
@consider, daar ben ik ook hard over aan het piekeren om dat maar te doen.. maar had het zo graag anders voor haar gezien.. ben vandaag om kwart voor 3 van het werk weggegaan om daar naar toe te gaan... wonder boven wonder sliep ze.... ze wilde om kwart voor 3 dr fles niet.. nee die krijgt ze pas een uur later.. duh.... maar ze heeft iig dr best gedaan om zich aan mijn voorwaarden te voldoen, en ze zegt dat ze minder heeft gehuild... ze zag er toen ze wakker werd ook niet zo ernstig uit als vorige week... maar eb nog niets gezegd, en ga pas de dingen zeggen als ander alternatief heb.. en de vrouw die ik in gedachte had, kan helaas niet, ze is zelf nog veel aan het werk... maar goed komt tijd komt raad.... ja bolle snoeperd is je meisje hahahaha knao kind hoor..
@mikmak ow gelukkig sliep ze wel dat je kwam maarja logische dat ze flesje niet wil als het een uur te vroeg was. ik hoop voor je dat je snel een plekje hebt gevonden. @condider doe je goed hoor je fiets verzekeren, want vaak genoeg denk je ow ken hem wel even neer zetten en weg is die. ik verzeker me fiets ook altijd heb nu al 2x een nieuwe gehad van de verzekering dus het is je geld meer dan waar hoor zo verzekering.
Hey meiden , Vanmorgen weer naar babyzwemmen geweest opzich was het leuk maar ik ben nu 3 keer geweest en 3 keer was het een ander die de les gaf dat vind ik wat minder maar goed Mara vond het weer allemaal prima en heeft weer heerlijk gespettert. Na het zwemmen heeft ze lekker lang geslapen en toen ze wakker was en haar flesje op had ben ik even met haar naar het centrum gegaan voor een verjaardagskado voor mijn nicht en voor haar zoontje die zijn namelijk morgen en overmorgen jarig en daar ga ik woensdag heen met mijn zusje meteen ook even de sale bij een aantal winkels bekeken en een hele stoere meiden spijkerbroek voor Mara gekocht met een heel lief roze vestje en een nieuw zwempak want deze die ze nu heeft zit strak aan haar billen. Wilde daarna meteen boodschapjes doen voor het avond eten maar moest zo nodig naar de wc dat ik maar meteen naar huis geraced ben haha. John had me ook al gebelt want die is alweer thuis die vroeg zch af waar ik gebleven was. Hij hoeft morgen pas om half 8 s'avonds weer te werken dus kan ik mooi werken morgen zodat ik zaterdag vrij heb want dan gaan we naar het concert van krezip met z'n 2 tjes. @ Consider Wat zit je meisje al ongelovelijk goed op je fiets en wat een mooi ding zeg. Ik heb vandaag geprobeert om het fietsstoeltje voor Mara op John zijn fiets te zetten maar wilde me niet echt lukken. @ Mikmak Wat naar dat het niet goed gaat met Linette bij de oppas ben zo blij dat Mara naar mijn moeder kan als ik jou zo hoor. Vandaag ging het dus iets beter hopelijk de volgende keer nog beter. @ Mamasuus Iee bah stinkende vogels op je plafond nu hopelijk kan je man ze zien liggen en weg halen als hij aan de badkamer bezig gaat zodat die rot lucht uit je slaapkamer verdwijnd.Vooral nu je zwanger bent ruikt het vast nog erger. Ik kon tijdens mijn zwangerschap absoluut niet tegen de lucht die de meeste indische touristen bij zich droegen gign er echt van kokhalzen en als ik ze nu ruik stinkt het nog maar lang niet zo erg. raar is dat he! @ Noa hoe gaat het met je hoofdpijn ? als je te lang last ervan blijft houden even je vk bellen hoor want kan te maken hebben met je bloeddruk maar dat hoeft niet. En heeft je vriend al gebelt?
@bustter ow dat is wel vervelend 3x een ander al, maar mara heeft zich dus weer uitstekend vermaakt in het zwembad hihi. en geloof gerust dat ze lekker heefft geslapen daarna je wordt er ook moe van. en ze heeft dus weer een nieuw outfit en badpak hihi vindt ik altijd zo schattig bij die kleintjes. en john belde dus al waar je bleef hihi. en leuk naar krezip met ze 2tje waar gaat de kleine meid heen dan? de hoofdpijn is der nog steeds jammer genoeg. ik ga zeker morgen even bellen als het dan nog zo is dan gaan ze maar even meten. en ja me vriend had gebelt ze waren bijna bij rusland. dus schiet op hihi. fijne avond nog meiden ga even me hond uitlaten en dan naar bed hihi
goeiemorgen, @meetie, gok erop dat ie vandaag gaat dus veel sterkte ermee. en je weet ons te vinden he. @noa,die 122 is per maand en dan gaat ze elke ochtend van 8 tot 12 naar school heel erg weing dan dus eigenlijk. is een soort van kleuterschool. heb eens rondgevraagd en de meesten betalen dus veel minder maar dat komt omdat ons kleine leger salaris hier dus echt mega hoog is. jaja erg handig not. en krijg dan wel 164 euro kindergeld elke mnd mar goed er moeten ook nog andere dingen gehaald worden steeds natuurlijk dus maar ff zien. vandaaar nu eerst nog niet. en dan eens kijken hoe we er in jan voor staan. je krijgt hier vrij veel van de staat als je kleine kids hebt dus dat scheelt wel. straks het eerste jaar van de kleine krijg ik in totaal bijna 500 euro per mnd zomaar hihi. me mamasalaris hihihi. dus je hebt nog hoofdpijn he wat lastig zeg hopen dat het toch gauw weggaat. en vraagje he vanaf welke wk voelde je madam heel erg veel. want zowlas gister voelde ik hem hier alleen smorgens heftig en erna haast niet meer. en vanmorgen was het ook ff en erna niet meer dus of hij slaapt veel of ligt verkeerd of het hoort zo hihi weet het ff neit meer. @mikmak, gelukkig maar dat linette zich dit keer beter voelde dan de andere keren. al kan ik me wel voor stellen dat je toch op zoek bent naar een ander alternatief. @busster,dus weer lekker ant shoppen geweest voor de kleine meid. wat lastig zeg van dat zwemmen steeds maar een ander maar idd als mara het leuk vind is het goed toch. en lekker met zijn tweetjes naar concert ff avondje weg gezelig hoor. en idd door die fijne hormonen heb ik echt een geur en hoor vermogen hahaha. alles is sterker. al is het wel al minder weer de stank boven dus hoop dat het de goeie kant op gaat. heb gisteravond alle spleetjes met ducktape vastgemaakt hihi. er is er eentje weer losgegaan spuit er straks ff insecten spray in en dan weer dichtmaken. want er lag dus mooi wel een made he brrrrr. @consider, idd slim dat je je fiets wel verzekerd hoor. bij ons zit ie gewoon bij mijn pakket in. want je weet maar nooit he. nou verder gat het hier zijn gangetje hoor. lekker druk boven ff doen straks en dan benden nog ff zuigen ed. en dan vanmiddag lekker met de voeten omhoog in de tuin kijken hoe madma speelt hihihi. relaxen dus hahaha. me vent mag eindelijk naar de kno arts vandaag pff heeft lang geduerd maar eindelijk hebben ze hem doorgestuurd. hij heeft al sinds de eerste keer uruzgan heel ergl ast van verkoudheid. en dan echt alleen de neus. dus echt heel veel snot. ene keer wat minder dan andere maar wel konstant en zijn reuk is daardoor nu ook minder. dus laat ze maar ff kijken. waardoor dit komt want is erg lastig.
@mamasuus, tuurlijk op zoek naar wat anders.. wat ik gisteren niet had verteld dat ze daar op de bank lag te slapen en de hele huiskamer blauw stond van de sigaretten rook..... terwijl ik wel had gezegd haar in de wieg boven te leggen, maar mevrouw vond het gezelliger als ze beneden was..... en ze hadden me ook beloofd buiten te roken als linette er was, en dat was dus ook niet ht geval..... en heeft je mannetje last van de uruzkanse griep @busster, oh das wel jammer dat je iedere keer een andere badmeester hebt.. maar goed mara heeft het leuk... en jij hebt lekker geshopt... oh leuk naar krezip... jammer dat ze ermee stoppen.. niet dan Ik hoop dat er geen volgende keer bij die opa en oma is... brrrrr moet er niet meer aan denken... er is gewoon iets geknapt in mij
hoi meiden was ik even snel het is hier practig weer. en de was hangt lekker buiten. en mag zomteen even naar de vk toe vanwege de koppijn die maar aanhoudt enzo. @mama suus ow ja das best veel leuk he het leger. en 500 euro mama salaris wou dat ze dat in ned hadden hihi. hier heb je ook van die peuterschooltjes en dan is het 2x in de week en daar is de bijdrage bijne niks voor. en kwa voelen ik voel er al heel weinig vanaf het begin. denk met een week of 19 dat ik er duidelijk ging voelen. maar hoevaak 0op een dag echt verschillen. me zus is net zo ver al jouw nou die heb een acrobaat in der buik zitten, die beweegt de hele dag door dat jochie. @mikmak ik hoop ook voor jouw dat er geen dag meer aan hoeft te komen bij die opa en oma. succes. tot later meiden
mikmak, nou idd zeg onder de sigarettenrook dan zou ik me kind daar ook niet willen. en idd op de bank te slapen. leuk dat ze dr bij dr willen maar dat kan beter als ze wakker is. en idd niet roken. daarom komt ons meisje ook niet te logeren bij me schoonouders daar staat het ook altijd blauw. al is het wle netjes van me schoonpa tegenwoirdig als ik kom dan gaat ie buiten zijn sigaartje roken. maar ma schoonma die trekt er niks vna aan. jah de eerste weken na de geboorte. maar andersn iet hoor. ze past heel veel op op mijn neefies. en die zijn dus ook altijd ziek. zijn of worden allemaal geopereerd aan de keel en nues amandelen dus je maakt mij niet wijs dat dat gezond is. nou me vent is dus heen geweest ook weer allerlei testjes en ook foto`s gemaakt van zijn neus. het lijkt veel op huismijt allergie maar die was negatief maar schijnt dat in 5 % van de gevallen hij negatief word en dan toch posi is grr. en kan dus ok zijn dat dor het fijne uruzgan stof alles kapot is van binnen maar dat meoten ze op de fotos zien zo iop het eerste gezicht zag het er goed uit. @noa, dus jij hebt ook een rustig ding daarbinnen. nou ik dus ook. meer ruyst dan bewegen dat was bij yasmine wel anders. voel hem alleen smorgens vroeg. en heel af en toe een klein plopje overdag maar meestal niet. succes bij de vk hoop dat ze je kan helpen. nou heb het hier ook lekker pfff. was alles ff ant opruimen boven verder en ben er de hele morgen al mee bezig en nog ga ik om de zoveel tijd naar boven. heb in de gaten spul gespoten en alles dichtgeplakt maar nog liggen er steeds een stuk of wat maden op de grond grr jah excht heel smerig. kunnen gelukkig niet op bed vallenh maar heb voor de zekerheid wel mijn dekens bij madam op de kamer gelagd zodat ik neit weer me bed hoef te verschonen. ehct snap niet waar ze nog wegkomen dnu alles dicht is. maar jah zijn maar klein gaatje nodig natuurlijk en aangezien ik dus gespoten hebben zouden ze wel niet fijn vinden. is trouwens wel echt vogeltje want kwame ook veertjes mee. erg ranzig dus allemaal maar jah dat heb je soms zo he. zit ons niet mee met beestjes dit jaar aallemaal van die vieze dinge brr. nou ga zo lekekr ff geneiten i nde zon hebben maam dr badje opgezet weer en die zit dus al in dr badbak te wachten hihi. kan ik lekekr boekje lezen en af en toe ff naar boven. en wasjes hangen ed. ff rust dus want me buik is steeds helemaal hard voel dus niks alleen harde bol.
Ik zal later teruglezen.. maar voel me nu een beetje bleehh... Vanochtend Alex weggebracht.. Om 4:45 ging de wekker al en kwam pas om 1 uur thuis..pff. Het duurde allemaal heel lang en we zijn ook wel gebleven tot de vliegtuig wegvloog hihi. Ten eerste wilde ik hem wel tot het laatste moment zien en ik dacht dat het voor Dylano ook begrijpelijker zou zijn, als hij echt ziet dat papa in een vliegtuig stapt en gaat vliegen enzo. Hij heeft het er nu nog over, dat papa in de vliegtuig zit enzo, dus dat is wel goed gegaan. Wel heeft hij zitten piepen en hij is meerdere malen bij me weggelopen naar de incheckbalie.. Dat maakt het afscheid wel weer moeilijker.. Toen Alex buiten stond, kwam hij nog aan de andere kant van het raam staan en toen deed Jesse zo zijn handjes tegen het raam.. en Alex toen ook.. zo schattig.. Maar goed.. even omschakelen nu.. de eerste dagen zijn altijd het zwaarst.. En halverwege, maar zover zijn we nog niet hihi. Nou, ik ga mezelf proberen af te leiden, zit nu telkens met een brok in me keel hihi.. ben nooit zo sterk in zulke dingen.. Tot later meiden!
meetie, idd meid de eerste dagen zijn idd altijd ff zwaar. tot je morgen van hem hoort dat ie er is dan is het al een stuk minder. idd verstandig dat je de kids hebt meegenomen. voor ons was het met uitzwaaien te ver rijden en te vroeg moesten echt midden in de nacht weg dan hihi. wij hebben ook verteld idd dat ie in vleigtuig zat en de weken erna was het elk vleigtuig wat ze zag kijk daar gaat papa hahaha. zoek lekker afleiding meid ga leuke dingen doen met de kids lekker shoppen of naar kinderboerderij./ en dan kom je je tijd wel door hoor. en laat de tranen eerst maar gaan is ook niet niks je hebt weinig voorbereiding gehad. veel sterkte ermee en je weet me te vinden he.
@ Mamasuus haha jij bent dus kreatief met ducktape ! En dus een made iee getver die dingen stinken ook altijd zo erg. @ Mikmak O nee toch roken die mensen waar linette bij is , ik snap dat echt niet . Ik zou zeggen snel weg halen daar en op de bank slapen ja erg gezellig voor hun maar niet goed voor haar en als ze thuis is ook niet voor jullie want ze slape dan toch minder vast en korter dus merk je dat later weer. @ Noa hoe was het bij de vk hopelijk alles goed met de kleine en is je hoofdpijn weer weg? @ Meetie las op je hyves al dat Alex nu weg is. Balen:x hoor maar het aftellen kan beginnen nog 8 weken en hij is weer thuis en als je even wil zeuren , piepen , janken , gillen wat dan ook je kan het hier kwijd he dat weet je. Hier een gebroken nachtje gehad Mara had koorts gister avond dus haar een paracetamol gegeven en daar sliep ze goed op maar om 2 uur toch wakker toen geen koorts maar vanmorgen wel weer 38,5 dus weer paracetamol. Kom ik vandaag thuis van mijn werk heeft john helemaal niet getempratuurt terwijl ik hem dat wel had gevraagt dus zelf maar gaan doen had ze 38,7 dus maar weer een zetpil gegeven hopelijk is het straks over . Nu ligt ze achter mij op een deken op de grond eerst was ze aan het spelen maar nu is ze in slaap gevallen op haar buikje zo'n lief gezicht die kleine wurm op die grote deken. Als Mara beter is ga ik morgen met mijn zusje naar mijn nicht in Wamel ( bij tiel) want die is dan jarig en haar zoontje is vandaag jarig ( wod 3) . Dondedag mag ik weer naar de efteling met 3 collega's heel hard werken dus hihi
Zo echt erg.. Bwhahaha als je het over de duivel hebt.. ik wilde zeggen dat Jesse nogsteeds sliep. Al vanaf 3 uur.. en nu ik dit typ hoor ik hem wakker worden Ik kom straks terug als die twee uks op bed liggen! Fijne avond iedereen!
ey meiden was ik weer, heb weer in het zh mogen leggen aan het ctg en e uitgebreide echo!!! alles werd gemeten van top tot teen. nu is haar buikje wat aan de kleiner kant en haar hoofd daarbij in vergelijking iets groter. dus ik maakte meteen de opmerking is ze wel 100%gezond en gelukki was dat zo. ze zei anders wat dat met de 20weken echo geconstateerd. ze zei de een heeft gewoon een kleiner lichaam of kleinere benen. en ze zei het apparaat kan alleen gemiddeld en niet iets der onder of er boven maar er hebben 2 deskundige gekeken en het was oke. ik mag nu wel 2x in de week komen voor een ctg om haar extra te controlen ivm de rustig heid, en zodat ik ook iets meer gerustgesteld wordt. hun kunnen geen verklaring geven waardoor het komt. @meetie ow duurt dan lang he tot het moment dat hij wegvliegt, gelukkig snapt dylano het dat papa in het vliegtuig zit. en wat lief dat jesse ze hand op het raam deed. succes de eerste rottige dagen. en voor je het weet is die thuis. dikke knufffel @mama suus ow jij hebt nu ook een rustige invergelijking met yasmine raar he dat die 2 zo verschillen. nou meiden fijne avond
O nou, Dylano ligt al op bed. Ik heb hem maar vroeg in bed gelegd, want hij heeft de afgelopen dagen maar weinig kunnen slapen. Vooral gisteren en vandaag natuurlijk. Gisteren moesten we ook al megavroeg het bed uit, want Alex moest helemaal naar de kazerne omdat een of andere hoge pief wat tegen hem wilde zeggen voor hij op uitzending ging. En aangezien het zijn laatste daggie was, vond hij het leuker als wij maar allemaal meegingen. Vind ik niet erg natuurlijk, maar de kids hebben wel onwijze slaaptekort hihi. Komt wel weer goed. Straks toch ook vakantie.. Verder gaat het hier trouwens wel goed hoor. Jesse wordt lekker groot. Gaat steeds vaker en makkelijker zich ergens aan optrekken en doen. Hij gaat half zitten... hij doet een beentje zo naar voren en gaat dan op zn billen zitten, terwijl hij steunt op zn handjes.. dus het zitten zal er ook wel aankomen! Dylano begint ook zelf naar de wc te gaan.. hij heeft zo een wcverkleiner met trapje. En als ik die neerzet, dan wil hij zelf op de wc klimmen en droogt zich dan ook zelf af. Haha grappig is dat. @Noa, Bleeh jouw mannetje is er ook weer vandoor he. Rotwerk ook. Ik kan me goed voorstellen dat je er even genoeg van had en ging huilen toen je zijn pak moest strijken! Hij is echt zo vaak weg! Is dat altijd al zo, of is het alleen deze periode toevallig? En gelukkig heb je naderhand je kleintje nog wel gevoeld! Ik maakte me al ongerust toen ik las dat je zaterdag nog niets had gevoeld.. Wat zei de verloskundige over je hoofdpijn?? En je vriend is dus al bijna bij Rusland.. ook snel. Wel lekker dat hij gewoon verbinding heeft op de boot! Of belt hij dan met een telefoon van het schip zelf? O ik lees net dat je weer in het ziekenhuis hebt gelegen! Maar alles lijkt dus wel nogsteeds in orde.. gelukkig maar zeg. Ook fijn dat je 2x in de week mag terugkomen! Wel vervelend dat hun geen verklaring hebben voor de rustigheid van je meissie!! En bedankt voor je lieve woorden meid! @MamaSuus, De gezinsdag was dus geslaagd! En daarna lekker eten en lekker films kijken in jullie thuisbios! Jullie hebben het wel leuk gehad dus! En de dochtershandleiding viel ook in de smaak hihi Ik moest wel lachen om dat Yasmine haar vaderdagkadootje (de boekenlegger) had verknipt en vervolgens in stukjes weer ergens anders op had geplakt hahahahaha. Echt grappig hoe die kleintjes al hele eigen ideeën hebben! En je hebt haar dus ook verwent met klei. Fijn dat je baby zich weer lijkt te draaien hihi. En hier moest ik ook bloedprikken halverwege. Hopenlijk heb je nergens last van, maar kan me voorstellen dat jij je even wilt laten checken. Ieuw, jullie hebben inderdaad een leuk jaar met al die beesten hihi. En helaas weet ik wat je bedoel.. ook hier heb ik gif liggen.. en als die beesten dood gaan, dan ruik je ze toch echt wel Bij mij zitten er stinkmuizen in de muren van het gebouw zegmaar.. en vroegere bewoners hebben er een keer een keuken ingebouwd, maar daarvan de achterwand, niet geheel gedicht.. dus als er eentje ligt te rotten dan ruik je dat nog wel eens... bah!!!! Vreselijk vind ik dat! Gelukkig heb ik die beesten zelf niet meer gezien. Maar lekker.. er komen dus maden tussen de kiertjes door.. bah.. ik hoop voor je dat je mannetje er snel een oplossing voor kan vinden! En ook voor die wespennest! En heb je nog zo een wasmolen kunnen halen? Ik neem aan dat als er 3 jaar garantie op zit, het niet zo een erg slecht model moet zijn? En anders kan je weer gebruik maken van die garantie.. 36 euro is toch wel wat anders dan 90 hihi. Lekker zo een mama-salaris zeg! Ik zou daar ook geen nee tegen zeggen hahahaha. Maar wat een vervelende diagnoses van je mannetje! Wanneer beoordelen ze de foto's? En dat was schattig ja, dat Yasmine dacht dat in elk vliegtuig papa zat haha. En er zijn inderdaad wel al een paar keer traantjes gevallen.. zo stom, telkens bij van die kleine dingen, waar ik nog niet aan gedacht heb.. Dat ik zijn computerkast dicht doe en dan denk 'ja die blijft voorlopig wel dicht' of als ik aan het weekend denk en me dan bedenk dat ik de komende weekenden alleen zal zijn.. dingen waar ik nog niet stil bij heb gestaan en dan komt dat nu ineens allemaal.. alsof ik mij nu pas realiseer dat hij op uitzending is hihi... De afgelopen dagen heb ik nameljk alleen gedacht aan alle dingen die we moesten regelen vóór hij weg ging.. en niet aan de dingen hoe die zullen zijn tIJdens de uitzending. Maar goed, gaat ook wel weer over. @Consider, Ik lees en zie dat de fiets een geweldige aankoop is geweest! Wat zit Valerie al lekker eigenwijs in haar zitje zeg! Echt leuk om te zien! En jij vermaakt je dus ook wel met je nieuwe fiets! Ja, rustig opbouwen, groot gelijk heb je hoor. Waar is je mannetje nu? En hij heeft dus iets bij Zara gekocht, ben benieuwd wat Ze hebben daar toch niets voor babys? En er is dus wel kans dat je mag blijven op je huidige werk! Heb je inmiddels ook gesolliciteerd bij die advertentie die je had gekregen van je vriendin? Na de vakantie/ in het najaar, gaat als het goed is de verkoop van start! Dus dat is al vrij rap! Ik ben zooo benieuwd of we een huisje kunnen bemachtigen! Dat zou echt ideaal zijn! (Haha volgens mij heb ik dat ook al 20x gezegd maar ik zou het echt super vinden!) En ik heb met vaderdag mijn moeder gevraagd naar dat bedje voor Dylano. En zij vond he geen probleem, en eerder vanzelfsprekend, dat zij nu vast een nieuw bedje geeft! Ik ga dus een deze dagen even kijken naar een groot bed! Zo een racebed lijkt me ook wel stoer hihi, maar ja.. volgens mij is het best een log ding zegmaar... ach, kijken kan geen kwaad hihi. Irritant die zaadjes in je huis! En heb je de auto nog kunnen wassen? Ik snap dat jij je fiets wil laten verzekeren, telkens een nieuwe kopen kost nog meer centjes.. @Mikmak, Jeetje.. om gek van te worden, die oppas. Misschien bedoelen hun het niet eens slecht, maar als het niet aansluit op jouw manier, dan houdt het snel op natuurlijk. Ik begrijp helemaal wat je bedoel hoor.. Het gaat toch om je kindje en dan is zo een omschakeling snel gemaakt.. ookal zouden ze nu ineens netjes aan je lijstje houden. Heb ik ook met me moeder.. Toen na die vorige keer met Dylano en zijn voorhuidje.. ik weet niet.. ik vind het gelijk een stuk minder fijn om me kids daar te laten.. en ik merk wel dat ik mijn oren altijd op scherp houd. Hopenlijk vind je snel een fijn alternatief meid!!! @Busster, Bedankt meid Weer wezen babyzwemmen dus! Leuk zeg! Waarom vind je het vervelend dat je telkens een nieuwe badmeester hebt? Veel plezier morgen op de verjaardagen! En je hebt dus ook lekker geshopt voor je kleine meid! Hihi altijd leuk. En lekker dat jullie uitkomen met jullie werk en dat jullie zaterdag naar krezip gaan! Maar rot dat Mara koorts heeft! Enig idee waardoor? En is het inmiddels al gezakt? En donderdag dus weer naar de efteling hihi, wat vervelend nou! Grrr, omdat Jesse net zo lang heeft geslapen, wilt hij nu natuurlijk nog niet naar bed En ik heb echt behoefte aan tijd alleen.. Even gewoon rustig alles laten bezinken. Even dus die speen opnieuw in zn giegel proppen hoor