@meetie ja rotwerk hebben onze mannen ook he, en neej hij is altijd zo vaak weg allen ja deze periode valt het even wat zwaarder dan normaal maarja komt wel goed. en hij heeft geen verbinding met zijn mob hij belt dan met de telefoon van boord, maar daar valt de verbinding wel is van weg dus dat is ook wel is minder als je net iets belangrjk aan het vertellen bent. en het is erg vervelend dat ze geen verklaring kunnen geven waarom ze zou rustig is. wat knap dat dylano zelf op de wc gaat met dat opstapje en jesse al meer staan jeetje jou mannetjes worden al echtte mannen. en inderdaad je bedenkt de dingen die gegregeled moeten zijn voor ze vertrkken maar niet wat er tijdens gebeurt. en de weekenden blijven vervelend vindt ik. helemaal als je allen bent. maarja daar komt verandering in, en hopelijk brengen jouw kindjes je afleidig. was het gelukt met de speen, en het is zeker wel even lekker ene moment voor je zelf om alles te laten bezinken. je moet maar mijn banner in de gaten houden want als die bijna af is, is alex ook weer thuis. nou meiden ik ga me bed opzoeken ben kapot tot morgen
Pff Omdadt Mara net tijdens het spelen op de grond inslaap gevallen was en ik haar maar heb laten liggen wilde ze natuurlijk net niet gewoon gaan slapen. werd 20:00 uur voordat ze er in lag en normaal ligt ze er voor 19:00 in maar goed . Ze had net geen koorts maar heb ook nog niet al te lang geleden een pilletje gegeven. Ik denk dat ze koorts heeft door haar tandjes want mevrouwtje eet en drinkt wel gewoon ze was zelfs aan het gillen omdat ik niet snel genoeg opschoot met haar fruithapje. @ Meetie Snap wel dat je even tijd voor jezelf wil vanavond hopelijk slapen je mannetjes lekker nu en kan je even tot rust komen. Ik vind het vervelend om iedere keer een andere badmeester ( nou ja juf) te hebben omdat we steeds bij het lesje weer dingen anders moeten doen maar ach wat ik al zij Mara vind het leuk dus voor mij ook geen probleem. @ Noa fijn dat ze jou en je meisje 2 keer in de week in de gaten gaan houden . Vandaag dus weer een dag in het ziekenhuis door gepracht ik heb het ook 2 dagen gehad omdat ik hogebloeddruk had maar gelukkig bleek er bij mij niks aan de hand maar vond het wel steeds erg spannend om weer aan die ctg te moeten.
@Noa, Hihi inderdaad.. Alex zijn uitzending en jouw zwangerschap lopen nu bijna gelijk op hihi. Ben benieuwd wie er eerder komt! Hahahahaha. Maar vervelend dat jouw mannetje altijd wel zo vaak weg is! Alex is ook meer van huis dan thuis, maar in het weekend zie ik hem meestal wel.. En inderdaad, weekend is het rotst. Ook met kindjes helaas.. Maar het scheelt wel.. je hebt nu veel meer afleiding. De laatste maanden van de vorige uitzending, was ik net bevallen, en die vlogen dus voorbij in vergelijking met die andere maanden ervoor hihi. Maar je schatje belt dus met de boordtelefoon. Vervelend dat die wel eens wegvalt! En ga maar lekker slapen hoor! Trusten meid! De speen helpt niet zo veel meer.. hij wilt hem wel, maar dat betekent niet dat hij gaat slapen. Ik weet niet wat hij heeft.. de laatste tijd wilt hij savonds niet meer slapen..... Maar ja, ik ga niet tot een uurtje of 11 met een baby in me armen zitten. Maar als ik hem in bed of ergens neerleg, dan draait hij zich meteen om en dan gaat hij op zn knietjes staan.. wachten tot ik kom, huilend. Dus ik probeer nu maar heel consequent te zijn en hem elke keer weer terug te leggen. Maar hij gaat dan zo zielig huilen als ik hem neerleg, verscheurt me hart! Grrr.. Echt een ettertje soms.. hij luistert ook echt voor geen meter! Als ik iets zeg, dan gaat hij gewoon keihard lachen.. grrrr. Dylano luisterde tenminste nog als ik ergens nee tegen zei of los.. Maar misschien komt dat nog wel, want ik weet niet 123 hoe oud Dylano was toen hij ging kruipen enzo.. al was hij altijd wel al gehoorzamer vind ik..
@busster ow was ze in slaap gevallen tijdens het spelen, ja dan snap ik dat ze niet door naar bed wil en dus nog even wakker was. gelukkig heeft geen koorts. en zou best kunnen denk ik al er tandjes door komen. en ze ging dus gillen omdat je niet snel genoeg was hihi echt een meid he. en vindt het inderdaad fijn dat ze ons in de gaten houden 2x per week. jij hebt dus 2 dagen gelegen ivm hoge bloeddruk die was bij mij goed ze konden allen dus niet thuis brengen hoe ik dan aan die barstende koppijn kan komen,maar mag nu wel pcm nemen van hun. en ctg blijft altijd spannend he.
@Busster, Hihi bij jou dus ook een slaapweigerend kindje. Gelukkig ligt Mara nu wel te pitten. Hier is volgens mij Jesse ook eindelijk in slaap gevallen. RUST! Hahaha Maar er dreigt dus weer een tandje door te komen, zie je al wat? Ik vind dat altijd wel spannend, ik zit dan telkens in zn mondje te kijken of ik al een puntje zie haha. En ja, ik snap wel dat je daarom liever 1 badjuf heb. Maar gelukkig vind Mara het wel best hihi En fijn ook dat ze nu geen koorts meer heeft! Houden zo!
@meetie hahaha benieuwd wie der eerder komt nou als ik julloe voorspelling aan hou dan wordt het nog spannend mischien komen ze op de zelfde dag hihi. en het is best vervelend zo veel weg maarja niks aan te doen. maar jij was net bevallen en toen was alex dus ook nog weg. de mijne gaat na de bv ook weer weg. dus hopelijk vliegt de tijd dan hier ook voor bij. en wat jammer voor jouw dat de speen niet meer zo goed werkt. en wat een boeffie dat ie gewoon gaat lachen naar je, en inderdaad conseqeunt zijn werkt het best al lijkt het me best moeilijk zo af entoe.
Hihi zou wel grappig zijn ja.. dat onze schatjes op de zelfde dag komen (Hahaha wat een vergelijking!) En inderdaad, ik ben halverwege een uitzending bevallen van Dylano.
Goedemorgen meiden! Heb gisteren weer lekker met Valerie gefiest. Eerst ff met haar naar de AH, moest nog wat boodschappen en die konden mooi in de fietstas. En gistermiddag naar mijn moeder gefietst, daar ff in de tuin gezeten en toen wee terug gefietst. Me moeder fietste mee, want we wilden nog even bij het tuincentrum kijken. Toen kwamen we ook langs de leenbakker. En die had ligstoelen buiten staan. Vorig jaar wilde ik al een ligstoel kopen, maar toen waren ze uitverkocht. Nu hadden ze een aanbieding, 120 euro met gratis ligkussen. Dus heb maar 1 besteld. Kan me man mooi dit weekend ophalen. Vind het best wel duur voor zo'n ding. Maar goed hij is van aluminium en hij ligt super lekker. Gisteravond nog even voor mijn werk bezig geweest. Mijn contract is al wel afgelopen, maar had me collega's nog beloofd iets te doen. Alle studiepuntenkaarten, soort van rapporten, klaarmaken. Eigenlijk ben ik de enige die daar een beetje verstand van heeft. Maar baal wel dat ik het heb toegezegt. Ben gisteren van 19u tot 22.30u bezig geweest en het is nog niet klaar, kan vanavond weer bezig. Ik mis me man nu ook wel erg....vind het maar niks dat hij op oefening is. En helemaal niet in het weekend. Heb echt last van slaap te kort. Mevrouwtje wordt tegenwoordig weer om half 6 wakker, doe dan de speen erin...en dan is ze om kwart over 6 echt klaar wakker. Maar ik slaap natuurlijk niet meer vanaf half 6. De laatste weken ging het zo goed en werd ze steeds om 7 uur of 7.15u wakker, maar nu is het weer helemaal mis. @Meetie, had je al en paar dagen niet gezien hier. Ik dacht die is vast van de laatste dagen aan het genieten. Fijn dat dylano zo goed beseft dat papa in het vliegtuig zit. Nu wachten op het eerste telefoontje. Het eerste msn contact. De eerste dagen duren het langst. Maar als de tijd erop zit...valt het achteraf meestal wel mee, en is het best snel gegaan (vindt ik meestal) Me man is nu op oefening in Duitsland. De eerste keer dat hij een weekend weg is sinds Valerie is geboren. Vind het best vreemd dat hij weg is. De zara heeft wel babykleding, en ook heel erg leuke keding. Maar bij ons zit geen zara in de buurt. Ik heb inderdaad gesolliciteerd naar die vacature waarmee me vriendin kwam. Heb anderhalve week geleden de brief verstuurd, en heb alleen nog maar een bevestiging gehad. Had gisteren wel 2 gemiste oproepen van een onbekend nummer, maar zat op de fiets, dus had niks gemerkt. Misschien ging het wel over die sollicitatie. Je krijgt dus al wel het bed voor Dylano. Een racebed zou hij wel helemaal super vinden. Maar eerlijk gezegt vind ik die dingen afschuwelijk haha. Neem je een peuterbed of gelijk een 1persoons? @mamasuus, jeetje gaat lekker bij jullie. Ook nog een wespen nest. Gaat lekker met al die huisdieren. Hopelijk kan je man erbij als hij in de badkamer bezig is. Waarom kijk je anders niet naar waslijnen? Die zijn ook niet duur. Moet je natuurlijk wel plek hebben om ze te spannen. @Noa, Jeetje meid, weer in het ziekenhuis geweest. Gelukkig mag je nu 2x in de week aan de ctg, dat is voor jezlf ook wel prettig. Aangezien madam niet zoveel beweegt. Een tip, aangezien je meissie een beetje klein is, misschien een paar kleertjes in maatje 50 aanschaffen? Jaaa volgens mij had ik inderdaad last van nesteldrang...beetje verlate nesteldrang haha. Maar die lakens zijn inderdaad best groot. En de eerste keer het bedje opmaken is net zo makkelijk, omdat je niet precies weet hoe het moet. Mijn vriendin heeft 2 kids en die heeft het me even voor gedaan. Ja ben ook wel blij dat ik me fiets nu heb verzekerd. De fiets heeft me 1100 euro gekost. En zonder verzekering zet je hem niet zo gerust neer. @mikmak,ik snap dat je het heel graag anders had gezien. Maar dit is nu geen fijne plek voor Linnette. Helemaal niet met al die rook. Weet je dat het sowieso niet zo goed is om haar 1 dag in de week bij iemand te laten. Dan kan je beter 2 dagen doen...dan schijnen ze beter te wennen. Het schijnt dat als ze bijvoorbeeld maar 1 dag bij een gastouder of kdv zijn, dat het wenningsproces echt veeeel langer duurt. @busster, hoe is het nu met Mara? eeft ze nog koorts? Ze is dus een beetje ziekjes. Heeft ze verder dan koorts nog ergens last van. Wat vervelend dat John niet even had getemperatuurd, hij doet dus niks met jou instructies. Is ht inmiddels al gelukt met het plaatsen van het fietszitje? Ik heb geen idee hoe het moet, de fietsenmaker heeft hem erop gezet. Dus weer naar babyzwemmen geweest, leuk! Wel jammer dat je elke keer een andere lerares is.
nou meiden effe een update.... vanaf volgende week gaat ze voorlopig op maandag naar het KDV en op woensdag naar mn schoonzusje, en vanaf 1 augustus gaat ze 1 dag extra naar het KDV... mijn problemen zijn opgelost met het goede weer... en ja consider, liever anders gehad..maar denk dat dit op dit moment het beste alternatief is wat ik me kan bedenken..... het viel van mijn schouders en gelijk ging linette weer beter slapen.... hahahaha alsof ze het heeft aangevoeld... snap dat je je mannetje mist consider.... @meetie, snap wel dat dylano zn papa gaat missen en dat ie daarom wat minder slaapt.... zal vast wel allemaal op zn plek vallen straks... ja noa en jij hebben wel pech met die uitzendingen, alhoewel noa jouw man wel heel erg veel weg is.... belangrijkste is dat ie er strax wel bij is bij de bevalling.... en ja wie zou het eerst komen je je beebje of alex van uitzending... ik denk alex van uitzending.... nieuwe weddenschap? @busster hoe is het met Mara nu? nou gisteren weer is linette weer APK gekeurd... ze is nu 6400 gram... 1 kg precies bijgekomen en 63.5 cm, dus dat is 3cm langer dan de vorige keer... de KA was super tevreden met haar, stevig, sterk, veel praten en lachen. ze gaat nu ook over op de opvolgmelk, groente nr2 kreeg ze al en gisteren heeft ze 2 halve asperges gegeten hahahahahahaha giller zeg. nou ga effe verder.. laters
Bah! Wat heb ik een zure appel! Dylano heeft eenzelfde, maar hij werkt hem vredig weg..... of er is iets mis met mijn smaakpupillen of ik heb toevallig een mislukte appel ofzo Haha Ik heb net zoete broodjes gemaakt, die liggen in de oven. Als ze klaar zijn gaan we straks naar het park. Daar wordt een groot picknick gehouden met heel veel moeders en kindjes. Ook is er een ruil/rommelmarkt en de kids mogen gratis in een treintje. 2 jaar geleden was ik er ook, was erg leuk. Dit jaar ken ik inmiddels al een aantal mensen, dus het zal vast wel goed komen! Ook is het weer niet om te klagen natuurlijk!! @Consider, Zo zo, jij bent wel blij met je fiets he =D Mooi dat het zulk lekker weer is, kan je nu lekker los gaan hihi. En 120 euro vind ik ook wel duur ja, maar je wilt er dus al heel lang zo eentje en deze zit echt lekker! Nog een paar daggies wachten en dan kan je lekker in je tuin liggen! Rottig dat je nog zoveel werk moet doen, terwijl je eigenlijk vakantie hebt! En Valerie wordt dus ook weer vroeg wakker. Hier wordt je niet vrolijk van nee. Hopenlijk draait Valerie het snel weer terug! Ik kan me wel voorstellen dat je nu ook even extra je mannetje mis! Komt hij vrijdag weer thuis? En misschien hebben ze je dus gebeld over die vacature! Ben benieuwd! Wat als beide banen jou willen hebben? Ik wilde eigenlijk gelijk een groot bed, of een meegroeibed. Maar dat past niet samen met het ledikant in de kamer, ben ik bang.. En aangezien Dylano het vast wel super zal vinden om zo een racebedje te krijgen.. ik zit nog een beetje te twijfelen dus hihi. @Mikmak, O dus het probleem is opgelost! Fijn zeg!!! Jij en je meissie zijn dus meteen opgelucht haha. Dylano heeft niet bepaald minder geslapen vannacht hoor Het was Jesse die niet wilde slapen hihi, maar dat heeft hij al een tijdje.. geen idee waarom. Haha maar we hebben dus nog een weddenschap! Ik hoop ook dat Alex eerder is. Niet omdat Noa dan overdatum gaat, maar omdat Alex extra vroeg terug komt hihi. Maar eerlijk, ik denk dat Noa eerder zal bevallen. Linette is dus weer goed gekeurd! Toch altijd fijn he. En ze heeft dus asperges gegeten hahaha Nou, Dylano laat een beetje plas lopen, dus ik dwing hem even naar de wc te gaan :x Jesse is ook wakker hoor ik en me oven piept. Dus het is tijd om te gaan voor mij! Spreek jullie later! Liefs
hahahaha meetie, ben zooo blij dat ik gewoon niet eens fatsoenlijk een berichtje kan plaatsen... oops... maar het blijft balen als een kind niet goed slaapt, wil slapen oid je hebt gewoon pech.. die van dylano is wel lekker of hij houd van zuur hahahaha oeh lekker zoete broodjes... en ja tis heerlijk weer om naar het park te gaan... veel plezier strakkies
hoi meiden was ik weer is het bij jullie ook zo lekker weer, hier wel hoor zit lekker in de tuin, te genieten van het zonntje. samen met me hond hihi. @meetie zeker een leuke vergelijking hihi. en een zure appel vindt ik ook niet echt lekker hoor, mischien dylano wel.n picknicke in het park gezellig hoor en helemaal met het mooie weer. en zo is dag 2 ook sneller voorbij dan dat je maar thuis zit. @consider ow lekker ene lig stoel. hopelijk is het van het weekend nog mooi weer kan je hem uitbreid uittesste hihi. en zo te lezen maak je aardig wat kilometers op je nieuwe fiets. en het is zeker aardig bedrag dat is echt wel een verzekering waad hoor!!!! en ik heb gelukkig wel wat kleine pakjes maat 50 dus gaat goed komen hoop ik. en jouw man is dus ook op oefening. balen dan he als je de weekenden allen bent. gelukkig is het mooi weer dan kan je no ergens heen. @mikmak wat fijn dat het probleem is opgelost met linette en der oppas. hopelijk zit je nu een stuk lekkerder op je werk. en ze was dus weer door de apk heen gekomen hihi,. yoehoe 31 weken!!!
hai meiden jeetje wat kleppen jullie ineens weer hihi. sorry heb het ff vluctig doorgelezen want had ff bankzaken gedaan. en wil zo weer naar buiten hihi lekker weeeeeer!!!! meetie, vond de zondagen ook altidj het ergste hoor. dan zit je normaal toch sellie met zijn allen in huis of je gaat wat doen. erg vervelend zorgde ook vaak dat we wat te doen haden dan lekekr op visite ed. @consider, waslijnen passen makkelijk hier hoor maar vind het geen kijk hihi en ben bang dat me vent er achterblijft hangen met zijn lange lijf hahaha ligt ie ineens plat in de tuin @mikmak, super dat die last nu van je schouders is zeg dat ze gewoon op de maandag ook naar kdv kan. @NOA, nou lekke heb je dat dna weer dat je nu zo in de gaten moet wordne gehouden maar idd wel prettig voor je eigen gemoedrust. zelf vind ik ctg altijd wel lekekr rustgevend en saai hihi duurt zo lang maar koop nog ff leuk boek vor al die tijd want duurt zo lang he. en ach ze lopen allemaal wel eens ergens mee voor of achter. ze groeien in stuipjes he. bij ons was bij beide metingen zijn hoofd en buik omvang 2 wk groter dan de rest. en toen bij de pretecho was het weer redelijk normaal. dus dat trekt vast wel bij hoor. nou meiden ga snel naar buiten geneiten van lekre weer hihi
hoi meiden @mikmak ja bijna hihihi. @mama suus niet te veel genieten van het mooi weer he hahaha. en ik zie je man al helemaal liggen gevloerd door de was lijn hihi. en het is elke keer half uurtje me moeder zei ik ga wel met je mee dus ik vermaal me daar wel hihi.en ben ook blij dat ze ons goed in de gaten houden. jullie kleintje lag dus ook niet op het gemiddelde kwa groei me vriend maakte zich al zorgen als ze geen waterhoof zou hebben ik zei nou dan hadden ze dat wel gezegd of me door gestuurd als er iest niet in orde zou zijn hoor. maarja het hoofdje loopt gewoon iets voor en der buik iets achter dus ja dan is het verschil groter natuurlijk wan de rest doet wel goed mee hihi. nou meiden ga ff verzinnnen wat ik ga eten blehhh heb geen zin om te koken hihi
Bleh, baby is weer aan het gillen in zn bedje... Daarnet ging hij heel lief slapen, maar toen werd hij wakker. Heb ik hem gevoed en nu is het feest.. geen idee waarom. @Noa, Hier is het warm! Ik kwam thuis en het eerste wat ik deed was uit me kleren gaan! Ik heb nu zo een satijnen shortamabroekje aan met een luchtig spaghetti-topje. Bh ook maar uit haha Heb je nog lekker in je tuin kunnen genieten? Wat heb je gegeten? Hier heb ik een blik kippensoep opengetrokken En mooi, je bent nu 31 weken! Het einde is in zicht meid! @MamaSuus, Leuk.. bankzaken hihi. Bwhahaha ik zie je vent ook al gaan onder die waslijn!!! Dan toch maar een wasmolen he.
Hey meiden, Jullie hebben ook genoten van het weer Bij ons stond er wel een forse wind, soms was het gewoon ff fris in bikini. Ik had een campingbedje buiten in de schaduw gezet, kon Valerie mooi in spelen. Maar ze kreeg me toch koude armpjes door die wind. Dus toch maar een vestje aan gedaan. Ik ben trouwens wel lekker verkleurd. Nou eindelijk maar toch heeft de makelaar gebeld. Hij vroeg wanneer we het voorlopige koopcontract konden tekenen. Toen zei ik, die gaan we niet tekenen. Het heeft allemaal veelste langs geduurd. Kon hij gelukkig wel begrijpen. Morgenochtend ff bij een vriendin op visite en wil morgenavond nog wat boodschappen doen. Ik lig in bed en ppfff wat is het hier warm zeg, was vergeten de gordijnen dicht te doen vanmiddag. @mikmak, wat fijn dat je een oplossing hebt gevonden Kan me voorstellen dat er een last van je schouders is gevallen. Denk inderdaad dat Linnette dat ook wel voelt. En mevrouw is dus ook weer helemaal door de keuring gekomen, super! @meetie, als het goed is komt mijn man vrijdag weer thuis. Ik hoop dat hij een beetje op tijd is...maar zie het somber in, ze moeten helemaal uit Duitsland komen. Oh ja, Dylano en Jesse slapen op 1 kamer. Dan is een peuterbed inderdaad handiger qua ruimte. Ik heb wel eens zo'n racebed gezien bij de beterbed. Als beide banen me willen hebben...dan ga ik voor de baan met het langste contract. En als dat gelijk is, dan blijf ik toch daar waar ik nu werk. Is vertrouwd en ken de collega's en de leerlingen. Hoe was het in het park? @noa, jij hebt dus ook lekker in de zon gezeten. Waaide het bij jullie ook zo? Dus je hebt ook een aantal pakjes in maatje 50. Alijd handig, je weet nooit. En wat heb je gegeten? Ik heb 2 saté pistoletjes gehad van Mora. Heb als ik alleen ben ook nooit zin om te koken. @mamasuus, haha zie het voor me...je man die zo achterover gaat door de waslijnen. Nee dan toch maar een wasmolen, daar kunnen ze niet omheen
hoi dames even snel want moet eigenlijk slapen omdat ik al weer om 5 tts op moet. Met dus een zieke mara bij mijn moeder achter gelaten vanmorgen had ze weinig koorts dus toch maar op verjaardag gegaan ze heeft namelijk verder nergens last van en eet en drinkt goed maar met bij mijn moeder had ze 39. 5 koorts dus gaat toch minder goed als ik dacht. Vond het ook niet leuk haar te moeten achter laten. Sorry voor dit ego bericht volgende keer reageer ik weer op jullie.
@Consider, Bij jullie stond er dus een harde wind! Jammer zeg, maar je hebt toch een lekker kleurtje te pakken! Wij hadden geen wind. Morgenmiddag moet ik naar de stad, ik ga dan meteen een nieuw bikinitopje kopen! Me vorige pas ik namelijk niet meer en ik wil toch wel zoveel mogelijk van de zon kunnen genieten. En ik wil binnenkort ook met Jesse gaan zwemmen, dus dan moet ik wel iets aan hihi. Maar de boel is nu dus echt afgeblazen, betreft het huis. Zeker wel een opluchting, of niet? En je mannetje vertrekt vrijdag pas uit Duitsland, ja dan zullen ze vast wel laat thuis komen De picknick was erg leuk! Er waren echt veel mensen, waarvan ik de meeste niet kende hihi. Maar er was een hoop eten en Dylano bleef maar rondjes rijden in de treintjes, die vond het ook wel leuk! Ik had expres een jurkje aangetrokken. Niet erg praktisch, maar zo konden me melkflessen ook bijkleuren hihi.. Ze zijn nogsteeds wit vergeleken met derest, maar het begint te komen De komende dagen nog meer kansen! Nou meid, hopenlijk kan je een beetje slapen met die warmte in je slaapkamer! @Busster, Wat rot dat je Mara ziek achter heb moeten laten!! En uiteraard ook rot dat Mara uberhaupt ziek is!! Gelukkig doet ze verder wel alles zoals normaal. Hopenlijk zakt de koorts nu ze slaapt en hoef jij je morgen nergens zorgen om te maken. Op deze manier gaan werken is natuurlijk niets. Was de verjaardag wel leuk? En werkse he. Nou, ik duik ook me bed in. De jongens slapen eindelijk! Jesse heeft twee uur zitten vervelen en Dylano valt nu net pas in slaap. Gelukkig is dit niet een doorsnee avond hier haha. Morgenochtend Dylano naar school en morgenmiddag foto's halen. Alex kon de verleiding niet weerstaan en wilt het hele pakketje van Portrait Place hij had geen geld bij zich, dus nu had hij een nieuwe afspraak gemaakt voor mij. Als het goed is zitten er ook kleine fotootjes bij, die stuur ik wel naar hem op! Dat zal hij vast leuk vinden! Verder ga ik meteen even kijken dus voor een bikini-topje. Hm.. ik moest voor meer dingen kijken, geen idee wat.. nou ja, komt wel. Ik ga slapen!
goeiemorgen meiden, allemaal beetje kunnen slapen? hier super hoor. we hebben bijna in het hele huis van die rolluiken dus smorgens gaat ff alles tegen eelkaar los en dan de hele dag dicht dus echt geen last van de warmte hihi en het windje scheelt natuurlijk vind hem wel lekker. madam hier gister hele middag in zwempakkie rondgehuppeld hihi ze meot ook weer nieuwe want deze is weer te klein grr dus maar op zoek naar een bikini die gaan langer mee. ff kijken of dat dit weekend lukt hihi want ze moet ook nieuwe schoenen. had zulke lueke sandalen gezien bij lidl voor 9 euro past ze ze niet. was maat 25 maar zat net tegen de rand dus denk als die gaat lopen komt ze erover. en natuurlijk hadden ze geen maat 26 meer. dus nu maar ff verder kijken. ze had toen ze klein was altijd de wereld aan schoenen echt een meid. maar toen was er hier bij ons nog een scapino outlet dus schoenen voor een paar euro dan kan het nog een keer he. ze had echt van alles sandalen laarsjes gewone hihi. jammer genoeg kan datn u niet meer en heb dus nu mega veel meiden schoenen die ik miss wle weg kan doen straks hihi. of manlief moet toch nog voor een derde willen natuurlijk hihi morgen gaan we eindelij ns basd ophalen dus vandaag eens ff bellen wat we nou precies kwijt zijn. aangezien er nog vanalles bij moestn atuurlijk dus heb gene idee nu hihi. en wel handig dat ik het op zak heb dan. aangezien ik daar laatst eens was zou ik met mijn ned pas pinnen doet ie hetn iet sta je daar dan met een kar vol spullen van 450 euro oepsie. gelukig was er dichtbij een pinautomaat en die deed het wel maar je staat dus wel ff flink met een rood hoofd. he wat is dit nou zie allemaal wolken dat hadden we niet afgesproken. @meetie,dus de picknick was geslaagd. super. klinkt ook id erg sellie. en de kindjes lekker doorgeslapen uiteindelijk? ze merken het wel hoor dat er wat anders is, ook jesse wel. maar dat trekt wel weer bij jullie meoten allemaal ff wennen aan de situatie zoals ie nu is. tis toch anders dan dat ie in het weekend thuis komt. en idd denk dat zon racebed wel beetje lastig is met zijn tweeen op de kamer ze zijn vrij groot. al zijn ze wel gaaf hoor hihi. maar vond ze nog al duur. we hebben er eensn aar gekeken voor neefie maar vond prijs kwalitiet niet erg kloppen. heb je trouwens al wat gehoord van alex dat ie gearriveerd is? @consider, dus ook al lekker aan het zonnen geweest hihi. hier was ik me vergeten in te smeren haha niet zo slim dus hele bovenkant is rood hahaha. maar goed trekt ook wel weer bij. yasmine zou me helpen onthouden dat we niet alleen haar in smeren hihihi. en hier ook wel die wind hoor maar vond het wel lekker hebben een stukkie waar we altidj zitten was vri jgoed afgeschermd en dan is zon briesje af en toe lekekr hoor hihi. madam zat alleen wel af en toe te rillen als ze uit het badje kwam maar wilde geen handdoek wantm oest er meteen weer in hahaha. en dus eindelijk van het huis verlosd. kan me voorstellen dat ern u weer een last van je af valt. en dus keuze uit banen nu zelfs nou lekker zeg. @noa, dus ook lekker genoten gister. tis ook echt super weer he. hier ook hoor heerlijk gewoon. en hoest nou met de kleine meid? hier heb ik heel wat in maat 50 56 hoor. had ik bij madma niet en moest dus allemaal nog bijgehaald want die heeft erg lang in die maat gezeten. had een eerste pakje 56 gehaald en daar verzoop ze in hahaha. dus nu maar van alles wat. ze had ook zon leuk jasje maat 62 nou die kregen we dus niet ana in het ziekenhuis he veelste groot dus later nog een andere gehaald maat 56 haha. wil binnenkort nog ff naar de zeeman hebben ze van die geweldige pyamas had yasmine ook veel aan. zon kompleet pakjes met voeten en alles erin. wel dunne stof maar zo praktisch vond ik tenminste hihi. sluiting van voet to nek helemaal schuin echt geweldig. dus wil er ff een paar bij halen aangezien ik er veel rose heb hihi. @bussrter, he vervelend is dat zeg als je je kleine meid ziek ergens achterlaat. kan me voorstellen dat je daar geen fijn gevoel bij hebt. maar als ze verder wel goed erbij is dan heeft ze er waarschiinlijk zelf weinig last van. bij mij wil me ma niet eens meer oppassen als ze ziek is hihi maar jah dat komt door der stuipjes en is dus ook wel begrijpelijk. me ma heeft hetn u een keer bij dr gezien dat ze ant bijkomen was ervna en vond dit geen fijn gezicht dus als ze ziek is blijf ik thuis. hoe lang heeft ze het al trouwens watn ze zeggen toch altijd na 3 dagen aanhoudende koorts ff de dokter bellen. tenminste das hier zo weet neit hoe het in ned is. madma heeft daardoor al een aantal keer een antibiotica gehad dat ze echt ergens last van had. nou zou eens ff kijken of ik alle papieren heb voor de belasting brengt met ma het vanmiddag ff weg. hihi. lekker op tijd he. iedereen krijgt zijn geld haast al trug of heeft het al wij moeten nog beginen haahha.