goedemorgen, nou hier zijn we, maar niet echt fris en fruitig.. het niet slapen fenomeen is nog niet over... vannacht toch weer een paar keer eruit gemoeten en dan smorgens zij wel fris en fruitig zijn he.. en goede zin.... dan denk je echt.. kind ga toch slapen.... maar als ze dan zo ligt te geiten schiet je ook wel weer in de lach... @Mamasuus nee die wolken waren idd niet afgesproken.. maar tis niet hele dikke bewolkng hier.. en daarbij de temperatuur is ok... oeps dan sta je effe te kijken bij de kassa ja.. maar goed eind goed al goed.... @busster, oei moet je maar effe goed in de gaten houden, maar het kan ook heel goed 1 van de ziektes zijn... linette had laatst de 6de te pakken, en paar dagen koorts, en daarna was ze helemaal gevlekt... dus misschien is het zoiets.. zij at ook gewoon normaal toen... dus wie weet.... Beterschap voor je meisje iig en jij werkze vandaag... @consider, ja ben ineens 10kg lichter vanwege de last... hahahahaha ach en weet je, als ze het daar naar haar zin heeft, dan is het ook goed... en die meiden daar zijn gek op dr.... dus heb er vrede mee.... qua eigen bijdrage verschilt dat allemaal ook niets, ja een paar euro ofzo, dus daar hoef ik het ook niet voor te laten... Oh ok dus het huis is nu echt helemaal van de hand.. goed dat die kerel dat wel kon begrijpen.. nope niet echt van het weer kunnen genieten, zat op kantoor niets te doen.. hahahahaha. Maar goed vanmorgen al een deel van de boodschappen gedaan dus vanavond met linette de rest halen... altijd leuk met haar naar de winkel.... en morgen weer lekker babyzwemmen....
ARGH ik ben een bankpas kwijt!!! Ik kan zweren dat hij bij me andere pas op de tafel lag, want ik wilde gisteren de saldo's checken. Dus nu moet Dylano hem wel hebben gepakt, maar hij weet niet waar hij is!!!!!! Ik heb zin om zoo boos op hem te worden, maar ja, dat heeft ook geen zin.. dus nu zit ik mezelf maar op te vreten en me de pokken te zoeken naar dat pieleplatte dingetje, die natuurlijk overal tussen kan zitten! En het is die van Alex, dus ja, een nieuwe aanvragen gaat nogal moeilijk.... hadden we nu toch maar een gezamelijke rekening haha...... CRY
oie meetie das zwaar klote, ik hoop dat je m gauw vind... want anders wordt het wel heel moeilijk et geld op te nemen....
das idd erg lastig meetie, word dus flink zoeken soms op de onmogelijkste plaatsten. zo vonden wij de telefoon van manlief eens trug tussen de bekleding van een stoeltje haha had ze er tussen gegooid en ok al eens in de basbox van de cinema set. erg lastig allemaal. hoop voor je dat je hem zo snel mogleijk vind want dat is lastig idd. jee manlief komt vanavond al thuis woehoe kunnen we morgen op tijd weg om dingen te halen gelukkig maar. zijn wen iet de hele dag kwijt.
oeh lekker suus, je mannetje vanaaf al thuis.. mijne komt vanavond laat thuis... heeft korpsdag in Nijmegen vandaag..... en morgen is ie wel vrij dus dat is wel weer leuk... voor mij bijna weekend.. kan niet wachten, geen zin meer om in dit duffe hok te zitten btw, morgen een sollicitatie om 10.00.. ben benieuwd of het wat gaat worden...
ooh lekker mikmak een nieuwe sollicitatie en benieuwd zal voor je duimen. en die van mij si dus ook morgen vrij hihi jippie. kunnen we vanavond vast het wespennest probewren aan te pakken hopen dat ie nog niet mega is. pak hem wel goed in met ducktape hihi.
ey meiden hier alles goed hoor, morgen mag ik weet voor de ctg. me dochter is wederom rustig vandaag. heb vandaag weer lekker genoten van het mooie weer hihi en gister heb ik maar pizza besteld erg he had ecgt geen trek in aardappelen en groente. heb ik sowieiso al nooit met warm weer hihi. @meetie ow je was lekker luchtig gekleed,hihi. en meteen uit de kleren dat je thuis kwam maar goed dat alex er dan niet is hihi. maar bij jullie is het dus warm in huis als ik het goed bergijo hier gelukikig geen last van. heb het altijd koel binnen en nee heb geen airco in huis hihi wel in de auto. en vervelend van ej pinapas, zo ben ik ook die van me vriend kwijtgeraakt dat hij een nieuwe kreeg heb dagen lopen zoeken. hopelijk heb je hem nu, anderd wordt het krap voor je. @consider ow jij bent dus lekker verkleurd in het zonnetje wij wonen aan de kust maar de wind viel mee hoor tegen de avond kwam hij opzetten maar dat was niet zo erg. die kleintjes moet je natuurlijk goed in de gaten houden. @mama suus jij ook lekker genoten van het weer, en die rolluiken zullen wel een uitkomst zijn denk ik. en ja jij zal wel veel roze hebben hihi. ik heb nu ook van die pyama's aan elkaar an de hennes kwam me schoonmoeder mee aan hihi. en ach als het echt warm is al ze geboren is zal ze toch niet dik aangekleed worden. nou meiden ga nu ff eten maken opgebakken aardappelen met komkommersalde en snitsel hihi
Hallo meiden, Vanochtend even bij een vriendin geweest, ff naar het centrum gelopen. Heb een white wash dienblad gekocht voor op de eetkamer tafel. Heb daar een schaal met kaarsen in gezet. Daarna nog even naar het tuincentrum, nieuwe planten voor in de vensterbank gekocht, 2 nieuwe bloembakken met bloemen voor buiten en nog leuke olielampjes voor op de tuintafel gekocht. Baal zo dat me man vrijdagavond laat pas thuis komt. Ze verwachten om 8 uur in Wezep te zijn. Nou dan is hij op z'n vroegst 10 uur thuis...als het niet later wordt. Zaterdag gaan we bbq-en, me moeder, broer en zijn vriendin komen ook. Zijn vriendin is vegatarisch...en vind het altijd zo rot om daar iets voor te halen. Die vegatarische dingen zijn bijna nooit per stuk te koop, en tja je wil haar toch meerdere dingen van de bbq aanbieden. Zometeen komt me moeder oppassen, ik ga uit eten met me werk. @busster, jeetje mara heeft 39,5 graden koorts. Gelukkig is ze bij je moeder in goede handen. Hoe is het nu met haar? En heb je je vermaakt in de efteling? @Meetie, Jeetje...bankpas kwijt...ik hoop dat je hem inmiddels weer hebt gevonden. Snap dat je boos wil worden op Dylano, en ik vind dat je hem best een standje mag geven. Van dingen als bankpassen moet hij gewoon echt afblijven. Maar goed, daarmee heb je je bankpas nog niet weer. Als Alex terug komt uit Afghanistan misschien toch maar een gezamelijke rekening openen Heb je trouwens als wat van Alex gehoord? Leuke foto's van Dylano in de trein. Zo te horen was de picknick geslaagd, ook al kende je niet veel mensen. Ach zo leer je weer nieuwe mensen kennen. Al een bikini topje gekocht? Ik heb vandaag weer ff in de zon gezeten, en had gewoon mijn bh en een rokje aan. Niemand die zag dat het een bh was hoor, en tja anders moeten ze maar niet gluren @mamasuus, jaaa dan zijn die rolluiken wel lekker. Bij mijn schoonouders in roosendaal zie je die dingen ook veel. Vind het eerlijk gezegt geen gezicht, maar nu met de warme is het inderdaad wel handig. Jammer dat die scapino outlet er niet meer is. Misschien kan je eens kijken bij de van Haren, die heeft ook altijd leuke kinderschoen en zijn niet zo duur. Of dolcis heeft soms ook leuke, en meestal ook wel leuke aanbiedingen. Maar ja zo goedkoop als bij de Lild wordt vast moeilijk Hoe is het met je droogmolen? Heb je er al 1? Nee heb nog geen keuze uit banen hoor, meetie zei: wat nou als beide banen je willen hebben. @mikmak, vervelend dat Linette zo vroeg wakker is. Bij ons is het ook weer helemaal mis. Valerie wordt weer om half 6 wakker, dan geef ik haar een speen, en slaapt ze nog tot half 7. Een paar weken is het heel erg goed gegaan, sliep ze tot kwart over 7. Dus jij hebt je weekend boodschappen alweer in huis. En weer op kantoor gezeten, jammer genoeg dus niet echt kunnen genieten van het weer. Hopelijk wordt die sollicitatie van morgen iets, in iedergeval succes @noa, haha weer pizza besteld...weer dezelfde jongen die je adres nog wist? Vandaag dus wel een beetje koken. Morgen weer voor de ctg, hopelijk is alles goed met je meisje!
@consider je hebt dus lekker geshopt hihi leuk is dat als je weer nieuwe dingen in huis hebt. en balen dat je man zo laat thuis is vrijdag dan duurt de dag lang he. en zaterdag lekker bbq hmmmm en inderdaad het is lastig om iets te halen voor vegetarier en inderdaad nooit zijn die dingen los te kopen. en werderom genoten van de zon, en ach wat maakt het uit in je bh en een rokje soms zie je het verschil niet eens tussen bh of bikini.hihi. en nee was andere jongen die de bestelling opnam, maar is ondertussen al weer ff geleden dat ik had besteld dus had ie anders toch niet geweten (hoop ik) hihi. vandaag een beetje gekookt hihi, en hoop dat het morgen weer goed gaat met me kleine meisje
Hey hey, Pf, het is hier binnen gewoon 27,5 graden! En dan lopen er buiten nog zat mensen met een lange jas... ik snap niet hoe ze dat doen hoor. Ik was een van de weinige die een kort broekje aan had in de stad... crazy people. Vandaag dus weer lekker geshopt, maar van de bikini die ik wilde, kon ik het bikinitopje niet vinden, dus die zal dan wel uitverkocht zijn in dit filiaal Maar goed, verder nog 3 shirtjes voor mijzelf en dan nog wat voor de kids hihi. Oja, en ik had de bankpas gevonden hoor daar waar ik al tig keer gekeken had, uiteraard.. Hij zat in de bank. Dus hoogstwaarschijnlijk had Dylano hem niet eens gepakt, want ik zat toen die avond op de bank met me laptop. @MamaSuus, Jammer dat die schoentjes niet in Yasmine haar maat waren. Van Haren vind ikzelf ook een erg leuke winkel. Is jullie bad inmiddels binnen? En dat is niet prettig nee, dat jullie niet met jullie pas kon betalen! Fijn dat je mannetje al thuis is! Heeft hij de wespennest verwijderd? Ik zei dat ook tegen mijn ouders, dat zo een race-bed duur is, maar hun zeiden dat het wel meeviel.. nou ja, hun zijn diegenen die het moeten betalen haha. Als hun het niet duur vinden.. En ik heb trouwens nog niets van Alex gehoord Hij zal nog wel onderweg zijn.. vorige keer duurde het ook een aantal dagen voor ze eindelijk op de plek waren. En ja, als er natuurlijk net ergens een risico op duikt voor een eventuele bedreiging, dan blijven ze natuurlijk ergens steken.. Ach, hoe langer het duurt voor hij belt, hoe langer hij dus 'veilig' is en des te dichter wij onbezorgd bij de eindstreep komen hahaha. Ik bedacht mij vanochtend ook dat het volgende week alweer juli is. En dan kan ik zeggen: Volgende maand komt hij alweer thuis! Hahaha (Hoezo positief? XD ) Oh ik vind die 1delige pakjes ook zo geweldig! Ik vind dat zoo schattig! Écht baby! Hahaha. Jammer genoeg groeien ze er alleen zo snel uit hihi Nog gelukt trouwens met de belastingpapieren? Wij kregen gisteren inderdaad die blauwe enveloppen binnen! En het blijkt dat Alex meer centjes terug ontvangt dan verwacht! Altijd lekker natuurlijk! @Mikmak, Haha leuk he zo een baby, eigenlijk wil je boos worden, maar aan de andere kant is het ook weer onwijs schattig. Heeft ze vannacht wel weer normaal geslapen? Hier lijkt Jesse steeds langer te slapen.. gezien de voedingen bedoel ik. Sowieso 's ochtends begint er steeds vaker iets van 5 uur ofzo tussen die twee te zitten. En die van 1 uur 'snachts slaat hij volgens mij over! (of ik moet zo moe zijn geweest dat ik hem onbewust gevoed heb hahaha) Maar hopenlijk is dit een blijvertje! Ik merk ook aan mijzelf dat ik meteen een stuk actiever ben op de dag! Wat die paar uurtjes al niet kunnen schelen! Was het babyzwemmen weer geslaagd? En jouw mannetje is dus ook al thuis! Lekker zeg. Is hij mee gaan babyzwemmen? En hoe ging de sollicitatie? @Busster, Hey meid. Hoe is het met Mara gegaan en het werken? En hoe was het in de efteling? Je had wel super weer 8) @Noa, Is alles weer goed gegaan met de ctg? En gisteren dus maar weer pizza haha. Och.. laatst stond ik bij een kruispunt te wachten.. rijdt de grillroom-koerier voorbij, die mij heel enthousiast gedag zei! Dat voelde inderdaad best vreemd dat die koerier je gewoon herkent op straat hahaha. Vanochtend trouwens ontbeten met een bigmac hihi @Consider, Jij hebt ook weer allemaal leuke dingetjes gekocht! Jammer dat je mannetje pas vanavond laat thuis komt.. Maar ja, beter laat dan helemaal niet toch Je kan in ieder geval lekker tegen hem aan kruipen vanavond! En dat is wel lastig ja, een vegetariër. Maar goed, ik zou het niet te moeilijk voor jezelf maken hoor. Je kan anders gepofte aardappelen maken? En Valesh heeft wel veel dingen die alleen per 1 of 2 stuks zijn verpakt. Die kan je vast ook wel op de bbq bereiden. En anders gewoon sla, salade, fruit, komkommer, radijsjes, paprika, misschien wil ze wel vis, garnalen of dergelijke eten? Was het etentje trouwens gezellig? Hihi gewoon met je bh en rokje in de tuin. Groot gelijk heb je! Zoveel verschil zie je er ook niet aan nee. Ik heb geen bikinitopje kunnen vinden.. Ik was vanochtend in de NewYorker.. gaan de maten niet verder dan c .... grrrr, best jammer, want ik vind dat ze daar ook leuke lingerie hebben! Maar goed. En bij veel andere zaken is het ook standaardmaten.. dus als je bv 36 heb, dan ben je verplicht cupmaat a te hebben ofzo.. Maar ik ga van het weekend ofzo wel even met me zusje of iemand kijken.. dat gaat wat makkelijker dan met een kind/kinders. Nou, Dylano ligt op bed te rusten. Nu met die warmte en school, trekt hij niet een hele dag.. dan wordt hij echt vervelend! Dus hij wilde gelukkig wel even op bed. En Jesse is ook in slaap gevallen, dus hier is het lekker rustig hihihi *geniet geniet
hai meiden nou ff heel snel hoor heb het eten op tafel staan maar wacht nog tot manlief klaar is boven met plintjes plakken. meetie, bad is dus binnen vandaag gehaald. en wespen zijn weg natuurlijk werd hij op laatste moment geprikt. ooh en we hebben zelfs 2 paar schoenen voor madma gehaald vandaag. leuke witte met rose sneakers en leuke rose schoentjse. voor maar 20 euro hihi ze wil graag sandalen maar die warne per paar 20 en heb er nu 2 paar voor hihi altijd goed. ooh ze zijn beneden dus gaan eten. volgende keer langer hihi
ey meiden was ik weer de ctg was goed vanmorhen alhoewel me dochter niet egt zin der in had hihi.hier was het ook benauwd vandaag pfffff. @meetie ow lekker warm bij jullie thuis, en in de stad was je dus een van de weinig met korte broek hihi ach boeien. ik kan helaas me zomaar niet meer aan en zoveel positie kleding te kopen had ik geen zin dus ik moet altijd ff per dag bekkijken. balen dat je bikini er niet meer was. maar toch wel geslaagd voor de kids hihi en ja de bank ook zo leker plek voor een pinpas he, en nog nioks gehoord van alex nou ja geen bericht is goed bericht en inderdaad volgende week kan je zeggen volgende maand is die thuis, en ik kan dan zeggen volgende maand hihi. en die koerier herkende je dus op straat hahahah, nou zo erg hebben ze het nog niet met mij hahahah. @mama suus fijn dat alle beesten weer vertrokken zijn.en fijn dat je bad binnen is was ht eten lekker. mijn eten is onder weg hihi had een mixx grill besteld vriendin komt bij me eten en die neemt mee hihi
Heey meiden, Jaaaaaaaaaaaa Valerie krijgt een tand! ik zie en voel een wit streepje Etentje gisteren met me werk was gezellig. Kreeg nog een hele mooie bos bloemen als dank voor mijn inzet. Vonochtend even boodschappen gedaan, nog een linnen broekje en een tuniekje voor Valerie gekocht. Broekje was maar 4 euro bij de hema, en is lekker dun voor dit weer. En het tuniekje...tja die vond ik gewoon leuk haha. Vanmiddag even naar een vriendin geweest, en die zei ineens...Hey krijgt Valerie een tand? Dus ik kijken, ja hoor...een hele mooie witte streep Me man was om half 4 al in Nederland. Maar ze moeten nu op de rest van de groep wachten, die pas om 8 uur aankomt. Dus dan is hij pas tegen half 11 thuis ggrrrr.... @Noa, gelukkig een andere man van de pizza! Ach ja, je bent zwanger...mooi excuus om eten te halen Dus de ctg was weer goed, gelukkig. @meetie, wat fijn dat je je bankpas weer hebt gevonden! Het was hier ook ontzettend warm en ik liep in rokje en shirtje, maar zag veel mensen met lange broek en soms zelfs met jas. Dus lekker geshopt vandaag, jammer dat dat bikini broekje er niet meer was. Inderdaad maar ff met je zus kijken, dat gaat wat makkelijk dan met de kids. Ik heb me moeder opdracht gegeven om vegatarische dingen voor de bbq te halen! Dus daar ben ik weer mooi vanaf @mamasuus, de wespen zijn alweer weg! En je man is dus alsnog gestoken, vervelend. En ook nog leuke schoenen voor Yasmine, 2 voor 20 euro, dat is niet duur!
@consider gefelicteerd met valerie de eerste tandje!!!! en ze heeft dus weer een mooi zomers setje gekrgen ach lekker toch vooral met dit weer hihi. en leuk dat het etentje geslaagd was en bloemen zijn altijd leuk om te krijgen. bale zeg dat je man zo laat thuis is. altijd maar dat wachtte op elkaar.pffff. ach nog 4 urtjes hihi. en ja gelukkig aan andere man hihi van de pizzan dan he. en normaal ben ik nooit zo van het eten halen zo af entoe. maar met dit weer koken nee echt niet benal zo slechtte eter dus ja moet toch eten voor me kindje dus dan maar makkelijk hihi. en was ook blij dat alles goed was in zh
Hoooi, Jesse kan zitten! Hahaha. Dylano had straf en moest op de gang zitten, maar hij zat te klieren. Ik was boos naar hem toe gelopen en liep vervolgens weer boos naar de bank. Plof ik neer, denk ik "huh?!" Draai ik me om.. zit Jesse vrolijk op zn knuffel te kauwen, zittend! Hij kon wel al een tijdje half zitten, zolang hij zn handjes op de grond hield of iets vast hield, maar nu zat hij écht! Ik heb nog een stiekeme foto gemaakt. Ik zet hem zometeen op hyves als proof @MamaSuus, Dus er kunnen geen maden meer in je kamer vallen? En dat is zeker mooi, twee paar schoentjes voor 20 euro! Ik ga denk ik voor Dylano van die crocs halen. Hij heeft altijd wel al zweterige voetjes in zijn schoenen, maar vooral met dit weer is het een ramp! En ik zag dat ze hele leuke hebben van diego enzo.. of met van die speldjes. Op zich vind ik persoonlijk crocs niets, maar voor die kids is het wel schattig.. van die kleintjes. Ik weet nu alleen niet welke maat ik moet nemen. Ze zijn in 23/24 en 25/26. Maar Dylano zit een beetje op 24 richting 25 .... Haha... Iemand een idee? Misschien dat ze groot of juist klein vallen? @Noa, Moooi de ctg ging dus weer goed! Was je moeder nog meegegaan? En wat bedoel je met dat je dochtertje er geen zin in had? Ging ze schoppen? Haha het is ook niet dat ik wakker lig omdat ik als een van de weinige met een korte broek liep hoor. Ik sta juist versteld dat veel mensen nog leven in hun lange jassen! Maar jij hebt dus niet veel keus nu. Ik kan me wel voorstellen dat je nu niet een hele nieuwe garderobe wilt shoppen voor die paar weekjes! En ach, met dit weer kan je ook gewoon thuis in je bikini of dergelijke lopen Dat is wel makkelijk! Deed ik ook met Dylano. Vanavond weer fastfood hihi. Hier had ik gisteren in 1x nasi gekookt voor twee dagen. @Consider, Woei, Valerie krijgt dus een tandje!! =D Leuk hoor! En het etentje gisteren was dus gezellig. Leuk dat je een bos bloemen kreeg! Erg attend! Hihi en vanochtend ook weer kleertjes gehaald voor je kleine meid. Balen zeg.. is je mannetje gewoon bijtijds in Nederland, moet hij wachten tot derest er is! Maar goed, als het goed is vertrekt hij nu ongeveer richting huis! Nog heeeel even geduld! En slim om je moeder vegetarisch voedsel te laten halen hihi. Oh en jij kwam dus ook nog mensen tegen in lange broek en jas.. Ik zou het einde van de straat niet eens halen zo hihi. Maar goed, misschien kunnen ze wel goed tegen warmte. Alex loopt ook gerust in de zomer in trui en in de winter met shirtje zonder jas..... Maar ja, die is ook wel lekker uitgehard natuurlijk. Zo, ik ga de kids in bed leggen! Aju people!
@meetie jeetje wat knap van jesse hij gaat nu wel hard hoor met staan en zitten hele kerel wordt het al hihi.ga zo even je hyves spieken hihi. die crocs zijn inderdaad leuk voor die kleintjes me nichtje heeft ze ook, maar dit jaar zat ze er net tussen in met 2 maten dus dit heeft ze andere. ik zou hem even laten passen in de winkel. en me meisje had geen zin om een mooie ctg te geven, elke kaar ging ze weg dus ze bleven dat ding verplaatsen op me buik. en me moeder was niet mee ze moest naar de 'kapper' ik dacht bedankt he. sommige mensen durven denk ik niet iets bloter te lopen. ik heb wel een legging gekcoht een een jurkie voor de op en die kan ik eventueel ook zonder aan. en heb nog wel wat rokjes wat langer van de zomer die lager kan dragen. moet alleen even van die toppies halen bij de h&m van mama die zijn dan precies goed hihi en kan ik daarna ook nog wel aan onder me uniform hihi. wanneer is dylano geboren dan? en jij had dus voor 2 dagen gekookt makkelijk hoor. denk als je kindjes heb dat je dan wel denkt van ik ga koken. morgen gaan we bbq hihi ach eet ook fruit enzo dus we krijgen geen vitamine te kort hoor hihi. kom der net achter dat me hond gewoon zweetvoeten heeft als ze loopt zie ik de afdruk hihi
Ja he! Jesse gaat echt ineens hard! Alsof hij ineens een ontwikkelingsspurtje heeft hihi. In welke winkels kan ik trouwens die crocs halen? Want ik wilde ze gewoon bestellen, maar passen is natuurlijk wel handiger. Maar je meissie was dus telkens van dat apparaat weg aan het draaien hahaha, nu al zo een boef! Jammer dat je moeder niet mee ging vanwege de ..kapper. En dat is wel waar, het lijkt zelfs wel of het ineens de mode is om niet meer bloot te durven gaan.. Nou ja bloot.. ik had laatst gewoon een jurkje aan, die tot net boven me knie loopt.. niets geks dus.. krijg ik commentaar van me zusje, omdat ik er geen legging onder droeg Of als je een beetje decollete heb, moet je ineens een shirtje eronder aan.. Doe ik soms ook wel hoor, maar met zulk weer, vind ik niet dat je persee als een moslim erbij hoeft te lopen.... Mijn mening hoor. Maar die shirtjes van H&M zijn inderdaad fijn! Ze zijn lekker lang en blijven goed kwa model. Je kan ze ook na het bevallen vaak nog dragen. Maar uniform? Dylano is trouwens 25 September geboren. Hahaha je hond heeft zweetvoeten, grappig. Dan moet het wel heel erg warm zijn! Morgen bbq, lekker!
je kan ze kopen bij de sportwinkel, weet niet als jullie ook een coach hebben daar hebben ze sketchers die zijn het zelfde als crocs alleen iets goedkoper. en jsse heb inderdaad een ontwikkelings spurt hihi. ow nou ik heb ook wel is me spijerrokkie aan hoor, zonder legiing en die is korter dan net even boven me knie, en inderdaad als je al beetje decollete heb dan moet er al een shirtje onder vaak heb ik wel een spagethi hempje der onder maar snap ook af entoe niet waarom we halve moslims moeten zijn. en inderdaad die van de h&m blijven mooi dus en ook niet duur, ik zit in de zorg dus heb wit uniform. dus schijnt lekker door daar heb ik sowiso altijd een hempje onder, maar ook voor de 'veilig heid'heeft alleen maar knopen aan de voorkant en ben 1x blijven hangen achter rolstoel stond ik in me bh. hihi werk gelukkig met bejaarde dementen dus hadde niks door. en ach me moeder moest nog naar de kapper voor ze met vakantie ging nouja lama maak me er niet druk om. ja die voeten vielen me op hihi maar ze heeft dan ook 50 kilo mee te dragen dus ja dan is het al snel warm denk ik. ging net ff de planten water geven ging ze uit de gieter drinken en er mee spelen hihi maf beest
Ja maar ik wil hem even die echte crocs laten passen, anders haal ik ze wel van marktplaats, daar heb je neppe van minder dan een tientje.. Ik zit ook nog wel te twijfelen of ik die dan niet zal bestellen hihi. En dan gewoon van die leuke speldjes erop van Diego enzo. Nee precies, vooral niet als je toch uit ga, of het is zomer, of je hebt een feestje ofzo.. dan kan je best wel er een beetje sexy uitzien toch? Ach ieder zn stijl. AAAh zo geweldig trouwens! Ik stond vanochtend in een winkel. Waren er twee wat oudere dames kleren aan het passen. Ik gok in 40-50? Gingen ze zo die kledingstukken beoordelen "o ja die staat je ook wel sexy!" Hahaha. En niet 1x nee echt meerdere keren. Toch leuk! Vond dat echt zo mooi he. Ik hoop ook dat als ik die leeftijd heb, mij nog zo sexy kan voelen zoals die dames! Vraagje trouwens voor de andere meiden. Trekken jullie nu je meissie een mayo aan, met daarover nog kleertjes? Jesse ligt nu namelijk alleen in luier hihi.... maar ik zag dus ook al die babymeisjes helemaal ingepakt liggen.. nou Jesse zweet nu echt, vooral als hij even heeft gehuild, dan is hij helemaal nat. Bwhahaha Noa, sta je dan in je bh. Gelukkig waren ze dement en kreeg je vervolgens niet allemaal van die oude opaatjes achter je aan hihi. En je hond vond het dus wel feest dat je met de gieter aan kwam! Groot gelijk heeftie!
nou dan moet je morgen ff op zoek naar de echte crocs, volgens mij hebben ze die wel in de grotere sportzaken in de haag, en inderdaad dan ken je ze wel via mp bestellen, en vaak zie je het verschil genees hoor. ja kijk ik snap dat je niet met een korte rok naar je werk gaat ofzo mar soms moet het kunnen hoor, we zijn toch meiden hihi. en wat leuk die 2 vrouwen in de winkel zo hoop ik ook oud te worden hihi. ik zou me dochter niet zo dik inpaken met dit weer gewoon een jurkje en lekker een romper der onder. en thuis gewoon in de romper of luier. maar niet met een malloit heb ik nu zelf toch ook niet aan.te warm lijkt me ook niet goed? neej gelukkig niet die oude vieze ventjes achter me aan hihi, ja ze vondt de gieter erg leuk hihi. maarja soms zit er plantenvoeding in en ja dan mag ze er niet mee spelen. ga denk ik morgen maar met haar naar het strand na de bbq kan ze lekker in de zee spelen.