goedemorgen, was ik ook weer een keer... consider, gefeliciteerd met valerie's eerste tandje en hoe is het nu met slapen daar? hier nog steeds een drama.... maar goed komt wel weer, nog effe volhouden denk ik dan maar. @meetie nopehet slapen blijft wel een dingetje dus...ja soms zou je dr wel eens achter het behang willen plaken, maar daarvoor is ze eigenlijk ook zoooooo veels te lief voor. hier is almar naar hoofddorp toe voor het 2de deel van zn vaarbewijs, deel 1 heeft ie al gehaald, maar deze is toch wel pittiger.. en hij maakt zich dan ook wel wat zorgen.. maar ben er van overtuigd dat het goed komt.... weer een paar ker mn bed uit gemoeten vannacht.....van half 9 tot 1 ging het goed daarna iedere 2 uur ongeveer wakker... maar das een kwestie van aai over de bol en wegwezen.... sollicitatie effe afwachten, was op zich wel een leuk gesprek,maar je weet het nooit... nou dacht om half 9 bij de kapper te zijn, maar madam slaapt.. dus danmaar wat later gaan.... nu eerst effe ontbijten enzo
hai hai was ik weer ff. @meetie, zo super zeg dat jesse kan zitten lekker vlot is ie ineens zeg. hij heeft naturlijk in het begin goed zitten kijken hoe alles moet enbedacht dat ie nu alles in een keer kan hahha. en die crocs hier haal ik altijd neppers maar moet ze wel echt passen hoor want ze kunnen zo verschillen van maat. heb ze zelf ook neppers dan he en dan als slof voor in huis. en tegenwoordig ook voor turnen met madam want me sportschoenen beginnen af en toe te knellen en krijg ze moeilijk aan hihi kan niet zo best meer bukken met die buik. alles besten zijn idd zover weg dat ze niet meer in me bed vallen ed hihi. manlief gister de plintjes gedaan. ziet er goed uit. wat is alex dan lang ondewrweg zeg maar idd volgende wk kun je zeggen dat ie volgendem mnd al thuis komt hihi. gaat best snel hoor helemaal als het van dat moie weer is dan heb je zoveel afleiding. kan me nog herinneren van madam dat ik dr ook echtn iet veel aan deed hoor in de zomer.ze was jah van april dus lag veel in dr rompers met spagettibandjes en dan een mini rokje hihi. zon stoffen van de zeeman of wibra hihi nu stop je jese daar vast niet in hhaaha. maar vind het ook neit meer dan normaal hoor want ze zweten idd yasmine was ook altidj kletsnat. hier in dld doen die guppen dan ok nog een dik dekbed in de wagen echt snap dr niks van. en mutsjes op omdat dat zo hoort. nou madma heeft heel weinig die dingen op gehad omdat het in de rkaamweek al heerlijk weer was toen. @noa, hihi dus jou meisje is ook dwars, had ik bij yasmine ook vaak hahah bij ons blijven ze er dus niet bij dus ik bleef maar schuiven met dat ding af en toe om dr weer op te zoeken hahaha. maar alles ok nou super hoor. en zoals je zegt ik koop ook echt geen positie korte kleren hoor. vind het belachelijk duur voor een korte broek die je er na warwschijnlijk nooit meer draagt. heb hier voor bij huis gewoon mega korte broeken van de buurvrouw gehad ziet ern iet uit maar zit wel lekker over me buik. en als ik wegga dan heb ik een linnenbroek dus das ook wel te doen. en heb ook gewoon normale shirtjes aan wat wijd die kan ik straks ook gewoon aan. sommie slanken zelfs zo af nog dat je niet eens kan zien dat ik zwanger ben hahaha terwijl het echt overduidelijk is. @consider, wauw een tandje super hoor. heeft ze er nog last van dan? en manleir inmiddels thuis? wat gemeen he dat ze dan op de trage lui moeten wachten. dan weet je dat ze in de buurt zijn maar mag ie nog niet naar huis zo flauw. en idd was niet duur de schoentjes ben dr dus ook heel blij mee hihi, nu nog op zoek naar teenslipers want die wi lze graag net als mama hahaha. nou meiden ga weer verder tjussie en fijn weekend.
goeie dag meiden bij jullie ook zo plakkerig weer, hier wel hoor. vanmorgen werd ik lief wakker gebeld door me vriend hihi dus ja beter kon me dag iet beginnen. hij dacht dat ik al wakker was om 8 urr maar hij was vergeten dat het bij hem paar uur later is hihi,. ach maakt niet moest er toch uit. straks lekker bbq hopelijl blijft het droog het voelt aan als er omweer aankomt, nou dat mag wel maar vanacht dan maar hihi. @mikmak ow je bent een paar keer je bed uitgeweest voor de kleine meid. gelukkig slaapt ze snel weer verder. en john heeft dus ze vaarbewijs examen spannend, hopelijk haalt hij het. mijn vriend heb het laats ook gedaan, 1 vondt hij inderdaad makkelijker en had een hard hoofd in over het behalen van deel 2 maar achteraf had hij hem super gemaakt. @mama suus de plintjes zijn dus af. hier blijven ze ook niet altijd bij de ctg maar omdat hij elke keer af ging bleef ze er maar even bij zitten hihi.en die kleren zijn inderdaad duur. had gelukkig van me tante nou ze is 6 jaar ouder dan mij nakomertje bij opa en oma hihi. kleren gekregen die liep vorig jaar rond deze tijd dus had 3/4 broeken en een spijkerrokie dus dat is wel lekker. en inderdaad broeken trek je hierna niet meer aan wel van die hempjes. maar bij jouw slankt het dus nog af lekker toch. en in dld leggen de kindjes dus nog onder een dekbed pffff. ik heb wel wat mutsjes want weet niet hoe het weer is in aug maar heb geen hele dikke dingen hoor, nou meiden ga ff de wasophangen
hihi mooi weer he noa dan hebben we geen tijd hihi. ben echt mega druk geweest vandaag en heb overal last haha. volgensm ij vocht weer want me knokkels doen zeer. en loopt manlief naturlijk ook nog weer te zeuren hij heeft het weer. zo af en toe kan ie ineens niks hebben en dan is alles slecht en stom en niet goed hahaha. overal een bende ja krijg je als je overal ant verbouwen ben. en tjah dat krijg ik dan op me dak ben dr aan gewendt nu en gaat ene oor in andere weer uit hahaha. want paar uur later kan ie het weer kwijt zijn of niet natuurlijk hahah ligt eraan. laatst belde ik hem over die made nou hij ontplofte haast en wilde huis verkopen want ging nooit wat goed. en een uurtje later belt hij peoslief op of alles gelukt is. pff mannen af en toe kun je er echt niks mee.
hahah zeker mooi weer maar moest toch ff bij jullie spieken hoor,je bent dus druk bezig geweest in huis, en je man had het even op ze heupen hahahah ach wij vrouwen kunnen wel wat hebben he. en inderdaad mannen af entoe zijn ze doelloos hihi
Zo wat een dag had ik. Alles ging fout! Maar gelukkig kwam alles ook wel weer goed. Zo vergat ik zelfs mijn tas, die liet in in de winkel op de grond staan en ik kwam daar pas halverwege het boodschappen doen achter! Gelukkig stond hij er nog en alles zat er zelfs nog in ook! Nouuu. En ik ben tegen een auto aan gereden.. En nee, het was een man's fout! Ik wilde inparkeren en ik vond het al krap. Zegt die man dat het wel kon.. dus ok, ik op hem vertrouwen en ga nog een stukje verder naar achter.. hoor ik ineens gekraak.. grrrr kutvent. Even daarvoor zei een andere vent ook al bij een ander parkeerplaats dt het wel zou lukken, waarbij ik allang had gezien dat ik daar nooit in zou passen... Normaal zijn vrouwen toch slecht in parkeren?! hahaha. Maar die auto had gelukkig niets, het was alleen zn kentekenplaat. Vanochtend om 5 uur nogwat, werd ik bruut wakker gemaakt door een kolonie meeuwen die zich in de straat hadden verzameld omdat de vuilniswagen een paar zakken over het hoofd had gezien!! Heb ik zo twee uur wakker gelegen met die herrie van die beesten! Grrr, en zo kan ik nog wel 100 dingen opnoemen van vandaag! Anyway.. ik kreeg vanochtend ook een brief binnen van defensie. Soort bevestiging van Alex zijn uitzending.. en daarin staat een datum die heel wat vroeger is dan ze toen hadden doorgegeven Ipv eind augustus komt hij dus misschien al begin augustus terug! Jeeej. Ik heb trouwens nogsteeds niets van hem gehoord... Haha zo gek trouwens.. ik heb er nu al zo goed als geen moeite meer mee.. het voelt alweer als een normale week.. Maar misschien dat ik over paar weken wel anders piep hihi. Maar toch gek, hoe je hier gewent aan kan raken.. Als ik het andere mensen vertel.. die snappen het al niet hoe je 1 nacht zonder vent kan zitten. @Noa, Hm.. ik was hier in een sportzaak, maar geen crocs.. Ga binnenkort wel ergens anders kijken. En ik kleed me kids ook zo warm aan als ikzelf gekleed ben. Hoe was de bbq trouwens? En ben je nog naar het strand gegaan? Ik vind het wel jammer dat ik er niet heen kan terwijl ik er zo dichtbij woon.. Binnenkort maar even een vriendin ofzo uitnodigen.. kan zij helpen met de kids, moet vast lukken Lief dat je wakker werd gebeld door je vriend! Dan wel onbedoeld hihi, maar toch leuk begin van de dag! Hier is het nogsteeds warm en droog.. @Mikmak, Het gesprek liep dus aangenaam, hebben ze gezegd wanneer ze je berichten? Ben je nog naar de kapper geweest? Neem je Linette dan mee? Blijft ze dan lief in der kar zitten? Ik durf echt niet met Jesse naar de kapper te gaan.. en als ik het wel zou doen, dan zou ik het júist doen als hij slaapt haha.... Hoe is het Almar vergaan? @MamaSuus, Ja echt he.. alle ontwikkelingen opgespaart tot nu. Och en volgens mij begint hij ook wel te begrijpen dat iets niet mag als ik nee zeg. Hij reageert er in ieder geval wel op en gaat niet altijd meer zo uitbundig lachen. Hij wilde vanmiddag boeken pakken en ik riep telkens van "Jesse nee" en dan trok hij heel langzaam zijn handje terug en keek me dan zo vragend aan van 'bedoel je dit? doe ik het goed?' Hihi. Al kan hij nogsteeds heerlijk etteren hahaha ventje. Zo, een dekbedje in dit weer.. pf.. toch apart hoe mensen verschillend kunnen denken. En nee, ik trek Jesse geen rokje aan hahahaha. Als we naar buiten gaan trek ik hem dan behalve zn rompertje ook een korte broek aan, op het warmste gedeelte van de dag dan. Grappig dat sommige shirts je nog lekker af kunnen kleden Toch wel leuk dat je als zwangere vrouw nog slank kan voelen hihi. In tegenstelling tot wat de meeste zwangeren zeggen; dat ze zich net een zeekoe voelen hihi. En je meissie wilt dus teenslippertjes haha schattig! Van die inimini-slippertjes, bestaan die? Hahaha zo gek dat ik over paar jaar misschien ook zo rustig kan reageren als jij.. dat als Alex weer eens zo een bui heeft dat alles slecht enzo is, dat ik dan gewoon me hoofd omdraai en denk 'laat hem maar lekker, ik zie je wel als het voorbij is'. Hoe reageer jij dan eigenlijk op zo een moment, als dat hij aan de telefoon ontploft? Wat zeg jij dan? Nou ik ga naar bed. Morgen een famili-bbq bij me opa en oma. Me zusje en haar vriend gaan eerst naar parkpop en dan rijden ze met mij mee (ik woon ernaast). Misschien dat ikzelf ook even ga kijken daar, maar ja, met twee kids is dat niet echt te doen.. Oja! Gisteravond miste ik Alex even gignatisch zeg! Ik hoorde ineens geluid in de woonkamer bij me balkondeur.. en op een gegeven moment gerommel... dacht dat iemand binnengeklommen was!! Dus mijn hartslag in me keel, half verstijfd. Legde toen heel voorzichtig me laptop opzij en liep langzaam in de richting.. Blijkt dat een kitten hier binnengeslopen was! hahahaha boevig katje. Hij komt wel vaker gluren en is al eens eerder binnen gekomen. Maar zo midden in de nacht, is dat toch behoorlijk schrikken! Kon achteraf wel janken van de ontladende spanning hahahaha. Nou meiden, ik ga naar bed. Fijn weekend nog en genietse van het mooie weer he! Ik zag op teletekst dat het nog lang zo mooi blijft! We mogen van geluk spreken.. komt niet vaak voor hier in Nederland haha. Slaap fijn allemaal!
goeiemiddag meiden. hebben jullie het noodweer overleeft? hier is maar een beetje regen gevallen. heb er nu al weer een wandeling met de hond op zitten ik dacht ga voor het te warm wordn ze heeft lekker liggen badderen in de vijver hihi. met de andere honden. vanmiddag ga ik weer bbq wat vervelend hihi. @meetie ow das niet handig om je tas in de winkel te laten staan, gelukkig stond hij der nog. en die man zei dus dat het wel paste, daarom vertrouw ik altijd maar op me zelf. en volgens mij kunnen mannen niet inparkeren hooor. gelukkig was het maar een nummerplaat hihi. en geen crocs dus raar. hmm dan zou ik het ook niet weten. en alex komt dus eerder thuis dat is altijd fijn dus nu nog iets langer dan ene maan. volgens jouw voorspelling ben ik dan bevallen hihi. en zeker lief van me vriend, vandaag belde die weer 6 uur mij tijd ik zo jeetje wordt steeds vroeger maar dit was het enige moment dat hij konm bellen dus ja beter vroeg dan niet zal ik maar zeggen. als hij met ze mob belt kost het 2,50 p/m nou das duur grapje. en inderdaad je moet gewoon met een vriendin naar het strand gaan heb je meteen hulp bij de kids hihi. veel plezier vandaag bij de bbq
hai hai leker weertje weer he, zit lekker met flaptop van manlief in de tuin hihi. hij leest ff boekies door kan ik mooi ff hierop. @noa, hier geen noodweer hoor. heb een keer me was erf gehaald dacht dat het los zou gaan maar was gewoon een klein buitje met iets dikkere druppels dus gewoon de tuin weer gesproeit. zo jou vent is er lekker op tijd bij he hahaha. ach jah is wel fijn wakker worden alleen wat lastig vond ik altijd want je weet niet goed wat je wil zeggne dan. hal in slaap as je dan dingen bedacht had is dat lastig kun je erna weer een mail doen hihihi. doe maar luxe hoor elke dag bbq jammie jammie. @meetie, zo je was dus lekker verstroit gister met jetas. gelukkig was ie er nog met inhoud. en idd gewoon een korte broek over de romper net zo handig toch. dus je hebt zelfs al een thuiskom brief das optijd zeg. zou nog nergens van uit gaan horo want je kent ze he hihihi. wel fijn dat het nu al zo normaal voelt is toch prettiger. en herken het helemaal hoor met geluiden hhaha. heb het nu ook nog wel ben laatst al een paar keer snachts eruit geweestr telefoon in de aanslag omdat bijv de honden waaks blafden, en oo kal eens hoorde ik gestommel dus ik eruit was het waarschijnlijk een van de doggies hihi maar je schrikt le en ligt vervolgens tijdje wakker. en tjah ben nu gewent an zijn uitbarstingen is na uruzgan wel meer geworden hoor. gewoon ene oor in andere uit en proberen ergens anders over te beginnen hahah. meestaql kalmeert ie wle en anders gesprek subtiel afhandelen. nou hier is het plafond uit de badkamer hebbe nnet ff alles uitgetekdn op de muren dus kastjes en waa de schakelaars moeten ed is dat ook eer klaar dan doet ie volgedne week fresen en dan het plafond erweer in. kan ik hem verfen en dan is dat alweer klaar hihi. nou ga nog ff opzoek naar kaartjes hihi. want krijg maar geen respons op een proefkaartje die we hebben uitgezocht en heb hier iemand gevodne die de kwalieteit niet sper vond en wil wel een mooi kaartje niet een die je zelf uit had kunnen printen hihi.
@mama suus ow lekker in de tuin met de laptop doe ik oook vaak hoor hihi ben blij dat ik zo ding heb, en inderdaad zo hald slaperig weet je niet goed wat je wou zeggen ook alweer maarja maakt niet uit we hebben elkaar even gesproken. en je had dus een keer de was eraf gaat het genees regene hihi. lekeer dat jullie volgende week met de badkamer verder gaan. heb je dat teminste gehad met die warmte hihi. ja luxe he weer bbq ja werd uitgenodigt ja dan zeg ik geen nee hoor hihi. en heb je de kaartjes al gevonde? ik heb hem bij geboortekaartjes,nl vandaan. proefdruk had ik binnen 5 dagen binnen. en mag zo vaak wijzige als ik wil hihi. fijne dag nog meiden ga zo de deur uit tot vamavond dus
Zo meiden had even nodig hoor om bij te lezen. Mara is weer beter . In ieder geval ze heeft geen koorts meer en de rode uitslag op haar rompje is ook weer bijna weg . Ze had dus last van de 6de ziekte. Waarschijnlijk opgelopen in het zwembad want verder zien we niet zo vaak kindjes. Nou ja ze heeft er niet zo heel veel last van gehad en eens moest de eerste keer zijn dat ze ziek zou worden dus dat hebben we ook weer gehad. Pfff de efteling was leuk maar echt veel te warm , en druk dat het was er stonden echt heel veel bussen er waren alleen al aan mensen op schoolreisje 7500 mensen in het park en dan nog alle andere bezoekers erbij. We (mijn collega's en ik ) hebben dus lang op een terasje gezeten en zijn uiteindelijk maar terug gegaan naar de bus want ergens in gaan had geen zin zo lang moest je wachten . We hebben alleen een rindje gemaakt met het treintje haha. Verder is alles ok hier John is vanmiddag om half 1 al naar zijn werk gegaan dus was al weer vroeg manloos vandaag. Gisteren was het concert van KREZIP echt heel leuk maar nu dus wel slaap gebrek haha want Mara vond het om 4 uur al tijd om wakker te worden en ze werd pas stil toen ik een flesje voor haar gemaakt had en dat terwijl we er pas rond 2 uur in gingen . @ Meetie Stoer hoor dat Jesse nu ook kan zitten wat gaat hij ontzettend hard. Inmiddels al wat van Alex gehord? Lekker handig weer van Alex zijn pinpas maar goed je hebt hem weer dus geen probleem meer. Pfff nee ik doe mara geen maillot aan met dit weer hoor veel te warm met dit weer heeft ze vaak alleen een romper met daarover een jurkje aan en als haar rompertje niet zo goed zit om haar luier doe ik haar nog een luierbroekje aan maar thats it . soms neem ik wel een legging mee in mijn tas als ze het dan fris heeft krijgt ze die aan maar dat is nog niet gebeurt. Vind ook dat sommige mensen hun kindje veel te dik aan kleden . @ Mamasuus jullie bad is binnen dus fijn hoor nog even en je kan er lekker in zitten met heerlijke badolie mmmm . Je moet je belasting dus nog opgeven hier hebben we net geld terug gekregen best veel dus dat is lekker alleen moest ik 145 betalen ?? nou ja het zal wel. Wat handig dat je nu 2 paar schoentjes hebt voor 20 ipv 1 want die kids groeien zo hard voor je het weet heb je al weer een maat groter nodig. @ Mikmak Je meisje is dus nog steeds aan het spoken s'nachts vermoeiend hoor. Maar als je dan zo'n geitend meisje vind ben je een heel groot deel al vergeten iig dat heb ik wel als Mara me met een grote glimlach ligt aan te kijken als ik naar boven loop. Hopelijk loopt deze sollicitatie positief af. @ Noa MMM lekker hoor pizza. smullen maaar. CTG was dus weer ok alleen wilde je meisje niet helemaal mee werken wanneer moet je nu weer ? Ik heb ook altijd een topje aan onder mijn uniform want ook ik draag tijdens mijn werk vaak een witte blouse en heb ook al eens gehad dat ik ergens achter bleef hangen en er zo 3 knopen op de grond lagen . @ Consider Wauw Valerie heeft dus ook een tand . Heeft ze er last van gehad ? Wat stom dat je man moest wachten op de rest van zijn eenheid terwijl hij al lang in nederland was . Nog wat kunnen vinden voor de vegetarische bbq ? alleen paprika ui en champignons is ook niks natuurlijk maar veel van de vegetarische namaak vlees dingen zijn niet echt geschikt voor de bbq . Zo nu duik ik mijn bedje in want wil morgen als Mara's uitslag helemaal weg is toch met haar gaan zwemmen want waarschijnlijk is dit de laatste keer voor de vakantie.
Hey meiden, Ben ik ook weer even. Ik heb daarnet een mooie 3-in-1 mixer gekregen van mijn oma! http://bilder.bmf-versand.de/bomann/SMS349CB.jpg Mooi dingetje! @Noa, Hier ook geen noodweer hoor. Zelfs geen enkele druppel te bekennen hihi. Maar vandaag dus weer bbq haha. En vanochtend belde je vriend al om 6 uur hihi, lekker bijtijds! Maar 2,50 per minuut is inderdaad wel heel erg duur! Ik zeg toch dat je vroeg beval @MamaSuus, Het was geen thuiskomstbrief.. ga ik die krijgen dan? Het is een brief ter bevestiging van zijn uitzending ofzo.. waarin staat voor welke periode hij weg moet en daarbij staat ook de geschatte thuiskomstdatum. Ik reken ook niet op die datum, maar het is wel een positief gedachten dat hij misschien dan al thuis kan zijn Nou ik vind het knap van je dat je die uitbarstingen kalmpjes kan afhandelen hoor. Als het net begint, kan ik er ook wel mee handelen, maar soms wordt het echt te erg of duurt het te lang en dan weet ik gewoon niet wat ik moet zeggen of doen.. Kijk, als hij zich nu opsluit in de slaapkamer en zichzelf daar gaat pesten haha, dan is het wel makkelijk, maar het is zo vervelend dat jij en de kids ook in die bui zit.. bleh.. ik ben blij als hij het afleert hahahaha. Wat voor een plafond zetten jullie in de badkamer? Wij hebben nu zo een vage plastikke.. soort van plastikke latjes aan elkaar geklikt. vind het geen gezicht, maar ik heb er geen verstand van. En ik las gisteren dat je met een plat dak ook niet veel mag.. en ik snap nu dus ook waarom wij van die rare plafonds hebben. In de keuken en de badkamer zitten van die plastikke plafonds. In de gang en in de kinderkamer, hetzelfde maar dan van hout. Boven deze latjesplafonds zit van dat isolatiewolspul. En in onze slaapkamer zijn er van die piepschuimtegels geplakt... Oerlelijk, maar ik neem aan dat voormalige bewoners de woning wilden isoleren en zo de goedkoopste methoden hebben gekozen. Ik zou het graag netter willen doen, enige ideeën? Zelf ben ik gewend om in betonnen huizen te wonen haha.. maar ja, dat valt hier niet te realiseren lijkt mij. In ieder geval niet door onszelf. O maar vervelend dat die kaartjes niet komen! En dat je hebt gehoord dat de kwaliteit niet eens zo super is... Gelukkig heb je nog even om eventueel elders te kijken. Staat er anders geen telefoonnumer bij? @Busster, O meid, super dat Mara weer beter is! Het was dus die 6e ziekte. Krijgen alle kindjes die trouwens? En de efteling was dus erg warm en druk! Maar ja, lekker op terrasje hangen is ook niet mis toch En krezip was dus erg leuk!! Was dit de eerste keer dat John en jij weer eens wat samen deden? Wel jammer dat je meissie net die nacht ook moeilijk ging doen.. hopenlijk trekt het vanavond weer bij Nope, Alex heeft nogsteeds niet gebeld.. En jij trekt Mara dus geen maillot aan. En dat is wel handig ja, extra kleertjes meenemen in je tas, voor als het wat frisser wordt. Hihi hier zit ik ook me rekening in de gaten te houden voor het belastinggeld!! Wij krijgen ook een aardig bedrag. Altijd leuk! En morgen ga je dus misschien zwemmen. Is de uitslag besmettelijk, of doet het chloor dan pijn? Ik hoop voor je dat je morgen nog even kan, anders moet je weer twee maanden wachten he. Nou meiden, ik ga naar bedje toe. Morgen weer vroeg op. Dylano naar school. O en ik heb vrijdagavond een Wacom Intuos4 A4 large besteld. Als het goed is mag ik hem morgen ophalen! Ik kan niet wachten!! En waarschijnlijk ga ik daarna even langs mijn broertje, dan kijkt hij even naar me auto. Misschien dat hij vast paar dingen kan fiksen, voor ik hem naar de dealer breng. Scheelt toch weer wat centjes hihi. Trusten allemaal!
goeiemorgen allemaal hih lekker op tijd vandaag wantm oet straks bleod prikken voor diabetes. gelukkig hoeft het tegenwoordig niet meer nuchter want dat red ik echt niet hoor. vanaf half 5 tot 9 uur hihi. moet dr om 8 uur zijn dan eerste keeer prikken dan nog eens van dat fijne glucosesiroop drinken en om 9 uur nog ens prikken. madam gaat naar opa ben benieuwd hoe dat gaat want me ma gaat mee want die moet zelf naar fisyo en aangezien ze alleen een 2persoonsauto hebben moet het maar zo. gelukig is me pa wel vrij maar goed nu maar hopen dat madam het accepteerd hihi @meetie, ooh verschrikkelijk is dat idd die piepschuim dingen, die hebben wij ook in een woonkamer dys ook waarn u pc is. die gaan er bij ons ook uit hoor. we weten nog niet wat we hier doen want ene gedeelte word onze slaapkamer en andere onze eigen badkamer dus moeten datn og zien. en plastic is idd ook niks. wij hebben op onze slaapkamer boven agnes stuc plafond platen gedaan. dit zijn dus platen waar structuur al op zit lekker simpel wel met prijskaartje je moet dus echt zoeken waar het het goedkoopste is hihi. verder op de overlop gewoon gips en dan aangestuct en dan raufhaser erover das zeg maar soort van structuur verf gebruiken ze hier heel veel niet duur en resultaat is erg mooi. en in de badkamer komen ook speciale tegen vocht bestendigede gipsplaten ff randjes aansmeren en daar doe ik dan weer raufaser over en dan nog een verf speciaal vor bad en keuken dus voro vocht. ok dus je hebt zelfs een brief met bevstiging dat ie weg is hihi grappig. heb ik heir nog nooit gehad of is dat die met al die info boekjes. staat in ieder geval nooit een datum in en in de thuiskomst breif ook neit. die krijg je vlak van te voren dat je relatie bijna thuiskomt en dan weer folders erbij en dat je de datum wel hoort van je relatie. schiet ook wel eens uit me slof hoor als ie weer eens leker onredelijk is. maar goed meestal ben ik toch diegene die op een gegeven moment maar weer normaal doet anders blijft ie soms mokken en das neit echt sellie hihi. ken hem nu al een aardig tijdje hihi en weet al aaardig hoe hij werkt al was het wel handiger met gebruiksaanwijzing maar jah die hebben ze jammer geneog neit standaard erbij. @busster, dus leker warm in de efteling pff lijkt me ok niks hoor met dit weer. en het is natuurlijk schoolreisjes tijd dan kun je idd maar beter nergens heengaan want overal zijn dan vliegende kids,. de kleine meid dus weer beter, en idd eens moet de eerste keer zijn he heb je die tenmisnte weer gehad. belasting hebben we dus idd net weggedaan maakt ook niet uit of we het voro 1 april doen krijgen het toch sinds we hier wonen pas in jan haha ze blijfen ons etteren daar. en als je in het buitenland woont mag je dus officieel voor 1 juli je spul inleveren je krijgt het dan wel later maar goed niks aan de hand houden er toch geen rek mee dat het in de zomer komt haha. we hebben zelfs al 2 jaar geen papieren gehad dus officieel hoefen we niets aan te geven doen het dus wel want manlief krijgt steeds vrij veel trug. ik moets vorig jaar wel 450 betalen omdat ie in uruzgan was geweest en ik hierdoor schijnbaar teveel had trug gehad maar nog steeds niks officieels gehoord van hun dus bel drook neit achteraan hahahaha. ze komen er vanzelf wel eens mee en dan regelen we wel wat en anders niet hihi ook goed hoor. leuk mixertje trouwens hoor. heb gister nog een laatste keer een mail gestuurd via pc van manlief en das ook de laatste keer. zijn gister nog ff ant rondneuzen geweest en zijn nog wel wat andere opties. alleen beetje jammer dat wij zon dure smaak hebben dus word vast niet onze allerbeste keus zeg maar want vidn in totaal 180 voor kaartjes toch echt teveel. rond de 100 is meer dan genoeg.
meetie, volgens me man zit ie ong een wk te wennen op kandahar. ooh jah wati k me ineens bedenk heeft ie wel een account dan via 12connect? das zon prepaid service om te bellen en internetten. bellen is wel gratis maar je moet wel een account hebben met minstens 20 cent erop.
goeide dag meiden jullie ook zo heerlijk weertje hier wel hoor!!!!!!! wordt al lekker bruin hihi. heb een zwembadje gekcoht voor me voeten hihi de hond gaat er ook gezellig bij zitten hihi. @buster ow lekker druk in de efteling ben der vorig jaar geweest nou echt stervens druk voor een atrctie gewon niet leuk meer. en inderdaad wel zo veilig hempje onder je blouse al de knopen der af vliegen. ik moet morgen weer voor een ctg dus zal mij benieuwen. en inderdaad alle kindjes worden een ker voor het eerst ziek maar het lijkt me niet echt leuk. @meetie mooie mixer hoor!!! lief van je oma. en ja 6 uur was op tijd maar 2,50 p/m vindt ik ff te veel en ja hoop zo dat je voorspelling uitkomt hihi @mama sus had je de uitslag al van je bloed?
hoi was ik ook weer na een nacht van hel wederom.... @meetie almar is gezakt op 3 punten.. had er goed de baal van en ja normaal niet, maar almar was er niet dus moest toch wat.... bleef gewoon lekker in dr maxi cosi zitten, en om de beurt kwamen die meiden effe spieken hahahahaha, maar duurde ook allemaal niet zo lang hoor... alleen bijknippen want ben ze weer aan het laten groeien.... @busster, ja hoop dat het goed afloopt met die sollicitatie, alhoewel ik me afvraag of het de juiste plek is, ondanks dat het wel een leuke functie lijkt... nou ja we zullen zien haha had ik je niet gezegd dat het wel eens de 6de kon zijn.. ben iig blij voor je dat ze er weer vanaf is.. jeetje buss, das moedig om met dit weer naar de efteling te gaan, ik ben niet verder gekomen dan de achtertuin, opblaasbaar badje opgezet en 2 emmers water er in gedaan... daar knapte ze toch wel wat van op... want pfff wat een duffe zeg met dit weer, linette heeft er goed last van iig Jeetje suus, jij bent er vroeg bij vanmorgen, hoe is het bloedprikken gegaan? voor de rest, ik was aan het lezen, maar krijg het niet voorelkaar mn aandacht erbij te houden... pfffffff ben kapot, wordt tijd dat die dame weer eens normaal gaat slapen, en eten enz enz... maar denk dat ik terug moet na 3 flessen zeker nu ze nr 2 opvolgmelk krijgt en goed groente en fruit eet.... nou kweet het ook niet.. maar ben wel moe
nou bloed was in orde je mag 140 hebben en ik had 141 net erboven dus maar was niet erg. ook nog ff bij de arts geweest ff weer baby gespeikt hihi mijn eigen arts was er niet en hij zei heb je nog vragen dus ik jah heb sinds gister pijnsteken in me zij waar de placenta grotendeels zit dus hij nou dan kijken we toch ff. dus hup apparaat er wer bij nou zegt ie kijken we ff naar hartonen kon hij zen iet vinden je zag hem verschrikt kijken hahaha. had zelf geen schrik want had het hele uur ervoor in de wachtkamer mega veel getrappel in me buik dus niks gween last hoor. en idd na een tijde zoeken vond hij dan eindelij kwat ie zocht. frummel lag dus lekker uit te rusten van zijn trappel uurtje hihihi. maar jeetje was is het warm he pfff. mikmak, he balen zeg dat ie op 3 punten gezakt is. kan ie nu wel weer dan of duurt dat weer lang. en jij bent dus weer lekker bijgepunt ook altijd fijn he wil het nog dooen. voor de bevalling zowiezo maar eerst verbouwen hihi. en idd was erg vroeg vandaag hihi. manlief moest om 5 uur rijden dus had geen zin meer om in bed te gaan aangezien we om 7 uur al richtying me ma moesten want moest om 8 uur bi jde arts zijn. noa, jah maar wle een beetje warm hoor pff had vanmorgen nog een lange broek aan omdat ikdus weg was nou echt niet normaal net meteen een zomerjurk aangedaan en zo lekker met de beentjes omhoog onder de parasol. ff met madam dr badje schonmaken en nieuw water erin en dan kunnen we weer. heb dr net ingesmeerd dus wachten nog ff voor we naar buiten gaan hihi. zij wordo ok al mooi bruin hihi beter dan dr ma haha mij lukt dat nooit he word erg slecht bruin. me vent daarentegen word wel zo donker hihi dus hoop dat ze zijn huidtype heeft wat dat betreft.
Argh, ik voelde me zonet zo schuldig he. Nadat ik Dylano naar school had gebracht ging Jesse nog even slapen. Nu was ik zelf ook maar even het bed ingedoken, want ik was nog erg moe. Nadat me wekker me gewekt had, was ik niet veel fitter en viel dus opnieuw in slaap. Werd ik vervolgens gewekt door de telefoon.. school, dat Dylano nog niet opgehaald was... @MamaSuus, Is het gelukt met bloedprikken? Wel beter dat je niet nuchter hoefde te gaan! Vond Yasmine het goed om bij opa te blijven? Bedankt voor je uitgebreide antwoord over die plafonds! Die Agnes stucplaten zie ik niet zo zitten, omdat ik dan nog die naden heb; ik wil een geheel vlak plafond hebben. Ik zal dan uitkomen op gipsplaten, welk volgens mij ook wel betaalbaarder is. Ik heb alleen niet zo een zin in het maken van die raamwerk haha, maar ja, daar kom ik volgens mij niet onderuit. Ik wist trouwens niet dat er ook speciaal waterbestendige gipsplaten bestonden voor in de badkamer, dat is nog best een mooie oplossing! En gipsplaten kunnen lampen wel houden (mits ze niet te zwaar zijn utieraard)? Er hangt nu een kapotte tl-buizenbak in de badkamer haha.. die gaat er zeker wel uit dan! Er zaten geen folders bij de uitzendings-brief. En dat zou wel een hoop kunnen verklaren ja, dat Alex eerst nog moet acclimatiseren! Bedankt dat je dat even vertelde, want ik begon me al lichtelijk ongerust te maken hahaha. Vooral omdat me broertje gisteravond ineens smsde of alles goed ging, omdat hij een slecht gevoel had. Ik heb toen nog een blik uit het raam geworpen of er niet toevallig mensen in een auto zaten te wachten haha... Ik ben benieuwd of die kaartjesbedrijf nog wat van zich laat horen. Ik heb beiden keren ca 200 euro betaald voor die kaartjes, wat ik inderdaad duur vind hihi. Maar ik ben best een zeur met zulke dingen. Ik heb dan een bepaald beeld in me hoofd en dan wil ik ze zo hebben ook.. maar ja.. dat telt wel lekker op 12connect.. nooit van gehoord haha. Vorige keer had hij het over een soort telefoonkaart? Soort van prepaid-methode. Hihi, je hebt nog precies 100 dagen te gaan @Noa, Nu is het hier wel mooi weer ja, maar daarnet was het de hele tijd bewolkt en vies benauwd en klammig.. bah.. het was dan te warm en vies weer om een jas aan te trekken, maar zonder jas was het wel weer te fris. Maar lekker dat je een zwembadje hebt! Zo een klein rond kinderbadje? Past er geen grotere in je tuin? Want met zulk weer is het natuurlijk ook wel lekker om helemaal in bad te gaan. Hihi hier was het een van de afgelopen dagen ook zoo warm en Dylano en ik hadden veel gelopen en kwamen overhit thuis.. Heb toen me grootste pan gepakt en gevuld met koud water, zaten we zo samen op de bank met onze voeten erin hahaha. Dylano wilde er niet meer uit, hij vond het heerlijk! @Mikmak, Grrrr *kijkt je meissie even boos aan. En leuk, je bent je haren dus ook lang aan het laten groeien! Heb je het al lang kort? Fijn dat je meissie lekker rustig bleef bij de kapper! Hoezo twijfel je of die baan waar je voor solliciteer, op de juiste plek is? Balen dat Almar op maar 3 punten is gezakt zeg! Krijgt hij een herkansing?
MamaSuus, O mooi dat je bloed goed was! Fijn dat ze direct de uitslag hadden! Hier duurt dat altijd een paar dagen.. Leuk dat je weer de baby heb mogen zien. Hihi het hartje was dus wel in orde. Lekker dat je nu zo in de tuin zit met badje! *Wordt jaloers hihi. En je meissie begint dus al een mooi kleurtje te krijgen! Jammer dat jij minder makkelijk bruin wordt. Nou, ik ga me even klaar maken. We gaan zo naar mijn broertje toe, die kijkt even me auto na. Dan probeert hij zoveel mogelijk te fiksen voor ik hem naar een garage of de dealer breng, scheelt weer wat centjes.. Ik neem zometeen wat vlees enzo mee in me koelbox hihi, want hij had geen eten meer in huis. Ach, dan neem ik wel het avondeten mee en kook ik en gaat hij aan de auto toch Oooo zo zielig! Jesse gaat steeds staan he.. maar hij kan zijn evenwicht nog niet vinden en telkens als hij loslaat, of weer wilt gaan zitten, dan valt hij.. en hij raakt daar nu best gefrustreerd door en elke keer als hij nu valt gaat hij telkens harder huilen... Hij komt nu ook huilend naar mij gekropen haha.. maar ja, hij moet dat toch echt zelf leren Nou meiden, tot later!
@meetie, denk je dat helpt als je me meissie boos aankijkt hahahahaha Ik heb mn haren alweer een jaartje of 5 kort.... dus nu is het weer tijd voor lang haar,maar er is altijd weer zo'n periode dat het precies nergens op lijkt hahahahaha Foei meetie, je menneke vergeten te halen.. hahahahaha geef hem maar een lekkere grote ijsco dan is ie het gauw weer vergeten *lol* daarbij is het toch veels te warm voor wat anders Hij moet zich weer opnieuw inschrijven voor de toets.. wel moet ie dan weer 55 euro betalen voor het examen... das wel zonde @suus, fijn dat je bloed weer oke was. kan ik me ook wel weer voorstellen dat je dan niet meer terug in bed gaat.. aan de andere kant nog een uurtje op de bank pitten had ook wel lekker geweest hahahaha