@mama suus gelukkig was je bloed goed altijd fijn, en ja je moet die kleine wel insmeren anders verbranden ze. ik wordt gelukkig snel bruin en hoef er niet zo veel moeite voor te doen op vakantie al helemaal niet, maar ja dit jaar ga kan ik natuurlijk niet naar de zon. lekker he een zwembad hihi. @meetie ow jee ja snap dat je je dan wel schuldig voelt maar gelukkig was hij gewoon nog op school. kan gebeuren toch? ow bij jullie een jas aan hier is het 29Gr in de tuin pfff dus geen jas te bekennen hoor. en me tuin is wel groot genoeg hoor maar me hond gaat er bij dus had een kleinere maar ga morgen weer grote kopen hihi. dan kan ik er helemaal in. dat is wel jammer bij jullie van een balkon anders hadde de kids lekker in bad gekund ach een pan is toch ook oplosiing. en hopelijk kan je broer je auto fiksen en acht toch handg hij maakt je auto enjij ze avond eten veel plezier. @mikmak balen dat almar is gezakt hopelijk kan hij snel op voor de herkansing. en je haar is dus bij gepunt lekker weer he ff naar de kapper en leuk dat die meiden de kleine in de gaten hielden ik hoop voor jullie dat ze snel weer doorslaapt en jullie dan ook
@meetie, een telefonkaart? daar heb ik dus nog niet van gehoord hahaha. zover ik weet kun je er alleen bellen met een heel erg lang nummer die je dus van te voren hebt aangevraagd via internet en waar je dus dan minstens 2 cent op hebt staan. maar miss is dit ook wle mogelijk heb echt geen idee. en idd als je geen naden wilt is agnes niks. en je moet toch voor de betaalbare plafond dingen een raamwekr maken. je hebt tegenwoordig ook wel heel er mooi zeil ed maar das niet te betalen. en lampen hangen idd wel aan gips hoor zelf hebben we overal spotsje met dimmers komt zelfs een in de badkamer en in de babykamer hihi. altijd handig. en schandalig zeg zo maar je kind vergeten hihi.... echt meid overkomt volgens mij bijna elke moeder wel eens. of dat hert boodschappen wat langer duurt dan gepland en je dan te laat bent gelukkig houden ze de kids wel op school he ze sturen ze echt niet zomaar de straat op. @noa,das wel lekker zeg datj e makkelijk bruin word had het zelfs op vakantie nogn iet snif snif. vooral mijn benen zijn een ramp doe dr thuis vanalles aan maar kleuren ho maar. dsu vanavond voor de verandering een keer niet bbq hihi.
@mama suus je moet gewoon goed smeren en wie weet helpt het.ik gebruik altijd olie gaat het sneller. maar dit jaar kijk ik wel beetje uit heb geen zin in zw masker. en neej geen bbq dit keer. maar me eten smaakte niet echt dus heb maar 3 happen genomen en laten staan. ga straks maar ijsje eten denk ik hihi
Pffffffffffffffff meiden wat is het weer ontzettend warm , vanmorgen toen ik ging zwemmen met Mara heb ik haar nog een lang broekje aan gedaan want het zag er niet zo geweldig uit hier maar na dat ze geslapen had heb ik haar maar een korte broek aan gedaan want het was toen ineens wel erg warm. We hebben weer genoten van het zwemmen en gelukkig waren Mara's vlekjes weer helemaal weg als ze niet weg waren had ik denk ik niet gegaan want wil geen andere kindjes besmetten want er komen ook van die kleine hummeltjes van 3 maanden. Verder vandaag helemaal niks gedaan een beetje in de tuin hangen en met Mara spelen en op het heetst van de dag uitgeteld op de bank gelegen. @ Meetie . Oei oei Dylano vergeten op te halen dat is niet zo mooi , kan het me wel voorstellen hoor als je zo moe bent . Gebeurt de beste denk ik . Je moet je auto dus naar de garage brengen handig dat je broer er eerst even naar kan kijken ik laat de mannen op mijn werk altijd even kijken haha. @ Mikmak jeetje weer een hel nacht , hopelijk gaat het snel weer beter met je meisje. Almar moet dus nog een keer zijn examen doen voor 55 euro jammer want je weet vast leukere dingen om met dat geld te doen @ Noa Idd maar even oppassen jij nu met de zon want op een zwangerschapsmasker zit je natuurlijk niet te wachten. Ik word eigenlijk nooit bruin want tja ik heb rood haar dus moet altijd opletten met zon. @ Mamasuus fijn dat je bloed weer goed was. Haha toen ik op uitzending was ( lang geleden hoor) toen hadden ze ook een soort telefoon kaart maar dat was dan in Bosnie mischien hebben ze nu weer een ander systeem. Whoo Mara heeft al haar 3de tandje. Nu eentje boven in maar niet een voortandje maar een die daar net naast zit. denk ook dat de 4de er aan komt maar die is nog niet echt door. Morgen weer naar het CB ben wel benieuwd hoe groot en zwaar ze nu al weer is . Ik heb gister met mijn moeder op de deur van haar kamertje zo'n meet lat geplakt (sticker) en daar wil ik met stift op bij gaan houden hoe groot ze is als ze er zelf voor kan gaan staan.
@busster warm he vandaag maar jullie hebben dus lekker genoten van het zwembad en daarna van het mooie weer. en groot gelijk hoor dat je uitgeteld op de bank lag op het heetste van de dag hoor. en ow ja rood dan wordt je meestal niet zo bruin inderdaad. ik ben donkerblond van me zelf en gelukkig veel pigment scheelt wel kwa zonnen hihi
goeiemorgen lekker geslapen allemaal? hier wel redelijk stuk minder eruit dan gisternacht hihi. @busster, zo wat goed zeg dr derde tand al gaat goed zeg. en dus weer lekker gepoedelt was dat niet vreselijk warm in zon overdekt zwembad? en hier ook op het heetst lam liggen doen hoor hihi. pas om vier uur zijn we weer naar binnen gegaan en gaan afwassen ed hihi. zo wil ik ook nog ff wat doen is nu nog mogelijk hahaha nog niet te warm. @noa, dat heb je soms zo he met dat warme weer dat je echt geen zin hebt in eten. en ach een keertje kan jah geen kwaad moet je zien hoe vaak onze meid het eten ovwerslaat hahaha. ze krijgt ookniet voor niks extra vitamines al zijn die momentel op. nou heb verder niet veel nieuws meer. wacht nog steeds op antwoord van die kaartjes lui word er beetje moe van dus. en we zitten nu hefitg te denken dan mar wat anders uit te zoeken. al vinden we deze wel heel erg leuk en vooor ons ook appart. en manlief was gisteraodn weer leker aan de moppper hahaha. wilde vor hem wat uit handen nemen door een buurman van me pa te vragen voor het stuccen wat het kost ed. want hij heeft er zijn eigen bedrjf in. nou vond ie allemala maar niks ed en maar mopperen. dus gisteravodn nog eens gebeld jah zei hij denk dan dat je vidn dati k hetn iet goed doe hihi. nou zeg ik das niet zo maar jij bent er erg lang mee bezig en hij heeft het waarwschijnlik in een paar uurtjes klaar leek me handiger voor je hihi. maar goed hij wasn u gekalmeerd en moet het toch maar ff vragen wat het kost ed en dan kunnen we altijd zien wat voordeliger is.
Ook goede morgen. @ Mama suus pff wat een gedoe met jullie kaartjes zeg. Hihi echt mannen he dat ze eerst boos worden omdat ze denken dat je vind dat ze het niet goed doen terwijl je ze eigenlijk alleen maar wil helpen . Gelukkig snapt hij het nu wel en kun je even kijken wat het kost. Ja het was idd warm in het overdekte zwembad maar daar heb je niet zo heel veel last van omdat je lekker in het water bent maar toen ik me aan het aankleden was gutste het zweet al weer van me af bah zo warm was het daar. Zometeen Mara maar eens wakker maken want ze moet nog in bad voordat we naar het cb moeten vanmorgen in haar pyamatje lekker de fles gegeven en toen hij op was bleef ze schreeuwen van de honger dus meteen maar een fruithapje er achteraan en die heeft ze ook bijna helemaal op . nog even spelen en toen in haar bedje gelegt zodat ik even haar spulletjes voor het bad kon pakken maar mevrouwtje was al in slaap voor ik weer terug was op haar kamer dus zelf snel onder de douche gesprongen voordat ze weer wakker werd maar ze ligt nog steeds haha. Wel even lekker tijd voor mezelf.
en de volgende nacht van hel is weer voorbij... nu is het niet alleen het slapen, maar ook het eten, gelukkig drinkt ze veel sap en roosvicee en eet ze dr fruithapje en groente goed... ben nu maar over naar 3 flessen, want 4 was echt te veel op het moment... ook maar weer gestopt met johannes brood pitmeel, want volgens mij raakt ze er van verstopt, dus dat kan ook nog eens meespelen met haar gejengel.... en ja voor hetzelfde geld is ze gewoon van 4,5 maanden sprong, door gesprongen naar de 6 maanden sprong ofzo... kan ook allemaal nog.... ben iig blij als ze weer eens een normale nacht maakt, want zit smorgens te kintikken op de A2..... @busster, suc6 bij het CB... ja das idd wel lekker als ze in slaap vallen vind dat smorgens altijd fijn als ze naar dr flesje in slaap valt, want dan kan ik op mn gemakje douchen en aankleden, zonder dat ik geluiden in de gaten hoef te houden... en ja 55 euro is zonde geld, maar hij is nu zover, dat ie het ook maar allemaal moet halen vind ik....
hoi meiden alles goed bij jullie hier wel hoor wou even zeggen dat alles goed was in zh en dat ik nu aan het genieten ben in het bad dus tot later!!
@ Mikmak Haha deze advertentie gaat ze je later niet in dank afnemen denk ik . Ik ga maar niet reageren want ik ben al in het bezit van een iets ouder exemplaar van het aangeboben goed . Vanmorgen dus weer bij het CB geweest ik moest er om 11.25 zijn maar was pas tegen 12.00 aan de beurt er was een moeder die al om 11 uur er zat terwijl ze om 12 uur een afspraak haden en omdat dat kind zo aan het huilen was mocht ze voor . Grrrr vond het wel sneu voor die kleine maar ja ik zit daar ook niet voor mijn lol met dit warme weer moet zijn moeder beter klok leren kijken. Mara was deze keer maar 355 gram gegroeit en ook maar 2 cm heel normaal volgens de verpleegkundige omdat ze nu zoveel rolt en probeert te gaan staan. ze is nu dus 68 cm en 8570 gram en ik dacht no wel dat ze 9 kilo zou wegen niet dus . Ook heb ik Mara's 4de tandje ondekt net als de 3de zit hij boven in en zijn het haar snijtandjes en niet haar voor tandjes dus binnen kort hebben we een kleine dracula in huis hahaha. Verder weer zweten met dit warme weer maar moest toch echt boodschapjes doen . daarna Mara even in haar zwembadje op het terras gegooid . O Meetie ik weet niet of dat wel past bij jou op het balkon maar ze hebben bij de etos van die opblaasbare reis badjes om op de camping je kindje te kunnen wassen daar zou je jesse natuurlijk ook nog in kunnen zetten als het nog zo warm blijft.
goeiemorgen, @busster, zohe zat ff je berichtje te lezne en kwam er ineens ahcter dat ze alweer 7 mnd is jeetje wat gaat dat hard zeg. super dat ze weer is goedgekeurd. en dus de kleine mied ook lekker laten plonsen hihi is ook lekker toch. nou hier gister de hele dag in huis geweest hoor. vanaf 11 uur hihi was zowarm buiten komt hier hele wk al boven de 30 uit en madma wilde dr speelgoed niet opruimen dus hebben net zoalng binnen gezeten tot ze het opruimde hihi. oftewel moest eerst met de krantenbak komen voor ze dr boeken opruimde hahaha monster. en zouden we om een uur of 5 ff naar de buurman van me ouders fietsen. vraagt ze dus nog waar gaan we heen en ik draai me om zie ik zo dr ogen dichtvallen hahaha snoepie is ook zo moe van dit weer. heeft drie kwartier liggen pitten en toen nog ff lui en savonds bloeide ze weer op. ale planten water gegven inclusief mama hahaha. wilde ze savonds wel papa bellen om half 10 nam ie niet op belde hij vanmorgen hij was in de bar met klasgenoot en was zin mob vergeten. dus ik meteen nou dat word wat als ik nou moet bevallen dan. jah zei hij dacht ik ook meteen aanvanmorgen oepsie hihi. want we hadden we l5 keer gebeld en hij zag het pas vanmorgen beetje lastig dus hihi. dus zorg er wel voor dat ik tegen die tijd wat meer nummers heb en niet alleen die van hem, had ik bij yasmine ook had ik ook nummers van kapitein en luitenant altijd handig. gelukig was hij toen toevallig thuis maar je weet natuurlijk niet hoe het dit keer gaat.
@ Mamasuus Pff 30 graden nog warmer dan hier , snap best dat madam haar speelgoed niet op wilde ruimen daar is het veel te warm voor maar goed word zo wel een puinhoop dus. Wat een draakje ook dat ze in slaap valt als je weg wilt gaan. Je moet je mannetje zeker even op het hart drukken zijn mobiel niet te vergeten zeg staks is er echt wat en kun je hem niet berijken iig slim dat je ook even andere nummers gaat versamelen zodat je mensen om hem heen kan bellen die hem dan kunnen waarschuwen. Straks komt John thuis en dan heeft hij gewoon al vakantie . hoihoihoi lekker met z'n 3tjes thuis . Nou ja als ik niet moet werken dan want ik heb pas over 2 weken vakantie.
zo meidne rustig hier hoor. busster ooh lekker heeft ie al vak straks lekekr hoor. die van mij moet nog 2,5 wk maar mis ook wel eerder want de laatste werkwk zijn er ook helemaal geen insturctuers meer lekker handig dus moet je leren zonder leraren hihihi. hij belde dus vanmorgen al op en has zoiets van oeps straks is er wat maar hij had eerst de voicmail geluisterd en daar was een zielg stemmetje van madam op hih papa pappaaaaa. hihi dat werkt dus wel. hij bedacht dus idd zelf nu ook oeps stel nou dat er iets was geweest dus denk dat ie hem neit zo snel weer vergeet hahaha. net nog ff paar kweer met hem gebeld haha en ze gingen zo zwemmen ipv sport hihi mazzelars is daar een plas dichtbij en daar gaan ze dan heen met zijn allen.