Aaaah Mara heeft vandaag haar dag niet de hele tijd huilen om niks , niet in bed willen niet op schoot , niet in de box niet op het speelkleed heb haar nu toch maar in bed gelegt en ze ligt steeds te huilen ga zo af en toe kijken wat er aan de hand is maar laat haar wel even liggen zodat ik mijn handen even vrij heb. Het is niks met dit warme weer maar moet nog een hele berg strijken . Hopelijk valt ze zo in slaap.
dus mara heeft ook last van de warmte? en idd strijken heb ik gister ook ff gednaam maar met ventilator aan is het te doen hoor.
Waar zat je mannetje nu eigenlijk ? vucht toch ?of was dat weer iemand anders haar mannetje die daar zat?
idd hij is in vught nog tot eind dec en schijnbaar is daar in de buurt een waterplas ze hebben er maandag al een rondje om gerend. en nu gaan ze er dus maar in zwemmen ipv erom te rennen hihi.
is naar de ijzere man denk ik iig dat is daar redelijk in de buurt en lekker zwemmen , maar kan ook ergens anders zijn want er liggen daar redelijk wat plasjes om te zwemmen. @ Meetie idd waar ben je en hoe gaat het?? al iets gehoord van Alex pff stijken met afleiding van zp is nog te doen haha
hahah af en toe ff tussendoor wat andersh e. moet zo nog stofzuigen pff zit te zweten hier bi jde pc maarm oet toch ook wat gebeuren nog afwassen en stofzuigen dus zo maar ff de ventilator verhuize nnaar de keuken en ff afwassen en erna hem weer naar de kamer en stofzuigen dan is dat ook weer klaar. had zelfs la gras gemaaid hahah al vond frummel dit niet leuk had me daar een harde buik erna hahaha. dus heb me vent maar gezegd dat dit niet vaak voor gaat komen dat ik het gras doe doordeweeks haha.
Groot gelijk hoor niet meer grasmaaien is veel te zwaar voor zwangere vrouwen . Ik heb al afgewassen en stofgezogen vandaag tijdens mara's huil buien door anders was het hier helemaal een puinhoop haha Zo haar maar weer in het badje laten plonzen
en al het strijkgoed er ng door gekregen? hier ben ik nog weer ijverig geweest hahaha. ant sproeien en ook nog ff het kleed naar buiten gedaan en hem helemaal gescrobt want was niet echt meer kleur was meer een kleur geworden hahaha.
Pff nee ik had zoveel strijk dat is me echt niet gelukt . Jij bent echt actief met dit weer zeg . Ik heb ook de plantjes buiten water gegeven en natuurlijk eten gemaakt voor mij en John maar dat was het wel weer.
heb het meestal ook niet hoor maar goed moest allemaal ff gedaan en dacht kan bete nu kleed doen want droogt dan moi buiten en kan het er vandaag weer in. dus straks nog ff weer zuigen en dweilen en dan kan het kleed ook trug hihi. want nu schuift de tafel zo. hadden hem eerstn iet maar toen yasmine begon te wandelen langs dingen hebben we er maar een aangeschaft anders ging ze steeds op dr smoeltje hihi en das zo sneu he en ben drn u zo aan gewent de tafel glijd nu zonder het hel huis door hahaha gister nog ff naar die buurman geweest maar die stuct helemaal niet binnen doet alleen speciaal spul voor buiten dus hij doeth et wle zelf. was een nadere buurman maar daar heb ik hetn iet zo op. een giga zuipert. nou ga nog ff verder struinen naar een mooi strand in dld en mis zelfs wel naar een eilandje hihi ff kijkne wat datk ost. voor een daggie.
@busster..... je precies dan ben jij nu toch ineens ervaringsdeskundige hahahaha, maar is goed, heb besloten haar toch maar zelf te houden.. vannacht maar 1 keer effe wakker geweest en toen is de poes effe gaan kijken hahahaha... want jaja, nu wij de deuren snachts open hebben staan voor de frisse lucht ligt 1 van de katten de hele nacht naast haar bedje en als ze dan wakker wordt gaat ze effe snuffelen en dan gaat linette weer slapen.. hoe cool is dat.. zag het vannacht gebeuren hahahahaha en hoe is het met mara, nog steeds last van de warmte? tja meis, is effe rot, maar het is helaas niet anders, alhoewel wij mama's dat toch liever anders zagen @suus, ja het is heel vermoeiend, maar goed er zat afgelopen nacht wel wat verbetering in... hihihihihi, en hou haar dus toch maar hier bij mij.... zou haar te veel gaan missen wat suus.. was je aan het grasmaaien..... foei, moet je helemaal niet doen, alhoewel ik nog met 37 weken het plafond in de badkamer aan het verven was en de gang enzo.... omdat het gewoon afmoest ivm die kinderkamer... maar fijn is het niet om zoveel te doen.. snap dat frummel aan het protesteren was... meetie zal wel druk zijn.... maar ze komt vast snel wel weer.... gisteren herhalingscursus bhv gehad, dus ben weer helemaal up to date... linette bij mn schoonzusje geweest een dag, en ze had het super gehad, mn neefje en nichtje van 6 en 7 hebben haar het fruithapje gegeven hahahaha, mn schoonzusje met haar op schoot geschommeld, was lekker koel briesje op die manier en lekker in de schaduw... kortom ze hebben het leuk gehad met zn allen, maar had ook niet anders verwacht hoor....
ey meiden was ik even alles was goed bij de vk en me kleintje wordt op 1800 gr geschat. en ik was 500 grm afgevallen zit nu op 3 kilo nog wat in totaal wat ik gegroeid ben. en ze heeft ondekt hoe der benen moeten bewegen ze laat zich nu al vanaf gisteravond geregelt voelen dus ik ben helemaal blij. genieten jullie ook zo van het mooie weer. ik wel ga vanavond met vriend gourmetten in de tuin hihi vonden we leuker dan bbq. en morgen komt me vriend weer thuis!!!!
mikmak, jee dr zit dus verbetering in, nou is het ook niet het geweldigste weer natuurlijk om lekker te slapen. en idd als het meot dan moet het. moet hier binnenkort ook gewoon plafond van badkamer doen hoor hihi maar ach das wel te doen denk ik. en anders in gedeelste wil me vent toch ook neit alles laten doen in de badkamer. @noa, super dat je weer goedgekeurd bent zeg. en dat ze dus nu ook de rest van dr lichaam ontdekt heeft. en netjes hoor nog maar 3 kilo wou dat ik dat had. hier is het juist heel rustig al de hele dag probeer van alles maar krijg geen respons hij zou ook wel last hebben van de warmte heel af en toe voel ik een klein plopje maar is erna ook weer weg. nou jah maar kijken hoe het vanavond is meestal is ie in bed wel wat drukker. en morgen als manlief erweer is dat scheelt toch hoor dan is ie veel drukker in het weekend hihi.
Hey meiden, Ja ik ben er ook nog hoor Heb het inderdaad megadruk! En ik heb zonet inderdaad zo een babybadje gehaald van een meter breed. Met een beetje proppen past hij op het balkon hahaha. Ik was dinsdag en woensdag bij me ouders en daar hadden ze zo een groot bad van 2 meter. Daar ben ik met Jesse ingegaan en hij vond het helemaal super. Dus vond het wel waard om een babybadje aan te schaffen Dylano vind het niet zo leuk, maar ach.. Jesse en ik wel hihi. Verder krijgt Jesse ook zn derde tantje.. Ik weet alleen niet zo goed welke hahaha. In eerste instantie zag ik een plekje bij zn, voor hem de rechter, voortand. Maar later was die weer weg.. en dag erna zag ik hem weer.. en dan weer weg.. maar voor hem de linker, zijvoortand begint nu wel door te komen. Ik zie daar ook een plekje en voel al soms een klein puntje.. zometeen maar nog een keer kijken hihi. Maar van zn voortand kan het ook zijn, dat het niet de bedoeling was dat hij doorkwam.. Jesse is namelijk een paar keer goed op zn mondje gevallen, zo hard dat er bloed uit zn mond liep.. bleh.. dus misschien dat dit meehielp? Maar wel gek, eerst een zijtandje hihi. En hij begint ook te stappen! Hij moet zich wel nog vasthouden natuurlijk En hij heeft inmiddels ook door hoe hij van stand weer moet gaan zitten hihi.. scheelt weer. @Mikmak, Ja irritant zo een tussenlengte, van je haar. Nu met deze warmte, heb ik allemaal speldjes in mijn haar, omdat het niet in een staart kan. En ik vind het echt vies aanvoelen, zo me haren op me gezicht en nek terwijl ik me rotzweet.. Almar moet zich dus opnieuw inschrijven voor het examen, waar hij ook opnieuw voor moet betalen. Wel jammer ja, maar ik neem aan dat hij het dit keer wel zal halen. Hij is er nu zo dicht bij, dan kan hij inderdaad maar even doorgaan. Misschien heeft Linette ook wel last van de warmte, dat ze daarom zoveel huilt en doet? Gelukkig ging het oppassen bij je schoonzusje wel goed! Geweldige advertentie trouwens hahaha Oh wat schattig dat je kat waakt bij linette! Als je nu ook een tuigje bij hem om doet waar de fles in kan hihihi.. misschien dat je dan veilig de A2 kan betreden @Noa, Het was ook alleen sochtends heel vroeg hoor, dat ik twijfelde over een jas hihi Zodra de zon doorkomt is het inderderdaad meteen stikheet! Ook hier zitten we vast wel tegen de 30 graden aan.. Superfijn dat jij je kleintje al veel beter voelt bewegen!!! En morgen komt je vriend weer! Jeetje, die laatste gedeeltje is wel heel snel gegaan, vind je ook niet? @MamaSuus, Ja een telefoonkaart haha. Ik hoop dat het nogsteeds zo werkt, want Alex heeft niets op internet aangevraagd.. ik zou het wel leuk vinden als hij de komende weken een keer kan bellen hihi. Ja zo een zeil op je plafond, ik had dat ook gezien. Maar ten eerste kost dat veel en als je een lamp wil verplaatsen zit je met zo een gat... het lijkt me erg onpraktisch. Ik ga denk voor de gipsplaten en dan inderdaad spotjes. Vind ik sowieso mooi en dan inderdaad met dimmer, altijd handig! Haha mannen.. eerst mopperen dat je hulp vroeg van een buurman en daarna toch maar zeggen dat je informatie moest vragen. Wel jammer dat het dus om die zuiplap ging.. En dat geboortekaartje kan je zeker niet bij een andere drukkerij of dergelijke vinden? Om welke site gaat het eigenlijk? En inderdaad wel fijn dat je mannetje zelf schrok van zijn vergeten telefoon Je weet maar nooit. Leuk dat je kleintje in het weekend veel drukker is, zodra je mannetje erbij is hahaha @Busster, Ja dat geloof ik wel, dat het harstikke warm was in het zwembad! Maar gelukkig was het zwemmen wel fijn. En Mara haar vlekjes zijn dus ook weg, mooi! Haha jij hebt een kleine dracula! Als de tandjes zichtbaar zijn moet je even foto maken, ziet er vast leuk uit =D Ik ben benieuwd in welke volgorde Jesse zijn tandjes komen.. En Mara is dus weer goedgekeurd! Wel irritant dat je zo lang moest wachten zeg.. Ik snap wel dat ze dat kindje snel wilden helpen, maar ja.. het was echt mama's eigen fout. Dan ging ze maar even rondje lopen buiten hoor haha. Ach, het is dus goedgekomen. En Mara is minder aangekomen dan verwacht. Gelukkig heeft ook zij wel genoeg vetreserves Leuk zo een meetlat! En je kan eventueel met zn tweeen haar meten? Dat de een haar vast houdt, en de ander haar lengte afstreept.. aangezien ze er nog niet zelf voor kan staan. Of net als nu heb je der lengte van het cb, dan kan je die toch ook afstrepen? Leuk, John heeft al vakantie!!! Hoe lang heeft hij? Hebben jullie vakantieplannen? Nou, ik ga mezelf ook even aanzetten om iets te doen.. wordt zo loom met deze warmte. En Jesse is ook weer helemaal uit zn doen, omdat we bij mn ouders hebben geslapen. Dat doe ik dus ook nooit meer.. Ook weer me geergerd aan me moeder, omdat Dylano niet wilde slapen, ik zei dat ik zo eraan kwam.. ik probeerde consequent te blijven, door hem niet te veel aandacht te geven zegmaar.. gat me moeder bij hem zitte.. zegt me zusje nog tegen haar dat ik had gezegd dat ik er aan kwam.. doet ze gewoon de deur dicht en gaat ze bij Dylano zn bed zitten.. grrrrr. Maar goed, dat terzijden. Jesse is telkens van slag als ook maar 1 klein dingetje veranderd aan zn dagritme. En dacht eigenlijk meer aan mezelf, door daar alsnog te blijven slapen.. want ik wilde me er niet door laten beperken. Maar gisteren heeft Jesse de hele dag alleen maar liggen huilen en het duurde weer 2 uur voor hij eindelijk in slaap viel. Hij moest persee de hele tijd mn hand vasthouden enzo.. echt niet leuk.. ik was KAPOT! Dus de volgende keer houdt ik gewoon rekening met Jesse, dan voel ik mij ook een stuk fijner! Gisternacht en vannacht heeft hij ook om het 1-2 uur aan de borst gelegen... Het ging de laatste week juist zo goed met hem! Hij sliep eindelijk van 8-9 uur tot 3 uur snachts.. niet veel, maar het deed mij echt wel goed! Dus ik kan maar beter Jesse volgen.. dan voel ik mij veel beter dan dat ik me eigen weg probeer te gaan. Ik neem aan dat Jesse vanzelf wel rustiger wordt, naar mate hij ouder wordt....
oh meetie, ik weet wel zeker dat linette last van de warmte heeft de laatste dagen.... maar niet al weken achtereen... maar heb het nu gevonden, nu de deuren openstaan van de slaapkamers om het wat door te laten luchten ligt 1 van de katten naast haar wiegje en als ze dan wakker wordt gaat zij kijken... goed he... zag het gisteren gebeuren... gaat ze aan de rand van het bed kijken en dan is ze ook stil... maar dat huilen, ze had last van het Johannes brood... ze kreeg er verstopping van, toen we daarmee gestopt waren ging ze toch een partijtje luiers vullen oeh een derde tandje... en leuk zeg een badje op balkon gezet ik heb ook in de tuin een opblaasbaar badje gezet van Nemo vind ze erg leuk
@meetie, zo lekker druk gehad dus. en wat goed dat ie al begint te stappen zelfs he, hoe oud is ie nu ook alweer? en al een derde tandje. en we hebben hierdus allemaal draculaatjes hihi. heeft ie nog niet gebeld dan? je kunt anders altijd ff sitcen bellen dan weet je zelf ok meer en ze kunnen hem zelfsl aten weten dat je een telefoontje verwacht. zou dat zelf tenminste wel prettiger vinden. maar goed niet iedereen is gelijk natuurlijk. @mikmak, hihi dus als de kat kijkt is het ook goed nou lekker makelijk toch hoef je er zelf niet uit.
meetie nog vergeten hihi. heb bij babycards. nl een kaartje gevonden. vandaag de proefdruk gehad en ziet er wel goed uit. en deze hebben ze idd niet bij een andere hihi zijn wel ant zoeken geweest maar niks dat er ook maar op lijkt.
Eindelijk! Eindelijk is Jesse in slaap gevallen!! Na 2 uur weer huilen en doen. *Mama huilt mee.. haha.. Gelukkig ging derest van de dag wel weer goed. Hopenlijk is morgen dat slapen ook weer bijgetrokken. @Mikmak, Oh fijn dat je de oplossingen gevonden hebt! @MamaSuus, Jesse wordt morgen 7 maandjes. En nee, Alex heeft nogsteeds niet gebeld.. Als hij echt moest acclimatiseren dan verwacht ik dat hij dit weekend zal bellen. Zoniet, dan ga ik er wel naar vragen. Alex had namelijk gezegd dat hij zou bellen als hij in het gebied zou zijn. En zoals Noa al zei, geen bericht is goed bericht hihi.. Oh dat zijn inderdaad unieke geboortekaartjes, erg leuk! Ik ben benieuwd naar welke jij hebt gekozen haha. Maar je hebt dus alsnog die proefdruk gekregen. He he, dat werd tijd Wel fijn dat deze er goed uit ziet! Hopenlijk zijn ze bij je bevalling wat sneller met versturen!
goedemorgen, nou wonder boven wonder heeft ze vannacht eindelijk weer eens doorgeslapen.... stond er van te kijken hahahahaha en op hert kdv zijn ze erachter gekomen dat de voeding prima met een papje en een lepel gaat dus vanmorgen heeft ze van mij dan ook pap van de lepel gekregen, en het ging er helemaal in.... om 10 uur fruithapje en tussendoor dronk ze nog effe wat roosvice (125cc) nu eindelijk ligt ze weer te slapen, want die kan goed vechten tegen de slaap.. ongelooflijk.... @mamasuus, ja grappig he zo'n poes....wel apart nou ga effe hier orde op zaken stellen, want ga strakjes babyzwemmen, en dan gaat linette afzwemmen nou ja meer mama en kind..... zometeen komt vriendinnetje effe eten en gaat dan ook mee.... dus wordt wel weer gezellig...