Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Je meissie ligt er weer mooi bij dus Rach.. en roze natuurstenen, hoe kan het ook anders, hihi.. Tuttie!
    Ja, k*tdagen horen er ook bij.. maar ben trots op je dat je de ochtend hebt overleefd.. Niks aan hè, zo'n stil huis..
    Edwin is vandaag en morgen vrij.. en is druk bezig in de babykamer. Gisteren had ik ook niet zo'n lekkere dag.. Was zó verdrietig.. (hormonen denk ik.. ). Ik had het idee dat Ed niet meer zo blij met ons kindje was (hoe kom ik daar nu weer bij?!) en dat ik alleen zwanger was. Alles wat ik zei, reageerd hij met 'oh' 'mm' op.. Toen had ik ook nog lekker voor 'em gekookt (helemaal trots) vond hij het helemaal niet zo lekker! Grrr.. toen was de maat natuurlijk helemaal vol en barstte ik in huilen uit.

Gelukkig (dat wist ik ook wel.. ) was hij nog hardstikke blij met ons meisje. Maar hij zei ook dat hij er gewoon minder mee bezig is. Ze leeft nu nog in mij en ik voel haar elke dag en 'ken' haar al een beetje.. Hij zei: "Ik kom thuis, wrijf over je dikke buikje, geef er een kus op en praat tegen haar, maar voel haar niet zo als jij dat doet..".. Hij was wel blij dat ik m'n gevoelens even op tafel had gelegd.. want hij wist niet dat ik er mee zat. Hij zei: "Als ze er straks is en ik met haar kan rondwandelen in de kamer, dan is dat gevoel er echt wel.." ..Dat antwoord wilde ik even horen..

(toch houd ik wel van 'm hoor.. hihi)

Wat ben ik ook een zeur.. PFF.

Oh ja, ik heb nog geen striae hahaha! Ik heb er echt angst voor :oops:

2. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Haahahahah, moest lachcen om je verhaal..zo herkenbaar...denk dat elke man dat wel heeeft..al moet ik zeggen dat Jac nu veel meer aan mijn buikje zit...maar zegt ook dat hij het pas echt leuk begint tevinden als het geboren is..en nog beter..als het gaat lopen praten hahahah
    Ik weet dat hij dat goed bedoelt...maar heeft mij bij de zwangerschap van de jongens toch vaak onzeker gemaakt...
    Ach nu zijn we ouder en wijzer .. :D

@ rachje, weet zeker dat Jaylie de roze stenen prachtig vind!
    (had trouwens een vraagje...hoe heb je de bloemen op de muur gemaakt op jaylie's kamertje...als het een meis zou zijn wil ik eigenlijk ook wel zoiets met bloemen...een roze muur is hier verboden..3 mannen..tja..dan sta je nergens he...dus dacht dan maar leuke bloemen ...)

3. Mila

Mila Actief lid

1 apr 2006
    470
    0
    0
    somewhere down the c
    He Diaantje..
    Ze dat je in Heteren woont...mijn schoonzus woont daar ook met dr familie...dus kom daar regelmatig!
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Meetje..ik ben nog een beetje een leek wat kinderen betreft. Ben net pas 1 maand mama dus kep nog geen leuke ideen voor je!
    Maar iig gefeliciteerd alvast met je kindje!

4. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Haha ja dat verhaal komt me hier ook bekent voor :)
    JIJ voelt natuurlijk van alles in en met je gebeuren, maar je vent heeft zoiets van.. "ja leuk, het zal wel, jij zegt het nu allemaal wel maar ik merk niets.."
    Gelukkig was hij er bij toen we voor het eerst de kleine konden voelen bewegen.. was echt leuk om zn reactie te zien!
    Daarnaast denk ik dat mannen zowiezo wel wat nuchterder zijn dan wij..

Maar inderdaad, die bloemen op die muur zijn echt leuk! Ik vroeg me ook al af hoe je dat hebt gedaan! Alhoewel ik wel geen bloemen neer ga zetten voor me jongetje ;)

5. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Weer een militair omgekomen... :(

Welkom mila en nog gefeli met je 2 lieve ukkies.

Rach, heel goed hoor van je we zijn trots op je!
    En helaas die kutdagen horen er ook bij, toch stukje verwerking en is ook niet erg, laat je vooral gaan en praat er maar lekker over!

Eh nou wij hebben het er wel eens over, gezinsuitbreiding, maar we zijn er nog niet over uit... wordt dan nummertje 3 en ja er zal dan wel veel gaan veranderen dan!

He Meetie, ik heb ook pas een 1-jarig feessie meegemaakt en ik zal je zeggen zo´n uk van 1 jaar die beseft dat echt niet, taart? Hmm geen hap van genomen, cadeau? Hmm papiertje is leuker. Visite? Bah wel druk, ben moehoe.
    Wat wel weer leuk is is als je gaat zingen, dat koppie en die glinsterende oogjes, wij deden mee klappen en daar deed ze ook met mee, de rest niet hoor! ;)

Als tip kan ik je alleen geven, vier het niet de hele dag, daar doe je je ventje geen plezier mee!

groetjus

En verder alvast gefeliciteerd!

6. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Bah.. Ik probeer het nieuws ed zoveel mogelijk te ontwijken. Ookal is de mijne dan weer in Nederland.. ik blijf er ongelukkig van worden :rolleyes:

En ja haha dat zal vast wel.. komt iedereen met hele leuke kado's gaat hij in de kadopapier liggen rollen etc :)
    Ik vier het ook alleen savonds, vlak na het eten. Dan hoeft hij er maar 1 of 2 uurtjes bij te zitten en zodra hij echt moe wordt, kan hij gewoon naar bed ;)
    Maar juist omdat hij wel weinig ervan zal beseffen, leek het me wel leuk om enige interactie te hebben.. net zoals jij zei dat klappen :D Dat zijn die leuke dingen.. helaas ken de mijne ook niet klappen.. :rolleyes:

7. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Vanaf nu iedere keer, klap eens in je handjes zingen... Mischien gaat hij het ineens ook wel doen..

;)

En met de taart geef je m gewoon een stukje en 1 kaarsje erop en dan blazen jullie m samen uit, althans jij dan..

8. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hahaha ja ik ja :)
    Ach het gaat om het idee

En dat taart eten gaat hem denk wel lukken hoor! Hij eet alles wat hij in zn handen krijgt op :) Vooral als hij het ons ziet eten, dan moet hij ineens ook eten :)

Over twee weken krijgen we te horen of de uruzgan missie wordt verlengd.. ben benieuwd :rolleyes:

9. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    oh spannend..voor hoe lang is dit dan?
    Ben er niet zo mee bekend hoor, maar zit hij dan ook in de 13de, waar nu deze militair van is, die is overleden?

Ja dat dachten wij van alyssa ook, dat was toen ook zo´n vuilnisbakkie en die graaide ook in alles wat los en vast zit, dus dat zit wel goed, dachten we... maar eenmaal met dat stukje taart voor haar neus, hmm..was dat nou, ik gooi het maar op de grond, want dit ziet er raar uit, moet ze gedacht hebben..muts! haha

10. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren

He wat leuk...woon hier nog maar net een maand of 5...was even wennen (kom eigenlijk uit Veenendaal)..maar vind het heerlijk !

11. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Jeee..steeds als ik hoor of lees dat er een militair is omgekomen krijg ik kippevel..mijn man is er gelukkig uit..maar mijn hart slaat nog steeds over ....
    Mijn man zat ook bij het 13e Acie Anti-tank in Assen en later overgeplaatst naar de Genie in schaarsbergen...pffff..wat een tijd was dat....krijg er nog steeds de rilingen van...
    Ben zo blij en dankbaar dat mijn mannetje nu s'avonds lekker naast ons op de bank zit, en deze zwangerschap volledig kan mee beleven...

12. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Goedemiddag alweer dames,

ja gister eigenlijk wel heel de dag overleefd, maar ik probeer nu steeds meer puzzelstukjes van de film van dinsdag 4 september bij elkaar te rapen. Mijn eigen film van die hele dag ken ik maar al te goed, maar nu raak ik 'benieuwd' hoe andere dat hebben beleefd zoals mijn moeder, schoonmoeder, zusje, broertje van jordy, mijn vader en schoonvader. Elk nieuw detail doet weer net zoveel zeer... alsof je de film vanuit een ander oogpunt mee maakt...
    Moet ook wel eerlijk zeggen dat ik sneller jaloers raak, als we ergens lopen en er komt iemand voorbij met een kinderwagen of dikke buik staar ik daar alleen maar naar en denk dan: 'DAT WIL IK OOK' maar ja dat schijnt er ook bij te horen, de waarom en wat-als vragen heb ik niet, vind het eigenlijk alleen maar oneerlijk...

Het is wel waar wat jullie zeggen, dat het voor mannen natuurlijk anders is. Ik zou er alles voor over hebben om Jordy een fractie van een seconde te laten voelen wat ik 9 maanden lang heb gevoeld, alle schopjes, elleboogjes en geschuifel van d'r billetjes...
    En toch is zijn verdriet niet minder dan dat van mij, ondanks dat hij haar via mij heeft moeten mee maken die 9 maanden.

Die bloemen op Jaylie's kamertje hebben we gevonden op internet, tenminste het plaatje ervan. Jordy heeft ze vanaf het voorbeeld op de muur getekend en ik heb ze geschilderd samen met mijn schoonouders. Maar je kan ze ook op de muur projecteren en dan overtrekken zeg maar.

Meetie gewoon heel vaak 'hiep hiep hoeraaaaa' oefenen en zijn handjes in de lucht houden en veel voor doen. Tenminste zo proberen wij het vaak, maar meestal snappen ze het pas als ze allang jarig zijn geweest ;) ( jaaaa het was gister de dag van de leidster, heb wel een kleinigheidje gehad van de baas :))

zo wat een tekst weer!

13. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hé meiden,

Het is al weer een latertje. Was vandaag lekker vrij.. vanochtend naar de VK gehad. Met onze beeb ik gelukkig alles oké.. Ze groeit goed en ligt met d'r koppie naar beneden en de beentjes in de lucht.. hihi..
    Moest inderdaad meer rust nemen en halve dagen gaan werken. Dat ga ik nu dus ook doen.. :)

We hebben vandaag even gekeken naar een nieuwe auto.. een Peugeot 307 Station... Erg mooi; glazen dak en leren bekleding.. Ideaal voor ons.. Maar we kijken nog even verder.. Niet gelijk op het eerste beste paard wedden hè? ;)

En nu weer bezig in de kinderkamer..

@ Rach: Ja, lijkt me inderdaad ook heeel gek. Nu valt alles van die dag op z'n plek en ook iedereen maakt het heel anders mee... Tuurlijk is Jordy's verdriet er niet minder om.. maar voor jouw is het gewoon ook anders.. Je hebt haar gevoeld en je 'kende' haar eigenlijk al zo goed..
    Het is ook gewoon zo oneerlijk! Maar bedenk je goed: het geluk komt echt weer terug en voor jullie komt die tijd écht nog wel.. :D (al had het nu gewoon zo moeten zijn... )

14. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Wat zijn jullie rustig meiden? Genieten van de laatste dagen mooi weer..? :p

Hier is de babykamer muur SNOEPJES ROZE! :D :D

I love it!

15. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren

oh fantaastisch ...foto foto hahahah

Hier vanacht een bloeding gehad , na het vrijen...schrok me kapot, en jac niet minder geloof ik....
    Pfffff..gelukkig zette het niet door, en is er nog geen sprake van een miskraam volgens de VK, zou het komen omdat mijn vaginawand beter doorbloed zou zijn...volgende week mag ik komen voor een echo...deze week had het geen zin..zou tevroeg zijn...
    Aan de ene kant maak ik me lichtelijk zorgen..aan de andere kant totaal niet..want het voelt verder goed..nouja...we zullen zien volgende week...
    Hebben jullie dit ook wel eens gehad?

16. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Haha ja ik denk het. Ik ben zaterdagavond weer eens een keer uit geweest met me vriend. Heb lekker de hele nacht staan dansen! Heerlijk! Was wel weer even wennen hoor.. voelde me op het begin toch aardig stijfjes haha :oops:
    Maar de kleine bij me ouders gelaten, daarna sochtends ook bij hun in de logeerkamer het bed in gekropen. De volgende dag zorgden hun voor Dylano en hebben wij lekker kunnen uitslapen!
    Hadden me ouders ontbijtje gemaakt die we die middag in de tuin opaten. Vervolgens terug richting ons huis, even snel nog boodschappen gehaald, waarna mijn broertje en zijn vriendin heerlijk voor ons hadden gekookt! (Me broertje woont tijdelijk bij ons.) Een topweekend dus! :D

Helaas, morgen is het al zover en hij heeft het nog steeds niet onder de knie :cry: alhoewel hij het in mn droom van vanacht het wel kon :)
    Ach we maken het gewoon gezellig. Uiteraard hang ik slingers en ballonnen op, zal hij vast wel mooi vinden 8)

Maar rach, dat hebben jullie wel mooi gedaan dan! Het ziet er echt netjes uit!

Ja echt he.. het blijft je raken. Denk gewoon om het idee dat het jouw vent ook had kunnen overkomen. Moet er niet aan denken.. :(

Hij zit nu weer in duitsland voor oefening.. Hij mist dus de verjaardag van de kleine.. net zoals de geboorte.. pf.. baal er echt van! Hij mist alle leuke en belangrijke dingen, omdat hij haast nooit thuis is! Elke keer als hij thuis komt, moet ik hem weer een update geven van wat er allemaal gebeurt is en wat Dylano nu wel en niet bijgeleerd heeft..
    .. Het zij zo..

17. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Zo Diaan, kan begrijpen dat je je levenloos schrikt! Ik heb dat gelukkig niet gehad, maar wat de vk zegt klopt wel hoor. ;) En je hebt geen miskraam gehad volgens haar, dus dat zit goed!

18. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Oh Diaan! Ja, daar schrik je idd enorm van! Ik heb het ook één keer gehad na het vrijen.. Maar het was echt bloed als wat je hebt van een wondje, niet dat het eruit blijft 'stromen' zeg maar.. Dus ik maakte me toen ook geen enorme zorgen..

Ik ga vanaf vandaag halve dagen werken. Heb 't idee dat mijn collega's het allemaal maar onzin vinden, vindt het zo'n naar gevoel dan.. :rolleyes:

19. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Lieve Rach,

Wat een pràchtig filmpje heb je in elkaar gezet van jullie wondertje! Echt schitterend! :D Ben zo trots op je/ jullie.. En nu maar duimen dat jullie binnenkort weer zo'n mooi wondertje in jullie armen mogen sluiten..

*duim duim*

20. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Nee me vent zit in de 12e infanteriebataljon. Hij was afgelopen najaar in Afghanistan, dus hoort niet bij die militair.
    Ik ben er ook niet echt bekend mee hoor ;) Heb ook geen flauw idee welk bataljon od wanneer waar is..
    En wat bedoel je met hoe lang is dit?

Deel Deze Pagina