Nee joh, ben je gek! Je bent hoogzwanger hoor! Lekker rustig aan doen dus! Je hebt je waarschuwing al gehad.. Wat voor werk doe je? Ik werkte toendertijd als kassiere.. gelukkig plande de hoofdkassiere me uit haarzelf al voor korte dagen, want me rug ging echt kapot daar! Ik was zó blij toen ik verlof kreeg!
Bo lekker laten doen hr, mensen zullen het nooit begrijpen, hoeveel ik commentaar heb gehad dat ik minder wilde werken of dat het tillen niet meer zo goed ging. Is allemaal niet belangrijk, jij en jullie tuttenbelletje dat is belangrijk. al zou je compleet stoppen, als dat beter is dan hebben ze het maar mee te doen. Nu begint het grote genieten meis halve dagen lekker thuis, bij rusten en genieten van je vrije tijd heeerlijk! Ja ik vind m'n filmpje zelf ook wel heel mooi, gister zelf een middagje mee bezig geweest. Toen die af was en ik bekeek hem in totaal, tranen over mijn wangen... (voor de mensen die hem willen zien, als je onder mijn bericht op 'website' klikt kom je op mijn hyves daar sttaatie) Wij hebben er zelf wel een goed gevoel over, een brusje. Gaan we gewoon voor... Weetje wat grappig is, nu ik alle foto's terug kijk van Jaylie vind ik haar eigenlijk geen roze typje. Tis echt een pittig ding. Wij hebben dingentjes gehad, aan roze tutjurkjes die ik haar nooit had aangetrokken waarschijnlijk. Gek he?
Gelukkig diaantje! kan me voorstellen dat je schrikt... leuk hr volgende week een echo! Heb je al gevoel wat het wordt?
@ Meetie: Ik werk als intercedente voor een groot landelijke uitzendbureau.. @ Rach: Haha.. Ben heel benieuwd hoe ons meisje zal zijn.. Misschien idd net als wat jij zegt.. helemaal geen roze typje. Wanneer hebben jullie weer groenlicht voor een tweede? Ach, dat is ook zo.. ga me er steeds minder van aantrekken. Ik voel me er wel lullig onder, omdat ik anderen met mijn werk op zadel.. maar ja, wil ook gewoon nog even genieten van de laatste weekjes. De tijd vliegt voorbij..
haha of misschien is jullie tuttebelletje juist wel een roze typ tja groenlicht voor een tweede, we hebben eigenlijk nooit rood licht gehad. De onderzoeken zijn nog niet helemaal afgerond maar met wat we al weten zal het geen gevolgen hebben. We laten het op z'n beloop gaan en we zien het wel... Snap wel dat je dat lastig vind, je collega's 'opzadelen' maar daar moet je je maar niks van aantrekken.
Ja, dat is ook zo natuurlijk... Maar omdat je eerst aangaf dat jullie 2 maanden moesten wachten.. Maar als de onderzoeken niets zorgwekkends aangaven voor een tweede... Gewoon rustig aan doen en als het zo is; dat is het zo (en zijn we stiekem hier allemaal wel heel blij, haha.. ) Zo, moet nog een uurtje.. Wat gek, hahah..
Wat lekker bo! haha Ja wij zelf ook wel hr, het is toch wel een mooi vooruitzicht. Heb zelf het idee dat het niet zo heel lang zal duren, maar ja dat zullen we gaan zien. Eerste wat er hier in huis komt is een angelsound! en meis wat zijn de plannen voor vanmiddag?
Ik heb ook een Angelsound.. Zo rustgevend als je een keer twijfeld of alles wel goed is! Ideaal.. Ik denk ook niet dat het bij jullie heel lang zal gaan duren.. Weet niet waarom, maar zo'n gevoel heb ik... Ik ga es even lekker op ons patiootje in de zon zitten... hihi.. Boekje erbij..
Goedzo doe de beentjes ook maar omhoog ik lig nog lekker in bed met de laptop en mijn schatje, maar die moet gatsie nu weer ffies naar zijn werk. ff praatjes maken met mensen... over het snel zwanger worden... mijn tante heeft een 'gave' ze had Jaylie ook al bij ons gezien. Dat het niet zo mocht zijn heeft ze gelukkig niet gezien, daar wordt ze voor beschermd. Maar ze zei dingen afgelopen vrijdag. Ze had ons babykamertje nog nooit gezien dus die liet ik zien. vraagt ze: wat ga je met het kamertje doen? ik zeg: we laten hem zo, is met liefde bij elkaar gezocht. zij zegt: Zou ik ook maar doen als ik jou was. Terwijl ze dat zegt gaat ze over mijn buik aaien. Toen later vroeg ze naar me nieuwe spijkerbroek, dus ik zeg: dit is de enige spijkerbroek die ik aan kan. zegt zijh meis over een paar maanden kan je je andere kleding weer aan. (of ze nou mijn oude kleding bedoeld of mijn zwangerschapskleding ik weet het niet). "s avonds gingen ze weg en ze knuffelt me. Kijkt ze me aan en gaat heel breed glimlachen, waarop ik vraag: wat glimlach je? zegt ze: volgend kindje MOET wel bij ons komen logeren hr! haha maf mens
Ohh.. heerlijk! Tja, werk hoort er ook bij hè, jammer genoeg.. Moeten toch centjes binnenkomen.. Ik denk dat ze best eens gelijk kan hebben meis! Ik heb ook echt het gevoel dat het bij jullie gewoon niet lang gaat duren.. Wel bizar eigenlijk, dat ze het zo aanvoelt. Maar als ze het bij Jaylie ook al voelde.. En als het nu geen meisje wordt.. dan de bloempjes weer van de muur?
haha nouja klinkt heel stom en het maakt me ook werkelijk niets uit of het een snottebelletje of tuttebelletje zal zijn, maar ik denk dat de bloemen er wel op kunnen blijven staan... Ik heb er wel vertrouwen in, we hebben goede afspraken gemaakt met Jaylie dat ze een mooi brusje uit zal zoeken, als de tijd er klaar voor is. ga je trouwens na je verlof weer fulltime werken?
Natuurlijk maakt het niks uit.. Elk gezond kindje is welkom, toch? Dat gaat hier net zo hoor.. al vond ik een meisje toch wel heel leuk. Ik ben inmiddels thuis... Heerlijk.. Na m'n verlof wil ik wel weer fulltime gaan werken.. hoewel ik parttime ook niet erg vindt, denk ik.. Heb ik ook wat meer tijd met de kleine.. Ed zei gisteravond dat hij het nu toch wel erg spannend begon te vinden.. hihi.. Hij realiseerde het in een keer toen de verloskundige zei dat we binnen 5 weken toch wel alles klaar en af moesten hebben.. voor het geval dat.. Je had die oogjes moeten zien!
Ach je kan altijd kijken hoe je je voelt als je weer moet beginnen. Als fulltime niet goed voelt, kan je altijd nog parttime gaan of andersom. Ja het gaat nu rap! De tijd vliegt zeg! Hoop dat ik er snel weer over mee kan praten en dat ik al snel net zo dik ben als DIAANTJE! haha zo'n mooie buik al met 5 weekjes Voor je het weet heb je verlof meissie! Mag ed wat vaker thuis blijven in aanloop naar de bevalling. Jordy is nu naar havelte ff bij 42 babbelen, misschien komen ze elkaar nog wel eens tegen in de toekomst...
Ja..dat zou echt grappig zijn! Wat voor functie heeft Jordy precies? Ed heeft nu wel geregeld dat hij niet mee op oefening hoeft eind november begin december.. Dat scheeld. Verder neemt ie regelmatig een dagje vrij.. Ja, Diaantje heeft écht al een mooie buik he, met 5 weekjes..
gelukkig dat zou wel super zijn als hij stand-by zou staan. hoe denk je dattie zich houdt tijdens de bevalling? wil je trouwens alleen ed erbij hebben?
Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee hoe hij zich gaat gedragen tijdens de bevalling. Hij zelf is er nogal nuchter over.. maar ik weet niet.. Als het eenmaal begonnen is.. hihi.. Geen idee. Ben wel ontzettend benieuwd. Je leert elkaar dan wel érg goed kennen.. Ik wil inderdaad alleen Ed er bij hebben. Heb met m'n ouders en schoonouders afgesproken dat zodra het begint, ze worden ingelicht en als ze er is.. dat ze dan kunnen komen. Dat is eigenlijk puur uit zelfbescherming; ik moet altijd erg aan veranderingen wennen en wil graag eerst met z'n drieëen even genieten voordat iedereen komt.. daarna is iedereen natuurlijk van harte welkom! Maar goed; dat zeg ik nu.. wie weet zijn de omstandigheden wel heel anders. Niemand weet hoe haar bevalling loopt.. Hoe was het bij jullie dan? Jordy alleen erbij of nog meer mensen?
ik heb precies hetzelfde als jou afgesproken met onze families, dat ze wel bij mij in huis mochten zijn maar niet in de buurt nouja heel de fam. zat er ook, maar toen moest ik halsoverkop naar het ziekenhuis en daar heeft de hele bups gewachten alleen mijn moeder had schijt aan alles en is zo de verloskamer binnen gelopen en heeft me geholpen met bevallen. Altijd gedacht dat ik dat niet zou willen, maar nu ze er was was het wel heel fijn... Daarbij was natuurlijk de kraamzuster er, mijn eigen verloskundige en op de achtergrond geruisloos de gyn. Ik dacht altijd dat jordy flauw zou worden. maar hij is echt super dapper. Hij zei me: je kan het, nog eventjes, je doet het goed! duwen duwen duwen. En alsmaar mijn hoofdje deppen in de pauzes. Maar op een heel rustige manier. Phoe wat ben ik toch gek op die jongen... Denk dat ed ook wel dapper zal zijn... denk ik zomaar
Ik weet het niet.. Ik durf het echt niet te zeggen.. Hoop het wel, want denk dat ik hem enorm nodig zal hebben dan.. Wat lief van je moeder! Heb je een goede band met je moeder? Mijn moeder en ik zijn erg close.. ik zou niet zonder haar kunnen..
haha denk je dat hij durft te kijken hoe ze echt geboren wordt? jordy heeft niet gekeken, mijn moeder wel haha. En zoals ik al zei lag ik daar met een perfect geschoren lichaam. Het is waar; op dat moment geef je er geen drol om haha... Denk dat wel dat Ed je goed bij zal staan, weet ik wel zeker! goed hard in zijn hand knijpen. Ja ik kan goed met mijn moeder, wij zijn het niet altijd eens met elkaar keuzes maar goed dat hoeft ook niet. Maar ben eerlijk gezegd altijd pappa's meisje geweest... en ja hr volgens mij ben ik ongesteld geworden (ik doe alles wel in rap tempo he?)
Volgens mij ben je nog nooit zo blij geweest met ongesteld worden, of wel? Ik ben echt een mamma's meisje.. we zijn het ook niet altijd met elkaar eens.. maar dat hoeft ook niet. Met mijn vader heb ik helaas weinig contact. M'n ouders zijn vroeg uit elkaar gegaan.. en beiden inmiddels weer hertrouwd. M'n vader en ik; tja.. we zijn als vuur en water. Het klikt gewoon niet en er is te veel gebeurd.. Erg jammer. Maar inmiddels is m'n moeder wel weer hertrouwd met een erg lieve man.. (al 16 jr! )