Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    ooooh kijk, dat vult dan toch een soort plekje waar een pappa-figuur zou moeten zijn...
    mijn ouders zijn ook uitelkaar maar toen was ik al 12 dus das toch nog anders. Ik ben sindsdien altijd bij mijn vader gebleven.

Ja het voelt wel duidelijk als ongesteld zijn... joh das lang geleden, we hangen de vlag uit! ja stel je voor dat het nog een half jaar ging duren... dan was ik niet blij!
    1x ongesteld worden vind ik trouwens wel genoeg ;) hahaha

Weetje bo wat mooi is, zodra jullie dochter er is dan moet je eens naar ed kijken. dan is het net of hij altijd al pappa is geweest, das mooi joh!
    Zelfde geldt voor jou hr meissie, alsof je nooit anders dan mamma bent geweest... phoe wat is het eigenlijk allemaal toch bijzonder he?

2. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ik ben gewoon zo benieuwd. Het begint nu ook zo enorm te kriebelen... Heerlijk! Oeh.. ik krijg gewoon kriebels, hahah.
    Ik vond die foto van Jordy ook zo lief, toen hij Jaylie ging omkleden.. en die dat hij met haar op de bank (?) lag.. Die in het filmpje voorkomen. Erg vertederend! :)

3. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Oh Bo die kriebels gaan ook nooit over hr, ik heb ze nog steeds...

Ja lief is hij he? Ja nu wij zo iets intens hebben meegemaakt hebben weten we dat dit voor altijd is. De band die jordy en ik met elkaar delen is zo sterk, dat niemand anders zou kunnen begrijpen.
    Was zo lief hij zei tegen me, de week dat jaylie geboren was: 'ik hou zo veel meer van jou sinds deze week, moet je kijken wat voor moois je me hebt gegeven'.
    Als ik die foto's van ons bekijk waar hij jaylie vast heeft, heb ik echt vlinders in mijn buik. Ben ook nog zo verliefd op mijn 2 grote liefdes... haha soms kan ik jordy wel opeten zo schattig :D
    Doet me goed dat je mijn filmpje mooi vind, zelf gemaakt :D

ben ook zo benieuwd naar jullie tuttebelletje! ik kom d'r wel bewonderen hr, als dat mag haha

4. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ja, die foto's zijn zo vertederend! Hoe heb je het filmpje gemaakt? Bepaald programmatje? Vindt het erg mooi.. Met hoeveel weken had jij trouwens positief getest en wist je van te voren al dat het raak was? Ik had dat namelijk wel... Ik wist gewoon zeker dat er twee streepjes op de test zouden verschijnen.. Heel apart.

Heb ik soms ook met Ed hoor.. Dan kan ik 'm wel plat knuffelen.. Helemaal verliefd nog, hoop dat dat nooit meer weggaat.
    Túúrlijk mag je haar komen bewonderen! :D

5. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    ja wist het zelf ook al wel. maar de test zei elke keer van niet. wel 4x negatief getest. pas anderhalve maand later hoppa 2 streepies.. opzich ook heel apart...

ik heb het met windows moviemaker gemaakt. wist zelf niet dat ik het kon!

Joehoe maar ik eis wel knuffeltijd op hr, minimaal een kwartier!

6. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Sorry, was even boodschapjes doen en kwam langs Villa Happ (werkt een hele goede vriendin als bedrijfsleidster).. En ja, daar waren natuurlijk weer erg leuke (baby)kleertjes binnengekomen.. en gingen we nog even samen koffieleuten.. :p Hmmm denk dat ik wel kan wennen aan halve dagen werken ..:p

Pas anderhalve maand later? Dat is ook apart..zit je zolang in onzekerheid! Ik testte 2 dagen voor NOD al positief.. echt twee vette strepen.. haha. Ik was zó blij toen... Heb de hele dag lopen glimlachen.. :p

Natuurlijk mag je knuffeltijd.. jij mag zelfs wel 20 minuten.. ;) :p

7. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    He meiden, kletsen heel wat af hier..hou het niet meer bij hoor hahahah

wat mijn buikje betreft..is wel groot he voor 5 weken..iedereen denkt dat het minstens 2 zijn of dat ik veel verder ben dan 5 weken ..we zullen zien...
    Ben heel benieuwd naar de echo..zal wel niet heel veel tezien krijgen..als het hartje maar klopt..dat is het belangrijkste denk ik dan maar...
    Heb zelf het gevoel dat het een meisje is...( of hoop ik dat ..... :p )
    Weet al helemaal hoe ik de kamertjes wil hebben als het een meisje of een jongen word.., hebben al namen etc ..heb er helemaal zin ..

@ Bo...heb je foto's van het kamertje van tuttebel...ben zo benieuwd....
    @ Rachje..prachtige film...zo'n mooi eerbetoon..
    Weet zeker dat er gauw een brusje komt....

8. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Diaantje, ik maak fotootjes als het kamertje helemaal af is; beloofd! :) Het is nu nog helemaal niet mooi.. (op de roze muur na dan.. :p) We zijn nu met het plafond bezig, jeeeeeeee wat een pokkewerk zeg! Bah! Het zijn allemaal houten schrootjes die ik helemaal niet mooi egaal krijg, daar kan ik me zó aan ergeren..

Maar goed, het moet af deze week.. want komend weekend wil Ed de meubeltjes in elkaar zetten..

Je buikje is inderdaad echt al groot voor 5 weken! Leuk toch? Kun je lekker showen.. hihi.. En je moet niet vergeten dat je ook al twee kids hebt.. alles is natuurlijk al wat meer uitgerekt (wat klinkt dat raar, haha).. Maar wie weet.. een tweeling.. hardstikke leuk! Is er kans op?

9. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    hahaha, ja ik ben ook zo pietje preicies als het op kamertjes aankomt...en helaas ben ik de enigste hahahah
    Word vast prachtig meis...
    Wat de "tweeling "betreft...zo ver ik weet komt het niet voor in onze familie, of die van Jac....
    Maar jac gaat prat op zijn "super zaad" dus wie weet ..hij zei altijd al..let jij maar op...voor je het weet zijn we zwanger hahaha..en hij had gelijk....dus wie weet heeft hij nu weer gelijk hahahahah
    zal toch niet... :(

nee joh is er gewoon 1 hoor, die al net wat jij zegt in een gespreid bedje komt door zijn/haar broertjes hahahaha

10. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hihi.. Ach, je weet maar nooit. Mannen praten altijd over super zaad.. hahah.. Dat zei de mijne toen ook.. Hoe heb je het trouwens aan iedereen verteld?

11. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Ja heb het nu wel gedaan..gelijk maar op hyves gezet...
    Wilde het eerst nog voor me houden..maar mijn zus kon haar klep niet houden, dus wist iedereen het al...was nog net op tijd om mijn ouders tevertellen...
    Baalde wel enorm, maarja..kan het ook niet echt ontkennen meer he ;) ..dus na de belangrijkste personen in ons leven ...toen maar op hyves gezet...stoot ik niemand meer voor zijn hoofd hahahah

12. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Zo, hele verhalen weer :)

@ Rach..
    Ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen..
    Ik kreeg al steeds een brok in me keel bij het zien van de foto's, maar nu had ik echt moeite om het filmpje zelf te bekijken door de tranen heen..
    Ik ken je dan wel niet, maar ik voelde zó veel liefde erin, het was zo mooi en lief, en toch ook zo oneerlijk..
    Ik hoop echt dat je snel een nieuw wondertje krijgt, dat hebben jullie echt verdiend!

Liefs, Meetie

(Welk nummer heb je trouwens gebruikt.. echt een mooi nummer!)

13. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    hallo meiden,

weer lekker door gekletst hier! ik ben vanmiddag weer naar Jaylie's plekje geweest. Wij hadden er vorige week roze grote natuurstenen rondom neergelegd met wit split binnen in. Heeeel mooi en bij haar ligt een jongentje waar niemand meer naar gekeken heeft (ook op de dezelfde dag geboren en overleden) dus daar legde we steeds hetzelfde neer wat we voor Jaylie ook hadden gekocht. Nu hebben zijn ouders ook zijn plekje opgeknapt precies hetzelfde als ons alleen andere grote stenen. En ze hadden Jaylie's kaarsjes aangestoken... Toch mooi.

Vanochtend de dokter over de vloer gehad, hij had bericht gehad van de gyn. wat er gebeurd was en hij was best wel geschrokken. Maar hij zei dat wij het heel goed deden en dat we het postieve in dingen wilden zien vond hij heel mooi. Ook vroeg hij of we meteen weer zwanger wilden worden en of dat bij Jaylie lang op zich had laten wachten.
    Wat trouwens niet zo was. Ik was van Jaylie dezelfde maand nog zwanger. En hij zei dat dat mooie vooruitzichten waren en dat hij vond dat we er gewoon voor moesten gaan. Hij vertelde ook dat hij zelf ook een kindje is verloren na 6 maanden zwangerschap. Dus hij begrijpt ons perfect... das wel fijn!

Lieve meetie, dankjewel. Toen we elkaar voor het eerst hier spraken dacht ik dat je me voor gek verklaarde dat ik zo snel na Jaylie misschien wel zwanger wilde raken. Ben blij dat je dat zegt. Ben ook blij dat jullie mijn filmpje mooi vinden. Schatje he?

Liedjes is van Celine Dion - Fly

14. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ben blij dat de dokter zo positief reageerde! Dat doet jullie vast ook goed en geeft echt weer moed om verder te gaan. Wat lief van die andere ouders.. hebben ze dus toch nog iets moois van het plekje voor hun zoontje gemaakt.. :)

Ik wilde net even snel eten halen voor vanavond.. had ik het gevoel dat ik bijna van m'n stokje ging in de supermarkt.. Menn.. vreselijk. Ik werd misselijk, m'n rug deed zo'n pijn.. En kan zo wel weer slapen.. Hoort dit erbij meiden?

15. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Ja ben er ook blij voor dat ze zijn plekje hebben opgeknapt en dat ze door ons positief geinspireert zijn om er iets moois van te maken!
    De dokter kon het trouwens ook niet helemaal bevatten dat het 'mis' is gegaan na 40 weken en 1 dag.

Ik had gister een hele slechte avond. Ik heb op haar kamertje heel hard gehuild. Soms voel ik me zo schuldig en zo. Terwijl ik weet dat ik er niks aan had kunnen doen... maar soms bekruipen die gevoelens mij wel eens... en dan opeens is het goed, krijg ik een rustig gevoel, houden de tranen op en kan ik weer glimlachen...

Tja dames vandaag alweer 3 weken geleden...

Lieve Bo bisschien heb je ijzer te kort. Ik was rond diezelfde tijd alleen maar bleek en moe. Zou de vk maar eens vragen meissie. Vragen kan geen kwaad!

16. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Ah echt mooi dat die ouders nu ook er wat moois van maken. En wat lief dat ze nu ook de kaarsjes bij Jaylie aanstaken!

En wat fijn dat jullie dokter er zo over mee kan denken! Dit geeft je inderdaad wel wat meer zekerheid he.

Die schuldgevoelens horen er denk wel bij.. Maar ben blij te horen dat je er wel weer steeds goed uit komt!
    Het is niet niets, je bent echt sterk, heb ik echt respect voor! Je doet het echt goed.

En ik denk dat het dan een misverstand was, want ik verklaar je niet voor gek hoor ;)
    Vond/ vind het gewoon best moeilijk om dit onderwerp steeds op te halen, misschien dat ik daarom wat kortaf od klonk..? Het was niet mijn bedoeling. Ik vind het juist heel mooi dat je zo snel al weer klaar bent voor de volgende!

En Bo, misschien heb je inderdaad ijzer tekort? Of je had zowiezo die dag wat minder goed gegeten? Al was het zomer zou ik zeggen dat het de hitte kon zijn.. maar daar is nu ook niet echt sprake van :rolleyes: *vriest hier weg..
    Je kan het inderdaad gewoon navragen.

Zo, Dylano is nu geen baby meer! Echt raar..
    Gister was dus zijn verjaardag.. haha je had hem moeten zien toen we de kamer in kwamen! Hij keek zijn ogen uit! Ik moest bij elke ballon of slinger stil staan zodat hij er uitgebreid naar kon kijken en wijzen :)
    Het kaarsje blazen hebben zn opa en oma maar gedaan haha
    Maar hij kon wel zelf zn kadootjes open maken en vond de taart echt goud :) Al voor dat ik het voor zn neus had gezet, had hij hem al op :)
    Zo.. 's ochtends durfde ik me bed niet uit te komen :( Ik moest de verjaardag regelen van 'mijn kind'. Voelde me ineens zo een grote volwassen mens moeder ding.. echt eng.. ben blij dat zn verjaardag voorbij is.. en ik weer lekker de jonge meid/ jonge moeder uit kan hangen :D

17. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    He meiden hoe is het hier,

@meetie...van harte nog met je zoontje..ja ze worden snel groot he...de oudste van mij zit al op de hoge school..dus geniet er nog maar ff lekker van hahha
    @Bo ..klinkt als ijzer tekort...heb ik ook altijd last van tijdens de zwangerschap...gewoon ff aan de VK vragen..krijg je gewoon pilletjes..ga er maar vanuit dat ik ze deze keer ook maar weer ga krijgen...maar vervelend is het wel...
    @rach...wel prachtig dat er speciaal een plekje is voor engeltjes ..hier heb je dat helemaal niet volgens mij..
    En ff huilen, geeft helemaal niets, is een logisch proces..zal wel vaker gebeuren meis, het is toch een gemis..ook al heb je het geaccepteerd...
    lekker blijven kletsen erover, krijgt het ooit een plekje!

Hoe gaat het met de andere meiden?

Hier gaat ie wel...krijg nu wel vaker misselijke aanvallen...lijkt wel of het van de thee komt.....mijn lievelings thee..MINTY MAROCCO...nouja...moeten we maar weer op zoek naar een andere thee...hoop niet dat ik helemaal niet meer tegen thee kan...lust niet anders.. 8-[

18. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Goedemorgen allen! :)

Hier ook even weer een berichtje van mij. Ik weet al hoe het kwam dat ik zo duizelig was.. Ik was namelijk onder de zonnebank geweest.. (maar 20 min. overigens.. en m'n buik goed afgedekt..) Maar de rest van m'n lichaam is onwijs verbrand! AUW! Terwijl ik een olijfkleurige huid heb en eigenlijk nog nooit verbrand ben.. (zwangerschapshormonen zorgen werkelijk waar voor de gekste dingen.. ). Dus ik heb gisteren echt gewoon NIET kunnen lopen van de pijn.. enne.. daarom was ik waarschijnlijk zo misselijk en duizelig... Dom, dom, dom natuurlijk maar ja, ik verwachtte totaal niet dat ik zou verbranden..

Het gaat nu al ietsje beter.. maar mijn hemel, wat doet dat pijn zeg!

@ Rach: Ja, meis.. Dat gevoel komt vast nog wel terug. Maar je moet jezelf nergens de schuld van geven.. Het is iets waar niemand waarschijnlijk iets aan heeft kunnen doen. Je bent zo sterk; dat is echt niet te bevatten. Het gemis blijft, maar de liefde voor Jaylie is velen malen sterker.
    Dat het al weer drie weken geleden is.. De tijd gaat zo ontzettend snel..
    Ben je trouwens ook echt ongi geworden?

@ Meetie: Nog gefeliciteerd met Dylano! Hoop dat hij, ondanks dat z'n pappa er niet was, toch een mooie dag heeft gehad! Tja, nu is hij geen baby meer.. Ook wel jammer hè?

@ Diaantje: Ohhhh oohhh.. de misselijk neemt toe! Vreselijk vond ik dat.. Ik was ook echt afgevallen in die periode ipv aangekomen.. Nu zit het er inmiddels al wel weer aan hoor.. hahah

19. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Dankje :D Volgens mij vond hij het wel een leuke dag hoor. En anders hebben we van het weekend nog een kans. We vieren het Zondag namelijk nogmaals voor me vriend, oma en derest die er dinsdag niet bij kon zijn ;)
    Zo, gelukkig duurt het wel nog even voor Dylano naar de hoge school schaat :D Maar het gaat inderdaad hard zeg.. best jammer.. Ik begin toch wel steeds vaker te denken, dat het steeds minder lang zal duren voor er weer een volgende komt :) Eerst had ik het idee van, als Dylano 4 is en naar school gaat.. Maar ik zit nu al bij het moment dat hij straks praat en loopt.. en het baby er totaal vanaf is.. Maar goed, uiteindelijk laten we het de natuur beslissen ;)

En dat is vervelend he, dat je door je zwangerschapshormonen ineens hele andere dingen kan en juist niet, wel en juist niet lekker vind, etc..
    @Bo, vervelend dat je je hebt verbrand :confused: En dan zeker ook niet alleen bij je schouders ofzo? Ik kan me indenken dat dat geen pretje is!
    Maar wel fijn dat het nu wat beter met je gaat, nu nog maar even wachten tot je huid weer genezen is ;)
    @Diaan, lullig he, dan is het ook gelijk iets waar je gek op bent! Ik was toentertijd echt weg van kip, maar toen ik zwanger werd vond ik het ineens smerig! :( Ik kon wel janken haha.. nu vind ik het dan niet meer zo vies, maar het is niet opnieuw me favoriete eten geworden.. echt raar :(

20. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Haha.. Ja, niet alleen m'n schouders.. Ook m'n billen en benen hebben het erg zwaar momenteel.. Vooral m'n billen, hahaha..

Ik heb dat niet echt, dat ik iets echt niet meer lust.. Al drink ik wel wat minder koffie dan voorheen...

Deel Deze Pagina