Joh wist niet dat je met je zwangerschap nog lekker onder de zonnebank mag...bied perspectief..al is het maar 10 minuten dan hihih Ga zo lekker broodjes gezond maken, komkommertjes, tomaat, uitjes, ham, kaas, eitje Jammie....ik ben wegggggggggggggggg enne kip..........heerlijk........weet je waar ik de laatste paar dagen onwijs zin in heb...WRAPS... ..vanaf het moment dat ik opsta tot dat ik naar bed ga...maarja..heb het dinsdag al gegeten..kan niet aan de gang blijven hahahah ga even eten meiden..tot laterrrrrr xx
Ik ben er ook zo vandoor.. Ga even lunchen en daarna even naar het CWI vacatures afgeven inzake de Banenmarkt waar we zaterdag staan.. Goede kandidaten binnenslepen, haha.. En dan ben ik alweer VRIJ. Ik kan er wel aan wennen hoor, die halve dagen..
Eet smakelijk meiden Ik ga denk zo even de laatste punt kersenvlaai eten! Ben nu ongesteld, kan maar niet stoppen met eten hahaha
Goedemorgen! Weer een vroege vogel... Nog een paar uurtjes en dan: weekend! Heerlijk.. Dit weekend willen we de babykamer afmaken! Verder nog geen plannen... jullie?
nou wij beginnen altijd me de zin " dit weekend ff niets hoor.!...." ...helaas zit dat er eigenlijk bijna nooit in..dus dit weekend weer compleet volgeboekt zaterdag..om 8:00 en 12:00 moeten de mannen voetballen, daaarna snel even boodschappen doen, Daarna snel even een kadootje scoren voor ons nichtje die viert haar verjaardag, word 6 dus word weer een hele opgave ... savonds heeft marvin een kinder feestje..ja tijden veranderen meiden..wij hadden het vroeger op de woensdag middag..neeeee..tegenwoordig is het op de vrijdag of zaterdag avond tot een uurtje of 11 (mannetje is 10 ) en dan nog het liefst met een thema....deze keer is het een griezelfeest. zondag , krijgen we vrienden van ons die gezellig blijven eten...druk druk druk dus hahahahah
Nou, hier ook een vol weekend hoor! Eind van de middag komt me vent weer thuis na zn oefening Duitsland! Zaterdagochtend heb ik een afspraak. Half 1 geloof moet me mannetje voetballen, We moeten boodschappen doen, die avond geeft een vriendin een feest waar ik heen ga, dan zondag vieren we Dylano zn verjaardag nogmaals dus die ochtend weer vroeg op en richting me ouders, waar het wordt gehouden. En dan is het weekend weer voorbij Hoe is het met je verbrandheid Bo? Irritant dat het ook op je billen is! Ken je meteen moeilijk zitten enzo
morgen meiden..hoe was jullie weekend... Hier weer eens chaotisch druk..zoals gewoonlijk....morgen lekker naar de VK..ben zo benieuwd..hahaha...ook al zien we w.s helemaal niets hahahah...heb er onwijs zin in !
Goedemorgen iedereen! Ja, kan begrijpen dat het erg spannend is! Wij hebben gisteren de babykamer helemaal afgemaakt (op wat kleine dingetjes na.. ). Hij is zó mooi geworden! Ben er zo blij mee.. Foto's volgen nog hoor.. Ik kijk uit naar m'n verlof...
Hey dames.. jeetje zeg, jullie lullen wat af heur, kan et niet allemaal bijhouden.. dus hier maar ff update van ikke.. Deze week manlief weer op bivak, hoorde net dat er iets was afgelast, dus hij gaat morgen pas, dus deze avond en nacht nog lekker thuis.. Verder heb ik deze week ook te horen gekregen dat mijn mannetje in november/december weer voor 4 weken naar Noorwegen gaat... dat is natuurlijk wel weer erg klote... Gelukkig is hij met kerst er wel weer... Het stukje Aruba dat wordt nog vervolgd, maar als ik het allemaal zo aan heb gehoord dan klinkt het alsof we er volgend jaar er heen gaan... Afgelopen weekend weekendje met vrienden in een huisje in de Veluwe gezeten, was erg gezellig, dus zeer GESLAAGD! Nou verder geen nieuws meer.. Oh Bo lees dat je je babykamertje helemaal af hebt gemaakt, leuk, ben benieuwd naar je foto´s heur.. En Diaan, wanneer had je de echo nou, je hebt idd al een flink buikje... spannend hoor.. Ben weer op zo´n punt dat ik de kriebels krijg.. (de kriebels van het zwanger zijn) Maar daar zijn we gewoon nog niet over uit! Ga mijn meisje ff uit haar bedje halen, ze slaapt al vanaf 10.15. Is niet erg , maar wil nog ff de hort op hihi. groetjus meiden
Zo, hier was het ook wel aardig chaotisch zeg! We hebben niet eens boodschappen kunnen doen, dus ik ga zometeen maar even het belangrijkste halen! Bwhahaha Dylano zat nu net met een ballon te spelen. En je raad het al.. hij klapt.. Zit hij nu echt zo heel verbaast om zich heen te kijken en te zoeken van "huh waar is die ballon nu ineens heen? hahaha je zou het echt moeten zien! Maar Bo, leuk dat je kamertje vrijwel af is zeg! Ben ook benieuwd naar de foto's Eliesja, Wat vervelend dat hij naar Noorwegen moet, koudweertraining toch? Maar wel beter dat hij er weer is met kerst ja! Dat zou me echt kut lijken zeg! En jullie gaan naar Aruba op vakantie? *kijkt je jaloers aan.. haha
Nee meetie geen koudweertraining, dat heeft hij al lang gehad hihi Hij gaat daar heen voor een ski-leraren opleiding. Heeft hij vorig jaar ook gedaan, maar helaas niet helemaal af kunnen maken en hij wilde het erg graag afmaken, maar had het er wel moeilijk mee om ons weer achter te moeten laten.. Ach en wie ben ik, om hem dat niet te laten doen! Het is wel lang, maar we overleven het wel. En nee geen vakantie, dit zou dan voor 3 jaar Aruba zijn.... voor mij vakantie, maar voor hem werken haha
O ok, op die manier.. Maar toch, Aruba klinkt wel lekker Maar lijkt je dat niet moeilijk dan? 3 jaar van huis zijn zegmaar..
Nou toen we het er over hadden toen heb ik wel ff moeten nadenken... Met somige momenten vind ik het nog steeds moeilijk, maar ik denk maar zo, het is een uitdaging die je maar 1 keer in je leven mag meemaken... en heb toen ja gezegd, solliciteer maar... dus dat heeft hij gedaan.. maar we wachten nog of hij is aangenomen.. Nou diaan, je mag mee hoor, ken ik tenminste iemand een klein beetje..
Ja het zal een hele verandering zijn, maar niet alle veranderingen zullen slecht zijn toch.. even de voordelen : - altijd lekker weer - internationale kinderen - met internet ..ver weg..maar toch dichtbij - lekker eten - mooie huizen - altijd lekker weer...oh die had ik al he... nadelen - niet om de hoek - niet veel aanloop van familie maar dat is het ook wel.. dus hoop dat ie lekker aangenomen is en je lekker van het arubaanse zonnetje mag gaan genieten. En ik ga heel graag mee meis...
Ja dat is wel een spannend moment dan! Wanneer krijgen jullie bericht of hij is aangenomen? En daar heb je wel een goed punt, zulke kansen krijg je niet elke dag!
Het enige nadeel zal inderdaad zijn het ff langs gaan bij vrienden en familie. Moet dan echt afkicken daar, want mijn beste vriendin woont naast me.. We hopen het heel snel es te horen, want dan kunnen we dingen gaan regelen. Eigelijk hoort het een jaar van te voren te zijn, maar er waren wat probleempjes met de sollicitaties! Deze week zal wel niet want mijn mannetje is nu op bivak. groetjes
Ja dat lijkt me ook wel een van de moeilijkste dingen, het missen van je vrienden en familie.. Maar daar zal je vast ook wel nieuwe mensen leren kennen, is dus gewoon een questie van wennen Misschien een domme vraag hoor, maar wat bedoel je eigenlijk precies met dat je vent steeds op 'bivak' is.. *voelt zich een leek..
hihi, geef nie joh! Mijn man geeft opleidingen aan beginnende mariniers. Jochies van 16, 17 jaar die net van school af komen en denken te weten wat ze willen.. hihi En in deze opleiding leren ze dus om mariner te worden. En daar horen de nodige oefeningen bij en dat doen ze dan in een bivak, gaan ze een weekkie het veld in. Meestal in de bossen in brabant. Er zijn bepaalde plekken waar ze dat mogen doen en dan leren ze die gasten kaartencompas en aavallen en schieten etc etc. Snap je het nu een beetje? Vraag maar raak hoor...
Oo hahaha bedankt voor je uitleg en dat je me niet uitlach haha Maar dat klinkt wel als een mooie baan.. is hij normaal dan elke avond thuis? En werkt hij verder dan ook echt in het leger, uitzendingen enzo.. of is hij meer alleen een leraar-idee?