Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Fijn dat ie weer omhoog gehaald is! :)

Afschuwelijk wat er gebeurd is tijdens de Landmachtdagen! Moet je toch niet aandenken.. Mijn partner was er dit jaar niet bij.. Zit vanaf afgelopen vrijdag in Duitsland tot 14 juni.. :(

Hoe is het trouwens met iedereen en de zwangerschappen?

2. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    He wat grappig Bo20 , mijn mannetje zit al 2 weken in duitsland en komt eindelijk vrijdag weer thuis! Na 3 weken...

Miekje

3. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Vraagje aan de zwangere militairs vrouwen.
    Mijn man en ik willen graag een kindje, alleen ik merk dat door zijn werk het echt lastig wordt gemaakt om 'op de goede momenten' te klussen. Hij is de laatste tijd veel weg en wrs steeds als ik vruchtbaar ben.

Hoe hebben jullie dit ervaren? En alle tips zijn welkom!
    Liefs

4. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Ach ja, het duurt daardoor iets langer, maar ja ik ben er niet zo mee bezig geweest en heb het gewoon laten gebeuren, wij zijn niet gericht gaan klussen!
    Dus heb geen tips voor je, maar misschien ook wel, geniet gewoon van de sex die je hebt als hij er is en ga niet te gericht te werk, als het moet komen komt het wel!

Succes!

5. Amle

Amle Niet meer actief

Mijn man is door de week ook nooit thuis, we hebben dus een beetje mazzel gehad dat de 1e keren de vruchtbaarste dagen rond het weekend waren. En wij hadden het geluk om in de 2e ronde al zwanger te zijn.
    Heb dus geen echte tips. Neem gewoon de tijd en niet te strak plannen!

Succes!

Liefs Elma

6. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Bedankt voor jullie reacties!
    Gelukkig is het geen obsessie of wat dan ook, en genieten we zeker van elkaar ;) !
    We hebben ook zeker de gedachte: het komt wanneer het komt.

Miekje

7. Watervrouw

Watervrouw Actief lid

19 apr 2007
    178
    0
    0
    Adm. medewerkster
    Rotterdam Nesselande
    Hallo,

Ik ben ook een vrouwtje van een militaire defensie man (PB-er). Hij is nu wel weer ff thuis. Hij is ongeveer 2 mnd per jaar weg en dan tussen door 1 a 2 weken of langer. In het begin had ik er veel moeite mee, nu gaat het wel maar heb me handjes dan wel vol met werken huishouden en me kleine ventje. Dus de dagen gaan wel hard alleen de avonden zijn dan best eenzaam. Moet wel zeggen als hij terug is dan is he superfijn en waarderen we weer veel dingen van elkaar en ze weer net zo verliefd als de 1e dag.

xxx

8. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Het is ook vrij lastig, maar wel te doen :).. De eerste twee cyclussen klusten we gewoon zo als het ons uitkwam. De derde cyclus vonden we dat het we het toch anders moesten aanpakken en dus hebben we 'gericht' geklust... eigenlijk vanaf mijn laatste menstruatie geprobeerd iedere dag te klussen of om de dag (mannetje kwam hiervoor iedere avond speciaal thuis en zelfs op z'n peletonsuitje toen iedereen ging stappen ging hij naar mij toe om te seksen.. :oops: hihi.. ).. en ja hoor! Baby is on the way!

Succes ermee!

9. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    "

Ja, dat hebben wij ook! He-le-maal verliefd als hij weer terug is! :D

10. Amle

Amle Niet meer actief

Ja, hier ook! Dat vind ik één van (weinige) voordelen!

11. sweet dreams

sweet dreams Niet meer actief

mijn mannetje is ook militair.. hij zit bij de luchtmacht..
    gelukkig zit hij redelijk dicht bij en kan hij niet zonder mij dus komtie (nog) elke avond naar huis...

hij moet in week 22 volgend jaar 3 of 4 maand op uitzending...
    zie er zo tegen op! volgens mij gaan die dagen, weken, maanden dan heeeeel langzaam voorbij!

maar ja.. hij heeft er voor gekozen! heb hem wel heel erg gesteund en aangemoedigd want dacht dat hij noooit door de keuring heen zou komen! want hij had altijd last van zn rug dan weer van zn knie dan weer van dit en dan weer van dat... en toen kwam hij in 1 keer door de keuring! ik was ontroostbaar... ben er gelukkig nu wel al aangewend en vind het ook wel heerlijk als hij een paar dagen (2 ofzo niet meer) weg is... maar die uitzending pfff daar zie ik toch wel heeeel erg tegen op!

liefs miranda

12. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    He meid, ik ken het(net als alle anderen hier). Mijn mannetje is in februari teruggekomen van 4 maanden uitzending. Moet zeggen dat ik het vooral in het begin moeilijk had, moest echt wennen. Daarna ging het wel beter, ik zorgde er voor dat ik flink aan t werk was, en daarnaast veel te doen had. En heb toen ook ontdekt dat ik ook wel eens teveel in kon plannen en mezelf helemaal aan t voorbij lopen was. Zelfs dat had mijn mannetje in de gaten, hoe ver weg hij dan ook was!

Geniet van de tijd die je nu samen bent!
    Ps; wat wel een leuke tip is, om in de tijd van de uitzeinding beide een dagboekje bij te houden en die aan elkaar laten lezen zodra hij weer terug is. hebben wij gedaan, en dat helpt echt!

Liefs Miekje

13. sweet dreams

sweet dreams Niet meer actief

ja dat is wel erg leuk!

bedankt voor de tip! :D

14. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hoi,

hier ook iemand waar de man een militair is, hij is marinier en zit nu gelukkig in rotterdam, dus lekker dicht bij huis. Hij geeft opleidingen en heeft wel zo nu en dan een bivakje, maar dat is gelukkig maar een weekkie.

groetjes

15. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Goeiemorgen allemaal!

Nou mijn mannetje is gelukkig weer thuis (sinds vrijdag)! Daarentegen ben ik nu degene die het heel druk heeft gehad afgelopen weekend en maandag. Ja.. hij is niet de enigste die werkt he..haahahahah
    We hebben in iedere geval ovulatietesten gekocht, dan kunnen we in ieder geval ff checken of ik een eisprong heb en wanneer dan, das toch wel handig he..

Nou meiden nog een fijne dag!

16. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Nou, de mijne is nog steeds op oefening.. PFF. Wat een drama zeg! Onze hypotheek moet rondkomen en we hebben allemaal handtekeningen nodig en weet ik het wat niet allemaal meer.. en hij zit in het BOS!

Echt zó stressvol.. :S

Gelukkig is ie aankomende vrijdag weer thuis! :D Daar kan ik echt naar verlangen, hihi..

Ben trouwens wel benieuwd hoe jullie je mannetje hebben ontmoet?

Wij, heel cliché, in de discotheek zo'n 5,5 jaar geleden op tweede kerstavond.. hihi.. Hij zag me aan voor een meisje wat hij die avond daarvoor had ontmoet :p.. Uiteindelijk vond hij mij een stuk leuker dan dat meisje.. En zie hier, verloofd en zwanger! :)

17. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Ikke heb mijn mannetje leren kennen via mijn vriendin en die woont naast hem en nu woon ik naast mijn vriendin bij hem!;)

18. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Mijn ventje is ook weg op het moment, hij zit bij de marine. Volgende week komt hij thuis van 1,5 mnd varen. In het najaar gaat hij voor 5 of 7 maanden naar Libanon. Hij is al eerder voor 6,5 mnd weggeweest maar toen hadden we nog geen kinderwens.... Ik denk dat het nu een stuk zwaarder is, vooral rond de feestdagen :(

19. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Moeilijk hoor :( ik zou dat echt niet aankunnen :(

20. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

Mijn mannetje is nu al 2 en een halve maand in afghanistan en ik heb het wel gehad, mis hem heel erg, me ritme heb ik wel met me zoontje en me hond maar mis gewoon me maatje. Hij komt 24 augustus weer terug 2 weken voor de uitgerekende datum. Had niet verwacht dat het zo zwaar zou zijn!

Roses: Snap je dus helemaal! ;)

Liefs rian

Deel Deze Pagina