Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Jeejjj.. ik ben zo nieuwsgierig! Ik hoop het zo van harte lieve meid! :D

2. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Ja, vind het toch wel gek allemaal... Ik voel me al vanaf vorige week woensdag beetje gek, mijn buik is nog steeds wat aan het bekokstoven.
    wat zou dat gek zijn he?

3. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ja, het is inderdaad dan wel bizar. Geluk en verdriet samen... maar aan de andere kant ook zó ontzettend heerlijk! Zwanger zijn is heerlijk.. (hoewel ik nu toch wel érg nieuwsgierig ben naar m'n meisje!)..

Hoe is alles met Jordy verder dan.. omdat hij zo slecht slaapt.

4. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    dat weet ik nog maar al te goed lieve Bo, nog ffies schat!

Jordy tja.. hij is soms boos maar komt er niet zo uit... hij kan gewoon heel moeilijk in slaap komen, dus dat breekt soms ook wel eens op...
    heb een verhelderend gesprek gehad met mijn tante (die meer ziet dan de gemiddelde mens)... dat maakt mij rustig..

5. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Vervelend.. Je kunt niet zonder slaap en dat gaat je inderdaad op den duur opbreken.. Jij slaapt wel goed verder?
    Ja, je tante.. lijkt me een bijzondere gave. Heeft ze niet al stiekem iets kunnen zien.. Misschien een hele rare (en miss. vervelend.. je hoeft niet te antwoorden hoor!) vraag, maar kan zij ook contact leggen met overleden mensen? Met Jaylie bijvoorbeeld?

6. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Aaah das vervelend dat die test niet een duidelijk resutlaat geeft! Ik wordt helemaal zenuwachtig voor jou rach :)

Kan het trouwens niet zijn dat er nog een klein beetje hormonen in je lichaam zitten van je vorige zwangerschap? Ik bedoel dit niet om de sfeer te verpesten hoor, maar het is misschien wel iets belangrijks waar je rekening mee moet houden, mocht het zo zijn :oops:
    Ik zou dat namelijk zo lullig voor jou vinden! Ik gun jou echt een nieuw schatje!

Eliesja, wat fijn dat je mannetje zo thuis komt! Alvast een fijn weekend!

7. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    3 weken na een bevalling is de hcg uit je lichaam... dat heb ik al op gezocht meetie, dankjewel das lief!

Nee bo'tje vind ik niet vervelend hr, je mag me alles vragen. Ja, van de week heeft ze Jaylie* ook daadwerkelijk gezien. Ze lag in een lichte kamer in een mooi bedje met mooie muziek op. Ze werd verzorgd door 2 vrouwen die met haar knuffelde. Ze sliep nog veel ze is erg moe, het heeft haar heel erg uitgeput. Ze was nog mooier geworden zei mijn tante.
    Je kan natuurlijk afvragen of het wel waar is, maar ik vind het voor mezelf een erg fijn idee om te denken dat er een mooie plek is voor haar waar ze goed verzorgd word en waar veel liefde is.
    Mijn overleden neef hield een oogje in het zeil, dat had ze ook gezien...
    Het is fijn om te weten dat mensen die hun lichaam achter laten nooit helemaal zullen verdwijnen. Geeft mij heel veel rust en dat vind ik nu het belangrijkste. nog meer vragen hahaha?

8. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hahaha.. tja, ik ben en blijf een nieuwsgierig aagje.. Ben ook erg geïnteresseerd in het 'paranormale' .. als je het zo mag noemen. Soms heb ik wel eens dingen waarvan ik denk; zal het echt zo zijn? Maar over het algemeen geloof ik er sterk in.

Ik heb last van ongi pijntjes/ harde buiken.. Zou m'n meissie aan het indalen zijn? Of kan dat nog niet?

9. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    ja ik geloof er ook heel sterk in, niet in alles... maar vind het ook erg interesant!

Ja schat jouw meissie is zeker weten aan het indalen! ik had daar ook last van rond die tijd.. spannend hr!

Had vandaag kruidvattest gedaan midden op de dag was niks te zien, zal het na het weekend 's ochtends eens proberen.. de andere testen waren ook 's ochtends en daar waren die streepies te zien...

10. Meetie

Meetie Fanatiek lid

O ok, mooi dat je daar al rekening mee heb gehouden ;) Nu maar afwachten wat die testen volgende week resulteren! :D Je maakt het wel erg spannend hoor!

En wat fijn dat ze op een fijne plek is en bij lieve mensen! Ik snap heel erg goed dat je dat een goed gevoel geeft. Ikzelf geloof ook aardig in het paranormale, en het is dan ook fijn om te weten dat mensen die ons lijken te verlaten, goed terecht komen en niet helemaal weg zijn.
    Ik vind het ook mooi dat hun, zoals via jouw tante, toch nog een beetje bij ons blijven.

En wat spannend Bo! Het komt steeds dichter bij!
    Volgens mij daalde Dylano ook rond die tijd in hoor.. je bent ook al bijna op het eind he ;) Voor je het weet heb je je schatje in je armen!

11. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ja, het is allemaal ook zo spannend en nieuw, maar tegelijkertijd ook steeds meer 'vertrouwd' .. Heel gek. Heb vandaag de laaste spulletjes gekocht voor het kinderkamertje. Mevrouw heeft gewoon een Tempür matrasje (voorkomt het afplatten van het achterhoofdje.. ) terwijl pappa en mamma gewoon op een Ikea matras liggen, hahaha.. :p

Terwijl ik dit typ, in bed.. Is Ed nog druk bezig om de overloop te schilderen.. Af en toe hoor ik 'm tieren (hij heeft geen geduld ervoor.. ) haha.. :p

Nou dames, ik ga zo lekker slapen. Jullie ook weltrusten! :)

Ohja Rachje, al weer getest? hihi

12. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Maar juist wel fijn toch dat het steeds vertrouwder voelt ;)
    En je wilt het beste voor je kleintje he :p Bij mij is de kleine ook echt een van de laatste dingen waar ik op wil bezuiningen, wanneer we het financieel wat krapper hebben! En dan voel ik me zo schuldig :(

En heerlijk he die mannen.. en wij dan op een afstandje stiekem grinniken :p
    Maar wel oppassen met die verfdampen he Bo :oops:

Ja Rach, ik ben ook erg benieuwd naar je testen! Heb je ze al gedaan?

13. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    He dames!

Ja, idd Meetie, kan me voorstellen dat je je dan wat schuldig voelt. Maar dat is nergens voor nodig, iedereen wil toch het beste voor kun kindje?
    Ik pas op met de verfdampjes en probeer zo goed mogelijk te ventileren! :)

Lieve Rach, al een testje gewaagd?

Diaan? Gaat alles nog naar wens?

Enne.. hoe gaat het met jullie mannetjes?

14. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    haaai meiden,

ja gisterochtend testje gewaagd niks te zien, maar blijf me toch net zwanger voelen dus het is heel vaag... we zullen het wel zien!

Oh je hebt arme kind goed aan het werk gezet bo haha vind het ook hr, alles af voordat die kleine meid geboren wordt.

meetie hoef je je niet schuldig over te voelen hr, die kleine van jullie weet echt wel dat zijn pappa en mamma zielsveel van hem houden en alles voor hem over heben. Dat is een belangrijke boodschap om je kleine te geven dan iets materieels... al wil je idd altijd het beste en denk ook dat dat goed is dat je dat gevoel hebt, maar het hoeft niet altijd het duurste te zijn...

met jordy gaat het wel wat beter moet ik zeggen. met mij ook ik ben nu al 2.5 dag traan vrij. dat vind ik al heel wat! haha
    Weetje wat grappig is toen ik zwanger raakte zei hij altijd: ik maak alleen maar jongentjes en ik wist zeker dat het meisje was. En sinds dat m'n tante haar mond voorbij heeft gekletst met 15 weken dat we een grietje kregen, wilt hij graag weer een dochtertje.. zoons vind hij ook goed, maar hij zou graag weer een meissie krijgen...wat is dat toch met vaders en hun dochter?

en met jullie mannetjes?

15. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Zonde Rach! Misschien over een weekje weer testen? Bij Jaylie kwam je er toch ook pas later achter? Mooi dat het wat beter gaat met jullie en dat je al een aantal dagen traan-vrij bent... Maar goed, huilen is een goede uitlaatklep hoor, wat betreft het verwerkingsproces. Ben overigens zo benieuwd of je zwanger bent, spannend! Wat voor klachten heb je dan? (Kan je tante niet stiekem wat zeggen, hihi.. :p)

Het is wat; zo'n nieuw huis. Er moet nog zoveel gebeuren.. Het echoot (schrijf je dat zo?) hier zelfs nog in huis..
    Ons meisje begint nu zó hard te trappen.. WOW! Vanochtend zat ik op de bank en m'n buik ging alle kanten op.. wel een leuk gezicht, haha. Ik kan ook echt haar voetje voelen, zeg maar.. aan de zijkant.. :p Nog steeds last van ongipijntjes, dus ze zal idd wel aan indalen zijn.. Spannend!

Het is inderdaad apart mannen met dochtertjes.. Ed vindt het leuk dat hij haar kan 'beschermen' ..maar maakt zich toch een beetje druk om het feit dat wanneer ze ouder wordt ze natuurlijk thuis komt met vriendjes enzo... en op stap wil, haha.. Dat ziet hij nog niet zitten. Waarop m'n moeder antwoordde: "Nu weet je wat je ons heb aangedaan met onze dochter.. " .. hahah...

We zijn het trouwens eens over haar eerste naam, nu de tweede nog! Één naam is toch al heel wat.. :p Het gekke is, is dat ik deze naam al heeeeeel lang in m'n gedachten had en ook echt het gevoel heb dat ie goed bij haar zal passen. Nu willen we nog een mooie tweede naam.. Nog dik 7 weekjes (hopelijk iets minder, hihi.. )..

Met Ed gaat alles ook goed hoor. Niets te klagen. Momenteel zit hij voor twee weekjes in Tynaarloo wat voor ons maar een half uurtje rijden is. Dus voor zijn gevoel kan hij lekker 'uitslapen' 's ochtends, haha.. Hij maakt daar alles gereed voor het inpakken van alle bagage en andere goederen voor een groep die op uitzending gaat. Hij vindt het geen probleem. De extra reiskosten kan hij lekker terug declareren.. :p

PHOE, wat een verhaal weer. Ik ga lekker even badderen! :D

16. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hoi meiden, ben ik ook weer ff.

Goed weekend gehad.. ;)

Oh Rachje spannend meis, ben ook wel erg benieuwd hoor nu!
    En zeker heel goed van je 2 dagen traan vrij, maar zoals Bo zei, het hoort erbij en is idd een verwerkingsproces. Vind het nog steeds zo goed van je hoe je er mee omgaat...

Bo leuk zeg dat trappelen en dat je zelfs een heel voetje ziet! Wil dat ook wel weer... ;)
    Gaat nu wel snel zeg... ook spannend voor jou.
    Begrijp dat je nog aan het verbouwen bent thuis? Nieuw huisje is altijd leuk, maar wel zwaar zo tijdens de zwangerschap, gelukkig heb je een lieve vriend.. ;)

Mijn man had toen de tijd ook graag een jongetje gewild, maar toen we hoorden dat het een meisje werd, toen draaide hij helemaal bij en vind het zelfs super een meid. Heel beschermend is hij, echt lief...

Oh Meetie ik had het nog gevraagd, maar hij weet het nog niet, want hij heeft namelijk op verschillende functies gesolliciteerd..
    En we weten nog steeds niks. :(

Diaan hoe is het met de misselijkheid?

groetjus voor nu

17. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Oh en ik lees dat je er bijna uit ben met een naam vinden Bo..toch nog gelukt! ;)

18. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Wat het verwerken betreft denk ik dat we het heel goed doen. Volgens de uitvaartonderneemster doen wij het echt volgens het boekje en heeft ze zelden gezien hoe wij er mee omgaan. Ik wil gewoon niet dat de donkere wolken alle zonnestralen blokkeren. Daarom denk ik liever aan alle mooie herrinneringen die ik aan haar heb. Ondanks dat ik natuurlijk wel verdrietig er van word soms maar dat is niet erg.

Ja grappig is dat getrappel, dat zal je strakjes denk ik ook wel missen. Ondanks dat ze soms beetje te hard zal schoppen lekker van genieten en terug pesten haha

Ik ben (nog steeds?) moe, opgezette onderbuik, last van mijn darmen (bij Jaylie* had ik de darmpjes verstopt de eerst 3 maanden haha, was geen grapje), zere borsten ze zijn ook weer gegroeid en dat nog wel na die mega zware pillen om geen borstvoeding aan te maken, en ik voel echt dat er wat bekokstoofd wordt daar binnen... maar wat?

Haha bo ben zo benieuwd naar jullie naampje! aah toe 1 hint! (haha ik ben zo'n doos wat gewoon uit enthousiastme dingen vertel; handje vol mensen wisten ook al dat we haar Jaylie* zouden noemen haha)
    Dat lijkt me een mooie tweede naam! hahaha vind mezelf wel grappig. Dat wil ik nog wel, als wij ooit nog een dochter mogen ontvangen wil ik haar graag als tweede naam Jaylie* geven.

Ben de laatste dagen beetje aan het snuffelen in het spirituele.. tarotkaartje, pendelen.. gewoon eens kijken hoe dat nou werkt (ik moet toch wat, de hele dag!)

Ik ga morgen ff armbandjes ophalen die ze hebben uitgedeeld op Jaylie's* afscheid... zo'n wit 'lance-armstrong' bandje met de tekst: Ik zal je nooit vergeten. Heel veel mensen vroegen mij er naar omdat ze er zelf ook 1 wilden, dus dan ga ik er een paar bij halen, nog liefhebbers ;)

19. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Rach, wat fijn dat het zo goed met jullie gaat!
    Jammer dat die testen nog niets hebben doorgegeven! Maar raar dat je lichaam wel zo doet, ik ben echt benieuwd :D vooral omdat je het de vorige keer ook pas later kon zien op de test!

Bo: Haha wat leuk dat getrap! Genieten is dat he! :D Ik ging dan gewoon lekker een tijdje op me rug liggen en naar me buik staren :D of met zn voetje spelen! De mijne duwde zn voetje steeds naar buiten en als ik er dan tegenaan duwde of wilde 'pakken' dan trok hij hem weer weg.. en zo kon ik steeds even met hem spelen :D en als ik dan even niets deed ging hij weer met zn voetje zitten duwen.. echt schattig! of hij gaat tegen je hand trappen :D Moet je ook eens proberen!
    Soms kon ik ook gewoon zn kont vasthouden.. hahaha
    Leuk trouwens dat jullie een naam hebben! Waarom wil je trouwens een tweede naam? (gewoon uit nieuwschierigheid hoor ;))
    Ik vind het trouwens mooi dat jij Rach, Jaylie* haar naam mee wilt geven aan het volgende kindje!

Eliesja: o hahaha! Jammer dat jullie nog steeds niet hebben gehoord.. Wanneer horen jullie reactie te krijgen?

En met mijn mannetje gaat het goed hoor.. hij moet alleen vandaag en morgen werken, en dan komt hij morgenavond al weer thuis! Ik weet alleen niet of ik daar wel echt blij mee ben.. aangezien hij alleen de komende dagen vrij heeft omdat hij zondag dus vertrekt voor 6 weken naar Suriname :(
    zucht, ik kijk er echt tegenop.. maar goed, ik heb al met mezelf afgesproken dat ik zoveel mogelijk leuke dingen ga doen, zodat de tijd snel voorbij gaat! :)

20. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Vindt ook echt, voor zover ik het natuurlijk meekrijg hier, dat jullie er zo ontzettend goed mee omgaan. Gewoon lekker over Jaylie blijven praten.. :)

Een hint: het eindigd ook op de 'ie' klank, hahaha.. Meer zeg ik niet. Wil het nog even geheim houden.. Maar begin haar dus nu wel zo te noemen.. om er aan te wennen..

Krijg je pillen dan, om geen bv aan te maken? Dat wist ik helemaal niet.. had er al wel over nagedacht, hoe dat dan gaat. Dat getrappel.. dat ga ik ook echt missen hoor. Dat weet ik zeker!

Zijn jullie ook al weer zo verslaafd aan de mandarijnen? Ik heb er vandaag al weer heel wat verorberd! :p

Maar serieus Rach, dat klinken wel echt weer als zwangerschapssymptomen. Maar ja, je lichaam kan je ook flink voor de gek houden.. Dat weet ik nog wel vlak na het pil gebruik. Alles wees er op dat ik zwanger was.. en toch bleek het niet zo te zijn. Heel gek. Ik wist dat ik zwanger was omdat mijn tepels heel erg veranderden. Helemaal zacht, opgezwollen en een andere kleur... Ook m'n borsten deden erg pijn!

Deel Deze Pagina