@care, wel fijn dat er dus niks met jullie combinatie is. en het dus waarschijnlijk gewoon dikke vette pech was met een hele grote hoofdletter. want dan is de kans p herhaling toch ook minder of niet? en jij had dus ook een spugertje. moet dus nog ff afwachten hoe of wat ff zien of ie nog goed aankomt en anders dan moeten we eind deze wk ff langs. dus nog niet helemaal fit he das minder. als je dan al wat ziekejs bent en nog die hormonen erover lijkt me geen pretje. werkes in ieder geval en dat je je maar gauw wat beter mag voelen.
hoi meiden nou wij hebben net de eerste prikjes gehaald, ze begon egt hard te huilen zo zielig!!! en we moeten der hoofdtje proberen meer naar de andere kant te krijgen omdat madam nogal een voorkeur heeft hihi en omdaqt ze spruw heeft gehad, is het beneden een beetje rood en wou maar niet weg dus moest er dactarin voor halen, en omdat yaslin nog op de zomertijd draait zij die mw dan mag je wel een klein beetje rijstebloem in de laaste fles doen zodat ze weer langer gaat slapen hihi. ze was nu 58 cm en 5,3 kilo @care fijn dat er niks bijzonder uit de onderzoeken was gekomen, en dat het helaas pure pech is geweest, ,maar dat het gelukkig niet aan jullie lag. @mamasuus ja ben ook blij dat ik het zelf inzag en dat ik actie ondernomen heb, en inderdaad nog ff dan is me vriend er weer. en madam heeft dus lekker geslapen hihi geef mij ook zo dochter, jammer dat duncan niet zo goed gegroeid was, heb je niet genoeg bv?en je mannetje komt dus savonds lekker thuis heerlijk hoor
heej , het motorcrossen van ferdi is meer n hobby hoor .. maar t liefst doet ie t elke dag meestal zo int weekend ff en dan door de weeks af en toe 2 uurtjes savonds ofso hee care : wel fijn dat er niks speciaals '' uit is gekomen van *benjamin* indd heel veel PECH ! gehad .. x lydia
goedenavond meiden, nou hier niet zo heel veel gemerkt van dat uurtje terug, danny was bij me ma en die was gewoon om 7uur (nieuwe tijd) wakker. Ik zat zelf om 6.50(nieuwe tijd) met alyssa beneden. Vond wel dat de dag gister langzaam ging, maar dat vond ik niet zo erg, tijd gaat hard zat.. nou het is in ieder geval net of danny niet is weg geweest haha, tis weer gewoon zwaan kleef aan en moet dus weer overal mee naartoe,ik wc, hij wc, ik boven, hij boven.. pfff wat een vrijheid had ik de afgelopen 4 dagen zeg.. Hij is wel snotje verkouden en beetje zeurderig, dus daar kan het ook wel aan liggen. @mamasuus, oh wat vervelend van dat spugen zeg, hoop dat ze er snel iets aan kunnen doen dan.En Duncan is idd niet zoveel aangekomen, fijn dat ze het in de gaten houden. haha dat meen je niet, dus al jullie afval ligt onder de grond!??? apart hoor!! Dus de bank staat nog niet! Wel weer leuk wat nieuws in huis..leuk een hoekbank, die zou ik ook nog wel willen, heb het nu opgelost met een grote poef, kan ik toch lekker me beentjes neerleggen hihi @lydia, dat is lekker werken dat je geen kids hoeft op te halen, relaxed weekje dus. hier is de vakantie alweer voorbij, althans me oudste die heeft vrij t/m woensdag. alyssa is vandaag wel naar de peut geweest. @noa, vervelend een kut dagje, maar gelukkig gaat het weer!En de eerste prikjes, zielig is dat he, hopenlijk heeft ze er weinig last van! mooie cijfertjes verder. @care, dus toch gewerkt ondanks dat je toch nog ziekjes was, ging het wel vandaag? Dus het was vette pech, gelukkig heeft het niks met jullie te maken, idd toch wat meer geruststelling. @meetie, hoe staat het met je site? fijne avond!
Hey meiden , Heb niet alles terug gelezen mar val er zo maar weer tussen in anders ben ik denk ik over een uur nog aan het lezen. @ Care Je bent dus naar de medaille uitreiking geweest , mooi is dat he en zo grappig dat onze mannen er zelf eigenlijk niks aan vinden. Snap het wel want toen ik nog bij de KL werkte en een medaille kreeg kon ik kiezen hem op uitzending krijgen of weer thuis heb ik mooi gekozen voor tijdens de uitzending zodat ik dat later niet weer hoefde met mijn famillie. Ben je nog steeds ziekjes?? Meid wat fijn dat wat er met *benjamin*gebeurt is niet aan jullie heeft gelegen pure Pech dus . Zo klinkt het een beetje raar maar je snapt wel wat ik bedoel toch!? @ Noa Ach gossie moest je meisje zo huilen van haar eerste prikjes. Zo sneu he dat je ze nog niet uit kan leggen waarom ze pijn hebben. Heb je nu tips mee gekregen om te zorgen dat je meisje haar voorkeurshouding weg gaat? Mara had het ook en ik ben er uiteindelijk mee naar de fysio gegaan . @ Lydia ferdi is het dus wel eens met het klussen als je menstruatie afgelopen is Nou veel plezier dan de aankomenede tijd . @ Eliesja Zo'n hot-stone massage is dus een aanrader, ik zag vorige week toevallig van die stenen liggen in een winkel om het zelf thuis te kunnen doen maar tja dan moet ik John zo ver krijgen dat hij dat wil doen nou dat gaat me niet lukken. @ Mikmak Eindelijk je hebt je laatste dag gehda op je werk hoe voel je je nu ? @ Meetie Haha jij dus morgen ook naar het cb succes met de prikjes. O en Mara heeft nu ook een lekkere snot neus komt vast van het gezoen van haar en Jesse deze week Pfff Mara had vanmorgen wel even last zeg dat de klok verzet is dit weekend ze was weer vroeg wakker. heb toen tot 7 uur weten rekken met haar flesje en een boterham want die krijgt ze normaal ook altijd om 7 uur maar ja nu wilde ze het natuurlijk al eerder. Daarna was ze al weer moe en probeerde ik haar in haar eigen bedje te laten slapen maar jeetje wat kan ze krijsen zeg als ze het er niet mee eens is dus maar weer bij ons in bed en toen werden we samen wakker om kwart voor 9 . Oeps om 9 uur begon babyzwemmen nou ja dat hebben we vandaag dus maar overgeslagen we gaan woensdag toch ook samen met mijn zusje. S'middags wilde ze weer niet slapen terwijl ze bijna omviel van de slaap alleen tegen mama aan hangen was goed in bed ging ze steeds staan en dan proberen zichzelf uit het bedje te trekken. Ben toen om ons bed gaan zitten met haar op mijn borst in de hoop dat ik haar later weer terug kon leggen in bed maar 2 uur later werd ik wakker samen met haar hahaha dus was waarschijnlijk zelf ook een beetje moe. Morgen naar het CB voor prikjes en s'middags naar de fysio met Mara nu echt voor de laatste keer. Ook komt mijn zusje al morgen middag omdat ze woensdag dus een keer mee wil babyzwemmen.
O ik zie nu dat ik Mamasuus ben vergeten Sorry meid. @ Mamasuus Duncan blijft dus spugen wat sneu voor hem . Merk je al verschil met de borst of de fles? Hopelijk komt je kleine mannetje wel weer voldoende aan deze week . sterkte . Nog 1 maandje en dan word Mara al weer 1 . Pfff de trjd gaat me veel te snel
hoi meiden hier ook een vroege vogel, moest me auto naar het schade bedrijf brengen, zeg ik nog dat iki de afspraak maakte ik wil wel een vervangde auto met genoeg ruimte ivm wandelwagen, ja mw komt voor elkaar krijg je gvd een soort van inimini auto mee, zegt die gast zet ja haar tocgh voorin ik zeg, zet je dan wel ff de airbag uit, ja dat kan niet grrrr. nouja nu de bank maar plat en prop yas wel op dat kleine stukje er tussen. ben je dan verwend he met je eigen auto hihi @eliesja ow is danny is snoterig hopelijk wordt is niet ziek. yaslin kreeg gisteravond wat korts maar nu weer helemaal weg. @buster ow mara dus ook voorkeurshouding, nou het lekker wel als yaslin het gehoord heeft want ze heb gister de hele tijd op de andere kant gelegen hihi gek meissie van ons en al bijna weer een jaar wat gaat dat snel zeg!!! maar mara liep nu nog bij de fysio voor haar hoofdje? men succes met de prikjes. @mikmak wat kom je ons vertellen?
Hi Hi, Ondanks alles gisteren toch aan het werk gegaan en jullie zullen het niet geloven. Om 13.00 uur kwam mijn leidinggevende met een grietje van PZ naar me toe , met de vraag of we even konden praten. En ik zei ja natuurlijk, dus ik mee naar beneden, beginnen ze over onze werkrelatie, en dat het niet zo goed klinkt op me afdeling en dat ik niet overweg kan met de nieuwe directeur enz. Ze willen in gezamenlijk overleg dus het contract ontbinden. Ik zou dan tot januari thuis mogen zitten en daarna krijg ik 4000 euro. Ik dus het verhaal aangehoord, en toen vroegen ze heb je nog iets te vragen, en ik ja hoe zit het met die opleidingskosten komen die dan te vervallen, en hun ja dat klopt. Ik zei daarna vind het echt heel fijn dat jullie met dit voorstel komen alleen ga ik hem niet ondertekenen aangezien ik 10 weken zwanger ben. Je had die koppen moeten zien ze hadden een bek vol. Dus ik zeg nog jullie horen wel van me adviseur, en ik loop met een glim lach op me gezicht weg. Wat denken ze nou, ik was al geinformeerd door het UWV dat ze dit waarschijnlijk zouden proberen als ik weer full time ging werken en ze deden het nog ook. Gelukkig hebben ze geen reden voor dit verzoek, want ik functioneer goed, zou wel raar zijn als je binnen een maand ineens niet meer functioneer. Ik was het al zat, maar ik ga niet me gezin in financiele problemen brengen door akkoord te gaan met zo'n slap voorstel en daarna met een WW uitkering, 30% van me loon in te leveren. We hebben een hoge hypotheek die tot volgend jaar vast staat dus ik kan op dit moment echt niet de WW inschieten. Sorry, dit was even een ego, berichtje. @Busster, ja wij vinden het leuk en die mannen totaal niet Ja, ik snap wat je bedoelt, het is wel fijn om te weten dat het niet aan ons ligt. @mamasuus, ja de kans op herhaling is wel kleiner hierdoor. Ik hoop echt dat dit kindje gezond is. Ja wij hadden ook een kleine spugerd, maar zij kwam ondanks het spugen wel redelijk aan. Ik hoop dat Duncan ook snel op gewicht is, maar is moet ie van het spugen af. Geef hem maar een dikke kroel. Hoe bevalt het leven je nu met twee kids, is zeker wel hectisch? Ik kom vanmiddag weer even kijken en jullie gelijk informeren hoe mijn afspraak bij de verloskundige is gegaan.
@care je was dus al voorbereidt door het uwv had die gezichten wel is willen zien dat je zei dat je 10 weken zwanger was, hun wisten het zeker nog niet? en succes bij de vk
hee care ! wat super ! en niet die kosten terug betalen ??! dat dacht je toch ? van je opleiding fijn hoor ! nou hier nog ff werken .. tot 16.45 xx tot vanaaf !
@noa, ooh wat kijkt ie zielg hihi geen badliefhebber? kunnen die van ons dan ok zo mooi hihi . en jee wat is de kleine yaslin veranderd zeg heel ander koppie als in het begin zeg. wat zou je vent opkijken als ie weer thuis is. al stuur je hem vast wel de wereld aan fotos hihi tis in het echt toch anders. wat een gedoe dan met die auto zeg. dat word dus veel thuis blijven tot ie weer klaar is. had je qal weer een afspraak met het een of ander dan? zou je achteraan gaan toch. hihi of heb ik weer eens overheen gelopen. @care, jee wat een gedoe zeg op je werk. groot gelijk hoor dat je je niet laat afkopen. helemaal nu je zwanger bent laat ze maar lekker betalen hahaha. wat een zeurders. hoop idd ook dat ie nu goed gaat groeien want dit si ook niks al heft ie nu na de laatste fles alles nog erin ja het bekende mondje vol maar goed dat doen bijna alle babys. en idd het is wel ff hectixh nu hoorv met twee kids, voledig kolfen red ik dus ook niet meer nu heb dat bij yasmine wel gedaan dus nu krijgt hij half half werkt nu ook wel goed. (ooh wel weer spuug grrr , wel heel erg doorzichtig heel appart) maar goed is echt wel ff wennen nu hoor en heb nog neit echt ritme hahah duurt denk ik wel ff voor we een beetje een lekker ritme hebben. hij eet nu ook nog zo onregelmatig als wat de ene keer 2 uur dan weer 4v uur hahaha erg lastig dus. @mikmak, nou vertel vertel heb je wat spannends dan hihi. @lydia, en al weer druk aan de klus? @busster, jee eindelijk de laatse keer fysio das wel een opluching dan zeker. en ach dan een keertje niet zwemmen als je toch morgen ook al gaat. een keertje uitslapen is toch ook wel lekker. had hier maandag ook een langslaper tot half elf was toch stil ier benenden heb er dus ff van genoten en ben rustig gaan zitten met de pc hihi. nou vandaaag lekker bakkie gedaan bij ouders. is precies een km en hebben er wel een uur over gedaan hahaah al die mensen die ff willen kijken he. heb ook besloten om mijn afspraak voore paspoort maar af te zeggen hij is volgende wk wle afgelopen maar zou niet weten hoe ik er moet komen met 2 kids en geen auto moet helemaal naar enschede. zijn wel erg lange wachttijden dus ga in jan . en als ze me tot die tijd een keer aanhouden kan ik dus gewoon zeggen van tjah heb een afspraak staan maar duurt heel lang want is erg druk hihi. kan ik nu de kosten mooi delen hihi want jah alles moet in drie keer. en een pasfoto van duncan vind ik nu ook een beetje vroeg zie hem maar eens met ogen los en hoofd recht erop te krijgen pff wat een gedoe. zal ff eten koken want manlief is alweer onderweg.
inderdaad ze is geen bad liefhebber, wel de sloot en dat soort dingen maar zodra de een frisse geurtje te pas aankomt is noa liever niet van de partij . yaslin is inderdaad aanhet verandere der ogen worden ook groen, ipv donkerbruin ik heb grijsgroen ogen dus toch nog iets van mij hihi.en ja stuur regelmatig foto's maarja echie is anders. die man die me helpt was der niet eind van de week is hij er, dus bel dan weer . en ja iedereen wil altijd in de wagen kijken he, soms ontwijk ik bekende gewoon als ik haast heb hihi.en inderdaad met 2 kleintjes naar enschede zonder auto is niks nee. meiden ik heb een vrag, het lijkt wel als yas verkouden wordt, ze is heel schort met huilen enzo en kucht regelmatig. wat kan k hier aan doen?