@Noa, wat een schattige foto's, je kleine meid is echt een schoonheid. Dat wordt nog wat als die ouder is Nou, als je bij het gesprek had gezeten dan had je dubbel gelegen. Ik hoorde van me collega's dat toen ik weg was de directeur van PZ, gelijk bij die andere sukkels ging overleggen, maarja ik ben door de wet beschermd. @mamasuus, ja ik geloof ook wel dat het behoorlijk hectisch is met twee kleintjes. Ik denk dat ik er nu te makkelijk over denk van "ach dat doe ik wel even". Misschien huil ik volgend jaar wel tranen met tuiten omdat ik het teveel romantiseer.....hihi Ik snap het wel dat je nu niet gaat voor je paspoort, je hebt toch je rijbewijs zolang je niet op vakantie gaat denk ik dat je wel kan wachten tot januari. Ja, ik snap ook wel dat je het te vroeg vindt om Duncan op de foto te zetten. Zo'n paspoort is 5 jaar geldig en over 5 jaar zit je mannetje er niet meer zo uit. Aan de ene kant snap ik wel dat ze baby's ook op een foto willen hebben in paspoorten vanwege veiligheid, maar aan de andere kant is het belachelijk. De naam is in mijn ogen al voldoende. @Lydia, ga gauw aan de slag dan maar, je mag geen seconde verspillen. Dit keer brand ik een kaarsje voor je......heel veel succes Nou ben gisteren bij de vk geweest en gewoon een praatje gemaakt. Ik hoefde geen bloed te prikken omdat dat morgen al gebeurd in het EMC en ze heeft ook niet naar het hartje geluisterd omdat ze het liever doen bij 12 weken, zodat ik niet onnodig ongerust wordt. Verder zei ze dat ik me niet druk moest maken om me werkgever, want indien ze echt dwars gaan liggen ze het advies geeft om rond 28 weken zwangerschap plat te liggen. En om die s*7%^*ls gelijk voor het blok te zetten gaf ze gelijk een zwangerschapsverklaring mee die ik ze hier vanmorgen heb overhandigd. Verder moest ik toch proberen te genieten van deze zwangerschap en ze was ervan overtuigd dat het nu wel goed ging. Ik ging gelukkig met iets meer rust naar huis.
@noa, als yas verkouden wordt, neusspray voor bab's halen, je hebt ook hoestdruppels voor baby's, luuf smeren en dat soort dingen... kan snachts een bakje kokend water met luuf op dr kamertje zetten ofzo... is ze verkouden dan? en wat een leuke foto heb je weer neergezet @lydia... MOOOOOOOOOOOOOOi ben gek op klus seizoenen hahahahaha, good luck enne have fun!!! @care, gedoe op het werk?? dat werk wat je al zooooo leuk vind?? wat een zeikdozen zeg...pfffff lekker laten betalen dus voor de rest nog niets teruggelezen.. nou mn laatste werrkdag.. was maar een mager afscheid.. weet niet of ik dat al had vertelt... kreeg een bon van douglas voor 25 euro.. en hoorde dat mn baas eigenlijk alleen een bos bloemen wilde kopen... had toen gezegd dat ie die bos in zn reet kon steken (nee niet tegen hem).. wat heb ik aan bloemen... daarbij vreten de katten die hier op hahahahahaha... had om half 4 mn jas gepakt en 10 minuten later stond ik buiten.... nou dat was het dan... vrijdag naar een huis gekeken maar ja daar moet nog zeker aan een ton verbouwd worden dus dan moet de prijs wel navenant zijn en dat is het niet... willen er niet meer dan 150.000 voor betalen maar liever nog minder.. maar aan de andere kant in de huidige state of mind (kom ik later op) zou ik nu geen huis met zoveel werk willen kopen... zaterdag naar een vriendin geweest in haaften, super gezellie toen ik terugkwam zaten we nog 45 minuten aan de telefoon.. kortom kom tijd te kort... zondag relaxen en maandag effe met manlief en linette erop uit... nou linette gaat iig in de ochtenden deze week naar het KDV alleen maar om haar in dat ritme te houden dus dat geeft mij toch wel een beetje ruimte voor mezelf... dacht gisteren dan ook lekker te gaan slapen toen ze weg was.. maar had effe een knakmomentje, kon niet afschakelen.. dus na 3 kwartier in bed gelegen te hebben ben ik op de bank gaan liggen en had de boel maar de boel effe gelaten... toen belde almar... en die wordt door zn commandant die in de wet van poortwachter zit gewoon als voetveeg gebruikt.. en dat is al zo lang aan de gang dat het thuis erg te merken is.. mijn gevoel is dat almar tegen een burnout zit en had m dat gisteren ook gezegd.. en misschien moeten we wat hulp van buitenaf zoeken ofzo.... om het leven makkelijker te maken... daarbij ik ben ontzettend moe van die verschrikkelijke nachten ik kon er ook niet meer op anticiperen naar almar toe... en zei dat dit misschien ook wel het slaapprobleem veroorzaakt bij linette... ik kan/kon niet afschakelen en almar lichtelijke burnout.... tja dat voelt een kind.. hij was het iig met me eens... daarbij denk ik dat ze zich ongemakkelijke voelt in het bedje en dat een peuterbed misschien wel beter voor dr is.. heeft een vriendin van mij ook gedaan en plots ging haar zoon weer goed slapen... MAARRR weet je met dat ik onderken dat ik niet kan/kon afschakelen heeft linette vannacht van kwart voor 7 tot half 6 geslapen... kortom ben bezig mijn gedachte te verzetten en dat merkt zij dan natuurlijk niet meer.. en heb bij almar iets getriggert waardoor hij gisteren met de andere commandant is gaan praten die al het eea had meegekregen hoe de vork in de steel zit daar op de kazerne... hij zei ook, op het moment dat mijn vriendin zegt dat ik een burnout heb of ertegenaan loop dan moet ik problemen gaan aanpakken.. hij vond het niet leuk dat ik dat zei maar snapte wel waar mijn gedachte vandaan kwam... hmmm komen jullie nog wijs uit het verhaal want spring een beetje van de hak op de tak... iig had dus ook effe geen zin om dat allemaal effe te gaan vertellen, geen energie.. maar nu ik wat tijd voor mij heb, mn knakmomentje heb gehad.... voel ik me erg opgelucht.. ben blij dat ik met almar heb gesproken, want als je er niets aan doet dan kost je dat vroeg of laat de relatie... en daar pleit ik dus niet voor.... moest dit iig nog effe met jullie delen.. en zal als ik boven klaar ben met poetsen eens effe teruglezen, dan ga ik mn meisje halen... en nog een uurtje fietsen.. vond ze geweldig gisteren.. en nu is het weer nog lekker om te gaan hihi tot zo
@mikmak, Dat is wel vervelend allemaal. Wel goed dat je je mannetje hebt verteld over jou visie en het pleit al helemaal voor hem dat ie gelijk actie heeft ondernomen. Kan hij niet een tijdje de ziektewet in of verlof nemen. Meestal zijn ze in dit soort gevallen iets milder. Nou ik hoop dat ie zich snel wat beter voelt, en ik denk ook wel dat dat ten goede komt van je gezin. Als hij wat rustiger is dan wordt jij dat vanzelf ook. Zoals elke vrouw maak je je onbewust misschien wel heel veel zorgen om je mannetje waardoor jijzelf ook niet de rust vindt die je nodig hebt. Ik denk dat het zeker wel handig is om voor je meisje een peuterbedje aan te schaffen. We hadden hetzelfde met Kelisha, die voelde zich om een of andere manier te groot (ons gevoel) voor het bed en ze kwam er op een avond wel 20 keer uit. Toen ze eenmaal een peuter bedje had sliep ze uit tot een uur of 8 of 9. En dat doet ze nu nog steeds als ze niet naar school hoeft en als we echt geluk hebben slaapt ze wel eens uit tot over tienen. Nu je ongeveer weet wat de oorzaak is van de problemen kan je je focussen op de oplossingen. Door de burnout te signaleren ben je al een heel eind op weg. Het komt allemaal wel weer goed. Hou je taai
hoi meiden het is rustig hierzo!! hier alles ze gangetje vandaag kan ik me eiegen auto weer halen dus ben blij als het 5 uur is hihi. @care ja het is zeker een poppetje hoor, maar dat vindt elke moeder van ze kind denk ik,. en je baas ging dus meteen klagen pfff, gelukkig heb je een meelevende vk, en inderdaad je bent beschermd door de wet. dus geniet maar lekker van ej zwangerschap. @mikmak bedankt voor de tips, ik weer niet als het echt verkouden is ze kucht en ze is schor dus ja. maar zo te lezen was het afscheidt niet zo leuk op je werk, nou aan de ene kant maar blij dat je daar weg bent, en doe je goed om linette in haar ritme te houden en heb je ook even tijd voor je zelf nog. en het huis moet dus veel aangebeuren snap dat je dat nu even niet ziet zitte, hopelijk is almar ook weer snel de oude, want dit lijkt me niet leuk voor je, en inderdaad zal linette hier ook wel wat van merken, mischien helpt een groter bed wel, je kan het altijd probere. in iedergevaal een dikke knuffel voor.
thanxx care voor je kaarsje blij dat t bij de vk goed ging .. en beter van die verklaring enz.. kunnen jou mooi niks maken daar ! mikmak , indd wat n mager afscheid ! hoe lang heb je daar gewerkt ?? en dat huis.. pff vond dat wij al veel moesten doen , maar hebben niet zoveel uit hoeven geven, moesten wel echt alles opnieuw schilderen,behangen,vloeren, en in de hal hadden ze allemaal alles goud BAH! ook alles eruit getrokken enz.. maar das alweer 1,5 jaar geleden gelukkig .. als fer terug komt uit afghanistan gaan we wel nieuwe badkamer en nieuwe vloer beneden leggen ! oja en met almar .. pff wat n verhaal .. hoop dat t snel goed komt . en dan heb je ook linette natuurlijk nog .. dat komt er dan ook bij .. fer heeft t ook n tijd niet naar ze zin gehad ( naar mijn idee ) en dan was ie ook altijd vrolijk (weekend) tot ie van ze werk kwam dan was ie kei lichtgeprikkeld en chagie .. weet gewoon zeker dat ie gewoon ff nie lekker zat daar .. maar das nu weer over gelukkig !!
thanks meiden... @lydia.. oh maar aan dit huis hebben we ook al veel gesleuteld hoor.. nieuw badkamer, waskamer gemaakt, muur tussen huiskamer en keuken gehaald, nieuwe keuken, keukenvloer huiskamervloer, gang, nieuwe wc beneden, verven waar we nog niet helemaal klaar mee zijn... kortom alles in huis hebben we aangepakt hahahahaha en ja defensie zijn gewoon een stelletje randdebielen soms... wat meot je ermee denk ik soms... @noa, tja een mager afscheid na 3.5 jaar daar gezeten te hebben.. maar goed, heb begrepen dat 1 vanmn collega's ook gesolliciteerd heeft nu... hahahahaha die belde me vanmorgen.. zegt wat over de anderen lijkt me zo.... 1 zit er al 17 jaar ofzo en mijn oud vrouwelijke collega zit gewoon daar al een jaar of 5, maar is echt vastgeroest.. en nu is er nog een taart bijgekomen... dus laat gaan laat gaan
mikmak, jeetje meid wat ff een toestand,gelukkig reageerd almar positief en kunnen jullie er aannwerken nu. duidelijk al een hele last minder nu het gezegd is. sorry meiden verder lukt nu ff moeilijk reageren type met een hand want duncan was zo ant spuggen en slaapt nulekker rutig op schoot.
hey meiden, heb een klein beetje terug gelezen.. @lydia, succes met het klussen, zal keihard gaan duimen voor je.. @noa, wat een poepiedrollepolletje, echt een schatje hoor, mooi meisje!! En je hond haha kijkt wel erg zielig!! @care, jee wat een gedoe met je werkgever zeg, wel goed dat je al stappen hebt ondernomen. Had die gezichten wel willen zien.. Heb je nu zelf niet zoiets, nu ze dit hebben gezegd, dat je daar nu helemaal weg wilt, lijkt me niet zo prettig werken meer op deze manier!? @mikmak, jee meid dat was idd een mager afscheid, nou je ben daar in ieder geval weg en kan straks lekker bij je nieuwe baan beginnen. en wat die burn-out betreft, zit hier ook met lichte burn-out verschijnselen en je(almar dan) moet er echt wat aan doen hoor, niet denken oh dat komt wel goed, je moet er echt hulp voor zoeken, anders wordt het van kwaad tot erger en wat heel maar dan ook heel belangrijk is is dingen een positieve wending geven.Is moeilijk maar het helpt echt!! Heb vanmiddag mijn 2de gesprek en het gaat echt al stukken beter met mij, door mijn doemdenken in iets positiefs om te zetten, gaat het echt heel goed nu. Is het peuterbedje voor Linette? Is dat niet iets te vroeg? Had alyssa pas rond haar 2de verjaardag in een peuterbedje gedaan en dat vond ik zelfs te vroeg, was zo bang dat ze eruit zou vallen! Is het bedje op een andere plaats zetten mischien een idee? En denk ook wel dat zij jullie natuurlijk haarfijn aanvoelt, jullie voelen je rot en zij doet gewoon mee, dat heb ik hier ook heel erg gemerkt, als mijn dag altijd klote begon zei ik altijd tegen mezelf nu is mijn dag naar de klote en bleef maar denken dat me dag helemaal verziekt was en natuurlijk is die verziekt, ik deed kut, maar de kids deden net zo hard mee en dardoor voelde ik me nog kutter..snap je t nog een beetje hihi maar goed wilde je wel ff sterkte wensen, hoop dat het snel de goede kant op gaat met jullie! knuff verder gaat het hier wel goed, gister lekker gewerkt en vandaag is de oudste weer lekker naar school en alyssa op de peut, danny lig in de auto te pitten, die staat voor de deur. laat m gewoon liggen.. vandaag is manlief lekker optijd thuis. volgende week is hij 2 weken weg naar duitsland..
@eliesja, ja dat weet ik.. been there done that... heb in december 2005 een auto ongeluk gehad dat hele vreemde dingen in mn gedachte teweeg bracht.. ik ben toen ook hulp gaan zoeken... en 6 maanden in de ziektewet gezeten.... maar goed ik kan hem niet dwingen hulp te zoeken van buitenaf.. dat is iets wat hij zich moet gaan beseffen.... als je pusht heeft het de verkeerde uitwerking... maar goed we gaan ermee aan de gang en zal hem door dik en dun steunen.... daar ben je per slot van rekening samen voor.... en moet je zeggen hij kwam gisteren thuis van de kazerne en er leek al wat van zn schouders te zijn gevallen...niet dat zijn shit nu is opgelost.. maar heb hem geconfronteerd en dat heeft hem toch met de neus op de feiten gedrukt en hem gerealiseerd dat er wel iets aan gedaan moet worden, maar de drempel naar hulp van buitenaf is nog eventjes te groot... en dat is ook niet erg... komt ie vanzelf achter.. maar ben wel trots op hem dat ie het eerste probleem heeft aangepakt tja misschien wat vroeg een peuterbedje, maar daar heb je ook rekken voor zodat ze er niet uitvallen en anders een matras ernaast leggen dat ze tenminste zacht uit dr bedje valt hahahahahaha maar goed bij jullie in ieder geval alsse palleti
een peuterbedje bij 9 maanden ?? is dat indd niet heel vroeg , niet dat ik er verstand van heb hoor maar zie mn neefje van 16 maanden nog echt niet in een openbedje liggen ... of is dat niet open ?? wel toch ???
@mikmak, dat is zo diegene moet er wel zelf achter staan om hulp van buitenaf te willen, anders schiet het niet op! wel fijn dat hij het wel inziet en dat er wel iets aan gebeurt. En alleen maar fijn voor Almar dat jij hem door dik en dun steunt, lief hoor en ja zo hoort het, maar gebeurt helaas niet altijd..hij mag zeker blij zijn met jou hoor! Jee dat is niet mis dat ongeluk dus..heftig geweest.. haha ja als je er een hekwerk omheen bouwt is het vast te doen, maar dan krijg je vast hetzelfde effect als een ledikantjeen een matras, tja als je er de ruimte voor hebt zou het een oplossing kunnen zijn, kinderen leren snel...
@lydia, ja het is wel open, maar er zit wel een hoge rand omheen,dus het uitvallen terwijl ze slapen zal niet gebeuren, alleen als ze doorkrijgen dat ze daar overheen kunnen klimmen dan kan je de deur wel op slot gaan doen..haha..dan kunnen ze er dus zelf uit en ja ik zie danny (15maanden) dus nog echt niet zelf uit bed komen, die sloopt de boel boven natuurlijk de doerak.. En moet er niet aan denken als er wat gebeurt, bv trap vallen, we hebben hekjes staan, maar je bent ook maar een mens en stel dat ik m eens vergeet dicht te doen..
hoi meiden was ik weer, heb wel bij gelezen hoor. maar me schoonouders zijn wer leuk in de weer pffff. me schoonmoeder was gisterlangs geweest maar ik was niet thuis, kreeg ik dus een sms ik probeer het morgen wel. nouja proberen kan als ik thuis ben heb je mazzel. ik ging vandaag wandellen met de hond saamen met me zus en haar kids en hun hond. dus ik krijg weer een sms van 'NOU BEN WEER AAN DE DEUR GEWEEST MAAR JE WAS ER WEER NIET. HEEL ERG JAMMER GEEF ONS KLEINKIND EEN KNUFFEL. dan denk ik ja staat toch probeer!!! dan moet je een tijd zeggen ga er niet voor thuis blijven wordt er zo moe. en heb vorige x al gezegt dat ik er niet alle weken op zit te wachtten nou wordt niet echt gehoor aangegeven. dus ga het maar tegen me vriend zeggend at hij er wat aan moet gaan doen. sorry voor me gekllaag meiden!!
haha ja als ik naar troy kijk , als die alleen 1 minuut op zen kamer is dan gaat ie met een stiekeme lach naar zijn kast en trekt ALLES eruit , en als die dat voor elkaar heeft doet ie de rest haha ! nee dat zullen we maar niet doen ! ghe ghe
hier mag je klagen hoor zou er ook geirriteerd van raken .. zeg dan een tijd indd ! alsof jij dan de hele dag thuis MOET gaan zitten om op haar te wachten .. :S
hai hai nou zijn hier weer goedgekeurd madammoest voor dr U8 woog 14,7 en is nu 103cm ze moet binnenkort naar oogarts was nt wilde of kon onderste rin niet vertellen. ook wilde ze niet duits praten maar goed was geen probleem. mammeke is ook goed gegroeit wsel 300gr nu in 3 dag super dis. zou hem ff eten doen typt mniet met 1 hand.
goedemorgen meiden, @noa, klaag maar ff lekker hoor, vind ook dat ze wel ff een tijd kan zeggen, kleine moeite, zo vraagt ze er wel om ja dat je niet thuis bent.. @lydia, nee zou er dan ook niet aan moeten denken als alle kasten leeg worden geklauwd haha.. @mamasuus, madam zit goed in de cijfertjes! Succes bij de oogarts straks, hopenlijk niks verontrustends.. En fijn dat de kleine man nu beetje begint aan te komen, spuugt hij nog wel veel? hier was danny heeeel vroeg vanmorgen, rond half 6 al, heb hem nog wel genegeerd tot 6.10, toen er maar uit gegaan...net wat schoongemaakt en zo maar ff bankhangen, of mischien wel bankliggen hihi
eliesja, jah hij spuugt nog steeds ga zo ff op zoek naar voeding ar das anti reflux had ik ff aan de kinderarts gevraagd dus gaan dat maar proberen want dit is ook erg zielg en hij heeft dus ook elke 2 uur honger omdat ie steeds veel eruit gooit. moet nu ook deze uren rekken met foppie en eventueel thee of water maar jah als ie dan niet aankomt omdat ie dus minder erin krijgt tjah dan beginnen we weer van voren he. dus jij ook lekker op tijd zeg hihi hier ook hoor madma vind eht ook nodig om elke morgen om een uur of 6 haar kopie tel aten zien. dan met veel kabaal en gejengel weer in bed hahaha tutje. @noa, klaag maar eind weg hoor, en je hebt gelijk hoor als ze langs wil komen dan moet ze maar een tijd zeggen dan kun je er zijn maar je gaat toch neit de hele dag lopen wachten als je andere leukere dingen kunt doen toch. nou zou eens ff verder moet nog wat dingen regelen verz ed hihi.
@mamasuus, ach wel sneu hoor, hoop dat die voeding helpt. Heb je zijn hoofdeinde al omhoog gezet? helpt ook altijd wel.. Het is dus reflux wat hij heeft? daar heb je ook medicijnen voor he, schijnt wel goor spul te zijn.. sterkte..