Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Care

Care Actief lid

28 okt 2008
    348
    0
    0
    managementassistent/directiesecretaresse
    Rotterdam
    Hi Hi,

Wilde jullie alvast een fijn weekend wensen. Heb nog niet echt terug gelezen, dus jullie houden nog een reactie te goed.

:)Doeg

ps: Lydia, veel plezier geniet ervan.

2. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    @lydia, veel plezier!!

@care, jij ook een fijn weekend

danny is vandaag voor het eerst naar de kapper geweest,(ging trouwens heel goed) hier een foto van onze knapperd, vind het nu echt een knul aan het worden, bedoel....hij wordt ineens zo groot..;)

Bekijk bijlage 24994

3. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @lydia, ja voor het ene kind is 9 maanden idd te vroeg, voor de ander een oplossing... en tja die rekken ervoor kun je gewoon onder ht matras schuiven, en gaat om de ruimte die ze in hun mandje hebben dan.. maar goed voor nu ligt ze nog gewoon in het babybedje hoor... hihi

EN hoe was slagharen??? ja loop een beetje op de zaken vooruit hihi

@noa, je zou die schoonouders toch achter het behang plakken soms zeg... ENNE hier mag geklaagd worden hoor doen we allemaal hier :D

@mamasuus, madam weer goedgekeurd.. mooi zo... en mooie cijfertjes hoor.. oh lees dat je mannetje veel spuugt... hier heb ik een deken onder het hoofdeinde gelegd... en jaja sinds een paar weken dan op een peuterkussentje.. maar goed toen ze over ging op friso 2 en meer vast voer ging eten was het eigenlijk gelijk over.... je geeft bv dus je kan helaas ook niets toevoegen aan de melk.... en ti geen koemelk allergie?? kweet niet kan... oh ja en ik ben toen ook nog met linette bij de ostheopaat geweest en die had ook een deel kunnen verhelpen... nja succes iig

@care jij ook een fijn weekend...

Hier een kind vandaag dat niet in dr hummetje was... veel miemelen huilen, weinig slapen.. ja en om half 7 had ze zo erg gepoept dat ze gelijk weer in bad kon hahahahaha de kleine stinkerd

fijn weekend in ieder geval iedereen

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    mikmak, hij slaapt in kinderwagenbak en die hebben we idd ook omhoog gezet al helpt het weinig hihi. en geef niet alleen meer bv hoor hij krijgt beide zon beetje 50/50. als we hem rechtop houden gaat het beter. enne voor het spugen naar osteopaat??? hie zat dat dan ook weer? verder is ie heel tevreden alleen dar spugen pfff zo zielg ook heb gekeken voor AR etenmaar jeetje wat duur en stond ook op dat het stopt en daar zitten weok niet op te wachten.

eliesja wat een manneke zeg.

nou ga ff afwassen kan ik erna nog ff was hangen en pannekoeen bakken en dan op de kop in de tuin.

5. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    z gooi ons ff omhoog hoor zaten bijna op pagina 2

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hee ben ik weer :D

eliesja wat n lief/mooi mannetje :D !

slagharen was leuk maar KOUDDDD BRRRR !!!
    haha en ferdi en ik ''moesten'' klussen (van mij ;) dus wij tussendoor sneaky naar 'de wc' haha (lees: snel naar het huisje toe om ff snel te sexen ;)

maar goed !

spreek julliejjj !

7. Care

Care Actief lid

28 okt 2008
    348
    0
    0
    Rotterdam
    @ lydia, you go girl. Ja als het koud is moet je bij je partner de warmte zoeken.....hahaha

@ eliesja, wat een kanjer, hoe oud is hij nou.

Ik hoop dat jullie hebben genoten van het weekend, alleen jammer dat het zo snel voorbij gaat.

Kom straks weer even buurten:)

8. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    lydia, whahaha, tjah je moet toch wat he. en bi jde eerste kan het nog ff "makkelijk"tussendoor hihi dus zo vaak mogelijk hihihi. heeft ie nog geen last vna prestatie druk dan hihi dat hoor je heel vaak namelijk.
    mooi dat slagharen leuk was. waren jullie naar ponypark dan of ergens anders heen? en met een heel stel dan?

nou hier ligt duncan ff te pitten boven hij is lekker in bad geweest want was toch vies allemaal opgedroogde melk omdat ie zoveel spuugt dat had ie dus in zijn slaap gedana vanmorgen dus toen ik hem eruit haalde zag i kdat zo zielg. dus ff gauw eten gedaan en hup in bad. maar komt er ook emt een straal uit pff hij kan wel mee doe naan projectielschieten met spuug hahaha dan wint is vast echt komt zo ver.

nou manlief is nu echt de hele wk weg snif snif. nu sta ik er echt alleen weer voor. met twee kids. waarvan een snot verkouden en ik zelf ook neit opperbest pff gister had ik zon last jeetje of me koppie barste zo erg.
    me melk word ook ineens veel minder haalde ik vorgie wk nog met gemak 150ml eruit is hetn u maar krap aan 80 ml veelste weinig dus vor onze man. maar goed fles doet ie het ook op hoor. wil hem wel zo lang mogelijk proberen extra mamamelk te geven ivm de afweerstoffen en tjah dat zijn nu toch nog 3 flessen van de 7 die hj krijgt maar jah als ie alles uitspuugt he hihi dna schiet het nog neit op.

9. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden

iedereen lekker weekend gehad,wij wel hoor heb ons best vermaakt met film kijken enslapen hihi. was klote weer

@lydia hihi nou ja er moet tocgh geklust worden maakt niet waar dan he. fijn dat het leuk was.

@mamasuus ow sta je der alleen voor nou ga je redde hoor!!
    beterschap voor jouw, en balen dat de productied niet opper best is. maarja beter iets dan niets he.

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hoii ja we waren met zen 8e :) en dan in 1 zown 6 persoons huisje :) heet nu attractiepark slagharen volgens mij
    maar goed...

hmm weer alleen ervoor .. das mindr helemaal als je jezelf ook niet zo top voelt :( !
    maar goed.. komt wel weer goedd :)

x ik ben werken, daarna sporten en dan kom ik weer ff chekke !! :D

x

11. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @mamasuus, oh oke... ja naar de ostheopaat... ging voor wat anders toen, maar het hielp tegen spugen hahaha

nou hier mn eerste werkdag zit erop.... effe omschakelen zeg, maar wel razend interessan.. hopen dat alles me gauw eigen is.. dat maakt het leven weer een stukje makkelijker hahahahaha

kan alleen effe niet veel hier zijn overdag moet eerst eens bekijken hoe het loopt... en wat kan en wat niet.... maar goed maakt niets uit dan komen we gewoon effe savonds hier

met linette alles goed, ze heeft gisteren haar eerste stapje los gezet... dus ben razend trots op dr..... staan los doet ze al wel goed.. op het kdv ging het ook super goed... dus tja het lijkt allemaal een beetje op de plaats te vallen..

12. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @mikmak ow je hebt het dus druk op je nieuwe job hihi nou fijn te horen dat het je wel wat lijkt

en wat goed van linette!!! voor je weet loopt ze.

13. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    joepie wat goed van linette !! :D

14. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @mikmak, hihi bedacht me gistertabvond ineens van he wanneer moest ze ook alweer beginnen hahaha maar je bent dus al begonnen. en op de fiets gegaan? logisch dat je ff erin moet komen is toch ook heel iets anders toch. nou hoop dat je gauw je draai kunt vinden maar dat zal wel. en dat je miss dus wat midner tijd hebt om overdag te internetten dat betekend dat je het tenminste op je werk lekker druk hebt das toch ook fijner dan de hele dag uit je neus eten en wachten tot de bel gaat hihi.
    dus spugen was een fijne bijkomstigheid dat dat er mee wegging dacht al je ging toch voor dr nekje oid. hihi. hier overstrekt ie ok wel eens maar jah heb geen idee hoe en wat. ligt het liefst op zijn rechterzij maar of dat er wat mee te maken heeft geen idee.

kanp hoor dat ze al stapjes los doet jeeee" you go girl" hihihi
    lekre vlotte tante miss dat ze dan nu wat minder gefrustreerd is.

nou hier wel een goeie eerste nacht weer alleen gehad. we lagen er allemaal om 8 uur in hahaha. zelf oo kff wat slaap inhalen want ben nog niet helemaal fit zere keel ed en madam hoest nog steeds. me melkfabriek begint uit te drogen dus das wel minder maar jah aan de andere kant hij heeft nu al wel 3,5 wk mamamelk gehad dus vanuit mijn visie is dat altidj beter dan niks. al ging ik altijd voor het voledige maar jah je kunt niet alles hebben soms kan dat gewoon niet. heb ook mega zere boobs dus jah hihi krijg je van dat gekolf dan he.

ooh vanaf wanneer mag je ook al weer buikspieroef doen want echt heb me daar en schort over gehouden. hihi is ook neit zo verwonderlijk natuurlij kals je ziet wat voorn beertje eruit gekome is maar toch het ziet er neit uit. paste wel een oude broek weer maar dan met een zwemband die erover heen hing hahaha echt loos vel dat nog weer in positie moet hihi. denk dat ik toch eerst maar ff een maatje groter broek moet halen want om met al die feestjes nog steedsin me zwangereboreken te wandelen dat vind ik toch ook niks. en met een broek die wel past maar dan met band en ademnodd als je iets te veel eet hahaha dan maar een maatje groter hoor tis als het goed is maar tijdelijk tot ik me eigen dingen weer aankan hahahah.

15. Care

Care Actief lid

28 okt 2008
    348
    0
    0
    Rotterdam
    @mikmak, wat fijn dat je eerste werkdag erop zit. Zo te horen is het goed bevallen nu nog even wennen en dan kan je ervoor gaan. Heb je leuke collega's??
    Netjes van Linette, zal niet lang meer duren voordat je achter d'r aan mag hollen. De eerste stap is gelukkig al gezet, ik snap best dat je ontzettend trots op haar bent, het is niet niks:)

@mamasuus, lekker he als je optijd je bedje in kan duiken, helemaal als je niet helemaal fit bent. Het is wel een hele opgave als je zelf niet fit bent en het alleen moet doen, wanneer is je mannetje weer thuis?
    Wel vervelend van de bv, maar als het niet lukt dan lukt het niet. Je hebt het geprobeerd en 3,5 wk is een hele tijd hoor. Ik zelf heb het 5 dgn geprobeerd maar het kwam niet op gang, daarna ben ik overgestapt op flesvoeding, daar groeien ze gelukkig ook op:) Dit keer ga ik het gewoon weer proberen en als ik nog steeds geen melk produceer dan houdt het jammer genoeg wederom op.
    Het voordeel van bv is wel dat je sneller op je oude gewicht bent:D
    ach met buikspier oefeningen moet het ook lukken, volgens mij mag je daaraan beginnen na je eerste menstruatie, dat zeiden ze tegen mij weet niet of het waar is:(

Fijne dag allemaal, ik kom straks weer even kijken:)

16. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Hey meiden ,

Wilde al een paar keer eerder reageren hier maar steeds als ik zat terug te lezen wilde Mara weer aandacht of gebeurde er weer iets waar ik mijn aandacht aan moest geven waardoor ik steeds weer opnieuw kon beginnen. Maar goed Mara lijkt nu eindelijk weer een beetje haar rust gevonden te hebben ipv ieder avond heel hard huilen als ik haar kamertje uit liep. Tjonge wat is dat vermoeiend zeg. Volgens het Cb moest ik de 5 minuten regel toepassen maar daar was ik natuurlijk zelf al lang mee bezig noemde het alleen niet zo maar deed ongeveer het zelfde . Haar volgens het bed ritueeltje in bed leggen en haar dan weltrusten wenzen zoals altijd dus. In bad, pyama aan licht uit flesje drinken bij mij in de luie stoel op haar kamer en dan rustig in bed leggen haar een fijne nacht met mooie dromen wenzen en natuurlijk vertellen dat we veel van haar houden en haar morgen weer komen halen om heerlijk te spelen. Ze heeft het nu door ze gaat niet meer met haar armen in de lucht en dan heel hard MMAMMAAA gillen , uiteindelijk staan en alles uit haar bedje gooien. Maar blijft rustig liggen en piept allen nog een klein beetje. Ook s'morgens kan ik haar nu weer terug in haar bedje leggen want mevrouwtje heeft altijd rond half 6 een poep broek maar dan wil ik natuurlijk nog niet echt opstaan . leg haar dan terug met de mededeling dat het nog geen morgen is en ze nog even verder moet slapen en ook dat gaat goed. Vervolgens word ze dan rond 7 uur wakker . Eerder wilde ze dan echt niet meer terug in bed.

@ Mikmak Nou zeg wat een triest afscheid zeg , er kon dus niet echt iets van af . Nou dan niet , nu dus een lekker frisse start op je nieuwe werk gemaakt.
    Jeetje wat gaat linette al snel zeg proberen los te stappen echt niet normaal voor zo'n kleine hummel. Ach ja iedere baby z'n eigen tempo je kan ze moeilijk op de grond vast plakken omdat ze al willen lopen maar daar nog niet oud genoeg voor zijn.
    Wat goed dat Almar zijn/jullie probleem onder ogen ziet hopelijk gaat het jullie met wat hulp lukken er beter uit te komen.

@ Mamasuus Hoe gaat het met je kleine spugertje heeft het verhogen van zijn hoofdeind in bed al een beetje vruchten af geworpen?
    Ach meis maak je nou aub nog niet al te druk over je maatje meer . Duncan is er net rustig aan hoor dan maar een beetje grotere broek kopen is echt geen ramp hoor.

@ Lydia Hahaha jij bent me er eentje even snel "naar de wc" terwijl jullie met z'n alle in slagharen waren.

@ Noa Je schoonmoeder is weer bezi dus, pff ze schreef toch ik PROBEER het wel nou dan is het mislukt . Ga dan niet zo dom doen . Alsof jij de hele dag thuis moet zitten omdat ze mischien wel langs komt. Je hebt toch ook je eigen dingen te doen .

@ Eliesja Zo wat een wijs kereltje is Danny zo met zijn haartjes geknipt. Echt een stoer ventje nu .

@ Care wat fijn dat je Vk je meteen een zwangerschapsverklaring mee gaf voor je werk. Vonden ze vast niet leuk bij je werk dat je hem zo snel onder hun neus kwam duwen haha. Mooi ook dat ze je eventueel als ze moeilijk blijven doen bed rust wil geven bij 28 wekn. Lekker zo'n mee denkende Vk.

Hier nog steeds geen officiele melding van het UWV over mijn ontslag , wel heeft mijn baas me afgelopen vrijdag papieren mee gegeven met de mededeling of ik ze wou lezen en ondertekenen . Die man denkt echt dat ik uit een ei kom zeg . Ga toch geen wederzijdse goedkeuring tekenen waar in staat dat ik het ok vind om 1 december uit dienst te gaan . Eerst wil ik met de vakbond in verweer gaan . Heb nu al de rechtsbijstand op hem af gesturd ivm dat gezeur met mijn pensioen dat hij niet afgedragen heeft aan het pensioen fonds dus dat zal hij vast niet leuk vinden. En pas nadt ik in verweer ben gegaan kan mijn maand opzeg termijn in gaan dus dat is vanaf nu nog zeker 2 weken ( tijd die ik krijg om een verweer te maken ) plus die maand opzeg is zeker anderhalfe maand ipv niet eens meer een maand die hij wilde. Hij moet me toch echt nog langer betalen of hij dat nou leuk vind of niet.

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hee busster , wat n gek#@%t zeg daar op je werk !
    maar goed...

en slagharen . ja haha! ik wil geen een kans voorbij laten gaan ! dus we doen t zeker om de dag ! (liefst elke dag ) dan weet ik zeker dat we geen een vruchtbare dag hebben overgeslagen :)
    ghe ghe ;)

18. Care

Care Actief lid

28 okt 2008
    348
    0
    0
    Rotterdam
    @Busster, wat fijn dat je kleine meid gewend raakt aan het ritme. Is altijd heerlijk als ze gelijk gaan slapen dan heb je ook een klein beetje tijd voor jezelf. Hopen dat ze het volhoudt.

Ze vonden het niet leuk op me werk maarja wij hebben altijd een groot gezin gewilt dus ik ga me niet aanpassen aan me werkgever. Heb gelijk na hun voorstel rechtsbijstand ingeschakeld en die belde me gisteren om het verhaal aan te horen. Volgens haar maken ze geen kans, maar ze begreep wel dat ik totaal geen behoefte heb om er nog te blijven werken. Nu hebben wij een tegenbod gedaan, dat ik tot 1 sept 2010 vrijstelling wil van arbeid en dat ze dan me contract mogen ontbinden. Ik hoop dat ze akkoord gaan want dan kan ik lekker al die maanden doorbetaald thuis zitten, en na me zwangerschapsverlof een nieuwe baan zoeken.

Hoe zit het met jouw heb jij een vaste aanstelling bij je huidige werkgever? Heb je al iets anders op het oog?

Ga mezelf weer nuttig maken tot later:)

19. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    waar is iedereen toch? tis toch neit zulk mooi weer dat iedereen op het strand zit???? hihi

vanmorgen is ie weer gewogen en was nu 4840 dus bijna 200 meer dan vorige wk. hij is waarschijnlijk ook in de lengte gegroeid want zijn kleren worden krapjes hihi. en zijn haar groeit ook al hihi echte stekels heeft ie al hahaa. morgen tocy ff naar de ka voor dat spugen want doet ie nog wel veel me ma heeft vor de zekerheid wel al dat johanisspul gehaald. want in dld kennen ze dit niet dan moet je meteen over op dure voeiding.

ook kindergeld is al geregeld jee gaat ineens heel snel terwijl de rest altijd zo lang duurt. krijg morgen de eerste al van afgelopen mnd en dan de 15 ons nieuwe fijne bedrag jeee. tis toch voor 2 kids 328 pm woehoe kan ik goed gebruiken heb nog zoveel autorek liggen hihihi.

nou meiden ga maar weer eens wat doen loop mega achter hier en wil ook nog met madam een lampion maken voor volgende wk.

20. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ghe ghe druk druk druk dus ;)

veel plezier , knutselen is leuk :D toch ?? ( of is dat omdat ik dat onderhand elke dag met de kinderen doe ;) )

en das indd een lekker zakcentje erbij :)!

x

Deel Deze Pagina