Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    die staan der helaas niet op, ik heb wat vrienden in me lijst(familie) die denken dat zij alle foto's kunnen pikken en ook op hun hyves kunnen zetten en aan iedereen door sturen daar hebben we geen zin in hihi ik weetr niet als je ze kan beveilign die foto?

2. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg

Zo ga maar effe in words typen en knippen plakken anders kan ik het echt niet onthouden…

@mamasuus, jij hebt dus fijn goede nachten.. altijd prettig..
    Hier deed ze ook overstrekken… en het staat volgens de ostheopaat allemaal met elkaar in verbinding…. Heeft duncan ook veel de hik? Linette wel.. had er ook mee te ,maken
    Ze is idd minder gefrustreerd nu… op het kdv is het ook al de hele week super goed gegaan.. behale slapen thuis is nog steeds een punt… zucht.. maar ja ooit komt het goed

@busster, oeh je ontslag papieren.. idd effe laten nakijken of er geen valkuilen inzitten

@noa, jep super druk maar wel leuk
    Je schoonmoeder is dus weer lekker of althans nog steeds bezig… snap dat je bijna zat te janken… zeker met je hormoonhuishouding die nog lang niet op orde is… jeetje ze is zelf toch ook mama dan weet ze toch dat je voorlopig nog niet jezelf bent.. suf wijf zeg…

@Care, ja heb ook leuke collega’s allemaal kleine kids tussen de 5 maanden en 2 jaar…. En allemaal rond dezelfde leeftijd.. heel tof dus.. en daarbij zijn ze ook super aardig en worden zo ondertussen wel gek van mn gevaag maar ze doen het hoor zonder blikken of blozen helpen ze je verder

@lydia, en hoe is het met jullie huiswerk doen???? Al raak?? Druk aan het prakticeren hahaha

@eliesje, ja hoop dat het snel eigen is allemaal, maar zoals het er nu uitziet, moet dat wel lukken
    Aha Danny zit in een fase van slaapverandering…

heb ik nu iedereen gehad??

3. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    zo hier zit mn eerste werkweek erop.. superdruk maar wel super leuk... eindelijk eens echt effe wat anders doen dan zp, hyves en spelletjes... gaat de tijd wat sneller

nou linette heeft dus dr eerste stapjes los gezet.. maar daarna dus niet meer... jammer maar komt denk ik allemaal al snel genoeg denk ik zo. slapen blijft bagger snachts maar op het kdv gaat het allemaal weer super... das 1 zorg minder... nog steeds tandloos maar ook die zullen wel een keertje komen..

met almar en mij loopt het wel los... ehmmmm verder denk ik niet zoveel nieuws...

tot gauw xp

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    heej , ja t lopen is toch t durfen .. als ze dadelijk eenmaal loopt wil ze nie meer anders ;)

en ferdi en ik en ons huiswerk :p ! gaat goed he !! gewoon hoppa (bijna) elke dag !
    en nu maar hopen dat t mag werken !

werd trouwens net gebeld ( heb me opgegeven voor wipe-out) en nu mag ik op screening komen !!!
    moet dan op camera in 1 min. vertellen waarom dat IK mee moet/mag doen ?!

iemand leuke ideen?

5. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    @noa, zal je zo ff toevoegen, leuk!! Dus geen foto's van Yaslin, jammer, heb ook geen idee hoe je zoiets beveiligd!?

@lydia, oh lachen, uitgenodigd voor wipe-out, heb geen idee wat je kan zeggen waarom jij mee mag doen...ben daar niet zo crea in helaas..

@mikmak, en die fase is dus niet grappig, vind het echt niet leuk zo..whaaaa, wordt echt alweer gillend gek hier, het ging zo goed met mij..;)
    dus je eerste werkweek zit er alweer op, gaat snel zeg!! Fijn dat linette het leuk vind op de opvang, altijd fijner om dan naar je werk te gaan..
    dus het stapje was maar 1-malig, ach komt vanzelf weer, als ze er echt zin in heeft en klaar voor is en dan gaat het hard hoor..

ga zo al naar me bedje, de oudste zit nog voor de tv, dus ga gelijk met hem om half 9 naar boven..ben echt bekaf..alweer 2 korte nachtjes achter elkaar...ben gelijk weer brak zeg..

fijne avond

6. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    @noa, net ff op hyves gekeken, maar zie niks van jou hoor????
    mischien iets fout gegaan?

7. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @mikmak ja zeker suf mens maarja doe je niks aan he hihi

linette heeft dus de eerst stapjes los gedaan knap hoor, en bij je nieuwe baas dan heb je even geen tijd voor ons inderdaad hihi
    en linnette is dus nog tandloos achr komt vanzelf

@lydua cool wipe out!! hopelijk kom je der doorheen dan gaan ik zeker kijken!! en jullie doen je huiswerk dus goed, nouja nu wachhten om te zien als het resultaat heeft dat harde studeren hihi:D:D:D

@eliesa ja staat er wel tussen heet dolc op de hyves moet ik nog ff veranderen hihi

8. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    oh dan hadden wij elkaar al gevonden hihi;)

en nu ga ik echt...krijg branderige ogen..:D

9. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    haha wipe out ja !!
    :D:D

hyves kun je wel beveiliggen dat alleen vrienden t kunnen zien .. weet niet of hun ook vriendjes zijn ?

10. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    goeiemorgen,
    mikmak, nou idd hij heeft ook vaak de hik ed. hmm toch miss maar eens nat laten kijken door zon figuur dan. moet je daar een verwijzing voor hebben dan? of kan dat zo zelf ff bellen zeg maar.
    hij word ook tijdens het slapen vaak schreeuwend wakker dan doe je eht ligt aan en hups slaapt ie weer heel appart.

had gister dat johannisspul geprobeerd nou ook niet weer. sinds gister is het een ramp met eten ineens. hij vind het vies en loopt te kokhalsen ervan hahaha dus dat ook neit meer. weer trug naar de regelmaat die we zover hadden dan tenminste.

hij hoest nu ook met drinken en erna. gister zeiden ze me dat ik dan weer moest bellen maar jah tis niet constant dus heb nu geen idee wat ik moet.

en beter zeg dat je werk helemaal bevalt. en ach linnette die loopt binnenkort echt wel weg hoor hiuhi dan kun je je lol op met kerstboom hahaha plastic ballen erin maar dity jaar hahaha.

en ach die tanden die komen idd wel ze is nu eerst met andere dingen bezig die zij belangrijker vind.

@eliesja, ook al zo moee pff erg he. gelukkig heb ik vanavond weer me hulptroepje hihi. manlief komt vanmiddag weer thuis jee. gister nog ff met hem aan de tel gebabbeld had het ff zwaar hier met een spugende om niks huilende baby en een duk verkouden meisje en ik zelf ook nog eens bverkouden pff werd me ff teveel. we gaan morgen dus ook op zoek naar een draagzak want dan is ie wel rustig kijken hoe dat gaat.

ooh had ik al gezegd dat me doggie weer eens een stokkie klem had tegen dr gehemelte. pff dit keer moest het via dierenarts want was al ant ontsteken en erin ant groeien hihi normaal merk ik het wle anadr dan loopt ze met dr poten te maaien ed maar dit keer niet. pas toen ze uit dr bek begon te stinken. maar goed me ma gister met dr heen en de arts heeft het er in drie keer uitgehaald met vlees ed mee hahah nu heeft ze een zware antibiotica. ze helpt dus graag in de tuin en trekt dan ook planten en struiken ed kapot maar jah af en toe dan kanpt die dan aan beide kanten af en blijft er ene stokkie klem zitten meestal krigjt ze die zelf weg of wij meteen maar jah dit keer dus niet.

nou zou zo eens ff wat doen hihi als ik de puf op kan brengen tenmisnte.

11. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ey meiden

kom ff melden dat de griep me te pakken heb, (hoop dat ik geen mexicaantje wordt) dus ik lees alleen ff

fijn weekend allemaal!!!

12. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hey meiden,

nou hier was het nachtje iets beter, danny kwam 1 keer vannacht en om 5.55uur klaarwakker, heb hem naast me neergelegd, tot half 7 gelegen en toen had hij echt geen zin meer..
    ik denk ook dat hij dus weer met een kiesje bezig is, voel aan de onderkant een puntje, dus dat verklaard wel die poepluiers s'nachts..ook zo irri..vooral omdat hij samen met alyssa op 1 kamer ligt..

als goed is komen mijn ouders vanmiddag bakkie doen, hoop het wel, ga ik gelijk boodschappen doen, schiet anders niet op om met 3 kids boodschappen te doen..

@mamasuus, fijn dat je mannetje vandaag thuis komt, heerlijk, de mijne moet nog een week..bah..:(
    oh jee minder van je doggie zeg, gelukkig kwam je erachter zeg..

@noa, oh meis, minder BETERSCHAP en niet te hopen dat het de mexicaanse griep is..bij twijfel gelijk ha bellen hoor, kunnen ze gelijk ff luisteren of je longen schoon klinken..

13. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    beterschap noa :)
    en niet te druk maken ;) bij gezonde mensen kan ook de mexicaanse geen kwaad..
    x
    x

14. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ey meiden

was de zieke patient weer hihi, de hoestdrank en de pcm zijn me grootste vrienden vandaag. hopelojk van het weekend beetje beter

@eliesja ow danny krijgt dus weer een kiesje hopelijk is hij snel door, is het nog gelukt met de boodschappen?
    thnx voor de beteerschapwensen,

@lydia ja weet het dat bij gezoinde mensen niet veel kwaad kan, was ook mar grapje, hier in de omg is nog geen geval bekend, denk dat het komt omdat aan de zee kust wonen en we niet volgebouwt zijn hopelijk blijft het hier vandaa.

zit alleen wel te twijfelen als ik me meisje zal enten tegen de mexi wat doen jullie?

15. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    noou wij zijn maar weer naar de arts geweest.duncan was ant hoesten dus ff gechecked en jah hoor zelfde als yasmine en mij heb nu voor hun beide een hoestdrankje die slijm oplost en neusspray mocht het nodig zijn. geef hem wel wat minder want staat op dat het onder de 2 niet echt getest is. dus maar ff de hebamme gebled en die kende het spul wel ze zei geef hem maar, maar dan gewoon wat minder dus proberen eht wel. want dat hoesten is ook zielg.

noa, dus jij ook al ziekig lastig he? hier zijn we allemaal flink verkouden hoesten en wat snotties niet erg prettig. maar jah zit in het weer he.
    maar bij twijfel gewoon ff bellen hoor. dus als je echt koorts krijgt ed.

eliesja, aah jij nog een wk die van mij is tot zondag weer hier en dan weer weg hihi dus volgende wk ben ik ook weer van de partij hoor.
    dus danny krijgt weer een kies jah ook zo iets fijns he.

16. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @noa, dat enten doen wij dus niet, zijn nog zo weinig dingen over bekent en idd als je gezond bent is het gewoon een fikse griep zelfs normaal owrdne er hier in dld dus per jaar al 6000 kids opgenomen met griep. dat zou dan nu wat meer zijn omdat ze voorzichtiger zijn en ouders het eerder melden. ook bij gezonde kids moet het geen punt zijn. en tjah gewoon goed om je hygiene denken. dus vaak handen wassen en zelf heb ik meestal van die hygiene gel bij me om me handen te doen voor ik met de kids bezig ga of zelf wat eet. meer kun je jadan niet doen.

17. Meetie

Meetie Fanatiek lid

#8497 Meetie, 6 nov 2009
    Laatst bewerkt: 6 nov 2009
    Hey meiden,

.. hebben jullie toevallig ergens iets gehoord? Of nou ja, misschien je vriend/man.
    Alex belde mij vanmiddag op dat hij vanavond niet thuis komt. Hij zit bij de marrechausee en hij mag er niet over praten.
    Dat is alles wat ik weet.. ik maak me best zorgen.
    Ik kon nog wel even snel vragen of er wat met hem was, maar hij zegt dat hij in orde is, gelukkig.

Pf.. is je man uit Afghanistan.. "uit de zorgen" zou je denken, krijg je alsnog zo een onverwachts verontrustend telefoontje!

Ik weet wel dat ze gisteren een bedrijfsuitje hadden.. Alex zelf is niet iemand die gekke dingen doet, zoals ik hem ken.
    En als het een uit de hand gelopen ruzie is, dan mag hij er toch wel over praten? Ik weet mij niets anders te bedenken.. Alex is meestal ook de vredebewaarder als er een ruzie is, dus ik snap er helemaal niets van..... wat is er dan wel gaande?

Ik probeer er maar niet over na te denken en gewoon af te wachten tot ik meer te horen krijg, maar dit blijkt makkelijker gezegd dan gedaan.. heb het al de hele middag volgehouden, maar nu de kids eenmaal op bed liggen en ik hier eigenlijk met Alex hoor te zitten, ga ik me toch steeds meer zorgen maken....

18. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @meetie jij meid wat vervelend, mijn vriend heb dit ook een keer gehad. hun hadden iets aan boord gehad en waren teruf gevlogen. opeens moest hij naar de marchausse en hij mocht mij niet bellen niks en ook niet over praten, die lui zijn echt erg, hier in iedergeval.

ik hoop dat er niks ernstig is, en dat je snel te weten komt wat er gebeurt is. moet hij daar blijven slapen?

dikke knuffel voor jouw!!

19. Meetie

Meetie Fanatiek lid

O nou, gelukkig mocht Alex wel snel een telefoontje plegen met hun telefoon, om mij te laten weten dat hij niet thuis zou komen. Maar meer mocht hij ok niet zeggen.
    En ja, vanavond met hij daar nog blijven. Hopenlijk mag hij mogen dan wel naar huis.. heb geen idee.

Zag net op internet wel dat er in eindhoven militairen opgepakt zijn. Een daarvan een 25 jarige hagenaar... Alex is 26. Zal het een foutje zijn of heeft dit gewoon niets met Alex te maken? Eindhoven ligt ook niet bij hem om de hoek... en hij zei dat hij op de kazerne zou slapen.. pfff.. het zal wel.

*knuffelt terug

20. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @mettie ow fijn dat hij in iedergeval wel even mocht bellen,
    en hij is door de weeks op de kazerne natuurlijk, zijn ze niet uitgeweest in eindhoven? en ik hoop ook dat hij naar huis mag voor jullie.

laat je het weten als je meer weet.
    ben erg benieuwd

Deel Deze Pagina