Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    goeiemorgen,

@eliesja, he das dan ok lekker idd denk je rust te hebben begitn de ander, die miste natuurlijk het "rustgevende gehuil"van dr broertje hihi. nu maar hopen op goeie nachten he.

@lydia, hihi tis ook geld wat ik van me oma heb. maar goed toch wel lief dat ie nu zegt jij eerst hihi. moet ook hoor heb niks fatsoenlijks meeer. loop in zwangere broeken die afzakken maar me oude kunnen nog net niet dicht.
    en idd wat een raar meetdingvan de wii zeg die probeer k dan maar niet dan slaat ie vast op tilt whahahah.

ooh oudste word waker brood smeren tot later

2. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    heb ff weer fotos erop gezet hoor meiden hihi hebamme was gewest hij is nu 5040 gr ons beertje hihi dus ze komt nu niet meer hij doet het goed dus helemaal lekker nu.

3. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    @mamasuus, fijn dat het nu goed gaat met Duncan..staan je foto's op hyves?

haha rustgevende gehuil, dat zal het zijn hihi

maar heb vannacht eindelijk weer wat mogen slapen, danny kwam dus wel, maar ik hoefde er niet uit, hij was zo weer stil..:):)
    doet een mens goed zeg een goede nachtrust!!;)
    En heb Alyssa ook niet gehoord, gekke meid, miste dr jankende broertje gewoon.. we hebben het wel vaker gehad hoor, als danny bij me moeder was om te logeren, dan sliep zij heel slecht s'nachts..

straks naar de tandarts...duimen jullie dat ik niks heb?? ben namelijk als de dood voor die vent..:(
    En heb nu al veel pijn in en rond me bek dus hij moet gewoon ff normaal met me doen haha:D

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ghe ghe eliesja ik zal voor je duimen hoor :D

5. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    zie je wel eliejsa is idd dat gehuil van dr broertje dat ze miste hihi. en idd fotos heb ik op me hyves gezet hier krijg ik het niet voor elkaar hahaha.
    succes bi jde tandarts.

ooh miss dat ik de kids van me schoonzussie niet allemaal tegenkom zondag want ze heeft de jongste dire met een beste griep plat liggen. volgens arts geen mexicaanse maar weel een hefitge dus laat ze maar lekker daarblijven dan hihi die hoef ik hier niet in huis madam is altijd al ziek als ze daar weg komt of ze hier zijn geweest dus daar pas ik voor hoor

6. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden was ik weer

@eliesja ow alyssa miste haar broertje hihi. nouja gelukkig had je nu wel goeie nacht.

@mamasuus zozo duncan groeit goed zeg. yas woog iest zwaarder met 9 weken. maar hij was al groot bij de geboorte he.

@lydia hihi 2weken binnen zou gek worden, en inderdaad die griep blijft nog wel ff bij ons hoor.

7. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    goedeavond,

@lydia, dank je wel, je hebt echt je best gedaan..

had dus NIKS...:) helemaal gelukkig ben er weer voor een half jaartje vanaf..

@mamasuus, oh dan ga ik eens snel op je hyves kijken, ben gek op nieuwe foto's hihi..
    Danny is nu weer bij me ma, dus ben benieuwd wat alyssa doet vannacht, want die moet dus weer zonder haar broertje..Dat is wel fijn dat diegene niet komt dan..wordt het toch nog een leuke verjaardag:D

@noa, ja was wel een betere nacht dan ervoor hoor. hoe is het met jou trouwens, had je nu al gesprekken gehad?

vanmorgen had ik ineens onwijs kramp / pijn in me buik zeg, was ff aan de race vanmorgen en moet zeggen dat me buik aardig rommelt nog, hoop niet dat ik nu ook ziek ga worden hoor..
    hoorde op de peut dat een meisje waar Alyssa altijd mee speelt ook aardig ziek was afgelopen week, die was er maandag ook niet en heel die familie daar heeft ze aangestoken, omdat ze had gekotst in de auto..hmm lekker om te weten dan..alyssa heeft gelukkig nog nergens last van..de oudste was gister ook aan de race en hij heb er een handje van om zijn handen na het toilet dus niet te wassen..dus niet zo gek dan he...
    maar heb hem nu zover gekregen dat hij zijn handen gaat wassen, hij heb namelijk een angst om ziek te worden, nou ja eigelijk om over te geven en heb gezegd dat als hij zijn ahnden niet goed wast hij dus ziek kan worden..:D kijken hoe lang het werkt haha

8. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @eliesja je hebt een pb

9. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    1 tje terug;)

10. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    goeiemorgen,

@eliesja, nou gelukkig niks loos dan, dat scheelt alweer heof je niet ng een keer met de boor in de weer hihi. wij moeten ook weer heen madam en ik dan. maar jah momenteel dus geen vervoer dus kunnen we ook niet. en idd wel prettiger dat die kids die ziek zijn dan niet komen want zit dr echt niet om te springen we hebben volgende wk hier kraamfeest en is dus lastig als we dan ziek zijn. en de wk erop hebben we ook een feesie.
    zo das idd lastig zeg dat je ook wat ziekig word, idd je oudste maar ff goed "bang "maken hihi. werkt vaak dan wel ff he. sterkte ermee hoop voor je dat ie voorbij waait.
    en leker geslapen nog vannacht?
    hier lag duncan vannacht ook bij mij dan spuugt ie minder en slapat langer door hihi gister zelf van 20 tot 3 uur geslapen hihi hij werd om 2 uur al wakker dus ik flesje gemaakt maar die moets nog ff afkoelen zijn we weer in slapa gevallan hihi foutje.

@noa, hihi idd hij was al een beertje bij de geboorte hihi hoest met jou kleine meid dan schiet ook lekker op zeker. nog ff en ze kan al aan de fruit gaat dat hard he? kan je vent straks lekker stoeien met banaan achter zijn oren hahah
    vanaf wanneer deed jij trouwens rijstebloem erin want mag toch pas vanaf 4 mnd of deed je ook eerder. me schoonzussie zij dat ze het met een mnd al deed een theelepeltje in elke fles en dan savonds iets meer zo dat ze beter sliep. ben nu al begonnen met langzaam over te gaan op voeding 1 kijken of ie daar langer op slaapt zeg maar. zitten wat meer kalorieen in zei de arts dus vandaar dat ik eerst nog moest doorgaan met pre maar jah als ie maar om de 3 uur blijft komen pff word je toch ook een keer moe van vooral snachts.
    en heost dan verder met je? lukt het allemaal nog een beetje? en je had het laatst over je buik dat die nog zeer doet blijft dat zo lang dan met keizersnee, heb dr dus echt geen idee van?

nou hier komt dan vanmiddag manleif weer thuis jeee, dan is het ff snel bakkie doen en moet ik heel veeeel bier halen vor volgende wk hihi je krijgt hier latijd wat bij het bier en deze wk is het een pak wcpapier dus vandaar dat ik nu alles maar haal had vorige wk ook al een paar gehaald want toen kreeg je een zakie van die minis van mars en bounty ed en tjah das ook wel lekker dus had er al vier maar de andere 7 haal ik morgen hoef i kderest vna het jaar geen wcpapier meer te halen hahaha.
    dan om 17 uur lampion lopen met madam. en dna morgen gaan we lekker shoppen jeeeee. heb dr nu al zin in lekker met zijn vieren de stad in ben beniwued wat dat word of ik dus aan klerne passen toe kom hahaha. we gaan dus maar eit zover me vent wilde wel naar oberhausen maar is toch een uur rijden en tjah zoveel andere winkels zijn er niet jah als ej een klein maatje hebt maar zover ben ik nog niet hihi. en daarbij is het ook nog eens vrij prijzig daar. had daar begin dit jaar een leuke broek voor manlief geizne 150 euro nou echt niet he.

heb hem ook zover dat we dit weekend een midweekje centerparcs gaan boeken hihi tweede wk van jan waarschijnlijk dan kan ie nog vrij krijgen zit ie ff tussen twee opleidingen in. gaan dan naar hochsauerland waarschijnlijk ligt daar in jan wle sneeuw en dat lijkt me super met madam. alleen nog ff kijken hoe we dat allemaal vor elkaar krijgen 2 kids en twee honden plus de bagage in onze station hahah past dus bij voorbaad al niet hahaha dus ff zien heo we dat gaan doen. de kinderwagen kan in ieder geval neit mee das een feit want dan is de auto aL VOL. word dus veel draagdoek en buggy oid moeten we dus nog ff zien hihi.

nou meiden ga me borsten leeg halen want staan op knappen laatste keer was gisteravond half 7 hihi. ben dus ant afbouwen he heb dr niet veel zin meer in neemt zoveel tijd in beslag die ik verder ook goed kan gebruiken dus nu doei k als ik tijd heb en ze dus vol voelen. zo krijgt ie toch nog een of 2 flesje op een dag met bv.

he hoest eigenlijk met de rest? mikmak? zo druk met de nieuwe baan lekker hoor?
    meetie? al wat meer gehoord over alex zijn avondje stappen?
    busster? ook alles ok daar las ergens geloof op hyves dat je ziekeig was geweest?
    consider nog steeds lekker druk neem ik aan?
    care, nog een paar nachies tot de echo toch? zal voor je duimen hoor.

11. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    zo mamasuus groot verhaal :D:D !

leuk dat je nu dus eindelijk gaat shoppen :) kun je af van die zwangerschapskleren .. snap dat als ie er nu alweer n maand ( SOO wat gaat dat snel ;) ) uit is dat je die kleren niet meer aan wilt ;)

shopse ! , wij zijn ook wel s naar oberhousen geweest maar vond er niks speciaals aan ... kon er niet zo veel vinden ;) , dus gaan altijd hier naar eindhoven grote stad en kun je alles makkelijk vinden :D

nou leeghaalze ;) en tot snel !

12. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    goedemorgen,

net al naar de winkel geweest, had dus vanmorgen helemaal geen brood meer, heb de oudste de restanten beschuit en crackers meegegeven.:) en had dus zelf niks, dus moest wel ff..het is echt kut weer zeg..erg nat..

heb vannacht echt een SUPER nachtje gehad, ben er zelfs niet uit geweest om te plassen, want dat moet ik dus ook altijd..wakker geworden met de wekker van 7uur..:):)

@mamasuus, gelukkig zet het ziek zijn niet door..maar jah de epedimie is nog lang niet voorbij, zal vast een keer ook hier komen..
    Dus jij geeft een groot kraamfeest, alles in 1 keer, erg leuk hoor en nee dan kan je niet ziek zijn natuurlijk..
    vandaag komt jou mannetje ook weer lekker naar huis, de mijne ook..:):)

Grappig jij gaat dus ook shoppen morgen, ikke ook, ga met me ma, lekker samen de stad in, lekker kleren kopen voor onszelf en een keer niet voor de kids..:p
    Oh heerlijk weekendje centerparks altijd leuk..hebben jullie niet zo'n box die je boven op de auto kan plaatsen, kan je super veel kwijt en kan de kinderwagen mee, lijkt me ook wat om het hele weekend hem bij je te dragen!?

Maar hoe is het idd met de rest??
    toch niet ziek allemaal he???

13. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @lydia hihi jah moet toch wat vertellen he hahah. en als je weet waar je meot zoeken is oberhausen wel leuk maar erg duur. waren echt hele leuke winkels we wilden voor manlief dus mooi broeken ed maar we schrokken ons rot in die winkeltjes hahah. hadden zoveel leuke gezien voor stappen ed maar geen een onder de 150 euro en tjah dat lukt echtn iet meer als je kids hebt hoor hihi. eindhoven ken ik qua shoppen niet wle die straat dus met bars daar hebben we een keer gezeten toen we moesten wachten op het vleigtuig het bosnie vna manlief die vertraging had. en ben dr wle eens met manlief doorgereden want die heeft er 2 jaar rijles gegeven aan millitairen.

@eliesja,nou blijt toch dat ze iets zieker zijn, me nichie word zo opgenomen, uitdrogingsverschijnselen. nog houden ze vol dat het een gewone is dus we zullen zien maar ff afwachtne dan he. hoe lang houden ze kids dan in ned eigenlijk erin? me schoonma dacht morgen alwer naar huis maar ik denk dat ze dat goedm is heeft hoe is dat in ned weet iemand dat? hier in dld gaan ze pas weer naar huis als ze zelf genoeg drinken en 48 uur koortsvrij zijn.

dus lekker een hele nacht gemaakt heerlijk zeg kanp je metene van op he? dusa jij ook ant shoppen morgen. maar dus lekker met je ma heb ik ook allang niet meer gedaan hihi. maar jah een keertje met de hele fam is ook wel eens sellie dan he.

en iddzo nbak voor op de auto zit ik ook aan te denken hadden we de vorige keer al tegne elkaar gezegd van tjah als we ooit twee kids heben zijn we zon ding nodig want toen waren we dus met yasmine en twee doggies en hadden we buggy mee. dus konden op de andere plek achterin alle spullen en het reservewiel hihi want jah we hebben een gastank op de plek van het wiel dus die ligt normaal losachterin maar met die doggies erbij ligt dat niet lekker dus die moest ook ergens anders whahah jaja een hele optocht ff een midweekje weg. moeten we dus nog ff over hebben dit weekend voor we hem boeken want de auto moet ook voor de tuv (apk) in jan en ik moet me paspoort doen in de eerste wk hahaha druk druk druk maar jah hij heeft alleen de eerste twee wk dat ie tussen opleidingen zit. anders word het pas april oid en ik wil wel eens lekker in de sneeuw. hihi ben benieuwd dus of we een oplossing vinden

nou zou ff verder opruimen we zijn al alledrie gebadderd en heb boven al opgeruimd nu alleen nog zuigen en dweilen dan is het daar ook weer netjes en dan beneden maar weer hihi zo blijf je aan de gang he.

14. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden

is het bij julllie ook zo klote weer, ben al 3x nat gehoost dus ja nu lekker me trainings broek aan we hoevn niet meer weg hihi.

@mamasuus ow shoppen leuk hoor!! en centerparcs helemaal hihi
    ik ben begoon met 9 weken met de rijstebloem iets meer dan een theelepel door de laatst fles op advies van die vrouw van het cb omdat yas in de war was met zomertijd.
    nu geef ik gewoon een toetjes lepel der door en ze slaapt tot half 8 en half 10 de laatste dus das wel lekker hihi.
    en ja me buik doet inderdaad nopg zeer zo af entoe.
    maar het is dan ook een gewone buikoperatie wat je krijgt bij kz dus alles is der uitgehaald
    en ja een litteken op zo plek is toch al anders omdat het natuurlijk allen vel is en niet vet of weet ik veel hoe heet.
    ze hebben hem al behoorlijk scheef gedaan hihi maarja ze hadden haast dus het hun vergeven

en ja wij mogen inderdaad bijna aan de fruithapsjes hihi het gaat echt hard die tijd. en je ziet haar verandere me vriend zal ook zeker op kijken als ie haar ziet

@eliesja ow je hebt lekker geslapen!! hopelijk aankomende nacht ook weer,en jij ook al shoppen ben laatst hier geweest maar kon niet slagen als me vriend terug is gaan we naar adam.

@lydia ow eindhoven is ook leuk winkelen!!! ben er geweest dat we weekend naar de efteling gingen.

15. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    ff snel hoor, me mannetje is er weer lekker, zo fijn is dat..we gaan nu filmpje kijken en dan naar bedje..:)

fijn weekend allemaal

en shopse hihi;)

16. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    fijn dat je mannetje er weer is :D ! dan zul je giste wel n fijn avondje hebben gehad :)

hier vanochtend n knalpositieve ovutest ! ben ik wel blij mee.. en nu maar veel klussen en dan afwachten ?! ;)

en hoe was t shoppen bij de lady's ?! leuke dingen gekocht ???

xx lydia

17. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @lydia veel klus plezier!!!

18. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    @lydia, idd heeeeel veel klusplezier..spannend..

het shoppen was helemaal geslaagd!! heb weer veel kleding gekregen van em mamsje, zo lief..:)

Danny is nu ziekjes, was al verkouden, maar heeft nu dus koorts, hoest ook wel, maar niet zo erg, we houden het in de gaten!

fijn weekend meiden

19. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @eliesja wat lief van je mams. en ah danny ziek hopelijk is hij snel opgeknapt.

20. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    @mamasuus, hoe gaat het met je nichtje? Zijn ze er al achter wat ze heeft? Weet niet hoe dat in ned gaat..sorry..
    Ga je toch nog naar de verjaardag vandaag? veel plezier..
    En al een oplossing voor alle spullen die je meeneemt? Mischien staat er op mp wel een tweedehands bak voor de auto, is echt ideaal..

@noa, danny is raar ziek hoor, ene keer is tie hangerig en wil hij bij je zitten en dan gaat hij ineens vrolijk spelen, slaapt wel wat meer dan anders en heeft dan weer wel en dan weer geen koorts!??:(

Straks naar me schoonma dr verjaardag nog, die viert ze vandaag voor familie, zal heel erg druk worden, met al die kids, dus ben benieuwd he danny erop reageert..als hij alleen maar aan het janken is daar ga ik gewoon naar huis, schijt aan dan hoor..

nou fijne zondag meiden.

Deel Deze Pagina