Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hee eliesja , wat raar ja indd met danny .. :( dan weet je ook niet echt hoe of wat he ;) snap dat je niet lang naar de verjaardag gaat.. ja of hij moet t helemaal mooi vinden al die drukte/aandacht ;) maar als hij niet lekker is zal hij t niet zo super vinden denk..

succes :) en plezier!

x

2. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @eliesja, jee we hebben geboekt hoor een weekendje in jan. en hebben besloten dat jammer maar helaas de hondejs niet mee kunnen. die gaan dan een weekendje bij me ouders logeren en tjah over de wagen ed zijn we nog niet uit hahaha. hebben nog ff tijd nog 53 dagen precies te zijn hahaha staat op die site he ben friends van hun dus kan alles volgen. we hebben dus wel beddegoed ed besteld hoefen we dat neit mee te slepen ook voor het babybedje.

me nichie is weerthuis had het rotavirus te pakken. dus was flink uitgedroogd. 2 dagen sondevoeding gehad en sinds gister weer fruit en brood en gisteravodn zijn ze naar huis gegaan.
    wij zijn dus wel naar verjaardag geweest maar hebben iets beter opgelet dat madma niet ant kussen ging ed met die jongens en iedereen uit eigen bekers dronk dus nu maar afwachten of dat goed gegaan is he hihi. hun papa was in ieder gevla netjes die was nog ff in ziekenhuis geweest en zei al ik geef je geen hand ed want kom daar net weg met al die virussen in ziekenhuis.

dus danny ook al ziekejs he wat sneu miss dat ie daarom de laatste dagen zo slecht sliep.

@noa, zo das idd minder dat ie iets scheef zit maar idd ze hadden haast dan kunnen zen it de watertpas ertbij halen he hihihi.
    en jij doet dus vanaf 10 wk nou jah kijk ook binnenkort wel ff om te zien of het werkt

nou hier is shoppen voor mij mislukt allemaal van die lage broeken tegwnwoordig en tjah dat zit niet lekker met een schortje eronder hahaha die komt erdan overheen hihi. dus heb ff tijdelijk 2 van me ma en dan maar hopen dat ie snel wegis of in ieder geval minder.
    kids hebben wel leuke outfits. madma een scinny broek zwart glimmend, zwarte laarsjes met glimmerd en een leuk paars shirt met vlindererop hihi echt zon leuk set zit zelfs ene stropdasje bij hihi.
    duncan heeft een pak hihi hadden ze bij h&m kon hetn iet laten hihi voor de feestdagen. en nog een gaaf shirt van de rolling stones hihi zijn oom was er gister helemaal gek van hahah. die tourrt namelij altijd met hun. rijd op de vrachtwagen en verhuist dus hun podium.

nou zou ff wat doen hier hihi heb me daar een berg was pff zeg je U tegen echt heel erg.

3. Care

Care Actief lid

28 okt 2008
    348
    0
    0
    managementassistent/directiesecretaresse
    Rotterdam
    Even een reactie uit het land van de zieken:D

@Lydia, Hopelijk heb je heel hard geklust zou wel fijn zijn als het raak is. Ik doe duimen.

@Eliesja, hoe is het nou met Danny?

@mamasuus, lekker geshopt voor de feestdagen toe maar. Even geduld en dan slaag je voor jezelf ook. Waar gaan jullie trouwens heen met het weekendje weg??

Heb vorige week dinsdag het hartje gehoord van de kleine want was een beetje ongerust. Morgen hebben we de echo en ik zit nu duimpjes te draaien vind het spannend en eng te gelijk. Met de misselijkheid zit het nog steeds goed, dat houd niet over dus heb me er bij neergelegd. Ik dij al behoorlijk uit dus denk dat het groeien ook volgens schema verloopt, we zullen het morgen zien.

Ik vertel morgenmiddag wel even hoe het was.

Doei:)

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.042
    1.860
    113
    Provincie Groningen
    Heeey meiden,

Ik heb besloten om weer gezellig mee te kletsen, mis jullie wel hoor. Valerie slaapt s'middags wat langer, dus heb nu wel de tijd om ff bij te lezen.
    Met ons gaat het prima! Valerie is alweer bijna 1 jaar oud. Zondag 29 november vieren we haar verjaardag, want 1 december valt op een dinsdag en dan kan papa er niet bij zijn.
    Ze kan nu erg goed en lang staan, nog niet los, maar verder trekt ze zich overal aan omhoog en ze stapt ook langs de bank en tafel.
    Ze kan eindelijk zelf uit haar tuitbeker/fles drinken.
    En ze roept de heeeeeeele dag mammmmmaaaaa!
    Met me man gaat het ook prima, hij zit sinds vandaag voor 4 weken in oirschot, hij krijgt daar de opleiding tot vrachtwagenchaufferu.
    Hoe was jullie weekend?
    Martin was donderdagavond al thuis, de auto moest vrijdag voor de apk en ik had geen zin om dat te gaan doen met Valerie.
    Vrijdagmiddag zijn we even naar de stad geweest, lekker gewinkeld.
    Zaterdag naar de intocht van Sinterklaas, Valerie vond de muziek super, maar ze moest huilen van de pieten. Ze vind donkere mensen eng. Ze heeft schijnbaar niet door dat papa ook donker is.
    Zondag heb ik de keuken en koelkast helemaal uitgesopt en zijn we op visite geweest bij mijn moeder.
    Ik ga zometeen nog even naar de auto garage, er moet nog iets kleins vervangen worden en dan is die door de apk.
    Als ze daar mee bezig zijn gaan me moeder en ik even kijken op de woonboulevard.

@mamasuus, hoe gaat het met yasmine en duncan?
    Hij is ook alweer 1 maand oud :D
    Wat lekker dat jullie in januari een weekendje weg gaan.
    Lees dat je ook zo'n probleem hebt met broeken kopen.
    Ik ook ppfff....
    Of ik krijg de knoop niet dicht door me buik, of het zit veelste laag.
    Ik koop tegenwoordig veel jurkjes, legging en laarzen eronder. En het staat nog leuk ook.
    En als je nog op zoek bent naar een goede broek, dan slaag je misschien wel bij de m&s, die hebben wel broeken voor vrouwen met buikjes ;)

@eliesja, hoe is het meid?
    Hoe was de verjaardag gisteren?
    Heeft Danny het een beetje goed volgehouden? of toch vroegtijdig naar huis gegaan?

@care, heel veel plezier bij de echo.
    Kan me voorstellen dat je het eng vind, het is toch elke keer weer spannend.

@noa, woww yasmine alweer bijna 3 maanden!
    Zat laatst nog ff op je hyves te spieken, maar je hebt er helaas geen foto's van haar op staan.

@lydia, handig hé die ovulatietesten.
    Ik heb ze 1 maand gebruikt en in die maand was ik ook zwanger geworden. Je weet gewoon wanneer je eisprong is en wanneer je moet klussen.
    Denk dat ik eventueel bij een 2de, gelijk begin met ovulatietesten.
    Juist met een man die militair is, is het altijd hopen dat de eisprong in het weekend valt.

@meetie, hoe is het met je? red je het met die 2 boefjes van je?
    Jesse zal vast en zeker al wel los lopen, die is zo snel met alles.
    Is dylano al helemaal in de ban van sinterklaas?
    Las een stukje van dat gedoe met alex, dat hij bij de marechaussee heeft gezeten, wat vervelend!

@busster??? busster ben je hier ook nog te vinden?
    Hoe gaat het met jou en Mara?
    Ook bezig haar verjaardag te plannen?
    Wat krijgt ze van jullie voor haar verjaardag?
    Heb je al een nieuwe baan?

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.042
    1.860
    113
    Provincie Groningen
    Hier ff een spammetje van Valerie:

6. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden

nou als jullie iets nodig hebben van de drogist pech gehad want alles is op, ik heb het allemaal opgekocht hihi. het werkt helaas aallen niet. de dokter had helaas geen plek aankomende dagen pfff. zoveel zieken waren der.

@mamasuus ja die waterpas hadden ze niet hihi. en ja yas kreeg het al snel die rijstebloem en ze doet het er goed op dus zal wel geen kwaad kunnen.

ik hoop ook dat yasmin goed uit der eigen beker heb gedronken enzo maarja je houdt het bijna niet tegen he.

en wat jammer dat shoppen niet geslaagd was, en alles is inderdaad laag!! nouja komt vast wel weer goed. de kleren van mw klinken leuk.
    en dat pakkie van duncan had ik zien hangen echt leuk wel foto van maken en showe he
    .

@care succes morgen!!

@consider wow valerie alweer bijna 1 jaar gaat echt snel en ja YASLIN is alweer bijna 3 maande gaat ech super hard. en inderdaad staan geen foto's op ik spam hier af en toe even. mijn familie pikt al me foto's en geven ze aan iedereen enzo en daar zit ik niet op te wachtte.

de woonboulevard klintk gezellig, ga je alleen ff kijken of ook wat kopen>

leuk foto van je meissie

7. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @consider, whahah moets meteen lachen toen je zei dat ze niet van donkere mannen houd hihi dacht meteen jah heel appart papa is dat toch ook. je zei eht dus zelf ook al hihi. maar welkom trug hoor hihi de drukte dus toch en beetje voorbij? gaat dat hard he alweer bijna een jaar jeetje zeg zo snel gaat dat. en de m&s dus nou dan moet ik binnenkort maar ff naar emmen daar zit er een. jah zo stom he dat ze daar nou geen rekening mee houden kun je ok wle zien ik zie heir zo vaka zalfes van die jonge meiden lopen met een rand over de broek zo zonde ziet er gewoon neit uit. laat ze toch ook broeken maken voor mensen die een buikie hebben want dat zijn er meer dan met een strakke hoor hahaha.
    hier gaat alles lekker met de kids, verkoudheid weer te boven dus das fijn. ze groeien super hihi. me bv loopt alleen ontiegelijk terrug dus denk dat het einde daarvan in zicht is doe nog wel me best maar neit zo heel hard ervoor hihi vanmorgen nog ff aangelegd maar jah dan is het ritme meteen weer weg want hij word ern iet vol van dus heeft la gauw weer honger. erg lastig dus.

@care, ooh lekker joh dat je het hartje gehoord hebt helemaal goed. en is natuurlijk logisch dat je zenuwachtig bent voor morgen maar we gqaan ervan uit dat je na morgen heerlijk kunt geniet en alvast wat dingetjes kunt shoppen voor de kleine.

we gaan naar center parcs hochsauerland da hier in dld dichtbij winterberg. dus we hopen dat er dan sneeuw ligt gaan we daar ook dagje heen hihi we zijn wel geen skieers mar met de slee is toch ook leuk.

wij gaan ff eten hihi
    ooh jah hier nog een link met shirtje dat ik voor madma gehaald heb alleen is de kleur nhier niet zo mooi op en de vlinders zijn glimmend
    C&A Online Shop | Mode günstig kaufen

8. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hey meiden,

de oudste is vandaag vrij van school, hebben daar een compensatiedag, alyssa moest wel naar de peutschool..
    danny ligt nu op bed, maar heeft volgens mij geen zin, heb de babyphone uit gezet, dan hoor ik dat gejengel niet zo goed..

vanmorgen dus weer hetzelfde probleem gehad met me kachel, snap dr gewoon de ballen niet meer van hoor..deze keer werkte het aan de knop draaien niet..was gewoon hele ochtend 16 graden in huis, echt koud gewoon..en kom terug van alyssa halen en de oudste zegt, de kachel doet het weer..denk huh, heb je ergens aan gedraaid dan, nee had hij niet..maar wat het hele vreemde gewoon weer is, dat ineens echt alle kachels aan gaan, ook degene waar de knop boven van uit staat, dus was gelijk bloedverziekend heet op danny/alyssa's kamer!!!??? die knop staat gewoon uit, mischien dat hij daarom wel niet kan slapen, beetje warm daar..heb het raam al open gezet..me man moet maar eens bellen hiervoor, want vind het wel erg raar hoor..

@lydia, nou wonder boven wonder ging het heel goed gister bij de verjaardag, hij zat wel wat meer bij je dan normaal, maar verder niet vervelend! beter..;)

@mamasuus, super dus de vakantie staat vast, je heb idd nog ff om te kijken hoe je dat allemaal gaat doen en de hondjes zullen het vast super hebben bij oma en opa! Het aftellen kan beginnen hihi:)
    dat rotavirus heerst ook weer idd, gelukkig gaat het weer de goede kant op!
    Dus niet geslaagd met het shoppen, andere keer beter, weer een reden om weer eens te gaan shoppen hihi..:Dde kids wel lekker verwend dus.
    Mischien zat danny ook wel in een sprongetje in combinatie met kiesjes en verkouden..!?

@care, nogmaals beterschap en heel veel succes morgen. waarom was je zo ongerust als ik vragen mag? niks ergs hoop ik..

@consider,fijn dat je weer gezellig komt meekletsen.. haha grappig dat ze niks van de pieten moest hebben, hoe reageert ze op haar papa dan?
    hier gaat het goed, leuk weekend gehad... achteraf dus die pakken ze me niet meer af hihi.:) verjaardag was gezellig en het ging echt heel goed... gelukkig maar..hij heeft zelfs tot half 8 vanmorgen geslapen en heb hem niet gehoord vannacht!! zo fijn is dat hihi.:p
    Valerie alweer bijna een jaartje, gaat hard he en wat een heerlijk meisje zeg, leuke foto!!

Weet iemand dat zo rond 15 maanden een sprongetje kunnen hebben? Het gaat dus weer heel goed, althans met slapen s'nachts dan(laatste 2 nachten), want hij heeft vanmorgen nog niet geslapen en wil dus nu ook niet..grrr..
    En hij praat ineens weer meer..bijdehandje gaat het worden haha

9. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    @noa, dus jij heb de hele drogist thuis staan, kan ik wat bij je bestellen dan?? hihi:D;)

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    phooeee wat n hoop geklets :D ! hihi heb een geheugen van n vis dus sla niks op ;) !

maar ja ovu testen zijn indd makkelijk , ferdi is gelukkig normaal wel altijd savonds thuis .. dus dat scheelt
    ja nu ist afwachten op mn verjarie op 28-11 dan ga ik testen .. duim duim duim en bedankt voor jullie duimen !

oh eliesja wat fijn dat t toch nog goed was gegaan , ach wel lekker toch dat ie lekker bij je kwam zitten :)

suus , leuk hoor dat c&a shirtje :) pff kan niet wachten tot ik hhhhhhhhhhhheeeeeeeeeelll veel kleertjes kan kopen :D , heb ik voor mn neefje ook gedaan !
    jammer dat er niks was.. ja ik ben juist van de lage broeken maar ja als ik dadelijk bevallen ben zal dat ook wel veranderen ;)

en alle was weer weg? ;)

toch wel fijn he care ff een extra bevestiging dat hartje :) duim ook voor je mee hoor dat alles goed zit :) zal toch wel .. :D !! we horen t wel hoe de echo was !!

consider wat n mooi meisje heb jij :D ! echt n scheetje , en fotogeniek ;) !

ohja , en weekendje weg dat gaan fer en ik ook aankomend weekend ofja weekend vrijdag avond tot zaterdag avond :) lekker naar een hotelletje ergens boven int land , lekker!
    en dan volgend weekend ben ik jarig en hebben we ook meteen een soort afscheidsfeestje van ferdi .. en die zondag nog voor zijn familie een afscheidsfeestje en weekend daarop viert ze zus dr verjaardag eerder ( stom kind , laatste weekendje met fer voor die weggaat viert zer der verjaardag :S boeiend denk ik dan maar ja .. ) maar goed gaan we gewoon maar ff ..

en dan ist alweer bijna 8 dec... pfff !!

nou ik ben er vanaaf denk wel weer ff !

xx ly

11. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.042
    1.860
    113
    Provincie Groningen
    Door Noa, heb ik even gekeken op de hyves van me schoonmoeder, en ik zag gewoon dat ze mijn man als hyvesvriend heeft verwijderd....pffffff....waarom heeft ze mij niet verwijderd dan?

Misschien dat sommigen van jullie denken...waar heeft ze het over....we hebben ruzie met mijn schoonouders.
    Hier ff een linkje naar een topic die ik had geplaatst:
    http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/164190-jullie-advies-nodig.html

We hebben uiteindelijk dus wel een kaartje gestuurd voor dat ze vertrokken, maar we hebben niks meer van ze gehoord.
    Hoorde laatst wel van een familielid dat me schoonmoeder had gezegt dat we niet eens op schiphol waren om ze uit te zwaaien.
    Uhmmm eerst ruzie maken en dan ook nog verwachten dat we op Schiphol komen, dacht het niet.
    Vorige week werd ik gebeld door een tante van Martin (van stiefvaders kant), en die vertelde ook dat mijn schoonmoeder met iedereen ruzie maakt als het niet gaat zoals zij het wil hebben.
    En wat nog erger is...is dat ze vroeger (toen ze mijn man naar Nederland haalde toen hij 9 was) heeft gezegt dat hij alleen hier heen kwam zodat hij later voor de familie kan zorgen.
    Ik merk aan Martin dat als zijn zusje belt en vraagt om geld, dat hij de boel ook een beetje afkapt. Volgens mij krijgt hij er nu ook genoeg van.

@Noa, owww ik schaam me rot...ik zat te denken aan de kleine van mamasuus, die heet yasmine.
    Wat vervelend dat je familie de foto's jat.
    Maar nu ik erover nadenk...mijn schoonmoeder heeft het ook gedaan. Ze heeft op haar hyves foto's van Valerie staan, die wij haar niet hebben gestuurd. Dus die heeft ze van mijn hyves gejat.
    Nou ja moet ze vooral lekker doen...het is al een tijd geleden dat ze dat heeft gedaan. En we hebben nu geen contact meer, maar als ik zie dat ze het weer heeft gedaan dan knikker ik haar uit me vrienden lijst.
    Hmmm opzich is dat niet eens zo'n vreemd idee.....
    Maar je hebt dus de drogist leeg gekocht, mag ik dan van jou...uit de catogorie drogisterij...de vitame D druppels :D
    Nu zonder gekheid, wie is er ziek, jij, je vriend of yasline?

@mamasuus, fijn om te horen dat het goed met jullie gaat :D
    Vervelend dat je bv terug loopt, en helemaal dat duncan er niet vol van word.
    Dus dat wordt waarschijnlijk binnenkort de fles geven?
    Maakt niet uit hoor, worden ze ook groot van. En hij heeft toch maar mooi 1 maand bv meegekregen.
    Zo'n rand over de broek vind ik dus ook niks.
    Me billen en benen zijn weer als voorheen, maar heb nu echt een buikie, dus ook zo'n rand.
    Vind het echt zo lelijk. Vooral als ik een broek aan heb zie je het heel erg.
    Heel veel gewone truitjes zitten gewoon niet meer mooi, of zijn te kort voor me buik geworden.
    Dus ga jij ook maar ff kijken bij de MS en anders bij de miss etam ofzo.

@eliesja, Zo te horen heb je inderdaad een leuk weekend gehad!
    Gelukkig is het goed gegaan bij de verjaardag en heeft hij ook nog lekker uitgeslapen :D
    Hmm ik zou inderdaad ff iemand naar je kachel laten kijken.
    De geijkte dingen zoals bijvullen en ontluchten heb je al gedaan?
    Hoe Valerie reageert op haar papa, tjaaa papa is gewoon papa. En daar is ze dol op. Ze heeft gewoon helemaal niet door dat hij ook donker is.
    Heb ff gegooled, en het klopt, met 15 maanden hebben ze ook een sprongetje.

@lydia, wat heerlijk dat je een weekendje weg gaat.
    Je gaat dus naar het noorden, das grappig..ik woon in de buurt van Groningen.
    Weet niet of je deze kant op gaat, maar Groningen is echt een supppper leuke stad, dus als je nog tips nodig hebt, ik geef ze graag.

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    we gaan naar roden .. ben er nog nooit geweest .. dus ben benieuwd.. we hadden zoiets van hup zo ver mogelijk dan lijkt t ook echt weekendje WEG ;) hihi

13. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @eliesja, heb echt geen idee of ze dan sprongetje hebben. maar hier is het vaak zo dat als madam ziekjes en/ of dwars is of dus idd slecht slaapt ed dat ze dan dus weer gegroeid is of weer meer kan. dus is heel goed mogelijk hoor. het is hier zelfs zo dat elke keer na een koortstuip ze er en paar cm bijheeft hihi heel appart dus.

en idd we hebben nog ff tijd om te organisren hoe we alles gaan inpakken hihi elke hoekje word dan gebruikt en maar vaak stoppen dan om de benen te strekken hihi want zitten redelijk opgepropt dan in de auto hahaa al rijd het het beste als ik dan rijd want ik ben klein en dus niet veel ruimte nodig en manlief heeft dan de maxi cosi achter zich en kan dus nog redelijk naar achter hihi. en maar zien met kinderwagern al denk ik neit dat die dan meegaat hoor alleen buggy en dan wel me draagdoek dat lijkt me het handigtst als ie daar dan nog fijn inhangt dan haha anders moeten we toch een andere oplossing zien te verzinnen.

lastig zeg van je kachel idd maar ff bellen kunnen ze hem ff checken.

hier nog linkje van het pakje van duncan hih H&M Shop Online

14. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    ooh alweer verder gekletst hihi.

@consider, tjah dat gedoe van je schoonma pff word je vast gigamoe van. wel sneu dat dat dan zo meot lopen maar jah anders heb je er dus ook weinig aan.

en idd die randen hihi eeeeerg. moet dus idd maar ff naar ned shoppen nou ja miss met me ma deze wk nog een keer want die is nu een nieuwe auto halen hihi ze hadden ook al wat van me oma gehad en dat was ruim geneog voor een nieuwe auto dus ze heeft straks een 4 persoons jeee kunnen we eindelijk weer eens samen met dek ids shoppen hihi. en morgen veilig naar de arts voor duncans controle.

de bv geef ik al een tijdje half half hoor maar tis nu zo weinig dat ik blij mag wezen dat ik 1 flesje bv per dag heb. net heb ik hem gewoon aangelegd en nog ff arna gekolft hihi (3 theelepels ofzo) en erna gewoon flesje erin gedaan hihi dna spuugt ie ook de bv niet uit alleen de bovenste laag en laat dat dan fles zijn hahaha.

@lydia, jee ook lekker ff weg, is altijd lekker het doe nwij ook altijd voor een uitzending tenminste bij ene lange hihi. de vorige keer was het een midweekje zuidduitsland ook centerparcs hihi bevlat ons altijd goed.
    en nog elk weekend dru kdus voor ie weg is das wel balen idd. maar hij heeft toch ook wle inschepingsverlof of niet? dan is ie er jah doordeweeks ook of meot je dan zelf werken?

en dat buikje dat hoeftn iet hoor zij ndr zat die hem zo weer kwijt zijn hihi maar jah ik hoor daar neit bij hihi. nou ben ik ook niet een vande slankste hoor dat scheelt ook. en natuurlijk wat voorn buik je krijgt. je hebt jah die van mij ook wel gezien op het laatst whahah die was zo groot als een skippybal hihihi en jah dat vel blijft dan over he alsa ie dr uit is hjihih. maar jah trekken we wle weer recht en anders miss ooit eens een correctie hihi net als me borsten die zijn ook te groot (H) dus zodra alles weer in proportie is dan gaan we daar eens ff naar kijken.

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hij heeft maar n week inschepingsverlof..
    maar hijs nu ong. 5/6 weken vrijgeweest had nog heel veel uren die op MOESTEN :) maar ja ik ben alleen de week van te voren vrij .. zoveel uren heb ik nu ook weer nie ; )!

na ik ga ff werken !!

x

16. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @eliesja wat wil je hebben?:D:D

@consider. ik denk dat je schoonmoeder jouw als vriendje houdt zodat ze foto's van valerie kan zien, en die heeft ze dus gepikt.zo te lezen.
    en ik zou ook niet naar schiphiol zijn gegaan hoor, mischien alleen om te kijken als ze echt weg waren:D

en die vitamine d ff kijken hoor............

uhmmm nee sorry die zijn helaas op:D:D

en de yasmine en yaslin lijken wel veel op elkaar, dus is je vergeven hoor hihi.

@eliesja ow gezellig een weekendje weg geniet er maar extra van. en jij bijna jarig en feestje hier en dar. en dan is het inderdaad snel 8 dec. ik hoop dat je positief test op je verjaardag hoor. we gaan voor je duimen!!

nou meiden, me kapster zou nog ff op kraamviste komen ja beetje laat maarja. maar ik had afgezegt omdat ik zo beroerd ben, dus ik lag op de bank film te kijken en yas in bed gaat de deur bel is het me schoonmoeder pfff ze zei ja ff kijken als je thuis was (altijd onverwachts en elke week weer:x) ik zei ben niet lekker. zegt 3 min later ja waar is 'kapster' ik zou afgebeld ja ik wist dat die zou komen dan denk ik bij me eigen je wist dus daat ik thuis was en hoe haal je het in je hoofd omdat ook langs te komen pffff

17. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hey meiden,

nou danny was weer erg vroeg vanmorgen, 6uur klaartje wakker..grrr..dus denk leg hem half 10 weer neer, nou eerste half uur geen zin en uiteindelijk toch in slaap gevallen, dus was ff achter bij de blokhut bezig, kom weer binnen, danny huilen..was alyssa boven gaan kijken of ik daar was, de muts...dus die had danny weer wakker gemaakt, probeer het vanmiddag dan nog maar keertje..

als goed is zouden ze vandaag de varanda komen plaatsen, maar heb nog geen mens gezien!!?? mischien vanmiddag, maar dan mogen ze wel opschietem, 2 varanda maken, red je vast niet in een middagje!..

dus ga weer naar me kroost, danny vind het nooit leuk als ik achter de pc zit..;);)

eerst nog wat reacties:
    @lydia, nee dat bij me zitten als ze ziek zijn vind ik helemaal niet erg, ff lekker knuffelen, heerlijk, alleen de rest wat bij ziek zijn hoort hoeft voor mij dan weer niet haha..
    Klinkt goed dat hotelletje, veel plezier alvast..

@consider, ja dat verhaal van je schoonma ken ik nog wel...dus ze is nog steeds bezig..stom mens hoor..
    Dat bijvullen en ontluchten had me man dus afgelopen weekend gedaan, dus dat was oke..hij heeft er gisteravond nog naar gekeken, maar ja dan doet hij het weer en dan zie je niks..hij zat te denken om een nieuwe knop op de verwarming te zetten, mischien dat dat helpt? anders moet hij idd maar bellen..
    Haha wel grappig dat ze dat van papa niet ziet dan..
    dus toch een sprongetje, dat kan het dus ook geweest zijn..thanks voor het opzoeken..

@mamasuus, nou komt vast helemaal goed met het inpakken hihi

@Noa, ik heb nog nodig vitaminen B van davitamon en neusspray voor kindjes en doe ook maar een hoestdrankje voor kids..
    en je ben denk ik in de war met lydia hihi:D ikke niet weg, niet testen en niet jarig haha..

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    haha indd in de war met mij .. ikke wel testen :D wel jarig :D en wel mannetje weg 8 dec :( ...

reageer vanaaf ff meer ;) !

x

19. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ey meiden

was ik weer hihi. nog steeds beroerd gisteravond had ik warm eten nou lag er met dezelfde vaart weer uit door dat stomme gehoest donderdag om halfd 2 mag ik ff langs komen bij de dokter aardig he.

@eliesja is je veranda der al? en danny was dus wederom vroeg wakker hihi.hopelijk gaat hij met de tijd toch weer ff langer slapen, en niet zoslimme actie van alyssa maarja kan gebeuren
    de neus spray en hoest drank heb ik wel de rest is helaas uoverkocht hihi.

@lydia hihi ik was inderdaad in de war sorry!!!

20. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    fijn dat je naar de doc kan kan die iig ff kijken wat er loos is ;) .. pff :) beterschap ermee

Deel Deze Pagina