Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    nou ben weer een hele andere mevrouw zoals madma dat zegt hihi ff naar de kapper geweest heel andere look hihi. de vrouw bi jde bakker herkende me niet eens ze hoorde ana me stem dat ik eht was maar anders hahaha.

ze hebben me ok ff opgemaakt was gratis want ze hebben veel leerlingen lopen en tja hdie meoten oefenen natuurlijk nou geen punt hoor ik stel me wel ter beschikking hahaha.

duncan vanmorgen naar de arts geweest, en hij si al 57 cm (bij geboorte 52) en 5240 gr dat was dus 4220 bij geboorte hihi goed gegroeid dus. zijn heupjes zijn ook goed, dat doen ze hier standaard met echoapparaat testen. heb hier oo kff gevraagd voor die vacciniatei ed. en ze doen het dus al 2 wk bij onze kinderarts vooral dan bij chronische zieken maar yasmine zou ook mogen ivm dr koortstuipen weet dus alleen nog steeds niet of ik dit wel ga doen hihi is ook zon lastige keuse jah zei ze ze komt zoveel met andenre in kontakt maar jah op school zit ze nog niet uds eigenlijk valt het wle mee.

en duncan die kan binnenkort al een enting krijgen voor het rotavirus en zit eigenlijk wel te denken om die te doen dat is dan met 9 wk en dna krigjt ie meteen zijn eertse dktp ed de normaal met 3 mnd is. alles dus wat vervroegd. op zich dus oo kneit slecht want anders zou hij die pas begin jan krijgen en dan zitten we net met ons weekendje weg en wil eignelij kdaar wle zwemmen dus is het fijn als ie dan al wat geent is hihi.

nou ga ff wat doen meiden kom later weer.

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    kijk weer een hele nieuwe mamasuus :D foto ;) ???

3. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @lydia dank je wel!!!

@mamasuus hele nieuwe mama dus hihi. we zijn benieuwd!!!!!
    en duncan is lekker gegroeid hoor hihi

4. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hey meiden,

@mamasuus, dus je bent weer een hele andere mama hihi, wil ook wel foto zien, 1-tje van voor en 1-tje van na??:D
    Duncan doet het ook weer goed..wist niet dat ze je ook enten voor het rotavirus?? Wel fijn idd dat dan alles tegelijk kan.

@lydia, minder he..8 december alweer..nog ff genieten van elkaar..;)

@noa, jee meis dat is minder, nou beterschap en fijn dat je ff langs de dokter kan..
    oh dus moet alleen nog voor de vitaminen naar een andere drogist dan..hihi

De varanda werd dus vandaag wel geleverd en die man kwam pas 4uur, beetje laat, hij heeft paar dingen uitgelegd om te kijken hoe het komt en waarschijnlijk komt hij dus zaterdag het hele gebeuren afmaken!!

5. Care

Care Actief lid

28 okt 2008
    348
    0
    0
    managementassistent/directiesecretaresse
    Rotterdam
    @Consider, fijn dat je weer tijd hebt om hier mee te komen kletsen. Zag de foto van je meisje en het is echt een prinsesje.

@mamasuus, heerlijk naar de sneeuw in januari, beter kan je je jaar niet beginnen toch? Wel fijn dat Duncan ondanks het spugen wel goed groeit, dat geeft je als ouder ook veel meer rust, hoe is het nu met het spugen?

@Eliesja, ja ik wilde gewoon het hartje horen omdat ik op was van de zenuwen. Denk dat ik onbewust ineens heel bang werd waardoor ik gelijk wilde weten of alles ok was....hormonen:)

@lydia, gaat ie 8 december al weg, dat is al gauw, geniet dan maar lekker van je weekje vrij. Vervelend dat je niet zoveel uur heb staan, ach voordat je het weet is hij weer thuis.

Denk dat ik nu wel wat rustiger ben om te vertellen hoe het was in het ziekenhuis. HET WAS GEWELDIG. Ik kreeg een uitgebreidde echo en alles zit erop en eraan. Het hart ziet er goed uit de aorta is aanwezig en de kans op down is 1 op 17000. Ik lag daar en ik voelde zo een paar kilo van me afglijden, ik voelde me als herboren. Ik heb weken in spanning gezeten en dan krijg je eindelijk het verlossende woord. De arts zei "alles ziet er fantastisch uit" en en .................. het is een JONGEN.:) :D:)We krijgen een mannetje en ik ben uitgerekend op Dave zijn verjaardag, het zou mooi zijn als ie ook daadwerkelijk op 27 mei wordt geboren. Hoe dan ook kan mijn dag niet meer stuk.
    Heb 5 echo's maar geen scanner, wel jammer. Zal proberen om foto's te maken met me camera en die door te sturen.

Zo zijn jullie weer op de hoogte, ik ga nu lekker naar me bedje toe. Kom morgen weer langs. Welterusten voor straks:)

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ohh care :D wat geweldig !!! echt super fijn om te horen !! en weten ze nu al dat t een mannetje word... das snel !! :)

snap dat er zo een paar kilo van je afglijd :D !!

echt super :D !
    x

7. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    @care, wat fantastisch nieuws meid, een pak van je hart zeg en nu volop gaan genieten!! En wat leuk een knul!!
    Ben benieuwd naar de foto hoor..:)

8. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    meiden me nieuwe haar staat op hyves hoor. sorry eliesja heb niet echt een vor foto.

@care, meid wat geweldig dat het allemaal goed zit zeg nu dus echt helemaal mega gefeliciteerd en nog een jongen ook hele maal super hoor kun je alvast wat beginnen te shoppen. en jah dat spugen gaat wel door hihi vooral smorgens geloof dat ie nu bijna zijn halve fles er wle uit gegooit heeft. ga dus morgen eens rijstebleom halen kijken of het dan erin blijft met johanisspul hadden wegeen succes dus miss nu dan wel.

@eliesja, he das idd laat zeg om 4 uur is het haast al donker man. ja rotavirus hebben ze een slik enting voor vanaf 2006 volgensm ij. in ned meot je hem zelf betalen en aanvragen hier word ie dus vergoed maar zit nog niet standaard in het pakket. hij krijgt hem dan met 9 wk en dan ook meteen die andere prikjes dan schijnt het beter te werken.

nou zou vandaag maar wer wat doen whahah druk druk druk. en slapen nog steeds niet door hier hij ligt zelfs bij mij in bed hihi. waren jah zondag op visite en nu stinkt de hele kinderwagenbak naar rook en daar sliep ie de laatste tijd steeds in nou daar leg ik hem echtn iet weer in tot die lucht eruit is. dus dit weekend maar eindelijk het ledikantje van zolder halen dan en zien of ie in zijn eigen kamer wil slapen hihi. aangezien het mislukt is met het wiegje omdat ie dan nog lastiger spuugt

he gatsie me koffie is koud hahah dat krijg je als je typt en ondertussen steeds ff naar de kamer moet om een foppie erin te doen hihihi.

9. Care

Care Actief lid

28 okt 2008
    348
    0
    0
    Rotterdam
    Dames, er staan een paar foto's in mijn fotoalbum, ik hoop dat ze duidelijk zijn:)

Tot later.

10. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @eliesja ow lekker zaterdag wordt hij dus pas echt afgemaakt!!!!
    en ja je zal even naar een andere drogist moeten hihi.

@care gefeliciteerd met het goede nieuws, en gergijp dat je paar kilo van je af voelde glijde en jullie krijgen een knul echt leuk, en nu lekker genieten he!!!

@mamasuus ga zo ff je hyves kijken ben benieuwd hihi. je moet ook wel je koffie opdrinken he, en hier is er bijna geen speen ze heb er geen behoefte aan .

is het bij jullie ok zo k*t weer ik waai hier gewoon uit me kleren vandaan zowat hihi

11. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    nou idd noa hier waait het ook mega hard. net ff met het spul eruit meneer in draagdoek en jas erover hihi moets ff de beesten voeren en hout halen voor me kachel. maar jaatje wat en wind. het zeil wat over sdtenen ligt is helemaal stuk gewaait.
    en vanmiddag zou ero ok nog regen bijkomen pff echt herfst hoor.

nou jah moet toch binnen veel doen hihi en vanalles nog organiseren voor het feestje zat haha druk druk druk zoals altijd he

@care, kan je album niet vinden heb geen idee meer hoe dat moet hihihi.

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    pff hier waait t ook kei hard !! moest net ff kinderen halen van school en werd gewoon chagie omdat ik niet vooruit kwam !!! :mad: grr! ;)

13. Care

Care Actief lid

28 okt 2008
    348
    0
    0
    Rotterdam
    Ik moest zelf ook een beetje oefenen. Volgens mij als je op mijn naam drukt kan je mijn profiel bekijken en in de map statistieken zitten de fotoalbums, ik hoop dat je er zo bij kan, anders doe ik iets niet goed.

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    mooi hoor suus je nieuwe haar :D je ziet der goed uit :)

15. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @care, nou kan nog niks vinden hoor geen fotoalbum te bekennen bij jou hihi.

@lydia, dankje . en idd wat een snert weer he. word steeds erger.

pff zit ik net wat te lezne natuurlijk wat ik meekreeg van de arts over slapen ed. dat ze dus echt niet bij je in bed mogen ed. tjah beetje lastig dus heb het ledikantje nog bovenstaan het wiegje kan niet en de kinderwagenbak stinkt aaah waar meot ie dan liggen. kan hem moeilijk in de box laten snachts.

en dat spugen jah hij doet het minder maar ook wel in zijn slaap en dat kan weer gevaarlijk zijn want kan in zijn luchtpijp komen pff alsof ik daar neit ana gedacht heb maar jah ze doen dr ook niks aan.

16. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.042
    1.860
    113
    Provincie Groningen
    Hey meiden, goedenmiddag.
    Jeetje wat een storm hier in het noorden!
    Me bolcrysanten bij de voordeur waren omver gewaaid, en heb ook maar me rieten hart van de voordeur gehaald, ben bang dat ie anders weg waaid.
    Vanochtend was een vriendin met haar dochter op visite, haar dochter en valerie zijn echt zooooo schattig samen.
    En ze vinden elkaar echt leuk. Haar dochter is nu anderhalf en noemt valerie: lo we li, haha.
    We hebben afgesproken dat we volgende week met de kids naar Apekooi gaan (soort van ballorig) gaan we lekker door de week, is het ook niet zo druk.
    Ben benieuwd wat Valerie er van zal vinden.

Gisteren even de opa en oma van me man gesproken.
    Ze komen volgende week vrijdag een nachtje bij ons logeren ze komen voor de verjaardag van Valerie.
    Moet even kijken hoe we het allemaal gaan doen. In princiepe zouden ze wel met Martin mee kunnen rijden. Die zit nu in Oirschot, maar het vervelende is...is dat hij nooit precies weet hoe laat hij op vrijdag vrij is.
    En zaterdag om 10.00u heb ik een afspraak in Groningen om Valerie haar verjaardagstaart op te halen. Ik denk dat opa en oma ook wel even naar Groningen willen. Maar dan is 10 uur wel een beetje vroeg.

@mamasuus, leuke foto op je hyves.
    Je ziet er god uit hoor!
    Wat voor nieuwe auto krijgen jullie nu?
    Dus Duncan is weer lekker gegroeid :D
    Bij jullie is het dus ook aan het stormen.
    Begrijp ik nou goed dat je duncan bij je in bed hebt liggen?
    Waarom ligt hij niet gewoon in een ledikantje of wiegje?

@Noa, potverdorie, de vitamine D is op, lekkere drogist ben jij ;)
    Ik denk ook dat me schoonmams me alleen als hyves vriend houd zodat ze me foto's kan bekijken.
    Weet je misschien ook of ik haar wel alsf vriend kan houden, maar me fotoalbum wel voor haar kan afschermen?
    Zo te horen gaat het ook lekker met jou en je schoonmoeder.
    Onverwacht op visite komen is voor een keer leuk, maar niet elke week.

@eliesja, fijn dat Alyssa Danny weer heeft wakker gemaakt.
    Sliep hij eindelijk....
    Zijn ze nog geweest voor de veranda?
    Ow zie net dat ze hem al wel geleverd hebben....
    Zetten ze hem nu dan pas zaterdag in elkaar? Lekker al dat spul bij je huis...

@care, wat een super goed nieuws! Kan me voorstellen dat je je een stuk lekkerder voelt nu.
    En dat ze nu al kunnen zien dat het een jongen is, die zal wel een groot geslachtsdeel hebben haha.

17. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.042
    1.860
    113
    Provincie Groningen
    Trouwens...zo'n taart heb ik besteld...
    Er komt Valerie op te staan, en op het kroontje komt een 1 te staan.

18. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @consider, ja idd hij ligt nu al een paar nachten bij mij in bed, komt dus omdat ie niet fijn ligt in zijn hangwiegje, en zijn ledikantje nog op de ozlder staat (krijg ik er zlef niet af) en de kinderwagenbak stinkt mega naar rook die heeft zondagmiddag bij me schoonma op de tafel gestaan met hem erin. dus dan is de eige tijdelijk oplossing dat ie bij mij in bedl igt al vind ik dat dus ook neit zo prettig maar ja we meoten toch wat. wil hem wel graag ook bij ons op de kamer door dus het spugen als ie op zijn eigen kamer zou gaan liggen (met dus ledikantje die op zolder staat) dan hoor ik niet las ie spuugt en das dus ook niet prettig want nu word ik er wakker van en kan ik meteen zien of hij het wle wegkrijgt of niet. ff een lastige situatie dus. want een bedje dat naar rook stinkt lijkt me ook neit gezond.

19. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    wow mooie taart hoor

oh jah en die auto hih idat meot nog ff wachten hoor bij ons hebben er de centjes nog niet voor bij elkaar. mijn ouders hebben wel een andere gekocht een kia serento erg mooie auto en wij kunnen nu ook weer eens mee jeee.

20. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.042
    1.860
    113
    Provincie Groningen
    @mamasuus, kun je de kinderwagenbak niet wassen?
    Volgens mij kunnen ze tegenwoordig bijna allemaal gewassen worden?
    En waarom ligt hij niet lekker in zijn wiegje?
    Of is hij gewend op bij jou te liggen en wil hij daarom niet in zijn wiegje?

Deel Deze Pagina