Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @mamasuus hihi hier is het ook klote weer pfff moesten net boodschappen doen kwamen maar moeilijk tegen de wind in.

en ja haar is super leuk!!!!

en balen dat je wagen bak stinkt, ik kan mij bekleding wasse. heb een dreami van quinny. en je ouders hebben inderdaad mooit auto. me ma heb ook zo soort alleen dan een santafe van hyundai

@consider ja sorry hij was net uitverkocht hihu.
    en mooie taart hoor!!! en denk dat ze de apekooi wel geweldig zullen vinden. en je kan je fotoalbumk niet afscheremen voor bepaalde vrienden, en je kan ook niet beveiligen zodat ze niet gepakt kunnen worden vindt ik wel beetje jammer maarja.

ja me schoonmoeder is lekker bezig ach volgende week is me vriend er weer en dan krijgt ze het te horen hihi

nou meiden ga zo maar ff eten maken heb honger!!!! heb tussen de middag niet gegeten dus ja dan maar vroeg eten

2. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    heb een hangwiegje en daar ligt ie dus een beetje in komma houding in madma vond het heerlijk maar hj gaat er meer van spugen.

en kan hem idd wel wassen maar droogt nu voor geen meter en jah magn iet in droger en meot met hand gewassen dus word echt mega nat.

maar heb net ff geroken en hij stinkt niet meer dus we proberen eht vanavond gewoon weer. had hem op de overloop gezet in de hoop dat de lucht weer weg zou trekken.

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    mooi hoor consider die taart voor valerie !

en suus mooi dat de wagenbak niet meer zo stinkt .. je kunt t ook in de wasmachine op kort programma of op satijne was (heel zacht gaat dat.. ) meestal is dat 'niet wassen' overdreven .. althans ik was wel vaker dingen die je eigenlijk 'niet' mag wassen.. en dan centrifugeert ie ook en is dan sneller droog..

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    he kan ik manliefn iet bellen want heel vodafone ligt schijnbaar plat in ned grrrr. gelukkig had ik de pc nog anstaan en heeft hij dus een mailtje gedaan anders zat ik maar te wachten op telefoon hnihii. want jammer genoeg heeft hij hier geen telefoon op zijn kamer. jah dr is er een op de gang maar das niks met iedereen die dan voorbijloopt ed.

nou zou eens ff kijken of ik nog wat melk eruit kan persen hahaha.

5. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @mamasuus inderdaad vodafone legt eriuit in ned

6. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hey meiden,

vandaag weer lekker gewerkt, was best druk zeg..snap niet waar al die mensen het van doen hoor, ze geven echt bakken geld uit en nou is het bij ons niet duur, maar ieder klein dingetje tikt ook aan!

afgelopen nacht kwam danny weer, denk toch dat hij weer met tandjes/kiesjes bezig is, want hij blijft verkouden en hij heb steeds dunne poep en et STINKT..:(
    en ik mag ook niet aan zijn mondje zitte, doet denk ik toch wel pijn..

@mamasuus, ga ik binnenkort ff spieken op hyves, jammer dat je geen voor-foto hebt..;)
    Nou dat is wel fijn dat hij dat prikje krijgt dan.
    Nou gelukkig is de wagenbak weer rook-vrij, lijkt me ook erg vies als je kind daar in die lucht moet liggen..
    Me moeder heeft ook vodaphone en vond het al raar dat ik geen sms van haar terug kreeg vandaag, maar hij lag er dus uit!

@care, staan je foto's hier of op hyves? kan hier namelijk geen fotoalbum van jou vinden!??

@noa, ja hopenlijk wel as zaterdag..eindelijk de blokhut klaar!!..en ben vandaag maar ff naar een andere drogist geweest..hihi;)
    was idd erg waaierig vandaag, de mensen waaiden gewoon onze winkel binnen..haha:D

@consider, dus de visite was gezellig, leuk dat haar dochter en Valerie zo goed met elkaar overweg kunnen.
    Gelukkig is het niet zoveel en alles ligt al achter, dat van de blokhut zelf dat was wel een bekkie, maar die staat al hihi;)
    Valerie alweer bijna jarig! En ze krijgt en hele mooie taart zeg!

7. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    nou als het goed is gaan we vandaag een bedje kopen hihi zoeen die je aan je eigen bed vast kunt maken zodat ie op hoogte is maar neit bij ons erin. hadden er een gezien voor 149 vond het eerst onzin voor dei korte tidj nog maar we hebben gister besloten het toch maar te doen want vidn het ook geen fijn idee dat ie op zijn eigen kamer ligt met dat gespuug van hem en zo op de gornd i nde kinderwagen bak kan natuurlijk ook neit zo lang hij groeit ook zo hard hahaha.

dus zo eerst ff naar de c1000 en dan hup naar de grote winkel hihi net zoeits als de ikea maar dan anders hahaha.

fijne dag allemaal. ga me snel klaar maken want met een paar minuutjes is me ma er ook al hihi heerlij kdat ze nu een 4 persoonsauto hebben kunnen we weer samen boodschapen doen hoeft zij niet overal mee te slepen.

8. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    fijne dag allemaal :D

9. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @eliesja toch naar een andere drogist hihi is je vergeven hoor, en ben beniuewd naar het eind resultaat van de blokhut.

en ja mensen geven evengoed geld uit hoor,. wat voor winkel werk je?

en danny dus last van ze tandjes hopelijk zijn ze snel dfoor.

@mamasuus toch wel zo bedje mischien wel beter. dan kan je hem horen teminste als hij zich versllikt.

@lydia jij ook fijne dag!!!

10. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    nou idd noa dat was ook mijn idee jah, want als ie op zijn kamer ligt hoor je dit neit en zoalng kan ie niet meer in de wagenbak liggen das ook niet gezodn is jah ook dicht. en ahc krijg 1 dec me eerste mamaloon hihi van 2 mnd dus lekekr dubbelop hihi daar kan wel een bedje vanaf hoor hahaha.

11. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hoiiiii,

wer kort nachtje met danny, eerst alyssa die moest plassen en toen kwam danny en die had weer gekakt..;) wordt je beetje moe van hoor, is toch geen tijd om te schijten!!

Ga morgen met danny ff naar de dokter, wil toch even zijn oortjes laten checken op eventueel ontsteking..hij is zo jengelig, ook overdag..duurt nu al aantal weken en vind m zo niet echt leuk meer..haha;)

morgen ook naar de kapper, alleen verven, dus geen nieuwe coupe!;)

@mamasuus, oh dat klinkt wel handig, heb die bedjes wel eens in een boekje zien staan, nou opgelost toch! Zou het ook geen fijn idee vinden als hij op zijn eigen kamertje ligt en mischien wel in zijn spuug verslikt ofzo..Veel plezier!!
    En heb ff op je hyves gekeken en dat ziet er heel goed uit meis.:)

@noa, ik werk bij de Xenos, erg leuk hoor...in het begin ging mijn halve maandsalaris daar op..:)

@lydia, ook fijne dag!!

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    dank je ;)

ik ga volgende week ook naar de kapper :) dan hebk weer geld (hihi ) en dan knippen en kleuren maar geen gekke dingen hoor gewoon standaard ;) !

x

13. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    @lydia, idd gewoon ff de kleur opfrissen he

14. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    heb trouwens de brief gekregen om alyssa en danny in te laten enten..was zo stellig dat ik het niet zou doen, maar ga enorm twijfelen nu..weet niet...je hoort gewoon zoveel verschillende verhalen en wat is nu waar!???
    En als ik het toch ga doen, denk niet dat het bij alyssa gaat lukken die verzet zich enorm en gaat onwijs gillen...;)

ohhh weet het gewoon niet, heb nog heel weekend om erover na te denken, maar denk niet dat ik er uit ga komen..:(

15. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    nou hier is de drogist weer bij gevuld hahaha heb eindelijk medicijnen gekrijgen hihi

@mamasuus ow lekker 2 salarissen ik zit op de mijne te wachtten van uwv hihi.

@eliesja ow je kids waren lekker bezig afgelopen nacht hihi
    hopelijk kan de dokter wat voor danny betekken
    en de xenos leuke winkel he maar inderdaad je zal wel veel kopen hihi en dus naar de kapper ff je kleur op frissen

@lydia jij ook al naar de kapper hihi ik ga vaak om de 6-8 weken ivm met uitgroei enzo hihi

net ff een pyama gekkocht voor me meisje een roze hihi van de hema die andere werden wat krap die pyma's aan elkaar dus nu krijgt ze een grote meiden pyama hihi

16. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @noa oh leu jkzeg een echte meiden pyama hihi.
    en dat salaris is maar een jaartje zo hoog hoor hahah dan gaik weer naar de gewone maandeliijkse kindergeld maar goed voor nu is het wel ff lekekr hoor.

@eliesja, dankje, en tja dat prikken wij denken er ook nog over maar vooral omdat madma dus een geschiedenis heeft met koortstuipen en het heel snel komt opzetten. maar verder nee hoor zou ik het niet doen tis jah gewoon een griep eentje die heel hefitg komt opzetten dat wel endie op je longen slaat dus als je daar al last van hebt is het wat anders maar verder.
    en leuk de xenos kan me voorstellen dat alles daar op ging hoor hihi.

nou bedje gehaald ga hem zo opzetten heb ook meteen twee niuewe nachtlampjes gehaals van di touch dingen die hoe je dus geen knopje meer te zoeken leker handig maar jah een doet het al neit dus moetne weer trug.
    ooh huilt er een die heeft honger tjuusie

17. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @mamasuus ow lekker tog een jaartje iets meer
    en bedke dus gehaald en wat balen van je nachtlampjes.

meiden heb een vraag ik ging yas net ff temp vondt er vrij warm was 38.gr nu mag ze niet in bad toch?

18. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    @noa, ach zal wel heel schattig staan yaslin met een grote meiden pyama..
    haha hier is de uitgroei er nog sneller, moet na 5 weken al bij kleuren!!

Ik zou yaslin niet in bad doen nee, door het warme water kan ze nog meer in temp verhogen en kan de warmte ook niet weg!
    Niet te hopen dat ze ziek gaat worden zeg..

@mamasuus,geslaagd voor het bedje dus, fijn en gelijk 2 nieuwe lampjes en nu al 1 kapot..zijn idd erg handig die touch dingen, alleen met schoonmaken wordt je dr wel beetje gek van, bij iedere aanraking gaat tie aan haha..:p

ja vind het echt moeilijk nu wat de inenting betreft..ze hebben nooit wat dus ja..maar lees dus weer verhalen over die m-griep dat als tie volgend jaar terug komt hij wel eens heel heftig kan zijn en als je kindje nu al ingeent is heeft het toch wat anti-stoffen opgebouwd, tja en dan...wat als je je kindje dit jaar niet laat enten??? En ze zeggen dat die prik hetzelfde is als een normale griepprik, alleen met een ander stofje voor de m-griep, dus dan weten ze ook wel wat het op latere termijn voor bijwerkingen heeft toch??
    maar wat is er allemaal van waar he!
    wordt er niet goed van nu...twijfel gewoon erg nu hoor..:(

19. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @eliesja ik heb er inderdaad niet im bad gedaan. en hoop echt dat ze niet ziek gaat worden hoor.

en ja me uitgroei is hiet ook wel sneller hoor maar tot die tijd kan ik het uitzingen ik verf me uitgroei altijd al donkerder hihi houdt toch wat he die kaspsel van ons

ik zit ook te twijfelen als ik me zelf laat prikken og niet.
    want tja wat doet op de langer termijn met je en yas komt ook met andere in aanraking enniet alleen met mij, haar papa komt overde hele wereld en kanook van alles mee nemen.

20. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    @noa, nou zal duimen dat ze niet ziek gaat worden..*duim duim duim

ja die uitgroei moet eigelijk na 2 weken al,:D bij mij is het echt al grijs dus kan er niet omheen en heb zelf donker haar, dus yah..

Deel Deze Pagina