thncx voor de duimen want we kunnen niet ziek worden nu papa bijna thuiskomt he. ow donker van je zelf en dan grijs ja valt op ja. hier zie iets verschikl dus mag niet klagen hihi
oh das wel heel fijn, heb je in ieder geval nu iets om naar uit te kijken..heerlijk weer saampjes en de kleine.. ga ff bakkie doen bij een vriendin, daar keek ik de hele dag al naar uit haha..danny is laatste tijd niet leuk meer...alleen maar jengelen en gillen.. heb ff afleiding nodig..ff weg.. doeiii
ja inderdaad hebben we iets om naar uit te kijken nu maar hopen dat de laatste week ook zo snel gaat als afgelopen weken. ow gezellie op visite!! wie past er op je kids dan> of is je man thuis
@noa en hoest nu met de kleine meid, en hoezo neit in bad doen? ik zou het juist wle doen heb ik zelfs altijd als advies gehad hier ivm die stuipen van madam. alleen dan niet een heeft bad maar cht op 37 gr dan koelen ze juist af. als madam nu verhoging heeft stop ik dr ook altijd in bad en het helpt echt hoor dr temp is altijd anazienlijk lager erna. ze geven namelijk ook altijd als advies als je kindej heel hoog heeft om de benen te doen emt hadndoeken dan begin je met warme handdoeken die maak je dus nat anzo en die laat je ff om de benen en dan verwissle je steeds en steeds een kleine beetje kouder dan zakt de koorts ook das een huismiddeltje zeg maar. en heel goed voor kids die dus stuipen ed kunen krijgen dan hoefj en iet altidj meteen paracetamol erin te stoppen. @eliesja, hihi dus ook druk ant twijfelen. nou echt hoor als ze nooit wat hebben zou ik het neit doen want een gezond mens kan hem makkelijk weerstaan hoor daarvoor is ie niks meer dna een gewone griep het enige lastige is dat ie zo ineens opkomt en je dan echt heftig ziek bent ineens. ken vele kinderen die in de omg allemaal zieken hadden en waarvan zij niks merkten. vaak dan wel de mama`s haha ewcht heel stom maar ken dr nu al twee heel goed die het zelf hebben en de kids niks.. en zou het dna miss ook betekenen dat je elk jaar weerm oet want dat is toch met de gewone ook zo dat lijkt me dan toch ook niks. maart goed hier doen we het dus vooralsnog niet weet neit hoe we er over een tijdje over denken als ze op school zit maar denk dat ie dan heir al geweesti s wantwaren er laatst op eht dorp al 3 ziek. hier heet het trouwens de schweinengrippe hihi. nou bedje werkte perfect nu alleen nog slaapzakjes anaschaffen want dekentje past niet echt. hij heeft nu een van madma aan is een 70 maar vind eigenlijk de hasopening nog een beetje groot en zijn armpjes verdwijnen erin. madma had ze ook pas met 7 mnd aan natuurlijk want die lag eerst in dr wiegje. nou ga me was vouwen ed want vanmiddag zou ik me pa helpen alles verzieren bij hun voor ons feestje morgen en dan komt vanmiddag manlief weer thuis jeeee. die gaat wel eerst ff langs garage want de lagers achter moeten ook waarschijnlijk en dan meteen dus de afspraak maken voor de tuv doen we alles in een keer dan hebben we hem voor de vak klaar hihi scheelt dan alweer he. nou meiden fijne dag het zier er goed uti buiten dus lekker eropuit hihi.
he meiden, ben er ook weer een keer.... nou hier alweer 3 weken aan het werk bij mn nieuwe baas.. leuk maar super druk vandaar dat ik hier ook niet meer zoveel te vinden ben wat ik eigenlijk ook wel weer jammer vind.... maar ja heb savonds geen zin meer om pc aan te zetten nadat ik een dag erachter heb gezeten.. maar doe mn best wat meer hier te komen weer. hier gaat alles eigenlijk gewoon zn gangetje, linette loopt nog niet los maar wel de trap op naar boven he.. de deugniet... slapen gaat al weer beter... vannacht weer heerljk doorgeslapen dus dat gaat de goede kant op. eten ok, kdv ok @care nee ik werk niet op een kdv maar linette gaat er naar toe en dat is een periode heel slecht gegaan, maar ze heeft dr draai daar weer gevonden... en dat maakt het leven voor iedereen een stukje makkelijker. @meetie, dus je man had heibel met een avondje stappen?? ales inmiddels opgelost? hoe is het met jullie allemaal en de beebjes??
hoii heb jullie geklets weer ff gelezen hoop info hier niks bijzonders ga straks lekker ff met fer naar rhoden naar n hotelletje ben morge avond wel weer terug.. ff kijken of er daar iets te doen is in de buurt voor morgen ?!? fijn weekend en tot zondag denk ik ! x
Hey meiden, Heb een drukke dag vandaag. Vanochtend bij een vriendin op visite geweest. Net Valerie een broodje gegeven en nu zelf alvast aan het koken voor vanavond. Ga zometeen even met me moeder naar groningen, naar de tuinland, prenatal en de makro. Dus ik dacht, ik maak het eten alvast klaar, want we zullen wel laat thuis zijn. @Noa, hmmm me fotoalbum kan dus niet afgescherm worden. Dan moet ik er toch maar eens over nadenken om me schoonmoeder als vriend te verwijderen. De half broertjes en zusjes van Martin(12 en 9 jaar oud) jatten ook foto's van me hyves. Zag laatst zijn zusje met een foto van Valerie online komen op msn. Kan er wel wat van gaan zeggen...maar ze snappen toch niet dat ze het eerst moeten vragen. Hoe is het nu met yaslin? heeft ze nog verhoging? @mamasuus, in dat wiegje kunnen ze dus niet recht liggen? Als er op iets staat dat het met de hand gewassen moet worden, dan kan je het vaak gewoon op 30 graden in de wasmachine stoppen. Mijn wasmachine heeft ook een handwas programma. En je hebt dus een nieuw bedje gekocht, leuk! Bij de hema hebben ze slaapzakjes maat 50-62 en volgens mij ook maat 68. @Eliesja, vervelend dat Danny zo last heeft van zijn kiesjes. Ruikt hij ook een beetje uit zijn mondje? Valerie krijgt er ook weer een paar tanden door en dan ruikt haar mond ook een beetje. In wat voor winkel werk je eigenlijk? Wow elke 5 weken naar de kapper om het bij te laten kleuren....wat kost dat eigenlijk? Ik krijg ook steeds meer grijze haren, maar het valt gelukkig niet heel erg op. Ik doe er in de winter wel af en toe een spoeling doorheen. Is niet zo slecht voor je haar en je hebt geen uitgroei @mikmak, fijn dat je het naar je zin hebt bij je nieuwe werk. En Linette gaat dus al de trap op naar boven, wow. Kijk maar uit, want dat is echt gevaarlijk, tijd voor traphekjes
hoi meiden was ik weer, nou alles komt wel los bij me dus hopelijk ben ik snel opgekanpt hihi yaslin had geen verhoging meer gelukkig. @mamasuus de kraamverzorgset zei dat als ze te warm dat ze niet in bad mochten, maar mischien gelde dat alleen voor kleine beebs die net geboren waren, en het bedje werkt dus fijn om te horen, @mikmak fijn om te horen dat het je bevalt op je nieuwe job. en dat linette haar draai weer heb gevonden hier gaat alles ze gangtje. @consider je hebt het maar druk hihi. en inderdaad moet je overwegen om je schhonma te verwijderen als vriend. en ja dat irri he dat sommige foto's pakken mij neefje en nichtje doen dat ook daarom geen foto's van yas er op. valt op al ik nu ieder verwijder hihi yas heeft geen verhoging meer gelukkuig @lydia veel plezier!!!!
hey meiden, nou ben vandaag met danny ff langs de ha geweest en hij heeft dus oorontsteking..arme kind, voel me echt schuldig, had niet verwacht dat het dat zou zijn, maar wilde nu zo voor het weekend ff checken en hij heeft het dus.. Dat is dus de reden geweest waarom hij zo jengelig is.. Hij heeft nu een kuurtje gehad en hij heeft nu nog maar 1x gehad en meneer ligt nu alweer voor de tweede keer te slapen..wel fijn hoor... dus hoop nu heel snel weer de vrolijke danny terug te krijgen.. morgen naar sinterklaas toe met vrienden van me man en zondag verjaardag van een dochtertje van een vriendin en dan is het weekend weer voorbij!! @noa, ja me man was thuis, dus die was er gewoon..kon 2 weken niet gaan, omdat hij in duitsland zat, maar hij is er weer dus dan ga ik natuurlijk weer hihi Fijn dat het al wat beter gaat. en ook dat yaslin geen koorts meer heeft. De week zal vast wel snel gaan, voor je het weet zitten jullie samen lekker op de bank en lijkt het net of hij niet is weggeweest haha @mamasuus, nou ik heb een besluit genomen ik ben om...heb dit stukje geplaatst bij een ander onderwerp, hier mijn reden: Nou ik was er stellig van overtuigd dat ik me kids NIET ging laten inenten, maar ik ben om..ik ga het wel doen.. Ben vandaag bij de ha geweest en heb haar gevraagd hoe en wat over de inenting...zij zei ook, nederland kent hele strenge veiligheidscontroles, dus ja denk niet dat er zoveel erge dingen kunnen gebeuren als je de enting WEL zou halen..denk ook niet dat me kind over 10 jaar in een monster verandert, dus ik heb zoiets het zal wel loslopen met die bijwerkingen op langere termijn..vraag me dus af wat vor erge bijwerkingen kunnen ervan komen???iemand??? En wat ik altijd zeg als me kids ziek zijn (zijn ze overigens bijna niet) oh was ik maar ziek, geef het maar aan mij, zo'n zielig hoopje ellende wat er dan ligt en ja stel dat ze de m-griep krijgen waar ze dus behoorlijk ziek van kunnen worden, tja dan zeg ik, dan maar die enting, dan weet ik zeker dat er geen zielig hoopje ellende op de bank ligt van de m-griep...en mochten ze het toch wel krijgen na de enting, dan hebben ze het lang niet zo erg en dan hoef ik niet te denken, oh lag ik daar maar.. sterkte iedereen met het beslissing om het wel of niet te laten doen.. Nou fijn dat het bedje een succes is, slaapt ook weer wat beter voor jou zeker .. Morgen het kraamfeest, nou zou zeggen veel plezier en dat jullie maar lekker verwend mogen worden.. @mikmak, dus het bevalt nog prima bij je nieuwe baan, heel fijn, jammer dat het zo druk is.. het slapen van linette gaat dus de goede kant op!? beterrr @lydia, fijn weekend en veel plezier in het hotelletje.. @consider, nee danny ruikt dan niet uit zijn mondje, althans niet opgevallen .. ik werk bij Xenos, een erug leuke hebbedingen winkeltje.. Dus bij jou hebben de grijze haren je ook al gevonden..ja valt gelukkig mee hoor, wat de prijs betreft, heb voor daar ook een kortingspas, dus scheelt wel..
hee ben ik weer !! phoeee dat was n eind rijden !! 245 kilometer !! haha ! maar wel leuk / lekker weekendje althans dagje gehad.... en we hebben een hamster gekocht ( sjors hebben wem genoemd ) kei schattig want de vorige hadden beesje en luna (onze poezen ) de kooi van de dressoir gegooid en toen was flos (de vorige hamster dus ) eruit en hadden ze er zo mee ''gespeeld'' dat ie geen ogen meer had en 1 poot miste... gerem beesje .. kwam ik dus savonds pas achter... maar goed heb nu n grotere/zwaardere kooi gekocht die dicht is ! kattenproof hihi ! xxx lydia
@lydia, oh je ben er al weer hihi, dus het was een leuk dagje geworden met als gevolg een nieuw huisdier!!! leuk hoor.. achhhh dus de kat heeft de vorige hamster te pakken gehad..arm beestje..beter dat het nieuwe huis van sjors kattenproef is! hier aardig dagje gehad, was super weer vandaag!! Ook naar klaasje geweest, alyssa vond er geen bal aan, die moet echt niks van die vent hebben hoor..haha zo lachen, ze kruipt echt helemaal achter je of gaat gewoon paar meter verder staan, om maar niet bij klaas in de buurt te staan ..gek kind.. fijn weekend verder meiden!
hai hai, nou feestje was geslaagd ondanks de schare opkomst hihi heel veel ziek he tegenwoordig maar wat wel verwonderlijk was was dat zelfs mijn broer er was. welliswaar heeft ie als kraamkado duncans eerste kite meegenomen hhaa maar goed dat vidn yasmine wel leuk. hoofdzaak was dat ie er toch was. want dat gebuert neit vaak bij hem dat ie komt ed. verder was mijn fam dus allemaal ziek. alleen mijn opa en oma waren er. de fam van manlief was er wel maar op tijd weer weg tewijl we eten ed hadden. dus tjah later meer voor ons haha. en natuurlijk bleef de vaste kliek lang hangen onze vrienden en de duitsters hihi altijd gezellig. was dus echt een geslaagd feestje hoor. hij is lekker verwend heeftn u straks een aardige bankrek oftewel mama gaat voor hem shoppen hihi. gaan zo heen om alles op te ruimen en dan het huis nog pff wat en bende kun je maken als je nietthuis bent zeg hahaha. nou ga eerste verder reageer later wel tjuusie
hihi eliesja, ja dat hebben toch wel veel kinderen die gekke man met die baard en mamasuus , leuk leuk dat je feesje geslaagd is ! en natuurlijk ook leuk al die kadotjes ( en geld ) om lekker te kunnen shoppen voor je kleine man hier vandaag een chille dagje , beetje WIIén en straks ff pizza's bakken bij mn (oude baantje ) . x
hoi meiden hier een lekker nachte gehad, yas kreeg om hald tien laaste fles en kwam om 9 uur vanmorgen hihi. ze is allen al paardagen van slag niet wilen slapen enzo en op andere tijde eten da normaal, en sneller trek hebbem. denk dat ze in dat 12 weken sprongetje zit wat in dat oei ik groei staat. @lydia fijn te horen dat het weekedje geslaagd was, e dus een nieuw huisdier leuk hoor, heb je wat om voor te zorgen als fer zometeen weg is. enenhh bezorg je ook pizza hihi. dan pb ik me adres wel even hahah @eliesja ow klaas was dus niks ja dat kan he. jij ook fijn weekend. @mamasuus wat fijn dat jullie kraamfeest geslaagd was jammer dat er veel zieken waren maar zo te horen is duncan lekker verwend.en wat leuk dat je broer er was, en inderdaad bij een ander kan je lekker troep maken hihi
goeie morgen allemaal, jeetje wat een weer he, de gele zakken vleigen heir over de weg. (zal ff uitleggen hihi, hier doen we veel gescheiden afval waarvan dus plastic en blikjes ed in een gele zak die ze dus dan gratis halen. maar jah met wind waaien die dingen over de weg want ze zijn heel licht.) manlief is alweer vertrokken en ok al op zijn plekje. duncan had gisater en zat heel erg last van darmkrampjes dus ben maar weer ff gestopt met rijstebloem vind het zo zielfg als ie er miss last van krijgt. al spuugde hij er minder door en sliep dus ook langer door. ooh nu heeft ie alweer last zieltje. en hij probeert ook zijn slaap te vatten dan is ie ook zo onrustig. hij lacht trouwens een portie hihi de charmeur echt geweldig hij probeert er nu geluid bi jte maken al lukt dat nog niet echt maar tis wel een echte kletstkont ligt ie in de box te keuvelen tegen zijn knuffelshihi. we hebben laatst al een leuk kerstkadootje voor hem gehaald van v-tech een soort rups die hang je in de box met muziekjes ed kon hem neit laten liggen hihi. en zou niet wetne wat ik hem anders onder de boom zou moeten leggen. zelf zijn we nog steeds druk op zoek naar een goeie aanbieding van de wii. eerst ff kijken wat we er allemaal bij willen hihi zowiezo een 3sets met zon afstandsbediening zodat we samen kunnen spelen. en madma wil graag een roze hihi had ze gezin bij de media markt hahaha echte meid he. zo loop alweer lekker te kleppen hahaha ff kijken wat jullie ook alweer hadden hoor had het gister ff gauw gelezen dus weet het niet meer. @eliesja, ooh wat snue idd van danny dat ie dus oorontsteking heeft maar goed dat je toch ff bent langsgegaan dan. en is ie la weer bijna de oude? en tjah die klaas haha meeste kids zijn er denk ik bang voor net als de pieten ze vinden vooral de snoepjes en de kadootjes leuk als die maar veilig thuis zijn zonder die mannen erbij hahaha. wij doen niet aan sinterklaas hier vind het zlef geen leuk feest. ze kijkt er wel naar op tv en heeft een keer de schone mogen zetten maar thats it. zeggen niet tegne dr dat ien iet echt is ofzo voor dr neefies. hier is het gewoon sinterklaas komt alleen in nederland en een avondje naar alle nederlandse kindjes in duitsland maar anders is het teveel. dus hier komt de kerstman hihi en dat vind ze goed. z ziet ook wle dat heir in duitsland al alles kerst is en als we in ned boodschappen doen dat er overla sinterklaas is hihi. dus je gaat toch maar prikken, tjah hier weet ik het nog niet. ze krijgen geen oproep oid. tis gewoon eigen vrije wil en dus ook of je ernaar vraagt of niet. ze vertellen er niks over. zoals ze dus wel deden met die rotavirus enting. nou ja we zien nog wel. @lydia, zo lekker ff eruit geweest en ff bijgekomen lekker hoor. een jeetje wat erg lijkt me dat zeg als je je katjes met je hamstertje ziet spelen moet drn iet aan denken dat die van mij dat zouden doen. heb met verhuizen wel eens gehad dat een van de katten de kooi van de valkparkietjes omgegooit had nou verschrikkelijk vond ik dat en hij had ze nog neit eens te pakken hihi. maar goed nu dus een verbeterde kooi dan moet het goed gaan toch. @noa,ooh nog een paar nachies meid spaaaannneeennndddd!!! kun je lekker weer alles samen delen. hoest met de kleine meid nu is ze nog ziek geworden of is ze erdoorheen gekomen? en jij al weer wat opgeknapt? @mikmak, fijn dat je nieuwe baan bevalt zeg. en dat alles weer lekker loopt ok met linette helemaal super. nou ga eens ff wat doen.
Hey meiden, gaat gelukkig weer super met danny, hij is weer de vrolijke piet in huis en slaapt echt weer heel goed!! de blokhut is afgelopen zaterdag ook afgemaakt, moeten nog wel wat dingen weggewerkt worden, want die vent die had volgens mij zijn dag niet ofzo, heeft het beetje afgeraffeld..dus daar gaan we nog zeker over bellen, ff klacht indienen..vooral bij de buren, die missen zelfs nog 2 planken!! foto volgt nog... @mamasuus, super dat het feestje was geslaagd en leuk dat je broer er was en duncan lekker verwend weer.. Is vandaag idd baggerweer, waaien, regenen en tis donker in huis... wel gezellig weer als je lekker op de bank kan hangen of nog lekkerder op je bed kan gaan liggen, maar niet als je tig keer de deur uit moet om de kids te brengen en te halen van school.. dus duncan is al aafdig aan het kletsen, lieff.. klinkt leuk het kerstkado van duncan! Dus bij jullie geen klaas!? Ikzelf vind het ook geen leuk feest, zal blij zijn als ik de rest kan gaan vertellen dat de beste man niet bestaat, maar ach voor nu doe ik het voor de kids... @lydia, hoe was je chill-dagje en hoe waren de pizza's? @noa, dus yaslin zit in haar sprongetje..fijnnnn...sterkte..
hoi hoi ! mn chill dagje was zeer geslaagd , lekker niks gedaan .. en pizza's bakken was ook maar voor 2 uurtjes t was hartstikke rustig daar.. hihi suus , ik moest hier ook de zakken omzijlen met mn auto doen ze hier ook volgens mij 1x per maand ophalen ofso .. eliesja , fijn dat t weer goed gaat met je vrolijke dannypietje nou ik ga ff gtst van vrijdag kijken ! x
@lydia, nou beter dat je chill-dagje geslaagd is!! Dus niet druk bij het pizza bakken, maak je dan helemaal zelf je pizza? wel grappig om te doen..