@amle nou je komt maar lekker mee kletsen hoor!! en morgen je mannetje dus weer thuis fijn hoor, hij komt wel in minder weer terug pff. zit je man bij de marine of landmachrt ben het even kwijt. in iedergeval veel plezier morgen, en hopelijk heb je snel een positieve test in handen. @mamasuus pfff je schoonzus is dus weer lekker bezig, nou groot gelijk dat je het gehad hebt met hun hoor zou ik ook hebben en ontspan maar lekker, en geniet lekker van je 2 lieve kids. nou meiden ik had toch verteld dat me vriend mischioen in opleiding gaat, vandaag werd daar over vergaderd en hij zit erin dus hij is sowiso tot sep'10 thuis zal wel wennen worden denk ik ben niet gewend dat hij zo lang thuis is hihi
hey meiden, daar is ikke weer.. alyssa wilde heel graag als zwarte piet naar school, maar puntje bij het paaltje wilde ze vanmorgen dus niet..haha wist het..die doet dat nooit..haha vanmorgen was het krabben op de auto zeg..wel weer minder hoor.. nou verder geen nieuws eigelijk..hihi @lydia, oh wat jammer meis...baal baal.. hier ook altijd eerst de cam versies..vind wel de laatste tijd dat er veel films pas komen als ze zelfs al op video zijn.. @mamasuus, ja dat betalen wij ook en idd je kan downloaden wat je wil en dat voor 7,50!! jee wat een ellende met die schoonzus zeg, gelijk heb je om haar toedeloe te zeggen...maar heb alleen niet echt meegekregen wat ze allemaal heeft gedaan, wat heeft ze verdraaid dan, als ik vragen mag?? @noa, mooie cijfertjes heeft yaslin weer en weer dr prikjes, hopenlijk verder geen last van?? haha lekker toch dat je mannetje zo lang thuis is, overdag werken en s'avonds gewoon thuis nu?? wou dat de mijne dat was.. @amle, oh wat heerlijk dat je mannetje weer thuis komt, vond je het moeilijk zo alleen? En je mag gewoon gezellig mee komen kletsen hoor, alleen maar leuk!! En alvast een hele fijne vruchtbare klus maand..hihi fijne avond nog!
Thanx ladies. Zal kijken of ik het hier een beetje bij kan houden! Mijn man zit bij de landmacht. Ze waren de 1e lichting op curacao, overgenomen van de mariniers.
dag dames, kom ook effe langszwaaien, hier alles oke... goede nachten, fijne dagen.. hoop dat alles met jullie goed gaat... en de kiddies natuurlijk... heb gewoon geen tijd om effe lekker te komen posten.. en als ik tijd heb lig ik voor pampus.. sorry als ik jullie een beetje verwaarloos. tot gauw xus
@ busster, nog gefeliciteerd met je meisje. Ik hoop dat jullie een hele fijne dag hebben gehad. @Noa, het is zeker weer heerlijk om je mannetje weer om je heen te hebben, geniet er lekker van, jullie hebben hem lang genoeg moeten missen. @mamasuus, wat leuk een nieuw katje. Het is altijd rot als katten weglopen. Die van ons is nu ook al 4 maanden weg, gelukkig hebben we er nog een maarja het is wel prettiger als je weet waar die andere is. Lekkere schoonzus heb ie, ga je niet al te druk maken om haar. Al is het heel vervelend om zulke dingen te negeren. Ze komt zichzelf nog wel tegen...........gewoon lekker ontspannen en genieten van je mooie gezin. @Lydia, nog gefeliciteerd met je verjaardag, zo te zien ben je behoorlijk verwent. Vind het behoorlijk kl*te voor je dat het niet raak is voordat je mannetje weg gaat. Volgend jaar gaan we gewoon weer voor je duimen. Nou hier gaat alles weer z'n gangetje. Ben gelukkig van me misselijkheid af en me buik groeit als kool. Heb wel last van me rug, heb zaterdag en zondag heel de dag in de keuken gestaan omdat ik ondanks dat ik er niet op zat te wachten een huis vol visite had. Ik heb van die gezellige vrienden en familieleden die zondag massaal langkwamen om me verjaardag te vieren. Al ben ik er niet van, heb ik toch een leuke dag gehad. Ik kreeg gelukkig allemaal cadeaus voor de baby Heb vanmorgen ook weer me kleine meid naar school gebracht want het ging al beter met h'r. Ze hoest nog wel heel lichtjes, maar de koorts is nu al drie dagen weg, gelukkig. Hier nog even een foto van onze kleine man
@amle, was het niet zo dat de landmacht het nu over heeft genomen van de mariniers?? dit vertelde mijn man, omdat wij dit jaar de kans hadden om daar voor 3 jaar heen te gaan, ging niet door overigens, alleen Aruba zit nog in de run..hihi @mikmak, hey meis, fijn dat het allemaal goed gaat..hopenlijk vind je straks de tijd weer om gezellig mee te kletsen!! @care, jarig geweest..??oeps, alsnog gefeliciteerd meis, altijd leuk om cadeautjes te krijgen.. en wat een mooie foto van je kleine man zeg..dit is een 3d echo zeker? wel apart om dat al zo klein te zien..
hoi meiden nou me eigenlaptop is echt overleden me vader ook met ze leuke idee hihi.. gelukkiug heb me vriend er ook nog 1. yas heeft gelukkig geen last gehad van de prikkies. ze ging om 6 uur naar bed ff fles gegeven om 10 uur en om half tien werd ze wakker slaapkoppioe, @amle klopt je dat de mariniers daar weg zijn. en gewoon kletsen hoor als je tijd en zinhebt. @mikmak hier gaat alles goed hoor. en je verwaarloosd ons niet hoor soms heb je gewoon echt geen tijd enzo en nu helemaal met die drukke dagen voor de boeg. hopelijk gaat bij jullie ook alles ze gangetje. @care. ja we hebben hem lang genoeg moeten missen..dus we genieten ook wel hoor, nu hij is toegelaten in de opleiding is hij sowiso tot sep thuis hihi en leuk weer om zo echo te zien, gaat alles goed? en nog gefeliciteerd met je verjaardag. @eliesja ow morgen weer werken, lekker hoor. en jullie willen dus wel naar aruba lekker hoor, voor ons zit het er nu niet in omdat me vriend in opleiding gaat, maar als hij hoger op is hebben we meer kans hihi zometeen komt me vriendin ff een bakkie doen. heb ik al tijdje niet gezien, ze gaat binnekort ook nog verhuizen dus zal het wel helemaal weinig zijn.
meiden ff kort ik wacht op me ma. madam is vanmorgen om half 10 weer naar het ziekenhiis vertrokken in de ambulance. weer een koortstuip. ze had wat last van snot dus ik getemot had ze 38 nou niks om je druk over te maken jah ff later is ze neit meer aanspreekbaar en loopt ze blauw aan. dus hup diazepam erin. en manlief en 112 gebeld dus manlief is onderweg maar duurt wel 2,5 a 3 uur vanuit limburg. en me ma die was in ned dus duurt ook nog ff maar die is er om half 10 vertrokken dus die kan met een kwartier wel hier zijn pff dan brengt ze mij naar ziekenhuis en neemt ze duncan mee naar huis. had yasmine al ff gebeld en ze was heel zielg zat bij de zuster op schoot. met een infuus dus en dart is zo zileg ze had er pijn aan zei ze dus ff afwachten wat ze zeggen daar. later meer dan. tjuusie.
HOOI !! Hee amle : maakt ook helemaal niet uit hoor dat je niet vaak reageert J Ferdi moet indd 8 december naar Afghanistan .. L tot 23 april (ong. ) en gok dan dat we mei weer verder kunnen. Jullie iig heel veel succes en klusplezier zie dat ie vandaag thuis is gekomen /komt heel heel veel plezier ! ik verlang ookalwel naar dat moment hihi Mamasuus : ja ik duim daar ook wel voor heb ik genoeg tijd voor , had al bedacht dat we als ie terug komt eerst maar ff proberen tot na de zomervakantie ( als wij terug komen van vakantie ) om dat naar de dokter te gaan ipv meteen als ie terug is .. dan kunnen we t toch nog ff zelf proberen .. want anders zit je met vakanties enz en dan hebben we het iig ECHT goed zelf geprobeerd J tochh ?! Nou wat een gedoe het met je schoonzus .. maar indd wel ff goed dat je je handen er van af haalt want die stress en druk is niet goed voor je , je hebt genoeg aan je eigen gezinnetje nu .. raar he dat mensen zo kunnen doen ., dingen verdraaien om er zelf beter uit te komen .. :S .. Hopen dat er nu wat meer rust in krijgt ! Zoo noa :! Je bedoeld dat ie thuis is en wel in opleiding en niet op uitzending ?? of gewoon helemaal thuis !? of heb ik nou iets gemist ?? Eliesja : hihi toch niet als pietje , heb er ook al een hoop gezien op school als pietje.. ookal ist alleen maar n pieten muts ziet er wel altijd leuk uit Mikmak : no problemo, snap dat je het druk hebt met je fam J en kom gewoon af en toe maar n keer spieken Care : was je ook jarig geweesT ? heb k gemist denk nog gefeliciteerd dan ! Wauw die foto!! Daar zie je echt veel op .. mooi mooi J Oehh suus : wat eng.. met de ambulance das wel ff schrikken !! hoop dat alles goed gaat / is gegaan .. pff klinkt ook meteen zo ernstig he ambulace , blauw aanlopen .. hmm beterschap ermee en succes (kus voor madammetje !!) Nou heb weer bijgelezen .. J Xx lydia p.s met mij gaat alles wel goed hoor .. ben weer van de 'schrik' bekomen dat ik ongi ben .. wel echt klote ! maar ja doe je niks aan ..
@mamasuus pfff das schrikken zeg, sterkte en een dikke knuffel voor yasmin. hopelijk is ze snel opgeknapt, @lydia me vriend blijft thuis en gaat de opleiding in. dus voolopig niet weg en blijven we in ned. fijn dat alles goed gaat met je, en zeker balen dat je ongi bent geworden, hopelijk is het volgens jaar wel gegund
goedeavond meiden, @noa, oh wat een ellende dat je lappie is overleden.. gelukkig heeft yaslin geen last gehad van haar prikjes.. en was het nog gezellig met je vriendin? @mamasuus, jee dat is weer schrikken zeg, weten ze inmiddels wat de oorzaak ervan kan zijn..lijkt me geen pretje om dit mee te maken zeg..sterkte en knuff voor jullie.. @lydia, ja als witte piet dan, want het sminken wordt al helemaal niks haha..maar ze wilde toch niet , mischien volgend jaar! Gelukkig gaat het wel met je..is idd klote...
hier kut middag gehad zeg.. had vanmiddag een afspraak samen met de oudste, dus had oppas nodig voor die andere 2..dus me schoonma maar gevraagd..wist het anders ook ff niet...nou weet weer waarom ik haar dus NIET als oppas wil.. grrr...wil wel ff zeggen dat ze verder wel lief is voor ze hoor, maar als het op dingen doen aankomt dan ..oeiii..had haar dus gezegd als danny moet schijten dan liggen hier de luiers en doekjes, ken niet missen...dus kom terug had ze ipv die doekjes de hele tissue doos leeg gemaakt om zijn reet ermee af te doen..zat gewoon nog meer dan de helft in..die doekjes lagen op de luiers en nog pakt ze tissues..ze zeg, ja denk niet dat zijn billen goed schoon zijn, ze waren beetje droog..ja duhhh... En had balletjes uit de vriezer gehaald voor het avondeten, had in een schaal gedaan, om het te laten ontdooien..dus wilde aan het eten beginnen, ken ik die ballen dus nergens vinden..dus ik me schoonma opgebeld, om te vragen waar ze zijn..eh opgegeten..WAT..dat is me avondeten, hoe kan je dat nou doen..sorry sorry sorry..ja lekker dan..snap niet waar ze de brutaliteit vandaan haalt om die ballen op te gaan staan eten.. dus was alweer aardig pissst, staat danny weer te gillen en te janken onder het eten maken, ook zo irri..dus had me middagje weer niet dus..en maar positief blijven denken..
@eliesja hij is ondertussen nog tot leven gewekt gelukkig!!!heb hem namelijk nog niet zo heel lang. en was zeker gezellig met me vriendin we hebben lekker bij zitten kletsen jij had me toch wel een middag zeg pff. en lekker dat je schoonma jouw avond eten heb opgegten, en je ziet toch wel verschil tussen luierdoekkies en tissus nou meid positief blijven denken dikke knuffel voor jouw
@noa, dank je meis..valt niet mee hoor, ben blij als ik donderdag weer mag... nou gelukkig doet hij het nog..zou wat zijn, heb je hem net en nu al kapot!!! ga nog ff tv makelaar kijken en dan lekker slapen zodat ik alles weer van me af kan zetten... fijne avond nog!
@eliesja ow moet je donderdad weer werken pff succes. en ik had vista maar wou window's 7 want vista vondt ik maar irritant en daarom was die gechrasht raar ding. fijne avond en tot morgen
@thanks meiden @mamasuus, wat lees ik je meisje in de koorsstuipen, weten ze al wat meer, hoe is het met je meisje? schrikken hoor, hoop het nooit mee te hoeven maken @eliesja, lekker dan, je balletjes weg.... altijd fijn zo'n schoonma die er geen rekening mee houdt dat dat je avondeten wel eens kan zijn.... hier alles goed voor de rest, madam loopt gewoon los.. niet altijd, meer niet dan wel, maar ze doet het wel hahahaha super leuk. slapen oke KDV oke.. tja het loopt eigenlijk allemaal. ja almar gisteren had een boxles gegeven, een tik op zn neus ontvangen, bleef maar bloeden, dus hij naar de ha post zit er een scheurtje in zn neus. hele nacht niet geslapen omdat die wattenprop zo'n pijn deed.... en die neus is dik... en wordt nu ook al weer lekker blauw...
suus al wat bekend ?? hoop dat t goed is afgelopen .. ! elsieja .. nouuu jaa indd, waar haalt ze t lef vandaan om zoiezo zomaar iets op te eten wat op de aanrecht staat... als t nou chipies waren ofso ... mikmak, fijn dat alles lekker loopt , en almar.. ohoh met zn neus .. zal er lekker uit zien dik/blauw... sorry hoor maar zie fer al helemaal met zown dikke blauwe neus lopen .. wens m maar beterschap xx