@mikmak fijn dat alles lekker loopt. en almar dus een tik opgelopen balen zeg, hopelijk krijgt hij er niet al teveel last van. hier alles lekker. me vriend heeft net al ze spullen van boord mee genomen en hij heeft vanaf maandag verlof!!! dus dan gaan we leuke dingen doen. sowiso daggie adam.
hey meiden, @mamasuus, hoe is het met je meisje? hoop dat het al weer beter gaat en je duidelijkheid hebt. @noa, aha dus daarom was tie gecrasht!! maar kan dat dan wel als je al vista hebt om dan windows 7 te installeren? @mikmak, oh wat goed van linette, dat ze al lekker stapt, als ze er zelf zin in heeft dan hihi.. Oh jee dat is niet mis als je een tik op je neus krijgt, minder zeg..gaat het nu al beter met almar, minder dik enzo? Ja heb een hele fijne schoonma..NOT!! @lydia, nou idd, snap dus ook niet zo waar je het lef vandaan haalt..heeft jou vriend niet 2 weken verlof voordat hij vertrekt dan?? Hij gaat de 8ste toch?
vanmiddag wat sintcadeaus kunnen halen..alleen staan ze beide toch te janken en gillen in de winkel..grrrr...gelijk de sfeer van pakjes kopen verpest...en somige mensen dan he, met hun zooo...houd je bek..denk ik dan...jij was vroeger mischien wel erger...tuthola..ken dr dan niet tegen he, ben dan al opgefokt door die 2... zaten alweer 2 dagen zonder verwarming, weer die *piep* kachel..eindelijk me man overgehaald om NU iemand te bellen, want dat ontluchten en vullen dat hielp gewoon niet meer...dus vanmiddag gelukkig al iemand geweest, maar nu blijkt er een motortje kapot te zijn, had die man niet bij zich, dus wordt morgenochtend gelijk gemaakt..dus even een koud avondje, maar ik ga toch bakkie doen bij me vriendin..hihi en heb van me man me kerstcadeau al gehad..een electrische deken..dat komt ff mooi uit whaha..heb hem express nu al gekregen, want was natuurlijk an het zeuren over die kou..brrrrr... nou genoeg geklaagd..ff goed nieuws...ga zo bakkie doen bij een vriendin.. hihi fijne avond
nou meiden ik ben dr weer hoor, we zijn vandaag weer naar huis gegaan was me de daagies wel weer pfff. ze had dus dinsdag dr 4e koortsstuip sinds vorig jaar mei. ze liep blauw aan en heb dus maar 112 gebeld ook ivm die mexicaanse griep natuurlijk want die komt ook zo ineens. duurde dus hele tijd voor ik eindelijk bij dr as dat was erg zielg ze lag dus helemaal alleen op een kamertje in ene bedje met klerne van daar aan want ze had schijnbaar gekotst in de ambulance. allelei tests gedaan ook voor h1n1 maar allemaal negatief dus tjah was waarschijnlijk een van de vele kinderziektes met keelonsteking snot en vlekjes want dr lichaam zat vol rode puntjes. we zaten dus uit voorzorg ook in qarantaine(of hoe je dat schrijft hihi) ze moest 24 uur koorstvrij zijn voor we naar huis mochten dus eigenlijk moesten we nog een nacht blijven maar vond 2 wel geneog hihi ze heeft gisteravond heel ff 38.3 cgehad dus tjah dat is logsic jah als je ziekjes bent. dr keel doet al niet meer zo pijn. en ze heeft lekker gegeten ent dus das fijn. gaat uds weer bter nu. we hebben nu alleen een wakkere duncan iemand een idee wat dat is? vanaf vanmorgen is ie al wakker af en toe een hazeslaapje van een kwariter en dan is ie weer wakker heb hem nu in bed gelegd met grote ogen ligt ie daar hhah straks ff kijken of ie eindelijk slaapt hihi. morgen ff shoppen gaan de kids naar me ma. gaan we vast kerstinkopen doen hihi dus een wii jeee hihi duurt alleen nog ff voro we er mee kunnen doen dan maar goed das dan niet anders. we proberen hem wel eerst ff uit stel dat ie het neit doet das lastig met kerstdagen he. we gaan zo zwarte halen past beter bij de rest. nou ga ff lekker op de bank hangen heerliojk en dan vroeg erin lees later trug hoor.
@mamasuus, oh fijn zeg dat ze weer lekker thuis is, maar jee wel apart dat je eerst zo'n koortsstuip moet kijgen en daarna ziek wordt..lijkt me echt eng.. Zit duncan mischien in een sprongetje? mischien is hij ook wel beetje geschrokken...en zolang hij niet huilt en gewoon ligt, zou ik me zeker geen zorgen maken hoor..mischien ook ff zijn ritme kwijt...succes ermee.. oh leuk een zwarte wii, de nieuwe limited editie..altijd leuk kerstinkopen doen hihi.. veel shopplezier!!
hoi meiden was ik weer heb vandaag lekker geshopt voor me kleine meisje. maar ze begon een beetje te miepen in de winkel dus morgen nog een x had nog niet alles hihi. en moet ook voor me zelf nog @eliesja ja je kon window's 7 er overheen doen had hem op een cd rom.me pa had het ook maar mijn schijf was gedeeld in 3 en dat kon blijkbaar niet moest 1schijf zijn maar nu doet hij het weer. en jij dus ook huilende kids in de winkel, ik wordt ook altijd beetje gefokt als yas huilt en dan gaat alles nog fout ook en krijg je meteen de opmerking ze heb zeker honger!! pfff nee ze huilt gewoon ff. je kachel weer stuk pfff nou nu maar hopen dat hij morgen goed gemaakt wordt, en een leuk kerst kado hoor hihi @mamasuus fijn te horen dat yasmine weer thuis is. en hopelijk is ze snel opgeknapt, en zo te horen is duncan eenwakker mannetje op het moment ik denk ook zo aan een sprongetje hoor. yas had dat ook, en de limed edition van de wii leuk hoor wij hebben de witte en ik vindt het erg leuk om te spelen ik heb nu de wii fit even geleend en we hebben mario enzo. veel plezier morgen met kersthoppen!!
heej ja ferdi die is al aantal weken thuis .. had 6 weken ofso.. hij had nog kei veel verlof uren die op moesten dit jaar nu dus nog ff van elkaar genieten ! dinsdag morge 6.30 gaan ze... pff en mamasuus ! fijn dat je meisje weer thuis is .. toch wel ff schrikken man ! pff.. lekker verwennen dat meisje en de zwarte WII .. wij hebben ook de witte , wilde wel n zwarte maar deze hebben wij bij n abbonement geregen van ferdi zn telefoon.. dus dan liever gratis dan heel veel geld betalen en n zwarte hebben ! maar goed.. ik ga ff van mn mannetje genieten x
@noa, heb je nu dus windows 7 erop?? Is het wat?? hihi Dus yaslin was ook al an t miepen..ja miepende kids in een winkel is niet leuk, maar anderen moeten dan gewoon hun bek houden haha.. @lydia, oh ja volgens mij had je dat ook verteld dat hij zoveel verlof had.. duh, beetje vergeetachtig hihi.. poeh zeg, dinsdag alweer, gaat wel hard hoor, als die tijd dat hij weg is ook zo hard gaat!? Nog ff van elkaar genieten dan maar...
whaaaa mijn oudste is verliefd..vind t zo leuk..op een meisje op school, uit een andere klas...t kind is helemaal in de wolken, wil ineens iedere dag douchen, iedere dag schone kleren aan, lekker ruiken en schrijft dr naam overal op en bedenkt wat voor cadeautjes hij kan geven haha..alleen hij weet nog niet of zij ook op hem is..maar hij speelt wel met haar en ze doet aardig, dus gister zei hij, ik denk dat ze ook wel op mij is hoor..haha zo leuk..die kinderliefde.. De kachel doet het weer!!!! heerlijk zeg, was vanmorgen gewoon 14 graden beneden en ineens om 7uur vanmorgen sprong die weer aan..nou gek of niet??..maar die meneer kwam al om half 9, dus heeft hem gemaakt.. Morgen sint vieren..wij gaan naar me schoonzus..daar komen alle kids van de familie..en jullie wat gaan jullie allemaal doen morgen?
moet het toch ff kwijt..sorry... maar was gister zo woest op me moeder...gister was me oma jarig en ik zei woensdag nog tegen me man, schat, laat ik morgen niet vergeten me oma en de rest te bellen, ben echt een vergiet gewoon..en ja hoor, krijg gisteravond 8uur een sms van me moeder...er staat dus letterlijk: Ik neem het je kwalijk dat je mij niet eens gefeliciteerd hebt met oma...gr Denk..k*t..weer vergeten (vorig jaar dus ook)..ik gelijk me oma gebeld maar nam dus niet meer op en daarna me moeder gebelt.. zij gelijk lelijk doen en ik bleef gewoon rustig en heb gezegd dat ik het vergeten ben en dat ik genoeg aan me hoofd heb en dat ze dat sms-je ook anders heeft kunnen sturen, bv..hallo, ben je niet iets vergeten, oma is jarig vandaag!?..maar nee weer die kwetsende woorden van haar..kan er toch ook niks aan doen..nou ze ging echt tekeer hoor, ik haalde nog een ander punt aan wat ze mij altijd flikt met verjaardagen, maar dat mag ik dan weer niet zeggen..ze ging echt tekeer zeg en op een gegeven moment pleurt ze die hoorn er weer op.. nou woester ken je me niet maken, want dit is dus niet de eerste keer dat ze dat flikt...stond echt op het punt om een heeeeel gemeen smsje terug te sturen en om me werk te bellen en ontslag te nemen en dat ik me moeder gewoon nooit meer hoef te zien..me man heeft me gsm afgepakt en me bedaard, maar was echt zo link jonge...:x:x als ik er weer aan terug denk.. ben dr zoooooo zat, pleuris wijf... vind het zo kinderachtig om die hoorn erop te gooien...niet voor niks hoor dat die kut familie uit elkaar ligt, allemaal door dat kut gedrag van me moeder..opgenomen moet ze worden..maar zollang ze het zelf niet inziet zal dat niet gebeuren.. zo dat wou ik ff kwijt...sorry voor mijn taalgebruik, maar lucht wel weer op...gister moest me man en vriendin het al verduren haha
hee eliesja , ja we doen zeker nog ff genieten van elkaar.. en dinsdag alweer.. ja dan kan ik iig wel af gaan tellen en hopen dat dat net ze snel gaat pff net heel t huis van boven naar beneden opgeruimd/uitgezocht en gepoetst !! pff en kan je vertellen dat was me een PLEU#$RIS werk !! pff die verzameld drang van ferdi heb lekker een hoop weggegooid ! hihi .. ( nadat ferdi het 3 keer terug had gepakt en ik weer weg had gegooid haha ) ahh wat leuk ! verliefd !! en nu maar hopen dat zei ook in de wolken is ! leuk hoor ohohw en jullie mam.. heb je het er iig ff uit kunnen gooien , en beter tegen ons dan tegen jullie mam/werk waar je later misschien spijt van krijgt snap wel hoor dat je zo boos was ! ik kan daar ook ZOO geirriteerd van worden als mensen de hoorn erop gooien , of me negeren dan word ik ook echt gek ! dus snap je helemaal is t nu weer n beetje rustiger ? misschien beetje uitgepraat..? xx lydia
hoi meiden was ik weer, nou het lijkt wel als yaslin het er omdoet. vandaag begon ze ook weer te miepen in de winkel pfff ben gewoon door gegaan met winkelen hihi. goes geslaagd allen wederom weer niet voor me zelf, @eliesja ja window's 7 bevalt me goed beter dan vista in iedergeval en leuk kinderliefde hihi houdt je ons wel op de hoogt mocht het aan gaan. en je mams is weer lekker bezig pfff je kan toch iets vergeten en om 8uur savonds is de dag nog niet voorbij hoor. en ze had het inderdaad anders kunnen sms dikke knuffel voor jouw en wij vieren sint morgen bij me moeder met de rest. dus wordt wel gezellig hopelijj @lydia ow nog even dan vertrekt fer,nou meid geniet nog maar lekker van hem
hee noa alweer n mopperende yaslin , ohoh .. achja kan toch.. en laat die mensen maar mooi kijken hooor boeiend ! alleen beetje jammer dat je niks voor jezelf hebt kunnen vinden.. ik ging eergister ook naar eindhoven omdat ik een bon van 100 euro heb voor de bjorn borg winkel , nou sirieus normaal wil ik HEEL de winkel wel hebben en nu kon ik gewoon NIKs vinden !! echt dom!! zat gewoon te zoeken naar iets leuks!?! maar goed , heb nu n mooie trainingsbroek gekocht (had ik nog geen 15 ) en die andere 50 euri bewaar ik voor dadelijk de nieuwe zomercollectie veel plezier morgen iederreen met sinterklaas
@lydia ja weer een mopperende yaslin zal wel zo fase zijn want buiten de winkel is er niks aan hand en in de winkel gaat ze huilen volgens mij puur aandacht trekken hihi en helaas niksvoor me zelf heb ik altijd, wil ik voor me zelf shoppen hebben ze niks hihi en jij dus ook niet goed geslaagd nou hopelijk hebben ze een leuke zomer collectie
@lydia, dus het hele huis gedaan,jee dat zal zeker een werk zijn geweest zeg..haha dus hij heb alles weer terug gepakt..mannen.. Oh ja mijn oudste is zo verliefd dat hij gister zelfs zat te huilen, omdat hij haar het weekend niet ziet..whaaa zo erg... Heb me moeder nog niet gehoord, maar dat had ik ook niet verwacht..die komt volgende week woensdag gewoon weer binnen, net of er niks is gebeurt..daar wordt ik dus ook niet goed van..ben het gewoon zo zat..maar ben idd verstandig geweest door me woede niet naar haar te uiten..was echt des deuvels en dan zeg ik dingen!! :x maar het is idd weer rustiger hoor..vandaag lekker sint vieren en zij zit lekker alleen puh..lekker voor dr.. @noa, dus je mocht weer niks voor jezelf halen van Yaslin...oh oh..wat een boefje.. dus ook een gezellig sint dagje vandaag, fijne dag meis.. allemaal een fijn Sint!!
tjah iedereen een fijne sint dan maar idd hihi wij wachten nog een paar weekies op de weinachtsman. net alles al in de lichtjes gehult hier. vanmorgen ff met me ma naar stad geweest ze moest dr nieuwe bril halen en ik nieuwe kleren voor duncan want zijn truitjes zijn te klein. dus mama mee en die heeft de kids in nieuwe truitjes gestoken hihi altijd leuk met oma shoppen hahaha. nou ik ga op zoek naar kerstrecepten. ooh trouwens duncan heeft zijn babygym al staan hihi hij verveelde zich vanmorgen dus manlief hem opgezocht en jahoor hij vind hem super hihi tegneaan te meppen ed erg leuk om te zien. en pff hier een super mega druk meisje echt heel vermoeiend haahaha.
hoi meiden hier was ik weer hihi vandaag even de broek van yas geruild die zat niet mooi dus heb hem terug gebracht. en nog wat gekocht bij kiwi's hun verkopen mexx noppies enzo 50% nou dat laat ik niet hangen hihi sinterklaas was gezellig ze heeft bij me vader een knuffelbeer van v-tech gehad die geluid maakt en een bijtring. en bij me moeder kreeg romper en een boekje en nog meer nuttige dingtjes we deden het meer voor de iets oudere kindjes daarzo die zijn goed verwend @eliejsa ow moest hij helemaal huilen omdat hij haar niet zag van het weekend wat lief. en je ma heb dus niks laten horen nouja ben benieuwd woensdag , en ja ze is zeker een boeffie hebben jullie ook een leuke dag gehad. @mamsuus ow lekker wezen shoppen leuk hoor en wat lief van je ma dat ze de kids verwend heeft en duncan is dus actief bezig wat leuk hij wordt algroot zeker. hoe is het nu met madam?
@noa, zo dat klinkt ook goed zeg jullie meisje toch ook wle leker verwend hoor. en v-tech is leuk he hihi. hier ligt er ook allemaal v-tech voor onze man onder de boom hoor hihi en hij had al veel van madma dus dat komt helemaal goed hihi. hij is idd erg druk hihi erg leuk om te zien. hij wil echt vermaak anders verveelt hij zich whahah monstertje. met ons madammeke gaat hetn u goed alleen nog wat snotjes dus das niet zon ramp. ze is alleen mega druk pff haha word je echt meo van als je dr naar kijkt whhaaha. @eliesja, wat leif je oudste helemaal tot over zijn oren hahah zo snoezig is dat he. weet nog heel goed mijn eerste liefde hahaah was op kleuterschool en konden nog niet schrijfen dus dat deden mijn broer en zijn zus voor ons hahaha helemaal geweldig toch. @lydia, geniet nog ff van je mannetje meid. nou wij gaan zo denk ik ff naar een weinachtsmarkt hier in de buurt. bij een kasteel das wle erg mooi denk ik. nu maar hopen dat het droog blijft hihi. eerst ff de kinderwagen ophalen bij me ma die staat er nog van van de wk. en zorgen dat manlief zijn bed uitkomt hij lag er pas om half 2 in en om kwart voor 4 moest ie alweer flesje doen hihi ja afspraak is afspraak hij zou in het weekend doen hihi. nou ga eens ff wat fotos inscannen van de fam dan kunnen ze er een uitzoeken voor me schoonma kan die besteld worden zijn we daar ook vanaf.