@lydia, dank je hihi, hij is er inmiddels uit, was dus wakker.. @mamasuus, ja leuk sleetje rijden, wilde alyssa ook vanmiddag, maar ze moest eerst naar school en met terug komen ligt er bijna niks meer, dus vind ze wel jammer.. gezellig haardje aan, wil ik ook !!! haha dus duncan heeft last van zijn buikje..ach..sterkte
hoi meiden wou ff zeggen dat ik er nog was hoor!!! alles gaat goed beetje druk gehad deze 2 dagen ga zometeen lles bij lezen en reageren hier begint het met sneeuw dat blijft liggen joehoe!!!
@noa, daar is ze weer, dacht al, waar is noa nou..hihi..dus bij jullie sneeuwt het..nou blaas ff wat hierheen dan, kan alyssa nog ff sleetje rijden..
@eliesja ja ik was er nog ben ondertussen even met oma naar de huisastrt geweest was gevallen in de sneeuw met haar hondje gelukkig niks ergnstig maar tovch even schrikken ze loopt tegen de 80 dus ja. ik stuur wat sneeuw naar jullie toe
@noa, oh jee, dat is idd wel ff schrikken, dat soort mensjes breken heel snel iets als ze vallen, gelukkig gaat het goed.. dank voor jullie sneeuw... was alleen niet echt leuk gisteravond haha, ga altijd naar me vriendin een bakkie doen, dus gisteravond ging het sneeuwen en ik wilde wegrijden en vond het al gladjes..dus verderop met een bocht voelde ik de auto al glijden, dus denk, nee ga toch maar niet en wil gaan keren, dus ik had hem ff in de berm gezet en me vriendin gebelt dat ik toch maar niet kwam en ook gelijk me man dat ik er weer aan kwam...haha sta ik vast...dus ik me man weer gebelt, hij zeg rij eerst ff achteruit, dus ik gedaan..nou was weer los gelukkig en maar voorzichtig naar huis gereden..poeh poeh... maar vanmorgen hebben alyssa en danny even kunnen sleeen.. zal proberen vandaag of morgen nog een foto ervan te plaatsen.. vandaag de oudste alweer 10 jaartjes..poeh gaat nu echt hard hoor..vieren het zondag voor iedereen en vanmiddag heeft hij zijn kinderfeestje, daar gaat me man mee heen.. doei
hee eliesja ! ja en dat is ook 1 van de redenen dat ik er zown hekel aan heb aan die sneeuw !! gladde wegen ... !!! gefeliciteerd !! alweer 10 jaaar !! alweer n hele leeftijd veel plezier met t feesje maar voor die tijd zal ik er vast ook nog wel zijn om je plezier te wensen x
@lydia, ja dat heb ik ook hoor, als je lekker thuis zit en als het dan sneeuwt is t leuk, maar als je weg moet vind ik het ook 10x niks!!! dank je wel!
hoi meiden hier vandfaag wederom beetje gesneeuwd, en hier ook spek glad de wegen yaslin en ik gingen naar oma toe pfff heb der 20 min overgedaan normaal maar 5 ofzo heb een hele beurse plek op me arm zitten waar ik geprikt ben zit ook zo schijf onder. bleh, en me vriend wordt ziek dus gaat zo al naar bed toe hihi @lydia ow jij houdt dus ook niet echt van de sneeuw. @eliesja gefeliciteerd met de oudste!!! en die sneeuw kwam dus snel jouw kant op, dat was nou niet de bedoeling hoor dat het zo glad zou worden bij je.
@mamasuus, joehoe ben hier hoor... ja overdag gewoon geen tijd om effe in te loggen tijdens werk... er is eigenlijk de hele dag gewoon wat te doen... en gezien het allemaal snel snel moet.. blijft er weinig tijd over om te lanterfanten hahahahahahamaar hier oke hoor... madam doet het goed, ik doe het goed, en almar heeft nog steeds zn momenten... dat ben ik dan nog wel eens zat.... maar goed hij zei vanmorgen dat ie zich zorgen maakte maar wilde dat niet over de telefoon vertellen.... tja kan vanalles zijn.. maar vanavond had ik m aan de lijn en was ie erg vrolijk weer... we zullen wel zien... iig als er te weinig gaat gebeuren hier in huis weet ik niet hoe het zal aflopen.. maar goed das op de zaken vooruit lopen. met jullie alles goed? en de rest van de meiden? ook alles oke? kerstboom staat hier oo, linette zit er graag met de 2 katten onder hahahaha.... en dat loslopen begint ze toch aardig onder de knie te krijgen lol nou ga banken laters
hoi mikmak fiijn te horen dat het goed gaat met jullie, en je nieuwe job is dus best druk zo te lezen. gaan de dagen wel lekker snel. en met almar is het dus nog het zelfde hopelijk komt alles snel goed met jullie. en linette vindt de boom dus leuk hihi en wat knap dat ze los kan lopen, en dat met elf maanden fijn weekend en hier is alles goed hoor
was ik ook ff snel weer hihigister ant shoppen geweest in oberhausen was erg gezellig met de kids die zich super hebben gedragen. madma heeft zelfs nog op skieen gestaan hahah. was er echt heel mooi aangekleed beetje amerikaans echt super mooi. straks de boom ff opzetten helemaal leuk hihi noa, he gatsie zon geglibber is ook nisk voor mij hoor brrr. mikmak, he balen dat het nog niet gaat zo als het hort bij jullie. maar hopelijk komen jullie er samen gewoon uit. zulke dingen hebben natuurlijk tijd nodig. en wat geweldig zeg dat linette ook zo lekker rondscharreld snoeizg gezicht he. vond dat altijd zo leuk hier leip madam ook los met 10 /11 mnd en dan met die kromme pootjes echt helemaal geweldig om te zien hihi. nou ga ff ontbijten dna kan ik erna ff wat boodshcapjes doen en manlief met madam een sneeuwpop maken.
@mamasuus, klopt die dingen hebben tijd nodig... hij kwam vannacht thuis (had nog cursus in nijmegen) en hij zei: ik hou van je.. dat weet je toch wel... nou ja tuurlijk weet ik dat wel, althans denk ik dat te weten, maar die gedachte gaat soms wel eens effe verloren, dan twijfel ik daar aan omdat ie zo negatief over alles is (heb dat niet gezegd hoor) ga midden in de nacht niet dit soort gesprekken voeren, dus zei wijfelend ja.... en ben ook weer gaan slapen..... en vanmorgen was ie super aanhankelijk... maar goed moet nog wel eea besproken worden (dat klinkt zwaar maar dat hoeft helemaal niet) gewoon praten als in een ontspannen gesprek... snappie nog een beetje ja leuk is dat zo los lopen... lig dan helemaal in een deuk.. zeker omdat ze zelf ook giert van het lachen hahahaha @noa, ja die dagen vliegen om, maar zou ook wel weer eens lekker zijn om effe niets te kunnen doen, en hier effe wat vaker mee te ouwehoeren hihi
hoi meiden. hoe is het met jullie en het weer? hier alles goed, en de wegen waren lekker glad vandaag. dus was een en al geglibber op de weg. yas heeft vandaag voor het eerst een groente potje gehad worteltjes ze vondt het heerlijk!!! hihi. en tijdje geleden vroeg aan jullie als jullie ervaring hadden met de dolce gusto, nou ik hem vandaag gekocht en smaakt echt anders dan de senseo koffie en ziet er nog grappig uit ook. @mamasuus ow lekker wezen winkelen gezellig hoor, en de kids zebben zich dus goed gedragen das ook altijd fijn. staat de boom al? en wat voor kleur heb je in de boom? en de sneeuwpop gelukt? @mikmak ja soms een rustiger daggie is ook fijn, en hopelijk heb je zometeen wat meer tijd om hier mee te kletsen.
@mikmak, aargh die mannen dan af en toe ook he. maar goed idd ff goed praten dan komen jullie vast weer een eind in de goeie richting. zulke dingen hebben altijd ff de tijd nodig dan he. en idd gewledig hoe leuk ze het zelf ook vinden he. en dan nog meer lol als ze ook nog eens schoenen aanhebben haha. we hebben hier toen vrij vlot coole laarsjes gehaald nou ze wiebelde alle kanten op hahaha zon snoeiizg gezicht is dan echt ineens een echt meisje hihi, niet dat ze dat anders niet was hoor haha maar zeg maar geen baby meer. met dan laarsjes en minirokje en staartje in hihi echt super. @noa, wauw dus ze vond de wortels lekker? kan niet wachten tot het hier zover is. dus toch dat ding maar gehaalt, gelukig bevalt ie. onze boom is gekleurd hihi vanalles en nog wat een echte kinderboom zeg maar. met disneyballen van de c1000 en verder allerlei kleuren zou eens kijken of ik de foto hier een keer op krijg manleif wil zo wel ff helpen. en de sneeuwpop is ook mooi geworden al lukte het niet met rollen de sneeuw plakte niet dus hebben ze hem gebouwt met vormen hihi bloempotten dus. het sneeuwt hier momenteel best hihi veel stuifsneeuw. zelfs onder de carport is de auto wit. en nu weer dikke vlokken is al best wat bij in iedere geval. nou ga ff bakkie doenb met manlief.
AHHHH was alles weer n beetje (op de weg iig ) weg en nu ist weer 3 keer zoveel terug gekomen !! ! naja , straks voorzichtig naar uden , daar is straks t wereldrecord zumba in t centrum wel leuk .. nah vanacht was t hier gezelli opvang ! mn neefje bleef slapen en n vriendin met 2 logee's ! gezelli ! en ze hebben nog doorgeslapen tot 9 uur ook ! daarna met ze 3e in bad , gezelli hoor.. net allemaal gegeten / gedronken / enz haha allemaal weer geregeld ! x fijne (SNEEUW) dag allemaal !
hoi meiden was ik weer hier wederom lekker sneeuw hihi en de dolce gusto bevalt cker, alleen zijn niet alle cups verkrijgbaar in de winkel, en om te bestellen duurt het 5 dagen dus ik ga morgen toch een zooitje bestellen hihi. en het wordt geleverd door gls maar dan moet je thuis zijn, dus bezorg het mooi bij me pa die is vaker thuis dan mij hihi. @mamasuus ow leuk een kinderboom!!!! en de sneeuwpop gelukt ach met bloempotten kan het ook toch. ben benieuwe naar de foto. en ja wortels vondt ze heerlijk vandaag de andere helft en weer helemaal te vreden hihi. ach voor je het weet kan jij er ook mee beginnen. @lydia klinkt gezellie je slaapfeestje en hoe was het zumba gebeurebn?
ja we zijn niet geweest met t weeralarm.. en t heeft hier de hele dag ( en nog steeds ) dik gesneeuwd.. vond t toch te gevaarlijk .. dus troy blijft nog n dagje slapen .. lekker binnen blijven x
ja maar hijs zooo hyper !!!!!!! en hij roept telkens naar ome ferdi .. pff en dat kijkt ie mij raar aan als ik begin te huilen als ie weer s naar de garage wijst en beediiiieee (ferdi) roept.... ( fer zit bijna altijd in de garage als troy hier is.. )