Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

    lydia1986 VIP lid

    16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hee noa , nee het zal me echt niet wennen ! :(
    het 1nige voordeel dat ik heb gevonden is dat het wel relax is dat ik geen rekening met m hoef te houden als ik dingen wil plannen , weekje op vakantie met n vriendin , alle weekenden doen wat ik wil ;) das dan weer wel fijn !

    ahh en je meisje.. indd eerst maar s met homeopatische dingen proberen mocht dat allemaal niet werken kun je altijd nog aan die hormoon dinges gaan.. toch ??
    succes !

    ik ga sporten :D lekker ff alles eruit zweten :D!

    x
     
  2. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    @noa, dus ze heeft exceem, wat naar zeg en idd beter om het eerst homeopatisch te doen, al die troep die ze zomaar voorschrijven!;)

    @lydia, haha ja dat zou idd het enige voordeel zijn..maar wennen zal het hier ook nooit..
    sportse..

    heb dilemma, welke foto vinden jullie het mooist:

    deze:
    Bekijk bijlage 42872
     
  3. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
  4. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
  5. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    de eerste heb ik net in het donker gemaakt..
    die andere vanmiddag..
    weet niet welke ik moet kiezen namelijk..
     
  6. Maddie

    Maddie Fanatiek lid

    15 sep 2009
    1.391
    183
    63
    Het hoge Noorden.
    Ik vind de tweede het mooiste! :D
     
  7. Meisje1982

    Meisje1982 Actief lid

    5 jan 2010
    257
    0
    0
    vindt de tweede het mooist
     
  8. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    goedemorgen,

    hihi, heb de derde gekozen;), maar bedankt meiden..

    heel mischien dat me man vanavond thuis komt...hij heeft namelijk morgenmiddag een crematie en daar wil hij absoluut naar toe en nu gaat hij regelen of hij vanavond al kan komen en dan gaat hij morgenavond weer terug..
    nou dat zou wel lekker zijn natuurlijk..:)
     
  9. lydia1986

    lydia1986 VIP lid

    16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hee , ik zat indd te twijfelen tussen de 2e en de 3e .. 2e toch t mooist .. maar 3e dus ook ;) hihi !

    hoop voor je mannetje en jou dat ie vanavond lekker thuis is ...

    xx
     
  10. Care

    Care Actief lid

    28 okt 2008
    348
    0
    0
    managementassistent/directiesecretaresse
    Rotterdam
    @Maddie, welkom!!

    @Eliesja, wij wonen in Zuid, en jij?

    Nou, me mannetje belde vanmorgen om te zeggen dat ie dit weekend niet thuiskomt omdat ze voor een oefening naar Duitslang moeten:$. Keek eigenlijk al uit naar vrijdag maarja nu moeten we twee weken wachten.
     
  11. lydia1986

    lydia1986 VIP lid

    16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ohw... :( das ook n tegenvaller dan ..
     
  12. mama suus

    mama suus VIP lid

    18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hai hai, was dat nou weer ga ik ff een weekendje weg kletsne jullie meteen weer 4 paginas weg hahaha.

    nou hier een erg leuk weekend gehad veel sneeuw natuurlijk waar we ook voor gingen. al ligt er thuis haast evenveel als het niet meer is hahaha. maar jah dat wisten we nog niet in nov. we hebben tenminste veel lol gehad heb alleen weinig slaap gehad aangezien duncan dus bezig was met zijn sprongetje. en madma met de dag meer hoeste.
    gister dus met dr heen geweest en weer koorts ze heeft nu en antibiotica maar krijg de koorts niet naar beneden. erg lastig hoor. blijft maar hoog. ze mag met een half uurtje weer een dus die gooiene we er maar weer in. ze ligt nu te slape op de bank en duncan in de box lekker rusitg hier dus hihi.

    duncan had dus maar een dagggie koorts dus dat viel mee.hij is idd wel ineens heel hard ant gaan hoor. hij trekt zich dus op aan onze handen dan lacht ie toch dat vind ie geweldig. soms zelf tot staan toe. en dan dat draaien he. van buik naar rug kon ie al een hele tijd. maar dit draaien van rug naar buik is nieuw. hij ligt dus ook vaak te knokken dat ie niet verder dan zijn zij komt whahaha das zon snoezig gezicht ligt ie in een komma vorm met zijn hoofd helemaal naar achter.er grappig maar wle snue dat het hem dan nog niet altijd lukt want hij word echt kwaad hahaha.

    @noa,ahc meid dus de kleine ineens onder de czeem en je weet niet waarvan. of ze dus miss ergens alergisch voor is een of ander potje dus oid. lastig hoor. en zou idd ook voorzichtig zijn hoor met hormonen spul ze is nog zo klein. dus ze krijgt er 5 eetlepels rijstebloem in. zo hee nou dan eens kijken als i het hier wat opschroef want hij zit op een beste theelepel savonds.

    @mikmak, nog gefeliciteerd met de eerste verjaardag van je kleine meid. en dr tandjes komen nu dan toch hihi. tjah ze vond dus ook lopen belangrijker, zo een had ik hier ook hoor. grappig gezicht he zon een jarige die met die kromme pootjes door de pamper zo schattig rent. en jullie zijn dus weer op de goeie weg nou beter dan zeg. das altidj goed om te horen.

    @care, dus jullie vant zomer naar disney, is erg leuk hoor. wij zijn er een keer in de zomer geweest op huwelijksreis was erg gaaf. heerlijk sfeerjte daar altijd. die van ons wil ook graag maar heb ooit eens een afspraak met manlief gemaakt dat we pas gaan als onze jongste 8 is. dat uurdt dus nog 8 jaar pfff haha maar lukt me vast wle eerder hihi.
    dus je mannetje doet het goed, nou beter. alleen wel gemeen hoor dat ie mama dr haar uit laat vallen. hoop voor je dat ie dat ff een beetje met rust laat hihi. kan me voorstellen dat je pas echt gerust bent als ie er is maar toch fijn dat je nu al meer kan genietenen eindelijk dingen kan aanschaffen.

    @meisje, he vervelednd dat ie net met deze echo dan weer weg is zeg. maar maar goed hopen dan dat deze uitzending aan hem voorbij gaat. zodat jullie straks samen kunnen genieten.

    @eliesja,ok dus hij krijgt kiezen ook altjd fijn he. dat heeft ook zon impact he op die kleintjes.

    @lydia, nou meid bijna onder de 100. en idd een voordeel iis dat je zelf kan bepalen hoe en wat das altijd handig.

    @maddie, welkom hier. dus je mannetje is ook vaakweg. hier nu ook al 2 keer uruzgan. en een keer bosnie maar toen nog zonder kids. en hij is meestal binnenslaper geweest dus we hebben een zeer lange weekendrelatie. met kind is het ookwel te doen tenminste als zen og zo klein zijn. dan hebben ze het niet door en jij hebt veel afleiding. die van ons was bij eerste keer uruzgan 1,5 en wildeh m niet meer kennen toen is trug kwam. dat heeft ff een tijdje geduurt. ze weet nu wa het is. al heeft ze nog vak gedacht dat iwe weer trug moest. en wil ze maar al te graag mee hihi.
    kan izjn dat me vent teglijk emt de van jou is geweest want peleton komt me erg bekent voor zal hem eens vragen. dat was winter 2007 2008. hij zat toen bij de panstergenie. hij was golf zoals ze het daar dan noemen.

    nou meiden ik ga eens ff madam weer checken al ligt ze nu wle lekker te slapen. en dan ff zien of me ma op tijd trug is van de kapper en durft op te passen evne (ivm madam dr koortstuipen) moet namelijk om half een voor een gesprek naar de kindergarten zodat ze in feb heen kan gaan.
     
  13. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    @lydia, nu ik de foto's zo zie staan, vind ik de tweede ook wel het mooist, maar heb al voor de derde gekozen, te laat hihi..geeft niet..
    het kaarsje staat trouwens voor mijn lieve papa..;)

    @care, ikke ook..dus mischien hebben we elkaar wel eens gezien, grappig..

    @mamasuus, dus het weekendje was wel geslaagd ondankt de zieken!! Minder dat het nog niet zo lekker gaat met madam..nogmaals beterschap..knuff..
    Danny heeft er idd altijd erg last van, volgens mij krijgt hij ook een hoektandje, dat zijn de ergste en heb het idee dat hij dus ook in een sprongetje heeft gezeten, weet niet of dat nog is met anderhalf jaar hihi:( maar hij zegt ineens weer veel meer woordjes, het is nu net een klein papagaaitje hihi..:D Dus oppassen wat ik zeg..;)
     
  14. noa307

    noa307 Fanatiek lid

    12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden

    nou het was weer drama vanacht ze wordt al een paar nachten krijsen en overstuur wakker, denk dat ze echt last heeft van haar eczeem en der tandje komt door arm meissie alles teglijk!!

    @lydia nee wennen zal het nooit maar mischien wordt het is makkelijker. en inderdaad je hoeft geen rekening te houden met. dat vondt ik ookaltijd lekker doen en laten wat je zelf will.

    lasin je www dat je voor een katje ging maar er was al 150 voor geboden, was het een raskat of gewoone simpele kat.

    en inderdaad eerst homepatische zal heus wel helpen vindt er erg jong voor hormonzald.



    @eliesja ja het is zeker niet fijn dat ze het heeft maarja zat welkans in want ik heb het ook. en ze zeiden meteen ow hormoonzalffie dus ik zei meteen van NEE ik wil geen troep op een baby eerst maar wat anders probere, maarja hormoon is het makkelijskte he.

    ow een crematie dat is nooit fijn, maar als hij even bij jouw kan zijn natuurlijk welk



    @mamasuus ow madam dus aan een kuur hopelijk slaat hij snel aan. en duncan is ze sprongetje dat zijn nooit de prettigte momenten.

    nee ik weet niet waar het vandaag komt, ze krijgt al een poosje die olvari potjes fruit en wortlejt dus ja dan zou ze het meteen moeten krijgen. ik geef nu even alleen maar 'vers'dus wat zelf in de blender gaat. kijken hoe dat gaat. maar het weer speelt ook grote rol zei de arts, want ik heb er zelf nu ook meer last van.

    en hopen dat het helpt de rijstebloem hihi yaslin doet het er goed op alleen nu al paar dage niet omdat ze last heb van der tanjes en eczeem maar komt wel weer goed
     
  15. lydia1986

    lydia1986 VIP lid

    16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hee eliesja , ja van die foto dacht ik al :) maar vind ze allebij hartstikke mooi :)

    noa : ja die poes is gewoon n huis/tuin/keuken katje ;) dus vind het echt ZOO irritant dat mensen er dan zo achterlijk veel geld op gaan bieden ... snap natuurlijk wel dat raskatten wel duur zijn .. maar daar zijn t ras katten voor ;) ...

    gerem je meiske.. kan ook natuurlijk hartstikke irriteren die eczeem .. hopen maar dat t snel over is .. :(
     
  16. Maddie

    Maddie Fanatiek lid

    15 sep 2009
    1.391
    183
    63
    Het hoge Noorden.
    Bedankt voor het welkom allemaal!! :D

    M'n vriend is er even tussenuit geweest om het zo maar te zeggen.
    Omdat het hem toch erg zwaar was gevallen zo lang weg te zijn de laatste uitzending, en omdat hij toch dacht dat hij beveiliging ook wel erg leuk zou vinden om te doen...

    Maar dat is hem dus allemaal gigantisch tegengevallen!
    Hij mistte alles aan z'n baan bij het leger, dus is hij na een half jaar opleiding + stage beveiliging heeft gehad, weer begonnen met solliciteren bij de landmacht, dit heeft al met al ook bijna een half jaar geduurd, máár, hij heeft zijn plekje weer gevonden, en je kunt gewoon zien dat hij helemaal weer opgeleefd is! :D

    Hij moest 1 week voor de vakantie, toen had hij 2 weken vakantie, afgelopen week een normale week gehad, en nu is hij een week op oefening. Komt vrijdag weer terug, en dan gaat hij volgende week weer, blijft daar 's weekends, ze gingen ook in Hamburg stappen met z'n allen, en die week daarop blijft hij daar ook nog..
    Dan dus weer 2 weken achter elkaar. :( Maarja, voor je het weet zijn die ook alweer voorbij! :D
     
  17. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    @noa, ach dus ze heeft er wel last van en dan ook nog een tandje, dubbel op..nou sterkte..

    @lydia, zo dat is dan best prijzig voor een huis-tuin-keuken kat..voor een ras is dat wel normaal idd..

    @maddie, dus hij miste het leger, haha kan het me niet voorstellen, maar yah zit er zelf natuurlijk niet in, mijn man wel, maar die is er ook mee opgegroeid, hoort ondertussen bij het meubellair daar haha..;)
     
  18. Maddie

    Maddie Fanatiek lid

    15 sep 2009
    1.391
    183
    63
    Het hoge Noorden.
    Het scheelt inderdaad dat hij nu nog zo klein is, snapt er nog niks van.. Maar dat zal naarmate hij ouder wordt wel veranderen, denk dat mijn vriend dan ook nog wel een keer uitgezonden gaat worden..
    Maar moet er nu nog niet aan denken eigenlijk haha.

    Dat kan maar zo dat ze elkaar dan wel kennen! Vraag hem maar eens.. Ben wel benieuwd, zal wel heel toevallig zijn als ze elkaar zouden kennen, haha. :D
     
  19. noa307

    noa307 Fanatiek lid

    12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @lydia jeetje zoveel voro ene gewone kat belachelijk veel geld!! zou ik er ook niet voor over hebben hoor!!
    en hoop ook dat haar eczeem snel over is of in iedergeval minder!!

    @maddie ow hij miste het, ja dat hoor je wel vaker paar vrienden van em vriend zijn toch weer terug gegaan of bij getekend. ze hebben natuurlijk wel veel 'vrijheid'bij defensie

    @eliesja ja ons meisje treft het wel dubbel zo veel last maarja komt wel weer goed!!
     
  20. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    @noa, wat heb jij voor je exceem dan? Heb jij ook homeopatisch?
    Natuurlijk zal het over gaan, maar lijkt me voor nu zo sneu..
    als het tandje eenmaal door is, dan is dat gelukkig voorbij..

    ...pff weer geouwehoer met me ma gehad, ze pleurde de hoorn er weer op..oei oei ben het zo zat..zijn nu ook bezig om te kijken of het oppassen anders kan en anders moet ik stoppen met werken, trek het niet meer...maar moet nog ff doorbijten met dr..;)

    alle kids liggen..heel fijn..hihi:)
    en me man komt vanavond thuis..nog fijner hihi..:)
     

Deel Deze Pagina