Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama suus

    mama suus VIP lid

    18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    noa, zo dan heeft ze het idd wel fijn zeg eczeem en tandjes. erg sneu. maar je hebt het zelf dus ook, en ok zonder reden dan? tenminste niet allergisch oid.

    en idd erg fijn die sprongetjes pfff. als madam ze had was ze er ook vaak ziek bij. en ook meteen gegroeit ed heel appart.

    @eliesja, kan nog best hoor zon sprong als ie dus idd ineens meer woorden ed kent. is dat een goede optie hoor.

    @maddie, hij is met 44 veel op pad geweest toen weet niet of je vent er toen al bij zat. maar als dat oz is dan kennen ze elkaar vast wle hihi grappig dan.

    @kat, belachelijk dat zon klein beesie zoveel meot kosten diemag je dan ook wel in huis houden want als je die toch ontsnapt en onder de auto loopt oid brr das toch niks. nee hoor doemij maar de gratis huis tuin en keuken katjes zijn ook heel mooi en lief.

    nou ben vanmiddag weer met madma heen geweest want dr temp wilde niet zakken, en ze dronk zo goed als niets. dus ff checke ne nis zeer waarschijnlijk een longontseking. dus nu moet ze goed drinken dan mag ze thuis blijven maar heb voor de zekerheid al de verwijzing vor het ziekenhuis liggen dus als ik er ff niet ben wetne jullie waarom. maar hoop het niet want heb daar echt geen tijd voor en ook helemal geen zin in en madma zelf oook niet dus hoop dat ze dr drinken opdrinkt nu steeds.

    ben zelf dus ool echt bekaf pff voel me ook niet al te best. en ook weer ongi voor de tweede keer dus heb daar ook last van. en nu heb ik dus de pil maar hier in dld heb je echt een mega bijsluiter nou daar word je neit blij van. durf hem meteen neit meer te slikken terwijl ik hem alitjd had stom he. tis gewoonj microgynon 30. maar door die fijne bijsluiter pff lastig gedoe.
    staat dat je hem niet mag als je fam trombose gehad heeft. nou me ma heeft dit gehads op dr 28e door pil en roken tegelijk en bij een bmi boven de 30 en jah laat ik dat nou ook nog eens flink hebben. dus tjah lastig hihi.

    nou zou maar eens verder want manlief wil ook nog ff.
     
  2. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    @mamasuus, ach jee zeg, dat is minder, maar neem aan dat als ze longontsteking heeft ze sowieso in het zh moet blijven toch? Nou hoop dat ze goed gaat drinken dan..en dat jezelf ook beetje kan bijkomen..sterkte knuff
     
  3. Care

    Care Actief lid

    28 okt 2008
    348
    0
    0
    managementassistent/directiesecretaresse
    Rotterdam
    @eliesja, grappig wat is de wereld toch klein. Wie weet hebben we elkaar al live gezien, maar ik denk het niet hoor:)

    @mamasuus, wat vervelend nou weer, hopen dat ze snel beter wordt. Heb je al antibiotica meegekregen, want een longontsteking kan levensgevaarlijk zijn bij die kleintjes.
    En als je je pil niet vertrouwd moet je hem al helemaal niet innemen.

    Nou ben vanmorgen naar de huisarts geweest en ik heb waarschijnlijk een breuk in me arm van die val. Hij wilt het nog twee dagen aankijken en als de pijn niet minder wordt moet ik foto's laten maken, zit ik echt op de wachten:$
    Vanwege de zwangerschap krijg ik niks tegen de pijn ik moet het maar doen met paracetamol, maar zelf dat durf ik niet in te nemen.
     
  4. lydia1986

    lydia1986 VIP lid

    16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    oeh care.. dan ist nog harder gegaan dus dan je al dacht...
    hoop dat t meevalt .. maar indd je hoeft maar net verkeerd te vallen en je breekt iets..

    paracetamol mag wel gewoon toch ... ?

    sterkte ;) xx
     
  5. mama suus

    mama suus VIP lid

    18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hai hai,

    de longontsteking is niet met foto vastgesteld oid hoor. het klinkt alleen zo en dr waarden van onts zitten ook op die hoogte. een griepje en of verkoudheid zitten tot 4 en zij heeft 5,9. schijnbaar is het thuis goed te behandelen ze doen in zh niet veel meer dan thuis gewoon antibiotica en goed drinken. gelukkig gaat het drinken nu wat beter ze zat dus ook al nder de 38 dus geen zetpil meer jeeee. heb de arts weer ff gebeld dat zou ik doen en die wash eel tevreden moet nu maandag weer langs als de antibio0tica op is. kijken hoe het dan is anders krijgt ze miss nog een. maar geod ze staat alweer en kletste alweer met duncan dus dat is goed teken.

    heb nu alleen zelf nog megal ast whahah koppijn pff echt erg net of je mega veel gezopen hebt elke dreun en stap die voel ik. en nog hoesten en ongi ook pff lastig gedoe.
    ons manneke klinkt ook wat vol maar on het nog aankijken als ie maar geen koorts krijgt dus dat houden we in de gaten. echt net een ziekenboeg hier af en toe.

    @care, tjah ben maar gewoon met de pil begonnen, ik had deze ook altijd in ned dus volgens me vent moest ik neit zo zueren hahaha. tis ook voorral om te kijken of ik me dan straks beter voel rond die periode want heb erg veel last vna de hormonen. me na gaat dit jaar als het goed is ff knip knip doen. de papieren liggen al voor hem klaar.

    en jeetje zeg miss een armbreuk das niet echt fijn zeg. zit je nog in het gips ook straks nou maar hopen dat ie gewoon flink gekneusd is. en snap het hoor van die paracetmol je weet dat het mag maar staat dan toch tegen heb ik ook.

    @eliesja, dus je ma loopt nu alweer te klooien, lekker dan zeg. kan me voorstellen dat je daar nu dus echt geen zin in hebt. en ze zou toch zelf ook wat anders aan dr hoofd hebben zou je denken.
    en idd ik dacht ook altijd dat je met een longontsteking in het ziekenhus zou moeten . maar volgens mij niet als ie ant beginnen is. dan is het gewoon een kwestie van er op tijd bij zijn ed. me man heeft het al drie keer gehad waarvan 1 of 2 keer in het ziekenhuis. de laatste keer waren we ook op tijd erbij. hij wist nu hoe het voelde dus ben ik toen emt hem naar weekend dokter van mij geweest en heeft ie ook meteen kuurtje gehad. zo kun je dus voorkomen dat het excaleert dat sheelt. en dat heeft madam nu denk ik dus ook. zon beginnetje.

    nou ik ga maar ff me ogen weer dichtdoen straks pff erg lastig wil nog zoveel doen maar ziedat echt allmaal niet zitten. hooop dat ik morgen wat fitter ben want dit is ook niks hihi. een jee meneertje slaapt al dan zo ds ff madma zover krijgen dan kan ik ook hahaha.
     
  6. lydia1986

    lydia1986 VIP lid

    16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ohh fijn dat het weer wat beter gaat met je meisje :D !
    gelukkig maar.. t heerst n toch al zo indd met ziek zijn...
    beterschap metjezelf.. indd gewoon lekker beetje rustig aan t huishouden ( t poetsen althans ;) ) blijft wel liggen :)

    bij mij opt werk ook ( ff frustratie uiten :p ) zijn er 3 zieken , geen vervangers , en ik moet dan maar regelen dat t allemaal opgevangen en geregeld word :( pfff ..... !!
    maar vandaag heb ik t gelukkig weer geregeld.. beetje schuiven met kinderen , en leidsters... oioioijj...... :)
     
  7. noa307

    noa307 Fanatiek lid

    12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @eliesje ow gelazer met je ma hmm niet echt gezellig, hopelijk vindt je een ander eoppas en anders tochs toppen met werken maarja das ook wel weer jammer of niet?

    ik heb eczeem door veel water en eczeem dus met mij werk in de zorg komt het telkens terug enzo maara uwv wil me niet omscholen en ik vertik het omzelf me omscholing te betalen. heb dit tijdens me opleiding niet gejad en was een jaar aan eht werk en het kwam. vroeger had ik wel eczeem maar dat was door gloor water. en ik heb momenteel aleen maar hormoonzalf, maar heb ook vette zalf dus dat mag wel bij yas gebruikt worden is puur vettigheid.

    @mamasuus zeker sneu maar hopen dat de tandjes snel door zijn. en jullie lossen elkaar wel af he met ziek zijn,

    @care ow mischient och een breuk das minder fijn, hopen dat de pijn dan maat minder wordt,

    @lydia pff zoveel zieken en jij mag het oplossen ook niet echt prettig. maarja alles komt altijd wel weer goed he
     
  8. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hey meiden,

    zo weer lekker gewerkt.
    ..was vanmorgen echt weer pissssst..had dus een klote telefoontje met me ma, maar wilde dus doorgeven dat ze vandaag dus pas rond 13.00uur hoefde te komen, omdat me man er was, had het gelukkig nog wel kunnen zeggen, maar wat denk je staat ze vanmorgen om half 8 voor de deur..:$..dus ik al pisst, wat doe jij nou hier..oh sorry was het vergeten, ja dat heb je als je een grote bek hebt en niet luisterd wat een ander zegt..dus wilde ze weer naar huis rijden, de gek (3 kwartier rijden) omdat ik zo boos was, ja niet gek he..maar heb het haar wel ff laten merken dat ze weer lekker fout bezig was..;)

    @care, idd de wereld is kleiner dan we denken, kans is klein idd, r'dam is zo groot..weet niet of je wel eens op keizerswaard komt?
    Oh jee dus mischien toch nog een breukje, auwwie, was dus een behoorlijke klap geweest..

    @mamasuus, fijn dat het al iets beter gaat met madam. Gelukkig ben je er op tijd bij geweest. Yah me ma is weer bezig..gaat echt nergens over, ze ziet echt spoken en verzint alles wat los en vast zit..heel zielig..
    En idd wat vandaag niet kan, kan altijd morgen nog, dus gewoon rustig aan doen..

    @lydia, dus bij jou op je werk ook veel zieken, gelukkig heb je het weer goed geregeld, als ze jou toch niet hadden..hihi ;)

    @noa, het zou financieel wel een domper zijn, scheelt toch in een maand, maar wat is dan belangrijker denk ik dan, mijn gevoel of de centen? weet het allemaal niet meer hoor, het zou beter zijn als ik zou stoppen, maar zou het wel erg missen..mijn rustdag en zoals ik al zei, de centen zijn ook wel lekker. Ik werkte voorheen 2 dagen en ben naar 1 gegaan en dat was al een domper, dus laat staan als ik helemaal zou stoppen..dus DILEMMA..
    Noem je dat ook wel zwemmersexceem? lijkt me wel lastig dan, vooral als het steeds terug keert..
     
  9. mama suus

    mama suus VIP lid

    18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    goeiemorgen, nou hebben het voor mekaar nu heeft duncan ook nog last. gelukkig speelt hij er wel om en eet ook wel redelijk hij laat steeds ong 50ml staan van de 200 dus das nog te doen. maar roggelen echt zo sneu. en wat verhoging hij zat net weer op 38.1 nou jah ff aankijken als het goed is komt manlief vanmiddag aal thuis. dan zou ik nog ff met hem heen kunnen. en ff vragen of ie op de trug weg in ned ff luuf haalt. want dat hebben ze hier dus niet. jah een of ander spul dat mag niet onder de 3 mnd en erna is eigenlijk ook nog een beetje tricky pff lastig hhoor.

    madam voelt nu goed en is zelfs al bezig emt een croissant. en heeft vannacht 2 flessen gedronken met 300ml erin dus dat gaat goed.

    @noa, we blijfen hier idd lekker in ene cirkeltje rondhuppelen laatste tijd. mijn weerstand is door bevalling ook nog niet weer oppeil. die van madma is altijd al slecht omdat ze neit eet. en tjah duncan heeft nog nooit wat gehad dus jah logisch dat hij het ook krijgt dan.
    dus jjj hebt het met water das erg lastig dan zeg. maar hopen dat het bij haar ff tijdelijk is .als ze tandje krijgt is dr weerstand natuurlijk ook een beetje minder miss dat ze er daarom last van heeft.

    @eliesja, nou das nbogal een verschil of niet dan half acht of 13 uur. ze zou wel denken zit ik tenminste niet alleen thuis. maar kan me voorstellen dat dat voor jou best frustrerend is. tis vast idd een lastige beslissing wat je nu moet stoppen of doorgaan ed.

    nou zou vandaag eens proberen wat tedoen mijn hooefd is nu redelijk normaal loop alleen helemaal leeg pff ook erg lastig dus. ff madam kleren an doen ed want die zit nu in dr pyama hier.
     
  10. noa307

    noa307 Fanatiek lid

    12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @mamasuus ik heb ook wel in de gaten dat mijn weerstand ook niet meer is wat hetvoorheen was hoor, zo zwangerschap doet toch wat me je lcihaam. en madam eet dus niet, me nichtje is ook zo slechte eter, is ook heel iel meisje.

    en ja duncan heeft inderdaad nog niet veel weerstand en pakt dus alles op pff mooie weer moet maar weer ankomen he.
    en ik heb het met me werk zit in de zorg en dan kom ik gewoon te vaak met water en zeep in aanraking. dus had speciale handschoenen maar op het moment is het weer drama. hoopook dat ons meisje der snel vanaf is , en maar tijdelijk was
     
  11. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    @mamasuus, ach nee, nu duncan ook al, nou dan maar allemaal tegelijk, zodat straks ook iedereen er weer vanaf is..
    Ze zal vast eenzaam zijn ja, maar denk niet dat ze zo denkt hoor..
    maar goed..genoeg over dat mens haha

    @noa, oh dus je draagt speciale handschoenen ervoor, beter, heb je er niet zo'n last van..

    ...hier weer zwaar middagje, danny janken, alyssa janken..heb uiteindelijk alyssa op haar kamer gezet en de babyphone uit gezet, had er dan maar 1...morgen komt me man weer naar huis..:)
     
  12. mama suus

    mama suus VIP lid

    18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hai hai
    nou had ik weer gister hihi, madam heeft de nieuwe auto van me ouders ondergekotst pfff. hadden dr meegenomen naar de c1000 want dan kon malief rustig klussen en ze vind het altijd zo leuk. maar hoesten p de trug weg echt niet normaal ds was der al bang voor en jah oor rijden pakeer van texaco op en daar kwam de straal en later ook nog eens naast de auto dus stonden we daar alles te poetsen. gelukkig had ze skipak aan dus die kon uit had ze nog kleren aan. heb nu dr autostoel in de was en straks de rest echt stinken pfff. arme oma. haalden stoeltje erut en bleek er nog onder de stoel te zitten. gelukkig heeft ze leren bekleding en trok het er dus niet meteen in.

    zelf heb ik nu ok best au zit denk ik helemaal vast bij mij. dus geen last van snot ed. maar als ik dan een keer flink hoest dan doet het verschrikelijk lang zeer op me rug en borstkas echt de bovenste ademwegen dus zo maar ff vooer mezelf naar de aphotheek.

    @noa, das dan idd een lastig beroep als e last hebt van eczeem. en je hebt dus ook zon ieletje in de fam. is erg eng gezicht af en toe. we hadden een keer een foto van dr die hebben we gauw weer gewist hielt ze dr buik ook nog in nou ze kon wel anorexia hebben zo zag ze eruit echt heel erg.

    @eliesja, zo dus je kids waren weer lekker dwars je zou ze af en toe dan toch ook vastplakken niet. grr

    ooh manlief is eruit dan ga ik nu ff weg tot later.
     
  13. lydia1986

    lydia1986 VIP lid

    16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ach arm meiske.. zit der ook nii mee.. !
    wel geluk indd dat de auto leren bekleding had.. kon je t nog goed poetsen indd

    hier issie dan ZORRO : ;)

    Bekijk bijlage 43987

    hijs echt super lief !! hihi :D
     
  14. mama suus

    mama suus VIP lid

    18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @lydia, had hem op hyves al gezien een snoepie hoor. altijd leuk zon kleintje hoe uod is ie?

    hier vandaag alweer naar arts geweest, madam begon weer koorts te krijgen en nu alweer. maar schijnt te kunnen na een tijdej begin vanavond met de nieuwe antbiotica. en ook duncan heeft nu een kuurtje vnd het zo sneu zoals ie nu is.

    het word trouwens bj ons ook een jaar met veel manlief weg. hij is straks in mrt 2 wk in dld dan een weekje weer in ned en dan weer 3 wk weg. en dat nog wel met de pasen. want jah dan is het oefenterrein goedkoop natuurlijk grrrr. zit ik weer alleen maar jah neem me ouders dan denk ik maar mee uit eten oid das altijd wel leuk. en nodig ze uit voor paasontbijt ofzo. gelukkigs is ie er net voor de verjaardag van madam weer. en ook de dag voor mijn verjaardag is er wel dus dat scheelt. nou ga zo maar eens ff lekre mouse toetjes maken heb k zin in hihi. dan nog manlief ff tonduese over het haar houden. dan kan ie met duncan in bad want gister sliep die kleine zo lekker hihi.
     
  15. Nen87

    Nen87 VIP lid

    17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hoi meiden,

    Ik heb hier al eens eerder meegekletst, mag ik weer aanhaken? Mijn vent zit net als die van Lydia nu in Afghanistan (ze hebben elkaar daar zelfs al een keer ontmoet haha). Zoals het er nu voor staat komt hij 1 april thuis :D Daarna kunnen we eindelijk weer verder gaan met het proberen een gezinnetje te stichten!

    @ lydia, wat een snoepie die Zorro!!! Als J die foto zou zien, dan zou hij m er hier zo bij willen haha.
     
  16. lydia1986

    lydia1986 VIP lid

    16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    mamasuus : hijs ong. 4 maanden , althans dat hebben ze m geschat t was een zwerfertje ;)
    wel 1,45 uur voor gereden maar dan hebbie ook wat he :p

    en nen ! heej !! :D:D gezelli dat je ook hier (weer) meekletst :) van harte welkom offcourse.
    nog 1 weekie en dan gaat mn banner ook van de 3 maanden af.
    hihi en zorro blijft bij mij hoor :p ghe ghe , ja lijkt wel n kleine versie van die BASEKAT :p !
    ja je kunt er zo eentje halen hoor bijv, int asiel ;)

    nou ik ga ff uit eten met mn friends en dan weer @ home ..

    fijne avonddd :D!

    x
     
  17. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hey meiden,

    @mamasuus, he getsie jakkie, zo vies kotsen in de auto, die lucht blijft dagen hangen..maar wel sneu van je meissie hoor..

    @lydia, achh gossie wat een lieverdje zeg, zag idd op hyves al een foto van hem..echt een schatje..*zwijmel..

    @nen87, wederom welkom hier, dus jou mannetje ook een tijd weg..sterkte hoor.

    hier afgelopen nacht zwaar nachtje gehad, weet niet wat onze Dan heeft hoor, maar hij werd weer wakker om 3.15 en besloot gewoon niet meer te slapen, zijn echt uren bezig geweest, uiteindelijk een klein flesje gegeven en weer neergelegd en stil was hij en om 7.15 was hij weer paraat, was echt brak..en vanavond flikte hij her weer, dus ff 10 min. eruit gelaten en gelijk met zijn zus naar bed en hij is stil..hoop vannacht ook hoor, dit is dus niet leuk meer...:(

    leuk weekend gehad allemAAL?
     
  18. noa307

    noa307 Fanatiek lid

    12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden

    nou ons meisje mag naar de kinderarts voor haar eczeem. want de kringen blijven helemaal op haar lichaampje staan echt zielig.


    @eliesja yep ik draag speciaale handschoenen, dat ik in het verpleeghuis werkte was het geen probleem en werd en keurig besteld en waren oook alleen voor mij, toen begon in het zelfde bedrijf bij de thuiszorg en daar moest hemel aarde bewogen worden wouden ze ze bestellen en dan nou zuinig ook dus ja vaak waren ze op en ja dan mellde ik me ziek. ik zal wel eens een foto plaatsen hoe me armen der uit hebben gezien.

    @mamasuus ahhh jullie meisje heeft dus bij oma alles ondergespuugd wat zielig. gelukkig leren bekledingen daar trekt ht inderdaad minder snel in

    en het beroep is inderdaad niet ideaal, maar het rare is tijdnes me opleiding en me stage;s heb ik geen last gehad en het 1e jaar ook niet en daarna begon het. dus dat is ook zo typische.

    yep hier ook zo ini mini in de fam. ze eet soms van alles wat natuurlijk niet gezond is maar ze komt ook geen grammetje aan,

    @lydia leuke kat hoor!!! en een stoere naam!

    @nen welkom hierzo!! en jouw mannetje dus ook bij lydia der vriend. hopelijk gaat de tijd snel voorbij en zijn jullie mannetje's er weer.
     
  19. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hey meiden,

    het is erg rustug hier, waar zit iedereen???

    @noa, ook raar dat ze het niet op tijd bestellen dan, idd aan het bezuinigen!! Je heb gelijk dat je je ziek meld, anders zit jij weer met de exceem, ben benieuwd naar de foto zeg..
    Fijn dat je met je meisje naar de ka kan, wordt er tenminste wat aan gedaan..

    hier verder weinig nieuws ..

    ...oh ja zat ff op mijn specificatie te kijken van mijn mobiel en zag nog een sms naar buitenlandsnummer staan..de 18de december verstuurd en dat was dus naar me pa..moeilijk moment dan hoor..gewoon 3 dagen voor zijn overlijden..:(
     
  20. lydia1986

    lydia1986 VIP lid

    16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hmm.. eliesja , indd dan confronteerd dat natuurlijk nog extra... pff moeilijk indd..

    knuf, en sterkte meid !!
     

Deel Deze Pagina