Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noa307

    noa307 Fanatiek lid

    12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @eliesja zeker blij dat we naar de ka kunnen ben er nu klaar mee!!

    en inderdaad confronterend je rekening. dikke knuf voor jouw.

    en zal even de foto opzoeken!
     
  2. Doemaar

    Doemaar VIP lid

    24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    hoi, nou de verjaardag al weer een week achter de rug... pffff ze wist niet meer hoe ze het had.. en heeft die nacht ook maar bij ons geslapen hahahahaha.. maar 1 heel jaar al weer.. ben al een jaar mama hihi.

    @mamasuus, jep ook hier zijn de tandjes dan eindelijk in aantocht haha
    en je meisje heeft effe de auto van je mama ingewijd.. zal ze vast hel blij mee zijn geweest... btw hebben jullie inmiddels een andere?

    @eliesje, he wat lees ik nu is je papa overleden? gecondoleerd. hoe is het nu met je? was hij ziek? sterkte iig...

    de rest.. neit onthouden helaas.... mag dan wel een jaar niet meer zwanger zijn, maar het geheugen blijft toch een beetje achter.

    tot gauw
     
  3. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    @noa, snap dat je er klaar mee bent. heeft ze er nog veel last van? hoop dat ze snel iets kunnen doen en niet dat het nog maanden duurt eer ze iets weten..

    @mikmak, alweer een jaar mama, hihi en hoe voelt dat? Tja dat geheugen kan best nog wel tijdje duren, heb het idee dat het bij mij dus ook niet emer terug komt..:)

    ...mijn pa is geheel plotseling van ons heengegaan..hij was bijna 7 weken weg voor zijn werk en kwam dus die bewuste dag(21 dec) weer naar huis, maar helaas heeft hij het niet mogen halen en is hij door een hartaanval overleden in het vliegtuig..die man was nooit ziek..en zo uit ons leven gerukt..tja heb het met momenten heel erg moeilijk, maar heb veel afleiding van de kids..dank je wel voor je sterkte..
     
  4. mama suus

    mama suus VIP lid

    18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    goeiemorgen kom heel ff snel voorij want heb ook behoorlijk lastn og pff. gister als een vaatdoek op de bank gehangen en ales eruit gegooit. wat dat toch is heir pff erg lastig hoor. gaat maar neit weg. vergat ii me pil ook nog eens en ben nog maar net weer begonnen gaat goed dus whahaha. ben nu ook al een ruime wk ongi word ik ook neit goed van moet nu toch weer eens weg zijn. na jah voel me niet te best dus hihi.

    @mikmak, nee nog geen nieuwe auto zelf en dat duurt denk ik nog wle ff het sparen gaat langzamer dan geplant want komen steeds rek tussendoor hihi. gelukkig hebben we nu nog ff. want in mrt heb ik dus 2 wk de auto als ie een eof heeft en erna weer 3 dus das wel fijn. en dan zitten we alweer haast in mei. dus dan hop ik toch wat bij elkaar te hebben.

    nou meiden ik stop dr weer mee wantk na hier dek ids niet horen en helemaal duncan niet want die is nog schor dus die hoor je neit.
     
  5. lydia1986

    lydia1986 VIP lid

    16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    nou das ook maar nisk indd als n 'vaatdoek';) op de bank hangen..
    hoop dat je je snel beter voelt !
    met 2 van die kinders in huis ken mama eigenlijk nie ziek zijn ;)

    hihi lees t net over je sparen .. wilde dat ik dat kon ;) ik zei tegen fer ' als jij terug bent zorg ik dat onze gezamenlijke rekening n hoop geld op staat ' ( dat maken we onderhand elke maand n heel eind op ;) dus dacht dat lukt me wel ) maar dat valt nog tegen hihi ..
    ach ja .. heb nog n paar maanden..

    ferdi komt trouwens later thuis !! GVD , zn thuiskom datum word nu zn vertrekdatum , en dan nog naar kreta ( 1,5 dag zei die ) en dan pas terug.. hij zegt 3 max 4 dagen dus met defensie reken ik maar op 5 dagen ;) !
    en de rede :S .. kwam beter uit met bladibladiblaa ! ;)

    x fijne dag !

    beterschap suus !
     
  6. mama suus

    mama suus VIP lid

    18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    tjah je hebt pas zekerheid als ie in eindhoven staat lydia, hier veranderde het ok steeds is dus erg belangrijk dat ie kontakt blijft houden daarover en dan teletekst in de gaten houden want die tijden veranderen ook nog wel eens. kreta is volgens mij idd iest van 1,5 a 2 dagen maar kan altijd langer worden net als het verblijf in dubai ed. als er ineens wat is in uruzgan dat voorrang heeft dan blijven ze hangen dan gaat dat voor. heeft me vent ook al een paar keer gehad.

    die had de vorige keer dat was in mrt vorig jaar, toen was je hier nog niet jah. toen zijn ze hem zelfs vergetne mee te rekenen de een zegt je hoeft niet in kreta eruit de andee zei je moet wel. en toen dus puntje bij paaltje kwam moest ie er wel uit maar ze hebben zijn spullen in eindhoven gedumpt dus zat ie daar in millitair op kreta. hij heel erg kwaad natuurlijk. een soldaat die ong zelfde postuur als hem heeft is toen voor hem gaan shoppen op kosten van de baas dus een trainingspak en sokken en ondergoed ed. zodat ie tenminste burgerkleren had. maar hij si uit kwaadheid de niet van zijn kamer geweest. oftewel er kan vanalles altijd fout gaan bij defensie.

    nou ga maar weer verder rommelen meot zo naar de kindergarten voor madam. en morgen komt hier iemand iets brengen voor duncan is een sort felicitas geloof ik maar dan vanuit de gemeente grapig dus ben benieuwd.
     
  7. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    @mamasuus, oh jee je als een vaatdoek voelen is niet fijn en al helemaal niet met kids erbij..sterkte en beterschap..

    @lydia, klote defensie zeg, dus nog later ook, pff daar zal ik dan ook wel straks mee te maken hebben, dus 1 december zal wel na sinterklaas worden..
    Dus het sparen wil niet zo lukken? zoals je zegt je hebt nog paar maanden..;)

    ma man is vandaag vrij en is nu met danny naar de kapper, ben benieuwd of het net zo goed gaat als de eerste keer, toen bleef hij echt netjes stil zitten..

    ze komen eraan, ga weer doeiii
     
  8. lydia1986

    lydia1986 VIP lid

    16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    jezus ja .. hoop toch dat dit n beetje klopt.. heb zown hekel aan heel die defensie gebeuren ! noooit klopt er is gewoon iets..

    zo dat zou wat voor ferdi zijn ja .. zo zie je weer ja .. dat het gewoon n ramp is daar ;) hem vergeten :S ! hoe kan dat joh!! en overal maar laten zien dat het zo goed is daar 8)

    maar goed , ga jij maar lekker uitzieken !

    x
     
  9. Care

    Care Actief lid

    28 okt 2008
    348
    0
    0
    managementassistent/directiesecretaresse
    Rotterdam
    Hihi,

    Ik kan me arm weer iets beter bewegen dus we zijn er weer.
    Vandaag naar de vk geweest en ons mannetje groeit goed, is nu een kwestie van aftellen.

    @ Eliesja, ik kom niet heel vaak op Keizerswaard, wij wonen net 5 minuten bij Zuidplein vandaan dus ik kom er alleen als we toevallig in de buurt moeten zijn.

    @Nen, welkom!! Jou mannetje ook in afghanistan dat is balen. Succes!

    @mamasuus, beterschap voor jullie allemaal.

    @Lydia, wat klote nu moet je nog langer wachten voordat je mannetje thuis is. Ja het is een puinhoop bij Defensie af en toe. Wij krijgen deze maand het salaris van december van me mannetje, ze hadden namelijk maar 11 dgn betaald. Dat was echt een leuke grap voor de feestdagen. Gelukkig konden wij nog alle visite afzeggen en zijn we de dagen wel doorgekomen door andere potjes aan te roeren maar het is gewoon niet netjes. Zijn ene contract liep af op 11 dec en z'n nieuwe ging in op 12 dec. dat hadden ze niet gezien bij de adminstratie waardoor hij maar een halve maand betaalt kreeg. En als je dan belt dan krijg je te horen dat ze je pas op 6 januari verder kunnen helpen, gewoon weg schandalig. Gelukkig hebben we een dubbel inkomen anders hadden we een probleem gehad met het ophoesten van de hypotheek. Achteraf kunnen we er wel om lachen maar op het moment zelf is het niet leuk. Maarja wat je niet heb kan je niet uitgeven dus hebben we deze maand iets extra's:)
     
  10. Nen87

    Nen87 VIP lid

    17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ lydia, ja ik merk toch wel dat het prettig is om mijn ei kwijt te kunnen bij mensen die weten in welke situatie we zitten! Lekker dat jouw banner bijna naar 2 springt! Tegen die tijd zit die van mij bijna op 1.. Gelukkig maar! Zorro lijkt inderdaad een kleine versie van de basekat!!! Wat vindt Fer van hem? Wat lees ik nu?!!!! Komt hij later thuis?!! Dat is echt zwaar k*t!!!! Pfff defensie he.... Gelukkig woon je dichtbij! Ik moet 2.5 uur rijden naar Eindhoven. En je vertrekt natuurlijk nog extra ruim op tijd.. HOpelijk bedenken ze tussendoor niet dat ze toch maar naar SChiphol vliegen! Want dan moet ik echt een enorm stuk omrijden!

    @ eliesja, dank je :) Het is inmiddels al de 3e keer (waarvan 2e keer afghanistan) dus we weten inmiddels een beetje hoe het voelt. Maar leuk is het nooit... Vervelend dat jullie kleine man halverwege de nacht had besloten om niet meer verder te slapen! MOeilijk dat je door je tel rekening weer geconfronteerd werd met die nare gebeurtenis. Wat ontzettend heftig dat hij zo onverwachts uit jullie leven is gehaald. Knuff! Gaat jouw man in de loop van dit jaar weg? Ik lees iets over 1 december terug, wat misschien later wordt..

    @ noa, vervelend dat jullie meisje zo'n last heeft van eczeem! Wanneer mogen jullie naar de kinderarts?

    @ mama suus, rot dat je zo beroerd bent van je ongi!

    @ care, fijn dat alles in orde was bij de vk! Wat een gedoe zeg dat ze het loon van je man van december niet volledig hadden betaald. En dat idd voor de feestdagen!!!

    @ all, bedankt voor jullie welkom! :)
     
  11. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hey meiden,

    bent ik weer...;)
    ...de kapper en danny was weer geslaagd, alleen ging ietsje moeilijker dan de eerste keer, hij wilde deze keer de cape niet om, dus conclusie hij zat nog helemaal onder de haartjes..wel stom dat ze dat niet ff afvegen..mjah..hij heeft weer een lekker boeffe koppie..8)

    vandaag weer lekker gewerkt, was druk!

    @care, oh daar heb ik ook gewoond, wel al heeeel wat jaartjes geleden hoor, hoe lang woon jij daar nu al?
    Last van je arm, heb ik iets gemist?? of laat mijn geheugen me in de steek, dat kan ook..:)
    fijn dat alles goed was bij de vk..

    @nen,snap dat het nooit leuk is..hoe kan je zo iets leuk vinden?? haha..mijn man moet half juli er naartoe en de planning is dus 1 december terug, maar als ik dat zo van lydia lees dan zal dat dan ook wel aantal dagen later zijn..vandaar..;)
    maar zie er echt als een berg tegenop, heb het nog nooit meegemaakt en hij laat me alleen met 3 kids, dus best zwaar..maar moet het maar over me heen laten komen en we zien wel..;)

    danny heeft afgelopen nacht een heel goed nachtje gehad, geslapen van 7 tot 7.15..hoop vannacht weer..
    ik zeg al paar dagen tegen hem dat als er iemand is waar hij niet van wil dat diegene er is, hij hem gewoon weg moet sturen..tja je weet maar nooit wat of wie hij ziet..maar lijkt wel te helpen..:(
     
  12. lydia1986

    lydia1986 VIP lid

    16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    goeiemorgen ben ik weer , ik reageer straks ff :D !
    ben opt werk ;)
     
  13. mama suus

    mama suus VIP lid

    18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    goeiemorgen, nou hier gaat het iets beter. nog niet 100% maar dat komt dan ok wel weer he.
    de kids net zo die hoesten wel maar gaat beter dan begin deze wk. zijn gister wer geweest voor checkup. duncan moest voor de U4. hij zit precies op de middenlijn. is 62 cm en weegt 6080gr zijn koppie is nu 41,5 hij is dus lekker gegroeit sinds de geboorte al 10 cm haha dat gaat echt hard. verder wwas ie mooi op schema. hij greep alles vast ed. en ook zo komisch het is al een echte macho zoals de arts zei want alle vrouwen zaten voor hem op de knieen hihi. ze gingen met een belletej naast zijn oren kijken of ie hem volgt maar hij zat de assistente strak aan te kijken met een big smile hahah geen aandacht vor het belletje dus alleen maar voor de dames hahaha dat wordn og wat. maar toen iedereen uit het zicht was deed is het wel goed hoor hahaha.

    nou bwen ik druk ant zoeken naar belastingpapieren kan ik neit de juiste vinden grr. moet hier namelijk voor de kindergarten bulte geld betalen en dan willen ze de papieren van 2007 zien aan de hand daarvan berekenen ze je bijdrage. maar jah hij zat toen in uruzgan en 2008 en 209 ook das dus neit echt eerlijk. mocht dus ook een lonstrookje meenemen maar jah die heb ik pas met 2 wk oid dat word dus nog wat. het scheelt wel 8 euro in de mnd anders en tjah dat keer 12 is nogal een bedragje he. moeten eens ff zien dus hoe we dat gaan oplossen. als ik niet ga moet ik het hoogste bedrag betalen das 146 das dus ook niks.

    moet ook nog druk ant shoppen met madam. ze moet tandeborstel en tandpasta hebben om na het ontbijt dr tanden te poetsen op school. dan nog rubberlaarsen en een soort regenbroek. ze moet een a4 map voor dr tekeningen. en sportschoenen. en dan ook nog eens een groene plant want elke kidje heeft zijn of haar eigne plant op school hihi.

    ze begint dus 1 feb en dan van 8 tot 12 elke dag. dat word dus helemaal een nieuwe ritma aanmeten maar wel lekker. een beetje structuur in de dag das nooit slecht natuurlijk. en heb dan lekker ff tijd met de kleine man das ook altijd fijn. kan ik als ik eens de auto heb een lekker rustig boodschappen doen zonder madam die door de winkel rent hahaha.en alles erin gooit wat ze lekker vind. als het goed is heb ik in mrt en april vaak de auto met al die oef ed die manlief heeft. oftewle hij neit thuis maar ik wel de auto hihi kan ik tenminste eens ergens heen. das altijd fijn he.

    trouwens ook zo sneu hun vakanties lopen niet gelijk manlief heeft maar een paar dagen tegelijk emt madam. dat meot is dus nog ff zien te veranderne want dat is zo snue . we willen wel daggies weg met dr.

    @eliesja dus manneke weer lekekr een kort legerkoppie hihi. en nog goed slapen ook lekker hoor dat is heir ook inees ver te zoeken meneertje die vidn het nodig om elke nacht om 3 uur te eten en dan een uurtje erna klaarwakker te worden grr.

    @nen, dus jou mannetje is ook al zovaak weggewest. het went idd nooit echt.

    jeetje ik ga ff kijken hoe ik brokjes inde buik van een van de honden krijg want die buik maakt een lawaai hahaha.
     
  14. lydia1986

    lydia1986 VIP lid

    16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    nou hihi , kinderen zijn naar school zal ik s ff kijken of mn geheugen me niet in de steek laat !

    nen , ja ferdi zijn thuiskom datum word dus zijn vertrekdatum en en hij zegt dat het 3 max 4 dagen later is dus ik ( met die stomme defensie) reken op 5 dagen later .. kan t hopelijk alleen maar meevallen ! ;)
    ja en jouw banner ziet er stukken beter uit ;) , lijkt of ie veel sneller gaat haha .. iedereen zegt ook dat t zo snel gaat.. kijk ik vind de tijd snel gaan maar het gemis gaat zo langzaam ;) snappiej ! dus dan lijkt t nog zo lang !!
    maa goeddd..... en zorro indd de mini versie van base-kat !ferdi vind m ook echt cool !! had foto's gestuurd !:D hihi stiekum dus toch wel want hij wilde eerst er echt geen kat bij ! hij had ook een UBERLIEF hondje gevonden daar ( althans anderen gevonden en naar hun gebracht op dat kamp waar ze die dagen waren ) hadden ze ook n hokkie gemaakt enz.. hihi .
    en hij heeft weer n pakketje opgestuurd met ( jaja! ) een handgeschreven brief :p ghe ghe niks voor ferdi !
    en indd ook eindhove is voor mij maar 20 min. rijden ( als ik doorrijd ;) nog niet eens ) dus dat scheelt wel ! maar ik zei al je komt maar op bezoek hoor ;) hihi ! t is in de buurt alsie ineens later komt en je er al bent :p of ff naar de ikea is ook altijd leuk , is er 5 minuten vanaf :p ghe ghe

    eliesja, jou kleine manneke weer n kort koppiej , da kijkt altijd zo stoer he :D ! mooimooi !
    bij troy doe ik ook altijd gel in :) lekker stoer !
    en indd hoop voor je dat ie met sinterklaas er gewoon weer is ;) , maar ja die datums kunnen nog zo vaak veranderd worden .. en dan denk je zekerheid te hebben zodat je weet wanneer die gaat en dan veranderd t nog ! want fer zou eigenlijk 15 november al gaan.. uiteindelijk dus 8 december geworden..

    care, ohh fijn dat je je arm weer wat beter kunt gebruiken ! , schiet niet op met n kindje en dan 1 arm niet kunnen gebruiken ;)
    hopen dat t snel beter gaat en je ervanaf bent . van de sneeuw zijn we (hopelijk voor dit jaar, tot de kerst ;) ) wel vanaf !
    zo en dat salaris !!:$ wij zouden echt n probleem hebben als ferdi niet heel zn salaris zou krijgen .. want zo rijk zijn we niet ;) en die vaste lasten zijn echt veel!!
    fijn dat jullie het ( met opstakels ;) ) op hebben kunnen lossen .. en indd nu een extratje is wel lekker natuurlijk :D

    suus, leuk! naar school .. zal indd wel ff wennen zijn.. lange dagen , verplichte dagen ;) niet meer lekker doen waar ze zin in heeft en aan regeltjes houden :)
    grappig een eigen plant ! leuk voor op school , hebben ze mooi iets om voor te zorgen :D
    en ook nog winkelen voor der voor al die ( verplichte) spulletjes !
    en die belastingpapieren .. haha das heir ook altijd n crime.. want je denkt als je ze krijgt.. oh dat leg ik daar en daar neer maar zodra je t moet hebben dan kun je t niet vinden ;)
    ik denk ook altijd dat ik alles goed op orde heb maar dat valt altijd vies tegen !
    ik ga dadelijk ook ff ferdi zn belastingaangifte doen , ben benieuwd of ie wat terug krijgt..
    ikke wil ook mn eindejaars opgaaf weet ik mooi wat ik krijg :D altijd lekker zown extra centje !
    en natuurlijk fijn dat je mannetje weer zo goed is gegroeid ! gaat snel he !! :D , die kleine sjansbal ! word indd nog wat later !


    nah hier , ik was er gister niet moest naar n cursus in utrecht , hihi Lydia in de big city ( wel met n collega hoor ) eerst daarheen rijden , door de file (al n ramp!) en daarna nog zoeken daar ( want t was midden in de stad ! )
    uiteindelijk wel gevonden en t was ook hartstikke leuk en intressant ( was een kunstkar cursus over contacten met ouders/kinderen/collega's enz.. ) en dat is nu dus nog 4 x waarvan 1 31 maart .. die duurd maar mooi n halfe dag dus gaan we daarna mooi shoppen en mooie kleren kopen voor als fer terug komt ;):D hihi! klinkt goedd !! :D

    verder niks bijz. ik ga nu maar s naar huis kijken of die katten elkaar heel hebben gelaten ;) ! zal wel hihi

    tot strakss !! ( joh wat n verhaal :p ghe ghe ! )
     

Deel Deze Pagina