Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hey dames!
    Jamayra, wat een schatje zeg! ;)
    Ik vind jullie babykamer trouwens echt geweldig!

Eliesja, succes alvast van het weekend! Ik hoop voor je dat jullie de goede juiste maken ;)

Wat fijn bo dat het zo goed gaat :) En wat spannend dat je kindje echt al compleet is ingedaald!

Tja, wat ik van het weekend ga doen? Zondagochtend vroeg, vertrekken we naar schiphol, waar we Alex (me vriend) afzetten.. de 6 weken zijn dan begonnen :(
    Ik moet er nu dus nog even snel voor zorgen dat al zn was enzo even gedaan wordt.. vanmiddag/vanavond moet ik naar een verjaardagsfeest van een vriendin.. daarna vroeg naar bed met me mannetje... en dan is het al weer zondag en dan einde weekend :(

2. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Goedemorgen meiden!

Hoe is het met jullie? Hier gaat alles goed..

Ook zo'n druk weekend gehad? Wij hebben hier in Groningen de 4Mijl gehad. Mijn bedrijf deed mee met de bedrijvenloop en dat had ik georganiseerd, dus ik moest wél aanwezig zijn.. Het was ZWAAR! Alles was afgezet in de stad en heb er 1,5 uur over gedaan om er weer weg te komen. :confused:
    Vreselijk.. was bekaf toen ik thuis kwam..

Meetie: Hoe is het afscheid verlopen? Heb je het een beetje droog gehouden?

Rach: Hoe is het meis, weet je al meer?

Diaan: Buikje al weer wat groter? :D

Eliesja: Is er al een beslissing genomen? Curaçao of Aruba?

3. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hey Bo

Ja ik heb het droog gehouden hoor ;) Ik mis hem nu alleen al weer vreselijk :p maar ach.. ik heb er al 1 daggie op zitten! Vanavond komen een paar vriendinnen, dus dan is de dag ook weer snel voor bij! Dat zijn er al weer 2 hahaha :)

Ik neem trouwens aan dat jij zelf niet die 4mijl hebt gelopen? Wat heb je in tussentijd gedaan bo? :eek:

En hoe is het met derest? :D

4. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    mogguh allemaal ...

Hier gaat ie lekker..al heb ik steeds het gevoel dat ik wel in winterslaap kan zoooo moe..af en toe nog misselijk...maar hou het binnen ...dusss...verder niet echt teklagen...buikje groeit..b(.)(.)bs groeien..dus alles gaat zijn gangetje... ;)

hoe gaat het hier..las iets over een 4 mijls loop Bo...knap hoor voor diegenen die m kunnen uitlopen...man...als ik alleen al naar de C1000 loop ben ik al op ... :oops: ..zo wil ik ooit nog een keer de nijmeegse vierdaagse lopen....maar ben bang dat het alleen bij kijken blijft hahahaha
    Dus jij hebt lekker aan de kant gezeten, iedereeen aan temoedigen , met een vlaggetje hihihi (strak plan hihihi)

@meetie...balen meis dat je mannetje weg is....nouja...maar vaak hier langs komen...breekt de dag weer een beetje....voor je het weet is ie weer terug :thumup:

hoe is het verder met de meiden ?

5. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    heb trouwens ook even op je gestemd Bo..bij buik van de maand !

Kom op meiden..ff stemmen...(wel even naar beneden scrollen) !

6. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Ik heb gestemd! :D

O diaan, dat shirtje heb ik ook :D dat zwarte met rode bloemen.. haha
    Niet echt belangrijk, maar vond het wel grappig hahaha :rolleyes: duss..
    Ben trouwens wel benieuwd hoe groot jouw buik zal zijn zodra jij hoogzwanger bent! :D

7. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Wat lief van jullie.. iedereen even stemmen op mijn, toen nog kleine, buikje! :)

Nu is ie een stuk groter.. PFF.. :p

8. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Heb je anders al een nieuwere foto? Ben wel benieuwd naar je hoogzwangere buik! :D

9. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Nee, onze camera is gesneuveld.. (ik wil een nieuwe.. :( ). Straks ook, als ik moet bevallen.. wil natuurlijk wel wat kiekjes kunnen maken! :)

Meetie, willen jullie nog een kindje?

10. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Dat is inderdaad wel leuk ja! Zonde dat je camera kapot is, snel vervangen dus :D Ik heb ook een aantal foto's van toen ik net bevallen was, ik kijk er nog regelmatig naar terug!

Wij willen zeker nog een kindje! Alleen nog niet nu ;)

11. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hey meiden..

Mooi buikje Bo, alleen had al een tijd geleden gestemd op iemand anders.. :oops:

Meetie, meis hopen dat de 6 weken snel voorbij gaan. Mijn man is nu ook 2 weken weg, maar is er gelukkig wel in het weekend!

Diaan, beter dat je je iets lekkerder voelt..

Nou hier hebben we een besluit gemaakt! Alleen mijn man geeft het eind van de week pas door....

WE GAAN! ;)

Hopen dat diegene niet die functie heeft weggegeven dan! :(
    Zal er nooit met de volle 100% achter staan, maar het is gewoon DOEN of NIET DOEN!

En ook nog een bijkomend nieuwtje...
    als we daar heen gaan dan gaan we waarschijnlijk ook voor een derde kindje.. :)

spannend hoor allemaal...
    ;)

12. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Rachje hoe is het meis, heb je nog een test gedaan?

13. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Aaaah op naar de zon dus! :D *verstopt zich in je koffer
    En wat leuk, een derde! :D Dus jullie krijgen een curacao's kindje!
    Spannend allemaal hoor! En ik snap dat je er niet 100% achter kan staan, je hebt natuurlijk altijd wel je angsten en twijfels. Maar het zal vast wel leuk worden! :D Het is inderdaad een kans die je niet snel weer zal krijgen!
    Jullie hebben daar wel internet? We willen natuurlijk wel weten hoe het daar zal gaan! ;)

14. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    ha ha wat denk jij zonder internet ga ik daar natuurlijk niet heen..

(hoe bedoel je beetje verslaafd) :)

Idd een caraqao´s kindje..

:eek:

15. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hahahaha
    Beter dan! Je houdt ons dan wel op de hoogte he ;) Wanneer zouden jullie dan moeten vertrekken?

16. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Ja ik ga jullie zeker op de hoogte houden. ;) Als we gaan dan is het volgend jaar juni/juli.

17. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    me schoonzus heeft vandaag een bevestiging gehad voor wat ze al wist, het is dus niet goed... :(

heb haar verder nog niet gesproken dus weet niet wanneer ze gaat bevallen.

iemand al iets van rachje gehoord?

18. Meetie

Meetie Fanatiek lid

O dat is niet leuk nee, ookal wisten ze het al zo goed als zeker.. Ik denk dat je altijd wel ergens een klein beetje hoop houdt, voor stel dat! stel dat ze het fout hebben, of dergelijke..
    Ik vind het in ieder geval echt spijtig dat het zo moet zijn..
    Hoe voel jij je er zelf bij eigenlijk? Want het is toch wel je broer en schoonzus.. ik weet niet of je een goede band met hun hebt?

Nee, ikzelf heb niets van rach gehoord, misschien iemand anders?

19. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Goedenavond! :)

Pff... veel gedaan afgelopen dagen. Ben bezig geweest om ons huisje verder in te richten.. Begint er eindelijk, na veel geklus, op te lijken. Heerlijk!

Heb ook niets meer van Rach gehoord.. Misschien is ze er toch een aantal dagen tussenuit gegaan.. Of gewoon geen zin om te zwangerschapspagina-en.. haha..

Ben overigens erg benieuwd naar haar test!

Hoe is het hier?

20. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Meetie, ik vind het heel erg voor mijn schonzus en leef echt helemaal met haar mee, maar dit verdriet is toch iets van hun saampjes en dat verwerken ze op hun manier. Ik ben er voor ze, als ze erover wil praten en meer kan ik niet doen!

Zo vandaag weer gewerkt, morgen nog 1 dagje en dan weekend! :) ;)

verders...
    net mijn man aan de lijn gehad en die functie waar het allemaal om ging dat gaat niet door, afgeraden door de officier himself.. die antilianen die daar opgeleid worden die schijnen bijna geen nederlands te praten en jongeren te zijn die zowat uit de goot komen... nee daar heeft mijn man geen zin in.

Had er eerlijk gezegd steeds meer zin in.. :rolleyes: ;)
    Heel mischien is er nog een andere functie,maar dat hoort hij van de week of volgende week en anders gaat het over en dan wordt het waarschijnlijk in 2009! Dan probeert hij hier in rotterdam nog een jaartje te blijven en alvast te solliciteren voor 2009! En dan kan hij mischien wel majoor worden!

Maar hou jullie op de hoogte!

Ben ook wel benieuwd of Rachje nog heeft getest!

nou groetjes voor nu!

Deel Deze Pagina