Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    En Bo wij willen natuurlijk wel foto's zien! ;)

En kijk je wel uit dat je niet teveel doet!?

2. Meetie

Meetie Fanatiek lid

O wat jammer :confused: Je begon jezelf er zeker al een beetje op in te stellen..
    Maar misschien is het dan toch maar beter dat deze niet door gaat. Je vent moet het natuurlijk wel naar zn zin hebben daar, anders is het wel een beetje apart om helemaal naar curacao te gaan..
    Ik ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden! :p

En ik ben ook benieuwd wat rach aan het doen is. Ik hoop in ieder geval dat het iets positiefs is wat haar van ons vandaan houdt! ;)

Wat leuk dat je huisje bijna klaar is! Dan komt steeds meer dat thuis-gevoel he! :D Wel goed voor jezelf zorgen he ;) jij bent belangrijker

3. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    ja heb er steeds meer zin in.. :rolleyes:

4. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Heb net de stoelen besteld voor bij onze nieuwe eettafel!

Ter visualisatie: onze eettafel is voor zes personen, van antreciet kleurig glas. Hij is echt GROOT vind ik.. en ik combineer het met oranje/ zilver en wit...

We hebben een design/ retro interieur.. en ik kan HEEEEEEL lang zoeken naar dé perfecte lamp of stoel.. :p

In mijn album staat de stoel! :)

5. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    RACHHH MEIS, WAAR BEN JE? WE MISSEN JE!

6. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Ok :eek: ik ben benieuwd hoe het geheel er straks uit is als het echt helemaal af is!

Diaan heeft geloof ook al een tijdje niet meer gereageerd he :confused:

7. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ja, inderdaad.. Hoop niet dat er iets aan de hand is bij hun..

8. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Nee dat hoop ik ook niet! :(

Hoe gaat het trouwens nu met jou Bo? Kan je alles nog makkelijk aan of begint het echt zwaar te worden? :eek:

(huh.. had ik niet een nadere banner? :confused: het zal wel.. haha)

9. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    lieve lieve meiden..wat lief dat jullie je ongerust maken...maar niet nodig..het gaat goed hoor, ben alleen wat moe, futloos.....en zit niet zo vaak achter de pc...maar beloof vanaf nu dat ik vaker langs kom oke?
    :thumup:

ben zo benieuwd naar je kamertje Bo

@Eliesja...zal mijn bikini maar iin de kast terug leggen..geen antillen voor ons dus ;) ..ach...hier heb je lekker alles...hoef je even niet alles om tegooien..who needs the antillen ? (voor vakantie dan wel..... 8) )
    @meetie....red je je zelf een beetje zo zonder hubbie...is zoooooo saai he zonder hubbie....maar meis..nog ff en dan is ie weer thuis hoor !

lieve rach, waar ben je meis...ik hoop dat je er toch ff lekker met z'n tweetjes er tussen uit bent gegaan ...ff lekker alleen elkaar ! (is hier al weer heel wat jaartjes geleden.... ;))

10. honey711

honey711 Actief lid

16 feb 2007
    413
    0
    0
    hoi meiden mijn man is ook militairs.
    wat leuk dat jullie hier een pagina van hebben.

groetjes honey

11. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Ik ben blij dat wij onnodig ongerust waren over jou diaan! :D En die moeheid en futloosheis.. ach het hoort er allemaal bij he :p

En het alleen zijn gaat tot nu toe heel erg goed! Ik ben natuurlijk zowiezo al gewend deze dagen alleen te zijn, dus ik merk niet echt verschil.. Ik denk dat het van het weekend wat zwaarder zal worden. :(

12. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hoi! Wat leuk dat je er ook bij komt!
    Ik zie dat je 2 dagen overtijd bent.. wat spannend! :D

Wat bedoel je trouwens met:
    mijn pendel is dec 2007 meisje?

13. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    welkom honey, heb je al getest trouwens?
    wat doet jou man als militair, is hij ook vaak weg?

Zo Bo strakke stoel zeg, ben ook wel benieuwd naar de rest!

Idd diaan, helaas kannie ff de kast weer in... ;)
    Maar heb nog klein beetje hoop, al wordt dat steeds kleiner hoor.. :(

Rachje waar ben je! :rolleyes:

14. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ze is hier vandaag nog online geweest kijk maar in haar profiel.... ;)

15. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    @ Diaan: Gelukkig! :) Ja, we zijn altijd meteen bezorgd hè hier.. :p Tja, dat futloos voelen... begint bij mij nu ook weer een beetje terug te komen helaas. Maar 't schiet al aardig op bij jou!

@ Eliesja: Jaaaa de stoel(en) zijn leuk hè? Jammer dat er geen Antillen in zit.. Was wel erg lekker geweest en een spannende 'onderbreking' .. Wie weet, in de toekomst misschien.. :)

@ Honey: Welkom meis! Ja, we hebben een apart topic. Over het algemeen wordt hier heeeel wat afgekletst en ook regelmatig mbt onze mannetjes.. Heb je al getest? Zag dat je 2 dagen overtijd bent! :D

@ Mensi: Hmm.. jammer dat ze hier nog geen berichtje heeft achter gelaten..

16. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    haai lieve meiden,

wat lief dat jullie bezorgd over mij waren, maar dat is niet nodig hr. Hier gaat alles zijn gangentje wel. Donderdag is onze internetmodem ontploft dus heb beetje mee kunnen lezen vanaf mijn mobiel maar dat is irritant mee kletsen dus vanaf vandaag heb ik weer gewoon internet dat gaat wat beter!

dus nee we zijn helaas niet een paar dagen weggegaan maar dat hoeft ook niet. we zijn bezig met het grote huis make over.
    Moest wel omdat het gat in de woonkamer waar de box stond te vervelend was om naar te kijken.
    Ik vind momenteel de wereld heel oneerlijk. Dus vandaar dat ik stapje terug doe.

Heb wel getest maar was niks te zien. een kleurloos streepje wat na een half uur weg was. dus denk dat we ff geduld moeten hebben.

probeer van de week ff wat meer te schrijven, wilde ff laten weten dat het wel goed gaat...

17. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hey meis, fijn dat je even gereageerd hebt.
    Ik kan begrijpen dat het vanaf je telefoon niet zo fijn internet!

En wel goed dat jullie je bezig houden, hoe moeilijk dat ook soms kan zijn.
    Het is ook gewoon oneerlijk..
    Neem je tijd en doe het lekker op je eigen manier.

En wanneer de tijd rijp is zal een nieuw wondertje echt wel komen ;)

Mijn begrip en steun heb je!

18. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hey lieve meis,

Ik maakte me inderdaad ongerust, maar ben blij om te horen dat alles na omstandigheden goed gaat. Je bent ons ook geen verklaring schuldig, neem lekker je tijd. Zonde van de test, nog even geduld hebben. Voor je het weet heb je weer een positieve test in je handen.. :D

19. honey711

honey711 Actief lid

16 feb 2007
    413
    0
    0
    hoi meiden.
    mijn man zit bij de jannine, in weezep .

dus hij is er door de weeks niet.
    maar hij komt vandaag thuis, want hij heeft vrijdag vrij.

groetjes honey

20. Meetie

Meetie Fanatiek lid

O wat fijn dat hij vandaag al thuis komt!

Waar wonen jullie zelf? Want ik heb het even opgezocht en weezep ligt bij zwolle? :p Dus ik neem aan dat jullie daar dan wel niet in de buurt wonen.
    En (ik ben hier echt een leek in hoor :rolleyes: haha) maar wat is jannine?

Deel Deze Pagina