Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. honey711

honey711 Actief lid

16 feb 2007
    413
    0
    0
    hoi meetie.
    nee wij wonen niet in de buurt maar
    wij wonen in den helder.

groetjes honey

2. Meetie

Meetie Fanatiek lid

3. honey711

honey711 Actief lid

16 feb 2007
    413
    0
    0
    hoi meetie.
    dat is weggen bouw.
    bus als hij op uitzending gaat moet hij het kamp op bouwen.

snap je me nog een beetje

groetjes honey

4. Meetie

Meetie Fanatiek lid

oo ok, ja ik snap je ;)

5. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hey Rachje wat fijn weer wat van je te horen en internetten met je mobiel is niet handig nee, klein schermpje ;)
    Fijn dat je lekker bezig bent met dingetjes. En idd het leven is af en toe echt heel oneerlijk, ben het helemaal met je eens.. :( Maar wat bedoel je met een stapje terug doen?

Dus jannine is iemand die in het leger de kampen opbouwd, zeg ik het goed honey?
    En lekker zeg dat hij weer thuis komt. Red je het wel zo doordeweeks alleen?

Meetie ik ga zo ff kijken, ben benieuwd! Red jij het ook nog zo zonder mannetje?

Ja Bo als het nu (volgend jaar) niet door gaat dan wordt het bijna zeker in 2009, maar goed is allemaal natuurlijk afwachten.

groetjes

6. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hey eliesje!

Ja hoor, ik red het hier nog goed gelukkig! ;) Ik hou mezelf lekker druk bezig, zodat de tijd snel gaat.. voor ik het weet is deze week al voorbij! Dat is er vast 1 haha :D
    En ik ben benieuwd naar je reactie :p

Hm.. ja wat jannine is, is me ook nog niet helemaal duidelijk.. ik dacht dat dat de naam van zn compagnie was? :oops:

7. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hihi klinkt wel zo he, had gekunt een compagnie! ;)

Idd alweer 1 week voorbij... gelukkig dat het snel gaat...

Heb het net allemaal gelezen en...
    ik geloof niet dat het dan bij mij werkt, wij hebben een dag voor de eisprong en op de dag zelf 'het' gedaan en het is een meisje geworden, dus bij mij gaat deze methode niet op!
    ;)

Dus ik geloof er niet zo in, puur toeval denk ik!

8. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Haha in jullie familie staan de vrouwen gewoon aan top ;) Ze hebben de mannencelletjes gewoon onderuit gehaald en zichzelf vooraan geplaatst! :)

Haha maar het is inderdaad ook maar geluk hebben.. het is meer een soort van kansspel.. zo kan je het denk beter zien :p

9. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    idd..

Ik was trouwens wel verbaast dat het een meisje was hoor, want de broer en zus van mijn man hebben ook allebei jongens, dus dit is het eerste meisje nu!

10. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    En mijn broer heeft ook 2 jochies!

11. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Zo haha echt een jongensfamilie dus! Dan is het inderdaad wel erg opvallend dat jullie plus het moment van de daad gezien, alsnog een meisje hebben gekregen! :D

12. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Ja zekers en vind het echt super hoor een meid, ook omdat ik al een knul heb, maar goed een joch had ook leuk geweest hoor, nu moet mijn meissie wel goed in haar schoentjes staan tegenover al die mannen haha

maar komt goed, vooral als ze op mij lijkt.. ;)

13. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Haha dat zal vast wel lukken dus ;)

Hey ik ga even trainen, spreek je later! :D

14. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    oke trainse ;)

laters

ik ga denk ik mijn meisje er ook maar uit halen, de boef wil dus niet slapen, die is vanavond dus weer helemaal kapot, want dat betekend dat ze vanmorgen en vanmiddag dus niet heeft geslapen.. :(

15. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    hey lieve meiden,

wat zijn jullie toch ook schatten, goed om te lezen dat alles goed gaat hier.

tja wat dat testen betreft, ik doe het voorlopig niet meer. ik was er helemaal op gefocused en nu niet meer. we zien het wel! ik dacht dat als ik weer in verwachting (dus niet alleen zwanger) zou zijn, alles weer 'normaal' aan zou voelen. dat is natuurlijk niet zo, gelukkig hebben m'n mannetje en ik het rustige vaarwater gevonden en dat voelt fijn. jordy is nog steeds niet begonnen met werken en het is heeeerlijk saampjes thuis zijn.

ik ben druk bezig geweest met het huis veranderen aan gezien die lege plek van de box geen succes had. ik weet daarom nu ook waar heteren ligt Diaantje! heb namelijk mijn nieuwe buffetkast opgehaald bij iemand in wijchen en ben er helemaal verliefd op. Hij is nu nog koloniaalbruin maar ik wil hem roomwit maken.
    heb ook 2 oud-houten bijzettafeltjes gekocht bij de xenos met van die queen-ann achtige pootjes die moeten ook nog roomwit. waarvan 1 tafeltje ons Jaylie* tafeltje wordt.

Eliesja wat ik bedoel met een stapje terug is, niet meer elke dag visite over de vloer etc. maar ook niet hier meer op alle topics kijken. vind het heel moeilijk soms en misschien kan je het soms ook wel onder 'jaloers' plakken. Ik gun iedereen zijn geluk dat is het niet, maar ik zou het ook zo graag weer willen zijn, echt gelukkig... het is niet compleet. Al moet ik wel erbij zeggen dat we jordy en ik zoveel dichter bij elkaar staan, alsof we weer opnieuw echt hoteldebotel van elkaar zijn.

phoe wat een verhaal weer, ik ga snel verder met het schuren het is nu droog.

probeer van de week weer beetje mee te kletsen met de onderwerpen hier!

16. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Lieve bo.... nog 1 dagje he meiske? en dan gaan de vlaggen uit haha... men wat gaat de tijd snel!

17. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Ach meis toch, ik begrijp je helemaal hoor wat dat stapje terug betreft en ik vat het zeker niet op als jaloers, het is nou eenmaal heel moeilijk om op dit moment leuke dingen te lezen, terwijl jou wereld in is gestort!

Alles op zijn tijd en ik (denk wij allemaal wel) vinden het erg leuk als je af en toe lekker komt kletsen.
    Beetje afleiding door je interieur te veranderen is ook een leuke uitlaatklep. Althans als ik me wat down voel dan ga ik ook altijd mijn interieur veranderen.
    En die sloophouten tafeltjes die ken ik wel..;) *zegt een Xenos-medewerkster*

Als het af is dan wil ikke natuurlijk wel foto zien! ;)

Wel heel fijn dat het tussen jullie echt goed gaat.

knuff

18. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Haha ja de mijne wilde vandaag ook niet slapen.. ik heb hem toch maar even laten gillen, want uit zn bed was hij nog net zo vervelend! Uiteindelijk heeft hij nog niet veel geslapen :( Hij is dan nu ook al weer vroeg naar bed gegaan! Ben benieuwd hoe dat morgenochtend gaat..
    'Gelukkig' heb ik dan geen last van hem, ik breng hem zometeen naar me ouders :)
    haha nee hoor, ik hou zelfs van zijn gehuil en vervelendheid ;)
    Maar toch wel lekker.. dat hij dadelijk naar mn ouders gaat.. heb ik even lekker het rijk voor mij alleen. Morgenochtend heb ik een workshop voetreflexmassage! Ik heb er al zin in! Daarna even rustig naar de winkels.. En dan weer terug naar mn schatje! :D Anders ga ik hem weer te erg missen hoor hahaha

@Rach,
    We kunnen het allemaal heel goed begrijpen hoor. Het is goed te horen dat het goed met je gaat! En ook fijn dat het zo goed gaat tussen jou en Jordy! Wat fijn ook dat hij nog thuis is ;)
    Kus

19. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Goedemorgen lieve meiden!

Nou, vandaag is het zover, mijn laatste dagje werken is aangebroken. Heb een beetje gemengde gevoelens. Vindt het moeilijk om alles af te geven en over te dragen aan mijn collega's, maar aan de andere kant is dit het begin van een nieuwe, spannende periode..

Rach, jij ook druk in huis bezig? Leuk joh! Kun je inderdaad je gedachten een beetje verzetten. Doe maar lekker rustig aan hoor en verwerk het allemaal op je eigen manier. Het was natuurlijk fantastisch geweest als je gelijk weer zwanger zou zijn, maar voor veel mensen is dat helaas niet direct weer weggelegd. Gun je lichaam de tijd om alles weer op orde te brengen zowel fysiek als mentaal. Wanneer jij er helemaal klaar voor bent, zul je zien dat je lichaam daar op reageert met een nieuw wondertje! :D

Hier gaat alles verder goed. We zijn ook nog druk in huis bezig en het leuke komt nu: het inrichten. Alles wordt beetje bij beetje aangekleed en ik krijg er steeds meer een huiselijk gevoel bij. Wordt nu wel echt zwaar hoor. Ik heb het gevoel maatje olifant te zijn inmiddels en heb overal last van hahah.. Wordt echt een zeurmiep! :p Ik ga zelfs slaapdronken uit bed 's nachts en wordt pas wakker als ik op de wc zit.. haha.. Ik moet zo vaak dat ik het niet eens meer bewust mee maak.. :p

20. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Heerlijk Bo! Voetjes in de lucht en genieten maar :D
    Na je verlof ga je weer werken?

Hahaha maar je wordt gelukkig op de wc wel wakker. Niet dat je de volgende ochtend op de badkamervloer wakker wordt.. :)

En heeft iedereen nog een leuk weekend gehad?! :D Officieel is het wel nog weekend, maar ik heb zo het vermoeden dat jullie dit berichtje pas morgen lezen :p

Nou, groetjes!

Deel Deze Pagina