Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hey Meetie!

Het is idd officieel nog weekend. Ook vandaag weer een drukke dag in ons huis.. Veel gedaan.. Heb alle babykleertjes en het beddengoed e.d. allemaal uitgewassen, gestreken en opgeruimd.. Oftewel: ze kan komen. Hahaha..

Ben nu een beetje op het internet aan het zoeken. Zoek namelijk een retro lampenkap.. Heb een lamp gekocht, maar vindt de lampenkap hier niet passen. Dus ik zoek echt zo'n retro design.. Heb al wel een gevonden, maar 85 euries voor een lampenkapje vind ik een beetje duur, haha.

Hoe is jullie weekend tot dusver?

2. Meetie

Meetie Fanatiek lid

85 E voor een lampenkap.. dat is inderdaad niet niets :p

En wat leuk joh! Je hebt alles al helemaal klaar staan :D Wel lekker hoor, hoef je straks niet meer te stressen omdat je bepaalde dingen nog niet hebt of hebt gedaan/geregeld!

Hier is het weekend goed geweest hoor! Gelukkig ook lekker snel voorbij! :p Haha
    Vrijdagavond ging ik naar een paar vriendinnen.. the ring2 gekeken :p lag pas om 5 uur in me nest :confused: half 8 er weer uit hahaha ach je moet wat over hebben voor het moederschap he :)
    Maar ik had die avond bij mn ouders geslapen, omdat de kleine bij hun was.. De volgende dag nog bij mn ouders gebleven en ben na het avondeten weer richting me eigen huisje gegaan. Vandaag had ik echt een zondaggevoel dus ik heb lekker helemaal niets gedaan 8)

3. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Goeemorgen meiden, hier een lekker maar druk weekend gehad...

voetbal, loggeetje..(die op dit moment mijn toko boven afbreekt.. :( )...boodschappen doen etc...ben weer blij dat het maandag is hahahahah

Straks even een bakkie doen bij mijn buuf..die is ook in verwachting (20 weken geloof ik....) dus dat is dan wel weer gezellie kletsen

en vanavond mijn 2e echo...........heb er zo' n zin in....zal als ik thuis kom m wel in mijn album knallen ....

en Bo..lekker genieten van je verlof meis....voor je het weet heb je je handen vol ! ;)

fijne dag allemaal.....

4. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Goedemorguh dames..

Bo lekker hoor nu in je verlof...lekker tutten en klussen in je huissie.

Meetie wel fijn dat je lekker je dingetjes kan doen, zo vliegt de tijd natuurlijk wel. ;)

Diaan, spannend weer een echo. En jaaaaa wij willen et zien! ;)

Hier ook weer een heerlijk weekend achter de rug! Zaterdag boodschappen gedaan, s'avonds lekker bankhangen met toastje erbij.. en zondag ook heerlijk lang op bed gelegen en s'avonds bij schoonmoeders gegeten. Mijn schoonzus was er ook...
    Vandaag heeft ze de bevalling.. :( vind het zo erg zeg... vandaag wordt gewoon de moeilijkste en zwaarste dag... afscheid nemen van een wondertje.. :cry:

heb bij de leenbakker een leuk loopfietsje gezien, zo er ff heen en hopen dat ze m nog hebben..

want ik wil m hebbe hebbe hebbe.. :D

5. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Oe spannend Diaan! Ik wil hem zeker zien! :D

Uf, dat lijkt me inderdaad zwaar.. Ik vind het echt vreselijk voor haar!
    Hebben ze het al ietsjes kunnen verwerken? Aangezien ze al weten dat het gaat gebeuren.. Niet dat de klap minder hard zal zijn! Maar misschien dat ze er zich al een beetje op hebben kunnen voorbereiden?

Haha ik heb even op google gezocht wat een loopfiets was :) Maar leuk joh! Ik hoop voor je dan dat ze hem nog hebben ;)
    Wijzelf hebben ook zo een loop autootje.. maar daar gebeurt niets mee :p Als ik hem er op zet, blijftie gerust de hele dag stil zitten tot ik hem er weer af haal.. want lopen? haha :)

6. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hey honey en mensi!

En hoe gaat het met jullie?
    Is mensi trouwens ook een nieuweling of?

7. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hey meiden,

heb net ff snel gehoord dat ze is bevallen van een jongetje. Zij maakt het gelukkig goed. Ja en dan het verwerken, dat gaat nu denk ik pas beginnen. ze wisten het idd al van tevoren, maar de klap komt toch als het eenmaal een feit is en tastbaar. Ze hebben gehuild, gepraat, dingen geregeld, maar vandaag zal pas blijken hoe erg het gewoon is...

Ja heb het loopfietsje, hij is echt poeppig, echt leuk!

Ze weet hoe ze erop moet en eraf en that's it, maar komt vast nog wel. :)

Ik geloof niet dat mensi een vrouw is van een militair, maar dat ze af en toe meekletst denk ik..

8. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    mijn zwager belde net, het was een vlotte bevalling, kindje leefde nog om kwart over 2 en nu wisten ze het niet, want je zag het borstkastje niet heen en weer gaan, zo klein is het, 23 cm en een mooi kindje.

erg triest.. :cry:

9. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ochh Eliesja, wat erg! Het is erg als je het hoort, maar als het kindje er éénmaal is en je hebt het in je armen, is het volgens mij nog erger..

Het heeft helemaal geen kans van overleven?

10. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Ah wel mooi dat hij bij de bevalling nog leefde.. kunnen ze toch nog even van hem 'genieten'.. Wel erg dat ze nu gewoon wachten tot hij overlijdt.. Ik vind het het echt erg voor hun! (heb ik geloof ook al tig keer gezegd onderhand..)

Ik had beetje info opgezocht en ze kunnen heel misschien een paar dagen overleven maar hun longetjes ofzo zijn ook niet goed ontwikkeld waardoor ze daaraan alsnog overlijden?
    Ik hoop zo dat er nog een kansje is voor hem!

Weet je al meer?

11. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Er is echt geen kans van overleven, anders had ze de zwangerschap echt niet onderbroken. Als er enige hoop zou zijn dan had ze die met beide handen aangepakt, maar helaas...Je kan niet zonder niertjes leven en idd de longetjes rijpen ook niet goed en omdat het geen niertjes heeft, heeft ze ook geen vruchtwater, want vruchtwater is namelijk het urine van het kindje...
    Ze was 21/22 weken zwanger en ik denk dat het nu wel is overleden. Nee, weet verder nog niks... Heb ook gezegd, neem jullie tijd en ik hoor het wel...

12. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Ja, ik denk ook niet dat ze nu zo veel zin hebben om aan de buitenwereld te denken..
    Jammer dat er echt geen kans is/ was..

13. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    hai meiden, ...

Jeetje eliesja..wat naar toch allemaal voor je schoonzusje en broer ....leven kan zo oneerlijk zijn he..
    Hoop dat de tijd die ze gegeven is, ze met volle teugen genieten , en het op ten duur het een plaatsje krijgt...

Hier zweven we..tja....wel lullig zo na zo'n triest bericht....
    Gisteren naar de VK geweest, hebben een prachtig frummeltje mogen aanschouwen..die ook nog flink bewoog...dus helemaal happy..je had die koppies van mijn 3 mannen zien..zoooo gaaf hahahah

foto staat in mijn album.....

14. Meetie

Meetie Fanatiek lid

O wat leuk! De foto is gemaakt vanaf boven? We kijken op de buik zegmaar?

15. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Haaai,

Hier een vroege vogel. Kon niet meer slapen sinds m'n ventje uit bed was gegaan.. Ga zo maar even een filmpje kijken..

Heb het nog niet echt rustig gehad in m'n verlof, hahah.. Heb maandag de keuken in z'n totaliteit geverfd en afgemaakt.. Echt een enorme dagtaak aan gehad, maar het is gewoon af! :D Gistermiddag lekker bij m'n mamma thuis geweest.. Gezellig!

Wij moeten onze trap nog beleggen (met tapijt) maar omdat wij een lange, breede trap hebben met veel hoeken is dit vrij prijzig.. We wilden het eerst gaan verven maar dat is onbegonnen werk, de oude lijmresten krijgen we er niet af. Dus ik was gisteren bij mijn opa & oma.. zeggen ze: is alles al af boven? Want dan kun je tapijt gaan uitzoeken.. wij betalen! :D Wat een schatten toch?! :D Zo lief! Dus kunnen we het eindelijk afronden! :D

Zo te lezen gaat alles hier goed met jullie.. Mooie echo Diaan! Eliesja, nog wat gehoord van je schoonzus?

Enne Rachje, hoe is het met je kleine home make-over? Wil het lukken?

16. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    YEAH! Eindelijk een camera te pakken gehad.. heb foto's van ons babykamertje gemaakt.. Hij is nog niet helemaal af.. moet nog labricering voor de verwarming en rolgordijnen.. maar voor de rest is ie klaar. Dit is het resultaat! Ben benieuwd wat jullie vinden..

In m'n album staan de foto's!

17. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hey meis,

Het is echt een leuk kamertje geworden :D
    Hij staat ook al helemaal klaar voor je meisje, echt lief!

18. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hey meiden,

Zo weer 2 drukke dagen achter de rug! Heb weer weekend en mijn mannetje komt morgen weer lekker naar huis.. ;)

Oh prachtig diaan die echo, alleen kan er nog steeds geen wijs uit zo'n echo.. :oops: Vind het soms echt knap wat die doktoren er in zien!
    En leuk dat de mannen het ook mooi vonden!

Bo, wat een lief kamertje zeg, wij hebben voor Alyssa ook 1 muur roze geverfd en de rest wit gelaten... Echt een kamertje voor een prinsesje!

Verder heb ik vanmorgen een berichtje gehad van mijn schoonzus, ze had het wel moeilijk hoor...vandaag is de begravenis geweest, ze hebben er samen op hun manier afscheid van genomen. Ze hebben er voor gekozen dat niemand het kindje mocht zien, ze hebben wel foto's gemaakt en die mogen we wel allemaal zien.
    Ze vertelde me ook dat ze het kindje thuis had liggen en dat ze er al van begon te houden... en dat ze het engeltje .... (die puntjes staat voor hun achternaam) hebben genoemd. Vond het zo erg om dat te lezen.. doet je dan wel weer wat...
    Wij gaan morgenavond even langs...

verders geen nieuws...

groetjes

19. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Leuk dat jullie het kamertje geslaagd vinden.. Als het helemaal af is, ben ik er ook erg blij mee! :D

Zal zo ook even een fotootje van onze woonkamer er in zetten.. had ik ook even een fotootje van gemaakt!

20. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Oh leuk Bo, ben wel nieuwsgierig... ;)

Deel Deze Pagina