Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hij staat er in! :)

2. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Oh wat leuk en gezellig zeg, ook helemaal mijn smaak!

Erg leuk hoor! complimenten..

3. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Thanx! Hoewel ons huis nog steeds niet helemaal huiselijk is, ben ik al best tevreden over de woonkamer.. Over smaak valt natuurlijk niet te twisten... Ik dacht; ik laat jullie even zien waar ik al tijden over zeur, hahaha.. :p

4. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    En terecht! Ben ook benieuwd naar de rest...

5. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Trouwens, wel mooi dat je schoonzus het kindje thuis heeft.. Kan me voorstellen dat je van zo'n poppetje gaat houden. Dat doe je natuurlijk al meteen, het is tenslotte je kindje.. Heel dapper hoor! Denk wel dat het nog moeilijk gaat worden..

6. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Had dr net ff aan de telefoon, ja ze heb het echt moeilijk. Het was in eerste instantie niet de bedoeling het kindje thuis te hebben, maar hij moest opgehaald worden door de begrafenisondernemer en die had een paar opties en toen wilden ze toch wel het kindje nog thuis hebben.

ga zo maar eens onder de wol..

groetjus

7. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Je huisje wordt echt mooi Bo! Het lijkt net zo een foto uit een magazine :p Echt mooi!

Het lijkt me inderdaad zwaar Eliesja. En ik kan goed begrijpen dat ze er verder geen mensen bij wilden hebben.. Ik vind het knap dat ze het op hun eigen manier doen.

8. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    sorry dames ik doe hier ff niet meer mee, ik laat wel weer wat van me horen.

dikke knuffels en kusjes

9. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hey meissie,

Geen probleem. Neem je tijd en rust. We spreken elkaar snel!

Dikke kus!

10. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Hier is Mensi, ik lees idd zoals Eliesja schrijft mee, maar ik heb geen militairsman.
    Jammer dat Rachje niet meer mee kletst.Ik had haar al 2 pb,s gestuurd om haar sterkte te wensen met alles maar ze reageerde hier ook niet op.
    Misschien denkt ze waar bemoeid ze zich mee, van mij was het alleen maar een goede bedoeling, zal ook niet mee vallen al die narigheid.
    groetjes Mensi.

11. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Oh jammer rachje, hoop niet dat het door mijn berichten komt...
    Neem je tijd en hoop dat we af en toe toch nog eens horen hoe het met je gaat...

12. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    lieve mensi,geloof dat ik je wel een pb terug heb gestuurd en anders is die misgegaan.
    Vind het echt super lief dat je met me meeleeft, maar ik kan het gewoon niet bij houden. Ik ontvang zoveel visite nog, krabbels op hyves etc. dat ik er een beetje in blijf.

Ik krijg soms ook gewoon geen leuke reactie's. Gister belde een collega (terwijl ik in de bruidswinkel stond omdat mijn vriendin haar jurk moest passen) en die vertelde doodleuk: "ja Jaylie heeft natuurlijk ook niet echt geleefd, als ze bijvoorbeeld een week of een maand had geleefd dan wist je wat het is om voor een kindje te zorgen dan is het veel erger" om tot slot te zeggen wanneer ik weer begon met werken. Je mag het best denken hr, prima ieder voor zich, maar naar mijn mening zeg je dat niet en vooral niet tegen mij!

Tis zelfs zo erg dat ik mee ben geweest naar Boris (ja dé boris, speelde in zwolle gister) met mijn overbuurvrouw. Na zijn optredentje nog ff met hem gekletst bij de auto, das allemaal hij zei "hey jij bent een tijdje niet meer geweest he? wanneer was de laatste keer?" daar schrok ik al van, dat hij dat had opgemerkt. Maar het erge was toen hij vroeg hoe het met me ging, floepte ik eruit:"ja nu wel weer goed" toen wilde hij weer weten waarom het nu wel weer goed ging. na lang aarzelen gezegd dat ik een dochter heb gekregen op 4 september maar dat ze levenloos geboren is na 40 weken en 1 dag. Hij wist niet zo goed wat er werd bedoeld met levenloos, ik uitgelegd. hij wist niet zo goed wat hij daarop moest zeggen hij zei alleen maar: "oh schatje toch, oh schatje toch!" heb wel gezegd dat ik trots ben op mijn mooie dochter vond hij dat heel mooi.

Nouja als het al zover moet komen dat ik wildvreemde ga vertellen wat er aan de hand is, is het beetje te veel om te handelen om hier te lezen dat eliesja's schoonzusje nu door die zelfde periode gaat, juist omdat ik een beetje mijn hoofd boven water probeer te houden. Omdat ik me kan indenken hoe hun zich moeten voelen, vreed aan mij! Eliesja wil je ze alsjeblieft van mij zeggen: "dat ze trots moeten zijn, dat de bestemming van hun wondertje ergens anders lag, dat hun kindje nooit weg zal gaan maar ze hem/haar? altijd mee zullen dragen in hun hart. Hun zielen altijd met elkaar verbonden zullen zijn. Dat het zieltje van hun wondertje puur is en niks meer goed te maken heeft op aarde. Hun kindje heeft hun uitgekozen om zijn/haar pappa en mamma te zijn en dat is niet zonder reden. Heel veel sterkte, gezondheis en liefde gewenst van mij.

phoe wat een verhaal

13. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Kan me goed voorstellen dat je er gewoon even afstand van wil nemen. De klap komt meestal achteraf. Het is ook niet niets geweest en misschien is alles gewoon iets te snel gegaan. En nu met Eliesja's schoonzus, dat is idd confronterend. Het komt allemaal goed met jullie, maar het heeft z'n tijd nodig. Je moet alles een plekje kunnen geven om er vredig mee om te kunnen gaan... En dan hoor je hier natuurlijk de blijde verhalen van Diaan en mij over onze beeb's.. het blijft moeilijk om daar dan steeds over te moeten lezen..

Meissie, wat ik al zei: neem je tijd enne.. je bent hier natuurlijk áltijd welkom.. (mistte je stiekem wel hoor.. ).

14. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Rach heb je toch ff pb gestuurd...

15. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Mijn mannetje stuurde net sms, hij komt nu naar huis.. :D

doei meiden...

16. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Rach stuur jou ook ff pb.

17. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hey rach,
    Neem de tijd, het blijft inderdaad zwaar. En dan zulke confrontaties.. ook lomp trouwens van je collega! Ik kan me daar echt boos om maken! Maar goed.. Ik hoop dat alles goed blijft gaan met je en hopelijk tot snel ;) Sterkte

18. Meetie

Meetie Fanatiek lid

O wat fijn meid! Ik word steeds zo blij voor je hahaha
    Ik moet helaas nog een paar weekjes.. :( De afgelopen dagen gaat van alles mis.. portemonee bovendien gisteren uit mn tas gegapt :x ..
    Wou dat ik gewoon even tegen hem aan kon kruipen en nergens aan hoefde te denken :rolleyes:

19. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    hey meiden,

fijn weekend achter de rug? Het gaat weer de goede kant op. Voel me echt elke dag een beetje beter. Soms een dipje maar gelukkig klaren die altijd weer een beetje op.
    Ik ben trouwens nog steeds niet ongesteld geworden heb wel 2 weken geleden 3 daagjes paar drupjes oud bloed verloren, dus wat dat nu weer is.
    Voel me nog steeds gek en mijn onderbuik is nog steeds opgezet.
    Soms zou het wel handig zijn om een handleiding van je lichaam te krijgen... dusja weer afwachten.

Kan je beetje genieten van je verlof Bo'tje? Valt goed aan te wennen he? haha ben je al van gedachten veranderd over het aantal uur dat je straks na je bevalling terug gaat werken?

Diaantje, hoe is het met je buikje meis?

Meetie, lukt het allemaal nog een beetje daar?

Eliesja jij hebt vast een heel goed weekend gehad ;)

nou dat was het weer!

20. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    he meiden ....

Lieve rach..hier gaat ie lekker hoor...nu wel gelukkig...niet meer misselijk, alleen moe en volgens mij sta ik een beetje stil met groeien qua buikje..die b(.)(.)bs groeien maar door en door... :( ...en zeer.!.niet grappig meer !
    Ben blij dat je je een beetje beter voelt, en soms een dipje is prima toch..niet meer dan normaal lijkt me ...heeft gewoon zijn tijd nodig en alleen jij weet hoelang dat gaat duren....
    wij zijn er voor je meis als je ons nodig hebt.., je weet toch....
    @Bo..hoe gaat het meis....laatste loodjes nu he..die zijn vaak het zwaarst, doe rustig aan he..krijgt het straks nog druk genoeg !

@ de rest...hoe gaat het met jullie verder?

Deel Deze Pagina