Hey meiden! Hier gaat alles goed hoor! Vanmiddag komt er een meneer langs voor mn cv-ketel.. Hij deed de hele tijd al raar.. moest hem steeds resetten omdat hij uit viel.. maar nu gaat hij helemaal niet meer aan! Kouuud! Ken niet douchen of de vaat doen, heb geen verwarming, etc.. Ik allemaal bedrijven bellen.. zitten allemaal vol, of ze willen niet komen omdat ik niet rijk genoeg ben.. Echt dom! Ik vroeg of ze gewoon eerst een ketelcheck wilden doen.. kijken wat er mis was en mij vertellen wat er dan moet gebeuren, zodat ik een beetje een schatting heb wat de kosten betreft.. Willen ze niet doen! Ze willen het terplekken allemaal regelen en dat ik hun dan terplekken uitbetaal.. wat dus makkelijk een paar honderden euro's kan betekenen! Alsof ik dat zomaar op zak heb!?! Toen ik vertelde dat ik niet zomaar zoveel geld heb en vroeg of ze eerst alleen wilden komen kijken en dat ik daarna een tweede afspraak maak voor het repareren, zodat ik eerst het geld kon sparen, antwoorde hij van dat hun een commercieel bedrijf zijn en dat ik het maar bij een ander bedrijf moest proberen en toen hing hij op :S En dit was niet eens het enigste bedrijf die alleen maar geld wilde zien.. Bwha, zo.. even mn ei kwijt hoor.. Maar gelukkig wilt essent wel komen en heb ook gelijk een afspraak voor vandaag! Ik ben nu echt zo blij he! hahaha zo, een heel verhaal al weer ondertussen Diaan, wat vervelend van je borsten zeg, hoeveel groter zijn ze geworden dan? Ik hoop voor je dat ze niet blijven groeien! Hey rach, wat fijn dat het weer beter met je gaat en een handleiding zou inderdaad handig zijn ja! haha Hopenlijk krijg je snel wat meer duidelijkheid over wat je lichaam nu allemaal aan het doen is! Bo hoe is je verlof? Heb je nog steeds schuldgevoelens tegenover je collega's of heb je nu zoiets van 'ze komen er wel uit'
He meiden! Mijn verlof bevalt inmiddels goed hoor! Moet er ook niet aan denken dat ik elke dag nu naar m'n werk moest.. Ben zó moe en alles doet pijn.. Van mij mag ze ook wel komen hoor.. hoop dat ze niet te lang op zich laat wachten. Iedereen denkt dat ze eerder komt, maar ik heb er een hard hoofd in (of is dat uit zelfbescherming?). Vrijdagavond even met Ed hier de stad in geweest want ik wilde graag een nieuwe lingerie setje en een nieuwe pyjama e.d. voor het ziekenhuis/ bevalling.. Nou, diverse setjes aangepast en keek in de spiegel en voelde me zó ONTZETTEND onaantrekkelijk. VRESELIJK! Ik heb m'n spullen gepakt en ben naar buiten gegaan. Ed zei dat ik niet zo stom moest doen en dat ik me niet moest aanstellen.. Ohhh ik had het niet meer; barstte zó in tranen uit! Gelukkig zijn we even apart gaan staan en heeft ie me gerust gesteld... Dat ie me nu juist super mooi vind en dat ik m'n normale figuur na de bevalling echt wel terug krijg.. Klinkt misschien stom; maar ohh wat luchtte dat op. Ik zat er al zo'n tijd mee, voelde me niet meer lekker in m'n vel. Ik mis m'n figuurtje en dat ik altijd alles zorgeloos aan kon trekken en passen.. Ben nu ook geen zeekoe ofzo, maar het voelt gewoon... anders.. ofzo.. Hadden jullie dat ook, het gevoel dat je weer lekker 'jezelf' wilt zijn? Vandaag een beetje een 'lamme' dag.. Voel me niet echt 100%, daarnet al boven de toiletpot gehangen.. Ed voelt zich ook al niet super, die was gisteren ook helemaal misselijk, hangerig en verkouden.. Moet zo nog wel de deur uit. M'n moeder wordt namelijk morgen 50 en ga samen met m'n oma een pop voor in de tuin maken. Dat is namelijk iets wat ze ab-so-luut niet wil, dus dat maakt het extra leuk! Lieve Rach, ben blij om te horen dat het beetje bij beetje beter met je gaat. Heb ook begrepen dat het na een bevalling erg lang kan duren voordat je menstruatie weer op gang komt en regelmatig is.. Dus ja, gewoon afwachten. Je lichaam kan je af en toe zó voor de gek houden, stom hè? Ben je nog steeds lekker thuis? En hoe is je mini make-over in je huissie geworden? Meetie, wat belachelijk! Wij hebben een abo op de Energiewacht van Essent. Wanneer wij iets met de ketel hebben ofzo, dan komen ze langs binnen zoveel uur en vervolgens krijg je de acceptgiro binnen twee weken thuis gestuurd. Echt ideaal, wat dat betreft! Hoop dat het snel is opgelost, met je kleine in de kou vertoeven is niks! Diaan, tja, die boobies.. Bij mij zijn ze wel gegroeid, maar gestaag.. Heb nu het fenomeen 'lekkende boobies' ..Pff... hahah.. Edwin vindt het allemaal heeeeel interessant, hahaha..
O Bo dat heb ik ook gehad hoor Ook echt erg. Tijdens de zwangerschap viel het eigenlijk nog wel mee.. Ik was wel trots op mn buik enzo.. Ik was qua mn eigen lichaam niet aangekomen, dus ik had er wel de vertrouwen in dat het goed zou komen. Alleen mn gezicht was wat boller :S Daar walgde ik wel van, maar dat is ook wel weer bijgetrokken Maar na de bevalling zat ik er echt vreselijk mee! Ik werd ook echt depressief in lingeriewinkels enzo! Voelde me zo vies en lelijk! Geen bh zat goed omdat mn borsten zo 'raar' waren/zijn.. de een is nu ook groter als de andere.. Ook hangen ze iets.. Verder heeft je buik natuurlijk ook de tijd nodig om weer normaal te woden en ik heb striae.. Ik vond mijn lichaam echt zó lelijk! Ik vond het zelfs niet fijn als mn vriend aan mn buik ofzo zat.. Wanneer ik iets leuks dacht aan te trekken zat het wel weer niet goed naar mijn idee of mn buik was te zien... Ik ben ook zat keren in tranen uitgebarsten.. Vaak reageerde mn vriend ook zo van 'je moet je niet aantellen'.. maar ja.. dat helpt natuurlijk ook niet.. Gelukkig is alles nu wel weer een beetje normaal! Het heeft gewoon wat tijd nodig.. ik heb ook weer een strak buikje.. alhoewel het vel wel ietsjes slapper is, maar als ik sta dan zie je dat echt niet Langzaam maar zeker begin ik wel weer een beetje trots op mn lichaam te worden! Hopenlijk heb je wat aan mijn verhaal Het komt echt wel weer goed. (Gefeliciteerd trouwens vast met je moeder! )
Hey meiden... Hier gaat ie lekker, ook de b(.)(.)bs hebben ff rust nu....hoop ik..wat die lekkende b(.)(.)bs betreft...weet er alles van..ik was zwanger van Kenneth (oudste) en begonnen ze telekken toen ik ff lekker in de stad was...zomer ..dus alleen een Tshirt aan...je kunt je voorstellen hoe dat er uit heeft gezien...MISS WET TSHIRT ..... Met Marvin kwam het al heel gauw...bij de 4e maand begon ik al telekken..dus heb deze keer al maatregelen getroffen....heb van die zoogcompressen gehaald dus ik ben er klaar voor...als we een dagje weg gaan doe ik ze voor de zekerheid maar in..ga toch echt niet voor een een 3e keer voor schut.... Wat je gevoelens zo op het eind Bo...heel normaal....komt allemaal wel goed meis....ik twijfel zelfs nu al soms....en ben nog niet eens zo ver...vraag ook soms om bevestiging van jacques...maar ook die vind me mega aantrekkelijk met een buikje, kan niet wachten tot het verder groeit... , ik blijk testralen , blijk er "gelukkig" uit tezien....heb het zelf niet echt door..voel me soms niet echt super...maar neem het maar aan van hem....meis komt goed...nog heel ff ..en dan kan je weer alles aan !
oo die lekkage ken ik helaas ook al te goed vooral toen de kleine op het begin mn borst niet wilde pakken.. nou toen stonden ze natuurlijk keistrak (pijn!) en slapen was helemaal een ramp! Allemaal handdoeken om me heen :S vreselijk. en dat ging nog wel een tijdje door.. ik maakte onwijs veel melk aan.. dus zelfs die zoogcompressors gingen lekken.. Sta je daar inderdaad met je goeie gedrag en een nat shirt...
Hahaha Diaan, miss wet t-shirt! Tja, zo erg is het nog niet bij mij.. Maar ja, wie weet, haha.. Ben blij dat ik niet de enige ben met deze gevoelens phieuwww.. Ik ga zo naar m'n mams, lekker verjaardag vieren! Ik geef haar 8 salsalessen cadeau, want dat wilde ze al een tijd... en aangezien het mij ook leuk lijkt, kunnen we van 't voorjaar gezellig saampies gaan.. Hoop dat ze het leuk vindt! Gisteravond nog even bij de Ikea geweest.. Geweldige winkel is dat toch.... we zijn inmiddels vaste klant, hahah.. Leuke potten en plantjes gekocht..
He meiden, hoe is het hier? @ rachel, heb je al gevraagd..wat zeg ik..geeist dat je een bloed test krijgt? ! het bestaat wel degelijk meis !
Goedemorgen dames! Ja, idd Rach, een bloedtest kan heeeeeel wat duidelijkheid geven! Hier is alles rustig. Gisteren lekker met Ed op pad geweest. Even bij Loods 5 in Sliedrecht geweest. Wát een geweldige zaak vind ik dat. Als ik het geld had, had ik 'm leeggekocht, hahaha.. Zoveel leuke dingetjes. En lampen.. ik word helemaal opgewonden als ik een leuke aparte lamp zie, haha.. Ook even bij Ed z'n zus langs geweest, die woont met d'r zoontje in Papendrecht.. Ze had een nieuw huisje, dus die hebben we even bekeken.. En nu.. weer saai alleen thuis, haha.. Ed moest vanochtend om half 6 al weer de auto in. En jullie, nog dingetjes gedaan? Meetie, hoe is 't afgelopen met je ketel?
hmm de dok vond de urinetesten betrouwbaar genoeg en dat rare gevoel kan ik nog wel een paar maanden hebben in het kader van 'ontzwangeren'. dusja... hij heeft mij en jordy wel ingepland om eens een gesprekje te hebben met zijn vrouw, die is psycoloog, zelf hebben zij ook een kindje verloren met 7 maanden zwangerschap. maar zoals hij mij kon inschatten waren we heel goed bezig... heel hard gehuild net in de auto terug naar huis, had Fly van Celine dion erop, toen wilde het wel... gelukkig dat met jullie alles goed is!
Wat heb je een mooie banner gemaakt! Wat is het ook een plaatje hè? Kan me voorstellen dat toen de tranen even kwamen, maar dat lucht wel lekker op, niet? Gek dat de ha urine betrouwbaar genoeg vindt..
Oh ja, vandaag over precies een maandje ben ik uitgerekend, hihi.. Spannend, ben benieuwd wat onze kleine meid gaat doen.. Hopelijk duurt het geen 4 weken meer en al helemaal geen 6 meer, haha..
Jaaa ik heb weer warmte in mn huis 8) Maandag de hele dag zo een mannetje van essent over de vloer gehad.. of ja.. 3 keer die dag. Begin middag kwam hij en had even de ontsteking versteld waarna hij het gelijk deed.. en hij bleef ook aan! Maar toen hij weg ging dacht ik van 'mooi! Ga ik gelijk even die stapel vaat afwassen!' maar toen had ik weer alleen maar koud water Dus ik weer bellen hehe.. kwam diezelfde man rond etenstijd weer langs.. maar hij moest een onderdeel hebben die hij ging halen dus kwam hij savonds laat wéér langs hahaha, maar het is hem gelukt! En het kostte me 'maar' 90 euro! Ipv een paar honderden :S hahahaha Jaja Bo, nog een paar weekjes! Voor je het weet ligt ze in je armen! Heb je nu nou een nieuwe lamp? En rach, ik hoop dan voor je dat je snel ontzwangert bent En waar is Eliesja trouwens?
Gelukkig Meetie, die kou is niks! Fijn dat het 'maar' 90 euro kostte Hier slecht nieuws, nou ja slecht.. niet leuk nieuws. Ed moet over twee weken op oefening.. en dan ben ik bijna 38 weken.. Hij gaat naar zuid Duitsland.. 8 uurtjes van hier.. Stel dat er dan wat gebeurt ofzo.. dan duurt het VEEEEEEL te lang voordat hij hier is. Ik vind het zó oneerlijk.. Ja zegt ie: "dan moet je haar maar even binnenhouden.." PFFF.. alsof dat kan. Ik zie het nog wel gebeuren dat hij er niet bij is hoor..
Aaa wat kut Bo! Wat een timing zeg! En 'even binnenhouden' haha dat zei de mijne ook toen hij onderweg naar huis was. Maar ja.. op dat moment wil je het er zo snel mogelijk uit hebben.. Ken Ed niet onder die oefening uit? En anders moet je hem maar gelijk alarmeren hoor zodra de voorweeën beginnen! Ik hoop echt voor je dat hij er bij kan zijn!
oh lieffie .....dat is niet leuk om tehoren ....Ja dat is defensie....heel subtiel met oefeningen plannen.....maar hij is er vast bij....wellicht kan ie met helicopter in gevlogen worden dan... Weet nog wel dat jac toen in Bosnie zat..was net een weekje thuis toen ik moest bevallen... Echt meis...als de nood aan de man is ..of beter gezegt ..als de nood aan Bo is..is hij zo bij je !
Oh Bo'tje het lijkt we desja-vu hier. Jordy ging ook weg toen ik 38 weken was en zelfs nog toen ik 40 weken was, ook in zuid duitsland. Ik heb hem toen teruggebeld. Wat een k*t gevoel he meissie? Weet je wat je moet doen het eerste idee 'ik kan nog wel eens gaan bevallen' ed bellen. Laat ed zorgen dat hij zijn eigen auto mee mag nemen voor het geval dat jij moet bevallen (kan hij gewoon declareren bij de baas hr de benzine etc). Jordy zou er ook 5 uur over doen maar was binnen 3 uur thuis. En als het vals alarm is nou en... laat ed ook nummers van dichte collega's achter laten, als er iets is met zijn telefoon of hij hoort het niet dat je altijd nog iemand in zijn buurt kan bereiken. Ja meis nu komt het eind in zicht, spannend! Als je je meisje ook maar denkt iets te weinig te voelen gewoon vk bellen, beter 1x teveel...
Hey meiden... ben ik ook weer na een hele drukke week! Oh vervelend meetie dat je geen warm water had, maar gelukkig opgelost! Bo, ik had dat ook zo erg, kleding passen met een dikke buik is gewoon iets wat je NOOIT moet doen, heb ook staan janken in dat pashokje van prenatal, wat voelde ik me een zeekoe zeg... maar idd het trekt allemaal weer helemaal bij als je eenmaal bent bevallen. Wel heel vervelend dat je mannetje uitgerekend nu op oefening moet zeg, idd klote nieuws! Leuk is dat Loods 5 he, ben er nu ook 2 keer geweest, ook in sliedrecht en de eerste keer zijn we er denk ik wel 3 uur geweest, was er echt gewoon duizelig van zoveel hebben ze daar en apart, alleen wel erg duur! Diaan, fijn dat het goed gaat, met jou en je buikje... Rachje meis fijn dat het af en toe goed gaat... hoe staat het met je huisje? Mooie banner heb je trouwens, echt een mooi meisje hoor! verders.... weet ik niet meer... Heb deze week woensdag en donderdag moeten werken.. Dinsdag mijn oudste zijn kamer uitgebaggert en de zolder opgeruimd, nou dat was echt een giga klus, 1 container vol, wat een zooi kan iemand hebben.. Verder was ik ongi geworden, lekker boeiend voor jullie, NOT, maar ik heb echt pijn gehad, wat echt te vergelijken was met weeen. Als ik dit volgende maand weer zo erg heb dan gaat die spiraal er gelijk uit! Dan maar geen sex meer.. moet zo de oudste alweer van school halen,hij had vanmorgen schoolontbijt en ze mochten in pyama naar school, wel grappig, mijn meissie ligt nog lekker te slapen, dus moet ik ook ff gaan wakker maken zo.. verders geen nieuws.. groetjus
Ja, stom toch? Maar goed; defensie is altijd zo lekker tactisch.. In eerste instantie hoefde hij niet mee en nu dus wel.. Je hebt toch ook een noodnummer wat je kunt bellen of niet? Voor het zelfde geld is er dan niks aan de hand hoor, maar je zult net zien dat het die week moet gaan gebeuren.. :S Gelukkig voel ik m'n meissie nog steeds goed hoor.. maar verlies wel veel 'vocht' ofzo.. enne heb ook last van verschrikkelijk veel pijn in mijn buik/ rug en benen.. Zal er allemaal wel bij horen... Fijn om te horen dat bij jullie alles goed gaat!
Geen idee Bo of er een noodnummer bestaat, anders het tel.nr. vragen van zijn meerdere. Vervelend al die klachtjes maar hoort er idd allemaal bij...
ja sitcen schat. vraag het nummer maar aan ed en zijn rang en locatie waar je naar moet vragen. blijft vervelend, jordy gaat volgende week zaterdag weer weg. heb het helemaal gehad met zijn werk van mij mag hij ander werk zoeken, maar ja het is zijn keuze en daar moet ik maar rekening mee houden...