haha jordy wist het wel heel zeker. hij had nog even naar jou gevraagd. Ed had gezegd dat je nog 3 weken moest, waarop ik zei: ah gek he ze moet nog 2.5 maar dat vond hij hetzelfde haha
Haha.. Tja, mannen 2,5 week is natuurlijk iets heel anders dan 3.. Ed wist niet zeker of Jordy bij jouw hoorde, want anders wilde hij graag nog even sterkte wensen.. Maar hij wist het niet zeker en vond het een beetje moeilijk om over te beginnen..Hij heeft natuurlijk ook alles van mij gehoord over Jaylie en heeft, op afstand, ook meegeleefd. Hoe is alles verder? Overleef je het een beetje alleen? Hier is alles Saai (met een hoofdletter..)
Ja is ook logisch je gaat niet zomaar iemand sterkte wensen als je niet zeker weet of het wel de goede is. Mannen hebben het er daar sowieso moeite mee. Maar het is lief dat ed er aang edacht had. Hij had zelfs over een etentje hahaha! En dat wij heel de dag achter de pc deze site aan afstruinen waren! ach en wat dan nog? we moeten toch wat als ze ons alleen laten? Nou had ik weer wat raars, had vanavond maar weer eens getest. Was al weer tijdje geleden. met Matcare dipstick. na 5 á 10 minuten kwam er een licht streepje en nu issie foetsie? das gek he! Ik overleef het wel hr haha en jij, beetje vol te houden meis?
Hahah.. Ja, je moet toch wat doen in je verlof hè? En daarbij komt: hier kunnen we ongestoord klagen hihi.. Wat apart, van de Matcare test! Ik heb hier op het forum wel eens gelezen dat Matcare niet altijd even betrouwbaar is.. maar dat weet ik niet zeker.. anders moet je even met zoekfunctie hier op de site wat info zoeken..
Ja daarom ik vind het altijd fijn hier ff mijn dingentje vertellen! We leven gewoon met elkaar mee en dat is leuk, ook in mindere tijden. Ja wat moet je dan als alle afleveringen van sex and the city hebt gezien he haha! Ja over dat testen betreft doe ik alleen om te checken, ook omdat ik natuurlijk nog niet ongi word. In theorie kan het wel. Vind ik zo irritant he! Er is geen touw aan vast te knopen... hou jij het nog beetje vol?
Ja, precies... Hier kunnen we gewoon lekker onze ei even kwijt. Ja, het zou idd kunnen dat je zwanger bent en je lichaam houdt je zo vaak voor de gek hè? Hoop dat je snel ongi wordt zodat je weet waar je aan toe bent.. Loop je nog bij de gyn? Hier wordt het steeds 'vervelender' .. ik wacht gewoon totdat de bevalling zich aankondigd.. Hoezo ongeduldig?! Ik weet dat ik straks m'n buikje wel ga missen, dat intieme met ons tutje.. maar ik wil haar zo graag vasthouden en knuffelen.. Die drang is veel groter.. Ik denk dat als ze er eenmaal is ik de eerst dag/nacht alleen maar naar haar kan kijken.. Maar ja, van mij mag ze eruit!
Ja dat denk ik ook! haha komt allemaal goed! Als ik jou er over hoor praten herinner ik me al te goed die tijd waar jij nu inzit... god wat mis ik dat... Ja ik loop nog wel bij de gyn, maar die kan niet zoveel voor mij doen nu. Uitslag is nog niet binnen en ben zover als ik weet ook niet zwanger.. Wil ook als ik weer zwanger mag raken een andere gyn aan vragen. Deze vind ik niet fijn. phoe meis, zo dalijk zijn jullie gewoon echt met zijn 3tjes... spannend he?
Ja, als je je niet prettig voelt bij deze, gewoon een andere vragen hoor! Ik kan me helemaal nog niet goed voorstellen dat we straks met z'n drietjes zijn. Soms staan Ed en ik bij het bedje of bij de box en dan kunnen we ons gewoon niet voorstellen dat er straks een klein hummeltje in komt te liggen.. Vindt je het niet erg als ik er over praat? Kan me voorstellen dat het voor jou moeilijk is..
Nee hr vind het niet erg. Het raakt me wel maar dat is niet erg. Soms lijkt het zolang geleden, maar als ik weer denk aan de tijd waar jij nu in zit lijkt het nog zo kort. Morgen 10 weken. Gek he dat idee? ik kon het me ook niet voorstellen. Maar je went er heel snel aan denk ik! Voor je het weet ligt ze daar echt!
Tien weken is ook nog niet zo lang meissie.. Ben blij dat je het niet erg vindt, als je dat wel vindt, moet je het zeggen hoor! Het is ook moeilijk... Ik ga zo m'n bedje opzoeken.. Niks aan, zo alleen in bed hè?
Ik ga ook naar bedje toe, moet morgen 10 over 9 bij de couselingmevrouw zijn... slaap lekker meissie, wrijf maar keertje over dat buikje van je voor mij! en tot morgen... bah koud en leeg bed
Ik moet morgen naar de Vk.. dus allebei weer vroeg eruit.. Slaap lekker en ik heb er een aaitje overgegeven hoor!
Goedemorgen dames, Is ik er ff vroeg bij! Zijn we allemaal wakker? Moet zo naar therapie, Bo laat je even weten hoe het bij de VK geweest is? Heb je wel beetje kunnen slapen meissie? Ik heb heel slecht geslapen... arme ik, manloos, alleen, eenzaam en dan ook nog slecht slapen
He Rachje, Gisteravond rond half 12 begonnen er krampjes die steeds heviger werden.. Ik dacht: "oh neee, het is begonnen" .. maar later zwakte het toch weer wat af... Waarschijnlijk een valse start gehad? Zelfs vanochtend nog wat pijn.. Ga straks naar de VK, ga het haar wel even vragen.. Jij ook succes bij die counceling mevrouw.. Heb je die gesprekken vaak en helpt het? Hier was het ook niks aan alleen en bed.. koud en dan ook nog zo'n onzeker gevoel..
Ja best eng he? alleen in bed liggen niet zeker weten of het begonnen is, bah niks aan! Ben je al terug van vk? hoe was het? Ja ik heb elke week gesprek met die counselingmevrouw is wel fijn. We hebben het gewoon over heel veel dingen en ze denkt dat ik wel op de goede weg zit met mijn verwerking. dat is wel heel fijn!
Dat is hardstikke mooi! Gaat Jordy ook naar therapie? Kan me voorstellen dat jullie het beiden een plekje moeten geven.. Ik ga zo naar de VK ..ik dacht dat ik vanochtend moest, maar ik moet om 20 over 1.. dus ik loop zo heen. Doen jullie ook aan Sinterklaas?
Nee jordy wilt niet naar therapie... hij wil het er sowieso niet over hebben. Hij geeft wel toe in wat voor bui hij is maar niet de reden waarom. Heb me net een stapel defensiepost gehad, ff lezen zo dalijk. een vragenlijst wat hij vind de geestelijk verzorgers en flexibel personeelsysteem. wat dat nu weer is komen we zo achter
Hoi hoi! Ik ben terug.. al lang natuurlijk! Ik was daarna nog even een het centrum in gegaan.. Heb een badjas gehaald en nog een snoezig pakje voor ons meiske.. Bij de VK was alles goed. Het was dus goed mogelijk dat ik gisteravond een valse start heb gehad en dit dus vanaf nu vaker zou kunnen hebben. Ze heeft me uitleg gegeven wat te doen wanneer ik denk dat er echt iets aan de hand is en wanneer ik moet bellen. Pff.. ik heb het gevoel dat het nu allemaal echt kan beginnen. De realisatie is dan toch eindelijk gekomen. Jordy wil niet in therapie? Het kan heel erg helpen, je kunt dan tegen een vreemde even je hart luchten.. meestal werkt dat beter omdat deze er heel anders tegen aan kijkt. Ik ga nog even snel m'n huis aan de kant maken, morgenvroeg wordt de trap belegd. Krijgen we mooi antrecietkleurig tapijt er op.. Heerlijk! Wij hebben een heel gekke trap. Hij is namelijk lang (16 treden normale trappen zijn 13) en heeft twee draaien en extra brede treden.. Ik ga even adressen bij elkaar zoeken voor de geboortekaartjes..
haha dat zou ik ook maar doen de adressen, ik had niet eerder rust tot ze erop stonden met postzegel en al. Niet dat het bij mij veel nut had, ze moesten allemaal overgeschreven worden en met een rouwzegel maar goed. Hihi leuk nieuws, mijn verkering komt donderdag naar huis! Met een kado'tje en niet alleen zichzelf maar ook nog the one van dolce, joehoe! zal ik ff lekker ruiken! Nog 1 nachtje en ik ben niet alleen sinds gisteravond heb ik mijn papsie te logeren. Vandaag lekker shoppen in Enschede. Nog niks loos Bo?vind het zo spannend! wat zijn de andere meiden stilletjes! waar zijn jullie?