Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Mazzelkont! Waarom komt ie eerder? De mijne komt pas vrijdagnacht of zaterdagochtend thuis, zoals ik heb begrepen.. :(
    Dat is idd een lekker geurtje! Fijn hè, dat taxfree shoppen, of niet? :p

Nou, wij waren een beetje laat met de geboortekaartjes. We hebben de enveloppen nog niet binnen, maar dat komt wel goed.. en anders maar een paar dagen later hoor. Denk dat iedereen het snel genoeg weet als ons tutje er is! :D Ik vind het ook zo spannend! Heb er zoveel zin in.. krijg er gwn kriebels van! :p

Hier is de trappenbelegger bezig.. vindt het altijd maar niks, zo'n vreemde man in m'n huis.. maar ja.. als 't maar mooi wordt! :) M'n zussie komt vanmiddag na school hierheen en blijft ook eten... dus dan ben ik niet meer alleen! (wij schakelen gewoon onze hulptroepen in, toch? :p)

Ik wil ook shoppen! Hoewel ik dat gisteren ook al heb gedaan :) ...

Hmm.. ik ga me maar even weer vervelen.. :p

2. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Dames, hier is het begonnen! Ed is al onderweg naar huis.. Probeer jullie op de hoogte te houden..

3. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Oh Bo wat lees ik nu, is het begonnen, oh spannend meis, krijg er gewoon kippenvel van...

ben zo benieuwd.

4. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Dat zeggen meer mensen Rach dat ze van mij een heel ander iemand voor zich halen...
    Vandaag je mannetje weer lekker thuis, heerlijk...

Spannend van Bo he, ben zo benieuwd!

Oh Diaan lees hier dat het minder ging met je, maar gelukkig gaat het weer wat beter! 12 weekjes ben je nu toch!? Spannend dan ga je je hopenlijk nu nog maar beterder voelen.

Meetie waar ben je?

5. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Bo wat spannend! hou ons op de hoogte als het kan! pffff ben helemaal zenuwachtig

6. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Nog geen nieuws, ben nu wel erg benieuwd zal ze haar meisje al in haar armen hebben!?

7. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    phoe ik weet niet meer wat onder of boven is. Gelukkig komt jordy vanavond thuis die is ook helemaal van de leg.
    Hoop dat we snel wat horen... pfff kom op Bo je kan het meis! puf puf puf, nouja hoop eigenlijk dat je al bij pers pers pers bent!
    Ben ook zo benieuwd naar de naam...

8. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    JAAAAAAAA ze is er! lees net op hyves dat ze bevallen is en bij haar zusje dat ze tante is geworden! phoe wat een zenuwen.... ik moet er van huilen.

Lieve Bo, Ed en Chloe,

Heel veel liefde,geluk en gezondheid gewenst! Geniet van jullie kleine meisje... en we eisen wel snel foto's!

9. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    was ed nog op tijd?

10. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Yesss, van harte gefeliciteerd meis met jullie kleine wondertje!
    Hoop dat het allemaal goed is gegaan en dat je mannetje nog op tijd was!

Geniet maar van jullie kleine meisje en idd we willen wel gauw foto's zien!

knuff

11. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

eindelijk eindelijk ..ze is er ...fantastisch..meis..traantjes lopen ook aan deze kant....

fantastisch !

lieverd van harte gefeliciteerd met de geboorte van je prachtige tuttebel cloe (sorry de putjes op de E werken dus ff niet... :oops: ), geniet er van meis...enne ..kom maar op met die foto' s !

Fantastisch ! (kan het niet vaak genoeg zeggen !)

12. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    leuk he, ik stond vanmorgen op en moest gelijk denken aan Bo of ze dr meisje al in dr armen had, dusss gelijk kijken en jaaa, super!

Diaan nu gaan we jou volgen hoor! ;)

13. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    hai meiden,

leuk he! heb er niet van geslapen... ondanks dat mijn schatje weer thuis was.
    Heb zoveel gehuild in bed. Het liet me niet los. Hoop dat alles goed is gegaan!
    hmm zo had het bij mij ook moeten gaan...

14. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Ach meissie toch, zal idd een dubbel gevoel voor je zijn..
    We hopen dat wij jou ook snel mogen volgen meis en jij ook snel jou 2de wondertje mag krijgen...

wel fijn dat je mannetje er weer is!

Al ongi trouwens?

15. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Ja... geluk en verdriet ligt op zo'n moment echt heel dicht bij elkaar, loopt ook door elkaar heen.
    Maar ben niet minder gelukkig voor bo en ed, hoop trouwens dattie op tijd was!

Nope geen ongi... duurt me allemaal veel te lang maar ja wat doe je er aan? maar wel weer lekker mijn mannetje thuis!

16. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    oh lieverd, snap dat dit zo dubbel is voor je meis, niet dat je het haar niet gund...maar het maakt het verdriet en gemis er niet minder om !

knuffel meis !

17. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    hahahaha, dat duurd nog wel even hoor hahahahah..kan me eigenlijk niet snel genoeg gaan :oops:

18. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Het gaat hard genoeg, voor je het weet lig jij te puffen ... ;)

19. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Lieve schatten!

Ik ben gisteren bevallen van de meest geweldige en prachtige dochter (jaja, dat zegt elke moeder) die er is.. Ze heet Chloé Amélie en woog bij de geboorte 3360 gram en is 48 cm klein..

De bevalling ging erg voorspoedig.. Om 5:00 begonnen de weëen en om 9:00 uur had ik 4 cm ontsluiting.. om 13:00 braken m'n vliezen spontaan en toen ging het in een trein vaart.. Ed en ik gingen naar het ziekenhuis en al snel begonnen de persweëen.. Ed heeft me zo ontzettend goed bij gestaan, zonder hem had ik het niet gekunt.. Hij was geweldig en heeft samen met de twee verloskundigen de bevalling geleidt.. Echt zo'n topper.. Als ik het even niet meer zag zitten, motiveerde hij me er door heen.. Uiteindelijk is ze kerngezond om 17:18 geboren en waren wij dolgelukkig..

Chloé drinkt erg goed aan de borst en sinds vanochtend zijn wij als een heerlijk gezinnetje lekker thuis..

Ik ben nog steeds een beetje beduusd en kan het nog steeds niet helemaal geloven dat ze er echt is..
    Foto's volgen uiteraard snel!

Lieve Rach, kan me voorstellen dat het voor jou twee kanten heeft, maar ik vind het super lief dat ondanks alles je me zo ontzettend steunt en blij voor ons bent.. Je bent een schat! (Jullie allemaal trouwens.. )

20. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    lieve lieve Bo, Ed en Cloe,

nogmaals van harte gefeliciteerd , heerlijk genieten !

we zijn zooooooooo trots op jullie !

Deel Deze Pagina