Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Nou, heb niet echt meer last van de bevalling (heb een hele soepele bevalling gehad.. ) maar nog wel last van 'daar beneden' .. AUW! Als ik teveel doe in huis of te lang sta dan krijg ik echt zo'n beurs gevoel. Ook heb ik wat 'schaafwondjes' .. en elke keer als ik moet plassen dan kan ik wel door de grond zakken. Heel normaal volgens de kraamverzorgster, maar zwààr irritant.. Vooral omdat ik door de BV veel dorst krijg en dus ook vaker moet plassen, hahah..

We gaan vandaag met z'n drietjes even het centrum in.. ! :D Ze moet wel lekker ingepakt worden, maar dat komt goed. Ed heeft vanmiddag vrij genomen en is zo thuis.. Ook volgende week is ie lekker vrij en die maandag daarop ook nog.. :D Heerlijk; kan hij er 's nachts ook eens uit, hahaha..

Ik zal zo even een fotootje plaatsen van m'n buikie.. Hijs namelijk al weer (bijna) helemaal weg..! Echt zo apart!

2. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Oo haha ja sorry, dat komt omdat ik dan weke lange verhalen hebt terug gelezen, dat ik even niet in de gaten heb gehad dat Jordy vorige week al terug was ;) Maar ik hoop dat hij dan aangenomen wordt! Het is natuurlijk veel leuker als hij vaak thuis is!

Ik ga zometeen even boodschappen doen. Ben de afgelopen dagen wat ziekjes geweest, dus dit weekend ook even het huis opruimen enzo voor Alex terug komt :D Morgen ga ik met mn zusje naar een opendag van de uni in Leiden. Zondag heb ik een 50jaar verjaardagsfeestje van een vriendin haar moeder. Maandag moet Dylano weer langs het consultatiebureau, krijgtie weer prikjes! :(

En wat goed zeg Bo dat je buik al haast weg is! Het gaat bij jou ook al zo snel! Ik moest echt wel weer 9 maanden ontzwangeren.. :(
    Wel jammer ja van die haarscheurtjes, maar dat hoort er inderdaad bij, gaat snel genoeg weer over hoor ;)
    Echt knap dat je nu al weer naar de stad gaat! Je hersteld echt goed!

Waar is Eliesja trouwens? Is ze ergens heen ofzo? Deze maand ging haar mannetje toch ook weer op oefening?

3. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Gelukkig lieve Bo, ik weet precies hoe je je voelt. Ik had ook een soepele bevalling, beetje beurs van onder weken daarna en paar schaafwondjes. Maar goed je hebt ook een hele prestatie geleverd! Ben mega trots op jou hr. En op ed natuurlijk haha laten we pappa niet vergeten.
    Neem wel lekker al je rust, ik was te snel op de been en moet nog steeds de prijs betalen... moe moe moe! haha ja dat ontzwangeren heb ik ook hr, soms zou ik zweren dat ik gewoon zwanger ben haha echt irri.
    maar gelukkig heeft mijn ongi best door gezet en ben ik er nu bijna vanaf. dus kunnen we weer proberen een liefdes baby te maken. moet zeggen dat (in mijn geval natuurlijk anders) wij na anderhalve week na de bevalling weer fijn van elkaar konden genieten, was toch wel anders zonder buik hihi! Nou moettie aan de slag voor een dikke buik jaaaa werk houdt niet op, hij moet zijn werk perfectioneren.

Hebben jullie dat ook dat je je hele relatie afvraagt hoe onze kindjes eruit zouden zien en het nu gewoon kan zien wat jij plus hem wordt!
    Vind het zooo bijzonder!

Lief he hoe mannen worden wanneer ze pappa zijn geworden?

4. Meetie

Meetie Fanatiek lid

1,5 Is ook rap :eek: Bij ons was het ook na 2 weken, maar dat was omdat we al een paar maanden droog stonden en hierna ook weer een paar maanden zonder elkaar moesten, dus we wilden het best graag.. maar steeds erna was het wel een beetje pijnlijk en opgezet daar beneden hoor :confused: Bij mn volgende kindje wacht ik wel wat langer :p

Maar wat fijn dat je menstruatie dus nu wel goed is doorgekomen! Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren voor je ons weer het blijde nieuws komt vertellen! ;) haha

En inderdaad leuk om te zien wat het resultaat is van je mannetje en jezelf! Nou ik heb wel de juiste slachtoffer gekozen hoor! :)

5. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hey meiden,

sorry dat ik ff niks liet horen, maar as maandag gaat mijn mannetje weg voor 4 weken.. :cry: Dus we zijn nog ff van elkaar aan het genieten..

En we hebben het ook druk met onze oudste, we hadden een afspraak afgelopen week bij de kinderarts om hem te laten testen op adhd.
    Nou het gesprek ging allemaal goed en we mogen gelijk al de medicijnen proberen. En dat valt niet mee, uitzoeken hoeveel hij moet hebben en wanneer hij het moet hebben! :rolleyes:
    Maar goed hou jullie op de hoogte!

Heb nog niet terug gelezen, maar zag dat Meetie weer terecht is! ;)
    Is jou mannetje al weer terug meis? Zou wel lekker zijn he,wat is jou Hyves naam dan voeg ik je wel ff toe, als je hyves hebt natuurlijk..

En Bo hoe gaat het met jullie, lekker aan het genieten van jullie wondertje? Gaat alles goed verder ook met de voedingen?

En Rach ook alles goed met jou meis?

En Diaan hoe staat het met je buikkie? Ook alles goed?

Nou ik ga weer ff naar mijn mannetje, begin em nu al te missen... :(

Maandag ben ik weer van de partij en dan ga ik ff terug lezen..

fijn weekend meiden..

liefs van mij

6. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Wow! Na 1,5 week of 2 weken weer sex? Pff... Mentaal zeg ik volmondig: JA! (hihi) maar fysiek zou ik gillend gek worden. Als plassen al zo'n pijn doet, wat moet ik dan van binnen wel niet voelen.. Hahaha.. :S Denk dat ik het wel weer even eng vind, maar hoop dat het snel beter gaan.... :p

Meetie willen jullie eigenlijk nog een tweede?

Fijn Eliesja dat je er weer bent! Je mannetje moet 4 weken weg, bah! Dat is nooit leuk.. kan me voorstellen dat je nog even van 'm wil genieten. Tja, ADHD is vervelend, maar de juiste medicijnen kunnen écht helpen mits ze goed worden ingenomen. Ik weet nog dat ik met m'n werk ook een uitzendkracht had, een jonge jongen, met ADHD. Nou, als hij z'n medicijnen niet had ingenomen fietste hij gewoon letterlijk het kantoor binnen. Het was overigens wel een schat van een jongen.. maar ja, dat ongeremde hè? Hoop dat jullie er uit komen!

Hier gaat het goed: voedingen lopen prima en ze is zo heerlijk rustig. Gisteren dus voor het eerst even met z'n drietjes naar buiten geweest. Ed als trotste pappa achter de kinderwagen.. Het was wel even lekker hoor, maarre.. ik was wel bekaf toen ik thuis kwam. En een pijn van onder weer.. AUW! :S Vandaag doe ik lekker rustig aan.. Vanmiddag komt er nog kraamvisite. Was een beetje zat van de beschuit met muisjes, dus hebben we gisteren een aardbeien kwarktaart van de Hema besteld en daarop doen we roze muisjes.. Variatie, haha..

Rach.. ook alles goed bij jullie? Ongi weer weg?

7. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hey Eliesja, Ja ik dacht ik al dat je mannetje een deze dagen weg moest, maar toch blijft het rot :( Hopenlijk gaat de tijd lekker snel voorbij!
    Mijn mannetje is nog steeds in Suriname :cry: Maar hij komt dinsdag weer thuis! Ik kan niet wachten! ! ! Ik mis hem echt zó erg he.. niet normaal! :pale:

Hopen dan dat je meteen de goede medicijnen en dosering krijgt, bespaart een hoop gedoe!
    Hoe doet je meisje het trouwens op der loopfietsje?! :D De mijne komt nog steeds niet vooruit hahaha :)

@Bo,
    Haha ja 2 weken is ook érg snel hoor! Als je nog steeds pijn hebt beneden zou ik gewoon nog lekker wachten! ! !

En we willen zeker nog een tweede kindje! ;) Wanneer? Dat zien we wel.. Als ik het zou plannen, dan wachten we eerst tot we ons eigen leventje wat beter op een rijtje hebben. Financieel is het nu nog best krap enzo.. Daarnaast wil ik graag even wachten tot Dylano iets ouder is, zodat hij kan lopen en praten en ik ook dingen kan uitleggen dat hij iets wel of niet mag/moet doen.. Want twéé van die kleine koters rondkruipend, kan ik denk echt niet aan :oops: Deze buurt is ook niet echt kindvriendelijk, dus als ik in mn eentje hier naar buiten moet en ik kan de oudste nog niet eens duidelijk maken dat hij bij mij moet blijven.. volgens mij ga ik dan echt zo stressen! haha :pale:
    Maar goed, we laten het 'God' bepalen ;) Al zou ik nú zwanger raken dan zou ik er nog net zo blij mee zijn! :D

8. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Oja en mn hyvesnaam is ook gewoon Meetie ;) Lekker makkelijk haha

9. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    goedemorgen dames,

fijn weekend gehad? Hier wel, best wel druk.
    Vrijdagavond lekker eten met de meiden (2ex-collega's, 2 wel collega's en ik) zaterdag personeelsfeest gehad. Was errug geslaagd, ik had het samen met mijn collega'tje geregeld.
    Een horroravond, ENG zal ik je vertellen phoe. Maar ontzettend leuk!
    Gister ff met onze vrienden naar tuincentrum geweest, heeeeeeeeeel groot altijd wel leuk in kerstsfeer.
    En mijn vriedin is kapster (alleen deze week nog want dan heeft ze zwangerschapsverlof ;)).
    Dus ze heeft gisteravond nog ff mijn haar eraf geknipt KORT! helemaal KORT! Vind het zelf helemaal leuk. Maar denk dat heel veel mensen moeten wennen.
    Het is gewoon zo dat toen de boblijn in kwam had ik dat al, en nu heeft half nederland een bobje.
    Vond ik het alweer saai, dus hop de schaar erin!

@bo wat fijn dat het zo goed gaat met jullie! Vind het heel fijn om te horen! haha is ook altijd hetzelfde met die mannen, jij bloed, zweet en tranen om haar op de wereld te zetten en manlief loopt met haar te pronken ;) grapje hr hihi

@meetie je mannetje er al bijna weer? oooeeh fijn he?

@ Eliesja, zijn jullie trouwens al bezig met een derde wondertje? Dat hadden jullie tch pas geleden besloten?

@ Diaan je wordt echt al wel dik hihihi! Mooi hr! Voel je je al wat beterder?

10. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hey meiden,

nou hij is dr vandoor hoor... :cry: Mis m gewoon nu al erg zeg, maar goed, vandaag dag 1! We gaan beginnen met aftellen.. ;)

Oh lekker meetie dat jou mannetje morgen alweer naar huis komt, heerlijk voor je..
    Ja dat loopfietsje, eh wat zal ik dr van zeggen, ze kan dr gewoon helemaal niks van haha, in het begin kon ze er wel alleen op, maar niet af dus viel ze er letterlijk af en nu heeft ze m weer ondekt, maar nu mag ik steeds gaan duwen, want ze bakt dr natuurlijk nog helemaal niks van, ze snapt t gewoon nog niet... haha ;) Maar wel leuk om te zien!

Bo, fijn zeg dat het zo goed gaat! Is idd wel ff lekker een frisse neus halen! Die pijn onderin heb ik na drie weken nog gehad, vooral als ik dan boodschappen ging doen en te lang moest staan en lopen dan leek het net of mijn baarmoeder er uit kwam! Echt rot!

Rachje jij hebt een leuk weekend achter de rug, oh dat lijkt me nou ook echt eens leuk om te doen, zo'n horroravond! Waar zit zoiets eigelijk en als ik dat wil googlen wat moet ik dan intikken? Leuk zeg..
    Klinkt leuk je haar, ben benieuwd, al foto's? ;)

We zouden voor een derde gaan als we naar Curaqao zouden gaan, maar dat gaat volgend jaar niet door, mischien in 2009 pas en dan wilden we graag voor een derde gaan...

Zou het aan de ene kant best willen nu, maar ik ben zo bang dat ik het niet aan kan.. :rolleyes:

We zijn dus zaterdag begonnen met de medicijnen voor mijn oudste en ja hij was echt rustig.. :confused: wist echt ff niet wat me overkwam..
    We hebben m steeds een halve gegeven (totaal maar 2x op een dag) en het werkte echt lang, wel meer dan 4 uur! Maar gistermiddag toen we die halve weer hadden gegeven had ik het idee dat het niet meer werkte.. :(
    Ben vandaag op 3 kwart overgestapt, dus ben benieuwd..
    Vind het best moeilijk en zwaar nu mijn mannetje er niet is..
    Wat ook gewoon heel belangrijk is is structuur, dus hij moet altijd weten wat er die dag hem te wachten staat, dus ga maar een schema maken, zodat hij erop kan kijken wat hij allemaal gaat doen. Weet alleen nog niet hoe ik dit ga aanpakken...

Mijn jongste is op dit moment ook echt druk.... en vannacht was ze om half 2 klaar wakker, de boef, zat ik vannacht met dr beneden.. dus ben best moe...
    heb nog geen tijd gehad om terug te lezen... :oops:

groetjus

11. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Jaaa morgen! :whistle:
    Echt he, ik baal echt vreselijk! Ben net gisteravond ongesteld geworden.. en morgen komt mn mannetje thuis :( Hoezo timing.. hehe..

Moet zo wel nog een hoop doen! Wil wel datie fijn thuis komt en niet meteen mee hoeft boodschappen doen enzo! Dus strakjes even het huis weer opruimen enzo.. (is echt een rommeltje ineens :confused: )
    Strakjes krijgt Dylano ook weer prikjes! :( Altijd weer slikken haha..

Wat fijn rach, dat je zo een geslaagd weekend heb gehad :D Het klinkt allemaal inderdaad erg leuk!

Ben wel benieuwd naar je haar hoor Bo! Foto?

Eliesja, inderdaad vervelend dat je mannetje nu weg is, maar het gaat jou heus wel lukken ;)
    Wat moet je nu eigenlijk dan doen, nu die halve pilletjes niet lijken te werken, of in ieder geval niet genoeg?

12. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Nou wat een timing zeg Meetie.. :( ;)

Dan moeten we de dosis verhogen!
    Was aan de ene kant erg blij dat hij maar een halve hoefde te hebben en dat het ook nog ruim 4 uur werkte...
    Dacht echt dat de arts zei dat als het werkte dat dat de dosis voor hem is, dus ben nu erg onzeker... :(

Wacht deze dag ff af, wat school zegt en anders bel ik gewoon de arts weer op...

13. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Ja echt he :x haha

Maar ok ja.. even afwachten inderdaad.. ben benieuwd. Is hij anders echt onhandelbaar?

Ho ho, we hebben de prikjes ook weer gehad! Hij hield zich echt groot, alleen een beetje gejammer en dat was het.. ben echt trots op hem!

14. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Ach grote knul weer, je bent er gelukkig weer vanaf...
    Is het die prik waar ze pas na 5 dagen last van kunnen krijgen?

Eh onhandelbaar...nou dat valt denk ik ook wel weer mee, denk ik....mijn oudste heeft een aantal heftige kenmerken van adhd, concentratieproblemen, niet stil kunnen zitten en deze 2 zijn echt erg bij hem en daar komen bij dat hij altijd geluiden maakt, slecht luisterd, hij dingen vergeet, waardoor ik alles 4 keer moet zeggen, snel is afgeleid, veel aandacht vraagt, geen vriendjes kan maken, pest, driftig kan zijn als iets niet lukt.....
    Pff is best veel dus, heb er volgens mij gewoon te lang mee door gelopen, begrijp nu wel wrom ik soms helemaal op ben en zooooo moe....
    en ik het daarom zwaar vind om nog een derde te hebben rondlopen.. :oops:

Vandaag ging het trouwens heel goed op school, hij heeft zijn taakjes lekker rustig afgemaakt en de tijd ervoor genomen, nou dat klinkt natuurlijk heel goed...

;)

15. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hey meis, ja dat klinkt inderdaad heel wat beter dan hoe je hem beschrijft dat hij normaliter is! Je gaat het dus nog even aankijken?
    Ik kan begrijpen dat het normaal zwaar is. Ik kan me nu al niet voorstellen om er een tweede bij te hebben, laat staan in jouw situatie een derde..

Ja het was bkr prik ofzo? bof mazelen en rode hond.. rond 6 dagen na de prikjes zal hij waarschijnlijk ziekjes worden ja :( Dan krijgt hij een lichte vorm van mazelen zei die mevrouw.. Ik vind het best vervelend dat ik dat nu al weet.. vind het altijd zo zielig als de kleine ziekjes is! Maar goed, het is voor iets goeds!
    Vandaag is hij ook al niet helemaal lekker.. hij heeft vanmiddag ook gespuugd.. Zat hij me echt heel zielig aan te kijken terwijl hij met 1 vingertje erin roerde
    Haha ook wel schattig eigenlijk

Maarre! Ik gaat snel naar bed! Over 5,5 uur moet ik weer op! Alex halen! :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

16. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Ach nu al ziekjes, sneu he...

En zeker wel heerlijk dat je mannetje er weer is?
    Lekkur hoor, ikke wil ook.. :( maar duurt nog ff helaas...
    Waarschijnlijk morgen ff bellen. Hoe vaak belde jij trouwens met je mannetje, zal ook niet goedkoop zijn naar suriname!?

ALyssa net weer helemaal huilen en gillen, pff, denk een nachtmerrie-tje. Helemaal overstuur. En dan zit je ook nog eens te bellen, dus kwam niet echt uit, maar goed, ze ligt weer en is gelukkig weer stil.. ;)

trusten..

17. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Ach.. heeft Dylano ook wel eens.. wordt hij ineens huilend wakker.. best zielig, vooral omdat ze niet kunnen vertellen wat er is! Maar fijn dat ze daarna weer gewoon verder sliep!

Ja goedkoop is wat anders :p Maar ja, als je elkaar al zo lang niet heb gezien, maken die telefoonkosten ons niet zo veel uit.. vond het alleen al fijn om hem weer even te horen! Zo vaak kon hij niet bellen.. hij zat meerendeel van de tijd in de jungle. Hij heeft in totaal 3x gebeld deze oefening. Maar we smsen daarentegen ook wel behoorlijk veel, wanneer hij op de kazerne was dan natuurlijk ;).

Het is al weer woensdag he ;) helft van de week. Alleen donderdag nog en vrijdag is het al weer weekend! Heb je er al vast 1 week op zitten! :D

Uf ben trouwens zo blij dat Alex weer terug is! :whistle:
    We hebben elkaar zo gemist! Derest van deze week is hij gelukkig vrij, kunnen we nog lekker van elkaar genieten voor hij weer hele weken op de kazerne moet doorbrengen!

18. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Oh geloof ik best dat het heerlijk is dat tie er weer is en ook lekker dat hij nog ff vrij is. Als mijn mannetje terug komt heeft hij ook lekker vrij en wel 3 weken.. :D

Alyssa heeft de deur ondekt naar boven, ze krijgt de deur nu zelf open.. :confused: Dat is natuurlijk niet echt leuk... :(

19. Meetie

Meetie Fanatiek lid

3 weken! Jeetje, das wel erg lekker zeg :D

En dat is inderdaad wat minder.. Moet je natuurlijk constant op haar letten, dat ze niet de trap op gaat. Hebben jullie een hekje of dergelijke?

20. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Ja luxe he, maar ikke moet wel gewoon werken, maar 2 daagjes dus dat scheelt wel, toch een fijn idee dat hij dan wel gewoon thuis is!

Nee kan geen traphekje plaatsen, maar wel (denk ik) de deurknop omhoog zetten, maar dan moet ik toch echt wachten tot mijn man thuis komt en in die tussentijd goed opletten dan maar, want ze spurt m zo naar boven de boef... :rolleyes:

Whaa heb vandaag de crea-bea uitgehangen, heb een suprise gemaakt voor de oudste voor school, heb een hondje in elkaar geknutseld en ben dr best wel tevreden over al zeg ik et zelf.. :)
    Vind het echt leuk om te doen. Helemaal mijn ding, nu alleen nog een gedichtje erbij, daar ben ik minder goed in..
    Ken er iemand een site waar allemaal sint gedichten op staan?
    Ga ook es ff googlen.

Hoe is het met de andere dames?
    Joehoe, Bo, rach en diaantje!

Deel Deze Pagina