Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Zo, lijkt me zeker eng als je kindje ineens de trap op klimt! Inderdaad maar goed opletten dan! Ik heb een keer mn jongste zusje naar beneden zien rollen.. dat nooit meer! 8-[

En wat grappig dat je een suprise hebt gemaakt :p Ik weet geen sinterklaasgedichtensite.. Veel succes er in ieder geval nog mee!

Doen jullie zelf verder aan Sinterklaas? Ik vind Dylano er nog wel net te jong voor.. hij zal het wel niet snappen. Ik wijs wel naar zwarte pieten enzo, maar goed.. Dan kijkt hij ook alleen maar gek uit zn ogen haha. Hij zal wel denken "ja.. een paar zwarte meneren..dus?" :) Misschien dat ik hem wel voor de leuk een kleinigheidje geeft, maar verder niets hoor.

2. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    mogguh meiden..kwam weer even voorbij racen hahaha, ben ook zo'n drukke muts..
    Zo eerst naar de winkel snel ff wat boodschapjes doen, daarna even een bakkie doen bij de buuf (die is ook zwanger dus hebben weer heel wat af tebeppen), dan vanmiddag vergadering....dan snel weer koken want de kids moeten vanavond trainen....en dan.....eerst mijn nagels doen...(ben nagelstylist...maar mijn eigen nagels zien er nu even niet uit).kan niet he....

druk zat dus...

maar verder gaat alles weer een beetje op rolletjes....geniet nu echt van elk moment..tussen de drukte door hihihi

kom vanavond nog wel ff buurten...

fijne dag meiden !

3. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hey Diaan, wat fijn dat het allemaal lekker gaat! :D
    Ook al weer bijna 15 weken zwanger he! Hoe is het met je buikie? Ken je je kindje al voelen?

4. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hoooi!

Hier nog een drukke vogel. Pff... de dagen zijn letterlijk voorbij gevlógen! Hier gaat alles z'n gangetje... en we beginnen lekker aan elkaar te wennen.
    Ed is deze week en a.s. maandag en dinsdag ook nog vrij... Heerlijk! We zijn veel in de weer met Chloé en regelmatig even een wandelingetje maken.. Gisteravond wilde ze alleen niet slapen.. en maar huilen en huilen.. Ik wist gewoon niet meer wat ik moest doen. Waarschijnlijk krampjes.. want ze maakte continu van die stuiptrekkinkjes.. Dus we hebben haar bij ons in bed gelegd en heb ik over de buikje heen gewreven totdat ze in slaap viel... en toen snel overgelegd in haar ledikantje, haha..

Ed is vandaag wel aan het werk.. hij staat in Den Haag...

Jullie hebben flink wat afgekletst zag ik al, hahah.. ik ga zo even terug lezen!

Diaan alles goed met de zwangerschap? Niet te veel hooi op je vork nemen hè?

En Rachje? Hoe is het meissie?

5. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    phoe heel hoop gekletst! haha!

@eliesja, gelukkig gaat het nu beter met de pillen. haha creabea hr die suprice!

@meetie wat lekker dat je mannetje weer thuis is! Wat fijn altijd he! wij wilde dit jaar wel sinterklaas doen bij ons thuis. Maar aangezien er geen reden meer voor is laten we het achterwege.

@Bo zielig is dat he? je weet dan gewoon niet meer wat je moet. Maar je bent een geweldige mamma hoe je het hebt opgelost!
    Ja geen verrassing jordy staat bij ed. leuke hr ;)
    Baal nu al dat ze eind volgende week weg gaan. blegh!

@ diaantje gelukkig kan je tussen de bedrijven door genieten. moet je ook gewoon doen!

Ik ben wat ziekjes geweest afgelopen dagen en voor het eerst weer gesport. Vandaag weer. Wil echt weer beetje conditie en strakker in mijn vel zitten. Gister een 'weetjenog' avondje gehad met zijn tweetjes. En we zijn verder in onze woonkamer-metamorfose! 's avonds heeeeel romantisch. Ik ben ook nog steeds helemaal blij met mijn haar!
    Moet nu snel weg op de koffie en daarna sporten.
    tot strakkies meissies!

6. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    GRRRRRR wat is het UWV een k*t instantie! Ze hebben mijn zwangerschapsuitkering nog STEEDS niet uitbetaald. Bel ik op en vraag ik, voor de derde keer, hoe het er mee staat.. zeggen ze: oh het is nog niet overgemaakt. Ik geef meteen opdracht aan de afdeling betaling om het binnen 5 dagen over te maken. Ik zo: ja, maar het is einde van de maand en wij moeten dingen betalen, ik kan daar niet 5 dagen op wachten. Zegt ze: daar kan ik helaas niets aan doen mevrouw.
    Oehhh.. wat een rot instantie! Ik zit er bovenop en elke keer als ik bel dan is er wel weer iets niet verwerkt. Echt lelijk!

*zoooo frustratie er een beetje uit.. :p*

Ik wil ook weer sporten! M'n buikkie is helemaal weer plat.. maar voel me wat 'breder'... en er moeten nog 6 kilootjes af. Maar ik wil ook niet gaan dieeten, omdat ik natuurlijk ook BV geef.. maar snoepen, dat kan ik wel laten (hoe moeilijk het ook is, haha.. ) Ja.. volgende week gaan onze mannen weer.. BAH!

Even een vraagje dames: hoe hebben jullie het opgelost met de anticonceptie na de zwangerschap? De pil mag ik niet, volgens de VK en kraamverzorgster.. wat heb ik dan nog meer voor opties?

7. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hey meiden,

Meetie wij vieren dit jaar niet echt sinterklaas, normaal gaan we naar familie, maar ik moet die dag ook werken en ben dan laat en Alyssa moet ook weer op tijd naar bed, dus dat weggaan heeft gewoon geen zin. We doen wel wat cadeautjes, maar niet echt vieren, vind Alyssa er ook nog te jong voor en mijn oudste hebben we pas veteld dat de beste man NIET bestaat! ;)

Diaan is druk druk druk hihi, idd wel genieten hoor, maar dat komt vast helemaal oke, verders goed met et buikkie?

Bo, ach gossie de arme meid, ja die krampjes die zijn echt niet leuk, stiekum een uitje gegeten? ;) Grappie.. ;) Maar je hebt het echt goed gedaan hoor, door lekker over haar buikje te wrijven..

Rach, lekker aan de sport dus, lekker kan dat zijn he.
    Ik baal er van dat ik nu 4 weken niet kan sporten, eindelijk had ik mezelf ertoe gezet om echt 2x in de week te gaan en nu kan ik weer nie.. :(

Dus jullie mannetjes zitten nu bij elkaar, grappig en toevallig? Of toch niet?

Vandaag weinig gedaan, ben ff langs m'n mamsie geweest en verders niks, Alyssa had daardoor bijna niks geslapen, alleen effies in de auto, nou dat is dan wel te merken hoor, wat een sjaggie is et dan..poeh poeh.

laterss

8. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    En Bo, ik kan niet tegen de pil en heb toen de mirena geprobeert na de bevalling, wat uiteindelijk toch ook niks was en nu heb ik de koperspiraal, maar das denk ik ook niks, die gaat dr binnenkort denk ik ook maar uit en dan...
    ja dan blijft er voor mij niks meer over, Ja GEEN sex... :(

9. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Nou Bo de mannen hebben weer ff bij gekletst. men wat zijn die laat! niks aan he?
    Tja condoom miss? het is een optie natuurlijk.

Hier een dikke domper. Ben vandaag voor de tweede keer deze week gaan sporten. Ben mega trots op mezelf. Ben ff op de weegschaal gaan staan. wat denk je? 62.2 kilo! Woog 64 toen ik hoogzwanger was.
    Nou ben ik meer aan het sporten om strakker te worden ipv kilo's te verliezen. Maar schrok er van!
    Wil ook weer beetje in shape komen omdat ik graag weer zwanger wil raken.
    hmmm wat lijkt me dat heerlijk... weer een nieuw lichtpuntje te hebben in ons leven.

@eliesja wat sport je dan als je gaat sporten? hoe gaat het trouwens met je reiki? dat doe je toch?

10. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Zo Rach dat gaat goed dan, maar wil je geen kilo's kwijt raken dan?
    Hoe vaak wil jij gaan sporten?
    En het zou idd heel erg fijn zijn weer een lichtpuntje in jullie leven en dat gaat ook vast en zeker gebeuren meis...

Als ik ga sporten dan doe ik aan rpm en spinning, ik ga meer voor de conditie, omdat ik me soms echt 80 voel, wat conditie betreft.
    Het mag bij mij ook best strakker, maar ach ik kan niet meer op tegen de zwaartekracht.. ;) haha
    Wat doe jij voor sport?

En het Reiki gaat ook hartstikke lekker, iedere dag nu ff reiki bij mezelf, ja ik ben er echt wel rustiger van geworden en ik weet nu dat dit mijn ding is en waar ik zeker mee verder ga.

11. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    tuurlijk wil ik wel dunner worden. maar meer in cm dan in kilo's. kilo's zegt me nooit zoveel. Wil weer in vorm raken. zou leuk zijn als daar wat kilo'tjes zoek zouden raken haha maar is niet echt mijn doel. Wil mijn spieren beetje wakker maken. Ik heb vandaag op de powerplate gedaan. geroeid en gelopen. vorige keer heb ik gefiest en gelopen. Merk dat ik gewoon nog best krakkemikkig ben haha.

Hmm klinkt goed. Lijkt mij ook wel wat reiki. Hoe ben je daarop gekomen om dat te gaan doen?

12. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Ja dat sporten heeft ook wel ff tijd nodig eer dat dat zijn werk laat zien..
    helaas, zag je het maar na een week, dat zou wel lekker zijn dan zou de motivatie er voor mij echt veel meer zijn.. :) ;)
    Maar als er wat kilo's af vliegen dan zal je dat vast ook in cm gaan voelen. Vind het echt goed van je hoor dat je nu al gaat sporten, bij mij heeft het echt een tijd geduurt...ben best lui namelijk.. :oops:

Ik heb het via mijn werk, omdat ik me niet zo lekker in mijn vel voelde, toen had een collega het over Reiki, dat ze dat wilde gaan doen en mischien dat het wat voor mij zou zijn. Gewoon puur voor mezelf om me te leren ontspannen en zij had een adresje van iemand gekregen. Eigelijk gaat zoiets een beetje via via.
    Het is ook iets wat de rest van je leven bij je blijft, je kan het op ieder moment toepassen als je je eens minder voelt en je kan ook anderen reiki geven.
    Ik ben er echt heel tevreden over...

13. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    goedemorgen dames,

hoe staat het hier dames?

@ eliesja, ik vind het heel interesant reiki. Zit er over na te denken.
    Ja zag je idd maar meteen resultaat na het sporten. Nou mijn blubberbuik lijkt wat te krimpen. Dus dat is al een vooruitgang ;)

Heb op mijn hyves mijn korte koppie gezet meiden!

14. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Goedemorgen..

Ja Rach heb het net gezien, nou echt super leuk hoor, echt gaaf, staat je echt goed.

Merk zelf wel dat ik het sporten nu mis hoor, ff die inspanning en het zweten, voel me gewoon weer erug lui worden.. hihi

Bijna weer weekend, ble heb er deze keer weinig zin in...

Jullie nog leuke plannen meiden?

15. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    dat kan ik me voorstellen eliesja. haha ja dankje voor je bericht. Vond mezelf beetje saai, kon wel een frisse wind gebruiken.

hm vinden jullie het niet moeilijk om alleen jullie gezinnetje te runnen als manlief van huis is?

Gek he als Jaylie* nu bij ons was geweest, was jordy gister naar afganistan vertrokken...

16. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Zo rach, je hebt echt lef hoor! Ik denk niet dat ik ooit mijn haar zo kort zou durfen laten knippen! :confused: Haha Maar een leuk kapsel!

En wat leuk dat je weer bent gaan sporten, is altijd wel weer lekker! En 64 kg, hoogzwanger.. Hoe lang ben jij? :eek:

@Bo, Ja is de condoom dan geen optie? Wijzelf doen meestal voor het zingen de kerk uit.. Ik geef ook nog bv en Alex houdt niet van de condoom.. dus.. Daarnaast hou ik zelf niet van de pil (heb wat tegen medicijnen enzo)
    En je moet nog niet gaan dieeten hoor! Je hebt toch zowiezo 9 weken de tijd waarin die meeste kilo's er vanzelf af gaan? Daarnaast geef je bv, dus dieeten lijkt me nu niet de meest geschikte optie.. Dat snoep achterwege laten ken natuurlijk geen kwaad :p Maar ik zou niet minder gaan eten.. straks kom jij te kort! Je bent nog niet zo lang geleden bevallen hoor :D
    En wat kut van de UWV! Zulke lui praten altijd zo makkelijk over geld.. alsof mensen het altijd wel eventjes kunnen missen :( Ik hoop dat je het snel gestort krijgt meid! Want geldgebrek kan echt frustreren! Vooral als het op deze manier gaat!

@Eliesja, wat doe je dan precies als je reiki op jezelf toepas? :eek:

17. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    haha ik heb geen moeite met mijn haar eraf knippen. nooit gehad haha. maar snap wel dat het heel eng lijkt ;)

haha ik ben een mini 1.63 hihi klein he?

Maar meetie je kan dan nog wel zwanger raken, met voor het zingen. kans wordt wel kleiner maar het kan wel.

Ben je al een beetje opgeknapt daar beneden Bo?
    Begint het intiem samenzijn toch wel weer te kriebelen?
    Idd klote van de uwv, ik krijg het gelukkig allemaal van mijn baas en die krijgen het van het uwv. hoop dat ze het snel overmaken!

ja eliesja wat doe je dan?

18. Meetie

Meetie Fanatiek lid

He bah, inderdaad raar dat Jordy nu thuis blijft, wat eigenlijk heel fijn is, maar door iets rots..

En ik vind het wel vervelend hoor, om thuis alles alleen te moeten doen. Echt 'moeilijk' valt wel mee.. ik weet niet beter, maar leuk is wat anders! Ik denk wel dat het makkelijker zou zijn als hij wat vaker thuis was! Want dan kan je bepaalde dingen samen doen of verdelen en je kan elkaar ook helpen en steunen etc..

Ja het weekend is lastig he.. Heb je zelf nog geen plannen gemaakt?
    Zondag wordt Dylano gedoopt! :D Ik heb er al helemaal zin in! Ik heb een 5-delig ivoren kostuumpje voor hem gekocht! Staat hem echt zóóó leuk! Elke keer als ik er aan denk word ik weer verliefd haha

19. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Ja ik weet dat het niet 100% betrouwbaar is ;) Je hebt natuurlijk een kleine kans dat er zaadcellen in het voorvocht zit..
    Maar ik ben niet van het zwangerschap plannen, en de kans om zo zwanger te raken blijft klein, maar stel het gebeurt, dan heeft het echt zo moeten zijn. Ik vind het zo juist leuk ;) 'God' het laten bepalen en me laten verassen met zoiets moois! ;)

1.63 is niet reusachtig nee ;) Hoeveel woog je voor je zwangerschap?

20. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    dat vind ik een mooie gedachte! daar ben ik het met je eens, al zou ik zelf nu wel graag even voor 'god' spelen hahahaha grapje ;)

het is ook eigenlijk een groot wonder. sta er elke keer weer versteld van. kan me er helemaal op verheugen op het hele zwanger zijn.

wat schattig dat pakje voor Dylano, tot wat wordtie gedoopt?

ik woog voor mijn zwangerschap 53 kilo. tijden 64 en nu na 3 maanden 62.5.

Deel Deze Pagina