Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Het is best zwaar zonder man in huis, maar 1 ding is wel weer lekker, ik hoef nu niet zijn rommel op te ruimen. ;) Altijd en eeuwig die stinksokken in de woonkamer :(
    Maar daarentegen mis ik m wel erg hoor, vooral met de zorg voor de kids, is wel eens lekker als mijn man de kids op bed legt, incl. badderen of het eten maken en... ja mis m echt wel hoor.. :(

Het kapsel is idd wel gedurfd, maar het staat je echt goed!

Nou met reiki krijg je eerst een inwijding van een reiki-master, diegene zet je chakra's open..
    je hebt over je hele lichaam bepaalde punten waar je je handen op moet leggen, die heten chakra's, zo heb je de kruinchakra en de zonnevlecht, etc. Maar dat leer je allemaal bij die reiki 1 (is een cursus), je krijgt dan ook een boekje mee waar alles in staat.
    Dan ga je thuis 3 weken lang thuis jezelf reiki geven. En dan leg je dus je handen op die chakra's, beginnent met je hoofd, dan nek hals en borst en dan je buik, je liezen. Het is eingelijk gewoon je handen op die plekken leggen voor minimaal 3 minuten met op de achtergrond een heerlijk relaxed muziekje en dat duurt ongeveer 20 minuutjes. maar dit leer je dus bij die cursus en die zeggen je wat je moet doen.
    Het heet in ieder geval Reiki 1.
    Beetje duidelijk?

Als je googeld met het woord reiki dan krijg je er genoeg info over.

ga ff proberen mijn meiske op bed te leggen..

2. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    moet je altijd ingewijd worden? ga eens kijken naar een cursus hier in de buurt. lijkt me heel interesant!
    Mijn tante doet het op een hoger level. zij is meer medium, zij krijgt dingen door via haar gids en daar mee kan ze haar handen op plekken leggen om het genezingsproces te ondersteunen.
    en je vind het fijn eliesja?

snap dat je hem mist. met die praktische dingen ook. Daarom heb ik het ook helemaal gehad met dit werk. blegh haha. hij zelf trouwens ook.
    bijna een week voorbij voor jullie toch?

3. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Haha ik begrijp je hoor, het is ook veel te mooi en leuk om het van 'God' af te laten hangen!
    Zijn jullie nu druk aan het werk voor jullie tweede kindje? :eek:

Dylano wordt Rooms Katholiek gedoopt. Wilde het eigenlijk zo snel mogelijk na zn geboorte doen, maar ja.. Alex zat toen in Afghanistan, daarna gingen we verhuizen enzo.. Ach het blijft leuk :D

En Elies, ik begrijp het :eek: Toch klinkt het erg knap dat je dat kan!
    En haha ja, dat is wel weer een voordeel aan dat je mannetje even weg is :p Maar het stomme is, dat ik dan zelfs die vieze sokken enzo van hem ga missen als hij weg is :) Ach, 1 week haast voorbij, nog 'maar' 3 te gaan ;)

4. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    haha ja maar wij maken alleen liefdesbaby's. Wij houden ons niet aan klusdata's etc. Wij doen het gewoon wanneer we zelf willen, vinden wel zo leuk haha. Wij zijn nog wel heel klef hr moet ik zeggen.
    Is alleen maar erger geworden sinds Jaylie* geboren is.

Wordt niet meer zo vaak gedaan dopen, vind ik. Hebben jullie hem ook een doopnaam gegeven of peter/meter?

ik heb een vent die graag op mag ruimen, dus mis ik al als hij een dag weg is ;) grapje haha

5. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Haha grapje? Ik heb er niets op tegen hoor, als mn vent van opruimen zou houden! :)

Klusdata's hahaha :) grappig verwoord! En je hebt groot gelijk hoor ;) Lijkt me ook best moeilijk om gepland de liefde te bedrijven.. Ik kan dat echt niet op commando :oops: Al begrijp ik wel dat anderen het leuk kunnen vinden..

Dylano Fanuël is zijn volledige naam ;) Fanuël is de engel van de hoop! En mn 'schoonouders' (haha klinkt grappig) zijn zn peter en meter.

Zijn jullie gelovig?

6. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Ja idd zelfs dat ga ik nu missen.. :cry: ;)

Toen ik mijn man leerde kennen was ik ook niet aan de pil, gebruikte niks en wij hadden toen ook voor meer dan een half jaar de "voor het zingen de kerk uit" methode gedaan en dat ging heel goed en toen we voor een kindje gingen was het wel gelijk raak. Maar echt 100% veilig is dit natuurlijk niet.
    Moet binnenkort weer ongi worden en ben wel benieuwd hoe het dit keer verloopt, als ik weer lig te creperen dan gaat tie dr uit! En dan wordt het ook weer de kerk methode!

Wel foto's maken he van het pakje va dylano, ben wel erg benieuwd!

Zo Rachje, jij bent dus zo'n klein meissie hihi
    Volgens mij moet je wel eerst een inwijding krijgen om je chakra's open te zetten. Ik zou zeker het eens aan je tante vragen en weet niet of zij ook master is in reiki, want dan kan zij het je leren.

7. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Jaaaa, maandag al weer 1 week voorbij...

8. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    haha ja snap ook wel de reden waarom mensen voor die data's kiezen. Maar ik ben de vorige keer ook de eerste keer zwanger geraakt zonder op al die dingen te letten dus daar beginnen we voorlopig maar niet aan.
    Ik vind het een hele mooie naam! zijn jullie niet getrouwd meetie?
    Ben wel gedoopt, rooms katholiek maar doe er vrij weinig mee ben eerder spiritueel dan religieus haha.

Hij is helpt mij heel erg in de huishouding, hij kookt vaak voor me, eigenlijk ben ik gewoon verwend :oops: Hij noemt me altijd schatje, zegt vaak dattie van me houdt. Hij wast, hij poetst altijd de wc plus badkamer. Hij strijkt alleen niet hahaha.
    is dat heel erg hahaha?

9. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    nou Rachje je hebt gewoon een toppertje en die moet je natuurlijk nooooooit meer laten gaan.

Mijn man zegt die dingen ook nog altijd, iedere dag... echt lief, eten koken doet hij ook en van alles met de kids, maar de rest dat doet hij niet, tenzij ik het vraag, maar idd alleen strijken doet hij dus echt niet!

10. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    gaat ff mijn oudste van school halen, ff broodje eten daar ergens en dan ff langs mijn werk en dan weer naar huis! Het is echt bagger weer zie ik, van dat vieze motjes regen...ble..

latersss

11. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hee meiden!

Waaaah.. ik kijk even een middag en ochtend niet en ik mis de helft! :p

Wat goed Rach dat je gaat sporten! Ik kan ook niet wachten totdat ik weer kan. Ik ben nu 2 weken na de bevalling 12 kg afgevallen. Woog op mijn max. 76 kg en ben van mezelf 58 kg.. en 173 cm. Maar vindt het erg snel gaan.. Weeg inmiddels 64 kg.. Dus er moet nog wel wat af.. maar mijn buik is weer super plat! :)
    Ik ga zo je haartjes even checken! Ik wil weer extentions..

Ohh Elies, vervelend hè, geen mannetje in huis.. Ik mis ook altijd alles dan.. de gekste dingetjes.

Wij gaan vanmiddag eventjes cadeautjes kopen voor Sinterklaas... we vieren het a.s. zondag omdat Ed dus op oefening moet a.s vrijdag.

12. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Oja! Ik moet nog even iemand regelen voor de foto's, want we kunnen dat natuurlijk niet zelf doen! :confused: Jeetje, helemaal ontschoten! Maar zowiezo maak ik een foto van hem in pak hoor! :D Ik zal hem dan op mn hyves zetten. Woei, ik kan niet wachten tot ik hem in pak mag hijsen! haha
    Vorig jaar met kerst had hij ook een pakje aan.. maar omdat we de flitser moesten gebruiken kijkt hij op alle foto's best eng :( Echt balen! Maar ja.. was ook we leen beetje te verwachten natuurlijk..

Rach jij hebt echt geluk met jouw mannetje hoor :D Zeker nooit laten gaan! De mijne doet zo goed als.. niets.. thuis :( (hij is er dan ook meestal niet..) Maar hij kan wel strijken! :) hahaha En hij zegt ook nog wel elke dag dat hij van mn houdt enzo! Dat maakt het dan wel weer goed haha ;)

Wij zijn niet getrouwd nee. En ja.. spiritueel of religieus.. waar ligt de grens? Ik heb dan ook wel mn eigen kijk op alles hoor :p

En ja.. het is echt baggerweer! Geniet maar van je broodje! Moge hij overheerlijk zijn ;)

Die laatste kilo's zullen er vast wel afgaan Bo ;) Je herstelt echt snel! Had je nou een foto van je buik?
    Veel plezier met het shoppen! Voor hoe lang moet je mannetje weg?

Nou.. ik heb weer genoeg gepraat :) Ik ga even douchen enzo! Even mezelf nuttig maken! Tot snel dames!

13. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Zo Bo, jij gaat echt hard met afvallen en nu al weer een platte buik, tegen de tijd dat jij mag gaan afvallen dan is dat niet eens meer nodig, gaat vanzelf! Mooi gewichtje voor je lengte, ben ook zoiets, 1.74, maar ik weeg 68 :oops: , als het niet meer is, want mijn weegschaal is een beetje in de war, ging dr laatst op staan en toen woog ik 155 kilo.. :confused: das natuurlijk nie goed he...

Verders was het broodje overheerlijk, broodje hete kip, hmm altijd lekker en vanavond lekker patatjes eten, hmm, lekker slecht..

En wat gaan jullie voor lekkers eten?

chips, ik moet de oudste alweer bijna van school halen en Alyssa heeft gepoept.. #-o

dus laterss maar weer..

knuff

14. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hier nog ff een foto van mijn zelfgemaakte suprise...

15. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    en nog 1-tje...

16. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    wat ontzettend leuk gemaakt eliesja! heel mooi geworden, creabea!

17. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    bedankt meis, vind het echt leuk om te doen ook!

18. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Dat is te zien meissie. Als je het leuk vindt wordt het resultaat ook beter dan dat je er niks aan vind.. maarree wat zit erin?

19. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hihi zeg ik natuurlijk niet... ;)

grapje, er zit een kettinkje en gelpennen in. Ze had wat dingetjes opgeschreven en het bedrag mag maar 5 euries zijn.

20. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Oh ja en een rol wc papier, als vulling..

Deel Deze Pagina