Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Oh lief is dat he Meetie als ze lekker komen knuffelen, dat heeft Alyssa ook wel eens, alleen laatste dagen is ze erg..... :evil: maar goed gaat vast goed komen hihi...

2. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Vervelend he als kindjes s'nachts wakker worden.
    Steven was 2 weken geleden ziek, keelontsteking toen was hij ook soms wakker, dan gaf ik hem een flesje melk, en hij ging weer lekker slapen.
    Hij krijgt er ook een kies door, tja soms weet je niet wat ze hebben.
    Kan ook dromen zijn, of bij constant het exacte tijdstip wakker worden aanwennen zijn ;)

3. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Ja kan me voorstellen dat dat heel raar gevoel is als ze huilen. hoop volgend jaar kerst kennis mee gemaakt te hebben hihi!
    Red je het allemaal een beetje Bo'tje? Zielig he, als ze er geen zin in hebben.
    Ah tis zonde, heeft toch een beetje rare uitkomst jullie sinterklaasfeest haha.

JA leuk idee eliesja laten we daar foto's van maken van onze kerstbomen!

En van die toeslagen word ikhelemaal gek. heb het ook stop gezet in 2006 en moet nu 600 terug betalen. jakkie jakkie bah. maar goed klinkt echt heeeeeeel dom maar we hebben alles vergoed gekregen van de dela, dus kunnen we onze spaarcentjes bewaren.

nog meevallertje ik en mijn collega's hebben onze eindejaarsdoelen behaald en dus ook de uitkering! JOEHOE, al moet ik eerlijk zeggen dat ik al vanaf 23 juli niet meer mee doe... dus dankjewel collega's! hihi!

4. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Uhoh.. De kleine werd weer wakker hoor! Hij wilde niet drinken of bij ons zitten.. Ben maar weer naar zn kamertje gegaan en zn boekje voorgelezen.. :oops: Wat dus weer werkte.. Ik hoor hem nu weer een beetje jammeren, maar hij zal zo wel in slaap vallen. Zucht..

Wat houdt dat in dan met die eindejaarsdoelen, Rach?

En waar gaan de mannen nou heen?

En wat een droog verhaal over die sinterklaasviering Bo :) Maar ik kan wel begrijpen dat je moeder het wat minder grappig vond.. :oops: Maar stiekumpjes vind ik het eigenlijk wel erg grappig :) (hihi)

En dat gehuil is zeker niet leuk.. ik word er zelf ook altijd sippig door.. Vooral als je niet weet wat er is.

Hopenlijk wordt Alyssa de komende dagen ook weer wat vrolijker! Ik weet niet hoe jij er mee omgaat, maar ik weet van mezelf dat ik daar echt niet tegen kan.. Ik word verdrietig en gefrustreerd.. Wil weten wat er is en hem weer blij maken..
    Is er een duidelijke oorzaak dat ze wat sagootjes is?

Mensi, ik denk dat het bij Dylano inderdaad eerst een andere oorzaak had, maar nu gewoon gewenning word.
    Hij zit nu ook weer te huilen! Ik denk dat ik hem maar even door laat huilen, hij moet het echt afleren! Maar het is zo zielig! :(

Uf, hij gaat steeds harder schreeuwen! ! ! ! ! :pale: Help?

5. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Ik ben toen met Steven naar de HA geweest, ik zei onderzoek hem maar helemaal, oren keel enz.
    De dokter zei, huilt hij overdag ook? ik zei nee nooit.
    Nou dan heeft hij ook niks, hij is je gewoon aan het uitproberen.
    Gewoon laten huilen en dat is niet makkelijk, maar het heeft wel geholpen.
    De 1e avond na 1,5 uur stil, de 2e avond na 3 kwartier, en de 3e avond had hij het na 10 minuten wel gezien.
    Nu slaapt hij prima (ff afkloppen) tussen de middag ook, ik leg hem in bed, en na een paar protestjes gaat hij lief (+_ 2 uur) slapen.
    Het is niet leuk om hem te laten huilen, ik zat de 1e avond ook zelf te huilen maar alles gaat echt weer een keer over. ;)
    Ben ook toen een paar keer met Steven naar een osteopaat gegaan (wordt vergoed)) hier werd hij rustig van.

6. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ja.. het laten huilen vind ik erg moeilijk! Maar goed.. zal er toch aan moeten wennen. Ed kan er al helemaal niet tegen.. die wordt gewoon sjaggie.. :S

Ik lig nog lekker in bedje.. Chloé net in bad gehad en gevoed.. en heb nog lekker twee uurtjes slaap kunnen pakken, haha.. Ga zo even et centrum in met haar.. want het zonnetje schijnt hier! :D

Meetie, Jordy en Ed gaan naar Duitsland (Grafenwöhr, als ik het goed heb) voor een aantal weekies.. Niks aan!

Goed idee trouwens Elies, van de foto's van de bomen!

Trouwens... wat kun je tegen luier uitslag doen? Ik smeer al sudocrème na elke verschoning, maar de bultjes lijken nu wel blaasjes te worden.. :S

7. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hm ja ik denk ook niet dat er daadwerkelijk wat aan de hand is met Dylano, maar inderdaad dat hij me gewoon uitprobeert..

Alex wordt ook echt sago van dat gehuil.. maakt het alleen maar nóg moeilijker voor ons! Want ik denk dan sneller van 'ik haal hem er wel weer uit, wil niet dat alex nog boziger wordt..' :oops: maar ja.. dan wordt hij nog sagoër omdat ik Dylano zn zin geeft en hij de volgende weer zal gaan huilen.. hehe.. dus ik zal toch maar even moeten bikkelen en de kleine laten huilen! :(

Ik heb geen ervaring met luieruitslag. Maar Dylano heeft wel een ontzettende gevoelig huidje, dus als hij iets 'verkeerds' heeft gegeten (ik denk iets gekruids ofzo?) en hij poept, dan raken zn billetjes meteen geirriteerd.. Dat is dus de laatste weken aan de hand. Opeens had hij ook hele rode billetjes en blaasjes, die zelfs kapot waren.. hij had pijn! Ik ben naar de dokter ervoor gegaan en heb een zalfje gekregen (wordt helaas niet vergoed). Maar die blaasjes zijn nu wel weg! Hij heeft nog wel een paar rode plekjes, maar ik moet door blijven smeren en dan moet het vanzelf weggaan..

8. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hey meiden,

ben ik weer ff...
    vandaag heeeeel hard gewerkt.. ;)
    Vannacht was het weer raak met Alyssa en nu was het om half 5 vannacht, gek om van te worden.. eerst klein beetje daarna steeds meer en dan steeds erger en dan denk ik maar van ik geef dr speen wel ff en dan gaat het wel weer, maar helaas, als ze je dan weer ziet en ik ga dan weer weg dan is het echt ellende... :(
    Nu na 3 nachten deze ellende, kan ik er OOK NIET MEER TEGEN.. :cry:
    Dacht vannacht ik leg haar dan maar weer naast me, maar ze bleef deze keer krijsen, heb haar toen heel boos opgepakt en toen kwam haar hoofdje tegen mijn lippen, dus had ik een bloedlip.. :( Zij had niks gelukkig, was echt een vermoeide reactie van mij, kon er gewoon echt niet meer tegen... maar heb ze dus gewoon weer op haar eigen bed gelegd en heb dr nog paar keer gehoord en na een half uurtje was het gelukkig stil...
    Ik heb het ook een keer gedaan, laten huilen, nou geen succes hier hoor, ze is dan zelf ook helemaal hysterisch, heb dr een keer anderhalf uur laten janken, maar uiteindelijk moest ik haar echt troosten en de volgende dag was ze net een chineesje.. :D Hele erge dikke oogjes..

Ik denk dat ze toch met haar tanden/kiesjes bezig is, overdag zit ze met zowat al haar vingers in haar mond en ze kwijlt..

Bo die uitslag is wel heel vervelend, het beste is om het goed te laten drogen en dan toch een dikke laag sudocreme erop en mocht het na een paar dagen erger worden zou ik idd ff langs ha gaan, mischien heeft hij ook wel een ander creme-etje voor haar billetjes.

9. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    oh ik ga me mannetje nu ff bellen.. :D

10. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Jeeej, ga lekker je mannetje bellen! Hup! :D

Ja, als het te lang duurt met de uitslag ga ik even langs de HA..

Wat vervelend dat ze zo moet huilen.. ik kan er nu over meepraten enne..het is geen pretje! Soms weet je gewoon niet meer wat je moet doen om ze stil te krijgen hè? Hier gaat het nu nog aardig goed.. maar vanavond was het ook even weer een worsteling om haar in bed te krijgen... dan doet ze die grote ogen open en kijkt ze je aan met zo'n blik van: 'Als je dacht dat ik ga slapen heb je het mooi bij het verkeerde eind.. ' ..en dan zet ze het op het krijsen, haha..

Hoe is het met je zoontje en de medicijnen, wil het lukken?

11. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    :D hmm heerlijk zeg om m weer te horen.... :D

Ja he die onmacht, dat huilen gaat gewoon door merg en been...
    1 nacht gaat wel, 2 nog net, maar de 3de nacht is het bij mij echt niet leuk meer.. :(
    Ik ben dan echt bijna in staat om dr wat aan te doen, zo hels ben ik dan... :oops:
    Maar dat doe ik natuurlijk niet, maar de gedachten, oei oeoei.. :evil:
    Komt vast weer helemaal goed, daar ga ik maar vanuit en morgen geef ik de babyphone gewoon aan mijn moeder mee, die blijft morgen slapen, maar dat weet ze alleen nog niet, maar dat ga ik natuurlijk wel ff regelen, want een vijfde nacht dat trek ik dus echt niet...(vannacht wordt de 4de dan) ff duimen van niet natuurlijk

Ja met de oudste en zijn medicijntjes gaat het nog steeds goed, alleen de avonden he, dat is best heftig...

nou ik ga er maar eens vroeg in vandaag...

trusten meiden

12. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Volgens mij lag het aan de avond! Tegen middennacht, was Dylano dus ook aan het krijsen. Had ik boekje voorgelezen, leek het goed te gaan, maar even later begon hij dus weer he zoals ik zei..
    Heb hem uiteindelijk er toch maar uitgehaald en mocht hij bij mij in bed liggen.. werkte niet.. Rond 1 uur ofzo heb ik hem toch maar weer in zn eigen bedje gelegd.. ging hij nog een beetje jammeren enzo..maar viel hij uiteindelijk toch maar in slaap! En rond 4 uur werd hij weer wakker! ](*,) Heb hem toen maar gewoon de borst gegeven en opnieuw in bedje gelegd.. ging gelukkig goed! Maar over nachtrust kan ik de laatste tijd niet meer praten :cry:

Ik hoop dat het inderdaad haar tandjes zijn Elies ;) Dan zal ze binnenkort wel weer rustiger worden!
    En ik kan begrijpen dat je er gek van word hoor! Ik word soms ook bozig en dan kijkt Dylano me echt met van die schrikoogjes me aan, zie je dat pruillipje komen.. Maar ja, stoppen met huilen doetie niet..

En erg he Bo! Zo slim als dat ze zijn!
    Dylano begint ook echt steeds meer geluidjes op te merken en te herkennen.. ik kan niet eens meer de woonkamer deur openen zonder dat hij weet dat ik al weer in de buurt ben! Kom ik niet zn kamer binnen.. gaatie dus keihard verder krijsen!
    Zowieso had ik altijd al moeite om mezelf ´verborgen´ te houden.. hij voelt me gewoon aan ofzo.. Alex kan rustig hem verplaatsen in bedje en zn deken goedleggen, niets aan de hand. Maar als ik ook maar even in zn kamertje gluurt wordt hij al wakker :(

Nog aan de telefoon Elies? ;) Altijd weer leuk he om hem even te horen. Doet je goed.

13. Meetie

Meetie Fanatiek lid

O haha je bent al weer terug van je telefoontje ;)

Rara wat voor een geluid hoor ik nu? :cry: Zucht..

ooo ik hoop echt dat Alyssa blijft slapen Elies! Dit is inderdaad gewoon niet leuk meer..

Ik ben nog even met mn mannetje smsen en dan ga ik ook richting bed.. (mocht de kleine weer willen gaan slapen dan..)

Slaap fijn!

14. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Meetie geef je nog bv? wat goed zeg! geef je nog volledig of geef je er ook fles bij?
    Ik vond trouwens eerder toen ze nog zo baby waren het slapen wel makkelijker, je deed hem een schone luier, gaf hem melk, even lopen met de kinderwagen en hup hij sliep weer.
    Nu heeft Steven z'n leeftijd dan weet je niet of hij je voor de gek houd of wel echt wat heeft.Ze zijn bijdehander als je denkt hoor ;)
    Net deed ik Steven ook naar bed, nou voor z'n kamer verzet hij zich al, en doet de deur weer open van z'n slaapkamer, dan huilt hij in bed even, en gaat lief slapen.
    Zo moe, en toch nog weer smoesjes om maar niet te hoeven slapen.
    Vind dat ze veel weten met deze leeftijd.
    Ik heb zelf 3 weken bv gegeven, toen liep het terug en Steven kwam soms na een uur alweer voor melk.Dus ben ik er mee gestopt, toen hij de fles kreeg zat er 4 uur tussen, en was hij veel tevredener.
    Vond het wel jammer, maar goed met de fles worden ze ook groot!
    Vanmiddag even langs de dokter, Steven heeft 2 weken geleden keelontsteking gehad maar nu hoest hij nog steeds, vooral in z'n slaap.

15. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hey Mensi, Ja ik geef nog steeds bv. Alleen 's ochtends hoor, derest van de dag krijgt hij gewoon de fles. En tegenwoordig zijn die haast net zo goed als bv ;) Wel jammer natuurlijk dat je al zo snel moest stoppen.

Nou, als baby kon Dylano er ook wel een houtje van helaas :) Maar ze zijn wel makkelijker stil te krijgen ja. Merkte ik zondag dus ook weer tijdens het dopen! Er waren nog 3 kleine baby'tjes bij.. en wanneer hun wilden huilen, stopte de ouder gewoon zijn of haar vinger in het kindjes mond en stil.. Kon dat nu ook nog maar! :)

Wat rot dat hij nu nog zo hoest enzo! Vind het altijd maar vervelend als er wat is met die kleintjes! Ik hoop dat het snel over is.

Wel grappig trouwens dat onze kindjes en die van Eliesja ongeveer even oud zijn!

Zucht ik begin nu ook in de kerstsferen te komen! Al die reclamefoldertjes enzo staan meteen bomvol met kerstspulletjes, nu de Sint dreigt te vertrekken. Maar wij wonen hier nog niet zo lang dus wij moeten alles nieuw gaan kopen! Ik denk dus niet dat ons huisje zo kerstelijk zal worden dit jaar :(

Woei! Alex komt vanmiddag al om half 4 thuis! En hij heeft donderdag en vrijdag vrij genomen dus we hebben zometeen al weer weekend! :D Ik kan niet wachten tot hij weer thuis is! Lalalalala hihi

16. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    haha fijn is dat! Krijgt Dylano wel boterham, fruithapje warme hap? vroeg ik me zomaar af.
    Omdat wij met 4 maanden fruithapjes beginnen en op verzoek van de ouders groentehapjes. Daarna kleine stukjes brood met smeerkaas/worst zonder korst. Dan ook soepstengel/lange vinger.
    En na een jaar gewone warm gemaakte melk. Tenzij ouders het anders willen natuurlijk!

17. Meetie

Meetie Fanatiek lid

O ja hoor! Vanaf ongeveer 6 maanden was ik begonnen met die fruit en groentehapjes, daarna gewoon de potjes die passen bij zn leeftijd. Soepstengels geef ik hem niet, vind ik zulke enge dingen :confused: En lange vingers vind ik te veel suiker.. Ik geef hem ligakoekjes enzo. Ook bijpassend aan zn leeftijd uiteraard. En nu hij 1 jaar heeft gepasseerd laat ik hem ook wel eens met de pot mee eten mits ik het niet te gekruid enzo vind. Anders krijgt hij alsnog zo een olvarit maaltijdpotje.

Maar hij drinkt daarnaast nog 3x melk. Vandaar dus de eerste keer bv en de overige 2 fles ;)

Dus eerst bv, daarna fruithapje met vruchtenlimonade. Tussenmiddag een boterhammetje met fles. Daarna avondeten met limonade en voor het slapen gaan nog een keer een flesje melk.

En melk doe ik helft van die poedermelk..opvolgmelk..groeimelk.. hoe heet dat :p en de andere helft koeienmelk. Hij lust die nepmelk niet :) en alleen dat beetje nepmelk vind hij niet genoeg, dus komt mooi uit.

18. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    oooh klinkt als een mooi aangepast etenspatroon! hihi heb je goed voor elkaar.

19. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Dames even iets grappigs, op wie lijkt Jaylie* als baby?

20. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Dankje!

Hmmm.. hahaha Het is wat moelijk omdat je Jordy niet van voren ziet, zoals jullie twee. Je hebt zeker niet nog een babyfoto van Jordy? :oops: Hihi

Deel Deze Pagina