Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Zo dan?hihi

2. Meetie

Meetie Fanatiek lid

:p Wel leuk die babyfoto's van jullie!
    En ik vind jullie kleintje eigenlijk wel een mengelmoesie :eek: dat mondje en neusje lijkt veel op die van jouw foto, maar derest lijkt ook wel weer op Jordy :eek:

Wat was jij trouwens bruin als baby zeg! :D

3. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Fijn Meetie dat je man weer thuis komt, hoe lang was hij weg?
    Rachje het neusje van Jordy, de ogen van jou.
    Leuk he de foto's vergelijken.
    Ik wens jullie voor 2008 net zo'n mooi kindje als Jaylie toe ;)
    Wij eten vanavond Bloemkool, aardappels en een gelderse schijf.x

4. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hehe, maar 2-3 dagen? :oops: Maandagochtend gewoon richting kazerne gegaan en vanmiddag weer thuis gekomen hihi

Wij hebben burrito's gegeten :D

5. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    2 a 3 dagen zou ik ook lang vinden hoor :D
    Ik heb m'n mannetje eens 5 nachten moeten missen, (toen ik was bevallen en in het zh lag) vond het helemaal niks.
    Gelukkig had ik wel een ander mooi mannetje naast me ;)

6. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hey meiden..

Nou rachje ik vind haar echt veel op jou lijken, ze heeft echt het mondje en neusje van jou!
    Wat vind je zelf?

Meetie hoop dat je vannacht een betere nacht hebt en goed zeg dat je nog steeds bv geeft, komt dr na een jaar nog wel wat uit dan? ;)

Nou ik ben echt blij, Alyssa was vannacht niet geweest, heb eindelijk een goede nacht gehad, heerlijk zeg, hoop dat ze vannacht weer doorslaapt...

En meiden, weet niet hoe of wat hoor, maar ben nog steeds niet ongi.. :confused:
    Ga morgen maar es de ha bellen, want krijg het een beetje benauwd...

Ben nu erg moe, dus ga lekker naar bed.

Weltrusten meiden.

knuff

7. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    OEI wat spannend.... hoe kan dat?

Kennis van mij heeft haar zoontje gevoed, tot ze weer zwanger was de volgende.Toen kreeg ze een tweeling die bijna een jaar zijn, en die voed ze ook nog steeds aan de borst.
    Zo even naar een kennis op visite, ze is pas geopereed aan haar been.
    Vanmiddag nog een paar boodschapjes doen.

8. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    oh oh elies, doen jullie nog steeds 'voor het zingen'techniek?
    Wel gek he? misschien ben je wat gestresst geweest door je slapeloze nachten kan ook invoed hebben op je cyclus.
    Heb je vannacht wel weer een rustige nacht kunnen hebben meis?
    Hoe is het met je mannetje?

Haha ik vind ook dat die kleine meid op mij lijkt. alleen de oortjes zijn van jordy en haar mondje toch wel. Jordy had ook zo'n mondje.
    Verder zijn de grote handen en voetjes van hem en haar kleurtje.

JOEHOE vanavond met mijn schatje de kerstboom op zetten. En dan nog ffies samen zijn en dan moet ik afscheid nemen... valt zwaar he lief Bo'tje?
    blegh!

9. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Ja joh, elke dag zonder je lover is een dag te veel :p

Hoeveel tijd zat er tussen die twee zwangerschappen in dan? :eek: En heeft ze dan tijdens de zwangerschap doorgevoed? Of is ze toen gestopt met de eerste? Want anders moest ze op een gegeven moment er toch 3 voeden?..

Zo Elies, lekker hoor! Heeft ze vannacht ook doorgeslapen? Hoop het wel voor je meis!
    ... Ik zit nu te denken... Ik kan me niet herinneren dat ik er vannacht uit ben geweest :confused:! Ik lag al vroeg in mn nest, dus het kan zijn dat Alex hem had gepakt? Ga het zo even vragen, anders... \:D/

Hihi Dylano zit nu naar de teletubbies te staren :) Tijdje terug waren we in de slaapkamer (Dylano en ik) en hij hoorde het deuntje van de teletubbies en sprintte naar de woonkamer :) geweldig!

En er komt nog precies genoeg bv uit me voor de ochtendvoeding ;)

En das wel eng ja, vooral omdat je normaliter zo regelmatig ongesteld werd! Gebruik je naast die spiraal nog een tweede methode? Of zou je misschien... :eek:
    Wat heeft de ha gezegd?

Wat leuk dat je vanavond al de boom op gaat tuigen, Rach! :) Ik hoop ook deze week nog een boompje te scoren! 8) Heb er al helemaal zin in! Geniet nog even van je mannetje! En jij ook Bo! Nu zit je nog de tijd af te tellen tot hij morgen weg gaat.. maar voor je weet is hij weer terug en kunnen jullie samen kerst vieren! ! ! :D

10. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Goede morgen meiden...lekker uitgeslapen vandaag....nu kan het nog hahaha

Jeetje wat leuk die foto van jullie drietjes Rachje...vind het moeilijk om tezeggen op wie ze nu het meest lijkt...eerst dacht ik jordy..maar hoe langer je kijkt vind ik dat ze jouw neus heeft hahahah

Nou ook wij hebben de sint gisteren op de boot gezet..moest wel zeker weten dat hij weg is he ..kunnen we lekker aan de kerst beginnen..had gisteren al van die cylinders met lampjes neer gezet voor het raam...(wel rood...dus Jac maakt zich lichtelijk zorgen om alle mannen voor ons raam hahahah)
    Maar heb nou eenmaal een zwak voor rood...heb veel rood is huis, kerst boom is rood en zilver..dus was de keuze snel gemaakt hahahaah
    Als alles af is maak ik wel een fotootje...zou leuk zijn als jullie je huisje ook hier neerzetten..leuk ideeen op doen hahahah

HEB ZO"N ZIN IN KERST !, is tevens ook ons laatste kerst als een kwartet....hopen we .....plechtig moment om even bij stil testaan...willen ook nog een keer uit eten..nog ff met z'n viertjes ...
    Vind het eigenlijk best een eng idee..zijn al zoveel jaar met z'n viertjes..zo vertrouwd...praten over alles..weten alles over elkaar....straks een nieuw lid in ons gezin..weer wennen, leren kennen....gek idee eigenlijk...

@ Bo en Rachje...zijn jullie mannen wel weer thuis met kerst? of zijn ze dan op bivak ?
    Hoe is het verder met rest meiden..moet nog even terug lezen hahahah

11. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Haha zou wat zijn, dat er ineens onbekende mannen aanbellen :p
    Rood/zilver vind ik ook een mooie combi! Dat hebben wij geloof ook.. moet even kijken.. heb een paar kerstballen enzo van mn moeke meegekregen..
    Ben benieuwd naar het resultaat! ;)

Dat lijkt me inderdaad wennen, je bent zo gewend aan het leventje met zn vieren. Maar het is gelukkig een leuke verandering ;)

Zo.. heb ik een keer weer 'normaal' kunnen slapen.. voel ik me nu zó moe! ! ! Als de kleine zo zn dutje gaat doen, duik ik er ook maar meteen even in hoor! Het lukt me niet eens om mn hoofd overeind te houden :)

12. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    @Meetie tussen de 2 zwangerschappen zat 1,5 jaar.
    dus ze heeft hem eigenlijk 1,5 jaar gevoed, toen was ze zwanger en kreeg hij geloof ik alleen sávonds nog borstvoeding.
    @Bo en Rach sterkte als jullie mannen weggaan.
    @Elies voor het zingen de kerk uit, m'n schoonmoeder deed dat vroeger ook, maar 1x was het niet gelukt, nou het lukte dus wel want ze was zwanger.Ze heeft totaal 8 kinderen gekregen.

Ik heb mat bruin en mat goud kleurige ballen voor de kerstboom.
    Ik koop en zet hem altijd rond 11 december op, tegen die tijd verstuur ik de kerstkaarten ook.Heb de eerste kerstkaart al gekregen.

13. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    meiden ik heb m'n boom staan! Nog ff lekker met mijn mannetje op gezet.

tadaaaa

14. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    En omdat ons meisje het zo graag wilde, een Jaylie* boompje!

15. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hey Rach je bent de eerste met de kerstboom foto en wat is tie mooi en wat een lief boompje voor Jaylie....

Bij ons duurt het nog ffies, pas als mijn mannetje thuis komt! Dus nog ff geduld..

Meiden ik moet jullie ffies wat vertellen, heb vanmorgen in mijn eigen soappie gespeeld....althans zo voelt het...

Werd vannacht om 5 uur wakker, echt klaarwakker was ik en kreeg me daar toch een gevoelige borsten en ik ben natuurlijk 5/6 dagen over tijd, dus ik voelde een lichtelijke paniek, het zal toch niet...

Ikke om 8 uur vanmorgen gelijk de dokter gebeld, ikke uitgelegd, heb een koperspiraal, ben overtijd en ik denk dat ik mischien wel eens zwanger zou kunnen zijn, dus zij zeg, noukans is heeeel klein maar om het toch uit te sluiten dat het niet zo is, breng je urine maar...

Ikke eerst de oudste naar school gebracht werk gebeld en naar de dokter, 2 wachtende voor me en op van de zenuwen, was ik eindelijk aan de beurt...
    Wachten en toen zei ze, ik kan er niets anders van maken dan dat hij POSITIEF is.. :confused: :confused:
    Nou ik was dus enorm geschrokken, wist ff niet waar ik het moest zoeken en ben echt gaan huilen..
    Ha erbij gehaald en heb met hem nog gepraat over hoe en wat!
    Uiteindelijk moest ik vanmorgen om 11 uur in het ziekenhuis zijn om te beslissen wat er met die spiraal moest gebeuren, eruit of erin blijven en beide zou risico's hebben. Had toch inmiddels besloten om er dan toch maar voor te gaan, besef het alleen nog niet hoor...

Eerst echo gemaakt om te kijken waar dus alles zat, het spiraal zat dus helemaal onderin, vlak bij de uitgang en het vruchtje dus helemaal bovenin, dus dat was positief. Dus uiteindleijk besloten om het spiraal eruit tehalen. De kans op een miskraam nu is wel wat groter, ik oet dus 21 december terug komen en kijken ze of er complicaties zijn...

Dus meiden ik ben dus ZWANGER en wel 5 weken en 2 dagen...

Kan het gewoon nog niet helemaal bevatten..
    mijn man weet het ook inmiddels, wel heel kut dat hij daar zit natuurlijk, maar hij vind het leuk...alleen hij vind het dus belangrijk wat ik ervan vind...
    Ja voel me nu echt gewoon raar...
    Er is in 1 ochtendje wel heel veel gebeurt...
    Maar heb wel zoiets het had echt zo moeten zijn...

16. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    @Rachje wat een mooie grote boom! en lief boompje voor Jaylie ;)

@Eliesja jeempie meid wat een verrassing.
    Hebben ze in het zh ook verteld hoe dit kon? maar weet je dit kindje wil absoluut graag bij jullie zijn, dat weet ik zeker.
    Ook al ben je nog niet van de schrik bekomen, alles komt goed ;)
    Dus van deze kant gefeliciteerd en ik hoop dat alles goed mag gaan.
    Voor jou is het niet leuk dat je man niet thuis is, maar zijn reactie is positief, en dat is toch fijn!

Het stormt hier erg, en er komt nu een dikke bui aan, de lucht is helemaal geel.
    Als ik mijn kerstboom heb staan maak ik ook een foto, heb alleen niet z'n grote hoor, ik zet hem net als vorig jaar op een kastje.
    Ik moest gisteravond werken veel cadeautjes ingepakt voor de kerst (werk bij Gall&Gall en zeeman) van dezelfde baas.
    Steven heeft net een boterham met vlokken op.
    De regen begint al :confused: :confused:

17. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Nou he mensi, wat een nieuws!
    Heb er niet goed van kunnen slapen, was weer om 5 uur klaarwakker... :(
    In het zh hebben ze niks gezegd wrom het is gebeurt, mischien toch omdat het spiraaltje niet meer op zijn plaats zat. Geen idee...

Nu ben ik het wel wat meer aan het beseffen, nu krijg ik een beetje de angst of het allemaal goed zal gaan... Er was gister dus alleen maar een vruchtzakje te zien met niks erin, maar zij zei dat dat voor dit termijn normaal was, maar toch...stel he dat het een leeg zakje blijft!
    Ach ik ga het eerst nog ff verwerken en dan hoop ik te kunnen genieten..
    Mijn man vind het echt super...

Grote of een kleine kerstboom, een kerstboom is een kerstboom, dus kom maar op met de foto's hihi ;)

Zo gister was het echt bagger weer, regenen en waaien niet meer normaal en heb vanaf 5 uur alleen maar harde wind gehoord..

18. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Wauw meis...gefeliciteerd..ff schrikken natuurlijk ..maar geweldig toch?..je hebet nog 8 maanden om tewennen hahahah

Hier ook nog geen boom.....wel al girlandes (of hoe schrijf je dat) overal met lampjes....de boom komt van het weekend...moet nog ff checken of de ballen etc nog wel heelhuids zijn overgekomen na de verhuizing ...ben er bang voor...heb al 3 stringen lampjes weg kunnen gooien...dus of ballen het dan overleven?............

@Rachje...prachtige boom meis..en groot !
    Onze is volgens mij iets kleiner...dacht ik...hahaha..is ook al weer een jaar geleden hahahah

Hoe is het met Bo en kleine tuttebel..en iemand nog wat gehoord van kim?...maak me lichtelijk zorgen...

19. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Ja idd 8 maanden om te wennen, had het alleen nog niet verwacht, maar goed... ;)

Denk ook niet dat de ballen het dan hebben overleefd, nou mooi excuus om weer een nieuwe look in je kerstboom te doen.

20. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    guirlande...;)

Deel Deze Pagina