Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Elies! Wat een verrassing! In ieder geval al fijn dat je man het super vind! Dat zit dan tenminste al goed! En blijkbaar wilt dit kindje inderdaad erg graag bij jullie zijn :) echt mooi.
    Heeft het al een beetje kunnen bezinken? Ik snap je schrik en angst. Rot dat je nu alleen zit, ken je wel vaak contact leggen met je mannetje?
    Ik hoop dat je er snel van kunt gaan genieten meis en dat de complicaties wegblijven! (Ik neem aan dat je hem/haar houdt?)

Zo Rach, wat een mooie volle boom, of is het een kunstboom? En wat mooi dat boompje voor Jaylie! ! !
    Jammer alleen dat Jordy vandaag weg moet, gaat het nog?

Het was gisteren/vannacht inderdaad baggerweer zeg! Hoorde de hele nacht alleen harde wind en regen :( Van mij mag het al wel weer zomer worden! :)

En Kim.. Ik weet niet waar zij is. Ik heb haar geloof maar 1 keer ofzo gezien hier op het forum :oops:

2. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Meetie, ben nog bezig om het te verwerken, maar komt goed, gister hebben mijn man en ik een heel goed gesprek gehad, dus daar voel ik me wel sterker door, ben gewoon erg bang dat ik het allemaal niet aankan..maar mijn man zegt dat ik het heel goed doe en hij respect voor me heeft hoe ik het allemaal doe en dat hij trots op me is, dus ik heb weer een veer in mijn reet en het gaat de goede kant op. ;)
    We bellen zo 1x in de 3 dagen en smssen iedere dag...
    en ja het kindje is niet gepland maar zeker welkom hoor!

Ja waar is Jamayra.. (dat is toch Kim?) :oops:

3. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Ja jamayra bedoel ik hahahah
    en guirlande dus...vergeet ik nooit meer nu hahahahah

Meis, komt helemaal goed..ik kreeg Marvin 1.5 jaar na Kenneth....tuurlijk lijkt dat druk, veel....maar je groeit erin mee hoor....voordeel is..ze hebben straks zoveel aan elkaar..
    Gaat goed komen meis!

HET WORD FANTASTISCH !!!![​IMG]

4. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    oh elies, ik had je bericht gisteravond nog gelezen maar geen tijd meer gehad om te reageren.
    Ik had echt een brok in m'n keel toen ik het las. We hadden het er nog over vorige week!hihi, toen was je al zwanger.
    Lieve schat, dit kindje heeft jou uitgekozen om zijn/haar moeder te zijn. En dit frummeltje wil wel heeeeel graag bij jullie komen ;) en je doet het super als mamma! Het is heel bijzonder, snap dat het een hele shock is. Maar ik vind het geweldig. Het zou nog leuker zijn als we samen konden zwangeren ;)
    Wanneer ga je je omgeving vertellen? En wat is je man een scheetje dat hij je zo'n veer kado doet.

Ja leuk he boom, heel nepperd is het hahaha! Wij zijn tot nu toe altijd met kerst op vakantie geweest en met een echte is dat niet zo'n succes. Deze vonden mijn schoonouders te groot in huis en hebben ze hem aan ons gegeven :D

Tja ik heb me goed gehouden hr gisteravond en vannacht toen hij wegging. Als ik sip ben kon hij al nooit wegkomen maar Heb me voorgenomen: 1. hij had in andere omstandigheden ook in afganistan kunnen zitten nu. 2. hij heeft hierna minimaal 2,5 week vakantie! Daar wordt het anders van!
    Lieve Bo, red je het allemaal meis?

Ik had gister weer iets raars meiden, had gesport reed naar huis. Kijk ff links over mijn schouder of er verkeer aan kwam. Ik draai mijn hoofd terug en met ik dat doe, wrijft er wat over mijn gezicht. Ik voelen, niks. Ik kijken, niks. Ik check of de blower aan staat, niks. Gek he?

Hoe hebben jullie eigenlijk jullie mannetjes ontmoet?

5. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Oo ok, dat is mooi dan :D En het gaat je vast wel lukken ;)

Ja volgens mij was Jamayra Kim. Er waren toch ook twee nieuwe bij gekomen? Hebben we ook niets meer van gehoord..

Ho ho, dat barre weer is weer terug hoor!

Zucht.. Dylano werd vanacht weer steeds wakker hoor.. Ben echt kapot gewoon! Rond 12 uur werd hij weer wakker.. was even bij hem gaan kijken en daarna ging hij gewoon weer slapen, even later werd hij weer wakker! Heeft hij de hele tijd weer bij ons gezeten enzo, toen gingen we naar bed en stelde Alex voor om hem mee naar ons bed te nemen.. Nou dat werkte dus niet (kon ik al van tevoren zeggen maar ja..). Halverwege de nacht sliepen we met zn drieën nog niet.. Dus heb hem toen maar weer in zn eigen bedje gelegd.. zucht..
    En dat laten huilen werkt ook niet.. Op een gegeven moment doet hij gewoon alsof hij vermoord word joh :( En de hele tijd tegen zn bed trappen enzo..
    Zo raar.. want voorheen ging hij altijd zo netjes slapen! Overdags ook.. helemaal niet tegenspruttelen ofzo..
    Sorry dat ik we weer over begin, maar wordt er nogal gek van! [-o<

6. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Haha nou nepperd of niet, hij ziet er top uit hoor! :D

En met die 2 punten heb je wel gelijk! Zo bekeek ik het ook toen hij laatst 6 weken weg was.. Er kon hem in ieder geval vrijwel niets gebeuren! Dus met die angst hoefde ik niet te lopen. Dat scheelt wel.

En wat apart wat je verteld :eek: Heb je dat wel vaker dan, dat je zegt 'weer'?

Ik heb mn jonge ontmoet in een danscafe in Naaldwijk tijdens de feestweek/braderie. Ik was met een vriendin naar menthol theo geweest die daar draaide. En daarna gingen we dat cafe in om wat na te drinken. En wij waren aan de bar gaan zitten en tegenover mij zat Alex ineens :D. Zo leuk.. Want niemand viel mij op en net zoals in een film zag ik alleen alex alsof er een spotlight op hem gericht stond! Hihi
    En vanaf nadat ik naar hem toe was gegaan, ben ik niet meer bij hem weg gegaan! :D
    En jullie? :D

7. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    haha dat is bijzonder he, niemand die je opvalt behalve.... hij! Hoelang is dat nu geleden? Zijn jullie getrouwd of plannen daarvoor?

haha ja hier gebeuren soms 'rare' dingen hr. Weet niet of je het ballonnetjes verhaal mee gekregen hebt. We hebben op zaterdag op jaylie's* afscheid roze ballonnetjes met witte lintjes los gelaten hier. OP maandag ging me zusje naar school en die woont in zeeland 290 km hier vandaan, ze gaat een peukie roken en wat komt er naar beneden dwarrellen? Een roze ballon met een wit lintje. Het dwarrelt haar voorbij de draaideur in en mijn zusje loopt door de draaideur kijkt nog 1x om en PATS ballonnetje kapot gespat. dit is voor mij geen toeval meer.
    Jordy is ook wel eens op zijn schouder getikt in bed op een nacht. Terwijl er niemand zichtbaars achter hem stond.
    Bij mijn schoonmoeder valt telkens het broodmes van de plank.
    Bij de overbuurvrouw vallen er koffie mokjes met koffie over de tafel terwijl er niemand in de buurt staat.
    Jaaa tis war hr ;) heb je het nooit meegemaakt meetie?

Ja jordy en ik zijn beetje apart verhaal, ook wel beetje lang verhaal dus bereid je voor hihi.komtie:
    Ik kende een jongen hier uit twente van msn, die wilde in de zomer van 2004 eens naar zeeland komen (waar ik toen woonde) om naar het strand te gaan met zijn vrienden en of ik mee wilde. Wilde ik wel. Nou wij met zijn alle naar het strand, leuke dag gehad. Puntje bij paaltje vond ik die jongen uiteindelijk niet zo veel, maar zijn vriend wel. Die bewuste vriend had al mijn tel. nr. en email adres gejat en ik ontving daarna dagelijks wel honderden smsjes. Toen kwam het, hij ging over een paar dagen naar Irak. Dus ik heb gezegd: 'Als je denkt dat dit echt iets zou kunnen zijn tussen ons, wacht ik wel'. En hij zei: 'Dat denk ik wel, maar ik kan je niet vragen om te wachten op iemand die je 1x gezien hebt.' Maar goed ik gewacht en op 22 november 2004 kwam hij terug van Irak. Heb ik samen met zijn ouders en beste vriend hem opgehaald van het vliegveld. Vanaf dat moment zijn we nooit meer van elkaar geweest. Die kerst hebben we besloten samen te wonen. En het slimste is nog dat ik nu niet meer zonder hem kan.... Mannen *zucht* ;)

8. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ben net geschrokken;
    Ik had Steven naar bed gebracht, en die was na 5 min stil.
    Dus ik ga een broodje maken, en ik had babyboom opgenomen, dus ik zet de video aan boven op onze slaapkamer.
    Hoor ik Steven ineens huilen, dacht shit hoe kan dat nou, hij was toch stil?
    Even laten huilen, maar toch maar gaan kijken, staat hij in bed met z'n trui voor z'n gezicht :confused: had hij z'n trui dus over z'n hoofd proberen uit te trekken (met capouchion) z'n hoofd was helemaal rood.
    Ik schrok echt erg, heb hem eruit getild.
    Nu heeft hij niet geslapen, maar dat is niet erg.
    We gaan zo maar even een eindje wandelen, want als ik de buienradar moet geloven blijft het nu droog.

9. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Jeetje Mensi dat is schrikken, gelukkig kwam je op tijd, bah eng hoor...

Dank je diaan, ik hoop ook echt dat ik het kan...mijn man zegt dat ik het zeker kan...

rachje wij gaan het denk ik na dat ik de tweede echo heb gehad vertellen aan familie en vrienden. Mijn man wil er in ieder geval ook bij zijn als we het vertellen.. Vind het best raar om het te vertellen, het is voor ons onverwacht, maar wat denk je van de familie...
    En nu zie ik het ook zo dat dit zo heeft mogen gebeuren, het is toch best een wonder dan dat het is gebeurt, mag natuurlijk niet, maar ja...
    En wie weet gaan we echt samen zwangeren, wanneer zou je weer ongesteld moeten worden?
    Wel minder dat je mannetje nu weg is...

Ach Meetie wat rot joh, is dylano ook niet met tandjes of kiesjes bezig, Alyssa is gelukkig weer stil s'nachts *klopt af..
    Is gewoon erg vermoeiend...

Ik heb mijn man leren kennen via mijn beste vriendin, die woonde namelijk naast haar en nu woon ik dus ook naast haar...
    Goed gedaan he hihi..

Jee rach klinkt wel heel mooi, maar ook wel eng, of vind jij het niet eng dat die dingen gebeuren?

10. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Wij hebben het ook na 11 weken en na de echo verteld aan fam en de rest.
    Eliesja waneer komt je man weer terug?
    En Rachje waar is jou man nu heen?
    Ik heb m'n man leren kennen in de plaatselijke discotheek, ben op hem afgestapt, en nu is hij er nog steeds. :D

11. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Mensi mijn man komt de 20ste weer terug, duurt nog een kleine 2 weken..
    Maar met de kerst zijn we lekker bij elkaar.
    Kan hij de 21ste gelijk mee en mischien zien we dan wel het hartje van ons derde kindje kloppen...

12. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Is je man ver weg?
    Ja wel leuk dat je dan meteen een echo hebt.

13. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Valt mee hij zit in Noorwegen, maar voor mijn gevoel is het enorm ver! :(

Hij zit daar voor de opleiding tot skileraar (militair dan he)
    Geheel vrijwillig, maar hij heeft daardoor wel weer een streepje achter zijn naam..(bij wijze van, het is natuurlijk altijd goed)

Vorig jaar ook gedaan, maar helaas door weinig sneeuwval niet af kunnen maken en hij wilde het toch wel graag behalen en ja wie ben ik dan om NEE te zeggen JE MAG NIET...

14. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Zo jeetje mensi! Dat is zeker schrikken! Gelukkig is alles goed gegaan :confused:

Wat grappig om al die verhalen te lezen :D Inderdaad echt raar dat niemand je opvalt behalve die ene meneer :p Maar dat maakt het juist ook wel weer mooi vind ik.
    En wat leuk dat je na 1x zien meteen op Jordy had gewacht en hem zelfs heb opgehaald! Had je tijdens de uitzending dan ook contact met hem? Je hebt best veel lef zeg :p
    Alex en ik zijn nu 2 jaar en 4 maanden samen. En nog geen trouwplannen ;) Jullie wel?

Ja dat verhaal van die ballonnen heb ik net meegemaakt! Was zeker apart, kan geen toeval zijn! Ik heb ook wel het een en ander 'onverklaarbaars' meegemaakt. Maar sinds de zwangerschap niet meer eigenlijk. Denk ook wel dat dat deels door mezelf komt. Had echt zoiets van 'nu niet meer', bang dat de kleine iets zou gebeuren ofzo.. En sindsdien eigenlijk niet veel bijzonders meer meegemaakt. Heb me er denk voor afgesloten.
    Ik zag en hoorde wel eens dingen die er voor anderen niet waren..om het maar zo te zeggen. Maar dat er koffiekopjes omvielen ofzo heb ik dan nooit meegemaakt :eek: Lijkt me best een vreemd gezicht!

Ik weet het niet, ik zie maar geen nieuw kiesje doorkomen en het is al een tijdje zo.. Ik denk toch dat het een beetje gewenning wordt.. Maar ja, hem verplicht in slaap laten vallen is wel iets moeilijker :( Hij heeft geen uitknop..hehe
    Wel fijn dat Alyssa weer normaal slaapt! *klopt ook af! :)
    En jaja, het is weer weekend! Je bent al op de helft ;)
    Wat leuk dat Jordy bij de echo kan zijn! Zoiets moois wil je natuurlijk samen beleven! Als je foto's meekrijgt willen wij ze wel zien he! :D

15. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    hahaha ohja meetie je kwam net op een raar tijdstip binnen. Jij stond met je ogen te knipperen of je vuur zag branden toen ik eerlijk zei dat ik snel weer zwanger zou mogen raken :p hihihi!

Ja denk ook dat je je hebt afgesloten ervoor. Ik vind het niet echt eng, anders slaap ik met het licht aan haha. Grappige is dat Jordy er meer open voor staat!

Ja wij hadden tijdens zijn uitzending heel innig contact. Ik was gewoon meteen verkocht. Mijn instelling is: niemand weet wat de toekomst brengt dus leef met de dag en doe waar je je goed bij voelt.
    Veel mensen verklaarde me voor gek, toen hij daar zat en ook toen we gingen samenwonen. Maar het voelde goed en daar vertrouwde ik op. Als je geen risico's neemt haal je niet het maximale uit het leven denk ik.
    Haha ruim 2 jaar alweer... Wij ruim 3 jaar, tja trouwplannen hij vraagt me altijd onofficieel :p dus schiet je niks mee op haha!

Euhm zit nu op dag 16 van de cyclus. haha dus hij moest er gisteravond nog ff tegen aan hihi. Ik heb geen idee hoelang mijn cyclus is dus we zien het wel! Wel fijn dat hij erbij kan zijn elies!

16. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Waar zit jou man Rachje? ook zo ver weg?

17. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    een heel eind in duitsland, kan nooit zo goed die plaatsnamen onthouden maar hij moest 12 uur in de bus zitten... Richting berlijn en dan nog verder hahaha ergens... ofzo :S

18. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    :( :( :( :(
    Heb ik nu de gelegenheid om met mijn mannetje te msn-nen, doet die kut msn het niet... baal nu natuurlijk heel erg, kan dan zo pist worden...
    GRRRR :evil: kut msn...

sorry moest het ff kwijt.. :cry: :cry: kan echt wel janken nu..

19. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hmm nu ben ik er op alleen mijn man nog niet..verdorie, ik baal echt enorm zeg..

sorry..

20. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Hehe ja, ik voelde me nogal ongemakkelijk om over Jaylie te praten, dus wist niet zo goed hoe ik moest reageren, voornamelijk ook omdat ik alles ervoor natuurlijk niet mee had gekregen ;) Maar je weet wel dat het een misverstand was he dat ik het afkeurde? :eek:

En je genomen risico's hebben goed uitgepakt! :D Je hebt nu een geweldige vriend, die je zeker niet had willen missen! :D
    Zou je ja zeggen als hij je ineens wel serieus ten huwelijk zou vragen? :eek:

En inderdaad grappig dat Jordy er open voor staat. Alex is juist echt zo 'nuchter', grotendeels denk ook door wat hij heeft meegemaakt in dienst. Toch heeft hij ergens wel het idee dat er meer is. Maar zodra het te 'zweverig' wordt haaktie weer af :p

Dacht trouwens dat Jordy en Bo's vriend (Ed toch?) op dezelfde oefening waren?

Deel Deze Pagina