Jeetje meis! Wat een gedoe.. hopen dat hij snel ook online komt! ! ! En gooi het er maar uit hoor het is gewoon niet leuk als je je verheugt op zijn contact en het vervolgens niet wilt lukken..
Eliesja das idd super irri, mag je niet smsen? Rach ik hoop dat de weken dat hij weg is snel voorbij gaan Spreek jullie weer dames, ga zo m'n nestje in morgen weer hele dag werken.xxx
@eliesja, wat ontzettend kl*te is dat zeg! Hoop dattie het snel weer doet! @Meetie haha tuurlijk weet ik dat, vind je een schatje Als jordy mij serieus gaat vragen, zeg ik tuurlijk wel 'ja'. Vind het heel bijzonder 't huwelijk zeg maar. Zeker nu we dit met elkaar delen. Het heeft niet zoveel waarde als samen een kindje krijgen, maar ik zou graag dezelfde naam als mijn gezinnetje willen dragen hihi, en jij zou jij ja zeggen? Ja haha Ed is ook op oefening, laatste bericht was dattie lag te pitten onder de tafel. haha de meeste militairen zijn 'nuchter', vinden jullie niet de meeste militairen 'vroeg' een gezin starten?
Ik vind het huwelijk ook wel iets bijzonders hebben. En ik zou dan ook de naam van mn gezinnetje willen overnemen! Nu val ik er zo buiten hihi Of ik nu ja zou zeggen.. Ik denk het eerlijk gezegd niet hehe Momenteel loopt niet alles zo soepeltjes als we willen, dan meteen al gelijk gaan trouwen gaat mij iets te snel. Zowiezo is alles bij ons supersnel gegaan, denk dat ik het dan wel ietsjes té benauwd ga krijgen Alles op zn tijd. En mij was het eigenlijk niet opgevallen hoor, dat de meeste militairen jong een gezin starten Vind dat eigenlijk ook wel mee vallen. Toevallig zei Alex gisteren zelfs dat hij zát jongens kent die niet eens aan kinderen moeten denken! Dus ja.. Ja ik ken jullie dan, maar dan zoek ik het ook wel een beetje op, op zo een zwangerschapspagina En Ed lag te pitten.. onder de tafel? Was zn bed gejat dan ofzo? hehe
Hee meiden! GEFELICITEERD Elies! Wat super dat je nog een kleintje krijgt, al kan ik me voorstellen dat je even schrok en moet wennen, maar weet zeker dat het goed gaat komen! Balen dat je mannetje nu weg is.. Hehe, kom ik ook weer eens! Wij hebben geen internet meer thuis.. laptop maakt geen verbinding met de draadloze verbinding ofzo.. Wordt HOPELIJK deze week verholpen. Ik bivakeer sinds gisteravond met Chloé bij m'n ouders.. en ben vandaag eens lekker onderhanden genomen door de kapper. Van 9 tot 2 bij de kapper gezeten, haha.. 4 verschillende kleurtjes in m'n haren gekregen. Resultaat vind ik érg mooi! Drie verschillende kleuren bruin/ caramel tints.. Heel warm! Chloé was ook mee naar de kapper, aangezien ik BV geef en nog geen kolf heb.. Kon rond 11 uur daar relaxed voeden, achter in hun keukentje met de foliepapiertjes in m'n haren, haha.. Wij hebben donderdagavond de kerstboom opgezet.. Zal snel even een fotootje maken en hem plaatsen! Rach, jullie boom is ook heeeeeeeeeel mooi! Lijkt erg op die van ons! Wij hebben ook een echte neppe (2.40 meter, haha..) enne we hebben oranje, roze (beetje fuchsia), wit en zilveren ballen.. En heb nog kerststerren en roze/zilveren popjes (ballerina's).. We hebben de Intratuin even leeggekocht voor onze ballen.. 129,- .. schrok me te pletter bij de kassa, haha.. en die boom was ook al geen koopje.. maar het is wel een heeeeeeeele mooie *trots!*. Lief Rachje Ed zei al dat ie Jordy al had gezien.. enne Ed lag te slapen onder de tafel!? Misschien leuk idee om een keer wat af te spreken met z'n vieren, aangezien wij altijd kletsen en hun altijd meeten op oefeningen enzo.. haha.. Kunnen jullie onze kleine miep ook even bewonderen, hihi.. Verder niet veel bijzonders hier.. Het is gewoon enorm wennen met een kleine, heb er echt een dagtaak aan... Baal er ook van dat ik gewoon nergens echt meer aan toe kom. Maar daar komt verandering in.. volgende week ga ik even een kolf kopen en dan kan Ed ook een keertje de voeding overnemen.. Rach, leuk gedaan die fotootjes van jullie als baby's. Ik vind Jaylie op beide lijken.. Hoewel ze sterk jouw neusje heeft, maar meer Jordy's vorm van gezicht en oogjes heeft. Maar dat is met Chloé hetzelfde hoor! Hoewel ze, vooralsnog, als we de baby foto's bekijken erg veel op Ed lijkt. Nou meiden, ik zal dit weekend regelmatig even checken, want maandag ben ik weer thuis en kan ik dus niet op internet.. Ik baal zo; bah! Tot strakies!
haaai lieve Bo, ben blij van je te horen meis! Was al helemaal ongerust. Had jordy gevraagd om aan Ed te vragen of het wel goed ging met je, toen zei hij: volgens mij was hij vanmiddag heel lang met d'r aan het bellen. Haha moest hij het van mij in de gaten houden. Gelukkig is het alleen je internet! Wel kl*te maar hoef ik me niet ongerust te maken, want we begonnen je wel te missen hr! Oh lekker bij paps en mams, kan je zelf misschien ook even bij tanken met een beetje hulp van ze. Ik geloof dat het een hele verandering is en dat je best uitgeput raakt. haha wel grappig verhaal bij de kapper. Vind het heel goed van je, lekker hippe mamma! hahaha dat zijn we toch meiden? Begin je er al aan te wennen meissie? hectische weken he?Zal nu ook niet meevallen om manloos te zijn. haha grappig ik heb mn mamsje gevraagd om te komen logeren dus die komt morgen hahah. Fijn hr! Ik heb vannacht amper geslapen, kon gewoon de slaap niet vatten en iemand heeft me bang gemaakt (weet niet eens meer wie)dat de meeste inbraken gebeuren wanneer het stormt omdat je dan slecht hoort! Lag ik daar in mijn up in bed met mijn pepperspray op een gegeven moment heb ik maar gewoon CSI (pc game) van het net gehaald en daar druk mee aan de slag gegaan. Heb in totaal van 2 tot 5 geslapen en 's ochtends nog even. en Lieve Bo, ze komen niet vrijdag de 21ste naar huis maar die woensdag al Jippie! Ja ze moesten wachten op de trein, maar die stond 60 km verderop zonder locomotief (handig hr) en er was maar 1 hokkie hadden ze alle tassen neer gegooit en ook onder tafel en volgens jordy dacht ed: maar daar kan ik best op tukken, en is daar neer geploft! haha mannen... Lijkt me trouwens hartstikke leuk om eens wat af te spreken. Oeeeeh ben benieuwd naar jullie bomen hr meiden en Bo ballen vergaan niet dan maar ff wat geld er tegen aan!
hey meiden, het weekend is weer begonnen.. Het was gister echt waardeloos met dat msn-nen, op een gegeven moment zaten we er samen op, kon hij niets van mij lezen en ik alleen wel van hem, erg vaag... echt balen hoor.. sms-sen dat doen we ook, maar dat kost voor mijn man een beetje erg veel, 55 cent per bericht, dus dat is niet te doen... We zijn het nu weer aan het proberen msn, maar het werkt weer klote, net zat hij er op en kon weer niks van mij lezen en toen was ie weer offline.. Bo, wat fijn weer wat van je te horen zeg, ja druk he met zo'n ukje en nu ff zonder mannetje... Wel grappig hoe dat bij de kapper ging haha, het is dat je tuttebelletje nog niet goed kan zien anders was ze mischien wel geschrokken met al die folies in je haar.. En ja was idd ff schrikken maar begin er wel steeds meer aan te wennen.. Heb net ff een test gedaan, vind ik wel leuk om te bewaren voor later of zo, ik heb de testen van mijn oudste en Alyssa ook nog steeds en ja hij was natuurlijk vet posi, maar dat wist ik al, de spanning was er dus helemaal niet haha.. Rach fijn dat je mamsje langs komt, gezellig he de mijne komt morgen ook en blijft dan eten en dan weer naar huis.. Meetie hoe ging het vannacht met dylano? Verders is het weer baggerweer... regen regen en nog eens regen... Straks effies naar de buuf.. En denk dan maar vroeg mijn bedje in, ben echt onwijs moe.. fijn weekend liefs elies
We hebben het msn-nen maar weer opgegeven.. Volgens mij zijn ze ondergesneeuwd.. Morgen gelukkig weer bellen en toch maar weer een poging wagen om te msn-nen.
heh verdorie elies wat een bagger ook he? schiet je toch niks mee op! waarom werkt het nooit zoals we willen haha leuk weer een test om te bewaren, ben je er al beetje aan gewend? nouja gewend, is de schrik al minder? Elies hoe heet je oudste eigenlijk?
Nou we snappen er helemaal niks van, echt raar dat msn... Ja raak er al aardig aan gewend, maar vind het nu wel zwaarder worden zo alleen, ben zo onwijs moe.. Mijn oudste heet Luke, gek eigelijk dat ik altijd over mijn "oudste" praat en niet gewoon bij zijn naam, komt omdat ik pas hier op zw ben door de tweede, Alyssa...en nu een derde..phoephoe, ik wordt weer mammie...gek hoor, ik kan het van Alyssa me allemaal nog zo goed herinneren..
Hello Ladies; We zijn de dag weer werkend doorgekomen, ben nu ook wel moe. Kijk nog ff Idols, en daarna naar bed. Dames ik heb geen militair, maar heb wel respect voor jullie! Ik vind het gezellig om zo met jullie mee te lezen, en te posten. Fijn weekend, x Mensi.
hahaha vind het een hele gave naam. Het is ook maar net wat je gewend bent om te zeggen natuurlijk, vroeg het me ineens af! hihi! Ohh vind het spannend voor jullie elies! Je hebt je je er niet op voorbereid en dan lijkt het allemaal zo snel te gaan.Hoe heet manlief eigenlijk? Hoeveelste komt je hunk terug (had weer ff je hyvesfoto's bekeken )
hey mensi, dus weer hard gewerkt... Toch hartstikke leuk dat je gezellig meekletst! Dank je Rach, mijn man heet Harold. En mijn hunk komt de 20ste terug en wanneer kwam Jordy nou terug een woensdag de 19de dan? Volgende week nog 1 hele week en gelukkig nog maar 1 weekend en dan ga ik echt aftellen.. Oh wat zal het weerzien gek zijn haha... Kan ie de volgende dag gelijk mee voor de echo...ook zo spannend..
Mijn oudste zit mee te lezen, de boef...hij weet het nog niet, willen we nog ff mee wachten.. Ga hem zo maar eens op bed leggen..
haha ja ze hebben grote oren en ogen he snap dat je er nog ffies mee wacht, Wel mooi thuiskomertje zeg! Jip mijn schattie komt de 19de of de 20ste. haha vind echt belachelijk dat ze tegenwoordig de oefening beginnen met een weekend bah! wat is het plan nu met je spiraal?
Dus jullie mannetjes komen ook rond de 20ste thuis en het is idd belachelijk dat ze in de weekenden weg moeten.. Spiraal? Ja eh dat ding is er nu in ieder geval uit en komt er dus ook niet meer in, nee als dit allemaal goed gaat dan is het hakkie takkie knoop in het zakkie..
hahahahaha! oh oh oh, nee spiraal beginnen we niet meer aan Ik heb het trouwens heel vaak gehoord met spiraal dat het niet helemaal zijn werk doet. Hebben jullie al plannen met kerst? Trouwens ben jij 100% nederlands of zit er ook een beetje een tropische verrassing tussen?
Nou idd hier geen spiraal meer, helemaal niks komt er bij mij meer in! Eh wat anticonceptie betreft dan he.. Wij gaan de eerste kerstdag eten met familie van mijn man en de tweede wilde we thuis blijven en zou mijn moeder langs komen, maar mijn vader komt eindelijk weer eens naar huis (de 23ste vanuit Singapore) en ze wilde thuis blijven, dus de tweede blijven we lekker met elkaar lekker thuis, vind dat ook wel eens lekker... Ik zou heel graag eens een witte kerst willen ergens in een blokhutje, dus mischien volgend jaar naar oostenrijk met de kerst, dat zou ik echt graag ooit eens willen doen.. Bedenk me net dat we volgend jaar dus niet met vakantie kunnen.. Als alles goed gaat dan hebben we rond die tijd weer een hummeltje erbij... Maar eh nog een antwoord op een vraagje: hihi ja ik ben van top tot teen een echte kaaskop, maar echt iedereen denkt dat ik wat anders ben, ze zeggen veel turks of spaans, ben idd best donker, mischien toch ergens een spaanse familie zitten?