Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    hahaha drol dan is hij/zij 3 maandjes joh! misschien al wel 4! is wel klein maar kan best op vakantie.

Wij blijven deze kerst voor de verandering thuis. Wij elk jaar nog op vakantie geweest. Had jordy niet met kerst thuis verwacht dus we blijven lekker thuis. Heel veel familie komt er hihi!

Oooooh grappig zeg! helemaal hollanda! Ja je bent mooi getint en alyssa lijkt ook wel ergens een half bloedje ofzo. Ik vind dat ze zulke mooie ogen heeft
    !

Ik raak beetje misselijk van koffie en cola, daar word ik minder van mag ik graag drinken!
    Denk dat ik beetje ziek word, ben al paar dagen misselijk blegh!

2. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    is goed meis, fijne avond!

3. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hahah.. Ja, ik hoorde het verhaal van de tafel net van Ed. Hij zo: "Hoe weet je dat?!" .. Ik: "Jaaaa.. ik heb zo mijn connecties, haha..".. :)
    Hoorde al dat ze woensdag terugkomen, maar dan moeten ze verplicht binnen blijven :evil: .. Stom! En dan moet Ed nog 1,5 dag.. en dann... VAKANTIE t/m de eerste twee weken van januari! :D :D Kunnen we heerlijk met z'n tweëen voor onze uk zorgen. Wel lief hoor Rachje dat je je ventje de opdracht had gegeven om even te controleren of alles nog goed ging, hihi. Trouwens, Ed heeft altijd van de dure telefoonrekeningen en had van een collega gehoord dat je via Vodafone Passport in 30 verschillende Europese landen goedkoop kan bellen. Als ik hem bel, betaal ik normale gesprekskosten voor binnen Nederland en hij betaald slechts 0,79 cent per gesprek (als ik het goed heb begrepen). Het is gewoon een pre-paid kaartje.. Misschien een goede tip (als jullie het nog niet wisten :p )?

Het begint me nu toch echt wel een beetje op te breken hoor. Afgelopen nacht heeft ze gelukkig heerlijk geslapen en werd ze twee keer wakker, maar die nacht daarvoor heeft ze aan één stuk door gehuild. Nou ik kan jullie vertellen dat dat zwaar is, tjonge.. Je bent zelf gewoon kapot en je wilt slapen. Leg je haar in bed en dan is het een paar seconden stil en ja hoor, daar gaat ze weer.. Op den duur (na 3 uur ofzo.. en duizend keer te hebben aangelegd) dan wordt je er zelf helemaal raar en emotioneel van, tenminste ik dan. Ben momenteel helemaal een emotioneel wrak.. Pff.. Twijfel soms aan mezelf en ben zo onzeker, terwijl ik eerst heel zelfverzekerd was...

Elies, hoe reageerde Harold (zo heet je man toch?) op het grote nieuws? Blij verrast of helemaal in :confused: ?

Hier trouwens geen grote plannen met kerst. We gaan 1e kerstdag 's middags naar Ed z'n ouders en de tweede naar mijn ouders. Geen poespas ofzo.. We trekken wel loodjes.. Jullie ook?

4. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    oh jordy wil gewoon naar huis komen whaha dat doet ook gewoon geloofk. Die komt altijd meteen naar huis. Of het mag weet ik niet. Oh dat is goede tip Bo met die telefoonkosten. goed punt!

Snap dat je helemaal op bent en als ze alleen maar blijft huilen dan ben je op en gegeven moment radeloos. Komt wel weer meis. je doet het top!
    Laat je maar lekker verwennen door je ouders, daar zijn ze voor!

Nou ik ben met aftellen begonnen mensen, 2 days down 10 to go. Positief he?

Had trouwens gister een middagje op mijn werk gebivakeerd was wel gezellie opzich. eind van de dag zat ik jankend in de auto omdat ik de wereld stom vond haha kom ik thuis is er gewoon niemand... vond mezelf heel zielig! maar na een nacht amper slapen voel ik me beter :p

Nee wij doen geen loodjes, wel kado'tjes met kerst ik heb 10 maal positest op mijn lijstje staan. De sint kon het net niet meer redden ;)
    haha grapje deze maand is beetje spek en bonen, want kindjes maken kan ik niet in mijn eentje....

5. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Das balen, kun je er weer officieel voor gaan, is je mannetje er niet! Ach.. maar het duurt vast niet lang voordat je weer zwanger bent hoor 8) :D

Wanneer begin je weer met werken dan? Stom is dat hè, als je thuis komt maar er is niemand :cry: . Dat heb ik morgen, denk ik.. Dan ga ik weer naar huis..

6. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    ik ga elke week 2 uurtjes koffie drinken. er zijn en doen wat ik wil. Moet wel zeggen dat het nooit bij 2 uur blijft hr! tis niet altijd even makkelijk maar goed...
    Meiden weer een *piep* nacht gehad. Heel mijn huis maakt lawaai. dus ben maar met deken en al op de bank gaan liggen want dat is de enige plek in huis waar het minder lawaai maakt. Ben kapot bah.
    Gelukkig komt mijn mamsje vandaag paar dagen logeren, hoop dat het dan beter gaat... wat heb ik toch?

7. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hoi hoi,

Bo mijn man die vind het geweldig, als het aan hem ligt dan kwam er zeker al een derde, maar ikke wist het gewoon nog niet zeker..

Het is idd ff zwaar als die kleine alleen maar huilt, maar vind dat je het goed doet hoor, onzeker zijn we allemaal wel en dat is echt niet erg, het frustreert wel, maar blijf positief dan komt het echt allemaal goed.. en als je meisje overdag lekker slaapt dan ook gewoon een napje mee doen hoor!

Rach, heb je een oud huisje dan? Komt dat lawaai van de wind en regen?
    Wel minder zeg, maar hopen dat je wat beter slaapt als je moeder komt logeren.

hier weer een waardeloze nacht, wordt er nu echt gek van, weer om 5 uur wakker... :(

Gelukkig deed msn het eindelijk, dus lekker ff met manlief gechat.. :D
    en vanavond ook lekker bellen..

Als goed is komt mijn moeder ook zo...
    Heb eigelijk wel behoefte om ff alleen weg te gaan, ff zonder kids om me heen, ben ik dan erg? :oops:

knuff van mij..

8. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    nee joh lieve elies, iedereen heeft wel eens een momentje alleen nodig. kan je je moeder niet vragen of ze even bij de kids blijft? Of bedoelde je wat langere tijd?

Nee haha heb een nieuwbouwhuis van 2000. Weet niet wind en regen zou het ook wel kunnen zijn, maar hoor nog raardere dingen. Tenminste dat denk ik te horen. Dan ben ik echt ff doodsbang en dan gaat het weer weg. Raar he?
    En alleen beneden voel ik me dan fijn.

Gelukkig dat msn mee wilde werken. Dat is wel fijn!

pffff kan niet wachten tot mijn moeder komt, heb namelijk mijn kerstboom op de grond liggen! Die kerel van mij heeft die poot niet goed vast gezet. Dus ik leg een kleedje over de voet kiepert die om! Ding is veel te groot en zwaar om alleen die voet te fixen.... Waar zijn de mannen als je ze nodig hebt?

9. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Whahaa.. Kerstboom op de grond (moest stiekem even lachen). Hier nog zo'n onhandige troela.. Dat pootje is idd een gekloot en lelijk dat ik die poot vindt.. Wat voor kleedje heb je erop? Ik wil dat namelijk ook.. en zat al te denken om er nep cadeautjes onder te leggen.. Vindt et zo kaal.

Rach, ik weet exact wat je bedoeld. Ik weet niet of ik het verhaal wel eens verteld heb, maar anders komt ie gewoon nog een keer. Volgens mij was het vorig jaar rond dezelfde tijd als nu bij m'n ouders thuis. Iedereen was weg en Ed was op oefening. Ik was dus alleen thuis.. Op een gegeven moment kreeg ik zo'n akelig gevoel, alsof iets me de hele tijd achtervolgde ofzo.. Ik was boven even bezig en toen ging de slaapkamer deur van mijn zusje in één keer open.. zonder dat er ook maar iets was en vervolgens sloeg de deur van m'n broertjes slaapkamer plotseling dicht. Ik werd plots heel koud en wist niet hoe snel ik me uit de voeten moest maken. Snel naar beneden dus en alle lichten aan gedaan.. Ik was naar onze woonkamer gegaan maar 'voelde' dat 'iets' met me meeging ofzo.. (klinkt heel raar..) vervolgens begonnen onze twee hondjes te blaffen richting de trap en ik wist het gewoon zeker: daar was iets bovennatuurlijks! Ik ben nog nooit zó bang geweest. Ik heb Ed gebeld en was compleet overstuur. Hij wist ook meteen dat ik het serieus meende en écht was voelde. M'n opa en oma wonen een stuk verder op en op aanraden van Ed heb ik opa gebeld om me te komen halen. Ik durfde de voordeur niet eens open te doen en m'n schoenen aan te trekken. Pas toen opa binnen was ben ik zo snel mogelijk de auto in 'gevlucht'. Vreselijk, wat een naar gevoel was dat zeg. Had echt het gevoel dat ik paranoia aan het worden was. Mijn god.. pff..
    M'n ouders wonen, net zo als Ed en ik, in een oud huis. Maar op de een of andere manier heb ik dat gevoel altijd bij m'n ouders en in ons huis niet. Misschien had het er mee te maken dat ik me ook niet helemaal in orde voelde. Was zeer gestresst door de situatie met m'n biologische vader (lang verhaal..) en zag wel vaker 'waanbeelden'.. Misschien dat dat bij jou ook nog een beetje speelt lieve Rachje. Het is nog niet zo lang geleden met Jaylie en daardoor kun je, onbewust, jezelf bang maken en een soort van 'waanideëen' krijgen..

Hier ook niet een beste nacht gehad, maar Chloé sliep redelijk door... alleen sliep ik licht en daardoor werd ik bij elk kreuntje of piepje van haar wakker. Ik slaap nog bij m'n ouders (op m'n oude kamer.. nostalgie, haha) met Chloé in een campingbedje naast m'n zijde, hihi..

Rach en Elies al weer wat gehoord van jullie mannen? Voor de mijne is, na de brunch vanochtend, de oef. echt begonnen..

10. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Onze boom... tadaaaaa... Beetje raar licht, maar dat komt omdat de foto anders wazig werd..

Even klikken en hij wordt groter! :) Onze stekkers moeten nog even worden weggewerkt.. :)

Rach.. hoe heb jij je Jaylie banner gemaakt?

11. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Oh jee Rach wat een ellende met die kerstboom, staat hij alweer? Idd mannen... ;)

Nou Rach het liefst zou ik een middagje alleen weg gaan, maar dat kan ik ook niet maken...Ik moest toch nog ff tanken en ben toch ff 5 minuten alleen weg geweest.
    Me moeder weet natuurlijk ook nog van niks..ben echt verrot hoor! Begin ook beetje misselijk te worden...maar nu de truc om niks te laten merken en dat valt niet meer... :(

Bo wat een mooitje zeg...

Nu ikke nog, maar jullie moeten nog ff geduld hebben.. ;)

Wij gaan zo lasagne eten, jullie?

Dus Bo vanaf morgen heb je dus geen internet meer?

Ik heb vanavond weer telefonisch contact met mijn lief :D

knuff

12. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Dames in m'n album heb ik 4 foto's gezet, Steven zit sinds vanmorgen onder de vlekken/bultjes, ze komen en gaan weer heel vreemd.
    Huisartsenpost gebeld maar die dacht reactie op de keelontsteking van een week terug, maar ik geloof het niet zo.

13. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Jee mensi dat ziet er niet goed uit hoor en dit lijkt me geen reactie van een keelontsteking, althans daar heb ik nog nooit van gehoord!
    Ik zou als ik jou was gewoon morgen naar je eigen ha gaan.
    Mischien een allergische reactie van iets anders? Zijn wel erge grote vlekken zeg... :(

Nou hou ons op de hoogte!
    Sterkte

14. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Net mijn mannetje gesproken...bah mis m nu echt wel erg hoor, heb er echt geen zin meer in, dat alleen zijn..
    Alyssa begint ook ziek te worden, erg verkouden...
    Dus is ze lekker hangerig en wil dan alleen maar bij je zijn, nu is ze ook aan het huilen...
    pff wordt een zwaar nachtje... :(

Ben vandaag ook met vlagen misselijk..
    Normaal ben ik dol op lasagne, maar moest er nog net niet van kokhalsen, gatver het smaakte dus echt voor geen meter...
    En ikke maar een smoes verzinnen voor mijn moeder, nou ma ik denk dat ik ook ziek ga worden, voel me helemaal niet zo lekker.. ;)

Ga zo echt maar eens op tijd naar mijn bedje..
    Alleen liggen daar rust je ook van toch?

nou meiden

trusten
    doei doei

15. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Heb me net suf gegoogeld, maar het kan of een reactie op chocola zijn,(hij had vanmorgen een paar hapjes chocolade slagroomvla gehad) of antibiotica, hij heeft 2 weken geleden een kuur gehad, en ben ik vorige week mee gestopt.Op google stond dat dit zelfs nog na het stoppen van de antibiotica kan optreden.
    Het zijn galbulten (net als blaren van brandnetels) ze komen en gaan ook net zo snel weer weg.
    Steven slaapt nu lekker, maar morgen meteen ff ha bellen en erheen.
    Neem m'n fotocamera mee, kan de ha het ook zien.
    Ik hou jullie op de hoogte.

@Eliesja vervelend he als je overal smoesjes voor moet bedenken,
    maar het is maar voor even ;)

16. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Nou het klinkt dus als iets van een reactie. Goed dat je morgen ff langs gaat en idd die camera mee!
    Succes..

ja heel moeilijk die smoesje.. :(

Denk dat ik ze wel moet vastbinden als we het gaan vertellen want die pleuren natuurlijk allemaal van hun stoel! ;)

17. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
  18. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Goeiemorgen meiden..

Heb even alles moeten terug lezen..

@mensi..toevallig heb ik ook van die galbulten..ze komen op en gaan weer..en jeuken !, niet grappig..de dokter weet niet waardoor het triggert zeg maar...kan er zelf ook geen vinger op leggen...het gaat gelukkig vanzelf weg meis!..menthol poeder kan helpen en ik kreeg een zalfje..maar dat werd afgeraden tijdens zwangerschap..de huisarts zegt dat het wel meevalt...maar op de bijsluiter staat toch echt niet.....dus doe ik het dan ook niet!
    Suc6 meis..hoop dat het gauw weg is !

Zat trouwens ook even telezen over dat paranormale gedoe..nou hier dus ook gehad...ik denk zelf dat het mijn schoonmoeder is geweest..Jac is daar te nuchter voor ....het begon toen we dingen teweten kwamen over mijn schoonmoeder (lang verhaal) vervelende dingen dus allebei behoorlijk in shock en flink pissed, we waren net verhuisd naar dit huis...op eens gingen alle lampen flikkeren waar ik was, en toen ik een keukenkastje opendeed klapte het gelijk weer dicht met een smak !, dat soort geintjes....
    Op dat moment werd ik zoooooooooooo pissed dat ik gegild heb dat ze ons gezin met rust moest laten...was volledig klaar met haar.... dus weg wezen !....toen was er een koude wind vlaag...gewoon in de keuken....en weg was het....nooit meer iets gezien of vernomen!
    Jac denkt dat het gewoon tocht was ..ik weet gewoon voor 100 % zeker dat zij het was...
    Zoals je wel kunt lezen..was mijn band met mijn schoonmoeder niet optimaal...vond het maar niets dat haar zoon met mij ging ....maar alleen tegen mij he....als Jac erbij was was ik de ideale schoondochter..tot we zwanger raakten van Kenny, toen had ze het lef om tevragen of het wel van de goede vader was... :confused:
    Ze heeft er alles aan gedaan om ons uit elkaar tekrijgen ...(kan er wel een boek over schrijven hihii)
    pff kan er nog pissed om worden...nouja..ze is dus een paar jaar geleden overleden aan kanker...dat wens je niemand toe, ze was tenslotte toch de moeder van mijn man, de oma van mijn kinderen (want dat moet gezegt worden...ze was voor de kids een geweldige oma)
    Maar persoonlijk mis ik haar niet :oops: ....
    Maargoed..ik dwaal af ..het ging om dat vage in huis...

Heb ook de boom staan..zal er straks een foto van plaatsen..gaat eerst even de was opvouwen..zucht.....duty calls...again ! hihihihi

Hoe is het hier verder..trekken jullie het nog een beetje zonder de mannen? ;)

19. Meetie

Meetie Fanatiek lid

BWHAAAAAAAAAAAAAA :evil: Ik had een héle lange tekst getypt! Komt Dylano.. gaat op het toetsenbord lopen drukken.. en hoppa! Al mn tekst weg! ! ! ! !

Maar wat vervelend Mensi van die bulten! Ik hoop dat ze snel helemaal weg zijn! Laat ons maar weten wat de ha zegt.

Jeetje Rach, zulke dingen lijken altijd wel te gebeuren wanneer de mannen net uit de deur zijn he! Staat de boom inmiddels al weer overeind? Ach, horizontaal of verticaal, het blijft een kerstboom.. :p
    En is het al wat rustiger in je huisie? Dit is natuurlijk geen pretje wanneer je ook nog eens alleen thuis bent.. Hoe lang blijft je moeder slapen?

En wat een verhaal van jou, diaan! Kan me ook goed voorstellen dat je daar zo pissed door wordt! Maar sindsdien heb je het niet meer meegemaakt? Dan zal het inderdaad je schoonmoeder wel zijn geweest..

Iritant he Eliesja, dat je het stil moet houden voor anderen! Van te voren denk je 'o ik hou het nog even stil' maar ondertussen is dat nog best stressen! Bij mij was Alex ook op oefening toen we het ontdekten (grappig verhaal trouwens) dus ik wilde ook wachten tot hij terug was.. nouu. Ik woonde nog bij mn ouders thuis, dus constant mensen om je heen waar je het graag mee wilde delen :(
    Betreft dat 'verhaal'. Ik had zelf helemaal niet het idee dat ik zwanger was. Het was dat Alex me belde en me zei dat HIJ het gevoel had dat ik zwanger was en of ik het wilde testen! Ik dacht nog van 'wat lul jij nou?', maar om hem gerust te stellen kocht ik toch maar zo een test.. Had zo een dubbelverpakking.. dus eentje testen.. maar het uitslag-streepje kleurde wat vager dan de eerste.. dus ik wist niet zo goed wat ik moest aannemen.. Ik tegen alex zeggen van, wanneer ik weer naar de wc moet, test ik de tweede wel. Nou alex steeds vragen of ik al had getest.. maar van de zenuwen hoefde ik gewoon derest van de dag niet meer te plassen! :) Uiteindelijk snachts toch de tweede kunnen doen.. hetzelfde resultaat. Volgende dag maar naar de dokter gegaan en die sprong zowat een gat in de lucht hahaha. echt grappig, de dokter helemaal enthousiast en ik zat hem alleen vaag aan te kijken van.. het zal wel.. Ik kon het maar niet geloven :p Maar wel grappig dus dat Alex mij moest vertellen dat ik zwanger was! :p

Maar je bent trouwens helemaal niet erg hoor, dat je er even alleen tussenuit wilt! Dat willen we allemaal wel eens ;) Maar ben je hiervoor, voor die 5 min tanken, nog nooit alleen weg geweest zonder je kinderen?

En jeetje Bo, jij hebt ook al zo een grote boom! :confused: Wij nemen maar een kleintje voor op de kast of in de box (gebruiken we toch niet).. Ben veel te bang dat Dylano er anders in gaat hangen of de gevallen naalden opeet :)
    Hatelijk he die kabels! Heb daar zo een hekel aan!

Wij krijgen volgend weekend pas een kerstboom :( Ik kan natuurlijk niet in mn eentje zo een ding halen.. ken hem moeilijk onderin de buggy kwijt ofzo :) Dus dan maar wachten tot alex van het weekend weer thuis komt en dan kan voor ons ook het feest beginnen! :whistle:

Zo.. hopenlijk heb ik nu alles gehad :D Dan ga ook ik maar weer mn dagelijkse taken volbrengen :( Het is echt een pestzooi hier :) (nou ja.. zo grappig is het eigenlijk helemaal niet..haha :()

20. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hey meiden..

Helaas he Diaan wat moet dat moet, hier ook nog een wasje die ik nog moet wegvouwen.. :(
    Ben alleen maar moe en Alyssa is niet lekker en die heeft me weer een halve nacht wakker gehouden.. :(

En een antwoord op de vraag, of we het redden zonder man?
    NEEEEEEEEE... :cry: ;)

Mensi al nieuws?

Meetie, heel grappig verhaal zeg, hij heeft het dan wel goed aangevoeld..
    Dus jou mannetje is ook weg?
    En nee een kerstboom onderin de buggy ga niet werken denk ik haha

Nou ik ben alleen zonder kids als ik aan het werk ben en dat vind ik op dit moment wel erg fijn! Alleen nu ik zo moe ben vind ik het wel weer minder, straks val ik nog in slaap achter de kassa.. :confused:
    En dat mag natuurlijk nooit! :D

Hoe gaan de nachten nu bij jou?

Mijn meissie is alweer wakker, dus ga maar weer...

knuff elies

Deel Deze Pagina