Militairs vrouwen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bo20, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Ah joh, nog 10 dagen :D Het gaat jullie vast wel lukken ;)

Nou ja weg.. hij is gewoon werken. Maar omdat hij op een kazerne zit voorbij arnhem, terwijl we zelf in Den Haag wonen, blijft hij doordeweeks altijd daar slapen. Vandaar ;)

Hahaha je kan inderdaad maar beter wakker blijven :p Waar werk je?

Hier gaan de nachten een beetje rommelig.. Hij sliep normaliter 2x overdag.. tussendemiddag en om half7.. (en dan 8 uur bedtijd) maar die van half7 wiltie niet meer.. maar opblijven tot bedtijd wilt hem ook niet helemaal lukken..en eerder naar bed is natuurlijk helemaal uit den boze :p gisteren had ik hem toch maar rond half7 even in bedje gelegd en toen sliep hij ineens door.. toen we zelf naar bed gingen heb ik hem maar wakker gemaakt en zn melkie gegeven, want ik wist zeker dat hij anders alsnog midden in de nacht wakker werd.. gelukkig heeft dat gewerkt want hij werd vanochtend pas om 9 uur wakker! :D
    Maar ik ontdekte gisteren ineens dat hij toch er weer 2 kiezen bij heeft! Aan de bovenkant, vandaar dat het me niet was opgevallen! Dus misschien was dat toch waarom hij wat onrustiger was/is? :eek:
    Maar goed, betreft dat wakker worden tegen 12en snachts.. gisteren heeftie dan doorgeslapen, eergisteren ook :eek: Hopen dat dat zo blijft!

2. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Jeeeeeeej mijn mannetje wordt donderdag opgevoerd en komt dan lekker thuis! Hij mag eerder weg i.v.m. Chloé.. Dank u, dank u defensie! :D

3. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Mogge, Steven heeft netelroos. (bulten zijn galbulten)
    Reactie van een voedingsallergie, welke weten we niet.Het gaat vanzelf over de netelroos, er zitten nu nog een paar plekjes.
    Hij heeft er gelukkig geen last van, hij was gisteravond even wakker, maar dat kwam omdat papa Frank weer zo nodig iets liet vallen :( en toen werd Steven wakker.
    Ben meteen vanmorgen gaan kijken bij Steven, ik hou niet van die vage dingen, had gister alweer teveel enge dingen gelezen.
    Maar hij werd net wakker.
    Hij heeft er niks voor gekregen, het gaat vanzelf weer weg, de HA vond het goed dat ik foto's had gemaakt, zo kon ze meteen zien wat het was, Steven heb ik uitgekleed en hij had nog een paar plekjes met bultjes dus ze kon het meteen zien.
    Nu slaapt hij lekker.
    Vanmiddag kerstboom kopen, en dan ook meteen versieren want dan kan ik toch niet wachten...
    Zal foto in m'n album zetten als hij klaar is.

4. Meetie

Meetie Fanatiek lid

Haha jeeeeej :whistle: Damn! Dat valt me reuze mee van defensie! ! ! ! Normaal zijn ze niet zo aardig :D
    Heerlijk Bo, ben helemaal blij voor je! hahaha :D
    (wat bedoel je trouwens met dat hij wordt opgevoerd?)

@Mensi,
    Ah, mooi dat niets ernstigs is! Alhoewel dit natuurlijk ook niet leuk is.. Misschien toch die chocolade? Wat ga je nu doen? Hem expres bepaalde voeding geven om te kijken wat het kan zijn? Of gaan ze zo een allergietest bij hem doen?

Ben benieuwd naar je boom! :D Neem je ook zo een grote?
    Ik val hier dadelijk echt buiten met mn boompie :( hihi

5. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Het kan of de slagroomchocolade vla zijn of brocoli potje van olvarit.
    Deze dingen heeft hij nog niet eerder gehad.
    Ik moet er zelf achter zien te komen.
    Misschien ooit nog eens chocolade slagroomvla geven? Maar eerst niet.
    Ik ga ook een kleine kerstboom kopen, ik zet hem op een kastje, anders ligt die van mij straks ook op de grond ;)

6. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Dus is hij ook luchtmobiel?...mijn man heeft ook jaren in schaarsbergen gezeten...
    :D

Eesrt heeft hij een paar jaar in Assen gezeten, toen kwam hij ook alleen de weekenden thuis..tot kenneth was geboren ..hij heeft toen overplaatsing gevraagd naar Schaarsbergen..kwam hij wel gewoon thuis....nouja..thuis..was zo vaak op oefening ..van een jaar was hij zeker 7 maanden weg....dus echt thuis kan je ook niet zeggen hahaha

7. Meetie

Meetie Fanatiek lid

@Mensi,
    Wel makkelijk dat je al weet waar het aan heb kunnen liggen!
    En oja, steven is natuurlijk rond Dylano's leeftijd. Wel verstandig van ons dat we onze bomen op een kastje zetten, anders hebben we straks alle drie liggende kerstbomen ;) haha

@Diaan,
    Ja Alex zit inderdaad bij luchtmobiel, schaarsbergen! :D De jouwe dus ook? Waar zit jouw man nu dan?

8. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Ook mijn vriend werkt bij landmacht en is dus door de weeks nooit thuis, eerst werkte ik ook bij de landmacht en zag hem dus bijna dagelijks maar nu ik burger ben en ook nog eens om het weekend werk zie ik hem helemaal weinig :( . Toch willen we in 2008 gaan proberen of we papa en mama kunnen worden. Gelukkig is mijn vriend wel aan het solliciteren naar een andere baan maar in princiepe mag hij nog 2 jaar blijven werken waar hij nu werkt en dan moet hij weg ivm zijn leeftijd. Hoop dat hij voordat hij een andere baan ktijgt niet meer word uitgezonden maar je weet het natuurlijk nooit . In het begin van onze relatie is hij al eens naar afghanistan geweest en toen hij net 2 maandjes terug was in Nederland ging ik 6 maanden naar Bosnie niet echt leuk maar dat weet je met dat werk en zo;n relatie.

9. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hoi! Nou, je bent van harte welkom hier hoor. Leuk dat jullie gaan proberen om zwanger te raken! :D

10. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    @ Busster welkom!

@ lieve Bo, grappig zeg, ik vertelde vanochtend jordy dat je het zwaar had zonder ed. Toen zei jordy al dat ed dat zelf aan moest geven en lekker naar huis zou moeten gaan. Als ik nog steeds zo bang ben donderdag moeten wij ook maar kijken hoe we het op gaan lossen... Hij zei ook al dat zijn gezin het belangrijkste is. Al bestaat dat nu alleen nog maar uit mij :( (en een engeltje natuurlijk)
    Heb vannacht wel goed geslapen omdat mijn mamsje bij me lag! is toch erg he? ben je ook 21!
    Zie nou al op dat ze weggaat...

@Diaantje, ik denk ook dat dat je schoonmoeder is geweest hr! wat fijn dat ze jullie nu met rust laat. Denk dat ze op dat moment haar dood nog niet heeft geaccepteerd en nog ff kwam 'spoken'.
    nou hier aan de overkant blijft het 'spoken' daarom durf ik niet meer alleen te zijn. misschien moet ik ook eens roepen "laat ons met rust!" Vraag altijd wel in me hoofd of Jaylie* voor me wilt waken. Gister was het dan ook world wide candle lighting voor alle overleden kindjes, heb alles aan gestoken wat er in huis stond!

@Mensi, wat vervelend voor je mannetje, hopen dattie snel op knapt!

@meetie, wat een grappig verhaal! haha heel bijzonder. was helemaal een verrassing? of waren jullie er al mee bezig?
    Ik heb vannacht over 4 positieve testen gedroomd. Dat krijg je als je dat op je verlanglijstje zet denk ik ;)

Soms he, zou ik 'de baas' wel eens willen bellen en hem ff haarfijn uitleggen wat ik er van vind. Maarja ben blij voor je Bo'tje dat ze jou tegemoet komen!

Zo ga ff atwt kijken, je moet toch wat he?

11. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Gewoon aangeven hoor, dat je wilt dat hij naar huis komt! Ik was ook zo blij dat hij zei dat ie naar huis mocht... Ik ga vanaaf weer naar m'n huis.. zie er wel tegen op. Het is zo heerlijk bij m'n ouders... Maar goed, ik moet toch wennen om 'alleen' te zijn.. :S

Rach, wacht! Hoe maak je de foto banner?

12. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hoi hoi,

Busster welkom hier!

Mensi, nou gelukkig weet je in iede geval wat er aan het handje is, krijg je nog verdere onderzoeken daarvoor?

Bo, heerlijk meis dat je mannetje al lekker naar huis komt, ben wel beetje jaloers heur.. ;)

Rach fijn he dat er iemand bij je is en al ben je 35 dan is het toch nog fijn, geniet er maar lekker van..

Nou ik ben vanmiddag helemaal ingestort, :oops: ik heb me moeder opgebeld en gevraagd of ze Alyssa een paar dagen wilde nemen... en heb het haar ook maar gelijk verteld dat ik zwanger ben, wel een opluchting hoor, ze vond het echt leuk, niet verwacht, maar wel leuk en ze zei dat ik lekker moest gaan genieten, want het is nou eenmaal een feit..

Zo nu hoop ik dat ik 2 nachten uit kan rusten, morgen en woensdag werken...Ik werk bij Xenos, die kennen jullie vast wel toch? ;)

liefs elies

13. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    oooh meissie gelukkig! lucht op dat je het hebt verteld! en nu kan je lekker uitrusten en op krachten te komen!
    Super dat ze blij was, ik had eerlijk gezegd niet anders verwacht hr ;)

Trouwens Bo wat ik me afvraag, over die ene nacht. Krijgt Chloé wel genoeg bv binnen? Omdat je haar zovaak had aangelegd en ze niet ophield met huilen. Heb je al een kolf? kan je het zien hoeveel je aanmaakt en kan chloé wennen aan de speen. miss een optie?

14. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ohh wat fijn Elies dat je even rust hebt en dat je moeder blij voor je is! :D Dat is ook altijd heel fijn, dat je moeder achter je staat (tenminste dat vind ik altijd..).
    Ik blijf ook nog een nachtje hier.. :D Dus jullie hoeven me nog niet te missen, hihi..

Rach, ze krijgt voldoende binnen, denk ik. Ze heeft sinds ik bij m'n ouders ben echt een vast ritme. Heerlijk. Ik voed haar nu standaard om de 3,5 à 4 uur. Gisteravond laatste voeding om half 12 en ze werd uit zichzelf pas om 4:00 uur weer wakker! :) Het gaat lekker.. Misschien merkte ze toen dat ik wat gestressed was omdat Ed wegging en ik er tegenop zag om alles alleen te moeten doen. Bij m'n ouders is alles zo relaxed. Ik hoef haar nu ook niet mee de deur uit te nemen om boodschapjes te doen, als ik nog wat vergeten ben. Wat thuis dus wel zo is.. want ja, ik ben alleen en ik laat Chloé niet alleen thuis.. Het is voor haar nu allemaal wat gestructureerder..Dat is fijn, voor haar én voor mij.

Heb inmiddels een kolf! :D Van Medela de Mini Electric. Dat is een enkele kolf die op batterijen en op een adapter kan. Hij werkt prima! Alleen moet ik nog even kijken hoe ik dat ga doen..

15. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    ja dat is vaak zo, stress voelen ze feilloos aan. Gelukkig dat je nu een vast ritme hebt. Voor jou en en voor Chloé natuurlijk.
    Blijf nog lekker maar een dagje hr. Kan je zelf ff bijrusten. haha wat moeten we zonder onze ouder(s)?

Hm ik wil ook wel weer mamma worden. Ondanks de slapeloze nachten lijkt het me heerlijk. Can't wait!

16. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Wat vinden jullie van m'n collage van Chloé?

(Rachje, dankzij jou ben ik ook even aan het knutselen, haha..)

17. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Jaa.. idd.. haha ...Ik ben zo blij met m'n ouders! Mamma's rule! :D Wordt idd ook maar snel weer mamma.. dan kunnen onze koters met elkaar spelen, hihi..

18. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    haha ja! Lijkt me goed plan hihi! Ik vind het mooi Bo! heel goed gedaan! Jammer dat ik hem niet van dichtbij kan bekijken.
    Oh trouwens ben benieuwd naar je haartjes, foto?

19. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ik zal morgen even een foto maken van m'n haartjes... Heb m'n haren nu als een kraaiennestje op m'n hoofd, haha..

20. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ben straks weer terug.. Ga even m'n kindje eten geven! :)

Deel Deze Pagina